Online

Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
upgrayedd
09. Apr 2019, 15:35 #3841

Kopš: 10. Jan 2018

Ziņojumi: 188

Braucu ar:

Liekas, ka ķēdes problēmas ir visiem ar N47/M57/N57 dzinēju, tas ir arī pēc 2011.gada.

Pabraucot garos gabalus, adaptīvais kruīzs liekas must have, tāpat kā tālo gaismu asistents, savukārt joslas asistents ir nevajadzīga lieta.

[ Šo ziņu laboja upgrayedd, 09 Apr 2019, 15:39:15 ]

Offline
Mikuzz
09. Apr 2019, 16:06 #3842

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41347

Braucu ar: Transporta līdzekli

Tā pati dziesma kas ar pirmo gadu E60/61 savlaik, slikti, slikti

Kas ir ķēdes problēma, ka viņa kaut kad ir jāmaina?
Offline
RR04
09. Apr 2019, 16:11 #3843

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: 41

Gudros forumos raksta, ka līdz 2011 gada f10/f11 trūkstot ķēdes, arī m57 utt., nez cik patiess info. Dzirdēts bija tikai par divīšiem, ka tiem trūkstot viņas
Offline
shirminieks
09. Apr 2019, 16:15 #3844

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1318

Braucu ar: 81


09 Apr 2019, 15:35:24 @upgrayedd rakstīja:
Liekas, ka ķēdes problēmas ir visiem ar N47/M57/N57 dzinēju, tas ir arī pēc 2011.gada.

Pabraucot garos gabalus, adaptīvais kruīzs liekas must have, tāpat kā tālo gaismu asistents, savukārt joslas asistents ir nevajadzīga lieta.


Adaptīvais kruīzs ir labs ne tikai tālus gabalus braucot, bet arī pilsētā sastrēgumos braucot
Offline
janisdaubergs
09. Apr 2019, 16:18 #3845

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 404

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


09 Apr 2019, 16:11:55 @RR04 rakstīja:
Gudros forumos raksta, ka līdz 2011 gada f10/f11 trūkstot ķēdes, arī m57 utt., nez cik patiess info. Dzirdēts bija tikai par divīšiem, ka tiem trūkstot viņas

Galvenais neņm F10 ņemšanas pēc pa 10-13Eur, jo gribas F sēriju un beidzot viņu var paņemt par tādu naudu.
Labs F ar ~100k km noskrējienu ir ap 25k;
Papilns F ar to pašu noskrējienu, kur varbūt būs soft close un ventilācijas būs ap 30k;

Protams var ņemt pa 12 un sākt visu mainīt (tas gan ir mans subjektīvais stereotips);

Rēķinies ar kasko 3-5% no auto vērtības + Imo obligāts un gada grizumā vidēji 100-150Eur mēnesī apkopēs/remontos, kas ir ~1500;

Offline
upgrayedd
09. Apr 2019, 16:21 #3846

Kopš: 10. Jan 2018

Ziņojumi: 188

Braucu ar:


09 Apr 2019, 16:15:36 @shirminieks rakstīja:

09 Apr 2019, 15:35:24 @upgrayedd rakstīja:
Liekas, ka ķēdes problēmas ir visiem ar N47/M57/N57 dzinēju, tas ir arī pēc 2011.gada.

Pabraucot garos gabalus, adaptīvais kruīzs liekas must have, tāpat kā tālo gaismu asistents, savukārt joslas asistents ir nevajadzīga lieta.


Adaptīvais kruīzs ir labs ne tikai tālus gabalus braucot, bet arī pilsētā sastrēgumos braucot


Liekas, ka sastrēgumu asistents oficiāli tikai uz feislifta.

[ Šo ziņu laboja upgrayedd, 09 Apr 2019, 16:22:10 ]

Offline
RR04
09. Apr 2019, 16:23 #3847

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: 41


09 Apr 2019, 16:18:47 @janisdaubergs rakstīja:

09 Apr 2019, 16:11:55 @RR04 rakstīja:
Gudros forumos raksta, ka līdz 2011 gada f10/f11 trūkstot ķēdes, arī m57 utt., nez cik patiess info. Dzirdēts bija tikai par divīšiem, ka tiem trūkstot viņas

Galvenais neņm F10 ņemšanas pēc pa 10-13Eur, jo gribas F sēriju un beidzot viņu var paņemt par tādu naudu.
Labs F ar ~100k km noskrējienu ir ap 25k;
Papilns F ar to pašu noskrējienu, kur varbūt būs soft close un ventilācijas būs ap 30k;

Protams var ņemt pa 12 un sākt visu mainīt (tas gan ir mans subjektīvais stereotips);

Rēķinies ar kasko 3-5% no auto vērtības + Imo obligāts un gada grizumā vidēji 100-150Eur mēnesī apkopēs/remontos, kas ir ~1500;

Par izmaksām aptuveni skaidrs. Plānots skatīties ap 20k, ja laba komplektācija utt., tad iespējams pat vairāk.
Offline
latgalec
09. Apr 2019, 16:40 #3848

Kopš: 10. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: castrol

ir šāds F10 lietošanā: C504693 + salikta Mpaka un FL M stūre ar apsildi, R19 style 351, 10.gads, 180kw, melns.
tagad uz odo 172k.

pēc mēneša varēs nopirkt, pagaidām pats vēl pavizināšos.

17k euro?
Offline
shirminieks
09. Apr 2019, 16:47 #3849

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1318

Braucu ar: 81


09 Apr 2019, 16:21:51 @upgrayedd rakstīja:

09 Apr 2019, 16:15:36 @shirminieks rakstīja:

09 Apr 2019, 15:35:24 @upgrayedd rakstīja:
Liekas, ka ķēdes problēmas ir visiem ar N47/M57/N57 dzinēju, tas ir arī pēc 2011.gada.

Pabraucot garos gabalus, adaptīvais kruīzs liekas must have, tāpat kā tālo gaismu asistents, savukārt joslas asistents ir nevajadzīga lieta.


Adaptīvais kruīzs ir labs ne tikai tālus gabalus braucot, bet arī pilsētā sastrēgumos braucot


Liekas, ka sastrēgumu asistents oficiāli tikai uz feislifta.


Ja ar 'sastrēgumu asistentu' domā to, kas stājas līdz nullei un sāk braukt, tad tie jau no E60 LCI nāk
Offline
RSAWorkshop
09. Apr 2019, 17:43 #3850

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


09 Apr 2019, 16:11:55 @RR04 rakstīja:
Gudros forumos raksta, ka līdz 2011 gada f10/f11 trūkstot ķēdes, arī m57 utt., nez cik patiess info. Dzirdēts bija tikai par divīšiem, ka tiem trūkstot viņas
Pašlaik lieku kopā vienu f11 2011 gada ar plīsušu ķēdi
Plīsa pie 350k

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
09. Apr 2019, 17:45 #3851

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


09 Apr 2019, 16:18:47 @janisdaubergs rakstīja:

09 Apr 2019, 16:11:55 @RR04 rakstīja:
Gudros forumos raksta, ka līdz 2011 gada f10/f11 trūkstot ķēdes, arī m57 utt., nez cik patiess info. Dzirdēts bija tikai par divīšiem, ka tiem trūkstot viņas

Galvenais neņm F10 ņemšanas pēc pa 10-13Eur, jo gribas F sēriju un beidzot viņu var paņemt par tādu naudu.
Labs F ar ~100k km noskrējienu ir ap 25k;
Papilns F ar to pašu noskrējienu, kur varbūt būs soft close un ventilācijas būs ap 30k;

Protams var ņemt pa 12 un sākt visu mainīt (tas gan ir mans subjektīvais stereotips);

Rēķinies ar kasko 3-5% no auto vērtības + Imo obligāts un gada grizumā vidēji 100-150Eur mēnesī apkopēs/remontos, kas ir ~1500;


Pa 30k F10 kad G30 var pa 35k nopirkt?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
09. Apr 2019, 17:47 #3852

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


09 Apr 2019, 17:45:09 @cufiks rakstīja:

09 Apr 2019, 17:43:36 @RSAWorkshop rakstīja:

09 Apr 2019, 16:11:55 @RR04 rakstīja:
Gudros forumos raksta, ka līdz 2011 gada f10/f11 trūkstot ķēdes, arī m57 utt., nez cik patiess info. Dzirdēts bija tikai par divīšiem, ka tiem trūkstot viņas
Pašlaik lieku kopā vienu f11 2011 gada ar plīsušu ķēdi
Plīsa pie 350k


M57 vai N57?
N47
P.S. M sērijas motori F10/11 nemaz nav

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
initial
09. Apr 2019, 21:13 #3853

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 115

Braucu ar:

Adaptīvā un sastrēgumu kruīzs vismaz man ir arī uz preFL. Pats braucu ar f11 3.0d 2011. gada, ķēdes profilaktiski nomainīju pie Kaross uz 250k, lai nav jādomā par to, ka kaut kas plīsīs.
Speciāli ņēmu bez adaptīvās piekares, jo jaunam auto tā ir laba lieta, vecam, manuprāt, pārāk dārgs prieks. Un ar parasto piekari arī ļoti labi brauc kā jau bmw 5er, viņiem ir laba piekare.
Man salīdzinoši ir pilns, bet kas man varbūt trūkst vai gribās, jo nav ir panorāmas lūka un beņķu ventilācija.
Lietošanas pieredze - pirku no vācijas, izsoles iepriekš viens saimnieks un viss pie dīlera. Auto jau bija 200k, bet pēc salona kā jauns un ar krāsas mērītāju apstaigājot nekas nebija krāsots arī. Uz vietas lētie pa 13k vai pa 20k dārgāki salīdzinoši izsēdēti, palietoti bija.
Ar auto esmu ļoti apmierināts, krietni uzticīgāks kā manējie iepriekšējie E63 un E91
Offline
RR04
10. Apr 2019, 10:28 #3854

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: 41


09 Apr 2019, 21:13:23 @initial rakstīja:
Ar auto esmu ļoti apmierināts, krietni uzticīgāks kā manējie iepriekšējie E63 un E91

Biju iepriekš jau dzirdējis ko līdzīgu, ka e9x esot dārgāks uzturēšanā nekā f10/f11, nez cik nu patiesi.

Aptuvenā bilde skaidra, kas ko un kā. Paldies par info
Offline
janisdaubergs
10. Apr 2019, 10:38 #3855

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 404

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


10 Apr 2019, 10:28:51 @RR04 rakstīja:

09 Apr 2019, 21:13:23 @initial rakstīja:
Ar auto esmu ļoti apmierināts, krietni uzticīgāks kā manējie iepriekšējie E63 un E91

Biju iepriekš jau dzirdējis ko līdzīgu, ka e9x esot dārgāks uzturēšanā nekā f10/f11, nez cik nu patiesi.

Aptuvenā bilde skaidra, kas ko un kā. Paldies par info

Muļķības - bet atkal jau es pirku dārgu e90, kas 6g laikā un 63-167k km izmaksāja ap 2-2.5k gadā(vērtības kritums, uzturēšana, apkopes);
Jebkura detaļa f ir dārgāka, piemēram nesen disku, kluču maiņa ap 600 priekša un ap 450 aizmugures ass;
E90 tas bija /2;
Skaidrs ja nopērk lētu miskasti, tad viņu būs dārgi uzturēt;
Gan jau ir cilvēki, kas teiks ka f sērija ir sūds un plīst, un jautās kā var kolosālam 2010/2011 gada bmw ar 170k noskrējienu pa 10k plīst ķēde vai sabirt kārba...
Offline
RR04
10. Apr 2019, 10:54 #3856

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: 41

Viss jau atkarīgs no paša cilvēka. Ja uz pleciem normāli funkcionējoša galva, tad nepirks lētāko iespējamo miseni.

Skeptiski skatos uz to, ka e9x dārgāks uzturēšanā. Ja nopērk nojātu, tad brīnumu nekādu
Offline
Elviss
10. Apr 2019, 12:08 #3857

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21524

Braucu ar: VAZ 2101 80'


09 Apr 2019, 17:45:44 @RSAWorkshop rakstīja:

09 Apr 2019, 16:18:47 @janisdaubergs rakstīja:

09 Apr 2019, 16:11:55 @RR04 rakstīja:
Gudros forumos raksta, ka līdz 2011 gada f10/f11 trūkstot ķēdes, arī m57 utt., nez cik patiess info. Dzirdēts bija tikai par divīšiem, ka tiem trūkstot viņas

Galvenais neņm F10 ņemšanas pēc pa 10-13Eur, jo gribas F sēriju un beidzot viņu var paņemt par tādu naudu.
Labs F ar ~100k km noskrējienu ir ap 25k;
Papilns F ar to pašu noskrējienu, kur varbūt būs soft close un ventilācijas būs ap 30k;

Protams var ņemt pa 12 un sākt visu mainīt (tas gan ir mans subjektīvais stereotips);

Rēķinies ar kasko 3-5% no auto vērtības + Imo obligāts un gada grizumā vidēji 100-150Eur mēnesī apkopēs/remontos, kas ir ~1500;


Pa 30k F10 kad G30 var pa 35k nopirkt?

G30 ar 2.0 un 250k un lupatas salonu?

-----------------
Offline
RSAWorkshop
10. Apr 2019, 12:15 #3858

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tak ir arī ar ādas salonu un bez 250k, tepat LV 2vi gab ir, vienam drēbe, otram āda

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Elviss
10. Apr 2019, 12:23 #3859

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21524

Braucu ar: VAZ 2101 80'

bet 2.0 vai ne?

-----------------
Offline
RSAWorkshop
10. Apr 2019, 12:25 #3860

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo