Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 56 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Yukki
12. Apr 2019, 11:01 #3921

Kopš: 21. May 2002

Ziņojumi: 153

Braucu ar:

Man patīk 6 podu skaņa, bet paklausoties, vismaz no malas, pusjaunos 4 cilindru divlitru benzīna un dīzeļa F10/11 negribas krist ģībonī. Arī viena reize,kad izbraucu ar tādu 4 cilindru,nelikās dramatiska, auto pietiekami jaudīgs, netarkšķēja, nedricelējās,-tā arī priekš sevis nespēju noformulēt, kas tajā būtu tik slikts attiecībā pret 6 cilindriem?
Bez diršanas kāds var pa punktiem uzrakstīt lielo atšķirību 4vs6 cilindri abu degvielu veidiem?
Offline
kexxx
12. Apr 2019, 11:22 #3922

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:


12 Apr 2019, 11:01:19 @Yukki rakstīja:
Man patīk 6 podu skaņa, bet paklausoties, vismaz no malas, pusjaunos 4 cilindru divlitru benzīna un dīzeļa F10/11 negribas krist ģībonī. Arī viena reize,kad izbraucu ar tādu 4 cilindru,nelikās dramatiska, auto pietiekami jaudīgs, netarkšķēja, nedricelējās,-tā arī priekš sevis nespēju noformulēt, kas tajā būtu tik slikts attiecībā pret 6 cilindriem?
Bez diršanas kāds var pa punktiem uzrakstīt lielo atšķirību 4vs6 cilindri abu degvielu veidiem?


Pareizo motoru nosaka īpašnieka vecums:
20 gadi: bmw pareizs motors ir 6 cil benzīns
30 gadi: labākais ir 6 cil dīzelis
40 gadi: 4 cil un ņehuj skriet
50 gadi: labāk paņemt no salona jaunu škodu vai kia

Offline
Elviss
12. Apr 2019, 11:33 #3923

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21519

Braucu ar: VAZ 2101 80'


12 Apr 2019, 11:22:02 @kexxx rakstīja:

12 Apr 2019, 11:01:19 @Yukki rakstīja:
Man patīk 6 podu skaņa, bet paklausoties, vismaz no malas, pusjaunos 4 cilindru divlitru benzīna un dīzeļa F10/11 negribas krist ģībonī. Arī viena reize,kad izbraucu ar tādu 4 cilindru,nelikās dramatiska, auto pietiekami jaudīgs, netarkšķēja, nedricelējās,-tā arī priekš sevis nespēju noformulēt, kas tajā būtu tik slikts attiecībā pret 6 cilindriem?
Bez diršanas kāds var pa punktiem uzrakstīt lielo atšķirību 4vs6 cilindri abu degvielu veidiem?


Pareizo motoru nosaka īpašnieka vecums:
20 gadi: bmw pareizs motors ir 6 cil benzīns
30 gadi: labākais ir 6 cil dīzelis
40 gadi: 4 cil un ņehuj skriet
50 gadi: labāk paņemt no salona jaunu škodu vai kia



te jau dažiem tikai 40 gadu domāšana 30 gados

-----------------
Offline
depo
12. Apr 2019, 11:42 #3924

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


12 Apr 2019, 11:01:19 @Yukki rakstīja:
Bez diršanas kāds var pa punktiem uzrakstīt lielo atšķirību 4vs6 cilindri abu degvielu veidiem?



Mazo locekļu sindroms, vairāk nekas.
Offline
protams
12. Apr 2019, 14:11 #3925

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben


12 Apr 2019, 11:42:16 @depo rakstīja:

12 Apr 2019, 11:01:19 @Yukki rakstīja:
Bez diršanas kāds var pa punktiem uzrakstīt lielo atšķirību 4vs6 cilindri abu degvielu veidiem?



Mazo locekļu sindroms, vairāk nekas.


+100, un tie kas brauc ar R6, varat pateikt cik vispār ātri jūsu drapaks spēj pabraukt,nu maksimāli?
Nikuja, jo nav tik ātri vispār dzīvē braukts

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
depo
12. Apr 2019, 14:20 #3926

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

R6 uzreiz pagarina locekli par 1cm, jo spēj ieskrieties par 1-2 sek ātrāk līdz simtam. Tās pāris reizes gadā, kad to dara. Tas taču ir dzīvībai svarīgi - tev pakaļ var dzīties bandīti ar R6 un ja tev būs R4, noķers un iedos pa degunu.
Offline
osis78
12. Apr 2019, 16:21 #3927

Kopš: 27. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar:

Lasot liekās, ka te cilvēkus uztrauc ar ko pārvietojas citi..
Vai nevajadzētu būt vienalga??
Man ir, un man gribētos lai arī citiem ir vienalga ar ko es pārvietojos, ir nauda braucu ar Porku, nav, nu ko braucu ar žigulīti vai Golfiņu (esmu arī tādam periodam izgājis cauri).
Es cenšos gudri ne..rst saku ko domāju no savas reālās pieredzes.
Offline
Elviss
12. Apr 2019, 19:13 #3928

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21519

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Bija moments gadus atpakaļ, kad bija japabraukā ar vecu Polo 1.4, jo mans auto bija remontā. Arī teicu, cik labs auto, degvielu neēd un noparkoties var visur. Arī līdz tiem 50 normali uzrāva, jo principā vairāk nevajag.
Es tik tā, stāstu...

-----------------
Offline
joberis
12. Apr 2019, 19:22 #3929

Kopš: 01. Feb 2019

No: Jūrmala

Ziņojumi: 92

Braucu ar: X5 | X4

pie musdienu tuligas telefonglastitaju un indigo bernu Rigas satiksmes virzibas neko jaudigaku par 150-200hp nemaz nevajag

nesen panemu izbraukt ar jauno corolla hybrid 7.9s lidz 100 liekas pilniba adekvats uzraviens ka ari pilseta lieki nekurini degvielu, necakare veselibu apkartejiem ar smirdiga diesel kvepiem
Offline
FisherS
12. Apr 2019, 20:12 #3930

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: tīriem diskiem


12 Apr 2019, 09:55:21 @KateG rakstīja:

12 Apr 2019, 00:46:01 @Kaross rakstīja:

11 Apr 2019, 13:16:24 @GS rakstīja:

11 Apr 2019, 12:55:35 @Elviss rakstīja:
Bet DĪZEĻU PROBLĒMAS NAV!


Ja tu par manu iepriekšējo komentāru par G30 dīzeļu potenciālajām problēmām - mani pārāk neuztrauc tipiskās problēmas, tas viss kalpo diezgan ilgi. Vairāk sāk uztraukt CSDD ekoloģijas prasības 2014+ gada auto.
F11 principā bija pofig, kamēr auto kaut cik strādā tehnisko vienmēr dabūsi, jaunākiem ir striktākas ekoloģijas prasības, tiks lasīti OBD dati utt.

Īsumā vai tie Euro6 DPF filtri nebeigsies vēl ātrāk, vai citi mezgli pie 200k+ nebūs izdiluši tik daudz lai nepārsniegtu prasītas normas utt.

@Kaross varētu precīzāk pastāstīt.


Par TA vispār var nedomāt un neuztraukties. Slēdz klāt arī F-sērijas, bet vienīgais ko pārbauda ir ķļūdu esamība un viss. Neviens tur nav arī kompetentāks, lai saprastu kādus ar dzinēju saistītus parametrus.

Euro 6 nāk Adblue un ar to ir daudz vairāk un dārgākas problēmas. Tie paši minētie NOx, adblue tvertnes u.t.t.

CSDD ekoloģijas prasības ir smieklīgas. Vai pareizāk - pārbaudes ir smieklīgas. Kā minimums 5 gadus var par to nedomāt un neuztraukties ja vien tu nebrauc ar Peugeot vai kādu citu franču mēslu.




Klau, Edgar, un pārējie šejienes oligarhi ar šādu piegājienu - jums taču nebūs pretenzijas, ka es pačurāšu jūsu krutajās miskastēs, vai izmetīšu tur paikas pārpalikumus. Karos - ja ārā auksts, es tak varu pavērt tava boksa durvis un siltumā pakakāt, ne? Nu, deguna nošņaukšana vai paspļaudīšanās vispār neskaitās.

Ja man ir jāelpo jūsu smidrekļu dūmi un smaka, par mikrodaļām nerunājot (jo TA pie mums ir smieklīga un jūs nedrāž), pret šo visu pat iebildumi nedrīkstētu būt.


Tad jau es nākamreiz, kad satiksmē tevi redzēšu, notaranēšu malā, lai varētu uzmīst uz tava vējstikla, jo tava nopistā miskaste piedirš atmosfēru vairāk kā lērums čipoto dīzeļu.
Offline
FisherS
12. Apr 2019, 20:25 #3931

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: tīriem diskiem


11 Apr 2019, 11:51:07 @Kaross rakstīja:
535D F11 pirku ar 203k no pirmā īpašnieka Austrijā. Pašlaik 245k km.
Aizmugurē aktīvie amortizatori - 800E
Aizmugurē pneimo spilveni 500E
Eļļas maiņa kārbā - 250E
Aizmugurē viena keyless "ručka" - neesmu vēl nomainījis.
Dīzeļa problēmas?
Apkopes, protams.



F10 530d 85k km-230k km

Darīts:
Oem bremžu diski ar klučiem
Pēc zagšanas mēģinājuma pizģuki kompi nosvilināja
Aizmugurējās tilta bukses
Tas arī būtu viss.
Protams parastās eļļas u.c. apkopes, disku valcēšanas utt.
Offline
KaspichsS
13. Apr 2019, 00:56 #3932

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


12 Apr 2019, 20:25:23 @FisherS rakstīja:

11 Apr 2019, 11:51:07 @Kaross rakstīja:
535D F11 pirku ar 203k no pirmā īpašnieka Austrijā. Pašlaik 245k km.
Aizmugurē aktīvie amortizatori - 800E
Aizmugurē pneimo spilveni 500E
Eļļas maiņa kārbā - 250E
Aizmugurē viena keyless "ručka" - neesmu vēl nomainījis.
Dīzeļa problēmas?
Apkopes, protams.



F10 530d 85k km-230k km

Darīts:
Oem bremžu diski ar klučiem
Pēc zagšanas mēģinājuma pizģuki kompi nosvilināja
Aizmugurējās tilta bukses
Tas arī būtu viss.
Protams parastās eļļas u.c. apkopes, disku valcēšanas utt.



kaapeec nav bljaviens par komforta ruckaam? jo to vnk nav.
nav bljaaviens par spilveniem? jo to nav.
nav bljaaviens par razdatku? jo taas nav.
nav bljaavines par kameraam, nakts redzamiibas probleemaam? jo to vnk nav.
un taa mees sarakstu vareetu turpinaat.
kaapeec nav bljaaviens par PDF, EGR? jo tas viss ir nolikvideets. man taisniiba?
tb., ir pdf, kas savu funkciju nepilda, ir vibrejosh dirselis, kursh straadaa avaarijas rezhiimaa. ir kaarba, kas straadaa nepilnas funkcionalitaates rezhiimaa [deelj dzineeja probleemaam].
manaa skatiijumaa - nopistenis, kuraa jaaiemet paaris pakas, lai vispaar atjaunotu pilnu funkcionalitaati. lai vispaar tas dirselis atsaaktu adaptaacijas veidot un vareetu sprauslas noveerteet.
bet, juus man oponeesiet - ''da ideaals auto'', jo pashi ar taadiem nopistenjiem braukaajiet.
Offline
kamikadzemk
13. Apr 2019, 09:18 #3933

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:

Ja jau par dīzeļiem, nesen ar moci braucu un sanāca aiz e90 pabraukt. Pizďec kā tā miskaste smirdēja, aiz viņas nebija iespējams pabraukt, jo tam sūdam laikam bija izgriezts pilnīgi viss. Tā kā Kaspicha teiktajā ir pietiekami daudz taisnības, lai arī nav pareizi to attiecināt uz pilnīgi visiem, jo ir arī izņēmumi.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
protams
13. Apr 2019, 10:07 #3934

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben


13 Apr 2019, 09:18:10 @kamikadzemk rakstīja:
Ja jau par dīzeļiem, nesen ar moci braucu un sanāca aiz e90 pabraukt. Pizďec kā tā miskaste smirdēja, aiz viņas nebija iespējams pabraukt, jo tam sūdam laikam bija izgriezts pilnīgi viss. Tā kā Kaspicha teiktajā ir pietiekami daudz taisnības, lai arī nav pareizi to attiecināt uz pilnīgi visiem, jo ir arī izņēmumi.

Tā parasti smird nosipts 2.0 benzīns.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
smudo
13. Apr 2019, 10:20 #3935

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


13 Apr 2019, 09:18:10 @kamikadzemk rakstīja:
Ja jau par dīzeļiem, nesen ar moci braucu un sanāca aiz e90 pabraukt. Pizďec kā tā miskaste smirdēja, aiz viņas nebija iespējams pabraukt, jo tam sūdam laikam bija izgriezts pilnīgi viss. Tā kā Kaspicha teiktajā ir pietiekami daudz taisnības, lai arī nav pareizi to attiecināt uz pilnīgi visiem, jo ir arī izņēmumi.


Tas ir dēļ katalizatora izgriešanas (ja DPF ir kopā ar katalizatoru un beidzoties DPF bieži tiek noņemts arī katalizators, kas rezultējas tajā smakā - parasti tas nāk kopā ar citām problēmām ar dzinēju. Ja ir kārtībā esošs dīzelis ar Euro5 vai īpaši Euro6, izplūdes būs ļoti līdzīgas tādam pašam EURO6 benzīnam un būs krietni "labākas", nekā mocim, uz kuriem šie standarti pagaidām neattiecas. No 2016. vai 2017. gada ir tikai EURO4 prasības un no nākamā gada (vecajiem modeļiem no 2021.) būs EURO5.
Offline
KaspichsS
13. Apr 2019, 10:47 #3936

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Atklaashu nelielu nosleepumu – cieniijamie dirselju iipasnieki, juus visi brauciet ar totaalaa avaarijas rezhiimaa straadaajoshiem dirseljiem.
Kaapeec?
Jebkura iejaukshanaas – ‘’chiposhana’’, flapu raveeshana, dpf/egr likvideeshana – jebkura no shiim darbiibaam momentaa iemet to dde limp modee. Jaa, taa nav limp mode ar EML KOMBI, bet DDE paliek 5..10% funkcionalitaates.
Kaapeec taa notiek?
Shiem dzineejiem [saakot ar M57 pajauno galu] vadiibas+adaptaciju kartes jau ir pilniiigi saistiitas kopaa vienaa veselaa. DDE operee ar dzineeja matemaatisko/energjeetisko modeli. Tb., pat tikai pachipojot, buutu jaamodificee desmitiem vadiibas karshu. Un, kas veel skarbaak – jaamodificee formulas/matemaatika, peec kuriem reekjina sho modeli. Peedeejam – klaat neviens netiek vispaar.
Kas notiek, kad izveic shiis modifikaacijas?
DDE standarta chiposhanas/prastas elementu raveeshanas rezultaataa redz prastas gaisa/spiediena/Lambdas neatbilstiibas karteem. Neesmu redzeejis [no daudzumdaudzajiem upgreidotajiem] nevienu, kuram nebuutu shaadu probleemu. Kljuudu kartes tiek padzeestas, kljuudu kakbi nav. Bet, pat, ja sho izveic filigraani, paliek naakoshaa probleema – energjeetiska modelja neatbilstiiba. Un te DDE jau nemet tupas kljuudas. Vnk netiek galaa ar adaptaciju karshu veidoshanu. Tb., meegjina adapteet vienu/otru/tresho teemu – liidz pozitiivam rezultaatam netiek. Pozitiivs rezultaats = pilnas funcionalitaates rezhiims. Netiek galaa – tb., iekriit bezgaliigaa ciinjaa, meegjinot atjaunot pilnu funkcionalitaati [peec kaartas megjina izvilkt visu funkcionaalu ‘’pa apli’’].
Kaadas ir sekas?
Pilniigi izjaukta jaunu adaptaaciju veidoshana. Tb., netiek meeriitas sprauslas, netiek modificeetas to korekcijas [un te jaasaprot, ka sprauslaam tiek veidotas ndimensiju kartes gan pilot, gan galvenajaam, gan post adaptaacijaam]. Tas pats atiecas uz daudziem citiem mezgliem. Rezultaataa paleenaam [ne uzreiz, kas ir buutiski] dzineejs saak straadaat arvien kretiniskak. Paraadaas vibraacijas, djorga, darbiiba kljuust robusta, utml. Kad juus skatieties sprauslaam piemeerotaas korekcijas [no tuukstoshiem punktu jus redziet vienu/aktuaalo vienam arametram, tb., 0.000X%], patiesiibaa ir veci un nekorekti dati. Juus liidz naavei variet jaaties ar sprauslu mainiishanu, tiiriishanu – nekad vairs tas dzineejs nestraadaas taa, kaa tas var straadaat.
Otrs komponents, kursh nekad vairs nestraadaas taa, kaa jaastraadaa – kaarba. Un atkal –dzineejam pirmajam jaastraada pilnas funkcionalitaates rezhiimaa, tikai tad kaarba atsaaks adaptaaciju veidoshanu. Un atkal – peec manipulaacijaam PALEENAAM kaarbas darbiiba degradeejas. Arvien vairaak taa attaalinaas no korektaam [ieprieksh/pirms modifikaacijaam izveidotajaam] adaptaacijam un saakas gruudieni, raavieni, iepauzeshana. Protams, aatraaka disku dilshana – passaprotama teema.
Es centos max vienkaarshi, neopereejot ar sarezgjitiem terminiem. Bet, iisais kopsavilkums – ja gribiet, lai dzineejs un kaarba straadaa taa, kaa jaastraadaa, novaaciet VISUS ‘’uzlabojumus’’. Tas ir vieniigais risinaaajums.
Offline
kamikadzemk
13. Apr 2019, 11:03 #3937

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:


13 Apr 2019, 10:20:02 @smudo rakstīja:

13 Apr 2019, 09:18:10 @kamikadzemk rakstīja:
Ja jau par dīzeļiem, nesen ar moci braucu un sanāca aiz e90 pabraukt. Pizďec kā tā miskaste smirdēja, aiz viņas nebija iespējams pabraukt, jo tam sūdam laikam bija izgriezts pilnīgi viss. Tā kā Kaspicha teiktajā ir pietiekami daudz taisnības, lai arī nav pareizi to attiecināt uz pilnīgi visiem, jo ir arī izņēmumi.


Tas ir dēļ katalizatora izgriešanas (ja DPF ir kopā ar katalizatoru un beidzoties DPF bieži tiek noņemts arī katalizators, kas rezultējas tajā smakā - parasti tas nāk kopā ar citām problēmām ar dzinēju. Ja ir kārtībā esošs dīzelis ar Euro5 vai īpaši Euro6, izplūdes būs ļoti līdzīgas tādam pašam EURO6 benzīnam un būs krietni "labākas", nekā mocim, uz kuriem šie standarti pagaidām neattiecas. No 2016. vai 2017. gada ir tikai EURO4 prasības un no nākamā gada (vecajiem modeļiem no 2021.) būs EURO5.

Izcēlu, manuprāt, galveno, kas attiecas ne tikai uz dīzeļiem, bet uz jebkura tipa dzinējiem. Par tām Euro prasībām močiem, salīdzinot ar auto, nestrīdēšos, jo neesmu par to interesējies, bet gan jau ka tev ir taisnība.
Diemžēl, lielākoties dīzeļus pērk, lai taupītu pie lieliem nobraukumiem, bet to taupīšanu veic pirmais īpašnieks, kurš pie pirmajām lielajām problēmām no auto atbrīvojas un ņem citu vietā. Tikmēr auto nonāk pie nākamā īpašnieka, kurš cenšas atrisināt problēmu ar minimāliem ieguldījumiem, lai vispār spētu uzturēt augstākas klases auto. Uzsveru, ka runāju par lielāko daļu situāciju, bet ir arī izņēmumi, tāpēc nevajag sākt cepienu "mans dīzelis ideāls".

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
968-jk
13. Apr 2019, 11:10 #3938

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13456

Braucu ar: 30niekiem

Var besīt @kaspich, bet tie dīzeļbraucēji, kas "apgreido" (civilizētā pasaulē- downgreido) dzinējus ar populārāko mezglu amputēšanu ir mudaki. Citreiz pat ir tā, ka aiz kūpošajiem stāvot/braucot galva sāk reibt.
Offline
sn
13. Apr 2019, 11:39 #3939

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879535

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


13 Apr 2019, 11:10:03 @968-jk rakstīja:
Var besīt @kaspich, bet tie dīzeļbraucēji, kas "apgreido" (civilizētā pasaulē- downgreido) dzinējus ar populārāko mezglu amputēšanu ir mudaki. Citreiz pat ir tā, ka aiz kūpošajiem stāvot/braucot galva sāk reibt.

+1

bet smaka nāk arī no ne-dīzeļiem, dīzeļiem vienkārši bonusā nāk melnie dūmi, lai nomaskētos un neviens nevarētu nobildēt numurzīmi

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
depo
13. Apr 2019, 11:57 #3940

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


13 Apr 2019, 10:47:24 @KateG rakstīja:
Atklaashu nelielu nosleepumu – cieniijamie dirselju iipasnieki, juus visi brauciet ar totaalaa avaarijas rezhiimaa straadaajoshiem dirseljiem.
Kaapeec?
Jebkura iejaukshanaas – ‘’chiposhana’’, flapu raveeshana, dpf/egr likvideeshana – jebkura no shiim darbiibaam momentaa iemet to dde limp modee. Jaa, taa nav limp mode ar EML KOMBI, bet DDE paliek 5..10% funkcionalitaates.



Tad pēc apmeklējuma pie Karossa čipošanas, uz dyno stenda parādītos tavs avārijas režīms. Tikai nez kapēc pēc čipošanas/dpf utt amputēšanas aug gan zs, gan nm, gan 0-100. Kur tas avārijas režīms
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo