Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
racer83
15. May 2017, 11:31 #30041

Kopš: 06. Apr 2017

Ziņojumi: 196

Braucu ar: mello


15 May 2017, 11:09:40 @RSAWorkshop rakstīja:

15 May 2017, 10:59:04 @racer83 rakstīja:
Labi, bet jautājums bija cits - vai nāk kkāds atgāzu filtrs IZPLŪDES KOLEKTORĀ ?

Vai maz vispār kādam auto nāk kaut kāds filtrs kolektorā?
Un Tavam e39 diez vai būs arī kvēpu filtrs, drīzāk vien pliks katalizators



Tāds arī ir mans jautājums - vai ir tāds filtrs?
Var gadīties, ka turbīne nedaudz velk uz galu, bet ir viens kolēģis, kurš svilpošanas gadījumā nomainījis atgāzu filtru, lai nebūtu pretspiediens turbīnai.
Offline
RenegadeX
15. May 2017, 11:44 #30042

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34

atradīsi bildi vai shēmu ar tavu iedomāto filtru, iemet te, ieintriģēji.
Offline
RenegadeX
15. May 2017, 12:03 #30043

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34


15 May 2017, 09:02:10 @RenegadeX rakstīja:
Riteņiem gultņus grūti samainīt? kā tur ar to ABS dačika sapišanu?

mainiju uz vasarenēm un sapratu ka pakaļas bremžu disks jau kustas

varbū kāds zina kas ir oem piegādātājs gultņiem?
Jeb ko no aftermarket likt lai ir maximāli ilgmūžīgs?
Offline
RSAWorkshop
15. May 2017, 12:04 #30044

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6068

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

FAG man šķiet
Tāpat var likt SKF

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
dzuris
15. May 2017, 12:41 #30045

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


15 May 2017, 12:03:14 @RenegadeX rakstīja:

15 May 2017, 09:02:10 @RenegadeX rakstīja:
Riteņiem gultņus grūti samainīt? kā tur ar to ABS dačika sapišanu?

mainiju uz vasarenēm un sapratu ka pakaļas bremžu disks jau kustas

varbū kāds zina kas ir oem piegādātājs gultņiem?
Jeb ko no aftermarket likt lai ir maximāli ilgmūžīgs?


Optimalis ari griez jau no rudens
Offline
Porthos
15. May 2017, 12:42 #30046

Kopš: 26. Jan 2017

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

Kādam pa lēto E39 ?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/ejhbe.html
Offline
RenegadeX
15. May 2017, 12:44 #30047

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34


15 May 2017, 12:41:11 @dzuris rakstīja:

15 May 2017, 12:03:14 @RenegadeX rakstīja:

15 May 2017, 09:02:10 @RenegadeX rakstīja:
Riteņiem gultņus grūti samainīt? kā tur ar to ABS dačika sapišanu?

mainiju uz vasarenēm un sapratu ka pakaļas bremžu disks jau kustas

varbū kāds zina kas ir oem piegādātājs gultņiem?
Jeb ko no aftermarket likt lai ir maximāli ilgmūžīgs?


Optimalis ari griez jau no rudens

Nomainīt liels gemars?
Ir jau ieplānots rokasbremzes lokus mainīt. vajadzētu pie vienas ņemšanās tikt galā
Offline
RenegadeX
15. May 2017, 12:47 #30048

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34


15 May 2017, 12:42:29 @Porthos rakstīja:
Kādam pa lēto E39 ?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/ejhbe.html

Normāla cena Nākotnes Klasikas auto. Mans pa lēto kamēr slimības lapa vēl pa 10k eiro. Pēc tam būs pa 12k
Offline
RmaxLV
15. May 2017, 12:59 #30049

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1004

Braucu ar: Thirsty 9


15 May 2017, 12:44:23 @RenegadeX rakstīja:

15 May 2017, 12:41:11 @dzuris rakstīja:

15 May 2017, 12:03:14 @RenegadeX rakstīja:

15 May 2017, 09:02:10 @RenegadeX rakstīja:
Riteņiem gultņus grūti samainīt? kā tur ar to ABS dačika sapišanu?

mainiju uz vasarenēm un sapratu ka pakaļas bremžu disks jau kustas

varbū kāds zina kas ir oem piegādātājs gultņiem?
Jeb ko no aftermarket likt lai ir maximāli ilgmūžīgs?


Optimalis ari griez jau no rudens

Nomainīt liels gemars?
Ir jau ieplānots rokasbremzes lokus mainīt. vajadzētu pie vienas ņemšanās tikt galā

vis piselīgākais tajā procesā ir atakruvet gultni, izvilkt pusasi un vinju kaut kur iebazt, nezinu ka ir tiem kam nav pneima bet es kartigi nopisos, cilaju augsha leja tas puses piekari lai tikai pusasi varetu izvilkt. un vajag uz 36 mucinju pusass uzgrieznim.
Offline
ritvarsox
15. May 2017, 13:00 #30050

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2023

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu

E46 atradu, ka orģināli nāk SKF, domāju E39 tas pats.
Offline
ritvarsox
15. May 2017, 13:02 #30051

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2023

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu

Man bija ko paņemties, lai nomainītu rokas bremzes trosīti. Otrai pusei vēl tagad negribas ķerties klāt. Kamēr strādā, lai stāv. Jāņem nost viss karstumizturīgais materiāls, kas atroas aiz kardāna.
Offline
JanisD
15. May 2017, 13:04 #30052

Kopš: 28. May 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar: MB W211


15 May 2017, 09:02:10 @RenegadeX rakstīja:
Riteņiem gultņus grūti samainīt? kā tur ar to ABS dačika sapišanu?

Mainot priekšējo, vajag atbrīvot un piepacelt amortizatoru.
Mainot aizmugurējo touringam ar spilvenu, atskrūvēju pusasi un pabīdīju nedaudz sāņus, lai pie visām gultņa skrūvēm tiek.
ABS dačikus neaiztiek mainot gultņus, vienīgi var patīrīt tur sakrājušos netīrumus. Grūtākais varētu būt atskrūvēt pusasi no gultņa, 2. gab vilku vaļā un tikai ar karsēšanu varēja atvilkt.
Offline
dzuris
15. May 2017, 13:46 #30053

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


15 May 2017, 12:44:23 @RenegadeX rakstīja:

15 May 2017, 12:41:11 @dzuris rakstīja:

15 May 2017, 12:03:14 @RenegadeX rakstīja:

15 May 2017, 09:02:10 @RenegadeX rakstīja:
Riteņiem gultņus grūti samainīt? kā tur ar to ABS dačika sapišanu?

mainiju uz vasarenēm un sapratu ka pakaļas bremžu disks jau kustas

varbū kāds zina kas ir oem piegādātājs gultņiem?
Jeb ko no aftermarket likt lai ir maximāli ilgmūžīgs?


Optimalis ari griez jau no rudens

Nomainīt liels gemars?
Ir jau ieplānots rokasbremzes lokus mainīt. vajadzētu pie vienas ņemšanās tikt galā


Aizmugure bisk ir ko cinities
Offline
dzuris
15. May 2017, 13:48 #30054

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


15 May 2017, 13:02:56 @ritvarsox rakstīja:
Man bija ko paņemties, lai nomainītu rokas bremzes trosīti. Otrai pusei vēl tagad negribas ķerties klāt. Kamēr strādā, lai stāv. Jāņem nost viss karstumizturīgais materiāls, kas atroas aiz kardāna.


To nonemt aiznem minutes 15 ar visa kardana atskruvesanu lai mazaka jebla ar vinu
Offline
edzhaans
15. May 2017, 14:50 #30055

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


15 May 2017, 12:59:32 @RmaxLV rakstīja:

vis piselīgākais tajā procesā ir atakruvet gultni, izvilkt pusasi un vinju kaut kur iebazt, nezinu ka ir tiem kam nav pneima bet es kartigi nopisos, cilaju augsha leja tas puses piekari lai tikai pusasi varetu izvilkt. un vajag uz 36 mucinju pusass uzgrieznim.

50e servisā un sūc kafiju kamēr pārējie pisās ar tavu pusasi, un viņiem arī prese ir. Ietaupīts laiks, nervi. To pašu ar roceni iesaku, jo kad man bija jāmaina, sapratu, ka varu palikt strupceļā, lai tak kāds cits nolaiž glušaku tām trosēm, paši varat vienkāršos darbus darīt, gultņus mainīt sanāk reti, tapēc neredzu jēgu. Nē, nu protams, dzurim tas viss ir 15 min.
Offline
dzuris
15. May 2017, 15:01 #30056

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Tas ka tu esi tizls un tev neka nav ar ko izpreset un smadzene negriez nenozime ka citiem ta ir

[ Šo ziņu laboja dzuris, 15 May 2017, 15:17:45 ]

Offline
Mixzzz
15. May 2017, 15:30 #30057

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


15 May 2017, 13:48:32 @dzuris rakstīja:

15 May 2017, 13:02:56 @ritvarsox rakstīja:
Man bija ko paņemties, lai nomainītu rokas bremzes trosīti. Otrai pusei vēl tagad negribas ķerties klāt. Kamēr strādā, lai stāv. Jāņem nost viss karstumizturīgais materiāls, kas atroas aiz kardāna.


To nonemt aiznem minutes 15 ar visa kardana atskruvesanu lai mazaka jebla ar vinu
Bija easy 15min 2 diviem cilvēkiem bez kardāna/heatshield ņemšanas nost. Kad velc ārā to trosīti, piesien galā striķi, tikai vajag pietiekami mazu, lai lien cauri...Izvelc ārā, apsien ap jauno trosi un velc iekšā, tobish viens velk un otrs vada, lai nekur neaizķerās. Otrā galā bija bish pisaks dabūt ārā, jo ierūsējis, bet nu tas kā kuram.
Offline
dzuris
15. May 2017, 15:34 #30058

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


15 May 2017, 15:30:09 @Mixzzz rakstīja:

15 May 2017, 13:48:32 @dzuris rakstīja:

15 May 2017, 13:02:56 @ritvarsox rakstīja:
Man bija ko paņemties, lai nomainītu rokas bremzes trosīti. Otrai pusei vēl tagad negribas ķerties klāt. Kamēr strādā, lai stāv. Jāņem nost viss karstumizturīgais materiāls, kas atroas aiz kardāna.


To nonemt aiznem minutes 15 ar visa kardana atskruvesanu lai mazaka jebla ar vinu
Bija easy 15min 2 diviem cilvēkiem bez kardāna/heatshield ņemšanas nost. Kad velc ārā to trosīti, piesien galā striķi, tikai vajag pietiekami mazu, lai lien cauri...Izvelc ārā, apsien ap jauno trosi un velc iekšā, tobish viens velk un otrs vada, lai nekur neaizķerās. Otrā galā bija bish pisaks dabūt ārā, jo ierūsējis, bet nu tas kā kuram.


Ta parasti dara ja galva strada
Offline
Mikus188
15. May 2017, 15:35 #30059

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 707

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Cik tās troses vsp maksā ? labā puse pieķīle
Offline
edzhaans
15. May 2017, 15:38 #30060

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


15 May 2017, 15:01:07 @dzuris rakstīja:
Tas ka tu esi tizls un tev neka nav ar ko izpreset un smadzene negriez nenozime ka citiem ta ir

Kaut kā nepis lauķu viedolis. It sevišķi wannabe kaskadieru/mehāniķu.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 15 May 2017, 15:43:14 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo