Online

Pašreiz BMWPower skatas 31 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 11:48 #30021

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 993

Braucu ar: e39


21 Apr 2017, 11:40:38 @rekeds rakstīja:
te kkad runaja, ka gm karbas neturot njutonus no 3.o
Cik no runātājiem bija jauns auto ar 3.0d? Kuram apakšā bija pilnīgi jauna kārba? Nedomāju, ka friči bija tādi muļķi
Man bija tas gods sajust īpašumā jaunu e39 tiesa gan ar 2.8i un mehāniku un diemžēl ne pārāk apzinīgā vecumā un nekādi īpašie defekti nebija līdz par sasišanas brīdim 2008tajā, kaut kādi sīkumi ritošajai un tas arī viss

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 21 Apr 2017, 11:49:57 ]

Offline
RmaxLV
21. Apr 2017, 11:50 #30022

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 776

Braucu ar: Thirsty 9

visa visuma reali viss visums jau ir zajebal. gribas kadu laiku neko neguldit un tikai gazt bet viss ir pret mani es pedejo 2 gada laika sev drebes pat neesmu pircis par moci sapņoju bet tas sapnis ari jau izgaist. reali visa nauda, kas itka iekrajas aiziet tur kur negribetos un ta pat visu laiku kaut kas cits sapisas tagad viens amis jau pizdets. liku nesen jaunus kybe G a shoreiz kipa butu oe sach japanjem bet nezinu vai saduushoshos :c

[ Šo ziņu laboja RmaxLV, 21 Apr 2017, 11:52:33 ]

Offline
rekeds
21. Apr 2017, 11:55 #30023

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1933

Braucu ar: trejdeviņ


21 Apr 2017, 11:48:27 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 11:40:38 @rekeds rakstīja:
te kkad runaja, ka gm karbas neturot njutonus no 3.o
Cik no runātājiem bija jauns auto ar 3.0d? Kuram apakšā bija pilnīgi jauna kārba? Nedomāju, ka friči bija tādi muļķi
Man bija tas gods sajust īpašumā jaunu e39 tiesa gan ar 2.8i un mehāniku un diemžēl ne pārāk apzinīgā vecumā un nekādi īpašie defekti nebija līdz par sasišanas brīdim 2008tajā, kaut kādi sīkumi ritošajai un tas arī viss


no wiki
The 5L40-E had been designed for 1.8–3.6 L engines with a maximum of 250 ft·lbf (340 N·m) of torque. It was underrated when used in combination of M57D30 engines. As the M57D30 rated torque output of 390/410Nm.
Offline
rekeds
21. Apr 2017, 12:03 #30024

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1933

Braucu ar: trejdeviņ


21 Apr 2017, 11:50:47 @RmaxLV rakstīja:
visa visuma reali viss visums jau ir zajebal. gribas kadu laiku neko neguldit un tikai gazt bet viss ir pret mani es pedejo 2 gada laika sev drebes pat neesmu pircis par moci sapņoju bet tas sapnis ari jau izgaist. reali visa nauda, kas itka iekrajas aiziet tur kur negribetos un ta pat visu laiku kaut kas cits sapisas tagad viens amis jau pizdets. liku nesen jaunus kybe G a shoreiz kipa butu oe sach japanjem bet nezinu vai saduushoshos :c


man ar bija besis sakuma, ka rinda jamaina, jo gribejas top zustand
poweristi samierinaja, ka koptam viss ok bus.

sogad nekas nav bijis, apkopi uzcepsu, profilaksei termostatu, sukni momainisu.
amisus ari gribu. paris teica, ka sachs dargi un tadus neliktu veca lamata, kalpo tapat ka kkadi monro vai tml nosaukums, neatceros.
Offline
Ridlihs
21. Apr 2017, 12:07 #30025

Kopš: 19. Feb 2011

No: Seda

Ziņojumi: 3469

Braucu ar: gandrīz geļiku


21 Apr 2017, 11:50:47 @RmaxLV rakstīja:
es pedejo 2 gada laika sev drebes pat neesmu pircis par moci sapņoju bet tas sapnis ari jau izgaist.


True e39 love
Offline
AndrisB525
21. Apr 2017, 12:14 #30026

Kopš: 24. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 278

Braucu ar: Besī žurkas

Patiesībā tas ir diezgan slimi.
Offline
Pufaix
21. Apr 2017, 12:39 #30027

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 586

Braucu ar: Street triple, VW Touran

Iemetīšu šeit, lai neaizaug cits topiks :


20 Apr 2017, 16:37:20 @Ridlihs rakstīja:
Manual transmissions
5-speed ZF S5-39DZ[15] (525d, 530d)
5-speed S5D 250G (523i from 1996, 520i, 525i)
5-speed S5D 260Z (525td)
5 speed S5D 320Z (523i up to 1996, 530i, 535i)
6-speed Getrag 420G[15] (540i, M5)

Automatic transmissions
4-speed GM 4L30-E (A4S270R)[16] (523i and 528i- up to 1999)
5-speed GM 5L40-E (A5S360R) [16] (523i and 528i- 1999-2000)
5-speed GM 5L40-E (A5S390R)[16] (520i, 525i and 530i)
5-speed ZF 5HP19 (A5S325Z) [16] (523i, 525i, 528, 530i)
5-speed ZF 5HP24 (A5S440Z)[16] (540i after 1996, 535i)
5-speed ZF 5HP30 (A5S560Z)[17] (540i model- 1996 only)
Note that the 523i, 525i, 528i and 530i had several overlapping automatic transmission options for some years.

Paskatoties uz šo, e39 dīzeļi tikai ar mešalkām nāk?

Mļe toč


Tas ir info no Wiki, bet nav pilnīgs...

Kā tad tur īsti - 3.0d feisliftam 5 gaņģu ir GM vai ZF kārbas? Vai var būt gan viena gan otra?
No volvo pasaules esmu dzirdējis ka GM kārbas iekš volvo ir arhaiskas un netur... ar BMW stāsts tāds pats?

Apsveru domu ieķert e39/e46 ko pabraukt kādu pus gadu, gribās tomātu... Saprotu ka nav iespējams prognozēt vai izcelšu džekpotu un braukšu apciemot Cēsis, bet gribās saprast tendences

[ Šo ziņu laboja Pufaix, 21 Apr 2017, 12:41:11 ]

Offline
abyss
21. Apr 2017, 12:44 #30028

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4054

Braucu ar: e39 523


21 Apr 2017, 12:03:36 @rekeds rakstīja:

21 Apr 2017, 11:50:47 @RmaxLV rakstīja:
visa visuma reali viss visums jau ir zajebal. gribas kadu laiku neko neguldit un tikai gazt bet viss ir pret mani es pedejo 2 gada laika sev drebes pat neesmu pircis par moci sapņoju bet tas sapnis ari jau izgaist. reali visa nauda, kas itka iekrajas aiziet tur kur negribetos un ta pat visu laiku kaut kas cits sapisas tagad viens amis jau pizdets. liku nesen jaunus kybe G a shoreiz kipa butu oe sach japanjem bet nezinu vai saduushoshos :c


man ar bija besis sakuma, ka rinda jamaina, jo gribejas top zustand
poweristi samierinaja, ka koptam viss ok bus.

sogad nekas nav bijis, apkopi uzcepsu, profilaksei termostatu, sukni momainisu.
amisus ari gribu. paris teica, ka sachs dargi un tadus neliktu veca lamata, kalpo tapat ka kkadi monro vai tml nosaukums, neatceros.


Man priekšā sachs aizmugurē bilstein. Kopā ~ 400 eur, ja nekas cits nav jāmaina, tad nemaz tik dārgi nav

#GasolineProblems
Offline
dzuris
21. Apr 2017, 13:29 #30029

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 6521

Braucu ar: XX-704


21 Apr 2017, 10:00:59 @RmaxLV rakstīja:

21 Apr 2017, 09:04:38 @dzuris rakstīja:

21 Apr 2017, 08:13:19 @Ridlihs rakstīja:
Zinu viņu pat zinu kas ieteica. Kāda patstava?


Tev 2 labas, man viena slikta un nu jau Rmax pie sliktajiem

kapec tu doma ka man slikta pieredze? neko aliktu isti nevaru pateikt, cilveks maina to, kas sapists un hidroblokaa jau neredz acim redzami kas un kaa, kad salikts kopa izbraucot tikai var aaprast.Ja man atteiktu hidrobloku mainit tad es te lietu zhulti ka slikti, bet taa bez problemam un nav jau karba janjem nost viwnigi nepatik ka jau 3šo dienu tur


Laba servisa un jebkura pakalpojuma prieksnosacijums ir tads ka nav jaatgriezas un jamekle garantiju
Offline
RmaxLV
21. Apr 2017, 13:53 #30030

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 776

Braucu ar: Thirsty 9


21 Apr 2017, 13:29:27 @dzuris rakstīja:

21 Apr 2017, 10:00:59 @RmaxLV rakstīja:

21 Apr 2017, 09:04:38 @dzuris rakstīja:

21 Apr 2017, 08:13:19 @Ridlihs rakstīja:
Zinu viņu pat zinu kas ieteica. Kāda patstava?


Tev 2 labas, man viena slikta un nu jau Rmax pie sliktajiem

kapec tu doma ka man slikta pieredze? neko aliktu isti nevaru pateikt, cilveks maina to, kas sapists un hidroblokaa jau neredz acim redzami kas un kaa, kad salikts kopa izbraucot tikai var aaprast.Ja man atteiktu hidrobloku mainit tad es te lietu zhulti ka slikti, bet taa bez problemam un nav jau karba janjem nost viwnigi nepatik ka jau 3šo dienu tur


Laba servisa un jebkura pakalpojuma prieksnosacijums ir tads ka nav jaatgriezas un jamekle garantiju

nu tad laikam ir jabrauc pie RSAWorkshop un pa 3 k jaliek ieksha jaunas detaljas. hz es nevareju atļauties tadu piķi izmest jau 930 nolokot bija neparak patikama sajuta bet nu tas tapec ka pirms neilga laika sprauslas atrestaureju suukni, tehnisko un nodokli samaksaju un jaunas ziemenes nopirku. tapec bija tads bljed suka zajebal taa jau centos atrast bolje menji normalu karbinieku.. bainu pie viktora vai vitalija bija varianta braukt so izbele man nebija liela. a lietotu es neatradu pa paria dienam.marihuans neko neatbildeja neko, maxistam nebija un taa kaa bija atlikti 750 eur ķipa "mocim" piemetu atlikušo nospļavos un atdevu restauret. Jus te daži tik gudri

P.S pieņemsim tev atdzitu kaarbu ar defektu" pirmos 5 km iet zbiss, tad sasuuc skaidas no kartera filtra un failsafe. tu izjauc kaarbu, atrodi no kurienes skaidas samaini sadilushos frikcionus, salnjikus, izmazga visu atsod hidrotransformatoru raap,apskaties ar aci hidrobloku kas kaa, viss liekas normali. kaa var zinat vai kaut kas ar to hidrobloku nav kartiba? nu es neaizstavu viņu, tikai pats loğiski spriežu. tam jau man liekas taa garantija ari ir domata. tiki cik dIrdeju piemeram Vitalijs no vittrans negrib partaisit jau kaut kas nav un taa pat ari recro ceesiis. kuram meistaram iati gribas otrreiz list iekšā? bet šim plus ka par saviem vardiem atbild

[ Šo ziņu laboja RmaxLV, 21 Apr 2017, 14:06:11 ]

Offline
dzuris
21. Apr 2017, 13:58 #30031

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 6521

Braucu ar: XX-704


21 Apr 2017, 13:53:58 @RmaxLV rakstīja:

21 Apr 2017, 13:29:27 @dzuris rakstīja:

21 Apr 2017, 10:00:59 @RmaxLV rakstīja:

21 Apr 2017, 09:04:38 @dzuris rakstīja:

21 Apr 2017, 08:13:19 @Ridlihs rakstīja:
Zinu viņu pat zinu kas ieteica. Kāda patstava?


Tev 2 labas, man viena slikta un nu jau Rmax pie sliktajiem

kapec tu doma ka man slikta pieredze? neko aliktu isti nevaru pateikt, cilveks maina to, kas sapists un hidroblokaa jau neredz acim redzami kas un kaa, kad salikts kopa izbraucot tikai var aaprast.Ja man atteiktu hidrobloku mainit tad es te lietu zhulti ka slikti, bet taa bez problemam un nav jau karba janjem nost viwnigi nepatik ka jau 3šo dienu tur


Laba servisa un jebkura pakalpojuma prieksnosacijums ir tads ka nav jaatgriezas un jamekle garantiju

nu tad laikam ir jabrauc pie RSAWorkshop un pa 3 k jaliek ieksha jaunas detaljas. hz es nevareju atļauties tadu piķi izmest jau 930 nolokot bija neparak patikama sajuta bet nu tas tapec ka pirms neilga laika sprauslas atrestaureju suukni, tehnisko un nodokli samaksaju un jaunas ziemenes nopirku. tapec bija tads bljed suka zajebal taa jau centos atrast bolje menji normalu karbinieku.. bainu pie viktora vai vitalija bija varianta braukt so izbele man nebija liela. a lietotu es neatradu pa paria dienam.marihuans neko neatbildeja neko, maxistam nebija un taa kaa bija atlikti 750 eur ķipa "mocim" piemetu atlikušo nospļavos un atdevu restauret. Jus te daži tik gudri


Visa visuma sudigi tad mekleji jo ar diviem useriem viss nebeidzas. neparmetu ka nenolociji 3k par karbu, bet ja man butu tada situacija tad attiecigi tada kantori neiegriztos
Offline
kriii
21. Apr 2017, 14:16 #30032

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 618

Braucu ar: jetricetģeviķ & ņismo

Rmax, tu Viktoram vedi pliku kārbu vai ar visu auto?
Offline
Rolizze
21. Apr 2017, 14:18 #30033

Kopš: 16. Nov 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 720

Braucu ar: xy-3002

Bac. es laikam tomer meklēsu karbu no uk vai hvz ko.
ps. Varbut kadam vajag e38 Longu ? ar karbas defektu.
3,5 pencīns.
Plusi. 19" alpinas.
1,3k €
Offline
RmaxLV
21. Apr 2017, 14:47 #30034

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 776

Braucu ar: Thirsty 9


21 Apr 2017, 14:16:16 @kriii rakstīja:
Rmax, tu Viktoram vedi pliku kārbu vai ar visu auto?

viss auto, kamer bija braucams aizbraucu.
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 15:30 #30035

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 993

Braucu ar: e39


21 Apr 2017, 11:55:27 @rekeds rakstīja:

21 Apr 2017, 11:48:27 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 11:40:38 @rekeds rakstīja:
te kkad runaja, ka gm karbas neturot njutonus no 3.o
Cik no runātājiem bija jauns auto ar 3.0d? Kuram apakšā bija pilnīgi jauna kārba? Nedomāju, ka friči bija tādi muļķi
Man bija tas gods sajust īpašumā jaunu e39 tiesa gan ar 2.8i un mehāniku un diemžēl ne pārāk apzinīgā vecumā un nekādi īpašie defekti nebija līdz par sasišanas brīdim 2008tajā, kaut kādi sīkumi ritošajai un tas arī viss


no wiki
The 5L40-E had been designed for 1.8–3.6 L engines with a maximum of 250 ft·lbf (340 N·m) of torque. It was underrated when used in combination of M57D30 engines. As the M57D30 rated torque output of 390/410Nm.

Nu tātad tās kārbas nav nemaz tik sliktas, ja nav paredzētas tādai jaudai, bet jūk ārā tikai pēc gadiem 10-15
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 15:32 #30036

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 993

Braucu ar: e39


21 Apr 2017, 13:53:58 @RmaxLV rakstīja:

21 Apr 2017, 13:29:27 @dzuris rakstīja:

21 Apr 2017, 10:00:59 @RmaxLV rakstīja:

21 Apr 2017, 09:04:38 @dzuris rakstīja:

21 Apr 2017, 08:13:19 @Ridlihs rakstīja:
Zinu viņu pat zinu kas ieteica. Kāda patstava?


Tev 2 labas, man viena slikta un nu jau Rmax pie sliktajiem

kapec tu doma ka man slikta pieredze? neko aliktu isti nevaru pateikt, cilveks maina to, kas sapists un hidroblokaa jau neredz acim redzami kas un kaa, kad salikts kopa izbraucot tikai var aaprast.Ja man atteiktu hidrobloku mainit tad es te lietu zhulti ka slikti, bet taa bez problemam un nav jau karba janjem nost viwnigi nepatik ka jau 3šo dienu tur


Laba servisa un jebkura pakalpojuma prieksnosacijums ir tads ka nav jaatgriezas un jamekle garantiju

nu tad laikam ir jabrauc pie RSAWorkshop un pa 3 k jaliek ieksha jaunas detaljas. hz es nevareju atļauties tadu piķi izmest jau 930 nolokot bija neparak patikama sajuta bet nu tas tapec ka pirms neilga laika sprauslas atrestaureju suukni, tehnisko un nodokli samaksaju un jaunas ziemenes nopirku. tapec bija tads bljed suka zajebal taa jau centos atrast bolje menji normalu karbinieku.. bainu pie viktora vai vitalija bija varianta braukt so izbele man nebija liela. a lietotu es neatradu pa paria dienam.marihuans neko neatbildeja neko, maxistam nebija un taa kaa bija atlikti 750 eur ķipa "mocim" piemetu atlikušo nospļavos un atdevu restauret. Jus te daži tik gudri

P.S pieņemsim tev atdzitu kaarbu ar defektu" pirmos 5 km iet zbiss, tad sasuuc skaidas no kartera filtra un failsafe. tu izjauc kaarbu, atrodi no kurienes skaidas samaini sadilushos frikcionus, salnjikus, izmazga visu atsod hidrotransformatoru raap,apskaties ar aci hidrobloku kas kaa, viss liekas normali. kaa var zinat vai kaut kas ar to hidrobloku nav kartiba? nu es neaizstavu viņu, tikai pats loğiski spriežu. tam jau man liekas taa garantija ari ir domata. tiki cik dIrdeju piemeram Vitalijs no vittrans negrib partaisit jau kaut kas nav un taa pat ari recro ceesiis. kuram meistaram iati gribas otrreiz list iekšā? bet šim plus ka par saviem vardiem atbild
Nebūtu tur 3k, GM PARASTI, ar standarta defektiem 1000-1500eur robežās nostājas, ja nav ilgi jāta un nav mēģināts ar dažādiem brīnumlīdzekļiem ''saremontēt'' un nav pirms tam jau kāds ''remontējis''
Offline
Kuzmics
21. Apr 2017, 17:15 #30037

Kopš: 11. Feb 2017

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

Un ir būtiskas remonta izmaksas ZF tomātkārbai?

[ Šo ziņu laboja Kuzmics, 21 Apr 2017, 17:16:54 ]

Offline
dzuris
21. Apr 2017, 17:25 #30038

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 6521

Braucu ar: XX-704


21 Apr 2017, 14:18:52 @Rolizze rakstīja:
Bac. es laikam tomer meklēsu karbu no uk vai hvz ko.
ps. Varbut kadam vajag e38 Longu ? ar karbas defektu.
3,5 pencīns.
Plusi. 19" alpinas.
1,3k €


Arvis tirgo?
Offline
Rolizze
21. Apr 2017, 18:32 #30039

Kopš: 16. Nov 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 720

Braucu ar: xy-3002


21 Apr 2017, 17:25:45 @dzuris rakstīja:

21 Apr 2017, 14:18:52 @Rolizze rakstīja:
Bac. es laikam tomer meklēsu karbu no uk vai hvz ko.
ps. Varbut kadam vajag e38 Longu ? ar karbas defektu.
3,5 pencīns.
Plusi. 19" alpinas.
1,3k €


Arvis tirgo?


Andrejs.

[ Šo ziņu laboja Rolizze, 21 Apr 2017, 18:39:10 ]

Offline
maarpls
21. Apr 2017, 19:04 #30040

Kopš: 07. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: 46

Sveiki kungi! Vai kaads jaunnedeeļ var izliidzeet ar e39 uniiša aizm. Fl lampaam. Nez kapeec ar ietoneetaam vairs nelaiž cauri TA. Aliņu nepalikšu paraadaa.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips