Online

Pašreiz BMWPower skatas 27 viesi un 4 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



BMW e21 315 sex 4.daļa

Pievienota: 12. May 2013, 22:20
Atjaunota: 18. Jul 2013, 16:56

Komentāri (48)

Visas galerijas no lietotāja Puce


Nu ko!

Liekam jaunu bildi!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Un tad nāca 2013.gads. Beidzot auto bija pabeigts un varēja atgriezties pie manis!

Verī hepī! Pastrādāts godam!


Aizmirsu pieminēt, ka auto tika uzlikts uz diētas un tagad tam ir gan motora pārsegs, gan bagažnieka vāks no stikla šķiedras.
Klusā daba ar Aerocatch. Uzstādīts atbilstoši noteikumiem, lai ōmītei dibenu neuzrautu.


Sexī maza faka!


Kā jau minēju, tad biju vēlējies nedaudz brūnāku toni dzeltenajam, bet arī šis nav peļams


Bagažnieka vāka stiprinājumi.




Kā no rūnīcas!


Tukšums, bet drīz tas tiks aizpildīts.


Auto pašlaik atrodas www.inex.lv. Tur tam tiks uzbūvēts zirnekis + visa pārējā izplūde.


Arī blakus sēdētājam viss sagatavots, lai tas ar savu krēslu varētu piebiedroties.


Jau sapirktas nepieciešamās lietas izplūdei.


Stiklašķiedras izstrādājumus sūtīju no Čehijas. Bet galu galā tās bija jāpastiprina jo bija diezgan paplānas. Arī šos pastiprināšanas darbus veica Hobijauto džeki.


Tā kā vecie motora un kārbas spilveni savu dzīvi bija nodzīvojuši un kā nekā man taču spōrts būvējas, tad pasūtīju šīs lietas no poliuretāna. Tad nu manīs, ko Jelgava māk uztaisīt.




Motors nu jau iekšā. Neizskatās estētiski, bet šogad nav plānos kaut ko darīt ar to. Jo galu galā ir jābrauc ar auto nevis jāpucē. Par tā uzlabojumiem spriedīsim sezonas beigās.


Lēnā garā, top zirneklis.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ledus sakustējies! INEX ir pabeidzis visus citus darbus un atkal var pieķerties manam projektam klāt.

Divas caurules jau gatavas, vēl dažas palikušas




Salocītas pēdējās bikses


Metināts tā, ka arī iekšā ir šuve. Dārgi gan sanāk, bet ko darīt. Nežēlīgs tas spōrts. Arī wanna be.


Netika atrasts oriģinālais kronšteins līdz ar to tika uzmeistarots no alumīnija.


Pagaidām izskatās, ka pa nakošo nedēļu izplūde tiks pabeigta!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kā jau tika solīts, izplūde ir pabeigta laikā! Tagad tik jāpārvar slinkums, jāapēd darītgriba un jāķeras vērsim pie ragiem!

Bikses sananāca diezgan garas. Ceru, ka viss būs pareizi sarēķināts un auto tagad griezīsies vēl lielākās lupatās.


Pirmais rezonators sanāca pie paša aizmugurējā tilta.


Galā arī, protams, Magnaflow ar klasisā izskata uzgaļiem.


Galu galā izpūtējam sanāca divi savienojumi un abi uz atsperēm.
Pirmais vēl biksēs


Otrs aiz pirmā bunduļa


Ap vārīgajām vietām uztaisīti karstumaizsargi.
Viens pār stūres mehānisma gofru.


Otrs, pār poliuretāna motora buksi, un izskatās, ka abas būs jāpārtaisa. Tad kad jau saņēmu, bija aizdoma par to, ka būs par augstu. un tā ar ir. Besī tie "meistari", kas veicot darbu ar galvu nedomā.. Bija loģiski jāsaprot, ka oriģinālā bukse, kas ir no gumijas no motora smaguma nosēdīsies par kādu 1cm un līdz ar to no cieta materiāla taisot vajadzētu ņemt vērā šo... Problēma, ir tajā, ka nevar pietiekami augsti pacelt kārbu, lai kardāna flanci noliktu paralēli, kārbas flancim...


Bet nu par patīkamo.
Uzmetināts aizsargs, lai zemu lidojot nenorautu izpūtēju.





Nevaru sagaidīt....


Liekam virsū uz treilera un vedam uz servisu skrūvēt kopā!


Paldies Lambertam par transporta pakalpojumiem!


Un paldies INEX.LV par izplūdi!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Šodien bija ražīga diena. Daudz maz tiku skaidrībā, kas ir un kas nav un ko vēl vajag.

Sāku ar to, ka sastiepu visu nepieciešamo, lai nav pēkšņi pārsteiguma moments.

Viss šis kaut kā būs jāsaliek atpakaļ. Principā jau izdarīju. Visu sakrāmēju mašīnā.


Pie reizes izcēlu laukā motoru, kas iemanījās, pirmo reizi manā automehāniķa praksē, norauties no striķa un noplanēt no kāda pusmetra augstuma mēģinādams motortelpā tēlot bokseri nevis rindenieku.


Sabildēju izplūdi visā tās dailē.








Divi suņu kāju Getrag'i. Ilgi meklēju un dārgi maksāju. Bet viens no tiem ir mazlietots, otrs ir tikko pie Kuļikovska pārjaukts.


Nākamā nedēļa būs saspringta. Jāizdara ļoti daudz kas. Plus/mīnus nolēmu, ka stiklojumu šogad atstāšu oriģinālo, bet tā vietā pasūtīšu jaunu radiatoru no alumīnija.
Savākta neliela kaudzīte ar vēl nenokrāsotām detaļām un tās tiks aizgādātas uz refresh'u.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diemžēl tikai brīvdienas ir tās dienas, kad atliek laika pieķerties klāt. Bet galvenais, ka kaut kas kustas uz priekšu. Ka jau zināms visādi sīkumi aizņem ļoti daudz laika.
Pa šīm brīvdienām, tika:
* Salīmēta karstumizolācija, lai virsbūve netiktu cepināta.
* Uzliktas aizmugurējas bremzes
* Aizmugurējais stabilizators. Galīgi nevienkāršs pasākums, kad cietākā sastāva poliuretāns.
* Ielikti elektrības vadi
* Atrastas un ieliktas durvju slēdzenes
* Savākti kopā un pielikti priekšējie lukturi

Bet nu izklaide acīm:

ADParts var iegādāties pašlīmējošos karstumizolāciju, kas ir pietiekami bieza, lai varētu labi noizolēt dažādas lietas. Līmējās diezgan vienkārši klātu un ļoti labi ieņem nepieciešamo formu. Nepieciešamības gadījumā ļoti viegli piegriežas ar nazi. Bija prieks līmēt!
Izlīmētas tikai tās vietas, kas atrodas vistuvāk izpūtējam. Protams, motortelpā visvairāk.


Kaut kas zem auto.


Un kaut kas aizmugurējā daļā.


Teorētiski izpūtējs ir labu gabalu no bākas, bet drošības pēc nolīmēju arī svaigi nokrāsoto bāku.


Pamērīju vietu bremžu dzesēšanas kanāliem. Būs cieši. Labajā pusē bija "nedaudz" jāpiestrādā ar kuvaldu. Negribēju fleksēt, bet šķiet, ka tomēr būs jāizfleksē caurums, lai kanālam būtu vairāk vietas.


Es atkal redzu!!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lielais stimuls auto ātrākai pabeigšanai bija ikgadējais BMW festivāls. Bet nu dažādi sīkumi, kā jau tas ir ierasts, aizņem ļoti ilgu laiku, turklāt, visam pa vidu rodas vēl dažādi sarežģījumi. Un, varbūt, ka bija vien labi, ka nepaspēju. Būtu, varbūt, manam dranduļetam kāds koks uzkritis virsū.

Bet nu par to, kas uz doto brīdi ir vēl sadarīts.

Savilktas vairums no bremžu šļūtenēm. Protams, nevarēja neizmantot pa rokai esošās armētās. Pa lielam kaparnieces paliks tikai aizmugurējā daļā. Visur citur armētās.


Izplūdes pusē armētā šļauciņa noizolēta ar karstumu atstarojošu materiālu. Arī iegādājams pie ADParts.


Caur salonu izvilktas divas maģistrāles degvielai. Ņemta kapara caurule 10mm diametrā un iedekorēta kembrikā.


Tā kā paliek tikai puse no bākas, jeb tikai viena no divām, tad tai uztaisīts korķis.


Zem auto arī viss smuki savienots ar pieejamiem materiāliem.


Bagažniekā uztaisīta degvielas padošanas sistēma ar diviem sūkņiem un degvielas padošanas rezervuāru.


Fōnā mazais, uzsūcošais sūknītis.


Tā kā gaisa ventilācijas iekārta tika demontēta, tad tās vietā smuki iekārtojās akumulators. Maziņš, bet pilnībā pietiek, lai varētu auto darbināt.


Pats visu savām maziņajām rociņām uztaisīju no divām metāla līstēm. Apakšējo daļu gluži kā oregami salocīju. Sex bija liels, bet rezultāts ar neslikts.


Elektrības vadi salikti elastīgajos kanālos.


Iegādātas un uzlabotas Sparco cietās spōrta tapskrūves


Visām apvirpoti gali, lai liekot virsū uzgriezni tas uzreiz jau iecentrētos un neļautu uzgrieznim steigā šķībi uzskrūvēties.


Vienu dienu tika novērots, ka karteris nezkādēļ eļļains, lai gan tam tādam nebija jābūt. Un kā izrādījās, tad liktenīgajā kritienā tam tika nodarīta skāde un izveidojās neliels caurums. Motors tika iekārts speciālā uzpariktē, lai varētu normāli noņemt nost karteri, nolaižot pusrāmi.


Tas tika nolikvidēts.


Pie reizes tika uzlabota eļļas kartera uzbūve, lai neļautu eļļai pārāk daudz šļakstīties.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ja jūs zinātu, cik tie sīkumi, kas auto nu nekādīgi nepiešķir vizuālo nepabeigtības iespaidu, aizņem daudz laika! Dažreiz dienas beigās sev vaicā, ko esi izdarījis un viss ko tu vari sev atbildēt: Izurbu sešus caurumus... Bet, lai vai kā, viss tomēr kustas uz priekšu! Vismaz auto ir iedarbināts!

Bet nu īsumā par progresu.


Uzinstalēta rocene. Driftā nebraukšu, bet, ja nu būs nepieciešamība strauji sagriezties. Bremžu regulators arī pie vietas, tik trūkst pareizo galu, lai armētās bremžu šļauciņas varētu sataisīt līdz galam. Kaut kā darbnīcā collīgās izbeidzās..


Izpūtējs atkal savā vietā un dēļ tā novietojuma arī aizmugurējā bremžu šļauciņa bija jāietērp karstumizturīgajā apvalkā.


Pieliekam spīdō, lai pirms šķilšanas var kaut ko saprast. Protams, blakus arī PC ar MS programmatūru.


Ielejam pilnu benzīna uztvērējtrauku. Uzpumpējam benzīnu sistēmā. Saskrūvējam benzīna maģistrāles, lai uz kājām nešpricē virsū un tad: Šķiļam klāt! Ras i dva un auto rūc. Necerēju, ka pieleks, kā nekā viss nostāvēja divus gadu. Parasti sanāk ta starteri dauzīt, ta sprauslas. Starp citu mazais aķis griež ka prieks!


Uz vakara pusi ienācās jaunais radiators. Aptuveni 2x "jaudīgāks" nekā oriģinālais.


Difuzors ar Spal ventilatoru. Par radiatoriem variet vērsties pie lietotāja Phasma. Paldies šajā jautājumā viņam!


Tiesa gan būs kaut kas jāpārtaisa, tā kā kaut kā nebiju ierēķinājis difuzora biezumu, kas noveda pie tā, ka ventilatoram ar klīrensu tā pašvaki. izskatās, ka būs jāpazāģē virsbūve. Bet tas tikai labi, jo radiators ir nežēlīgi smags.


Nu tad pagaidām lūk šādi!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Neliels, bet nozīmīgs updeits.

Kā jau minēju sīkumi aizņem milzum daudz laika un sīkumu ir vēl kāda čupiņa, bet cenšos izmantot katru brīvu brīdi, lai šo sīkumus piebeigtu.

Tātad kas ir noticies pēdējās nedēļas laikā.

Ielikts radiators un visas dzeses caurules aizvietotas ar silikona. Kā jau bildē redzams difuzra nav. Nu galīgi tam vietas nepalika, lai vai kā iesākumā šķita, ka ir milzum daudz vietas tam.


Ielikts ir arī priekšējais panelis un pielāgoti durvju apšuvumi, lai varētu atstāt sīklietu kabatas kā arī durvis varētu aizvērt ciet (drošības karkasa šķērsstieņi, lai to ļautu)


Un pats svarīgākais ir salikti atpakaļ logi. Priekšējais ielikts jauns, jo vecais bija gan ieplīsis, gan arī sašvīkāts tā, ka tas stipri traucēja redzamībai, kad saule tieši pa kursu atradās.


Beidzot nevajadzēs segt auto ar visādiem paltrakiem, lai neveidotos iekšējais peldbaseins.



Šonedēļ beidzot jābūt klāt bremžu štucerīšiem un tas nozīmē, ka šonedēļ varēs jau kādu līkumu izlaist pa teritoriju.
Tik mēr būs jātiek galā ar haubes priekšējiem stiprinājumiem, kas nedaudz nevietā atrodas kā arī haube būs jāpagraiza, lai motortelpā iekļuvušais gaiss kaut kā tiktu arī ārā un nevis mēģinātu noraut motora pārsegu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu tad varam pa lielam pavilkt strīpu zem 4. sex'a daļas. Varbūt būs kāds ļoti neliels jauninājums, bet mērķi (šī etapa) esam sasnieguši! Par to turpmākajās bildēs.

Auto ticis pie svaigiem numuriem. Ar LV karodziņu diemžēl bija pārāk samīcīti, lai liktu virsū.


Un kā redzams, sīkums, bet patīkami, ka arī numurzīmes izskatās labi.


Auto ticis pie spōrta stūres Sparco izpildījumā. Dārgi, bet vismaz nelokās tik viegli.


Drošības jostas Takata. Oriģinālās.
Kāpēc melnas? Tāpēc, lai būtu, ne kā visiem. Starp citu Takata, kurai tagad jau pieder Schroth var iegādāties pie ADParts


Must have, lieta ugunsdzēšamais.


Stūres prezis mehāniķu melnajām rokām un tad, kad cimdos ir par siltu.


Uzlīmes ar man topā, bet tikai stipri izmeklētas. Tanzen, tanzen. Been there, done that!


Un tad nu noslēgumā pats galvenais. Spōrta pase!


Starp citu suņa kārba, kas bija uzlikta tika izbrāķēta un uzlikta otra, kas ir ļōōōti klusāka. Pirmā tiks remontēta.

Auto vēl šis tas ir jāizdara, kas bija ieplānots šogad. Bet par to updeits laika gaitā!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nezinu kā jūs, bet es uz Biķerniekiem braukšu jebkurā gadījumā!




Paldies visiem vērotājiem!

J.K.jr.bad.