BMW e21 315 sex 4.daļa

 1-20  [21-40]  [41-48] 

Puce 21. Jul 2013, 23:01

Slikta dūša.

Phasma 19. Jul 2013, 21:42

Slinkums rullēt galeriju - kāds tur vadība stāv? Šļaksts vai slikta dūša?

Puce 18. Jul 2013, 23:54

Sveces pucējām. Bet laikam kaut kur citur vaina, ka kāds no cilindriem īsti nestrādā visu laiku.

Elksnis 18. Jul 2013, 23:47

šodien manīts pretī jaunajam VIDam ar paceltu haubi

kkk_24 18. Jul 2013, 12:05

Gerai

Archuks 18. Jul 2013, 09:37

Malacis

Rakstnieks 17. Jul 2013, 20:58

Neaizmirsti par salona ventilāciju.

Eidzy 17. Jul 2013, 16:57

Awesome!

Modjo 17. Jul 2013, 13:59

Super, malacis! Kārtīgs ilgais ceļš kāpās, galvenais, lai pacietība un finanses nebeidzas

RaL 17. Jul 2013, 13:09

kas tur ar to sporta pasi?
pa ielu jau tāpat nedrīkst braukt? vai arī tikai kaut kādos pārbraucienos?

moro 17. Jul 2013, 11:47

progress

yo_G 17. Jul 2013, 11:30

HaL 17. Jul 2013, 11:11

vakar gribēju paprasīt, kur ta apdeits, bet pats saprati

p.s. iedo izgāzt

Puce 19. Jun 2013, 22:37

Haubi rīt sešos no rīta sāksim stutēt vietā. Atkal jāizjauc visa priekša, lai lieko izzāģējot laukā, haubes stiprinājumus varētu normāli pielikt. Vispār izskatās, ka haubei vajadzēs vienu stiprinājumu pa vidu. Bet to sapratīsim, kad uz Biķernieku taisnē maksimālo ātrumu mēģināsim sasniegt.

lesis 19. Jun 2013, 21:57

Pēdējā bilde 9balles.Tik pievilcīgs auto,ar gaumi viss kārtībā

Modjo 19. Jun 2013, 20:20

Pareizi Phasma saka par Jelgavas radiatoriem Priekšpēdējā bildē haube slikti pieguļ. Par projekta gaitu Respect

_Eddy_ 19. Jun 2013, 15:32

Vajag to radiatoru apliimeet ar to pashliimeejojsho siltumizolaacijas materiaalu, ko, starp citu, var nopirkt ADParts, tad neredzees nosuubeejumu

Phasma 19. Jun 2013, 09:28

...tā kā gaisa molekulām jāsaskaras ar radiatora virsmu un jāpaņem siltums, krāsa tur pa starpu noteikti nepalīdzēs procesā. Cik redzēti šie radiatori, pēc vairāku gadu p!$@nas pa trasēm, materiāls uzmet tādu blāvumiņu un viss, vairs būtiski nemaina savu izskatu!

Phasma 19. Jun 2013, 09:23

Nav man fiziķa izglītība, bet prakse rāda, ka šie masīvie dzesē stipri stipri labāk nekā krietni lielākas virsmas, plāna materiāla radiatori. Radiatora virsmas laukums paliek neminīgs ar oem, bet turbulatoru virsma un konfigurācija ir pavisam savādāka. Daudzi drifteri ir atrisinājuši savas pārkaršanas problēmas ar Jelgavas radiatoriem! Pats ar nu beidzot esmu tādu dragsterim uzstādījis.

jjjjuris 18. Jun 2013, 22:56

respek

 1-20  [21-40]  [41-48] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties