Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Vēlos E30 aprōkot ar el. ventilatoru

AutorsZiņojums
JZ
09. Aug 2014, 21:42 #41

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tik kādēļ tās beigtās muftes "remontē" izurbjot caurumu un izskrūvējot skrūvi cauri, ja reiz tās bloķējas "noklājoties"?

pasāt, tu vispār zini kā tā mufte strādā?
Offline
kexxx
09. Aug 2014, 21:42 #42

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11513

Braucu ar:

ok, mufte...
pārtaisot tiek iegūts- kaut kāds noname ventilators, made in china kontrolieris (nu vai arī pašlodēts, bet tāpat no made in china komponentēm)...
plus vēl tiek pašrocīgi taisīta samērā lielas jaudas barošanas ķēde, kas pati par sevi ir potenciāls īssavienojuma/ugunsgrēka avots...

tiešām ir to vērts? par to naudu sanāk jauna oriģinālā mufte un vēl pāri paliek...
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 21:46 #43

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


09 Aug 2014, 21:42:14 JZ rakstīja:
tik kādēļ tās beigtās muftes "remontē" izurbjot caurumu un izskrūvējot skrūvi cauri, ja reiz tās bloķējas "noklājoties"?

pasāt, tu vispār zini kā tā mufte strādā?
neesmu manijis tādus remontus. ir tikai sanācis redzēt noķīlējušas. jā, darbības principu zinu.
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 21:48 #44

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


09 Aug 2014, 21:42:48 kexxx rakstīja:
ok, mufte...
pārtaisot tiek iegūts- kaut kāds noname ventilators, made in china kontrolieris (nu vai arī pašlodēts, bet tāpat no made in china komponentēm)...
plus vēl tiek pašrocīgi taisīta samērā lielas jaudas barošanas ķēde, kas pati par sevi ir potenciāls īssavienojuma/ugunsgrēka avots...

tiešām ir to vērts? par to naudu sanāk jauna oriģinālā mufte un vēl pāri paliek...

jā, dzīvot vispār ir bīstami
Offline
kexxx
09. Aug 2014, 21:49 #45

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11513

Braucu ar:


09 Aug 2014, 21:48:22 PASSATizhi rakstīja:

09 Aug 2014, 21:42:48 kexxx rakstīja:
ok, mufte...
pārtaisot tiek iegūts- kaut kāds noname ventilators, made in china kontrolieris (nu vai arī pašlodēts, bet tāpat no made in china komponentēm)...
plus vēl tiek pašrocīgi taisīta samērā lielas jaudas barošanas ķēde, kas pati par sevi ir potenciāls īssavienojuma/ugunsgrēka avots...

tiešām ir to vērts? par to naudu sanāk jauna oriģinālā mufte un vēl pāri paliek...

jā, dzīvot vispār ir bīstami



ģeniāli...
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 21:56 #46

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

tik tiešām paspīdēji tagad visi tie, kuru auto nekad nav bijusi mufte, sēž sapīkuši, un baidīsies iet klāt pie auto, ka tik kas nenotiek nelabs
Offline
JZ
09. Aug 2014, 21:58 #47

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


09 Aug 2014, 21:46:18 PASSATizhi rakstīja:

09 Aug 2014, 21:42:14 JZ rakstīja:
tik kādēļ tās beigtās muftes "remontē" izurbjot caurumu un izskrūvējot skrūvi cauri, ja reiz tās bloķējas "noklājoties"?

pasāt, tu vispār zini kā tā mufte strādā?
neesmu manijis tādus remontus. ir tikai sanācis redzēt noķīlējušas. jā, darbības principu zinu.


ķīlē tās var būt pēc tam kad jau vairs efektīvi nepārvada griezi uz ventilātoru, pirmais tests ir pārbaude uz pārmērīgu izslīdēšanu siltam, darbojošam motoram

un kexxa vietā jā, es droši vien aizietu pašsadedzināties, jo dzīvot toč nav vērts, visi beigu beigās mirst... tad priekš kam mocīt sevi un citus, reku Bill Burr tieši par šo tēmu
Spied "Play", lai skatītos video!


Offline
Driver
09. Aug 2014, 22:07 #48

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

principa ja slidzina mufta vs tups elektroventjiks ar stavokli on/off, tad mufta bus labak.

ja salidzina muftu ar gudru ventilatoru, kuram grieshanas atrums ir kautkada liikne "no liidz", tad apmeram lidzvertigi, tik muftas risinajums ir uzticamaks, jo mazak detalju, kas var noklaties.

perfekti ir mufta un vel ventilators ar linearu liikni, kas sledzas tikai tad, ja mufta kautkadu apstaklju pec vairs nespej pietiekami nodzest.

p.s. es nerautu ara muftu, ja tada bijusi no rupnicas un neliktu elektroventjiku par katru cenu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
otomars
09. Aug 2014, 22:07 #49

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


09 Aug 2014, 21:42:48 kexxx rakstīja:
ok, mufte...
pārtaisot tiek iegūts- kaut kāds noname ventilators, made in china kontrolieris (nu vai arī pašlodēts, bet tāpat no made in china komponentēm)...
plus vēl tiek pašrocīgi taisīta samērā lielas jaudas barošanas ķēde, kas pati par sevi ir potenciāls īssavienojuma/ugunsgrēka avots...

tiešām ir to vērts? par to naudu sanāk jauna oriģinālā mufte un vēl pāri paliek...


ieksh e30 swapotam ,muftai vieta nav....
pareizie

[ Šo ziņu laboja otomars, 09 Aug 2014, 22:09:57 ]

Offline
Driver
09. Aug 2014, 22:09 #50

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 22:07:36 otomars rakstīja:

09 Aug 2014, 21:42:48 kexxx rakstīja:
ok, mufte...
pārtaisot tiek iegūts- kaut kāds noname ventilators, made in china kontrolieris (nu vai arī pašlodēts, bet tāpat no made in china komponentēm)...
plus vēl tiek pašrocīgi taisīta samērā lielas jaudas barošanas ķēde, kas pati par sevi ir potenciāls īssavienojuma/ugunsgrēka avots...

tiešām ir to vērts? par to naudu sanāk jauna oriģinālā mufte un vēl pāri paliek...


ieksh e30 swapotan ,muftai vieta nav....
pareizie

ieksh e30 swapotam ir vieta gan muftai, gan normalam radiatoram, gan ari elektroventilatoram, kas atrodas pirms radiatora.

pats uz sava auto 3x piemeriju kas, ko un kaa.



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 22:11 #51

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


09 Aug 2014, 22:07:33 Driver rakstīja:


p.s. es nerautu ārā muftu, ja tāda bijusi no rūpnīcas un neliktu elektroventiķi par katru cenu ))

+turbo
Offline
kexxx
09. Aug 2014, 22:13 #52

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11513

Braucu ar:


09 Aug 2014, 21:56:12 PASSATizhi rakstīja:
tik tiešām paspīdēji tagad visi tie, kuru auto nekad nav bijusi mufte, sēž sapīkuši, un baidīsies iet klāt pie auto, ka tik kas nenotiek nelabs



tiešām tik stulbs esi vai izliecies?
paņem un salīdzini no rūpnīcas nākušo dzesi ar elektroventilatoru un paštaisīto... komponentes, savienojumus, vadus...
varbūt tad pieleks, par ko bija mans jautājums
Offline
kexxx
09. Aug 2014, 22:15 #53

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11513

Braucu ar:


09 Aug 2014, 21:58:43 JZ rakstīja:

09 Aug 2014, 21:46:18 PASSATizhi rakstīja:

09 Aug 2014, 21:42:14 JZ rakstīja:
tik kādēļ tās beigtās muftes "remontē" izurbjot caurumu un izskrūvējot skrūvi cauri, ja reiz tās bloķējas "noklājoties"?

pasāt, tu vispār zini kā tā mufte strādā?
neesmu manijis tādus remontus. ir tikai sanācis redzēt noķīlējušas. jā, darbības principu zinu.


ķīlē tās var būt pēc tam kad jau vairs efektīvi nepārvada griezi uz ventilātoru, pirmais tests ir pārbaude uz pārmērīgu izslīdēšanu siltam, darbojošam motoram

un kexxa vietā jā, es droši vien aizietu pašsadedzināties, jo dzīvot toč nav vērts, visi beigu beigās mirst... tad priekš kam mocīt sevi un citus, reku Bill Burr tieši par šo tēmu
Spied "Play", lai skatītos video!





droši ej un dedzinies, vismaz nedzīsi sviestu, nemaz neiebraucot par ko ir saruna...
Offline
Driver
09. Aug 2014, 22:19 #54

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 22:13:37 kexxx rakstīja:

09 Aug 2014, 21:56:12 PASSATizhi rakstīja:
tik tiešām paspīdēji tagad visi tie, kuru auto nekad nav bijusi mufte, sēž sapīkuši, un baidīsies iet klāt pie auto, ka tik kas nenotiek nelabs



tiešām tik stulbs esi vai izliecies?
paņem un salīdzini no rūpnīcas nākušo dzesi ar elektroventilatoru un paštaisīto... komponentes, savienojumus, vadus...
varbūt tad pieleks, par ko bija mans jautājums

ir auto, kam vadi no rupnicas ir tadi, ka es uz nakti tadu baiditos atstat pie majas ar nenonjemtu AKB klemmi un nelietotu ikdiena, papiildus neprikojot ar automatisko ugunsdzesibas sistemu kaa sportiniekiem.

kaa ari ne visiem rokas ir tik liikas, ka pasrocigi izveidots slegums elektroventilatoram bus nekvalitativaks un visados veidos bistamaks kaa pat "labi uztaisitam" auto no rupnicas

jeb kexxx tik ir redzejis ventjiku no veca e34 kondiskas, kas pa taisno ir ar letajiem audio vadiem aizvlikts uz akb + un - un tas viss vel palaists uz salonu caur cohumu virsbuve bez gumijas blivejuma (lai labak berzas vadi) un peipists pie veca tumblera, kas atrasts vecfatera sudu chupa laukos

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 22:20 #55

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


09 Aug 2014, 22:13:37 kexxx rakstīja:

09 Aug 2014, 21:56:12 PASSATizhi rakstīja:
tik tiešām paspīdēji tagad visi tie, kuru auto nekad nav bijusi mufte, sēž sapīkuši, un baidīsies iet klāt pie auto, ka tik kas nenotiek nelabs



tiešām tik stulbs esi vai izliecies?
paņem un salīdzini no rūpnīcas nākušo dzesi ar elektroventilatoru un paštaisīto... komponentes, savienojumus, vadus...
varbūt tad pieleks, par ko bija mans jautājums
nu tad paņem un salīdzini. es zinu dah.ja auto kam oem dzeses eletro vadība ir totāls mēsls, un tads konrtolieris uz tā fona ir vnk NASA medusmaize
nevajag arī ieciklēties uz to ka viss ne OEM ir chaina ir vel daudz normālu aftermarket ražotaju, kam ir vārds un kvalitāte, un kam nav ražotņu ķīnā.
Offline
kexxx
09. Aug 2014, 22:22 #56

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11513

Braucu ar:


09 Aug 2014, 22:19:42 Driver rakstīja:

kaa ari ne visiem rokas ir tik liikas, ka pasrocigi izveidots slegums elektroventilatoram bus nekvalitativaks un visados veidos bistamaks kaa pat "labi uztaisitam" auto no rupnicas



jā, ne visiem, tikai kādiem 90%...
Offline
Driver
09. Aug 2014, 22:23 #57

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

zandales uzlikta kaste ir laba
ja vel butu smuka aluminija korpusa un piemeram lielajiem vadiem klemmes butu skruvejamas + speetu temperaturu nolasit pa CAN/K-line/K-bus, taa kaste butu zelta verta

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
09. Aug 2014, 22:24 #58

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 22:22:11 kexxx rakstīja:

09 Aug 2014, 22:19:42 Driver rakstīja:

kaa ari ne visiem rokas ir tik liikas, ka pasrocigi izveidots slegums elektroventilatoram bus nekvalitativaks un visados veidos bistamaks kaa pat "labi uztaisitam" auto no rupnicas



jā, ne visiem, tikai kādiem 90%...

nu bet taa jau nav tava problema - viens grib maksat elektrikjim, cits grib rikset un pirkt ugunsdzeshamo, lai vadatu visu laiku lidz

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kexxx
09. Aug 2014, 22:24 #59

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11513

Braucu ar:


09 Aug 2014, 22:20:15 PASSATizhi rakstīja:

ir vel daudz normālu aftermarket ražotaju, kam ir vārds un kvalitāte, un kam nav ražotņu ķīnā.


un kur tā tava kastīte ražota?
Offline
kexxx
09. Aug 2014, 22:25 #60

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11513

Braucu ar:


09 Aug 2014, 22:24:05 Driver rakstīja:

09 Aug 2014, 22:22:11 kexxx rakstīja:

09 Aug 2014, 22:19:42 Driver rakstīja:

kaa ari ne visiem rokas ir tik liikas, ka pasrocigi izveidots slegums elektroventilatoram bus nekvalitativaks un visados veidos bistamaks kaa pat "labi uztaisitam" auto no rupnicas



jā, ne visiem, tikai kādiem 90%...

nu bet taa jau nav tava problema - viens grib maksat elektrikjim, cits grib rikset un pirkt ugunsdzeshamo, lai vadatu visu laiku lidz


nav gan, tikai pieminēju vienu no faktoriem un daži prātiņā nestabilie sāka pļūtīt ne pa tēmu...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo