Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Vēlos E30 aprōkot ar el. ventilatoru

AutorsZiņojums
PASSATizhi
09. Aug 2014, 22:27 #61

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


09 Aug 2014, 22:23:03 Driver rakstīja:
zandales uzlikta kaste ir laba
ja vel butu smuka aluminija korpusa un piemeram lielajiem vadiem klemmes butu skruvejamas + speetu temperaturu nolasit pa CAN/K-line/K-bus, taa kaste butu zelta verta
tad cena būtu vel +++. un nekas no uzskaitītā nav dabā nepieciešams. nah kkādu allu korpusu, ja izmanotais darbības princips neparedz siltuma rašanos. skūvējamās klemmes palielina risku noraut spaiļu lodējumu no plates. kāds vel can, ja sistēma ir autonoma un tiesi tas ir viens no plusiem.
Offline
Driver
09. Aug 2014, 22:32 #62

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

mani tracina tie cetri resnie vadi no kastes vienas malas

to, ka darbibas princips nav kaa veca audi pretestibu blokam prieksh ventjika zinu

prieksh bmw perfekti butu temp lasit pa K un varbut vel dazus parametrus kaa dzineja rpm un kustibas atrums, bet pilnai drosibai ari aprikot devaisu ar savu temistoru, kas digitalas komunikacijas defekta gadijuma darbinatu plati pec stipri vienkarshaka alogritma.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
09. Aug 2014, 22:34 #63

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

pasāt, driver domāja lasīt motora temp no busa un tad tev tik izpildmehānisms vajadzīgs, kas darbinās ventilātoru, bet tas nav labākais variants, kaut gan ielas mašīnai derēs

nekā dārga arī tur nav, tas čalis pāris lapas atpakaļ, kas prata salikt kopā to multivibrātoru, sapratīs arī mikrokontrolieri un kā lasīt šinu, te pāris linki ievadam:
http://compcar.ru/forum/showthread.php?t=5204
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread...-Can-bus-project
Offline
kaadzis
09. Aug 2014, 22:35 #64

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

es personīgi muftu norāvu nost, jo vienreiz viņa man nezināmu iemeslu dēļ aizgāja pa gaisu (ar ventilatoru) un nedaudz salocīja ūdens sūkņa asi. ūdens sūknim netraucē bet mufte gan metās. negribējās mainīt gandrīz jaunu ūdens sūkni+ mufta+ventilators+ plastmasa ap ventilatoru-izdevīgāk sanāca uztaisīt to shēmiņu. varat saukt par lauku tuningu, vai vēl kā gribat, bet darba mašīnai netaisos iegrūzt normālu naudu, ja to pašu effektu var panākt pa 10 eiro, un nebaidās, ir ielikts arī drošinātājs, tā kā nodegt tur arī nekas nevar +temperatūras rādītājs panelī arī pastāv.
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 22:36 #65

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


09 Aug 2014, 22:24:43 kexxx rakstīja:

09 Aug 2014, 22:20:15 PASSATizhi rakstīja:

ir vel daudz normālu aftermarket ražotaju, kam ir vārds un kvalitāte, un kam nav ražotņu ķīnā.


un kur tā tava kastīte ražota?
http://www.flex-a-lite.com/about-us

We take pride in the components we make, and we’re still makin’ it in the USA. Fife, Washington, to be exact, in our 75,000 square foot facility that includes manufacturing, engineering and product testing labs
Offline
Driver
09. Aug 2014, 22:40 #66

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 22:35:08 kaadzis rakstīja:
es personīgi muftu norāvu nost, jo vienreiz viņa man nezināmu iemeslu dēļ aizgāja pa gaisu (ar ventilatoru) un nedaudz salocīja ūdens sūkņa asi. ūdens sūknim netraucē bet mufte gan metās. negribējās mainīt gandrīz jaunu ūdens sūkni+ mufta+ventilators+ plastmasa ap ventilatoru-izdevīgāk sanāca uztaisīt to shēmiņu. varat saukt par lauku tuningu, vai vēl kā gribat, bet darba mašīnai netaisos iegrūzt normālu naudu, ja to pašu effektu var panākt pa 10 eiro, un nebaidās, ir ielikts arī drošinātājs, tā kā nodegt tur arī nekas nevar +temperatūras rādītājs panelī arī pastāv.

temp raditajs pa vidu perfekti stav no 85 lidz pat 105 gradiem, kad ir pari pusei, tad tur sen vairs nav pat 110, minumums 115.

tas ir softisks gajiens, lai nervozaki bmw ownweri nedabutu sirmus matus tapec, ka temp svarstas.

ja kads veljoprojam apgalvos, ka braucot temp svarstas no zila lidz vidum vai no vidus lidz kautkam, tad tur ir zopa ar termostatu, bet ja no kautka lidz kautkam danco uz abam pusem no vidus, ted tur pilnigs pizdjets kautkam ir

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 22:41 #67

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


09 Aug 2014, 22:32:38 Driver rakstīja:
mani tracina tie cetri resnie vadi no kastes vienas malas

to, ka darbibas princips nav kaa veca audi pretestibu blokam prieksh ventjika zinu

prieksh bmw perfekti butu temp lasit pa K un varbut vel dazus parametrus kaa dzineja rpm un kustibas atrums, bet pilnai drosibai ari aprikot devaisu ar savu temistoru, kas digitalas komunikacijas defekta gadijuma darbinatu plati pec stipri vienkarshaka alogritma.
atceries, tiem auto kam kopne jau ir norma, jau sen ir līdzīgi kontrolieri oem izpildijumā. mēs te šobrīd runājam par vecām lamatām,
Offline
kaadzis
09. Aug 2014, 22:45 #68

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


09 Aug 2014, 22:40:50 Driver rakstīja:

09 Aug 2014, 22:35:08 kaadzis rakstīja:
es personīgi muftu norāvu nost, jo vienreiz viņa man nezināmu iemeslu dēļ aizgāja pa gaisu (ar ventilatoru) un nedaudz salocīja ūdens sūkņa asi. ūdens sūknim netraucē bet mufte gan metās. negribējās mainīt gandrīz jaunu ūdens sūkni+ mufta+ventilators+ plastmasa ap ventilatoru-izdevīgāk sanāca uztaisīt to shēmiņu. varat saukt par lauku tuningu, vai vēl kā gribat, bet darba mašīnai netaisos iegrūzt normālu naudu, ja to pašu effektu var panākt pa 10 eiro, un nebaidās, ir ielikts arī drošinātājs, tā kā nodegt tur arī nekas nevar +temperatūras rādītājs panelī arī pastāv.

temp raditajs pa vidu perfekti stav no 85 lidz pat 105 gradiem, kad ir pari pusei, tad tur sen vairs nav pat 110, minumums 115.

tas ir softisks gajiens, lai nervozaki bmw ownweri nedabutu sirmus matus tapec, ka temp svarstas.

ja kads veljoprojam apgalvos, ka braucot temp svarstas no zila lidz vidum vai no vidus lidz kautkam, tad tur ir zopa ar termostatu, bet ja no kautka lidz kautkam danco uz abam pusem no vidus, ted tur pilnigs pizdjets kautkam ir

nu es personīgi izmantoju slēptos menu (e39), patīk šad tad paskatīties cik tieši litri ir katrā bākā, un tā pat pa pilsētu sēžot korķos man patīk uzslēgt motora temperatūru grādos un es ļoti labi redzu kāda temp ir motoram. bet tas tā, jo tūlīt kāds atkal sāks bļaut ka izdevīgāk ir nopirkt sūkni muftu un vispār jaunu mašīnu
Offline
Driver
09. Aug 2014, 22:45 #69

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

vecam lamatam vajag devaisu lidzigu tavam, kam ir divas kalibrejamas ieejaas:

pirma, kas piesldzas paraleli oem temp devejam (un nokalibrejas),
otraa (kaa velama opcija) pie "kautka", kas lasa dzineja apgriezienus, lai iekarta nestradatu pie nerucosha dzineja

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kaadzis
09. Aug 2014, 22:47 #70

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


09 Aug 2014, 22:44:34 aarsts rakstīja:

09 Aug 2014, 22:35:08 kaadzis rakstīja:
es personīgi muftu norāvu nost, jo vienreiz viņa man nezināmu iemeslu dēļ aizgāja pa gaisu (ar ventilatoru) un nedaudz salocīja ūdens sūkņa asi. ūdens sūknim netraucē bet mufte gan metās. negribējās mainīt gandrīz jaunu ūdens sūkni+ mufta+ventilators+ plastmasa ap ventilatoru-izdevīgāk sanāca uztaisīt to shēmiņu. varat saukt par lauku tuningu, vai vēl kā gribat, bet darba mašīnai netaisos iegrūzt normālu naudu, ja to pašu effektu var panākt pa 10 eiro, un nebaidās, ir ielikts arī drošinātājs, tā kā nodegt tur arī nekas nevar +temperatūras rādītājs panelī arī pastāv.



10 eur ir pārspīlēti maz ja mājā nav nekā, tad sanāks reizes 3x dārgāk

p.s. arī esmu taisījis.

nu tā kā es ikdienā ar to nodarbojos, tad es neiztērēju ne kapeiku, jo viss bija pa rokai mājās, bet tā uz ātro uzmetot man sanāca ~10eiro
Offline
Driver
09. Aug 2014, 22:50 #71

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 22:47:32 kaadzis rakstīja:

09 Aug 2014, 22:44:34 aarsts rakstīja:

09 Aug 2014, 22:35:08 kaadzis rakstīja:
es personīgi muftu norāvu nost, jo vienreiz viņa man nezināmu iemeslu dēļ aizgāja pa gaisu (ar ventilatoru) un nedaudz salocīja ūdens sūkņa asi. ūdens sūknim netraucē bet mufte gan metās. negribējās mainīt gandrīz jaunu ūdens sūkni+ mufta+ventilators+ plastmasa ap ventilatoru-izdevīgāk sanāca uztaisīt to shēmiņu. varat saukt par lauku tuningu, vai vēl kā gribat, bet darba mašīnai netaisos iegrūzt normālu naudu, ja to pašu effektu var panākt pa 10 eiro, un nebaidās, ir ielikts arī drošinātājs, tā kā nodegt tur arī nekas nevar +temperatūras rādītājs panelī arī pastāv.



10 eur ir pārspīlēti maz ja mājā nav nekā, tad sanāks reizes 3x dārgāk

p.s. arī esmu taisījis.

nu tā kā es ikdienā ar to nodarbojos, tad es neiztērēju ne kapeiku, jo viss bija pa rokai mājās, bet tā uz ātro uzmetot man sanāca ~10eiro

man pusgateris sanaca par 5e
ieliku velvienu deveju dzineja blokaa, no taa vadu uz dme un no dme otru vadu releja vadibai.

lineara vadibas liikne ventjikam nav, bet pie nerucosha (pat aizdedze on) ventjiks negriezas un caur diagnostikas aprikojumu redzu sensora statusu un varu aktivizet propelleru.

uz auto bus ari atpakal uzlikta (jauna) mufta

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
09. Aug 2014, 23:10 #72

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

par +5 pie kopejam motora swapa detalju izmaksam.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
09. Aug 2014, 23:10 #73

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Mufta un punkts. Mēģināju lauku stilā, bet gudrāks cilvēks mani atrunāja un sapratu, ka nebūs lēti un vienkārši, kādu laiciņu pabraukāju, papriecājos un pietika Sanāk tikai gateris. Ja grib smuki, būs dārgi Auto - e39. bet principā tas ir jebkuram auto, ir dahuja probzu, pirmkārt der tikai ļoti plāni ventilatori I6 gadījumā, nedrīkst būt tā, lai motors torčī, bet tajā pat laikā viņam jādod ārā dahuja CFM. Tad atkal gribās normālu difuzoru, bet alu difuzors sanāks kosmisks. Atliek pist kopā default defuzoru ar skrūvēm un savilcējiem un skrūvēm, un kronšteiniem. Beigās esam sapisuši. Ticiet, jūs nekādu velosipēdu neizgudrosiet tik vai tā Un tas ka elektrovetiks tjipa labāks drošāks
Citi atkal baidās ka mufta eksplodēs un aizies kapotā. Es jums teikšu tā, pēc pieredzes, tur jābūt totālam loham un nolaidīgam muļķim, lai tas notiktu, ja vienīgi mufta nav kaut kāds brāķis vai chaina šits, bet pat ne tad. Un tikai nevajag, ka tad sūknis ilgāk dzīvo, ja uz elektro viss palaists
Viedoklis subjektīvais, uz taisnību nepretnedēju, bet nu, ja tas tur ir, tad tas tur ir, domajat BMW AG lohi strādā ?
Offline
Driver
09. Aug 2014, 23:12 #74

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

mufta lido kapota un caur radiatoru uz arpasauli, kad kads likrocis kautko remontejo ir aplauzis tai kaut vienu sparnu vai dalju no taa.



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
09. Aug 2014, 23:22 #75

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Prasts relejs, šrotā ņemts devējs. Pārējais savākts no miskastes. Var vispār par nulli iemočīt, atslēdz termoslēdzi kurš ir domāts kondicioniera ventilatoram, sānos radiatoram (kā E39) un palaid uz tā, bet tas ir pilnīgs lauku gājiens.
Offline
Driver
09. Aug 2014, 23:23 #76

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 23:20:04 aarsts rakstīja:
iemetiet shēmu, kura par 5-10 eiro būtu stabili strādājoša ?

vispiemerotakais smailinjs no manas puses varetu but

dakter, nenjem ljauna

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
09. Aug 2014, 23:28 #77

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 23:26:05 aarsts rakstīja:
lūk, kā vienmēr- tukša diršana.


es visu skaidri izstastiju:
bloka velviens devejs > no deveja vads uz dme > no dme vads uz releja vadibu > no releja vads (-i) uz ventjiku

pie kura dme un kuram kajam, kaa ari kadu sensoru liku bloka, lai paliek mana zinja.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kaadzis
09. Aug 2014, 23:39 #78

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


09 Aug 2014, 23:20:04 aarsts rakstīja:
iemetiet shēmu, kura par 5-10 eiro būtu stabili strādājoša ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Multivibrator kā signāla ģenerators + 2 tranzistori vai mosfeti paralēli kā power stage
tikko argusā salasīju, detaļās sanāca 4.13.
Offline
Driver
09. Aug 2014, 23:42 #79

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 23:41:01 aarsts rakstīja:
es to visu saprotu, tik laikam runājam par dažādām lietām. manā skatījumā -
1.sensors(ntc)
2.vadība ar pwm(шим)
3. gala pakāpe ar buz,irf utt
4.tam visam sprieguma stabilizācija
5.by-pass avārijas režīms.

ventiks griežas pludeni atkarībā no C. un nav 10 eur vērtībā

nee, kaadzis runa par to, ko tu gribi
edit: bez stabilizacijam un avarijas rezima.

parastus tranjus likt nevar, nokuresies

edit2: es runaju kaa izmantot dzimto ecu, lai varetu ar diagnostikas aprikojumu saprast kas notiek vai nenotiek, nevis tupa sledzi vai termosledzi ielikt

[ Šo ziņu laboja Driver, 09 Aug 2014, 23:44:14 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kaadzis
09. Aug 2014, 23:52 #80

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


09 Aug 2014, 23:41:01 aarsts rakstīja:
driver - es to visu saprotu, tik laikam runājam par dažādām lietām. manā skatījumā -
1.sensors(ntc)
2.vadība ar pwm(шим)
3. gala pakāpe ar buz,irf utt
4.tam visam sprieguma stabilizācija
5.by-pass avārijas režīms.

ventiks griežas pludeni atkarībā no C. un nav 10 eur vērtībā

sensors 71 cents
vadībā ir 2 mazitranzistori katrs pa 11 centi
pretestības un kondensātori katrs pa 2 vēl 30centi max
gala pakāpe 2x irf3205 katrs 80centi
kam tev sprieguma stabilizācija vajadzīga? nav tev neviens loģiskais elements shēmā un nekas nav atkarīgs no ķēdes sprieguma (labi izņemot pašu ventilatoru, bet tam nebūs nozīme vai ir 13,5 vai 13,8v)
avārijas režīms, kāds tur avārijas režīms, sev netaisīju bet uzliku gala pakāpi ar lielu rezervi, bet ja vēlies uzliec vēlvienu ntc pie mosfetiem, kas pie konkrētas temp saslēdz releju un ieslēdz lielo ventilātoru uz max jaudu, tas tev izmaksās vēl 2 eiro,
Radiatoru tev nevajag lielāku kā 5x5cm, kas ir nolikts gaisa plūsmā. tas maksā max 1,5 eiro.
ielodē vēl drošinātāju 25A, tas vēl 30 centi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo