Online

Pašreiz BMWPower skatas 62 viesi un 24 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Vēlos E30 aprōkot ar el. ventilatoru

AutorsZiņojums
Kaspich
08. Jun 2007, 18:47 #21

Kopš: 17. Jan 2005

Ziņojumi: 8563

Braucu ar:


2007-06-08 18:43, Kasics rakstīja:
Nu nezinu. Katrā gadījumā motora temperatūra bija normas robežās un ventilātors slēdzās iekšā tikai tad kad stāvēju propkās vai arī kad motoru izslēdzu jo plusu biju pievienojis pa taisno pie aķīša (caur drošinātāju).
Parasti tak visi dačiki tiek skrūvēti motorblokā vai arī radiatorā.

pa tiesho no plusa - nekorekti. korekti ir taa sleegt, ja datciks ir tieshi radiatoraa. ja trubaa vai uz termostata - nepamatoti seedina akji [tb, radiatoru atdzesee, a truba ta ilgi karsta). korektaak: caur releju no 30 [jaucu ar 15, sore] shinas.
Offline
Kaspich
08. Jun 2007, 18:49 #22

Kopš: 17. Jan 2005

Ziņojumi: 8563

Braucu ar:


2007-06-08 18:47, JZ rakstīja:
kas tie par testiem?

man ir auto ar deveeju origjinaalajaa vietaa radiatoraa - apakshaa (jeb aukstajaa galaa), auto tika ekspluteets diezgan nezheeliigi dazhaados apstaakljos un motora galva toch nav cepusies/vaarijusies/shmoreejusies vai jebkaadi citaadi nogatavojusies


2007-06-08 18:36, Kaspich rakstīja:
wow. JZ iekachaa
sedies, divi

reaali testi ir paraadiijushi, ka pat liekot to sensoru [85oC] radiatora kreisajaa malaa, var galvu paarcept.. o chom Vi..



e30 tika maaniiti M20B25, kaa arii M50B25. nesacepaas - veicaas. jeb arii sensors uz jutami zemaaku T, kaa buutu ieteicams. arii logjiski domaajot - nekorekti [slinkums man gari rakstiit]..
Offline
wheels
08. Jun 2007, 18:52 #23

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10035

Braucu ar: 6.4L

shi atmazka biezhi dzirdama izdod savu gramatu

-----------------
Autoevakuācija un transportēšana visā Eiropā. 00-24
Seko arī Facebook: Evakuators
22049220
www.Autoevakuators.com
Offline
JZ
08. Jun 2007, 18:52 #24

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

vai ta tikai bmw eksistee? es runaaju par toyota celica turbo, tur origjinaali viss taniis vietaas salikts, es mosh pa tiem graadiem sajaucu (atkal ) bet baigais slinkums tagad rakt pdfus un mekleet konkreetaa deveeja parametrus
Offline
Kasics
08. Jun 2007, 18:56 #25

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1948

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


pa tiesho no plusa - nekorekti. korekti ir taa sleegt, ja datciks ir tieshi radiatoraa. ja trubaa vai uz termostata - nepamatoti seedina akji [tb, radiatoru atdzesee, a truba ta ilgi karsta). korektaak: caur releju no 30 [jaucu ar 15, sore] shinas.



Tas ir sarežģīti (jāvelk vadi jāmeklē releji uttutjp..). Tā kā no tā neko daudz nejēdzu nolēmu iet vienkāršāko ceļu.
Pēc motora izslēgšanas vents mēdza strādāt max. 1-2 min.

PS. Audi vai kkādiem citiem "neauto" tā arī notiek.
Offline
Kaspich
08. Jun 2007, 19:12 #26

Kopš: 17. Jan 2005

Ziņojumi: 8563

Braucu ar:


2007-06-08 18:52, Wheelman rakstīja:
shi atmazka biezhi dzirdama izdod savu gramatu

Tu ko! Tur tak veel garaak jaaraksta

pamatdoma bija: bik suudiigaaka radiatora gadiijumaa, kameer tas [radiators] sasniedz tos 85-90oC, reaalaa uudens t, kas naak aaraa no galvas, ja ir virs normas. sensoram ir sava termaalaa inerce arii. tb, ja saak dzeseet atpludes trubaa - vispaar pesec. par citiem brandiem - panjem Celica radiatoru, viss buus ok. tb, tur tak savaadaaka radiatora siltumneseeju trubinju konfiguracija. ieliec radiatoru no ledusskapja, i viss buus pavisam savadaak
Offline
Modrs
08. Jun 2007, 20:23 #27

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9923

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

nu paldies par info, vajadzēs meklēt tad to kondiškas ventilatoru. datčikam man ir pat veselas divas vietas radiatoram apakšā, jo savā laikā tika uzlikts pilnīgi jauns radiators (70 ls)
Ideja par to el ventilatoru ir tāpēc, ka, lai arī mufta man ir jauna uzstādīta, tagad šajos korkjos stāvot, tukšgaitā temp čut čut uzkāpj, kuru likvidēju uzgāžējot maigi. Un arī mans M10 nemotors ir palicis gausāks, jo jādzen ventilators. vnk atstāt pie instalācijas to muftu, lai stāv, jo kad nav temp, tad arīnegaudo propellers un nemotors straujāk uzņem apgriezienus ;

Offline
Modrs
08. Jun 2007, 22:11 #28

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9923

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Varbūt kāds var piedāvāt tādu ventilatoru no e34 kondiškas bez bazara nopirktu
Offline
kachigaars
09. Aug 2014, 19:11 #29

Kopš: 09. Aug 2014

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

šispats par e36..
kkaas varetu deret arii no e46?
kautvai taspats kondiņa ventilators?
un par to sensoru?
un kā ar tiem vadiem pareizāk?
Offline
Driver
09. Aug 2014, 19:14 #30

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 19:11:23 kachigaars rakstīja:
šispats par e36..
kkaas varetu deret arii no e46?
kautvai taspats kondiņa ventilators?
un par to sensoru?
un kā ar tiem vadiem pareizāk?

nekaa
e46 ventjiku vada DME/DDE, e36 relejs tupa padod shpani

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 20:00 #31

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

man ir šitāda štelle. esmu ļoti apmierināts. mīkstais starts-bremze. neatkarība no auto instalācijas. pašus fanus no ēbreja uzsūtiju universālos.

http://www.flex-a-lite.com/accessories/electric...ture-sensor.html



[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 09 Aug 2014, 20:03:08 ]

Offline
Driver
09. Aug 2014, 20:03 #32

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tur tak cena kosmoss tam kontrolierim no ebay
es par 100e tadus varu sataisit cik vien vajag.

un ar to kontrolieri e46 fanu nepalaidis, tik e39 mosh.

jo vienam bija kontrolieris pasha motora, otram ara aluminija kaste.

versija ar kasti ara, var kniebt to rupnicas kontrolieri nost, likt shito un vadit to visu "pa savam"

bet neredzu jeegu no taa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 20:08 #33

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

sataisīt tu vari tikai internātā
savulaik meklēju risinājumu. līdzīgu bloku ir daudz, bet šīs ir ar labākām atsauksmēm. un T. var iestādīt kādu velies, kas nav visiem iespējams.
Offline
Driver
09. Aug 2014, 20:11 #34

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

pierunaji, pec pdf manualja spriezot, toch nav pilniga kaka, bet tas izpildijums man gan nepatik.
par to naudu vareja but biki korektaks.


tie speka vadi tur izskatas pat cietie, ne mikstie ielikti un viss tik uz presejamajiem sudiem komutejas by default

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
VMR
09. Aug 2014, 20:15 #35

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10129

Braucu ar: sporta variantu

Sorry par oftopiku, bet bērnam arī brūnas zandalītes?
Offline
Driver
09. Aug 2014, 20:21 #36

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 20:15:21 VMR rakstīja:
Sorry par oftopiku, bet bērnam arī brūnas zandalītes?

man ari vasaras apavi ir bruuni, bet lietoju tos bez sierinjiem un laikam par zandalem tos isti saukt nevar

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 20:32 #37

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


09 Aug 2014, 20:11:43 Driver rakstīja:
pierunaji, pec pdf manualja spriezot, toch nav pilniga kaka, bet tas izpildijums man gan nepatik.
par to naudu vareja but biki korektaks.


tie speka vadi tur izskatas pat cietie, ne mikstie ielikti un viss tik uz presejamajiem sudiem komutejas by default
vadi mīkstie. protams klāt liktie spiežamie savienojumi izmesti. visi savienojumi lodēti.
Offline
kaadzis
09. Aug 2014, 20:52 #38

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 491

Braucu ar: 530da

es taisīju mazliet gudrāk, ja tā drīkst teikt. noņēmu termomuftu ar visu ventilatoru nost un uzliku elektrisko, vadību uztaisīju ar elementāru impulsu ģeneratoru (multivibratoru) un pretestības vietā (kas maina tā saucamo dutty ciklu)iemontēju termorezistoru (tādu mazu kā diodīte),kuru ieliku radiatoram tieši pa vidu (tik maziņš ka var iebāzt radiatorā to nesabojājot. tālāk shēmā ievietoju vēl vienu reostatu, ar kuru var pieregulēt "temperatūru). darbības princips- palielinoties temperatūrai, samazinās pretestība termorezistorā -palielinās dutty cycle, ventilators sāk grizties ātrāk. visa uzparikte ieslēdzas tiklīdz tiek piedarbināta mašīna. visa vadība ir sērkociņkastītes lielumā, kas piestiprināta blakus ventilātoram, lai dzesējas.
plusi:
ventilātora ātrums tiek regulēts no radiātora siltuma
nav pēkšņa ventilātora ieslēgšanās uz pilnu klapi.
braucot pa ceļu radiators ir vēss, vai tuvu tam, tādēļ ventilators praktiski negriežas-netērē elektrību, jaudu.
Reāli arī mocot, nekad vairāk par 95 grādiem neesmu dabūjis. visu laiku turās robežās 85-90c

[ Šo ziņu laboja kaadzis, 09 Aug 2014, 20:53:32 ]

Offline
Driver
09. Aug 2014, 20:57 #39

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 20:52:18 kaadzis rakstīja:
es taisīju mazliet gudrāk, ja tā drīkst teikt. noņēmu termomuftu ar visu ventilatoru nost un uzliku elektrisko, vadību uztaisīju ar elementāru impulsu ģeneratoru (multivibratoru) un pretestības vietā (kas maina tā saucamo dutty ciklu)iemontēju termorezistoru (tādu mazu kā diodīte),kuru ieliku radiatoram tieši pa vidu (tik maziņš ka var iebāzt radiatorā to nesabojājot. tālāk shēmā ievietoju vēl vienu reostatu, ar kuru var pieregulēt "temperatūru). darbības princips- palielinoties temperatūrai, samazinās pretestība termorezistorā -palielinās dutty cycle, ventilators sāk grizties ātrāk. visa uzparikte ieslēdzas tiklīdz tiek piedarbināta mašīna. visa vadība ir sērkociņkastītes lielumā, kas piestiprināta blakus ventilātoram, lai dzesējas.
plusi:
ventilātora ātrums tiek regulēts no radiātora siltuma
nav pēkšņa ventilātora ieslēgšanās uz pilnu klapi.
braucot pa ceļu radiators ir vēss, vai tuvu tam, tādēļ ventilators praktiski negriežas-netērē elektrību, jaudu.
Reāli arī mocot, nekad vairāk par 95 grādiem neesmu dabūjis. visu laiku turās robežās 85-90c



kaa tu doma, cik daudzi neskaitot mani, saprata ko esi izveidojis un ne tikai apmeram teoretiski, bet lidz visam niansem ari speja vizualizet, kaa tas izskatas praktiski

es termistoru butu licis pie galvas, ne radiatora, bet katrs jau var darit pa savam.

visadi citadi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 21:01 #40

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

ja draudzējas ar elektroniku, tad kāpēc nē. es no elektronikas ne bumu bum, nekad nebija interese. kā arī rūpnieciski ražota ierīce būs bik uzticamāka.
Offline

Moderatori: AV, CP17, DoubleD, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips