Online
Pašreiz BMWPower skatas 62 viesi un 24 registreti lietotaji.
|
Tēma: Vēlos E30 aprōkot ar el. ventilatoru
Autors | Ziņojums |
Kaspich  | | Kopš: 17. Jan 2005
Ziņojumi: 8563
Braucu ar:
|
2007-06-08 18:43, Kasics rakstīja:
Nu nezinu. Katrā gadījumā motora temperatūra bija normas robežās un ventilātors slēdzās iekšā tikai tad kad stāvēju propkās vai arī kad motoru izslēdzu jo plusu biju pievienojis pa taisno pie aķīša (caur drošinātāju).
Parasti tak visi dačiki tiek skrūvēti motorblokā vai arī radiatorā.
pa tiesho no plusa - nekorekti. korekti ir taa sleegt, ja datciks ir tieshi radiatoraa. ja trubaa vai uz termostata - nepamatoti seedina akji [tb, radiatoru atdzesee, a truba ta ilgi karsta). korektaak: caur releju no 30 [jaucu ar 15, sore] shinas. | Offline | | |
Kaspich  | | Kopš: 17. Jan 2005
Ziņojumi: 8563
Braucu ar:
|
2007-06-08 18:47, JZ rakstīja:
kas tie par testiem?
man ir auto ar deveeju origjinaalajaa vietaa radiatoraa - apakshaa (jeb aukstajaa galaa), auto tika ekspluteets diezgan nezheeliigi dazhaados apstaakljos un motora galva toch nav cepusies/vaarijusies/shmoreejusies vai jebkaadi citaadi nogatavojusies 
2007-06-08 18:36, Kaspich rakstīja:
wow. JZ iekachaa 
sedies, divi 
reaali testi ir paraadiijushi, ka pat liekot to sensoru [85oC] radiatora kreisajaa malaa, var galvu paarcept.. o chom Vi.. 
e30 tika maaniiti M20B25, kaa arii M50B25. nesacepaas - veicaas. jeb arii sensors uz jutami zemaaku T, kaa buutu ieteicams. arii logjiski domaajot - nekorekti [slinkums man gari rakstiit].. | Offline | | |
wheels  | |  Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10035
Braucu ar: 6.4L
| shi atmazka biezhi dzirdama izdod savu gramatu
----------------- Autoevakuācija un transportēšana visā Eiropā. 00-24
Seko arī Facebook: Evakuators
22049220
www.Autoevakuators.com | Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| vai ta tikai bmw eksistee? es runaaju par toyota celica turbo, tur origjinaali viss taniis vietaas salikts, es mosh pa tiem graadiem sajaucu (atkal ) bet baigais slinkums tagad rakt pdfus un mekleet konkreetaa deveeja parametrus | Offline | | |
Kasics | |  Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1948
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
pa tiesho no plusa - nekorekti. korekti ir taa sleegt, ja datciks ir tieshi radiatoraa. ja trubaa vai uz termostata - nepamatoti seedina akji [tb, radiatoru atdzesee, a truba ta ilgi karsta). korektaak: caur releju no 30 [jaucu ar 15, sore] shinas.
Tas ir sarežģīti (jāvelk vadi jāmeklē releji uttutjp..). Tā kā no tā neko daudz nejēdzu nolēmu iet vienkāršāko ceļu.
Pēc motora izslēgšanas vents mēdza strādāt max. 1-2 min.
PS. Audi vai kkādiem citiem "neauto" tā arī notiek. | Offline | | |
Kaspich  | | Kopš: 17. Jan 2005
Ziņojumi: 8563
Braucu ar:
|
2007-06-08 18:52, Wheelman rakstīja:
shi atmazka biezhi dzirdama izdod savu gramatu
Tu ko! Tur tak veel garaak jaaraksta 
pamatdoma bija: bik suudiigaaka radiatora gadiijumaa, kameer tas [radiators] sasniedz tos 85-90oC, reaalaa uudens t, kas naak aaraa no galvas, ja ir virs normas. sensoram ir sava termaalaa inerce arii. tb, ja saak dzeseet atpludes trubaa - vispaar pesec. par citiem brandiem - panjem Celica radiatoru, viss buus ok. tb, tur tak savaadaaka radiatora siltumneseeju trubinju konfiguracija. ieliec radiatoru no ledusskapja, i viss buus pavisam savadaak  | Offline | | |
Modrs | |  Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 9923
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| nu paldies par info, vajadzēs meklēt tad to kondiškas ventilatoru. datčikam man ir pat veselas divas vietas radiatoram apakšā, jo savā laikā tika uzlikts pilnīgi jauns radiators (70 ls)
Ideja par to el ventilatoru ir tāpēc, ka, lai arī mufta man ir jauna uzstādīta, tagad šajos korkjos stāvot, tukšgaitā temp čut čut uzkāpj, kuru likvidēju uzgāžējot maigi. Un arī mans M10 nemotors ir palicis gausāks, jo jādzen ventilators. vnk atstāt pie instalācijas to muftu, lai stāv, jo kad nav temp, tad arīnegaudo propellers un nemotors straujāk uzņem apgriezienus ;
| Offline | | |
Modrs | |  Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 9923
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Varbūt kāds var piedāvāt tādu ventilatoru no e34 kondiškas bez bazara nopirktu  | Offline | | |
kachigaars | | Kopš: 09. Aug 2014
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| šispats par e36..
kkaas varetu deret arii no e46?
kautvai taspats kondiņa ventilators?
un par to sensoru?
un kā ar tiem vadiem pareizāk? | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31526
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Aug 2014, 19:11:23 kachigaars rakstīja:
šispats par e36..
kkaas varetu deret arii no e46?
kautvai taspats kondiņa ventilators?
un par to sensoru?
un kā ar tiem vadiem pareizāk?
nekaa 
e46 ventjiku vada DME/DDE, e36 relejs tupa padod shpani
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
PASSATizhi | |  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| man ir šitāda štelle. esmu ļoti apmierināts. mīkstais starts-bremze. neatkarība no auto instalācijas. pašus fanus no ēbreja uzsūtiju universālos.
http://www.flex-a-lite.com/accessories/electric...ture-sensor.html
[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 09 Aug 2014, 20:03:08 ] | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31526
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| tur tak cena kosmoss tam kontrolierim no ebay 
es par 100e tadus varu sataisit cik vien vajag.
un ar to kontrolieri e46 fanu nepalaidis, tik e39 mosh.
jo vienam bija kontrolieris pasha motora, otram ara aluminija kaste.
versija ar kasti ara, var kniebt to rupnicas kontrolieri nost, likt shito un vadit to visu "pa savam"
bet neredzu jeegu no taa
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
PASSATizhi | |  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| sataisīt tu vari tikai internātā 
savulaik meklēju risinājumu. līdzīgu bloku ir daudz, bet šīs ir ar labākām atsauksmēm. un T. var iestādīt kādu velies, kas nav visiem iespējams. | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31526
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| pierunaji, pec pdf manualja spriezot, toch nav pilniga kaka, bet tas izpildijums man gan nepatik.
par to naudu vareja but biki korektaks.
tie speka vadi tur izskatas pat cietie, ne mikstie ielikti un viss tik uz presejamajiem sudiem komutejas by default
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
VMR  | |  Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10129
Braucu ar: sporta variantu
| Sorry par oftopiku, bet bērnam arī brūnas zandalītes?  | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31526
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Aug 2014, 20:15:21 VMR rakstīja:
Sorry par oftopiku, bet bērnam arī brūnas zandalītes? 
man ari vasaras apavi ir bruuni, bet lietoju tos bez sierinjiem un laikam par zandalem tos isti saukt nevar 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
PASSATizhi | |  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
09 Aug 2014, 20:11:43 Driver rakstīja:
pierunaji, pec pdf manualja spriezot, toch nav pilniga kaka, bet tas izpildijums man gan nepatik.
par to naudu vareja but biki korektaks.
tie speka vadi tur izskatas pat cietie, ne mikstie ielikti un viss tik uz presejamajiem sudiem komutejas by default
vadi mīkstie. protams klāt liktie spiežamie savienojumi izmesti. visi savienojumi lodēti. | Offline | | |
kaadzis | |  Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 491
Braucu ar: 530da
| es taisīju mazliet gudrāk, ja tā drīkst teikt. noņēmu termomuftu ar visu ventilatoru nost un uzliku elektrisko, vadību uztaisīju ar elementāru impulsu ģeneratoru (multivibratoru) un pretestības vietā (kas maina tā saucamo dutty ciklu)iemontēju termorezistoru (tādu mazu kā diodīte),kuru ieliku radiatoram tieši pa vidu (tik maziņš ka var iebāzt radiatorā to nesabojājot. tālāk shēmā ievietoju vēl vienu reostatu, ar kuru var pieregulēt "temperatūru). darbības princips- palielinoties temperatūrai, samazinās pretestība termorezistorā -palielinās dutty cycle, ventilators sāk grizties ātrāk. visa uzparikte ieslēdzas tiklīdz tiek piedarbināta mašīna. visa vadība ir sērkociņkastītes lielumā, kas piestiprināta blakus ventilātoram, lai dzesējas.
plusi:
ventilātora ātrums tiek regulēts no radiātora siltuma
nav pēkšņa ventilātora ieslēgšanās uz pilnu klapi.
braucot pa ceļu radiators ir vēss, vai tuvu tam, tādēļ ventilators praktiski negriežas-netērē elektrību, jaudu.
Reāli arī mocot, nekad vairāk par 95 grādiem neesmu dabūjis. visu laiku turās robežās 85-90c
[ Šo ziņu laboja kaadzis, 09 Aug 2014, 20:53:32 ] | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31526
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Aug 2014, 20:52:18 kaadzis rakstīja:
es taisīju mazliet gudrāk, ja tā drīkst teikt. noņēmu termomuftu ar visu ventilatoru nost un uzliku elektrisko, vadību uztaisīju ar elementāru impulsu ģeneratoru (multivibratoru) un pretestības vietā (kas maina tā saucamo dutty ciklu)iemontēju termorezistoru (tādu mazu kā diodīte),kuru ieliku radiatoram tieši pa vidu (tik maziņš ka var iebāzt radiatorā to nesabojājot. tālāk shēmā ievietoju vēl vienu reostatu, ar kuru var pieregulēt "temperatūru). darbības princips- palielinoties temperatūrai, samazinās pretestība termorezistorā -palielinās dutty cycle, ventilators sāk grizties ātrāk. visa uzparikte ieslēdzas tiklīdz tiek piedarbināta mašīna. visa vadība ir sērkociņkastītes lielumā, kas piestiprināta blakus ventilātoram, lai dzesējas.
plusi:
ventilātora ātrums tiek regulēts no radiātora siltuma
nav pēkšņa ventilātora ieslēgšanās uz pilnu klapi.
braucot pa ceļu radiators ir vēss, vai tuvu tam, tādēļ ventilators praktiski negriežas-netērē elektrību, jaudu.
Reāli arī mocot, nekad vairāk par 95 grādiem neesmu dabūjis. visu laiku turās robežās 85-90c
kaa tu doma, cik daudzi neskaitot mani, saprata ko esi izveidojis un ne tikai apmeram teoretiski, bet lidz visam niansem ari speja vizualizet, kaa tas izskatas praktiski 
es termistoru butu licis pie galvas, ne radiatora, bet katrs jau var darit pa savam.
visadi citadi 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
PASSATizhi | |  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| ja draudzējas ar elektroniku, tad kāpēc nē. es no elektronikas ne bumu bum, nekad nebija interese. kā arī rūpnieciski ražota ierīce būs bik uzticamāka. | Offline | | |
|
Moderatori: AV, CP17, DoubleD, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips
|