Online

Pašreiz BMWPower skatas 89 viesi un 31 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 E92

AutorsZiņojums
ZulandersKebabish
05. Jan 2017, 23:24 #321

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 909

Braucu ar:

nesparatat kas janem - manuala, ja nav tad japarbuve - tev nav ko diskutet ar likrociem/invalidiem
Offline
bertons
05. Jan 2017, 23:27 #322

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22799

Braucu ar: RS5


05 Jan 2017, 22:25:40 @user rakstīja:

Sūds ir tā manuālā. Iekāp un paskepsele ar m3 automātu un sajutīsi daudz lielāku kaifu no tā kā tas pārslēdzas. Netici? Tad pamēģini... Trase vispār psc tik skepsele.. Ok ar manuālo var ka lohs lauku pilsētas centrā sagazet bet tas arī viss


Iedosi pameegjinaat?

[ Šo ziņu laboja bertons, 05 Jan 2017, 23:40:41 ]

Offline
Papakarlo
05. Jan 2017, 23:31 #323

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Porsche uzbūvēja 911r speciāli priekš braukšanas entuziastiem, kāpēc viņi tur nelika pdk kas skaitās krutākā kārba pasaulē? Viņa taču tik afigena kruti slēdzās

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 05 Jan 2017, 23:32:45 ]

Offline
user
05. Jan 2017, 23:39 #324

Kopš: 28. Nov 2002

Ziņojumi: 26882

Braucu ar:


05 Jan 2017, 23:27:58 @bertons rakstīja:

05 Jan 2017, 22:25:40 @user rakstīja:

Sūds ir tā manuālā. Iekāp un paskepsele ar m3 automātu un sajutīsi daudz lielāku kaifu no tā kā tas pārslēdzas. Netici? Tad pamēģini... Trase vispār psc tik skepsele.. Ok ar manuālo var ka lohs lauku pilsētas centrā sagazet bet tas arī viss


Iedosi pameegjinaat?


jā, nav problēmu
Offline
bertons
05. Jan 2017, 23:40 #325

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22799

Braucu ar: RS5

Ar ko vinja sleedzas citaadaak kaa citi automaati un kaa vinja speej aizvietot fiilingu, ka tu pats spaidi sajuugu, shtepselee robus utt?

10 gadus nepirku STI, jo vislaik braukaaju tikai ar automaatiem un "riebaas manuaali". Peec tomeer paarejot uz manuaali, man tas tomaats pa lielam bijis/nebijis
Offline
user
05. Jan 2017, 23:42 #326

Kopš: 28. Nov 2002

Ziņojumi: 26882

Braucu ar:


05 Jan 2017, 23:31:29 @Papakarlo rakstīja:
Porsche uzbūvēja 911r speciāli priekš braukšanas entuziastiem, kāpēc viņi tur nelika pdk kas skaitās krutākā kārba pasaulē? Viņa taču tik afigena kruti slēdzās


un kas ir tie braukšanas entuziasti? vai nu veci maniaki ar vecu domāšanu vai kolekcionāri, kuriem pohuj viss, bet svarīgi, lai retāks auto, bet ne auto performance un garāžā 20 auto ar robotiem

paskaties ko porshe ielicis 918 un tad spried tālāk
Offline
user
05. Jan 2017, 23:45 #327

Kopš: 28. Nov 2002

Ziņojumi: 26882

Braucu ar:


05 Jan 2017, 23:40:47 @bertons rakstīja:
Ar ko vinja sleedzas citaadaak kaa citi automaati un kaa vinja speej aizvietot fiilingu, ka tu pats spaidi sajuugu, shtepselee robus utt?

10 gadus nepirku STI, jo vislaik braukaaju tikai ar automaatiem un "riebaas manuaali". Peec tomeer paarejot uz manuaali, man tas tomaats pa lielam bijis/nebijis


tiešam nav problēmu iedot pamēgināt. reāli slēdz kā manuālo, bet bez sajūga un pats nekur neslēdzas.. pie tam tas ātrums kā šķepselējas ir fenomenāls tik-tik-tik-tik.. nu vienkāŗsi psc, pirms pamēgināju nezināju, ka tik kruta tā slēgšanās.. biju vw dsg ņemis auto nomās, bet tas netuvu nestāv klāt
Offline
bertons
05. Jan 2017, 23:48 #328

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22799

Braucu ar: RS5

Nu tad pavasarii taisam test drive
Offline
funkyasshit
05. Jan 2017, 23:50 #329

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3232

Braucu ar: tavu māsu


05 Jan 2017, 23:40:47 @bertons rakstīja:
Ar ko vinja sleedzas citaadaak kaa citi automaati un kaa vinja speej aizvietot fiilingu, ka tu pats spaidi sajuugu, shtepselee robus utt?

10 gadus nepirku STI, jo vislaik braukaaju tikai ar automaatiem un "riebaas manuaali". Peec tomeer paarejot uz manuaali, man tas tomaats pa lielam bijis/nebijis


Divi sajūgi, viens pāra robiem, otrs nepāra. Kad esi iepisis vienā robā, otrs sajūgs ir gatavs, kad pārslēgies uz citu robu. Tur tā pārslēgšanās burtiski ir acu mirklis.
Offline
riddler
05. Jan 2017, 23:50 #330

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 53145

Braucu ar: German Ferrari


05 Jan 2017, 23:45:52 @user rakstīja:

05 Jan 2017, 23:40:47 @bertons rakstīja:
Ar ko vinja sleedzas citaadaak kaa citi automaati un kaa vinja speej aizvietot fiilingu, ka tu pats spaidi sajuugu, shtepselee robus utt?

10 gadus nepirku STI, jo vislaik braukaaju tikai ar automaatiem un "riebaas manuaali". Peec tomeer paarejot uz manuaali, man tas tomaats pa lielam bijis/nebijis


tiešam nav problēmu iedot pamēgināt. reāli slēdz kā manuālo, bet bez sajūga un pats nekur neslēdzas.. pie tam tas ātrums kā šķepselējas ir fenomenāls tik-tik-tik-tik.. nu vienkāŗsi psc, pirms pamēgināju nezināju, ka tik kruta tā slēgšanās.. biju vw dsg ņemis auto nomās, bet tas netuvu nestāv klāt


ok kaa vaakt sajuugu normaalaas saansliidees un paarmetienos? aatrai lidoshanai ir labi, bet huligaaneshanai, kam tas bmw reaali tikai der nu hvz nav interesanti bez sajuuga

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Online
user
06. Jan 2017, 02:00 #331

Kopš: 28. Nov 2002

Ziņojumi: 26882

Braucu ar:


05 Jan 2017, 23:50:57 @riddler rakstīja:

05 Jan 2017, 23:45:52 @user rakstīja:

05 Jan 2017, 23:40:47 @bertons rakstīja:
Ar ko vinja sleedzas citaadaak kaa citi automaati un kaa vinja speej aizvietot fiilingu, ka tu pats spaidi sajuugu, shtepselee robus utt?

10 gadus nepirku STI, jo vislaik braukaaju tikai ar automaatiem un "riebaas manuaali". Peec tomeer paarejot uz manuaali, man tas tomaats pa lielam bijis/nebijis


tiešam nav problēmu iedot pamēgināt. reāli slēdz kā manuālo, bet bez sajūga un pats nekur neslēdzas.. pie tam tas ātrums kā šķepselējas ir fenomenāls tik-tik-tik-tik.. nu vienkāŗsi psc, pirms pamēgināju nezināju, ka tik kruta tā slēgšanās.. biju vw dsg ņemis auto nomās, bet tas netuvu nestāv klāt


ok kaa vaakt sajuugu normaalaas saansliidees un paarmetienos? aatrai lidoshanai ir labi, bet huligaaneshanai, kam tas bmw reaali tikai der nu hvz nav interesanti bez sajuuga


hvz, man poh tas drifts.. kad sagribas - easy padriftēt, bet nu tā jau vasarā 2 riepu komplekti aiziet no normālas gāšanas.. ikdienā sānslīdes tomēr nevaru atļauties tad jau labāk nopirkt žurku un 10 komplektus R15 riepu pie tam man patīk līkumos braukt ātri.. drifts, lai paliek tīņiem
Offline
riddler
06. Jan 2017, 07:40 #332

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 53145

Braucu ar: German Ferrari

Nu ja, nu ja

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Online
GirtzB
06. Jan 2017, 08:15 #333

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20608

Braucu ar: Pelēkais zvirbulis evo I

.....
Vēl turpinās
/Friday spam mode on

DCT/DSG/PDK/ - tā tāpat ir mehāniskā kārba, tikai sajūgs un slēgšanās mehānisma piedziņa ir kapitāli automatizēta.

Tiek kas aizstāv DCT/DSG/PDK nekad nesapratīs cilvēkus kam patīk pašiem slēgt pārnesumus...

Katrai kastei savs pielietojums - DCT/DSG/PDK tas protams ir ievērojami plašāk, jo cilvēce ir izlaidusies un arī ikdienā grib ērtības.

Manuālim paliek tikai entuziastu/brīvdienu auto niša un arī no tās tikai maza daļa.

user un pārējie šejienes DCT/DSG/PDK aizstāvji protams ir tie kas spēj trasē no sava auto izsmelt 101%, nevis kā mēs pārējie mirstīgie, un tie kuriem katras pārslēgšanās laikā zaudētās 0,4s būtiski ietekmē dzīves kvalitāti.

P.S. Rekur vēl pielejam uguni

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 06 Jan 2017, 08:18:59 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Atmosfēriski S54B32 365Nm + Turbo B235R 350Nm
Offline
PowerBMW
06. Jan 2017, 08:46 #334

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5401

Braucu ar:

E38 TDS manuāli ar tikai priekš entuziastiem uzražoja
Bet ja nopietni cik tādi kas to M pielieto lai baudīt sānslīdi,dzinēja spējas,un paškontroli

Lielākā daļa ieskaitot Fleix tas auto ir priekš dročīšanas,uzers nevar atļauties 2 komplektus riepas,un Ozo pats nezin ko viņš grib tādēļ īsti nav saprašanas DTC vai manual

Kad iekāp M izslēdz visus palīgmēslus un baudi nevis ar pokerfeisi vizinies gar cojotiem
Offline
kars
06. Jan 2017, 08:48 #335

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6868

Braucu ar: velo

Visi itkā baigi grib tos manuāļus, bet realitātē lielākā daļa notirgoto auto ir ar robot kārbām, dažreiz tas procents ir tik izteikti liels ka ražotājs pat atsakās taisīt manuāļus pēcāk tie retie manuāļi otreizējā tirgū maksā ievērojami vairāk

Interesanti ka tūliņ būs mk2 991 GT3 un lielākā ažiotāža ir tieši par to ka būs manuālā kārba atpakaļ, visi baigā starā lai gan iepriekš Porsche ataisnojās ka GT3 palicis tik ātrs ka ručka nepiestāvot

Pats personīgi arī tikai par manuāli, lai gan ko es zinu..., dzīvē tikai ar 2 automātiem esmu pabraucis

[ Šo ziņu laboja kars, 06 Jan 2017, 08:49:50 ]

Offline
GirtzB
06. Jan 2017, 09:27 #336

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20608

Braucu ar: Pelēkais zvirbulis evo I

kaut kā tās 911R manuālkārbas izmaksas ir jānosedz, ja jau ir radīta tad var arī iekš GT3 ielikt...

-----------------
Braukt ir priex.
Atmosfēriski S54B32 365Nm + Turbo B235R 350Nm
Offline
bertons
06. Jan 2017, 09:32 #337

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22799

Braucu ar: RS5

911R
Offline
akmens
06. Jan 2017, 10:22 #338

Kopš: 28. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: ieslēgtu radio

Nez kāpēc mani nepamet sajūta, ka 70% no šeit debatējošiem lietotājiem nav pat tuvumā stāvējuši e92 M3, un otri 20% nav braukuši ar to mašīnu vairāk pa 4km labākajā gadījumā?
Ieklausieties ko jums cilēks (GirtzB) cenšas pateikt un pārstājat bļaut vienu un to pašu otro dienu pēc kārtas - 48h laikā topika saturs nav ne ar ko progresējis!
Otrkārt, Beidzat sev glaimot un stāstīt muļķības! e9x M3, tāpat kā vairums tā auto klases citu ražotāju konkurenti, nav nekāds pure race car, izgatavots no karbona un ar Stīva Makvīna paraksta dublikātu uz platīna plāksnītes grieztos! Tā ir parasta/ātra ikdienas mašīna kupejas/sedana/kabrioleta formātā, un transmisijas izvēle ir katra auto īpašnieka pilnīgi subjektīvs viedoklis. Es, personīgi, braucu ikdienā ar manuālo kārbu, bet ja man būtu bijusi iespēja izvēlēties alternatīvas uz M3 pirkšanas brīdi, es noteikti izvēlētos DCT versiju. Un tikai tāpēc, ka es to auto izmantoju ikdienā, un man nebūtu jādomā kā tresīt sajūga pedāli, kamēr pārbrauc 4 pilsētas kvartālus ar 20km/h kopā ar 200 citām mašīnām! Kā reiz gudrs cilvēks teicis - tam nav pilnīgi nekādas nozīmes vai stāvi sastrēgumā ar 500 vai 50 zirgiem!

06 Jan 2017, 08:15:43 @GirtzB rakstīja:
.....
Vēl turpinās
/Friday spam mode on

DCT/DSG/PDK/ - tā tāpat ir mehāniskā kārba, tikai sajūgs un slēgšanās mehānisma piedziņa ir kapitāli automatizēta.

Tiek kas aizstāv DCT/DSG/PDK nekad nesapratīs cilvēkus kam patīk pašiem slēgt pārnesumus...

Katrai kastei savs pielietojums - DCT/DSG/PDK tas protams ir ievērojami plašāk, jo cilvēce ir izlaidusies un arī ikdienā grib ērtības.

Manuālim paliek tikai entuziastu/brīvdienu auto niša un arī no tās tikai maza daļa.

user un pārējie šejienes DCT/DSG/PDK aizstāvji protams ir tie kas spēj trasē no sava auto izsmelt 101%, nevis kā mēs pārējie mirstīgie, un tie kuriem katras pārslēgšanās laikā zaudētās 0,4s būtiski ietekmē dzīves kvalitāti.

P.S. Rekur vēl pielejam uguni

[ Šo ziņu laboja akmens, 06 Jan 2017, 10:40:54 ]

Offline
titus
06. Jan 2017, 11:03 #339

Kopš: 08. Feb 2005

Ziņojumi: 189

Braucu ar:

Metrus divus tuvumā esmu stāvējis,pēc taviem kritērijem,varu vai nevaru piedalīties diskusijā?

Un tagad jautājums nopietns,ar ko e92m3 atšķirās no e39 528i/manual?ikdienā un lieliem un vilcienieniem?:iphone: :brand:




06 Jan 2017, 10:22:26 @akmens rakstīja:
Nez kāpēc mani nepamet sajūta, ka 70% no šeit debatējošiem lietotājiem nav pat tuvumā stāvējuši e92 M3, un otri 20% nav braukuši ar to mašīnu vairāk pa 4km labākajā gadījumā?
Ieklausieties ko jums cilēks (GirtzB) cenšas pateikt un pārstājat bļaut vienu un to pašu otro dienu pēc kārtas - 48h laikā topika saturs nav ne ar ko progresējis!
Otrkārt, Beidzat sev glaimot un stāstīt muļķības! e9x M3, tāpat kā vairums tā auto klases citu ražotāju konkurenti, nav nekāds pure race car, izgatavots no karbona un ar Stīva Makvīna paraksta dublikātu uz platīna plāksnītes grieztos! Tā ir parasta/ātra ikdienas mašīna kupejas/sedana/kabrioleta formātā, un transmisijas izvēle ir katra auto īpašnieka pilnīgi subjektīvs viedoklis. Es, personīgi, braucu ikdienā ar manuālo kārbu, bet ja man būtu bijusi iespēja izvēlēties alternatīvas uz M3 pirkšanas brīdi, es noteikti izvēlētos DCT versiju. Un tikai tāpēc, ka es to auto izmantoju ikdienā, un man nebūtu jādomā kā tresīt sajūga pedāli, kamēr pārbrauc 4 pilsētas kvartālus ar 20km/h kopā ar 200 citām mašīnām! Kā reiz gudrs cilvēks teicis - tam nav pilnīgi nekādas nozīmes vai stāvi sastrēgumā ar 500 vai 50 zirgiem!

06 Jan 2017, 08:15:43 @GirtzB rakstīja:
.....
Vēl turpinās
/Friday spam mode on

DCT/DSG/PDK/ - tā tāpat ir mehāniskā kārba, tikai sajūgs un slēgšanās mehānisma piedziņa ir kapitāli automatizēta.

Tiek kas aizstāv DCT/DSG/PDK nekad nesapratīs cilvēkus kam patīk pašiem slēgt pārnesumus...

Katrai kastei savs pielietojums - DCT/DSG/PDK tas protams ir ievērojami plašāk, jo cilvēce ir izlaidusies un arī ikdienā grib ērtības.

Manuālim paliek tikai entuziastu/brīvdienu auto niša un arī no tās tikai maza daļa.

user un pārējie šejienes DCT/DSG/PDK aizstāvji protams ir tie kas spēj trasē no sava auto izsmelt 101%, nevis kā mēs pārējie mirstīgie, un tie kuriem katras pārslēgšanās laikā zaudētās 0,4s būtiski ietekmē dzīves kvalitāti.

P.S. Rekur vēl pielejam uguni

Offline
Deivid
06. Jan 2017, 11:30 #340

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 36368

Braucu ar: M3

+1 Ģirtam. Kā var brīvu izvēli saukt par sliktu / labu.
Patīk man sajūgu spaidīt un pilnīgi vienalga ko par to domā citi.



06 Jan 2017, 11:03:06 @titus rakstīja:
Un tagad jautājums nopietns,ar ko e92m3 atšķirās no e39 528i/manual?ikdienā un lieliem un vilcienieniem?:iphone: :brand:





Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips