Online

Pašreiz BMWPower skatas 141 viesi un 44 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 E92

AutorsZiņojums
bertons
05. Jan 2017, 21:55 #301

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 23338

Braucu ar: RS5

https://youtu.be/RtWr7kpefxM?t=2m10s
Offline
fleix
05. Jan 2017, 22:56 #302

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8377

Braucu ar: 22


04 Jan 2017, 22:13:10 @ozo rakstīja:
E92 M3

Šis ir UK, US vai EU? Cena laba, sen jau stāv pliusā.
Ņem manu, ieziemots šobrīd, bet auto tiešām super stāvoklī
Offline
ZulandersKebabish
05. Jan 2017, 23:24 #303

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

nesparatat kas janem - manuala, ja nav tad japarbuve - tev nav ko diskutet ar likrociem/invalidiem
Offline
bertons
05. Jan 2017, 23:27 #304

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 23338

Braucu ar: RS5


05 Jan 2017, 22:25:40 @user rakstīja:

Sūds ir tā manuālā. Iekāp un paskepsele ar m3 automātu un sajutīsi daudz lielāku kaifu no tā kā tas pārslēdzas. Netici? Tad pamēģini... Trase vispār psc tik skepsele.. Ok ar manuālo var ka lohs lauku pilsētas centrā sagazet bet tas arī viss


Iedosi pameegjinaat?

[ Šo ziņu laboja bertons, 05 Jan 2017, 23:40:41 ]

Offline
Papakarlo
05. Jan 2017, 23:31 #305

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Porsche uzbūvēja 911r speciāli priekš braukšanas entuziastiem, kāpēc viņi tur nelika pdk kas skaitās krutākā kārba pasaulē? Viņa taču tik afigena kruti slēdzās

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 05 Jan 2017, 23:32:45 ]

Offline
bertons
05. Jan 2017, 23:40 #306

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 23338

Braucu ar: RS5

Ar ko vinja sleedzas citaadaak kaa citi automaati un kaa vinja speej aizvietot fiilingu, ka tu pats spaidi sajuugu, shtepselee robus utt?

10 gadus nepirku STI, jo vislaik braukaaju tikai ar automaatiem un "riebaas manuaali". Peec tomeer paarejot uz manuaali, man tas tomaats pa lielam bijis/nebijis
Offline
bertons
05. Jan 2017, 23:48 #307

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 23338

Braucu ar: RS5

Nu tad pavasarii taisam test drive
Offline
funkyasshit
05. Jan 2017, 23:50 #308

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3368

Braucu ar: 2.7T


05 Jan 2017, 23:40:47 @bertons rakstīja:
Ar ko vinja sleedzas citaadaak kaa citi automaati un kaa vinja speej aizvietot fiilingu, ka tu pats spaidi sajuugu, shtepselee robus utt?

10 gadus nepirku STI, jo vislaik braukaaju tikai ar automaatiem un "riebaas manuaali". Peec tomeer paarejot uz manuaali, man tas tomaats pa lielam bijis/nebijis


Divi sajūgi, viens pāra robiem, otrs nepāra. Kad esi iepisis vienā robā, otrs sajūgs ir gatavs, kad pārslēgies uz citu robu. Tur tā pārslēgšanās burtiski ir acu mirklis.
Offline
GirtzB
06. Jan 2017, 08:15 #309

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21240

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

.....
Vēl turpinās
/Friday spam mode on

DCT/DSG/PDK/ - tā tāpat ir mehāniskā kārba, tikai sajūgs un slēgšanās mehānisma piedziņa ir kapitāli automatizēta.

Tiek kas aizstāv DCT/DSG/PDK nekad nesapratīs cilvēkus kam patīk pašiem slēgt pārnesumus...

Katrai kastei savs pielietojums - DCT/DSG/PDK tas protams ir ievērojami plašāk, jo cilvēce ir izlaidusies un arī ikdienā grib ērtības.

Manuālim paliek tikai entuziastu/brīvdienu auto niša un arī no tās tikai maza daļa.

user un pārējie šejienes DCT/DSG/PDK aizstāvji protams ir tie kas spēj trasē no sava auto izsmelt 101%, nevis kā mēs pārējie mirstīgie, un tie kuriem katras pārslēgšanās laikā zaudētās 0,4s būtiski ietekmē dzīves kvalitāti.

P.S. Rekur vēl pielejam uguni

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 06 Jan 2017, 08:18:59 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
PowerBMW
06. Jan 2017, 08:46 #310

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5592

Braucu ar:

E38 TDS manuāli ar tikai priekš entuziastiem uzražoja
Bet ja nopietni cik tādi kas to M pielieto lai baudīt sānslīdi,dzinēja spējas,un paškontroli

Lielākā daļa ieskaitot Fleix tas auto ir priekš dročīšanas,uzers nevar atļauties 2 komplektus riepas,un Ozo pats nezin ko viņš grib tādēļ īsti nav saprašanas DTC vai manual

Kad iekāp M izslēdz visus palīgmēslus un baudi nevis ar pokerfeisi vizinies gar cojotiem
Offline
kars
06. Jan 2017, 08:48 #311

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7628

Braucu ar: velo

Visi itkā baigi grib tos manuāļus, bet realitātē lielākā daļa notirgoto auto ir ar robot kārbām, dažreiz tas procents ir tik izteikti liels ka ražotājs pat atsakās taisīt manuāļus pēcāk tie retie manuāļi otreizējā tirgū maksā ievērojami vairāk

Interesanti ka tūliņ būs mk2 991 GT3 un lielākā ažiotāža ir tieši par to ka būs manuālā kārba atpakaļ, visi baigā starā lai gan iepriekš Porsche ataisnojās ka GT3 palicis tik ātrs ka ručka nepiestāvot

Pats personīgi arī tikai par manuāli, lai gan ko es zinu..., dzīvē tikai ar 2 automātiem esmu pabraucis

[ Šo ziņu laboja kars, 06 Jan 2017, 08:49:50 ]

Offline
GirtzB
06. Jan 2017, 09:27 #312

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21240

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

kaut kā tās 911R manuālkārbas izmaksas ir jānosedz, ja jau ir radīta tad var arī iekš GT3 ielikt...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
bertons
06. Jan 2017, 09:32 #313

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 23338

Braucu ar: RS5

911R
Offline
akmens
06. Jan 2017, 10:22 #314

Kopš: 28. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: ieslēgtu radio

Nez kāpēc mani nepamet sajūta, ka 70% no šeit debatējošiem lietotājiem nav pat tuvumā stāvējuši e92 M3, un otri 20% nav braukuši ar to mašīnu vairāk pa 4km labākajā gadījumā?
Ieklausieties ko jums cilēks (GirtzB) cenšas pateikt un pārstājat bļaut vienu un to pašu otro dienu pēc kārtas - 48h laikā topika saturs nav ne ar ko progresējis!
Otrkārt, Beidzat sev glaimot un stāstīt muļķības! e9x M3, tāpat kā vairums tā auto klases citu ražotāju konkurenti, nav nekāds pure race car, izgatavots no karbona un ar Stīva Makvīna paraksta dublikātu uz platīna plāksnītes grieztos! Tā ir parasta/ātra ikdienas mašīna kupejas/sedana/kabrioleta formātā, un transmisijas izvēle ir katra auto īpašnieka pilnīgi subjektīvs viedoklis. Es, personīgi, braucu ikdienā ar manuālo kārbu, bet ja man būtu bijusi iespēja izvēlēties alternatīvas uz M3 pirkšanas brīdi, es noteikti izvēlētos DCT versiju. Un tikai tāpēc, ka es to auto izmantoju ikdienā, un man nebūtu jādomā kā tresīt sajūga pedāli, kamēr pārbrauc 4 pilsētas kvartālus ar 20km/h kopā ar 200 citām mašīnām! Kā reiz gudrs cilvēks teicis - tam nav pilnīgi nekādas nozīmes vai stāvi sastrēgumā ar 500 vai 50 zirgiem!

06 Jan 2017, 08:15:43 @GirtzB rakstīja:
.....
Vēl turpinās
/Friday spam mode on

DCT/DSG/PDK/ - tā tāpat ir mehāniskā kārba, tikai sajūgs un slēgšanās mehānisma piedziņa ir kapitāli automatizēta.

Tiek kas aizstāv DCT/DSG/PDK nekad nesapratīs cilvēkus kam patīk pašiem slēgt pārnesumus...

Katrai kastei savs pielietojums - DCT/DSG/PDK tas protams ir ievērojami plašāk, jo cilvēce ir izlaidusies un arī ikdienā grib ērtības.

Manuālim paliek tikai entuziastu/brīvdienu auto niša un arī no tās tikai maza daļa.

user un pārējie šejienes DCT/DSG/PDK aizstāvji protams ir tie kas spēj trasē no sava auto izsmelt 101%, nevis kā mēs pārējie mirstīgie, un tie kuriem katras pārslēgšanās laikā zaudētās 0,4s būtiski ietekmē dzīves kvalitāti.

P.S. Rekur vēl pielejam uguni

[ Šo ziņu laboja akmens, 06 Jan 2017, 10:40:54 ]

Offline
titus
06. Jan 2017, 11:03 #315

Kopš: 08. Feb 2005

Ziņojumi: 206

Braucu ar:

Metrus divus tuvumā esmu stāvējis,pēc taviem kritērijem,varu vai nevaru piedalīties diskusijā?

Un tagad jautājums nopietns,ar ko e92m3 atšķirās no e39 528i/manual?ikdienā un lieliem un vilcienieniem?:iphone: :brand:




06 Jan 2017, 10:22:26 @akmens rakstīja:
Nez kāpēc mani nepamet sajūta, ka 70% no šeit debatējošiem lietotājiem nav pat tuvumā stāvējuši e92 M3, un otri 20% nav braukuši ar to mašīnu vairāk pa 4km labākajā gadījumā?
Ieklausieties ko jums cilēks (GirtzB) cenšas pateikt un pārstājat bļaut vienu un to pašu otro dienu pēc kārtas - 48h laikā topika saturs nav ne ar ko progresējis!
Otrkārt, Beidzat sev glaimot un stāstīt muļķības! e9x M3, tāpat kā vairums tā auto klases citu ražotāju konkurenti, nav nekāds pure race car, izgatavots no karbona un ar Stīva Makvīna paraksta dublikātu uz platīna plāksnītes grieztos! Tā ir parasta/ātra ikdienas mašīna kupejas/sedana/kabrioleta formātā, un transmisijas izvēle ir katra auto īpašnieka pilnīgi subjektīvs viedoklis. Es, personīgi, braucu ikdienā ar manuālo kārbu, bet ja man būtu bijusi iespēja izvēlēties alternatīvas uz M3 pirkšanas brīdi, es noteikti izvēlētos DCT versiju. Un tikai tāpēc, ka es to auto izmantoju ikdienā, un man nebūtu jādomā kā tresīt sajūga pedāli, kamēr pārbrauc 4 pilsētas kvartālus ar 20km/h kopā ar 200 citām mašīnām! Kā reiz gudrs cilvēks teicis - tam nav pilnīgi nekādas nozīmes vai stāvi sastrēgumā ar 500 vai 50 zirgiem!

06 Jan 2017, 08:15:43 @GirtzB rakstīja:
.....
Vēl turpinās
/Friday spam mode on

DCT/DSG/PDK/ - tā tāpat ir mehāniskā kārba, tikai sajūgs un slēgšanās mehānisma piedziņa ir kapitāli automatizēta.

Tiek kas aizstāv DCT/DSG/PDK nekad nesapratīs cilvēkus kam patīk pašiem slēgt pārnesumus...

Katrai kastei savs pielietojums - DCT/DSG/PDK tas protams ir ievērojami plašāk, jo cilvēce ir izlaidusies un arī ikdienā grib ērtības.

Manuālim paliek tikai entuziastu/brīvdienu auto niša un arī no tās tikai maza daļa.

user un pārējie šejienes DCT/DSG/PDK aizstāvji protams ir tie kas spēj trasē no sava auto izsmelt 101%, nevis kā mēs pārējie mirstīgie, un tie kuriem katras pārslēgšanās laikā zaudētās 0,4s būtiski ietekmē dzīves kvalitāti.

P.S. Rekur vēl pielejam uguni

Offline
Deivid
06. Jan 2017, 11:30 #316

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 37578

Braucu ar: M3

+1 Ģirtam. Kā var brīvu izvēli saukt par sliktu / labu.
Patīk man sajūgu spaidīt un pilnīgi vienalga ko par to domā citi.



06 Jan 2017, 11:03:06 @titus rakstīja:
Un tagad jautājums nopietns,ar ko e92m3 atšķirās no e39 528i/manual?ikdienā un lieliem un vilcienieniem?:iphone: :brand:





Offline
marcis74
06. Jan 2017, 11:45 #317

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 984

Braucu ar: 330g; S1000XR

Palasot pēdējo dienu neauglīgo diskusiju manual vs robot, kā arī PTZ, PJVZ u.c. robotizēto kārbu piekritēju argumenti vairāk velk nevis uz tiešām ieguvumiem, ko dod šāda kārba trackday laikā, bet vairāk uz šādu parādību.

Un korķi Rīgā ir max 10..15 min :sap_kajas: :nevar_izspiezt_sajugu: :sajugs_smaga_štelle: :un_vispar_esmu_nigga:
Offline
bertons
06. Jan 2017, 11:51 #318

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 23338

Braucu ar: RS5


06 Jan 2017, 11:45:46 @marcis74 rakstīja:
Un korķi Rīgā ir max 10..15 min :sap_kajas: :nevar_izspiezt_sajugu: :sajugs_smaga_štelle: :un_vispar_esmu_nigga:


+ taas ir gatavaas shausmas

bmw manuaaljiem vai tad nav taa ka propkaa 1 robaa jams nemaz neslaapst, leenaam brauc uz priekshu kaa tomaats ar kaaju nost no bremzeem?
Offline
JankaSvarka
06. Jan 2017, 12:11 #319

Kopš: 12. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: ///M3 e92

Ar DCT driftēšanai ir plusi un mīnusi.
Protams nevar ar clutch kick iemest, bet jaudas pietiek, vienkārši uzsit pa gāzi.
Pluss ir tāds, ka var drifta vidū pārslēgties uz augšu. Griezes moments nepazūd.
Automātiskajā režīmā gan diezgan nereāli driftēt
Bet protams, ka diskusija bezjēdzīga. Manuālais ir nostaļģiskajiem, kam liekas, ka slēdzot ātrumus ar kloķi un spaidot pedāli, tev ir lielāka kontrole par mašīnu.
Bet braucot katru dienu jau dažus gadus man manuālis pavisam noteikti netrūkst.
Offline
Kaa_Ell
06. Jan 2017, 12:22 #320

Kopš: 27. May 2016

Ziņojumi: 407

Braucu ar:

Manuālais ir nostaļģiskajiem, kam liekas, ka slēdzot ātrumus ar kloķi un spaidot pedāli, tev ir lielāka kontrole par mašīnu.


Nē, vienkārši manuāli slēgt ir grūtāk un vajag skillu roboti un tehnoloģijas ļoti daudz ko var izdarīt labāk par cilvēku, bet cilvēks ļoti daudz ko var iemācīties darīt pietiekami labi un vēl noķert kaifu to darot
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips