Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 52 viesi un 33 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Mūsu nolādētie Latvijas ceļi *^*&%

AutorsZiņojums
Belluuns
24. Sep 2017, 22:09 #201

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 8195

Braucu ar: quattro

Uz smilts spilvena nekad ceļi nestāvēs, tas nav iespējams. Nav iespējams sablīvēt smilti tā lai laika gaitā nerastos iesēdumi. Tā šķembu maisījuma kārta zem asfalta neglābj. Ar to ir jāsamierinas ka dzīvojam purvā. Rietumos cita grunts, nu protams arī tehnoloģija cita, betons utt, bet tas jau nav pa kabatai mums
Offline
starlit
24. Sep 2017, 22:11 #202

Kopš: 11. Aug 2008

Ziņojumi: 2020

Braucu ar: BMW


24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību


baļķvedēji tai pašā kategorijā
Vismaz prieks, ka no 1. septembra sāks smagos čakarēt par distanci!
Nesaprotu vienu lietu, RD baigi cītīgi propogandē sportu un atpūtas vietas Rīgā. Tikai uz Mežaparka sporta bāzi nevar noasfaltēt 150 m ceļa!
Offline
karlsonss
24. Sep 2017, 22:12 #203

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23037

Braucu ar:


24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību

akvaplanee lisas riepas... Vai arii oversize platums
Offline
Mizx
24. Sep 2017, 23:03 #204

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3245

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


24 Sep 2017, 12:47:12 @Automaniaks rakstīja:
Pa sliedēm drīkst braukt tikai tad, ja brauktuve ir aizņemta
Kur tādi dīvaini noteikumi? Ja sliedes ir ar segumu un uz brauktuves, nevis kaut kur ceļa malā, ja zīmes neaizliedz pa tām pārvietoties, tad vispār drīkst iedomāties, ka esi tramvajs. Ja jāveic kreisais pagrieziens un ceļa zīme nenorāda citu braukšanas trajektoriju, tad nogriešanās no sliedēm ir pat obligāta. Malējā josla nav jāanalizē!
Offline
koderis
24. Sep 2017, 23:23 #205

Kopš: 21. Mar 2016

Ziņojumi: 3059

Braucu ar: jukīti un x-trail


24 Sep 2017, 22:12:07 @karlsonss rakstīja:
akvaplanee lisas riepas... Vai arii oversize platums

nu nu. 225/65 uz Jūrmalas šosejas planē uz urrā. un tas nav oversized vai nereāls izmērs, tāds vidējais vien ir.
Offline
KF
24. Sep 2017, 23:26 #206

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1435

Braucu ar: 7


24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību



Tajā pat laikā Skandināvijā kokvedēji valkā pilnas četrtiltīgās piekabes un viss ir skaisti..
Offline
Andis
24. Sep 2017, 23:28 #207

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 371

Braucu ar: V6


24 Sep 2017, 23:26:21 @KristapsRA rakstīja:

24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību



Tajā pat laikā Skandināvijā kokvedēji valkā pilnas četrtiltīgās piekabes un viss ir skaisti..


Te ir Latvija, nevis Skandināvija!!!
Offline
Mizx
24. Sep 2017, 23:31 #208

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3245

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


24 Sep 2017, 23:26:21 @KristapsRA rakstīja:

24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību



Tajā pat laikā Skandināvijā kokvedēji valkā pilnas četrtiltīgās piekabes un viss ir skaisti..
Viņiem citas problēmas kā mums — klintis spiežas ārā caur asfaltu... Austrālijā ir "autovilcieni". Kāds sakars ar citiem, ja mēs esam Latvijā?
Offline
Automaniaks
24. Sep 2017, 23:39 #209

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2428

Braucu ar: W168


24 Sep 2017, 23:03:03 @Mizx rakstīja:

24 Sep 2017, 12:47:12 @Automaniaks rakstīja:
Pa sliedēm drīkst braukt tikai tad, ja brauktuve ir aizņemta
Kur tādi dīvaini noteikumi? Ja sliedes ir ar segumu un uz brauktuves, nevis kaut kur ceļa malā, ja zīmes neaizliedz pa tām pārvietoties, tad vispār drīkst iedomāties, ka esi tramvajs. Ja jāveic kreisais pagrieziens un ceļa zīme nenorāda citu braukšanas trajektoriju, tad nogriešanās no sliedēm ir pat obligāta. Malējā josla nav jāanalizē!


ceļu satiksmes noteikumi

89. Ja braukšanas joslās ceļu satiksme ir intensīva, apbraucot vai apsteidzot atļauts braukt pa tramvaja sliežu ceļa klātni tajā pašā virzienā vietās, kur sliežu ceļa klātne atrodas pa kreisi vienā līmenī ar brauktuvi. Šādā gadījumā nedrīkst traucēt tramvaja braukšanu.


par kreiso pagriezienu tirdziņš nav
71. Ja braukšanas joslas kreisajā pusē vienā līmenī ar to atrodas tramvaja sliežu ceļa klātne, jānogriežas pa kreisi vai jāapgriežas braukšanai pretējā virzienā no kreisā malējā stāvokļa, kas ieņemts uz tā paša virziena tramvaja sliežu ceļa klātnes


citos gadījumos pa sliedēm pārvietoties nav atļauts

[ Šo ziņu laboja Automaniaks, 24 Sep 2017, 23:46:10 ]

Offline
Lafter
24. Sep 2017, 23:43 #210

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 22432

Braucu ar: Pusmīksto pa Tavu ausi.


24 Sep 2017, 23:31:02 @Mizx rakstīja:

24 Sep 2017, 23:26:21 @KristapsRA rakstīja:

24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību



Tajā pat laikā Skandināvijā kokvedēji valkā pilnas četrtiltīgās piekabes un viss ir skaisti..
Viņiem citas problēmas kā mums — klintis spiežas ārā caur asfaltu... Austrālijā ir "autovilcieni". Kāds sakars ar citiem, ja mēs esam Latvijā?
Tur kur grunts vairāk Lv atbilst, viņi maina grunti un metra,pusotra dziļimā zem seguma izmanto tikai šķembu. Jo tuvāk segumam, jo smalkāka frikcija.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 24 Sep 2017, 23:43:53 ]



-----------------
Лох не мамонт, лох не вымрет!
Offline
Andis
24. Sep 2017, 23:45 #211

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 371

Braucu ar: V6


24 Sep 2017, 22:09:36 @Belluuns rakstīja:
Uz smilts spilvena nekad ceļi nestāvēs, tas nav iespējams. Nav iespējams sablīvēt smilti tā lai laika gaitā nerastos iesēdumi. Tā šķembu maisījuma kārta zem asfalta neglābj. Ar to ir jāsamierinas ka dzīvojam purvā. Rietumos cita grunts, nu protams arī tehnoloģija cita, betons utt, bet tas jau nav pa kabatai mums


Vai ir izpratne par ceļa segas aprēķiniem un ceļu būvmateriāliem?
Offline
40
25. Sep 2017, 00:24 #212

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 313

Braucu ar:

Uzsvars uz vienriteni... visiem kokvedējiem ir sapārotie riteņi uz ass, tad jau mežā kur nav pat VASa ( tiem kas tankā-LVM) būvētie ceļi sen būtu norakušies, kocenieku pa pleskavenes risām mētā ne mazāk kā vieglo, jo tajās risēs nepas, riteņi tik uz iekšējām kantēm turas.. tas gan gadus 5 atpakaļ, bet grāmatiņu lasījis esmu.. kaut kur pat RTU pētījums bija par ass slodzi uz ceļa segumu ar fūres tipa riteņiem , sapārotiem un ar maināma gaisa spiedienu aprīkotiem , protams fūres pamatīgi iesūkā , jo riepu virsmas atbalsta laukums vismazakais.
24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:
Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.

[ Šo ziņu laboja 40, 25 Sep 2017, 00:28:41 ]

Offline
edzhaans
25. Sep 2017, 00:36 #213

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7331

Braucu ar: pelēko bultu


24 Sep 2017, 23:23:29 @koderis rakstīja:

24 Sep 2017, 22:12:07 @karlsonss rakstīja:
akvaplanee lisas riepas... Vai arii oversize platums

nu nu. 225/65 uz Jūrmalas šosejas planē uz urrā. un tas nav oversized vai nereāls izmērs, tāds vidējais vien ir.


Planēšana nav tikai riepas kā tādas, bet arī spiediens tajās, auto svars, pašas riepas protektors(zīmējums, nevis dziļums), pat auto izsvarojums. Loģiski, ka vajag vismaz ar 4mm pārvietoties, nevis 1.6mm. Redzi rises ar ūdeni... nu tad nebrauc pa tām ?

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 25 Sep 2017, 00:36:40 ]

Offline
Mizx
25. Sep 2017, 00:43 #214

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3245

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


24 Sep 2017, 23:39:28 @Automaniaks rakstīja:

ceļu satiksmes noteikumi

89. Ja braukšanas joslās ceļu satiksme ir intensīva, apbraucot vai apsteidzot atļauts braukt pa tramvaja sliežu ceļa klātni tajā pašā virzienā vietās, kur sliežu ceļa klātne atrodas pa kreisi vienā līmenī ar brauktuvi. Šādā gadījumā nedrīkst traucēt tramvaja braukšanu.


Palaidi garām vienu būtisku niansi, ka citētajā punktā ir runa par daudzām joslām, nevis vienu, kā ir pārsvarā Rīgā. Autoskolās šo diezgan labi izskaidro. Tevis citētais punkts attiecas uz tikai dažām vietām Rīgā, kur mašīnām ir iespējamas vairākas joslas plus tramvaja sliedes kreisajā pusē, piemēram, Z. Meirovica bulvāris pie Operas virzienā uz Centrālo staciju — tur pa sliedēm drīkst braukt tikai ja malā sastrēgums. Šis punkts nav attiecināms uz ielām, kurās ir tikai viena josla plus tramvaja sliedes. Un tagad Barona iela vēl arī ar ieteicamo velojoslu, kurai pa tās kreiso malu brauc visādi mūziku uz austiņām klausoties.

P.S. Uz Zemitānu tilta šis punkts varētu izpildīties visai interesanti.
Offline
Belluuns
25. Sep 2017, 07:30 #215

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 8195

Braucu ar: quattro


24 Sep 2017, 23:45:09 @Andis rakstīja:

24 Sep 2017, 22:09:36 @Belluuns rakstīja:
Uz smilts spilvena nekad ceļi nestāvēs, tas nav iespējams. Nav iespējams sablīvēt smilti tā lai laika gaitā nerastos iesēdumi. Tā šķembu maisījuma kārta zem asfalta neglābj. Ar to ir jāsamierinas ka dzīvojam purvā. Rietumos cita grunts, nu protams arī tehnoloģija cita, betons utt, bet tas jau nav pa kabatai mums


Vai ir izpratne par ceļa segas aprēķiniem un ceļu būvmateriāliem?

Jā ir vistiešākā. Nevis uz papīra bet praktiski. Man ir skaidrs ko dara katrs materiāls, un esmu pietiekami redzējis kādu sūdu ber mainot grunti. Bet to sūdu ber jo nekā cita pie mums nav. Kāpēc tad jaunais rekonstruētais ceļš vienmēr ir augstāk par veco? Tapec viss ir sasēdies. Filtrācija smiltij zem asfalta vispār kautkāds absurds, priekš tam ir grāvji kas nosūc ūdeni, nevis visa sega darbojas ka švamme un vienu purva ūdeni dzenā caur sevi uz otru purvu. Nezinu kā teorija bet praksē tas viss nestrādā, vismaz ilgtermiņā nē, to visu var redzēt uzskatāmi.
Offline
Belluuns
25. Sep 2017, 07:31 #216

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 8195

Braucu ar: quattro


24 Sep 2017, 23:26:21 @KristapsRA rakstīja:

24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību



Tajā pat laikā Skandināvijā kokvedēji valkā pilnas četrtiltīgās piekabes un viss ir skaisti..

Pa akmeni braucot ir pofig cik esi uzkrāvis sev.
Offline
development98
25. Sep 2017, 07:37 #217

Kopš: 24. Dec 2016

Ziņojumi: 738

Braucu ar:


24 Sep 2017, 23:26:21 @KristapsRA rakstīja:

24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību



Tajā pat laikā Skandināvijā kokvedēji valkā pilnas četrtiltīgās piekabes un viss ir skaisti..


Pamegini skandinavu klintis kartupelus iestadit.

Tur vilciens bez sliedem var braukt.
Offline
Lafter
25. Sep 2017, 09:30 #218

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 22432

Braucu ar: Pusmīksto pa Tavu ausi.


25 Sep 2017, 07:37:24 @development98 rakstīja:

24 Sep 2017, 23:26:21 @KristapsRA rakstīja:

24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību



Tajā pat laikā Skandināvijā kokvedēji valkā pilnas četrtiltīgās piekabes un viss ir skaisti..


Pamegini skandinavu klintis kartupelus iestadit.

Tur vilciens bez sliedem var braukt.
Ne jau visur. Ir teritorijas lielas kur nav to klinšu

-----------------
Лох не мамонт, лох не вымрет!
Offline
Andis
25. Sep 2017, 09:36 #219

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 371

Braucu ar: V6


25 Sep 2017, 09:30:02 @Lafter rakstīja:

25 Sep 2017, 07:37:24 @development98 rakstīja:

24 Sep 2017, 23:26:21 @KristapsRA rakstīja:

24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību



Tajā pat laikā Skandināvijā kokvedēji valkā pilnas četrtiltīgās piekabes un viss ir skaisti..


Pamegini skandinavu klintis kartupelus iestadit.

Tur vilciens bez sliedem var braukt.
Ne jau visur. Ir teritorijas lielas kur nav to klinšu


Bet kvalitatīvs minerālmateriāls viņiem ir rokas stiepiena attālumā.
Offline
Lafter
25. Sep 2017, 09:44 #220

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 22432

Braucu ar: Pusmīksto pa Tavu ausi.

Jā.. Lv ir sūda jaunbūves, jo nav kvalitatīvamatetiāls tokas stiepiena attālumā, sūdīgi ceļi, kanalizācija pilsētās, notekas, garantijas esamība uz papīra,korumpanti, blati utt. Ne jau mēs.... dzīve tāda.. piespiež..
Citur viss ir, akmeņi tieši zem ceļiem.. trubas no atlantīdas laikiem... kur notekām jābūt, mežā aug kvalitatīvāki koki, tad arī labāki kokmateriāli. Utt... bla nu neiet... suka un viss labais uzreiz aiz robežas sākas.. nu neveicas.. ko darīt..

[ Šo ziņu laboja Lafter, 25 Sep 2017, 09:48:17 ]



-----------------
Лох не мамонт, лох не вымрет!
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips