Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha izdomājumi un citi meli

AutorsZiņojums
cmax
10. Oct 2022, 15:48 #81

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1008

Braucu ar:

Tad jautājums tā arī palika neatbildēts-no kurienes un kā tiek pasmelti tie 20% papildus jaudas.
1. Dzinējam paredzēts darboties vissūrākajos apstākļos saglabājot griezi/jaudu.
2. Pasmeļot no dzinēja resursa-aka nobrauks nevis 200k bet 150k.
3...
Kaross? FFL?
Offline
Araajz
10. Oct 2022, 16:06 #82

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28062

Braucu ar: E39

tā laikam ir vieglāk - paņemt vagu, nekā atzīt, ka esi totāli nokļūdījies
Offline
BigDog24
10. Oct 2022, 16:44 #83

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli

jā, nu, žēl. Dažreiz viņš aizķēra kādas interesantas tēmas, bij feini palasīt dažādus viedokļus, pieredzi. Protams, bija viņam tieksme pasniegt savu interpretāciju kā stingri pārbaudītu faktu. Tad nu, lai mums izdodas pacelt interesantas tēmas, esam iecietīgi, ja kāds uzraksta kādu muļķību
Offline
mrc
10. Oct 2022, 17:36 #84

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1195

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


10 Oct 2022, 13:22:46 @TObY rakstīja:
Norobežojoties no visādiem apvainojumiem Kaspicha un citu lietotāju starpā un citiem murgiem, Kaspicha topiks likās interesants, un viens no iemesliem, kādēļ šeit iegriezos. Ēras beigas.


Nekas, tas kā gobzemam kārtējās atvadas uz visiem laikiem
Offline
Arsmens
10. Oct 2022, 17:44 #85

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Kko ļoti episku pateica un izgāzās vai episkums bija izsmērēts gadu gaitā?
Offline
uldens1
10. Oct 2022, 17:51 #86

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


10 Oct 2022, 17:44:09 @Arsmens rakstīja:
Kko ļoti episku pateica un izgāzās vai episkums bija izsmērēts gadu gaitā?
Kaross tehniski salika vienos vārtos šoreiz
Online
Fandulis
10. Oct 2022, 18:35 #87

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12928

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Ielūkojos dēļ jauna nosaukuma, Kaross čipojis, pagājuši gadi 6ši. Kam bija jānotiek? 335 tērē kā ķerra, kļūdu nav, nekas nav nobeidzies. Zinu, ka sākumā bija problēmas un viņš skrēja pie dīlera, lai sakopt sūdus, bet tas jau ir procesa un apmācības gaita.

Tālāk ņidzojaties
Offline
Arsmens
10. Oct 2022, 18:38 #88

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Kaross bija ļoti zinošais dīzeļu cilvēks, kurš atbalsta čipšotu kvēpu genocīdu un dēļ kura manam auto recirkulācijas poga ir nodilusi?
Offline
sys9291
10. Oct 2022, 18:45 #89

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Oct 2022, 15:18:08 @josi rakstīja:

10 Oct 2022, 13:53:09 @sys9291 rakstīja:
Jo ja ņemam klasiskos Valvetronic dzinējus, tad droseles vienīgais uzdevums ir nodrošināt konstantu retinājum ieplūdes traktā lai adekvāti notiktu kartera ventilācija...

Nav gan tā - kas notiek ar droseli Valvetronic avārijas gadījumā?

Es te domāju pamatrežīmu. Jā avārijas režīmā, kā arī dažiem dzinējiem (n42 piemēram līdz 70 grādiem) uzsilšanas režīmē drosele strādā clasic...
Offline
streetking
10. Oct 2022, 20:23 #90

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

Jā, nu žēl, praktiski vienīgais topic kuru es šeit lasīju. Bieži bija interesantas tēmas un ir jomas kurās viņam zināšanas ir.

Kaspar, ja lasi - paldies par bezmaksas info, pētījumiem, novērojumiem un audio stuffs bija ļoti labs.

Mani divi centi par "čipots = totāla avārija"
Japānis, Denso vadība, euro5, dpf ielikts atpakaļ.
Nobraukti kādi 70k laikam 4 gadu laikā. Viss strādā, viss pieprasītais atbilst realajam, gaisi, boosti, degviela utt.
Īsti nav kur piesieties. Biju pat iešuvis oem softu, lai pārliecinātos vai no čipošanas ir kada jēga arī pēc nobrauktiem 50k km. Ir jēga
Offline
maasters
10. Oct 2022, 21:12 #91

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:


10 Oct 2022, 14:00:51 @SteelRat rakstīja:
Tiem, kas vēlas lasīt Kaspiča tehniskās diskusijas, vēl noteikti paliek viņa blogs, un, pieļauju, vēl kāds tehnikas forums kur viņš postē

Ja kādam ir linki, iemetat, man tādas info naf




Nu ielikt jau varētu, bet cik amn zināms pēdējos gados viņš nav baigi nevienā LV forumā, cik nu viņi vispār ir, darbojies. A bet agrāk, kas to lai zin tur jau viņam bijuši tik daudz pseidonīmi, ka pat zilā kalna marta nevarētu biezumos tos visus izzīlēt.

Elfa forumā viņs ir bijis zinu, manliekas bija arī tādā mobileaudio.lv utt, vēl viskur ir bijis. Viņa raksti pat ir pārkopēti un citi tos postojuši. Nu apmēram taka svētie raksti zin, pāriet no paaudzes paudzē

Bet saki ko gribi visur ir arī komenti par viņa raksturu un stilu taka neko padarīt.

Offline
maasters
10. Oct 2022, 21:23 #92

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:


10 Oct 2022, 15:48:55 @cmax rakstīja:
Tad jautājums tā arī palika neatbildēts-no kurienes un kā tiek pasmelti tie 20% papildus jaudas.
1. Dzinējam paredzēts darboties vissūrākajos apstākļos saglabājot griezi/jaudu.
2. Pasmeļot no dzinēja resursa-aka nobrauks nevis 200k bet 150k.
3...
Kaross? FFL?


Nu idejiski tur tas resurss ir tam dzinējam, var arī uzgriezt. Tiesa jebkuras jaudas pieaugums nesīs ātrāku dilšanu utt, bet stāsts jau nebija šoreiz par to, bet gan strīds par to vai uzgriežot tā nu vidēji stipri panelī būs eglīte tikko Latvijā iestāsies +32 uz vairākām dienām vai kāds aizbrauks uz himalajiem.

Beigās vienkārši sanāca tā (arī par pārsteigumu man pašam) , ka kaspicham izbeidzās argumenti , bet Kaross pārņēma stafeti.

Un lieki piebilst, ka Karosam daudzkārt nav bijusi taisnība agrāk tajā pat tēmā, bet šoreiz kaspars laikam pārak aizbrauca uz emocijām un naidu pret Karosu un tapēc tie reālie argumenti aizpeldēja un beigās laikam pats to saprata.


Jo tas arguments par to, ka tā stock turbīna principā jau gandrīz izbeidzas vēl pie paša dzinēja stock augšējiem RPM un līdz ar to no viņas var necerēt vispār kautko paņemt - nu netur ūdeni tas arguments. Kaspich centās pie tā turēties par katru cenu, bet pat ātrs search internetā rāda, ka cilveki, kas sačipojuši tos stock b58 tomēr dabū ārā no tās turbas to, ko saka.
Tad aizgāja bazars par to, ka neturēs boost tikko iestāsies sliktāki apstākļi, bet arī tur nebij skaidri pierādījumi nu viss beidzās ar to, ka aizgāja pats kaspars.

Kā teikt kaspars neizturēja pats sevis uzdoto griezi pie augstajiem RPM.


Un ironiski arī tas, ka beigās tā arī skaidrāks nepalika , kurai pusei kuros argumentos bija un nebija taisnība.
Jo tur bija nianses no Kaspara teiktā, kas atbilda realitātei, bet beigās viss aizgāja putrā

[ Šo ziņu laboja maasters, 10 Oct 2022, 21:24:28 ]

Offline
Zalespljavejs
10. Oct 2022, 21:24 #93

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: tautas auto

Kā jau senāk esmu minējis - ja cilvēks runātu pa tēmu un tikai pa tēmu, tad nekādu pretenziju nav un nebūtu. Bet, visu nomāc viņa uzbraucieni un bezjēdzīgā cilvēku apvainošana. Jau pēdējās nedēļas varēja redzēt, ka cilvēkiem, ar šķietami elementāriem jautājumiem, viņš atbildēja ar sarkastiskiem vai rupjiem komentāriem. Kāda tur pievienotā vērtība? Visam pa virsu vēl fakts, ka nespēj atzīt savas kļūdas. Tā vietā, lai izietu uz dialogu ar Karosu un kopīgi apvienotu spēkus un zināšanas, čalis pasūta visus nahuj un izdzēšās.
Offline
FisherS
10. Oct 2022, 22:26 #94

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: tīriem diskiem

Principā powers priekš manis palika lasāms, kad speķgalvu ieslodzīja savā topikā. Bija bardaks, sūdu smērēšana visur, nodirsa visus par visu, mācīja citus kā dzīvot, kaut arī pats pusmūža mērkaķis, dzīvo mantotā saļika hruščovfkā. Viņa topikā nelīdu, varūt tikai tad, ja kādā citā topikā tika pieminēts kāds prikols no turienes. Un arī tad tika malts viss pa riņķi, dpf, kredīt-līzing bomži, polska bahn utt.

Personīgi man, pilnīgi neinteresē viņa apspriestās tehniskās lietas, jo neesmu ne mehāniķis, ne audio eksperts/veidotājs, ne diagnostiķis. Visas problēmas, kas skar manus auto, tās ir mana mehāniķa problēmas, es tur nelienu, tikai savācu gatavu auto.

Neskumšu par šo zaudējumu.
Kam vajadzēs, ir viņa superblogs.

Basta.

[ Šo ziņu laboja FisherS, 10 Oct 2022, 22:29:20 ]

Offline
Fandulis
10. Oct 2022, 22:47 #95

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12928

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

kaspich vol.1 man visvairāk patika lasīt, pat biju pret banošanu, zandale arī bija interesants.

Bet personiskie aizvainojumi, nonstopā, padarīja nejēdzīgu un nelasāmu, interesantu tēmu.


[ Šo ziņu laboja Fandulis, 10 Oct 2022, 22:47:43 ]

Offline
Locis
10. Oct 2022, 22:53 #96

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


10 Oct 2022, 18:38:51 @Arsmens rakstīja:
Kaross bija ļoti zinošais dīzeļu cilvēks, kurš atbalsta čipšotu kvēpu genocīdu un dēļ kura manam auto recirkulācijas poga ir nodilusi?


Nez, pirms gada atdzinu no DE ar 150k F15 3.0d ,bija pirmajā skatē 0.03 vai tml atgazes ,nočipoju pie Karosa nobraucu pa gadu kādus 60k un nākamajā skatē pa nullēm atgazes Bet nu es zinu ,ka ir daudz un dažādi cipotaji un dzirdēti visādi brīnumi,tāpēc baigi negribētu riskēt pie kāda cita čipot
Offline
defekc
10. Oct 2022, 23:04 #97

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14450

Braucu ar: BMW

katrā ziņā, stipri mazāks zaudējums šim forumam būtu, ja koferi parautu kaross
Offline
HiJaCKeR
10. Oct 2022, 23:18 #98

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4502

Braucu ar: BMW E90 330i


10 Oct 2022, 23:04:43 @defekc rakstīja:
katrā ziņā, stipri mazāks zaudējums šim forumam būtu, ja koferi parautu kaross

+1
Offline
sys9291
11. Oct 2022, 08:46 #99

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Oct 2022, 23:04:43 @defekc rakstīja:
katrā ziņā, stipri mazāks zaudējums šim forumam būtu, ja koferi parautu kaross

Es gan tā neteiktu. Dzīvē jau nav gluži rā kā pilsonis te izteicās. Viss nav tik viennozīmīgi…
Offline
maasters
11. Oct 2022, 09:13 #100

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:

Bet cilvēkus jau tomēr piesaista intriga un lai nu kurš to mācēja tas bija kaspich.

Cik pats atceros agrāk viņš nepostēja par BMW neko , bet pārsvarā par audio visādos LV formumos, kas saistīti ar to tēmu.
Audio tēmā viņš principā bija gandrīz vai Dievs, tur īsti neija nevienam ko pret argumentēt un viss bija smuki paskaidrots bez lamām utt. Vismaz tos postus, ko pats esu lasījis agrāk.


Kāds zin, kurā brīdī viņš no audio bazara pārgāja uz vaļsirdīgu BMW iztirzāšanu un sāka savu BMW power karjeru?
Es to sākumu palaidu garām viņam šeit.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4