Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha izdomājumi un citi meli

AutorsZiņojums
Kaross
08. Mar 2021, 21:52 #41

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


08 Mar 2021, 21:34:53 @australia rakstīja:
Kaross,
ja es ar stock M57 gribētu stage 1/2, tad man ikdienā strādās gan egr, gan DPF reģenerēsies?


Ja godīgi uz M57 es neesmu pārliecināts, ka bez Stage 1 tur viss strādās. Tur ir 100 un 1 cita problēma parasti. Sprauslas tek, sveces nestrādā, degvielas filtra apsilde nestrādā u.t.t.
Pie M57 nobraukumiem tur sen jau ir jābūt jaunam filtram. Ja ir jauns DPF filtrs un EGR iztīrīts, viss pārējais savests kārtībā, tad nekādu problēmu. Es varu dot garantiju rakstisku, ka strādās. Tikai pirms tam būs diagnostika un saraksts ar lietām, kas jānovērš. M57 bez 300 000km LV būtībā nav atrodams.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
08. Mar 2021, 21:55 #42

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


08 Mar 2021, 21:52:54 @australia rakstīja:

08 Mar 2021, 21:46:26 @FFL rakstīja:
Egr rada maigāku sadegšanu, gludāku dzinēja darbību, zemāku degšanas temp un tādā veidā arī ekonomiskāks paliek. Bet kad eļļas tvaiks uzmaisās ar kvēpu, tad tur viss aizdiršas un ko jaunāki dzinēji, tā paliek aizvien sarežģītāk to visu sakopt. Tapēc arī viņus slēdz nost..
+ tā pati klapīšu problēma kad viss apaudzis

Nu, jā, to es apmēram saprotu. Bet jautājums jau ir vietā. Es negribētu likvidēt egr, jo apmēram nojaušu, kā tas piedalās termālajā režīmā.
Kaut kad biju arī pie dīlera (ne bmw), kurš piedāvāja pirkt auto un uzreiz ieteica čipot ...


Uz M57 ar EGR problēmu prakstiski nav. Ne tuvu tādas kā ar N57 pašlaik. Tāpēc vispār neredzu kapēc par to būtu jāuztrauca pie chiptuninga. DPF gan ir cits stāsts. Tur viss ir proporcionāls nobraukumam.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
FFL
08. Mar 2021, 21:58 #43

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Ar tiem m57 ir tā ka, kolektors izskatas ok. Bet pie pašām vārstu cepurēm no iekšpuses viss ir pamatīgi apaudzis
Un viņiem nevar tā vienkārši iztīrīt kā n57 galvu

[ Šo ziņu laboja FFL, 08 Mar 2021, 22:02:28 ]

Offline
sys9291
09. Mar 2021, 09:37 #44

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Mar 2021, 21:58:28 @FFL rakstīja:
Ar tiem m57 ir tā ka, kolektors izskatas ok. Bet pie pašām vārstu cepurēm no iekšpuses viss ir pamatīgi apaudzis
Un viņiem nevar tā vienkārši iztīrīt kā n57 galvu

nu nezinu - manan ex E39 pie 700K nekas nebija ne apaudzis ne aizaudzis... un EGR visu laiku strādāja pie kam pat nebija vajadzības viņu tīrīt... (pie 350K uzliku jaunu EGR, jo vecais sadalījās reizinātājos...) un arī čipsis bija iekšā...
Bet tas bija sen...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 09 Mar 2021, 09:38:04 ]

Offline
HiJaCKeR
11. Apr 2021, 15:24 #45

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4495

Braucu ar: BMW E90 330i

Nixx, bamperus teslai pieregulēji, lai ir vienādās šķirbiņas
Online
Sviests
12. May 2021, 15:19 #46

Kopš: 20. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 721

Braucu ar: nākotnes klasiku


06 Mar 2021, 11:52:42 @Kaross rakstīja:
Jebkurai benzīna turbīnai ir wastegate un arī bypass. Tās ir divas dāžadas lietas. Wastegate ir karstajā galā un izplūdes gāzes nolaiž izpūtējā. Wastegate mēdz būt ārēji vai arī turbīnas korpusā kā N54 gadījumā.

Bypass ir ieplūdē un nolaiž turbīnas spiedienu no spiediena daļas uz vietu pirms turbības lāpstiņām, kad drosele tiek aizvērta. Kaut kur tam saspiestajam gaisam ir jāpaliek, lai turbīnas lāpstiņas nelauztu. Divas dažādas lietas.

Ģeometrijas turbīnām nav wastegate kā suga. Wastegate darbu paveic maināmās ģeometrijas lāpstiņas.

N54 Bypass:



Shēma.




Maināmas ģemoterijas turbīnām nav wastegate? :O
Kas tad tas pa verķi BMW N55 dzinēja turbīnai?
Links

Viss ir ok, diskusija ir laba lieta, bet lasot tavus rakstus, tevi par profesionāli savā jomā nu nekādi nevar uztvert, pat tad, ja tāds esi dzīvē. Kas tās tādas par "ģeometrijas turbīnām", ir maināmas ģeometrijas turbīnas (VGT). Varētu jau vēl piekasīties, bet iesaku pašam pārlasīt sevis rakstīto un padomāt, vai ir normāli aizrādīt citam par kļūdām, ja pats nemāki pareizi uzrakstīt nevienu no terminiem ko mini
Offline
Kaross
12. May 2021, 15:33 #47

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


Protams, ka nav. Kāda velna pēc VGT turbīnai būtu vajadzīgs wastegate. Wastegate funkciju pilda tā ģeometrija.
Tev vispār ir saprašana, kas ir maināmas ģeometrijas turbīna? Kuram benzīnam tāda ir? Tavā bildē norādītā turbīna ir visparastākā turbīna ar wastegate.
Iemācies, lūdzu, pamatlietas un tad "umņičī".

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Sviests
12. May 2021, 15:53 #48

Kopš: 20. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 721

Braucu ar: nākotnes klasiku


12 May 2021, 15:33:14 @Kaross rakstīja:

Protams, ka nav. Kāda velna pēc VGT turbīnai būtu vajadzīgs wastegate. Wastegate funkciju pilda tā ģeometrija.
Tev vispār ir saprašana, kas ir maināmas ģeometrijas turbīna? Kuram benzīnam tāda ir? Tavā bildē norādītā turbīna ir visparastākā turbīna ar wastegate.
Iemācies, lūdzu, pamatlietas un tad "umņičī".


Nē nu tas, ka Tu, visticamāk, pat no auto izceltu dzinēju dzīvē neesi redzējis ir skaidrs jau startā. Ir ok, ka pozicionē savu kantori kā profesionālu, bet pats tāds neesi. Varbūt tik labāk atļauj savā vietā kādam pieredzējušākam darbiniekam rakstīt par tēmām kurās saprašana tev nav tā lielākā...

Tagad par lietu. Tā ko iemetu postā ir nevis bilde, bet gan shēma . Ir tāds BMW N55 dzinējs, pēctecis N54. N54 nāca ar divām atšķirīgas ģeometrijas turbīnām, ja tu nezini kāpēc, tad tas ir tāpēc, lai samazinātu turbo bedri, ja būtu tikai viena, lielākas ģeometrijas turbīna. Varētu mazliet tehniskāk, bet zinu, ka Tu tā pat nespēsi izsekot līdzi.
Kad BMW nāca klajā ar N55 dzinēju, tad vairāku faktoru dēļ (ražošanas izmaksu, svara utt...) šīs divas dažādu ģeometriju turbīnas tika nomainītas pret vienu VGT turbīnu.

Par wastegate esamību VGT turbīnām, jā, iespējams ir tādas kurām tas nav, bet šeit tu vari palasīt par pat divām dažādām wastegate versijām kas nāca uz BMW N55 dzinēja turbīnas.

Jauku dienu
Offline
Montana
12. May 2021, 16:22 #49

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

Es gan pa ausu galam esmu dzirdējis, ka N54 bija 2 dažādu ģeometriju turbači un N55 bija viena twin scroll turbīna bet twinscroll nav VTG.
Offline
Kaross
12. May 2021, 17:17 #50

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


Ak, dieniņas, kundziņ, nolaidies uz zemes. Ar katru brīdi tu raksti lielākas muļķības un jauc elementāras lietas.
Tā vietā, lai rakstītu tupus nepamatotus uzbraucienus, es tev ieteiktu palasīt literatūru, jo sevi pataisi par pilnīgu muļķi. Ja literatūra neaiziet, vari atbraukt ciemos, parādīšu dzīvē, kas ir VGT jeb maināma ģeometrija un kas ir Wastegate. Tas ko Tu te liec ir parasts WG mehānisks un elektrisks aktuators. Kur tur ir kādā ģeometrija? Tev bišķīt dīvaina izpratne par ģeometriju.

Lūdzu N54,N55 turbīnas tips - wastegate. Aktuators (elektrisks vai mehānisks), kurš virina vārstu - wastegate, kurš nolaiž izpūtējā liekās izplūdes gāzes, lai samazinātu turbīnas griešanās ātrumu un attiecīgi spiedienu kolektorā.



Lūdzu VGT, VNT, ģeometriskā vai sauc kā vien vēlies. Ne N54, N55 tādas turbīnas nekad nav bijušas un nebūs. Maināmā ģeometrija ir tās papildus lāpstas turbīnas karstajā daļā. Ar tām tiem regulēts turbīnas spiediens bez wastegate.





Lieliem burtiem rakstīts - NO WASTEGATE



Spied "Play", lai skatītos video!


Spied "Play", lai skatītos video!



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
12. May 2021, 17:24 #51

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Vēl ko piemirsu pieminēt. Nevienam man zināmam benzīna dzinēja nav maināmas ģeometrijas jeb VNT, VGT turbīnas. Tam ir diezgan pamatots iemesls, bet par to citā stāstā. Speci, parādiet kaut vienu benzīna dzinēja kam tāda būtu uzstādīta. Es nezinu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uldens1
12. May 2021, 17:46 #52

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


12 May 2021, 15:53:11 @Sviests rakstīja:

12 May 2021, 15:33:14 @Kaross rakstīja:

Protams, ka nav. Kāda velna pēc VGT turbīnai būtu vajadzīgs wastegate. Wastegate funkciju pilda tā ģeometrija.
Tev vispār ir saprašana, kas ir maināmas ģeometrijas turbīna? Kuram benzīnam tāda ir? Tavā bildē norādītā turbīna ir visparastākā turbīna ar wastegate.
Iemācies, lūdzu, pamatlietas un tad "umņičī".


Nē nu tas, ka Tu, visticamāk, pat no auto izceltu dzinēju dzīvē neesi redzējis ir skaidrs jau startā. Ir ok, ka pozicionē savu kantori kā profesionālu, bet pats tāds neesi. Varbūt tik labāk atļauj savā vietā kādam pieredzējušākam darbiniekam rakstīt par tēmām kurās saprašana tev nav tā lielākā...

Tagad par lietu. Tā ko iemetu postā ir nevis bilde, bet gan shēma . Ir tāds BMW N55 dzinējs, pēctecis N54. N54 nāca ar divām atšķirīgas ģeometrijas turbīnām, ja tu nezini kāpēc, tad tas ir tāpēc, lai samazinātu turbo bedri, ja būtu tikai viena, lielākas ģeometrijas turbīna. Varētu mazliet tehniskāk, bet zinu, ka Tu tā pat nespēsi izsekot līdzi.
Kad BMW nāca klajā ar N55 dzinēju, tad vairāku faktoru dēļ (ražošanas izmaksu, svara utt...) šīs divas dažādu ģeometriju turbīnas tika nomainītas pret vienu VGT turbīnu.

Par wastegate esamību VGT turbīnām, jā, iespējams ir tādas kurām tas nav, bet šeit tu vari palasīt par pat divām dažādām wastegate versijām kas nāca uz BMW N55 dzinēja turbīnas.

Jauku dienu
umņik,tu apgalvo ka turbīnām ar maināmu ģeometriju ir arī westgates,bet pats liec linkus kur ir parastas turbīnas ar westgatu bez VNT Tak ja neesi dzīvē redzējis turbīnu,inetā ir tonnām info,bet pat tik daudz tu nejēdz
Offline
uldens1
12. May 2021, 17:48 #53

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


12 May 2021, 17:24:36 @Kaross rakstīja:
Vēl ko piemirsu pieminēt. Nevienam man zināmam benzīna dzinēja nav maināmas ģeometrijas jeb VNT, VGT turbīnas. Tam ir diezgan pamatots iemesls, bet par to citā stāstā. Speci, parādiet kaut vienu benzīna dzinēja kam tāda būtu uzstādīta. Es nezinu.
kaut kad papētiju šito,vispār ir,kaut kādiem poršiem un jaunajiem vw,bet dzīvē vēl nav nācies ieraudzīt
Offline
josi
12. May 2021, 19:30 #54

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW


12 May 2021, 17:48:58 @uldens1 rakstīja:

12 May 2021, 17:24:36 @Kaross rakstīja:
Vēl ko piemirsu pieminēt. Nevienam man zināmam benzīna dzinēja nav maināmas ģeometrijas jeb VNT, VGT turbīnas. Tam ir diezgan pamatots iemesls, bet par to citā stāstā. Speci, parādiet kaut vienu benzīna dzinēja kam tāda būtu uzstādīta. Es nezinu.
kaut kad papētiju šito,vispār ir,kaut kādiem poršiem un jaunajiem vw,bet dzīvē vēl nav nācies ieraudzīt

Jā, VW EA211 1.5TSI EVO 96kW.
Online
JDS
12. May 2021, 19:35 #55

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10601

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


12 May 2021, 14:03:13 @Nixx rakstīja:

Vēl Kasītim bija jautājums - kā normāli cilvēki pērk riepas.
Par sevi varu pateikt. Apm 2 - 4 nedēļas pirms plānotās nomaiņas uzrunāju savu IC manageri. Nosaucu nepieciešamo izmēru un galvenos kritērijus, kurus vērtēšu. Piem, e-mašīnai svarīgāks skaņas spiediens, komercniekiem - nodiluma indekss, utt
IC atved riepas, tad ar tām braucu uz servisu

How hard it can be ?

Ja gadās kādu pārsist, tam pašam IC palūdzu, lai ļoti strauji atved 2 riepas vai, ja komplekts jau ir švaks - visas 4 jaunas. Ja ir tāda situācija (5 gadu laikā bija 1 X) viņi atved kamēr mašīna vēl tiek vizināta uz evakuatora

Uzrunaa savu intercar manageri, riepas atgaadaa kameer veel auto uz evakuatora
Muldeet tev patiik taapat, kaa pist kapeiku laadeejot spicee savu briinumvaagji un iet ar kaajaam uz maajaam

Vai nu Tu peerc leetaakos meeslus vai nu staasti mulkjiibas. Normaalu razhotaaju riepas gandriiz nekad nav uz vietas IC noliktavaa Latvijaa. Ja ir , tad visaadi atlikumi, nepaari utt. Jaa visaadi kleber, kormoran saillun un citi briinumi ir taada ir IC politika un taa ir bijis vienmeer, gan gadu gan piecus atpakaj un kaa notiek maarupes noliktavas piegaades es arii ljoti labi zinu bet tev jau savs manageris

[ Šo ziņu laboja JDS, 12 May 2021, 20:02:07 ]

Offline
RS7
12. May 2021, 19:43 #56

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


12 May 2021, 19:35:56 @JDS rakstīja:

12 May 2021, 14:03:13 @Nixx rakstīja:

Vēl Kasītim bija jautājums - kā normāli cilvēki pērk riepas.
Par sevi varu pateikt. Apm 2 - 4 nedēļas pirms plānotās nomaiņas uzrunāju savu IC manageri. Nosaucu nepieciešamo izmēru un galvenos kritērijus, kurus vērtēšu. Piem, e-mašīnai svarīgāks skaņas spiediens, komercniekiem - nodiluma indekss, utt
IC atved riepas, tad ar tām braucu uz servisu

How hard it can be ?

Ja gadās kādu pārsist, tam pašam IC palūdzu, lai ļoti strauji atved 2 riepas vai, ja komplekts jau ir švaks - visas 4 jaunas. Ja ir tāda situācija (5 gadu laikā bija 1 X) viņi atved kamēr mašīna vēl tiek vizināta uz evakuatora

Uzrunaa savu intercar manageri, riepas atgaadaa kameer veel auto uz evakuatora
Muldeet tev patiik taapat, kaa pist kapeiku laadeejot spicee savu briinumvaagji un iet ar kaajaam uz maajaam

Vai nu Tu peerc leetaakos meeslus vai nu staasti mulkjiibas. Normaalu razhotaaju riepas gandriiz nekad nav uz vietas IC noliktavaa Latvijaa. Ja ir , tad visaadi atlikumi, nepaari utt. Jaa visaadi kleber, kormoran saillun un citi briinumi ir taada ir IC politika un taa ir bijis vienmeer, gan gadu gan piecus atpakaj un kaa notiek maarus noliktavas piegaades es arii ljoti labi zinu bet tev jau savs manageris

Tieši pa baterijām


Offline
JDS
12. May 2021, 20:04 #57

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10601

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Pirms bij izveidota “riepu noliktava” tur izmjemot sailunus vispaar nekaa uz vietas nebij, tas pats r16 un viss
Daleeji deelj muuzhiigaa striida starp IC un noliktavu lielo maarupee

[ Šo ziņu laboja JDS, 12 May 2021, 20:05:39 ]

Offline
Kanjo
12. May 2021, 22:13 #58

Kopš: 02. Mar 2019

Ziņojumi: 242

Braucu ar:


12 May 2021, 17:24:36 @Kaross rakstīja:
Tam ir diezgan pamatots iemesls, bet par to citā stāstā.

Kaut kad lasīju, ka tas esot augstākas (nekā dīzelim) temperatūras izplūdē dēļ. Ne kurš katrš materiāls iztur.
Offline
Locis
12. May 2021, 22:16 #59

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


12 May 2021, 19:35:56 @JDS rakstīja:

12 May 2021, 14:03:13 @Nixx rakstīja:

Vēl Kasītim bija jautājums - kā normāli cilvēki pērk riepas.
Par sevi varu pateikt. Apm 2 - 4 nedēļas pirms plānotās nomaiņas uzrunāju savu IC manageri. Nosaucu nepieciešamo izmēru un galvenos kritērijus, kurus vērtēšu. Piem, e-mašīnai svarīgāks skaņas spiediens, komercniekiem - nodiluma indekss, utt
IC atved riepas, tad ar tām braucu uz servisu

How hard it can be ?

Ja gadās kādu pārsist, tam pašam IC palūdzu, lai ļoti strauji atved 2 riepas vai, ja komplekts jau ir švaks - visas 4 jaunas. Ja ir tāda situācija (5 gadu laikā bija 1 X) viņi atved kamēr mašīna vēl tiek vizināta uz evakuatora


Muldeet tev patiik taapat, kaa pist kapeiku laadeejot spicee savu briinumvaagji un iet ar kaajaam uz maajaam


Jā nepisīsi kapeiku, nemaksāsi 80k mēnesī valsts kasē. Normāls kapeikpišanas rezultāts Nixxam.

[ Šo ziņu laboja Locis, 12 May 2021, 22:17:23 ]

Offline
JDS
12. May 2021, 22:17 #60

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10601

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Tak beidz tirst un teelot ahuuno oligarhu. Taads oligarhs kursh atstaaj laadeet auto spicee un pis uz maajaam ar kaajaam kapeikjaaklis
Klau tak bij riepas jau piegaadaatas kameer auto veel uz evakuatora tagad jau naakamais riits tas naakamais riits ir 2-3 dienas kameer atbrauc no polijas / lietuvas
Bet jaa tev jau savs manageris teslai ar 1% bacha ceeliens arii ka ar simts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4