Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
CP17
07. Feb 2019, 16:22 #361

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

A nevar kāds kkā piekodēt lai head upā vnk rāda to eļļas T?
Offline
Staris
07. Feb 2019, 16:51 #362

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


07 Feb 2019, 14:04:07 @Angelz rakstīja:

07 Feb 2019, 13:53:58 @Ruudis rakstīja:

07 Feb 2019, 13:50:35 @Angelz rakstīja:

07 Feb 2019, 13:20:23 @Ruudis rakstīja:
Uz e60 man personīgi gribētos temperatūras strelku, nevis gaidīt paziņojumu ''engine too hot''


Spidometra ekonomaizeru var pārkodēt lai rāda motora eļļas temp, tā kā tas ir realizēts M5. Vienīgi labais trafarets ir jānomaina uz citu un jānokalibrē rādījumi.

Vai jāuzliek uz paneļa pod raceing VDO datčiki


Nekas sarežģīts nav, var realizēt nelielu hw ar OLED ekrānu kur rādīsies visa vēlamā infa.


Esi jau to realizējis kādam? Kādas aptuvenās izmaksas?
Pie loga likt negribu, bet kāpēc gan garākā vadā neiepīt tādu ekrānu un neturēt, piemēram, cimdu nodalījumā

[ Šo ziņu laboja Staris, 07 Feb 2019, 16:53:17 ]

Offline
Bamperis
07. Feb 2019, 18:09 #363

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M


07 Feb 2019, 16:22:05 @CP17 rakstīja:
A nevar kāds kkā piekodēt lai head upā vnk rāda to eļļas T?

Šo arii iedomajos,buutu soliidi
Offline
cipargalva
07. Feb 2019, 20:43 #364

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6489

Braucu ar: quattro

Kādam nolūkam? Sportiskam?
Offline
CP17
07. Feb 2019, 20:47 #365

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Tīri intereses pēc sekot līdz dzinēja dzīvei, es liekas ka kādus trīs gadus nomaucu ar beigtiem termostatiem un salu pie stūres kādus 10km no rītiem...
Offline
KaspichsS
07. Feb 2019, 21:01 #366

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


07 Feb 2019, 20:47:26 @CP17 rakstīja:
Tīri intereses pēc sekot līdz dzinēja dzīvei, es liekas ka kādus trīs gadus nomaucu ar beigtiem termostatiem un salu pie stūres kādus 10km no rītiem...


nu, redzi, auto būtu vēlams reizi pusgadā aizvest uz diagnostiku. būvēt konstruktoru, katru mēnesi kādu plastmasu piekarināt vari, bet reizi 3 gados diagnostiku izveikt - vlom
Offline
CP17
07. Feb 2019, 21:06 #367

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


07 Feb 2019, 21:01:13 @KateG rakstīja:

07 Feb 2019, 20:47:26 @CP17 rakstīja:
Tīri intereses pēc sekot līdz dzinēja dzīvei, es liekas ka kādus trīs gadus nomaucu ar beigtiem termostatiem un salu pie stūres kādus 10km no rītiem...


nu, redzi, auto būtu vēlams reizi pusgadā aizvest uz diagnostiku. būvēt konstruktoru, katru mēnesi kādu plastmasu piekarināt vari, bet reizi 3 gados diagnostiku izveikt - vlom

Kāda tur diagnostika termostatiem, ja atbrauc uz servisu ar jau siltu dzinēju, atstāt uz diennakti, nu nah, tik mauc uz darbu/mājām
Offline
Davito
07. Feb 2019, 21:13 #368

Kopš: 06. Oct 2015

Ziņojumi: 189

Braucu ar:

Vai šeit ir kāds pie kura ir iespēja nokalibrēt aktīvo kruīza kontroli?
Offline
Voits
07. Feb 2019, 21:16 #369

Kopš: 07. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 432

Braucu ar: e39,e90,e63

Vnk kļūdas vajag vainu inpa vai ista formātā redzēt.
Es tā konceptuāli spriežu
Man galvenais,lai parāda kļudas normālā formātā. Par cik neviens profesors nav pieteicies...
Offline
KaspichsS
07. Feb 2019, 21:18 #370

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


07 Feb 2019, 21:06:40 @CP17 rakstīja:

07 Feb 2019, 21:01:13 @KateG rakstīja:

07 Feb 2019, 20:47:26 @CP17 rakstīja:
Tīri intereses pēc sekot līdz dzinēja dzīvei, es liekas ka kādus trīs gadus nomaucu ar beigtiem termostatiem un salu pie stūres kādus 10km no rītiem...


nu, redzi, auto būtu vēlams reizi pusgadā aizvest uz diagnostiku. būvēt konstruktoru, katru mēnesi kādu plastmasu piekarināt vari, bet reizi 3 gados diagnostiku izveikt - vlom

Kāda tur diagnostika termostatiem, ja atbrauc uz servisu ar jau siltu dzinēju, atstāt uz diennakti, nu nah, tik mauc uz darbu/mājām


es ticu, ka tie ''speci'', pie kā tu brauc, nespēj novērtēt šo sadaļu.
Ne skatīt visu temperatūras sensoru rādījumus, ne izmantot ciparnieku termometru vai termokameru.
Pēdējie toolji - pilnīgi noteikti nav
''kupi dizeļ M57''
Offline
CP17
07. Feb 2019, 21:23 #371

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


07 Feb 2019, 21:18:21 @KateG rakstīja:

07 Feb 2019, 21:06:40 @CP17 rakstīja:

07 Feb 2019, 21:01:13 @KateG rakstīja:

07 Feb 2019, 20:47:26 @CP17 rakstīja:
Tīri intereses pēc sekot līdz dzinēja dzīvei, es liekas ka kādus trīs gadus nomaucu ar beigtiem termostatiem un salu pie stūres kādus 10km no rītiem...


nu, redzi, auto būtu vēlams reizi pusgadā aizvest uz diagnostiku. būvēt konstruktoru, katru mēnesi kādu plastmasu piekarināt vari, bet reizi 3 gados diagnostiku izveikt - vlom

Kāda tur diagnostika termostatiem, ja atbrauc uz servisu ar jau siltu dzinēju, atstāt uz diennakti, nu nah, tik mauc uz darbu/mājām


es ticu, ka tie ''speci'', pie kā tu brauc, nespēj novērtēt šo sadaļu.
Ne skatīt visu temperatūras sensoru rādījumus, ne izmantot ciparnieku termometru vai termokameru.
Pēdējie toolji - pilnīgi noteikti nav
''kupi dizeļ M57''

Hvz kas viņam ir vai nav, bet pēdējos patsmit gadus remontējos Jelgavas ielā 8 vai Dārzciema 64a kad vēl OX tur šancēja.
Offline
Staris
07. Feb 2019, 21:53 #372

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Piedodiet atvainojiet, bet BMW dīleru serviss tiešām ar termostatiem netiek galā pat Vācijā. CP17 tu aizbrauc ar remdenu motoru uz servisu nevis tādu, kurš ir sasniedzis darba temperatūru. Elementāri jāpaskatās kompī cik ir temperatūra, jāpasilda dzinēju un jāpaskatās vai tas silst. Ja paši labi zin, ka šoferim nav temperatūras rādījumi redzami, tad jau nu būtu jāvar saprast, ka termostata veselība ir jāpārbauda laiku pa laikam. Galu galā visas iespējas paskatīties, kad pēdējoreiz DPF tika tīrīts un tad arī varētu ļoti labi konstatēt termostata nāves faktu.
Mans E61 arī bija apkopies pie dīlera, bet līdz manīm nonāca ar beigtu termostatu tā pat kā iepriekšējais eksemplārs.
Tāpat intereses pēc šo 3 gadu laikā varēji arī TA redzēt cik ir motora temperatūra, ja nemaldos.

[ Šo ziņu laboja Staris, 07 Feb 2019, 21:54:55 ]

Offline
KaspichsS
07. Feb 2019, 21:56 #373

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


07 Feb 2019, 21:53:23 @Staris rakstīja:
Piedodiet atvainojiet, bet BMW dīleru serviss tiešām ar termostatiem netiek galā pat Vācijā. CP17 tu aizbrauc ar remdenu motoru uz servisu nevis tādu, kurš ir sasniedzis darba temperatūru. Elementāri jāpaskatās kompī cik ir temperatūra, jāpasilda dzinēju un jāpaskatās vai tas silst. Ja paši labi zin, ka šoferim nav temperatūras rādījumi redzami, tad jau nu būtu jāvar saprast, ka termostata veselība ir jāpārbauda laiku pa laikam. Galu galā visas iespējas paskatīties, kad pēdējoreiz DPF tika tīrīts un tad arī varētu ļoti labi konstatēt termostata nāves faktu.
Mans E61 arī bija apkopies pie dīlera, bet līdz manīm nonāca ar beigtu termostatu tā pat kā iepriekšējais eksemplārs.


jā, šo tēmu (termālā režīma kontrole) jau nu varēja kaut primitīvu iemest pašdiagnostikā. Lai met kļūdas, ja pilnīgā pakaļā...
Offline
CP17
07. Feb 2019, 21:58 #374

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


07 Feb 2019, 21:53:23 @Staris rakstīja:
Piedodiet atvainojiet, bet BMW dīleru serviss tiešām ar termostatiem netiek galā pat Vācijā. CP17 tu aizbrauc ar remdenu motoru uz servisu nevis tādu, kurš ir sasniedzis darba temperatūru. Elementāri jāpaskatās kompī cik ir temperatūra, jāpasilda dzinēju un jāpaskatās vai tas silst. Ja paši labi zin, ka šoferim nav temperatūras rādījumi redzami, tad jau nu būtu jāvar saprast, ka termostata veselība ir jāpārbauda laiku pa laikam. Galu galā visas iespējas paskatīties, kad pēdējoreiz DPF tika tīrīts un tad arī varētu ļoti labi konstatēt termostata nāves faktu.
Mans E61 arī bija apkopies pie dīlera, bet līdz manīm nonāca ar beigtu termostatu tā pat kā iepriekšējais eksemplārs.
Tāpat intereses pēc šo 3 gadu laikā varēji arī TA redzēt cik ir motora temperatūra, ja nemaldos.

Da nebija tādu iespēju, tad vēl dzīvoju Berģos, a serviss pārdaugavā, kā arī tās desmit dienas ziemā kad bija jāpabrauc cimdos, bija pofig. Bet nu jā nomainīju viņus pirms gadiem 4triem, iet vēl tagad.
Offline
968-jk
07. Feb 2019, 21:58 #375

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13481

Braucu ar: 30niekiem


07 Feb 2019, 18:09:48 @Bamperis rakstīja:

07 Feb 2019, 16:22:05 @CP17 rakstīja:
A nevar kāds kkā piekodēt lai head upā vnk rāda to eļļas T?

Šo arii iedomajos,buutu soliidi

Kad VW Golf II sāka taisīt šķūningu, tas bija stipri vecāks gados par šodienas e60 vecumu.
Temperatūras displejs ventilācijas restē. Neaizmirstat neona stieņus zem paneļa salikt. Tie ir tik pat vajadzīgi kā termometri.
SAABam bija opcija uzprogrammēt OPEN SID. Pie nospiestas bremzes uz SIDa nospieda vienlaicīgi divas pogas un visi kompja dati redzami- temperatūras, turbīnas spiediens utt.,utjpr.

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 07 Feb 2019, 22:01:23 ]

Offline
highlander
07. Feb 2019, 22:00 #376

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1971

Braucu ar: diviem pedāļiem


07 Feb 2019, 21:58:40 @968-jk rakstīja:

07 Feb 2019, 18:09:48 @Bamperis rakstīja:

07 Feb 2019, 16:22:05 @CP17 rakstīja:
A nevar kāds kkā piekodēt lai head upā vnk rāda to eļļas T?

Šo arii iedomajos,buutu soliidi

Kad VW Golf II sāka taisīt šķūningu, tas bija stipri vecāks gados par šodienas e60 vecumu.
Temperatūras displejs ventilācijas restē. Neaizmirstat neona stieņus zem paneļa salikt. Tie ir tik pat vajadzīgi kā termometri.


burbuļi ?
Offline
Angelz
08. Feb 2019, 09:39 #377

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: BMW E60 535D


07 Feb 2019, 16:51:33 @Staris rakstīja:

Esi jau to realizējis kādam? Kādas aptuvenās izmaksas?
Pie loga likt negribu, bet kāpēc gan garākā vadā neiepīt tādu ekrānu un neturēt, piemēram, cimdu nodalījumā


Nē neesmu, pagaidām daļa softa ir uzrakstīta, daļa dzelžu arī ir. Vēl agri ko teikt, nav man diemžēl 24/7 laika šim projektam. Varu tikai pateikt ka būs pieejams beta testam, iedošu pārītim cilvēku uz saviem e6* patestēt. Paša hw cipari būs simboliski, par cik man nav bizness jamos tirgot/veidot bet gan toolis lai atvieglotu dzīvi. Primāri domāti lai redzētu dažādus datus, vnk līmenī varētu manipulēt ar DPF, realizēt M5 HUD speedo uz PreFL E6*, NightVison kameras fsc bypass un citas opcijas ar laiku.

Var mēģināt arī projicēt reversi/spogulī uz priekšējā stikla.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Alkaans
08. Feb 2019, 10:37 #378

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Par termostatiem, pirms gada mainiju abus jaunus, un šoziem BEHR firmas lielais termostas sagāzās, nolūza iekšā plastmasas ķepiņa kas iekšpusē notur to metāla termostatu... ķepiņa kautkur motorā ierauta, neatrada, bet cik man viens teica, ka nekas baigi traks nav jo motorā visi caurumi šķidrumiem ir šaurāki, kautkur karājas iekšā Jaunais termostats iet viss ok, sūkni noklemēt diezvai ar viņu var, jo tad jau jaiziet visai sistēmai cauri? Ārā kā dabūt? Vai nestresot par to?

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 08 Feb 2019, 10:38:13 ]

Offline
Staris
08. Feb 2019, 11:46 #379

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


07 Feb 2019, 21:58:18 @CP17 rakstīja:

07 Feb 2019, 21:53:23 @Staris rakstīja:
Piedodiet atvainojiet, bet BMW dīleru serviss tiešām ar termostatiem netiek galā pat Vācijā. CP17 tu aizbrauc ar remdenu motoru uz servisu nevis tādu, kurš ir sasniedzis darba temperatūru. Elementāri jāpaskatās kompī cik ir temperatūra, jāpasilda dzinēju un jāpaskatās vai tas silst. Ja paši labi zin, ka šoferim nav temperatūras rādījumi redzami, tad jau nu būtu jāvar saprast, ka termostata veselība ir jāpārbauda laiku pa laikam. Galu galā visas iespējas paskatīties, kad pēdējoreiz DPF tika tīrīts un tad arī varētu ļoti labi konstatēt termostata nāves faktu.
Mans E61 arī bija apkopies pie dīlera, bet līdz manīm nonāca ar beigtu termostatu tā pat kā iepriekšējais eksemplārs.
Tāpat intereses pēc šo 3 gadu laikā varēji arī TA redzēt cik ir motora temperatūra, ja nemaldos.

Da nebija tādu iespēju, tad vēl dzīvoju Berģos, a serviss pārdaugavā, kā arī tās desmit dienas ziemā kad bija jāpabrauc cimdos, bija pofig. Bet nu jā nomainīju viņus pirms gadiem 4triem, iet vēl tagad.

Nav jau runa par tevi. Runa ir par to, ka servisam būtu jāapzinās, ka ir tāda problēma ar temperatūrām un vajadzētu vismaz reizi gadā pārbaudīt vai termostats darbojas (ja tu tur esi regulārs klients). Jo, ja saimnieks pats neseko līdzi termostata stāvoklim, tad tev mašīna par bēdām paziņos nevis tad, kad termostats būs beigts, bet gan tad, kad DPF būs nopietnas problēmas. Jā, tev salonā siltu pūtīs tāpat ar beigtu termostatu, bet pa šosi ziemā brauksi ar 60 un mazāk grādu siltu motoru un pilsētā, ja paveiksies, ap 705 grādu siltu motoru.
Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 13:36 #380

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Feb 2019, 11:46:42 @Staris rakstīja:

07 Feb 2019, 21:58:18 @CP17 rakstīja:

07 Feb 2019, 21:53:23 @Staris rakstīja:
Piedodiet atvainojiet, bet BMW dīleru serviss tiešām ar termostatiem netiek galā pat Vācijā. CP17 tu aizbrauc ar remdenu motoru uz servisu nevis tādu, kurš ir sasniedzis darba temperatūru. Elementāri jāpaskatās kompī cik ir temperatūra, jāpasilda dzinēju un jāpaskatās vai tas silst. Ja paši labi zin, ka šoferim nav temperatūras rādījumi redzami, tad jau nu būtu jāvar saprast, ka termostata veselība ir jāpārbauda laiku pa laikam. Galu galā visas iespējas paskatīties, kad pēdējoreiz DPF tika tīrīts un tad arī varētu ļoti labi konstatēt termostata nāves faktu.
Mans E61 arī bija apkopies pie dīlera, bet līdz manīm nonāca ar beigtu termostatu tā pat kā iepriekšējais eksemplārs.
Tāpat intereses pēc šo 3 gadu laikā varēji arī TA redzēt cik ir motora temperatūra, ja nemaldos.

Da nebija tādu iespēju, tad vēl dzīvoju Berģos, a serviss pārdaugavā, kā arī tās desmit dienas ziemā kad bija jāpabrauc cimdos, bija pofig. Bet nu jā nomainīju viņus pirms gadiem 4triem, iet vēl tagad.

Nav jau runa par tevi. Runa ir par to, ka servisam būtu jāapzinās, ka ir tāda problēma ar temperatūrām un vajadzētu vismaz reizi gadā pārbaudīt vai termostats darbojas (ja tu tur esi regulārs klients). Jo, ja saimnieks pats neseko līdzi termostata stāvoklim, tad tev mašīna par bēdām paziņos nevis tad, kad termostats būs beigts, bet gan tad, kad DPF būs nopietnas problēmas. Jā, tev salonā siltu pūtīs tāpat ar beigtu termostatu, bet pa šosi ziemā brauksi ar 60 un mazāk grādu siltu motoru un pilsētā, ja paveiksies, ap 705 grādu siltu motoru.


Būsim godīgi - uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt servisus, kur māk kartera ventilāciju paskatīt (arī te ir ninases), termostatus pārbaudīt (ne mazāk nianšu).
Un tas nav tikai pie mums. Gan šeit, gan ārzemēs masveidā maina benzīnam termostatus, jo t pārāk augsta vai zema.
Kartera ventilācijai - labākajā gadījumā skata, lai nesūktu gaisu iekšā, atverot eļļas korķi.
Bet, tā metode derēja M sērajai! N sērijai, kur ir vai nu Valvetronic vai Stratified charge, CCVV būs atvēries tukšgaitā un gaisu sūks ieplūdē!
Pat, ja ir tupākais dīzelis ar tupāko termostatu - kuram servisam ir ciparnieks termometrs pa rokai?
Nu, varbūt 1 no 100.
Paskat, pat oficiālu serviss manam benzīnam nejēdza termostatu!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo