Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
Bamperis
08. Feb 2019, 13:49 #381

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Buros jau kadu laiku saestiibaa par karbaam,jo pasham ik pa laikam kruiizaa braucot nostaigaa apgriezieni,it ipashi ja ir kads mazs kalninsh priekshaa,jamaina bus TC,kaa arii taa square gasket,pie mechatronica,taa domaaju.
Tad kaa tur iisti ir ar to adaptaciju resetoshanu,shitais dzheks saka,ka pec jebkaa,kas darits ar karbu ,vinjas ir jareseto,kaa tad isti ir?

Links uz rakstu

[ Šo ziņu laboja Bamperis, 08 Feb 2019, 13:50:44 ]

Offline
Staris
08. Feb 2019, 13:53 #382

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Ēs tak par to pašu. Vācijā oficiālais serviss nejēdza abiem maniem auto konstatēt termostata problēmu. Tāpēc diemžēl pašam vien laiku pa laikam ir jāsaspiež panelī pogas un jānočeko vai dzinējs sasniedz vajadzīgo temperatūru
Vai arī ar infrasarkano termometru jāpamēra pareizo dzinēja daļu.
Offline
Angelz
08. Feb 2019, 15:41 #383

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


08 Feb 2019, 13:49:31 @Bamperis rakstīja:
...Tad kaa tur iisti ir ar to adaptaciju resetoshanu,shitais dzheks saka,ka pec jebkaa,kas darits ar karbu ,vinjas ir jareseto,kaa tad isti ir?


Ja gribi ideālu scenāriju tad ir jānomet ATM adaptācijas un jāizbrauc kāds gabals pēc noteikta scenārija lai ATM pareizi apmācītos tb adaptētos.

Zemāk piemēros:



Software A | Software N | Software P | Software T

[ Šo ziņu laboja Angelz, 08 Feb 2019, 16:58:21 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Seel
08. Feb 2019, 15:57 #384

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 180

Braucu ar: BMW F30 FL

Es ar Rheigold resetoju adaptācijas pēc eļļas maiņas, tur tiešām , ja pēc reseta neizbrauksi , kā ZF rekomendē, būs problēmas ar kārbu. Raustīsies, pie apstāšanas izjutīsi spērienu. Un viss tas notiek tikai nezināšanas dēļ. Vakarpusē ieskanēšu instrukciju un adaptācijas limitus ZF .

[ Šo ziņu laboja Seel, 08 Feb 2019, 16:00:20 ]

Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 16:24 #385

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Vienīgais pret-arguments bija (ko, starp citu, minēja Kaross):
pēc adaptāciju dzēšanas sākotnējais pieļaujamais adaptāciju koridors (frikciju diskiem, vārstiem) ir šaurāks kā kopējais (long-term) koridors.
Tb., ja frikciju diski, vārsti n shit ir uz izjāšanas robežas, pēc adaptāciju dzēšanas kādi parametri var izkrist ārpus sākotnējā koridora, kārba atraut kļūdas un... nāksies veikt pilnu remontu.
Offline
Angelz
08. Feb 2019, 16:26 #386

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


08 Feb 2019, 16:24:24 @KateG rakstīja:
Vienīgais pret-arguments bija (ko, starp citu, minēja Kaross):
pēc adaptāciju dzēšanas sākotnējais pieļaujamais adaptāciju koridors (frikciju diskiem, vārstiem) ir šaurāks kā kopējais (long-term) koridors.
Tb., ja frikciju diski, vārsti n shit ir uz izjāšanas robežas, pēc adaptāciju dzēšanas kādi parametri var izkrist ārpus sākotnējā koridora, kārba atraut kļūdas un... nāksies veikt pilnu remontu.



Ja kārbai ir pilnīgi kapi tad vēl varētu piekrist bet tā nedomāju.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 16:30 #387

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Feb 2019, 16:26:47 @Angelz rakstīja:

08 Feb 2019, 16:24:24 @KateG rakstīja:
Vienīgais pret-arguments bija (ko, starp citu, minēja Kaross):
pēc adaptāciju dzēšanas sākotnējais pieļaujamais adaptāciju koridors (frikciju diskiem, vārstiem) ir šaurāks kā kopējais (long-term) koridors.
Tb., ja frikciju diski, vārsti n shit ir uz izjāšanas robežas, pēc adaptāciju dzēšanas kādi parametri var izkrist ārpus sākotnējā koridora, kārba atraut kļūdas un... nāksies veikt pilnu remontu.



Ja kārbai ir pilnīgi kapi tad vēl varētu piekrist bet tā nedomāju.


nu, ideja ir 1:1 kā DME. Tur ir tieši tas pats. Tiesa gan, es esmu par to - ja adaptācijas ir ārpus pieļautajiem koridoriem, veikt pilnu remontu, nevis provēt novilkt kādu mēnesi/divus, tikai neko nedarīt...
Offline
Bamperis
08. Feb 2019, 17:03 #388

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M


08 Feb 2019, 15:41:53 @Angelz rakstīja:

08 Feb 2019, 13:49:31 @Bamperis rakstīja:
...Tad kaa tur iisti ir ar to adaptaciju resetoshanu,shitais dzheks saka,ka pec jebkaa,kas darits ar karbu ,vinjas ir jareseto,kaa tad isti ir?


Ja gribi ideālu scenāriju tad ir jānomet ATM adaptācijas un jāizbrauc kāds gabals pēc noteikta scenārija lai ATM pareizi apmācītos tb adaptētos.

Zemāk piemēros:



Software A | Software N | Software P | Software T

roger, doc'
Offline
Seel
08. Feb 2019, 19:14 #389

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 180

Braucu ar: BMW F30 FL

ZF limiti:



Man pirms nomest adaptācījas bija sliktāki radītāji, šobrīd uzpildīšanas ātrums viss nullēs un adaptācijas limiti ABCDE svārstās ne vairāk , ka 50mbar. Kam ir 500mbar un vairāk , drīz būs kāpi.
[IMG]=https://radikal.ru]
[/IMG]

Ja kas nesaprot angliski par adaptācijām ko izlicis Angelz ir RUS tulkojums:

ZF adaptacija Instrukcija RUS

[ Šo ziņu laboja Seel, 08 Feb 2019, 19:29:23 ]

Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 19:49 #390

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

nu, tajos useru training materiālos tēma, par kuru runāju es, nav minēta.

Ideja sekojoša:
uzreiz pēc adaptāciju dzēšanas pieļaujamais koridors vismaz 2 reizes šaurāks kā pieļaujamās max adaptācijas, piem.: +/-300mBar;
max adaptācijas, attiecīgi: +/-600mBar.

Darīts tas tiek ar sekojošu domu: ja kārba uzreiz pēc remonta:
a) tās raksturlielumi ir ar mazāku atšķirību no 0 - korekti veikts remonts/inital parametri;
b) adaptācijas nav tuvu robežai, pēc īsa brīža kārba atkal [ne]izkrīt ārā no koridora.

Offline
HiJaCKeR
09. Feb 2019, 14:08 #391

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4496

Braucu ar: BMW E90 330i

vai parādās ieraksts ar datumu, kad ir veikta kārbas adoptācijas resetošana ?
Offline
Angelz
09. Feb 2019, 14:38 #392

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


09 Feb 2019, 14:08:57 @HiJaCKeR rakstīja:
vai parādās ieraksts ar datumu, kad ir veikta kārbas adoptācijas resetošana ?


Ja biji domājis, vai kaut kur mašīnas blokos tad nē.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 09 Feb 2019, 14:39:11 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
citrons1
10. Feb 2019, 21:21 #393

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:

Tā ir taisnība? Kā šajā video kur džeks gudrojas par bmw e60 FL ķēžu maiņu.. ? Ka ir jāmaina pie 250t km? vai var braukt kamēr sāk grabēt..

Kāds tiešām to dara? Maina profilakses pēc ķēdes, jo kāds viņam tā teica..

[ Šo ziņu laboja citrons1, 10 Feb 2019, 21:22:37 ]

Offline
edza111
10. Feb 2019, 22:30 #394

Kopš: 14. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 365

Braucu ar: veselo sapraatu

Tad kad tev pārtrùks ķéde, tad arii dabuusi vajadzigo pieredzi. E60 fl noteikti jāmaina ķédes, ljoti daudz manā praksé pazīstamiem e60 fl īpašniekiem ir pātrūkusi kéde. Kad viņiem saka ka ir jānomaina ķéde, domā ka tas ir kāds joks vai naudas pelnīšanas veids- péc kāda laika kad pārtrūkst ķéde, tad raud kā mazas meitenes ka nu dzinéja remonts ir ļoti dārgi.bet nu katram sava pieredze.
Offline
RSAWorkshop
10. Feb 2019, 22:38 #395

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Un arī tā nomaiņa nav nemaz tik dārga

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
CP17
10. Feb 2019, 22:39 #396

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Ķēdes ir arī preFL 535d?
Offline
RSAWorkshop
10. Feb 2019, 22:40 #397

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Gandrīz visiem BMW motoriem ir ķēdes

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Staris
10. Feb 2019, 23:15 #398

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Te gan ir jāsaprot viena lieta. Ķēde plīst pie 250k tiem auto, kuriem tie ir reāli 250k vai notītie 250k (patiesībā 350-400kk+ )?
Zinot to, ka daudzi tak pērk ne jau ciparus mērinstrumentu panelī, bet vizuālo nogurumu, tad nav jābrīnās, ka iepērk no 400k notītu auto un brīnās, ka pēc tam pie patiesajiem 500k tam auto ķēde plīst
Offline
Angelz
11. Feb 2019, 08:58 #399

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


10 Feb 2019, 21:21:21 @citrons1 rakstīja:
Tā ir taisnība? Kā šajā video kur džeks gudrojas par bmw e60 FL ķēžu maiņu.. ? Ka ir jāmaina pie 250t km? vai var braukt kamēr sāk grabēt..

Kāds tiešām to dara? Maina profilakses pēc ķēdes, jo kāds viņam tā teica..


Motohunterz negudrojas bet vienkārši dalās savā pieredzē. Protams ir jāmaina ķēdes, vēlams 200..250k ja nav vēlmes iebraukt lielākās auzās pēc tās pārtrūkšanas. Kam rūp auto sen jau ir nomainījis. Grabēšanu īsti nedzirdēsi.


10 Feb 2019, 22:39:20 @CP17 rakstīja:
Ķēdes ir arī preFL 535d?


Kas ar tevi? Bija smaga pieGdiena?

[ Šo ziņu laboja Angelz, 11 Feb 2019, 09:03:22 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
citrons1
11. Feb 2019, 09:13 #400

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:

Uz cik eur nostājas šis pasākums? (Darbs + ķēdes komplekts) ? Un kur/pie kā esat to darījuši?

....šobrīd ir 230t km original noripojis jau, iespējams jāsāk plānot tad..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo