Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
sys9291
07. Feb 2019, 11:22 #341

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Feb 2019, 11:17:04 @bmwaddict rakstīja:

07 Feb 2019, 11:04:03 @KateG rakstīja:
Addict - tu salīdzini pi*pi ar pirkstu. Tu salīdzini auto, kuru attīstība atšķiras par gadiem 20. Tu salīdzini mūsdienu OLED TV ar RU melnbalto, uz tranzistoriem.

Ar BMW šobrīd ir LEIPUTRIJA!
BMW AG ražotāja softs: ISTA D/+/P ir pieejama BEZ maksas, vads - 20 naudas maksā.
BMW AG inženieru dev rīks INPA pieejams BEZ maksas!

KO vēl BMW izdarīt? Piedod, Tev vnk sajēga un smadzene nevelk! Beidz vaidēt, sāc apgūt!

p.s. pat iCOM var oficiāli nopirkt. A+B maksā ap 500 naudām (OEM). Tb., aprīkojums, softi - kā dīlerim!
Piedod, Tava čīkstēšana ir PILNĪGI neadekvāta!


Kaspic es nerunaaju par sevi. Man ir ar ko diagnosticeet un gan tu gan pats Angelz man ir paliidzeejis taa ka paldies es to noveerteeju.

Bet es runaaju par tiem, kam nav tehniskaas sajeegas par lietaam, vinjiem nezkaapeec tiek smagi uzdirsts - nespeejat kopt savus auto. Jaa man vienk ir bijusi dariishana ar ciulveekiem sheit kas peec labaakaas sirdsapzinjas ekspluatee auto bet BMW AG attieksmes deelj ir novedushi savu auto liidz klinjkjim. Jaa tieshi BMW AG attieksmes deelj, jo vieniigais ko zin ierindas pilsonis kas nopircis BMW un tas ir izgaajis no warranty perioda ir tas, ka BMW dealerships vinjam nekad nepasniegs paliidziigu roku. Pat vienkaarshi dabuut diagnostikas izdruku ir nederaali daargi. Jaa mees zinam ka daudz softa var novilkt pa briivu un diagnostikas adapterus var nopirkt Aliexpresii utt bet.. bet.. kaa ir ar to interpretaaciju? Tev jau buutu vislabaak jaazin, ka nopirkt adapteri un uzlikt kautkaadu softu - ar to ir daudz par maz. Sheit es saskatu BMW AG neieintereseetiibu paliidzeet bembju iipashniekiem tikt galaa ar shiim kompliceetajaam mashiinaam. Jo ja vinji piedaavaatu sakariigu peec warranty diagnostikas pakalpojunmu sakariigaa cenaa manupraat visi buutu ieguveeji. Jo nu biezhi ir gadiijies dzirdeet no E6x paaudzes iipashniekiem - never BMW ever again

a ko tur brīnīties - maģiskie 5 gadi - tālāk uz veikalu pēc jauna...
Offline
Angelz
07. Feb 2019, 11:24 #342

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: BMW E60 535D


07 Feb 2019, 11:17:04 @bmwaddict rakstīja:
Jaa tieshi BMW AG attieksmes deelj, jo vieniigais ko zin ierindas pilsonis kas nopircis BMW un tas ir izgaajis no warranty perioda ir tas, ka BMW dealerships vinjam nekad nepasniegs paliidziigu roku. Pat vienkaarshi dabuut diagnostikas izdruku ir nederaali daargi.


Tur jau ne tikai ar BMW bet ar vairumu mūsdienu mašīnbūves kompānijām, nerūp kas kā īpašniekam ar auto, galvenais lai maksā ragā un piķis nāk kasē.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
KaspichsS
07. Feb 2019, 11:25 #343

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


07 Feb 2019, 11:17:04 @bmwaddict rakstīja:

07 Feb 2019, 11:04:03 @KateG rakstīja:
Addict - tu salīdzini pi*pi ar pirkstu. Tu salīdzini auto, kuru attīstība atšķiras par gadiem 20. Tu salīdzini mūsdienu OLED TV ar RU melnbalto, uz tranzistoriem.

Ar BMW šobrīd ir LEIPUTRIJA!
BMW AG ražotāja softs: ISTA D/+/P ir pieejama BEZ maksas, vads - 20 naudas maksā.
BMW AG inženieru dev rīks INPA pieejams BEZ maksas!

KO vēl BMW izdarīt? Piedod, Tev vnk sajēga un smadzene nevelk! Beidz vaidēt, sāc apgūt!

p.s. pat iCOM var oficiāli nopirkt. A+B maksā ap 500 naudām (OEM). Tb., aprīkojums, softi - kā dīlerim!
Piedod, Tava čīkstēšana ir PILNĪGI neadekvāta!


Kaspic es nerunaaju par sevi. Man ir ar ko diagnosticeet un gan tu gan pats Angelz man ir paliidzeejis taa ka paldies es to noveerteeju.

Bet es runaaju par tiem, kam nav tehniskaas sajeegas par lietaam, vinjiem nezkaapeec tiek smagi uzdirsts - nespeejat kopt savus auto. Jaa man vienk ir bijusi dariishana ar ciulveekiem sheit kas peec labaakaas sirdsapzinjas ekspluatee auto bet BMW AG attieksmes deelj ir novedushi savu auto liidz klinjkjim. Jaa tieshi BMW AG attieksmes deelj, jo vieniigais ko zin ierindas pilsonis kas nopircis BMW un tas ir izgaajis no warranty perioda ir tas, ka BMW dealerships vinjam nekad nepasniegs paliidziigu roku. Pat vienkaarshi dabuut diagnostikas izdruku ir nederaali daargi. Jaa mees zinam ka daudz softa var novilkt pa briivu un diagnostikas adapterus var nopirkt Aliexpresii utt bet.. bet.. kaa ir ar to interpretaaciju? Tev jau buutu vislabaak jaazin, ka nopirkt adapteri un uzlikt kautkaadu softu - ar to ir daudz par maz. Sheit es saskatu BMW AG neieintereseetiibu paliidzeet bembju iipashniekiem tikt galaa ar shiim kompliceetajaam mashiinaam. Jo ja vinji piedaavaatu sakariigu peec warranty diagnostikas pakalpojunmu sakariigaa cenaa manupraat visi buutu ieguveeji. Jo nu biezhi ir gadiijies dzirdeet no E6x paaudzes iipashniekiem - never BMW ever again


jaa, Tavi iebildumi par BMW AG [gan globāli, gan lokāli - dīleru/LV] attieksmi - pilnīgi pamatoti.
Te gan ir jāsaprot - ja BMW pārdod miljonus auto gadā, dīleri nekādi netiks galā ar pēc-garantijas transportu.
Pēc-garantijas transports - tas ir paredzēts alternatīvajiem.
Savukārt, priekš alternatīvajiem BMW ir darījis gana daudz [daudziem brandiem pa kapeikām tu nenopirksi dīlera oftu] - ir nopludināta INPA, ir visi interpretatori, lai var lētos tooljus pieslēgt.
Nu drīkst pirkt diagnostikas aprīkojumu [agrāk bija laiki, kad GT1 maksāja padsmit K USD, lietots+zagts; SSS cena bija 25..30K naudas].

Drīzāk ir tēma - vidusmēra ''diagnosts'' ir neizglītots! Gan LV, gan USA. Tā ir globāla problēma - cilvēki kļūst tupāki, tehnoloģijas - sarežģītākas.
Offline
cipargalva
07. Feb 2019, 11:47 #344

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6489

Braucu ar: quattro

Kad būs nākamā servisa/diagnostikas eksperimenta sērija?
Offline
KaspichsS
07. Feb 2019, 12:04 #345

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


07 Feb 2019, 11:47:31 @cipargalva rakstīja:
Kad būs nākamā servisa/diagnostikas eksperimenta sērija?


pag, pabeigšu postu par zagto auto, tad domāšu tālāk. ideja ir
Offline
Tikai_lasu
07. Feb 2019, 12:24 #346

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


07 Feb 2019, 11:24:32 @Angelz rakstīja:

Tur jau ne tikai ar BMW bet ar vairumu mūsdienu mašīnbūves kompānijām, nerūp kas kā īpašniekam ar auto, galvenais lai maksā ragā un piķis nāk kasē.

Toč zini? Jau pieminētā Toyota: https://www.toyota-tech.eu
Pa 3 EUR tu veselu stundu vari būt "dīleris".

[ Šo ziņu laboja Tikai_lasu, 07 Feb 2019, 12:24:32 ]

Offline
sys9291
07. Feb 2019, 12:36 #347

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Feb 2019, 12:24:18 @Tikai_lasu rakstīja:

07 Feb 2019, 11:24:32 @Angelz rakstīja:

Tur jau ne tikai ar BMW bet ar vairumu mūsdienu mašīnbūves kompānijām, nerūp kas kā īpašniekam ar auto, galvenais lai maksā ragā un piķis nāk kasē.

nu ar BMW pa 20USD dienā esi USA dīleris un kas no tā?
Toč zini? Jau pieminētā Toyota: https://www.toyota-tech.eu
Pa 3 EUR tu veselu stundu vari būt "dīleris".

un kuram no masām te interesē lasīt tech informāciju? tak vis sāls tikai haļavas diagnostikas softā un adapterī pa 1.5EUR no aliexpress un var lielo rubli kāst....lepni paziņojot kļūda NO 4909 no tevis 5EUR...
P.S arī BMW ir USA serveris, kur var nopirkt pieeju pa 20USD dienā un ja vēl ir passthru - tad arī on-line diagnostiku uztaisīt...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 07 Feb 2019, 12:38:36 ]

Offline
sys9291
07. Feb 2019, 12:42 #348

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Feb 2019, 11:07:12 @bmwaddict rakstīja:

07 Feb 2019, 10:55:36 @sys9291 rakstīja:

BMW lampiņas diagnostika bija, tabulas arī bija uz Motronic 1,3 (M20, M30 motori) USA versijā un TDS līdz 1994 gadam - tikai vajadzēja 5x gāzes pedāli paspaidīt...


Jaa USA versijas ir vairaak user friendly, esmu pamaniijis. Nezinu vai tas ir taapeec ka regulatory prasiibas vai consumer protection to pieprasa. Hvz. Bet piem USA E36 ir check engine un tev ir iespeeja vismaz zinaat ka kkas nav kaariibaa kameer ar Euro E36 var nobraukt gadiem pat nezinot ka kautkas ir pakaljaa. Labi tehnikai pietuvinataaki cilveeki jau sajutiis ka kautkas nav labi un saaks mekleet vainu bet kkaada tante kas tikai maak audzeet gurkjus pat nezin ka vajadzeetu aizbraukt uz servisu..

par to ka dzineeja temepratuura ir kautkaads mega nosleepums vispaar nerunaasim.

jā tā nu tas ir - pie kam pēc BMW ideoloģijas lampiņas iedegšanās uz mūsdienu auto jau liecina par dārgu risinājumu - piem tas pats DPF - par to tiek ziņots tikai tad, kad viss jau ir slikti...
A par dzeses temperatūru runājot - ikdienas lietotājam tas arī nav mega svarīgi, kā arī rādījumi ir neprecīzi jo piem E39 70grādi un 90 grādi atšķirība ir mazāk par 1mm uz skalas - tātad jēgas nekādas...
Offline
Ruudis
07. Feb 2019, 13:20 #349

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


07 Feb 2019, 12:42:40 @sys9291 rakstīja:

07 Feb 2019, 11:07:12 @bmwaddict rakstīja:

07 Feb 2019, 10:55:36 @sys9291 rakstīja:

BMW lampiņas diagnostika bija, tabulas arī bija uz Motronic 1,3 (M20, M30 motori) USA versijā un TDS līdz 1994 gadam - tikai vajadzēja 5x gāzes pedāli paspaidīt...


Jaa USA versijas ir vairaak user friendly, esmu pamaniijis. Nezinu vai tas ir taapeec ka regulatory prasiibas vai consumer protection to pieprasa. Hvz. Bet piem USA E36 ir check engine un tev ir iespeeja vismaz zinaat ka kkas nav kaariibaa kameer ar Euro E36 var nobraukt gadiem pat nezinot ka kautkas ir pakaljaa. Labi tehnikai pietuvinataaki cilveeki jau sajutiis ka kautkas nav labi un saaks mekleet vainu bet kkaada tante kas tikai maak audzeet gurkjus pat nezin ka vajadzeetu aizbraukt uz servisu..

par to ka dzineeja temepratuura ir kautkaads mega nosleepums vispaar nerunaasim.

jā tā nu tas ir - pie kam pēc BMW ideoloģijas lampiņas iedegšanās uz mūsdienu auto jau liecina par dārgu risinājumu - piem tas pats DPF - par to tiek ziņots tikai tad, kad viss jau ir slikti...
A par dzeses temperatūru runājot - ikdienas lietotājam tas arī nav mega svarīgi, kā arī rādījumi ir neprecīzi jo piem E39 70grādi un 90 grādi atšķirība ir mazāk par 1mm uz skalas - tātad jēgas nekādas...

Uz e60 man personīgi gribētos temperatūras strelku, nevis gaidīt paziņojumu ''engine too hot''
Offline
Angelz
07. Feb 2019, 13:50 #350

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: BMW E60 535D


07 Feb 2019, 13:20:23 @Ruudis rakstīja:
Uz e60 man personīgi gribētos temperatūras strelku, nevis gaidīt paziņojumu ''engine too hot''


Spidometra ekonomaizeru var pārkodēt lai rāda motora eļļas temp, tā kā tas ir realizēts M5. Vienīgi labais trafarets ir jānomaina uz citu un jānokalibrē rādījumi.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Ruudis
07. Feb 2019, 13:53 #351

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


07 Feb 2019, 13:50:35 @Angelz rakstīja:

07 Feb 2019, 13:20:23 @Ruudis rakstīja:
Uz e60 man personīgi gribētos temperatūras strelku, nevis gaidīt paziņojumu ''engine too hot''


Spidometra ekonomaizeru var pārkodēt lai rāda motora eļļas temp, tā kā tas ir realizēts M5. Vienīgi labais trafarets ir jānomaina uz citu un jānokalibrē rādījumi.

Vai jāuzliek uz paneļa pod raceing VDO datčiki
Offline
Angelz
07. Feb 2019, 14:04 #352

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: BMW E60 535D


07 Feb 2019, 13:53:58 @Ruudis rakstīja:

07 Feb 2019, 13:50:35 @Angelz rakstīja:

07 Feb 2019, 13:20:23 @Ruudis rakstīja:
Uz e60 man personīgi gribētos temperatūras strelku, nevis gaidīt paziņojumu ''engine too hot''


Spidometra ekonomaizeru var pārkodēt lai rāda motora eļļas temp, tā kā tas ir realizēts M5. Vienīgi labais trafarets ir jānomaina uz citu un jānokalibrē rādījumi.

Vai jāuzliek uz paneļa pod raceing VDO datčiki


Nekas sarežģīts nav, var realizēt nelielu hw ar OLED ekrānu kur rādīsies visa vēlamā infa.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
KaspichsS
07. Feb 2019, 14:08 #353

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

par temperatuuru:
DME vada dzineeja temperatuuru robezhaas 80 .. 116 oC.
Katram rezhiimam sava temperatuura. Jautaajums - kaadu tad raadiit priborkaa? Ko no taa sapratiis lietotaajs?
Offline
cipargalva
07. Feb 2019, 14:09 #354

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6489

Braucu ar: quattro

Jārāda ir 90!
Jebkuros apstākļos!
Offline
sys9291
07. Feb 2019, 15:56 #355

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Feb 2019, 14:09:41 @cipargalva rakstīja:
Jārāda ir 90!
Jebkuros apstākļos!

Nu cienītais - jūs esat aizķēries deviņdesmitajos...
Šeit nu Kaspičam +1
Offline
Kaross
07. Feb 2019, 16:03 #356

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


07 Feb 2019, 14:04:07 @Angelz rakstīja:

07 Feb 2019, 13:53:58 @Ruudis rakstīja:

07 Feb 2019, 13:50:35 @Angelz rakstīja:

07 Feb 2019, 13:20:23 @Ruudis rakstīja:
Uz e60 man personīgi gribētos temperatūras strelku, nevis gaidīt paziņojumu ''engine too hot''


Spidometra ekonomaizeru var pārkodēt lai rāda motora eļļas temp, tā kā tas ir realizēts M5. Vienīgi labais trafarets ir jānomaina uz citu un jānokalibrē rādījumi.

Vai jāuzliek uz paneļa pod raceing VDO datčiki


Nekas sarežģīts nav, var realizēt nelielu hw ar OLED ekrānu kur rādīsies visa vēlamā infa.


To jau ir izdarījis Awron. Glīti un viss "vajadzīgais".



Sajaucu. Uz e60 laikam nav. jaunākiem.

Cstar datendisplay uz e60

https://www.ebay.co.uk/itm/Cstar-Datendisplay-D...M3-/401552232454

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
cipargalva
07. Feb 2019, 16:08 #357

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6489

Braucu ar: quattro


07 Feb 2019, 15:56:28 @sys9291 rakstīja:

07 Feb 2019, 14:09:41 @cipargalva rakstīja:
Jārāda ir 90!
Jebkuros apstākļos!

Nu cienītais - jūs esat aizķēries deviņdesmitajos...
Šeit nu Kaspičam +1


Bet man rāda 90

P.S. Jums, cienītais , nedaudz jāpalielina sarkasma atpazīšanas uzstādījuma vērtība
Offline
Angelz
07. Feb 2019, 16:13 #358

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: BMW E60 535D


07 Feb 2019, 16:03:40 @Kaross rakstīja:

To jau ir izdarījis Awron. Glīti un viss "vajadzīgais".

Sajaucu. Uz e60 laikam nav. jaunākiem.

Cstar datendisplay uz e60

https://www.ebay.co.uk/itm/Cstar-Datendisplay-D...M3-/401552232454


Es neredzu tur nekā sarežģīta pašam uzlodēt un uzkodēt softu, pa lielam nolasi datus no a/m kopnēm un attēlo ko vajag.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
cipargalva
07. Feb 2019, 16:16 #359

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6489

Braucu ar: quattro


07 Feb 2019, 16:03:40 @Kaross rakstīja:
Cstar datendisplay uz e60

https://www.ebay.co.uk/itm/Cstar-Datendisplay-D...M3-/401552232454


Kā tur tā jauda un grieze tieši tiek mērīta? Šo tu varētu automātiski uzstādīt visiem pēc čipošanas un uzlikt, lai rāda klienta sagaidītās vērtības
Offline
sys9291
07. Feb 2019, 16:17 #360

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Feb 2019, 16:08:47 @cipargalva rakstīja:

07 Feb 2019, 15:56:28 @sys9291 rakstīja:

07 Feb 2019, 14:09:41 @cipargalva rakstīja:
Jārāda ir 90!
Jebkuros apstākļos!

Nu cienītais - jūs esat aizķēries deviņdesmitajos...
Šeit nu Kaspičam +1


Bet man rāda 90

P.S. Jums, cienītais , nedaudz jāpalielina sarkasma atpazīšanas uzstādījuma vērtība

visiem benzīna dzinējiem jau no M54 stāv parametriskie termostati - kas paredzēti tīeši temperatūras regulēšanai atkarībā no dzinēja parametriem (tukšgaita, maza slodze, liela slodze). Viss ekoloģijai un degvielas patēriņam...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo