Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 43 viesi un 15 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
smudo
11. Apr 2018, 16:08 #101

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1278

Braucu ar:


11 Apr 2018, 14:44:52 @Vantage rakstīja

Par AdBLue, hvz, vai nav dažādiem tirgiem dažāda specifika? Vai arī visiem EU6 bija AdBlue defaultā?


Visiem nav SCR (AdBlue). Ja var izspiest EURO6 bez ta, tad nebus. Piemeram 150zs 2,0 tdi nav SCR, bet 190zs tam pasam dzinejam jau bus SCR. Neesmu interesejies, vai ir kads 3,0tdi EURO6 bez SCR.
Offline
Vantage
11. Apr 2018, 16:40 #102

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5165

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti


11 Apr 2018, 16:08:32 @smudo rakstīja:

11 Apr 2018, 14:44:52 @Vantage rakstīja

Par AdBLue, hvz, vai nav dažādiem tirgiem dažāda specifika? Vai arī visiem EU6 bija AdBlue defaultā?


Visiem nav SCR (AdBlue). Ja var izspiest EURO6 bez ta, tad nebus. Piemeram 150zs 2,0 tdi nav SCR, bet 190zs tam pasam dzinejam jau bus SCR. Neesmu interesejies, vai ir kads 3,0tdi EURO6 bez SCR.


Pārbaudīju un tiesa. 2012 preface modelim ar 'clean diesel'apzīmējumu, 3.0TDI ir EU6 ar AdBlue. Jāpapildina katrus 15.000km. Visi citi preface ir EU5 bez Adblue.
Offline
elbruss
11. Apr 2018, 17:17 #103

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 360

Braucu ar: 2.0 TDI

Cik saprotu, tad tas AdBlue jau nav slikti. Sanāk, ka pārējās dzinēju smacējošās atgāžu recirkulācijas sistēmas tiek noregulētas brīvāk. Attiecīgi dzinejā nokļūst mazāk kvēpu un ir mazāka iespēja, ka kaut kas aizaug. Papildināt to šķidrumu jau arī nav ļoti dārgi, it īpaši šādas klases auto.
Offline
smudo
11. Apr 2018, 17:50 #104

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1278

Braucu ar:


11 Apr 2018, 17:17:23 @elbruss rakstīja:
Cik saprotu, tad tas AdBlue jau nav slikti. Sanāk, ka pārējās dzinēju smacējošās atgāžu recirkulācijas sistēmas tiek noregulētas brīvāk. Attiecīgi dzinejā nokļūst mazāk kvēpu un ir mazāka iespēja, ka kaut kas aizaug. Papildināt to šķidrumu jau arī nav ļoti dārgi, it īpaši šādas klases auto.


Ta ir, ka teorija siem var but liesaks maisijums ar mazak kvepiem un papildus NOX tiek neitralizets SCR filtra un ir mazaks CO2 neka modernam benzina dzinejam, taja pasa laika izpildot EURO6 NOx normas. Skidrums maksa nepilni 10 EUR uz 10k km. Ja pildisi Molleri, tad ar “darbu” bus 30+ EUR, bet var ari pats neste uzpildit. Protams, ka saja sistema ir daudz sensoru dargs katalizators, tadel nakotne pie lielakam problmam gan jau to biezi sagaidis DPF liktenis.
Offline
kamikadzemk
11. Apr 2018, 18:45 #105

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2943

Braucu ar:

Audi eksperti - kā šim ar komplektāciju? Kas tur vēl trūkst pilnai laimei?

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
bertons
11. Apr 2018, 18:49 #106

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22803

Braucu ar: RS5


11 Apr 2018, 10:32:38 @Vantage rakstīja:
Līdzīgi kā G30 vai W213, ar aptuveni 70k var iztikt 3l diesel kategorijā.


bomaar edition vai arii ar 10-15% atlaidi

[ Šo ziņu laboja bertons, 11 Apr 2018, 18:50:22 ]

Offline
968-jk
11. Apr 2018, 18:56 #107

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8819

Braucu ar: 30niekiem

Par AdBlue runājot. Kur Jūs viņu iegādājaties? Kādus 20l esmu lējis un vnm sanācis CirkleK ņemt. Spriežot pēc tā, ka logu šķidrums tur ir vairāk kā 2x dārgāks, gan jau AdBlue arī kkur var par adekvātāku ciparu paņemt.
Offline
IELEJAM
11. Apr 2018, 18:59 #108

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: prieku


11 Apr 2018, 18:45:53 @kamikadzemk rakstīja:
Audi eksperti - kā šim ar komplektāciju? Kas tur vēl trūkst pilnai laimei?

Šis patiešām jauks, vienīgais trūkums quattro neesamība un attiecīgi multitroniks ar, ja nemaldos, 204zs. Quattro ar 245zs, vai biturbo ar 313zs būtu pati maizīte.
Offline
Ards
11. Apr 2018, 19:02 #109

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 435

Braucu ar: Toyotu

Tur nav pats galvenais kas dod prieku - 4x4
Offline
jurrus
11. Apr 2018, 19:18 #110

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1056

Braucu ar: Das Auto

Alternatīva tam sarkanajam allroad
Offline
kamikadzemk
11. Apr 2018, 19:25 #111

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2943

Braucu ar:

Salons ir vienkārši briesmīgs. Es, protams, saprotu, ka gaumes lieta, bet tie tumšie brūnie koka paneļi Tā jau komplektācija tīri neko. Es gan esmu iesprindzis tā lai obligāti būtu dubultie logi, kas stipri samazina izskatāmos variantus.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
smudo
11. Apr 2018, 20:09 #112

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1278

Braucu ar:


11 Apr 2018, 19:25:58 @kamikadzemk rakstīja:
Salons ir vienkārši briesmīgs. Es, protams, saprotu, ka gaumes lieta, bet tie tumšie brūnie koka paneļi Tā jau komplektācija tīri neko. Es gan esmu iesprindzis tā lai obligāti būtu dubultie logi, kas stipri samazina izskatāmos variantus.


Dublto logu šiem auto nav (edit: tomer ir dubultie logi, ar plevi starp tiem, turklat ir aprikojums ar dubultajiem logiem tikai prieksa un tumso plevi aizmugure un variants ar dubultajiem logiem gan prieksejas, gan aizmugurejas durvis, bez iespejas papildus dabut tumso plevi aizmugure) - tie ir logi ar speciālu pārklājumu (plēvi?), kas aiztur skaņu un saules starus, līdz ar to tas nebūtu tas, uz ko koncentrēties. Par 3.0d dzinēja mazjaudīgāko versiju un piedziņu jau minēja (šim ir S-tronic (DSG) vai multitronic - facelift multitronic opcijas vairs nebija?). Šim ir "parastie krēsli" - vēl ir "sporta" un "komforta" un S-line. Piekare gan jau arī standarta (vēl ir sport line, S-Line un regulējamā un spilveniem. Salona apdare arī standarta (pelēka plastmasj). Šāds vidēji aprīkots jauns auto ar standarta atlaidi tāpat maksāja ap 60k EUR, līdz ar to cena par 4 gadus vecu un ar reāli 145k nobraukumu, manuprāt, ir
laba.

[ Šo ziņu laboja smudo, 19 Apr 2018, 11:33:43 ]

Offline
kamikadzemk
11. Apr 2018, 20:16 #113

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2943

Braucu ar:

Paldies par skaidrojumu

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
IELEJAM
11. Apr 2018, 20:39 #114

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: prieku

Šādi būtu jāizskatās labi aprīkotam auto. Paskatoties uz cenu bez PVN un nobraukumu, es teiktu, ka baigā hkonfekte.
Offline
bum_bumz
11. Apr 2018, 21:34 #115

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3156

Braucu ar: E34


11 Apr 2018, 19:25:58 @kamikadzemk rakstīja:
Salons ir vienkārši briesmīgs. Es, protams, saprotu, ka gaumes lieta, bet tie tumšie brūnie koka paneļi Tā jau komplektācija tīri neko. Es gan esmu iesprindzis tā lai obligāti būtu dubultie logi, kas stipri samazina izskatāmos variantus.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a6/gmhle.html
Šitāds salons ir. Tas koks ir matēts un raksts tikpat kā nav redzams. ap navi varēja būt mazāk alumīnija. Bet šis ir vecais 10.g interjers.
Jaunie šeit komentētie - pie brūnā salona alu par daudz, kā opelī. Otrajam tas koks baigi izteiksmīgs, arī so so.
Offline
Vantage
11. Apr 2018, 22:18 #116

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5165

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

Par komplektāciju iekš C7 varētu pakomentēt.

Tam sarkanajam un mobiles variantam ir Full-Led pirmkārt, kas ir bonuss defaultā. Izskatās labāk, vizuāli.

Tikai allroadam ir adaptīvais kruīzs, jo pazīt to var pēc sensoriem tipiski miglas lukturu vietā. Šitā gan ir noderīga fīča tomēr.

Sarkanais un mobiles piedāvātais ir komfortzitze, atšķirība ir tas, ka sarkanajam ir ar ventilāciju. Mobiles variantā ir sportistze s-line. Parastie kresli ir ar apaliem galiem, bez konturas. Manuprat vispar pilnigs

Tas mobiles variants gan ir prasto klimu, vajag būt vismaz divu zonu ar displeju.

Visiem tiesa ir, lielie navi. Mazais un sūda navi ir bez touchpada, bet ar fiziskām pogām tā vietā.

Headaps - nesmuks caurums panelī, bet pierast viegli pie tā un atiet grūti.

Bose ir tikai mobiles variantā, pārējie ir bāze. Bose būs daudz labāk, B&O - teorētiski pluss, bet var iztikt.

Nav nevienam keyless, kas arī ir labi. Pre-fl am bija spīdīgas rokturu augšas, kad keyless ir komplektācijā.

No dzinējiem: q ir pamatizvēle, jo multitronix sux. 204 < 245 < 313, labaks un foršāks. 313 versijai ir biturbo nevis 1 turbina ar mainamo geometriju (hvz ka bus nakotne ar to visu), ka ari forsaka 8gang ZF karba, kas peec visa spriezot ir izturigaka neka s-tronic iekš 204/245 q versijas.

Ak jaa, allroadam ir pneima, pietam advancetaka, neka vnk parastam A6 q ar pneimu. Allroadam var regulet cietiibu un ko vel tik nee.

[ Šo ziņu laboja Vantage, 11 Apr 2018, 22:20:35 ]

Offline
Vantage
12. Apr 2018, 08:17 #117

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5165

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

lūdzu, studējiet ekstras

http://www.audi.de/etc/medialib/ngw/product/pdf..._a6_133_1230.pdf
Offline
Vantage
19. Apr 2018, 10:16 #118

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5165

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

tika runāts par pareizajām komplektācijām. Šeit zemāk ir viss ko sirds kāro, labais dzinējs: pat R20, tinte logos, B&O, headaps, laneassist, autoparkings utt... no visa tikai nav ventilatoru, štorkas, lūkas un keyless. cena arī OK

A6 C7 3.0tdi
Offline
ilmars4998
07. May 2018, 09:52 #119

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1215

Braucu ar: 528i, XY-28

Pērku automātisko kārbu no 1.9tdi 96kw. Karbas kods GHQ
Offline
VMR
14. Aug 2018, 12:39 #120

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 9933

Braucu ar: sporta variantu

Klau, A7 facelift viss ir alumīnija? Vai tikai priekša?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips