Online
Pašreiz BMWPower skatas 100 viesi un 52 registreti lietotaji.
|
Tēma: Audi topiks
Autors | Ziņojums |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 2141
Braucu ar:
| Starp citu Audi tikko prezentēja pa ilgiem laikiem pirmo RWD modeli. Audi R8 RWS - tas gan būs izlaists limitētā skaitā.
https://www.youtube.com/watch?v=3xPcTqOe2i8 | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23037
Braucu ar:
| Nu peec garantijas nekasnebuusjaaraasaar pirkstu  | Offline | | |
Yeehaa | |  Kopš: 10. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar:
|
12 Mar 2018, 22:29:37 @ieveens rakstīja:
Paldies, bet nee Pietiekami komuniceju par garantijas auto, ar pirkstu paradot var problemas atrast un katru reizi censas atfutbolet par garantijas lietam. Neredzu iemeslu tur apkopt pecgarantijas auto, ja nu vienigi ko loti specifisku.
12 Mar 2018, 21:29:42 @karlsonss rakstīja:
12 Mar 2018, 14:07:39 @ieveens rakstīja:
Padalieties ludzu pieredzee kur rigaa remontejat savus pecgarantijas audi. Runa ir par a6 allroad. Zemako cenu serviss neinterese, bet kvalitate par atbilstosu cenu un meistari kam pieredze audi jomaa.
Par Auto Union agrak dzirdetas labas atsauksmes.
Pateicos jau ieprieks 
audi diileris? 
Es arī meklēju, un atradu, ka labas atsauksmes ir par Gaspars Racing Team, bet bijis vēl neesmu | Offline | | |
|
Vantage  | |  Kopš: 02. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6618
Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti
|
13 Mar 2018, 08:05:13 @karlsonss rakstīja:
Nu peec garantijas nekasnebuusjaaraasaar pirkstu 
ko tu tur murgo 
ir lietas, kuras vēlams izpildīt ar OEM instrumentiem un kautkādu garantu, ka netiks sapists nekas pa ceļam. Par piemēru, kārbas eļļas maiņa. FYI- S-Tronicam tas prieks maksā ~300 EUR, ~2h darba un uz 60k km esi brīvs.
Cita lieta, normāli nodiagnosticēt, salabot un pārbaudīt - nevis tikai nomainīt detaļu dīlera stilā. Nu, Audziku Blek_Rašan, ja tā to varētu nosaukt man te bija prikols, kļūda panelī par pneimu parādījas, pie dīlera kompja - "0" nekādu problēmu konstatētu. protams, par to arī jānoloka darba stundas likme, kaut nekāds defekts atklāts. | Offline | | |
lumiatrix | |  Kopš: 31. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 103
Braucu ar: TDI
| Iesakiet kur meklēt/nopirkt LED numura apgaismojumu, lai nemet erroru un apskati arī var iziet. (Ja pareizi jāņem ne tikai spuldze, bet ar visu korpusu)
A4 Avant B8 2011g.
Bixenonā nav, kā aizeju, tā sola ka pēc diviem mēnešiem būs | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23037
Braucu ar:
|
13 Mar 2018, 10:42:31 @Vantage rakstīja:
13 Mar 2018, 08:05:13 @karlsonss rakstīja:
Nu peec garantijas nekasnebuusjaaraasaar pirkstu 
ko tu tur murgo 
ir lietas, kuras vēlams izpildīt ar OEM instrumentiem un kautkādu garantu, ka netiks sapists nekas pa ceļam. Par piemēru, kārbas eļļas maiņa. FYI- S-Tronicam tas prieks maksā ~300 EUR, ~2h darba un uz 60k km esi brīvs.
Cita lieta, normāli nodiagnosticēt, salabot un pārbaudīt - nevis tikai nomainīt detaļu dīlera stilā. Nu, Audziku Blek_Rašan, ja tā to varētu nosaukt man te bija prikols, kļūda panelī par pneimu parādījas, pie dīlera kompja - "0" nekādu problēmu konstatētu. protams, par to arī jānoloka darba stundas likme, kaut nekāds defekts atklāts.
es tak tev saku - kaa garantija beigsies, taa nekas vairs ar pirkstu nebuus jaaraada, pashi piefisiisies visam  | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 11296
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Vajag izinstalēt precatus, bez kļūdām, tupa izurbt varu pats.
| Offline | | |
Vantage  | |  Kopš: 02. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6618
Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti
| Ko sakāt par jauno C8 A6?
Dizains ir OK, redzama evolūcija un pozitīvi izskatās no aizmugures rakursa. Feikās trubas gan ir 
Cenas, +- tas pats, var teikt, pat lētāks, saliekot identiskas ekstras un pie fakta, ka progresīvāks auto nekā C7, kā arī jaudīgāks/ekonomiskāks.
Man sanāca ~92 E (Audi Code: A5BM61AQ https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a6/a6-...ausstattung.html). Basis preis 60k, pārējais ekstras, pēc analoģijas kā esošajam. Līdzīgi kā G30 vai W213, ar aptuveni 70k var iztikt 3l diesel kategorijā.
Šobrīd pieejamie dzinēji:
50TDI (3.0) quattro, 286hp, 8gang auto (60k EUR)
55TFSI (3.0) quattro, 340hp, s-tronic (62k EUR)
būs arī lētāki varianti. not bad.[ Šo ziņu laboja Vantage, 11 Apr 2018, 10:57:55 ] | Offline | | |
baisulis123 | | Kopš: 20. Sep 2017
Ziņojumi: 1842
Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi
| Lai saprastu kas ir kas, klātienē ir jāpatausta riepiņa  | Offline | | |
HUBLOC | |  Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4362
Braucu ar: Q7
| jebkurā gadījumā, aizmugurē sēdošajiem ceļi dursies sēdekļos Atliek A8  | Offline | | |
Vantage  | |  Kopš: 02. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6618
Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti
|
11 Apr 2018, 10:52:10 @baisulis123 rakstīja:
Lai saprastu kas ir kas, klātienē ir jāpatausta riepiņa 
tas tiesa, tas tiks darīts, kad modelis ieradīsies klātienē.
bet nu vispirms vēršu uzmanību interneta_ekspertiem. lai nu izsaka savu viedo viedokli un 1000 iemeslus, kādēļ Minhenes produkts ir pārāks  | Offline | | |
HUBLOC | |  Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4362
Braucu ar: Q7
|
11 Apr 2018, 10:52:10 @baisulis123 rakstīja:
Lai saprastu kas ir kas, klātienē ir jāpatausta riepiņa 
Darīts 
| Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 4043
Braucu ar: E34
|
11 Apr 2018, 10:56:43 @Vantage rakstīja:
11 Apr 2018, 10:52:10 @baisulis123 rakstīja:
Lai saprastu kas ir kas, klātienē ir jāpatausta riepiņa 
tas tiesa, tas tiks darīts, kad modelis ieradīsies klātienē.
bet nu vispirms vēršu uzmanību interneta_ekspertiem. lai nu izsaka savu viedo viedokli un 1000 iemeslus, kādēļ Minhenes produkts ir pārāks 
Abi ir Minhenes produkti :fail:
C6, pāri 300K, 120K pa LV, piekare joprojām rūpnīcas, tas baigi patīkami.
Un ja sludinājumā rakstīts 180K, pilnīgi viss pārlasīts, tad ziniet, ko es domāju 
Bet nu AudiAG grūti laiki un BMW ir priekšā, kvantitātē noteikti | Online | | |
Vantage  | |  Kopš: 02. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6618
Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti
|
11 Apr 2018, 11:18:33 @bum_bumz rakstīja:
11 Apr 2018, 10:56:43 @Vantage rakstīja:
11 Apr 2018, 10:52:10 @baisulis123 rakstīja:
Lai saprastu kas ir kas, klātienē ir jāpatausta riepiņa 
tas tiesa, tas tiks darīts, kad modelis ieradīsies klātienē.
bet nu vispirms vēršu uzmanību interneta_ekspertiem. lai nu izsaka savu viedo viedokli un 1000 iemeslus, kādēļ Minhenes produkts ir pārāks 
Abi ir Minhenes produkti :fail:
C6, pāri 300K, 120K pa LV, piekare joprojām rūpnīcas, tas baigi patīkami.
Un ja sludinājumā rakstīts 180K, pilnīgi viss pārlasīts, tad ziniet, ko es domāju 
Bet nu AudiAG grūti laiki un BMW ir priekšā, kvantitātē noteikti
feils tev ir starp kājām.
Ingolstadt NAV Munich. Vienīgais kas vieno, abi ir iekš Freistaat Bayern.
Audi piekare ir OK, bet salīdzinot ar Toyota/Lexus - kā no siera. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 4043
Braucu ar: E34
|
11 Apr 2018, 11:24:28 @Vantage rakstīja:
Ingolstadt NAV Munich. Vienīgais kas vieno, abi ir iekš Freistaat Bayern.
Audi piekare ir OK, bet salīdzinot ar Toyota/Lexus - kā no siera.
Ok, ok. Kādreiz bija dizaina centrs. Kopš pērnā oktobra ir jauns Ingolštatē  | Online | | |
Vantage  | |  Kopš: 02. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6618
Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti
| Ingolštatē hq vienmēr ir bijis 
bet papētot vēl aprīkojuma sarakstu, pamanāmākie jaunumi:
1) HD Matrix-LED-Scheinwerfer mit dynamischem Blinklicht 2.100,00 EUR
vienkāršots Matrix-LED-Scheinwerfer 1.550,00 EUR
parastais Xenon+LED defaultā
2) Panorama-Glasdach 1.650,00 EUR
sedanam neatceros, ka būtu bijis Panorāmas jumts
3) Doppelspeichen-Lederlenkrad mit Multifunktion, Schaltwippen und Lenkradheizung 310,00 EUR
C7 NAV stūres apsilde, šis uzskatāms par jaunumu.
4) Kontur-Ambiente-Lichtpaket (mehrfarbig regelbar) 570,00 EUR
vēl vairāk salona LED apgaismojums
5)MMI Navigation plus mit MMI touch response inkl. Audi virtual cockpit 2.200,00 EUR
ekrāns taho/spido instrumentu vietā un glaunākā navi.
6) Bang & Olufsen Advanced Sound System mit 3D-Klang (kopējā jauda 1.820W) 6.450,00 EUR
Vecais B&O bija 1.200W. Galvenais jautājums kā reāli dzīvē šī skanēs, vai būs solītais MEGA efekts.
7) Dynamik-Allradlenkung 1.900,00 EUR
Interesanta lieta. Ar sporta diferenciāli jābūt šim jabūt default.
Neredzu analogam 272HP C7 dieselim AdBlue. Tagad C8 dieselim defaultā jau ir AdBlue tank 12l vai 24l bez piemaksas.
Citādi papildaprīkojuma ziņā šeit ir evolūcija, nevis revolūcija. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 2141
Braucu ar:
| Pagajuso vasaru nopirku c7 un loti labi atceros, ka vareja iekonfiguret ari apsildamo sturi. AdBlue ir visiem C7 dizeliem, iznemot mazjaudigako 2,0tdi. WAG to sistemu sauca par SCR. Ar 12l AdBlue baku man pietika aptuveni 10k km. Lietotaja rokas gramata ir aprakstita aptuvena attieciba starp degvielas un AdBlue paterinu. Laikam bija intervala no 1,5% lidz 3,5%. [ Šo ziņu laboja smudo, 11 Apr 2018, 14:20:30 ] | Offline | | |
Vantage  | |  Kopš: 02. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6618
Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti
|
11 Apr 2018, 14:18:13 @smudo rakstīja:
Pagajuso vasaru nopirku c7 un loti labi atceros, ka vareja iekonfiguret ari apsildamo sturi. AdBlue ir visiem C7 dizeliem, iznemot mazjaudigako 2,0tdi. WAG to sistemu sauca par SCR. Ar 12l AdBlue baku man pietika aptuveni 10k km. Lietotaja rokas gramata ir aprakstita aptuvena attieciba starp degvielas un AdBlue paterinu. Laikam bija intervala no 1,5% lidz 3,5%.
a, jā. mana kļūda - iekš C7 bija gan te tāda norāde. Multifunktions-Lederlenkrad im 4-Speichen-Design, beheizbar .
https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a6/a6-...t/interieur.html
Par AdBLue, hvz, vai nav dažādiem tirgiem dažāda specifika? Vai arī visiem EU6 bija AdBlue defaultā? | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7332
Braucu ar: pelēko bultu
|
11 Apr 2018, 10:32:38 @Vantage rakstīja:
Ko sakāt par jauno C8 A6?
Sūds. E36 labāks, purnu nestumj ārā līkumos. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 2141
Braucu ar:
|
11 Apr 2018, 14:44:52 @Vantage rakstīja
Par AdBLue, hvz, vai nav dažādiem tirgiem dažāda specifika? Vai arī visiem EU6 bija AdBlue defaultā?
Visiem nav SCR (AdBlue). Ja var izspiest EURO6 bez ta, tad nebus. Piemeram 150zs 2,0 tdi nav SCR, bet 190zs tam pasam dzinejam jau bus SCR. Neesmu interesejies, vai ir kads 3,0tdi EURO6 bez SCR. | Offline | | |
|
Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips
|