Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
N53series
12. Jan 2018, 02:17 #121

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jan 2018, 01:05:50 @Kaross rakstīja:
Ņem palasi labāk. Citādi baigi brauc auzās.

Te ir viens materiāls pa taisno no Bosch. Izzagts, protams. Publikai plašākai Bosch šādu info nepiedāvā.

http://jmgarage.ru/wp-content/uploads/2014/10/E...10-RBOS-EDS2.pdf


redz, es izstraadaaju reaallaika mcu sisteemas. es ar to reizem naudu pelnu. es esmu arii softus rakstijis ASMaa. es aptuveni staados priekshaa, par ko ir teema.
bet, man ir diezgan gruuti oponeet situaacijaa, ja tu lieto softu, kuru alja izstradaajush dzeki, kas kaut ko nospeerushi, kaut ko pahakojushi no treshajiem dzekiem, kur sistemu izstraadajushi ceturtie, bet testeejushi piektie.
un mees ar teemu 'algoritmi' saprotam pilniiigi atskjiriigas lietas.

ok, jautaashu no otra gala:
vai peec mezgla X deleteeshanas 'korektaa veidaa' tu [vai kaads cits] var dot 100% gaantiju, ka tajaa 200k komandu garaja palagaa neviena proceduura/funkcija/cikls tomeer necheko to mezgla X parametru Y? nee.
vai tu [kaads cits] var dot 100% garantiju, ka kaada funkcija/proceduura/cikls n shit peec shiis iejaukshanas neizlido ar kljuudu?
vai tu [kaads cits] var dot garantiju, ka peeec laika X peec logjikas, redzot piesarnjojumu 0 [kaads buus konreetaa mezgla X parametrs Y] tas DDE nepaariet pa citu nosaciijuma zaru/algoritmu taa kokaa?
protams, ka nee. jo visu sho zin alja developeru team konkreeti vechi [zinaaja. precizaak - alja zinaaja, jo dokumentaacijas/algoritmu/lazhu/ielaapu tur bija chupaam].
tu vnk izmanto softu, kas tev kaut ko sola. principaa, reaali nesaprotot, ko tu dari, un nespeejot neko garanteet.

p.s. docs interesants. cik tur lpp? 1500?2000? taa ir tikai projekta dokumentaacija. taas pat nav bloksheemas [tur vietaam paviid mazu fragmentu vienkaarshotas bloksheemas]. tur ir funkcionalitaates apraksti. kods apakshaa - veel desmietiem/simtiem reizhu apjomaa nopietnaaks [te pat linki uz mainiigajiem, logjiski, pazudushi].

lai nebuutu tupa kritika, peec manas saprashanas - kaut ko iz teemas 'visam buutu jaastraadaa, kaa razhotaajs ieplaanojis' vareetu teikt tad, ja pie izraveeta DPF, piemeram, tiktu tas tiktu [korekti] simuleets [pretspiediena/mikrodalju sensoru raadiijumi]. jaa, tad notiktu neeksisteejosha filtra regjeneraacijas, bet tad vismaz visi algoritmi notiktu kaa stock paredzeets.

[ Šo ziņu laboja N53series, 12 Jan 2018, 02:35:27 ]

Offline
N53series
12. Jan 2018, 02:41 #122

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jan 2018, 01:03:00 @Kaross rakstīja:
Ko? Sanāk, ka inženieri ir paredzējuši, lai auto strādā bez DPF, bet Tu saki, ka viņi to būs izstrādājuši nepareizi un ilgtermiņā kaut kas gļukos?
Nopietni? No kurienes tas viss dzimst?


man nav gruuti paskaidrot.
testa proceduuru rezhiims atskjiraas no pilnas funkcionalitaates rezhiima. [piedoshanu, es kaa razrabotchiks meegjinu paskaidrot - ja nesaproti, saki].
tb., var buut testa funkcija - atrubiit dpf, lai testeetu, piemeeram, dajebko [kartes, adaptaacijas, termaalaas lietas]. tajaa pat laikaa - shim rezhiimam var buut ierobezhojumi laikaa/motorstundaas, citos nosaciijumos. var buut ierobezhojumi ieprieksheejaa bloka konfigaa/veesturee/sekvencee.

jaa, pat, ja alja tiek paardziits no E2 bloka softs, var buut briinumi.
piemeeram, man ir konkreeti pieraadiijumi tam, ka, piem., MSD, pilniigi paarflehots [protams, par karteem/config apgabalu nerunaajot - tur ir cits fr/power_class, utml] tomeer saglabaa dalju config no saakotneejaa. es to vnk redzu.

p.s. par gljukoshanu - ir skaidrs, ka tu nekad shaadas sisteemas neesi ne izstraadaajis, ne testeejis. tikai kaut ko mauj
Offline
baisulis123
12. Jan 2018, 08:30 #123

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Karūsa tikko dabūja ierīt līdz olām
Offline
Mizx
12. Jan 2018, 12:47 #124

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:

Vispār saprotu, par ko te N53series runā, jebkurā gadījumā tas ir jau tāds pilnībā līdz galam nepierādāms līmenis. Bet par kaut kā amputēšanu ir līdzīgs piemērs, Mercedes-Benz vēl pirms dažiem gadiem nevarēja pilnībā atslēgt ABS / ESP utt. sistēmu. Pie mums "gudrinieki" to risināja izraujot attiecīgo drošinātāju. Sanāca šo lietu izrunāt rūpnīcā ar inženieriem, viņi pateica, ka auto šādā gadījumā ir principā avārijas režīmā un top performance dabūt nevar. Lai arī varbūt šķitīs, ka ir OK, reāli parametri auto būs apgriezti. Jautājot par pārprogrammēšanu viņi smīnēja un teica, ka nav iespējams, jo auto kopējā sistēma ir izstrādāta un optimizēta darbībai ar ABS un bez tā neko labāku izspiest nesanāks. Krēslam var nozāģēt kāju un ar atlikušajām mēģināt padarīt to max stabilu, bet kaut kādi ierobežojumi tik un tā būs, pat ja krēslu pēc tam varēs lietot normāli. Neviens netērē līdzekļus paralēlu vienlīdz labu režīmu izstrādei. Tas, ka kopumā ir iespējas paspēlēties ar auto jaudu jau cits stāsts — čipotājiem parasti nav jāgarantē dažādu elementu darbaspēja nākamajam pusmiljonam kilometru. Bet elementu sistēma ir elementu sistēma un viņi netaisa "paralēlus" vienlīdz labus risinājumus.
Offline
Ridlihs
12. Jan 2018, 13:02 #125

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


11 Jan 2018, 19:07:21 @Jonix rakstīja:
Otra daļa nospļaujas un izgriež filtru, pie viena arī uzčipo


labs
Offline
Nerds
12. Jan 2018, 13:23 #126

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:

Kantoris ar vărdu man visu izravě ără, Iedod papîru ar garantiju, ka viss darbojas. Apskati var iziet.
Brauc 3gadus bez problěmăm.
Un ko tagad, visi lohi, jo růpnîcă tă nebija paredzets?
Tă arî nesapratu par ko cepiens.
Offline
yanks
12. Jan 2018, 13:26 #127

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

Kādu tieši garantiju aizbrauc pēc gada pie viņiem un pasaki, ka dēļ viņiem motors noklapēja. Paskatīsimies kur Tu varēsi iet...
Offline
N53series
12. Jan 2018, 13:38 #128

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jan 2018, 13:23:28 @Nerds rakstīja:
Kantoris ar vărdu man visu izravě ără, Iedod papîru ar garantiju, ka viss darbojas. Apskati var iziet.
Brauc 3gadus bez problěmăm.
Un ko tagad, visi lohi, jo růpnîcă tă nebija paredzets?
Tă arî nesapratu par ko cepiens.


Ieskanee,luudzu,to papiiru. Paareejais teksts liecina par ljoti vaaju smadzenju darbiibu,te diskuteet nav veerts.
Offline
Nerds
12. Jan 2018, 14:22 #129

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


12 Jan 2018, 13:38:42 @N53series rakstīja:

12 Jan 2018, 13:23:28 @Nerds rakstīja:
Kantoris ar vărdu man visu izravě ără, Iedod papîru ar garantiju, ka viss darbojas. Apskati var iziet.
Brauc 3gadus bez problěmăm.
Un ko tagad, visi lohi, jo růpnîcă tă nebija paredzets?
Tă arî nesapratu par ko cepiens.


Ieskanee,luudzu,to papiiru. Paareejais teksts liecina par ljoti vaaju smadzenju darbiibu,te diskuteet nav veerts.

To kuram ir văja smadzeňu darbîba droši vari pateikt VW datoriku salidojumă.

To viňi forši pierădija, kă var ticět růpnîcas "standartiem".


Ja nu kas, es ar Tevi nediskuteju. Nav jěgas, tu tak visus pëc kărtas par dundukiem uzskati.
Spogulî paskaties.
Offline
Kaross
12. Jan 2018, 14:46 #130

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Jan 2018, 02:41:09 @N53series rakstīja:

12 Jan 2018, 01:03:00 @Kaross rakstīja:
Ko? Sanāk, ka inženieri ir paredzējuši, lai auto strādā bez DPF, bet Tu saki, ka viņi to būs izstrādājuši nepareizi un ilgtermiņā kaut kas gļukos?
Nopietni? No kurienes tas viss dzimst?


man nav gruuti paskaidrot.
testa proceduuru rezhiims atskjiraas no pilnas funkcionalitaates rezhiima. [piedoshanu, es kaa razrabotchiks meegjinu paskaidrot - ja nesaproti, saki].
tb., var buut testa funkcija - atrubiit dpf, lai testeetu, piemeeram, dajebko [kartes, adaptaacijas, termaalaas lietas]. tajaa pat laikaa - shim rezhiimam var buut ierobezhojumi laikaa/motorstundaas, citos nosaciijumos. var buut ierobezhojumi ieprieksheejaa bloka konfigaa/veesturee/sekvencee.

jaa, pat, ja alja tiek paardziits no E2 bloka softs, var buut briinumi.
piemeeram, man ir konkreeti pieraadiijumi tam, ka, piem., MSD, pilniigi paarflehots [protams, par karteem/config apgabalu nerunaajot - tur ir cits fr/power_class, utml] tomeer saglabaa dalju config no saakotneejaa. es to vnk redzu.

p.s. par gljukoshanu - ir skaidrs, ka tu nekad shaadas sisteemas neesi ne izstraadaajis, ne testeejis. tikai kaut ko mauj


Teikšu kā ir. Tu te visu laiku mauj ka visi ir lohi, dīzeļi mēsli, neko tur pareizi nevar izdarīt. Nav, nebūs performance u.c. sūdi.

Tagad man paskaidro kā tas nāk, ka izņemot filtru uz jaudas stenda reizēm pat var dabūt pāris Zs klāt no standarta jaudas un 90% gadījumu klienti priecājās, jo patēriņš nokrīt. Es nerunāju par veciem nobrauktiem, bet par tādiem kur cilvēki auto ir pirkuši jaunu. Man ir bijuši vairāki gadījumi, kad klients stāsta par to, ka pat tāds patēriņš automašīnai nav bijis, kad izdzinis no salona. Tukšgaita perfekta, nevibrē, nekratās, kā tavi iedomu dīzeļi. Kur šajā visā ir problēma? Tur tāpat noteikti adaptācijas ir noteikti ir nepareizas? Problēma ir kādam galvā.
Tās tavas iedomu problēmas jau līdz kaklam sēž.
Sauc mani par lohu cik vēlies. Tavs viedoklis sen jau dziļi pie dirsas. Redzot kāds aprobežots auns tu esi.
P.s. tev pat nav nojausmas ko esmu izstrādājis un ko testējis. Pavisam drīz plašākai publikai būs pieejams uz Atmega128 bāzēts kontrolieris. softs ASMaa kopā ar uz JAVA bāzētu softu priekš PC interfeisa.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Jan 2018, 14:48:30 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
12. Jan 2018, 15:03 #131

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jan 2018, 14:46:59 @Kaross rakstīja:

12 Jan 2018, 02:41:09 @N53series rakstīja:

12 Jan 2018, 01:03:00 @Kaross rakstīja:
Ko? Sanāk, ka inženieri ir paredzējuši, lai auto strādā bez DPF, bet Tu saki, ka viņi to būs izstrādājuši nepareizi un ilgtermiņā kaut kas gļukos?
Nopietni? No kurienes tas viss dzimst?


man nav gruuti paskaidrot.
testa proceduuru rezhiims atskjiraas no pilnas funkcionalitaates rezhiima. [piedoshanu, es kaa razrabotchiks meegjinu paskaidrot - ja nesaproti, saki].
tb., var buut testa funkcija - atrubiit dpf, lai testeetu, piemeeram, dajebko [kartes, adaptaacijas, termaalaas lietas]. tajaa pat laikaa - shim rezhiimam var buut ierobezhojumi laikaa/motorstundaas, citos nosaciijumos. var buut ierobezhojumi ieprieksheejaa bloka konfigaa/veesturee/sekvencee.

jaa, pat, ja alja tiek paardziits no E2 bloka softs, var buut briinumi.
piemeeram, man ir konkreeti pieraadiijumi tam, ka, piem., MSD, pilniigi paarflehots [protams, par karteem/config apgabalu nerunaajot - tur ir cits fr/power_class, utml] tomeer saglabaa dalju config no saakotneejaa. es to vnk redzu.

p.s. par gljukoshanu - ir skaidrs, ka tu nekad shaadas sisteemas neesi ne izstraadaajis, ne testeejis. tikai kaut ko mauj


Teikšu kā ir. Tu te visu laiku mauj ka visi ir lohi, dīzeļi mēsli, neko tur pareizi nevar izdarīt. Nav, nebūs performance u.c. sūdi.

Tagad man paskaidro kā tas nāk, ka izņemot filtru uz jaudas stenda reizēm pat var dabūt pāris Zs klāt no standarta jaudas un 90% gadījumu klienti priecājās, jo patēriņš nokrīt. Es nerunāju par veciem nobrauktiem, bet par tādiem kur cilvēki auto ir pirkuši jaunu. Man ir bijuši vairāki gadījumi, kad klients stāsta par to, ka pat tāds patēriņš automašīnai nav bijis, kad izdzinis no salona. Tukšgaita perfekta, nevibrē, nekratās, kā tavi iedomu dīzeļi. Kur šajā visā ir problēma? Tur tāpat noteikti adaptācijas ir noteikti ir nepareizas? Problēma ir kādam galvā.
Tās tavas iedomu problēmas jau līdz kaklam sēž.
Sauc mani par lohu cik vēlies. Tavs viedoklis sen jau dziļi pie dirsas. Redzot kāds aprobežots auns tu esi.
P.s. tev pat nav nojausmas ko esmu izstrādājis un ko testējis. Pavisam drīz plašākai publikai būs pieejams uz Atmega128 bāzēts kontrolieris. softs ASMaa kopā ar uz JAVA bāzētu softu priekš PC interfeisa.


smalki. esi gatavs kaut PM pastaastiit, ko no taa kontroliera [sheema/pcb/algoritmi/ASM] esi pats veidojis?

bet, esmu vnk sagrauts, izlasot par tavu pozitiivo pieredzi katraa zinjaa, tavs komunikaacijas veids rada paarlieciibu, ka - ja kaut kas nebuus kaa vajag, tu visu atrisinaasi katraa zinjaa, klientus par auniem nesauksi, nah nesutiisi
Offline
Mizx
12. Jan 2018, 15:05 #132

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:

Kaross, jaudas stends neparāda neko no iepriekš aprunātā un Latvijas tehniskā apskate arī pārbauda gandrīz neko. VW skandāls jau piemirsies? Tas jau tieši par tematu! Ka šie tolaik nejēdza uztaisīt normālus motorus, kas atbilst prasībām, tāpēc nācās krāpties, lai ir gan jauda, gan it kā ir korekti izmeši. Bet tas ir pilnīgi cits temats! Ja tas būtu tik vienkārši, VW aizsūtītu visus savus dīzeļus pie Tevis "sataisīt" un nebūtu nekādus sodus maksājuši!
Offline
N53series
12. Jan 2018, 15:16 #133

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

mani vairaak paarsteidza teksts 'paaris zirgi klaat'..
tas liecina par pilnigu pamatlietu nejeegshanu.

stenda kljuuda, da kaut +/-5% [reaali - kuda lielaaka] jau sastaada +/-15hp pie 300 ref veertiibas. tas ir iz teemas - stundas laikaa nomeeram vairaakas reizes. es te runaaju par relatiivajaam veertiibaam, ne absoluutajam [tur kljuuda veel lielaaka, saprotams].
tb., skatam stenda tehniskos datus, skatam sadalju, kad/kaa tas ir kalibreejams, un tad runaajam taalak. katraa zinjaa, tie 'paaris hp' mainiisies no dzineeja t, no aara t, no kaarbas darba t, no chupas veel citu faktoru.
Offline
Zurcinna_
12. Jan 2018, 15:36 #134

Kopš: 12. Jan 2018

No: Viļaka

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Dzeki wienreiz beidziet kasskketies
sseit ir normala majaslapa newajag wisulaiku uzwesties ka ienaideniekiem
Offline
Harcix
12. Jan 2018, 16:19 #135

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7796

Braucu ar: V10


12 Jan 2018, 15:36:30 @Zurcinna_ rakstīja:
Dzeki wienreiz beidziet kasskketies
sseit ir normala majaslapa newajag wisulaiku uzwesties ka ienaideniekiem

Soreiz tiesi interesanti palasiit

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
HiJaCKeR
12. Jan 2018, 16:20 #136

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4496

Braucu ar: BMW E90 330i

Un kas ir ar NOx pēc čipošanas?
Offline
uldens1
12. Jan 2018, 18:44 #137

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


12 Jan 2018, 14:46:59 @Kaross rakstīja:

12 Jan 2018, 02:41:09 @N53series rakstīja:

12 Jan 2018, 01:03:00 @Kaross rakstīja:
Ko? Sanāk, ka inženieri ir paredzējuši, lai auto strādā bez DPF, bet Tu saki, ka viņi to būs izstrādājuši nepareizi un ilgtermiņā kaut kas gļukos?
Nopietni? No kurienes tas viss dzimst?


man nav gruuti paskaidrot.
testa proceduuru rezhiims atskjiraas no pilnas funkcionalitaates rezhiima. [piedoshanu, es kaa razrabotchiks meegjinu paskaidrot - ja nesaproti, saki].
tb., var buut testa funkcija - atrubiit dpf, lai testeetu, piemeeram, dajebko [kartes, adaptaacijas, termaalaas lietas]. tajaa pat laikaa - shim rezhiimam var buut ierobezhojumi laikaa/motorstundaas, citos nosaciijumos. var buut ierobezhojumi ieprieksheejaa bloka konfigaa/veesturee/sekvencee.

jaa, pat, ja alja tiek paardziits no E2 bloka softs, var buut briinumi.
piemeeram, man ir konkreeti pieraadiijumi tam, ka, piem., MSD, pilniigi paarflehots [protams, par karteem/config apgabalu nerunaajot - tur ir cits fr/power_class, utml] tomeer saglabaa dalju config no saakotneejaa. es to vnk redzu.

p.s. par gljukoshanu - ir skaidrs, ka tu nekad shaadas sisteemas neesi ne izstraadaajis, ne testeejis. tikai kaut ko mauj


Teikšu kā ir. Tu te visu laiku mauj ka visi ir lohi, dīzeļi mēsli, neko tur pareizi nevar izdarīt. Nav, nebūs performance u.c. sūdi.

Tagad man paskaidro kā tas nāk, ka izņemot filtru uz jaudas stenda reizēm pat var dabūt pāris Zs klāt no standarta jaudas un 90% gadījumu klienti priecājās, jo patēriņš nokrīt. Es nerunāju par veciem nobrauktiem, bet par tādiem kur cilvēki auto ir pirkuši jaunu. Man ir bijuši vairāki gadījumi, kad klients stāsta par to, ka pat tāds patēriņš automašīnai nav bijis, kad izdzinis no salona. Tukšgaita perfekta, nevibrē, nekratās, kā tavi iedomu dīzeļi. Kur šajā visā ir problēma? Tur tāpat noteikti adaptācijas ir noteikti ir nepareizas? Problēma ir kādam galvā.
Tās tavas iedomu problēmas jau līdz kaklam sēž.
Sauc mani par lohu cik vēlies. Tavs viedoklis sen jau dziļi pie dirsas. Redzot kāds aprobežots auns tu esi.
P.s. tev pat nav nojausmas ko esmu izstrādājis un ko testējis. Pavisam drīz plašākai publikai būs pieejams uz Atmega128 bāzēts kontrolieris. softs ASMaa kopā ar uz JAVA bāzētu softu priekš PC interfeisa.
n53 ir gudrs savā šauraja specialitātē un ir aizmirsis ka auto ir domāts braukšanai un ir pilnigi pie kajas ja kāds ieprogramets bits kaut kur ne tā aizklist.
Offline
AF
12. Jan 2018, 18:52 #138

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


12 Jan 2018, 16:20:54 @HiJaCKeR rakstīja:
Un kas ir ar NOx pēc čipošanas?
protams ka pieaug.
Offline
Modrs
12. Jan 2018, 19:09 #139

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

beidzot kaspič pateica visu tā, kā ir. Par to es tevi cienu, tā pat, kā dažs labs ciena steelu

Turpinot beztēmu. Paši čiptāji šajā forumā ir atzinušies, ka dīzeļu čipošana pieļauj vairāk kļūdas. Un šīs kļūdas vizualizējas ar traku kūpēšanu.
Pie viena no šejieniešiem mans švāģeris pirms vairākiem gadiem čipoja 1,9tdi sūkņa motoru. Jā, zirgi vairāk, bet tai pašā laikā pie kkādām sakritībām, kad pa strauju nospieda akseleratora pedāli aukstam motoram, tad motors sāka kūpēt, drebēt un risinājums bija izslēgt/ieslēgt aizdedzi un pēc tam prātīgi braukt un gaidīt motora uzsilšanu. WTF? kāpēc - tāpēc ka bija tas, ko Kaspič rakstīja vairākus postus atpakaļ. Dīvaini, ka toreiz uz šo ne tik jauno motoru pats čipotājs dabūba pafisties, lai novērstu šo defektu.

Es ļoti vēlētos, lai csdd stingrāk kontrolētu DPF esamību/neesamību un ir vai nav čipots. un tad vai nu bans skatei, vai arī paaugstināta transportlīdzekļa nodeva un/vai dabas resursa nodokļa piemērošana par paaugstinātām emisijām. Tatad, lai jau pašā saknē zustu vēlme pirkt auto, kuru nevar vai negrib uzturēt tehniskā kārtībā. Lai braukā kā VW fans ar 1.2 mazmotoru!

un auto, kuram ir ražotāja garantija - katru reizi pie apkopes veikšanas ECU nolasīšanu, un čipa gadījumā momentānu garantijas anulēšanu.

Šī pašdarbība ir jāsāk kontrolēt, jo katrā sētā ir "ķipa" ūber čipotājs, kurš virspusēji copy-paste čipo, kā rezultātā braukā ar nokvēpušiem bamperiem.
Offline
Staris
12. Jan 2018, 19:11 #140

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Un es gribu, lai katras privātmājas skurstenim būtu uzstādīti eiropā sertificēti filtri, kuri attīra piesārņoto gaisu
Varētu padomāt, ka čipots 2.0d motors piesārņotu dabu vairāk nekā V12 benzīna motors vai dažs labs liellitrāžas dīzeļmotors.

[ Šo ziņu laboja Staris, 12 Jan 2018, 19:12:46 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo