Online

Pašreiz BMWPower skatas 83 viesi un 30 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
Modrs
11. Jan 2018, 18:29 #81

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9923

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Savam 12 gadus vecajam 1,9 PD-TDi EGR esmu joka pēc tīrījis EGR pirms ~ 100 000 km. Nu nebija tur nekas baigi aizaudzis.
Ir joprojām orižinal dzīvelīgs katalizators pie nu jau 196 000km. Sprauslu korekcija pavisam neliela. Braukšana pārsvarā pa ģerevņu, vidēji īsi gabali.
EGR darbība VCDS iespēju robežās uzlikts mazāk atvērts. Es esmu braukājis veselu mēnesi ziemā ar vnk norautu vakuuma trubiņu EGR un sapratu, ka motors ir daudz skaļāks, spalgāka rūkšana un ilgāka darba temperatūras sasniegšana

visas Jūsu problēmas ar EGR un dpf ir tikai indikators nofistam matoram, kuram n-tās reizes muķīts nobraukums.

edit: lai gan imantas barona sulaspakas dīzelim jau ir uzrādīta dūmainība beidzamajā skatē (wtf!?)

Vispirms vajag sākt ar motora savešanu kārtībā, nevis izgriezt visu ārā, stulbi un aplami noprogrammēt un pēc tam ar nokvēpušiem bamperiem braukāt un bārstīt atmazkas, ka kūp tikai pēc sēņošanas

edit: es nezinu, kur ir veiksmes stāsts šeit - VAG grupas čuguna ploks pret faking alumīnija bloku?
Tas, ka man ir kopumā 3 degvielas filtri uzstādīti? Tas, ka eļļu mainu ik pēc 10k km un lejos tikai DUS?

[ Šo ziņu laboja Modrs, 11 Jan 2018, 18:40:34 ]

Offline
Staris
11. Jan 2018, 18:45 #82

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 28836

Braucu ar: ra ucuarB

bladd, pietiek nopirkt normālu nenojātu dīzeli ar beigtiem termostatiem no siltajām zemēm, lai uzrautos uz piedirstu un sabojātu DPF filtru. Nu, nomainīju termostatus un filtrs pēkšņi pats atdzīvosies? Nē.
DPF griež ārā ne jau tāpēc, ka dzīvot apnicis, bet gan tāpēc, ka daudzi nevēlas maksāt to Latvijā "sūda filtram" neadekvāto cenu.
Offline
baisulis123
11. Jan 2018, 18:51 #83

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Nav jau teikts, ka vainīgs filtrs.

Man bija viens auto, kuram dažu gadu laikā nomira 3 turbīnas nu tad izdariet secinājumus paši.

Plus ar opelim 164tk. un nekad nav bijušas nekādas problēmas, ne ar motoru, ne ar dpf filtru, ne ar ko.

problēmas ir nojātu eksemplāru īpašniekiem, piemēram Bergam, kuram viņš kūp kā vecs paravozs.
Offline
N53series
11. Jan 2018, 18:57 #84

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Te ir naakoshaa teema - vaacieshi,franchi,itaalji arii nav idioti. Tas diizelis tiek draazts,kameer var. Tajaa briidii,kad dpf pasaka chau,auto tiek iemests ebajaa. Tas pats ar benziinu. Taapeec tie N43/53 paraadaas tirguu ar maziem nobraukumiem. Tiem taa nox sisteema mirst nost jau pie 120..160kkm. Tikliidz kaa kljuudas par nox- auto uz placi.
Offline
Staris
11. Jan 2018, 18:58 #85

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 28836

Braucu ar: ra ucuarB

šaubos vai kāds dīzelis ir ar tik kristāltīru izplūdi, ka nekad neaizdirstu DPF ciet.
DPF netīrās, ja tev termostati ir beigti. Tātad vari braukt 3 gadus un palēnām dirst ciet to filtru, līdz viņš ir pilns un sabojāts.
Ja beigti termostati skaitās nojāts motors, tad diskusiju nav jēga turpināt.
Saprastu, ja par sprauslām, turbīnu runātu.

Piekrītu N53 augstāk rakstītajam postam.
Bet vidējam latvietim beigts DPF nav problēma. Atrisina to pa latvisko un brauc ar to auto vēl 15 gadus līdz tolmetam.

[ Šo ziņu laboja Staris, 11 Jan 2018, 18:59:50 ]

Offline
N53series
11. Jan 2018, 19:02 #86

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 18:58:54 @Staris rakstīja:
šaubos vai kāds dīzelis ir ar tik kristāltīru izplūdi, ka nekad neaizdirstu DPF ciet.
DPF netīrās, ja tev termostati ir beigti. Tātad vari braukt 3 gadus un palēnām dirst ciet to filtru, līdz viņš ir pilns un sabojāts.
Ja beigti termostati skaitās nojāts motors, tad diskusiju nav jēga turpināt.
Saprastu, ja par sprauslām, turbīnu runātu.

Piekrītu N53 augstāk rakstītajam postam.
Bet vidējam latvietim beigts DPF nav problēma. Atrisina to pa latvisko un brauc ar to auto vēl 15 gadus līdz tolmetam.

Jaa,bet - indeejot sevi un aiz sevis braucoshos. Var,protams,raudaat,ka algas mazas,auto gribaas smalkaaku,bet tie diizelisti jau pashi shauj sev kaajaa. Pashu sievas un beerni indeejaas.
Offline
Jonix
11. Jan 2018, 19:07 #87

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Tiem, kuriem patīk skandināt par "savešanu kārtībā" ir pilnīga taisnība līdz brīdim, kamēr sanāk saskarties ar reālu matemātiku.

Ja nav kāda neveiksme, liels nobraukums vai tas pats beigtais termostats, DPF parasti beidzas dēļ dzinēja problēmām.

Visbiežākās ir sprauslas un kompresija.
Parēķinot šo jautājumu vidēji jaunam dīzelim izmaksas uz remontu ir kā minimums 1200-1800€ (atbilstoši 4 un 6 cilindru dzinējam).
Klāt pieskaitām DPF izmaksas, kuras vācu automašīnām ir vidēji ap 1600€. Aftermarket filtri, normāli nestrādā. Tie, kuri ir redzējuši, zina!
Pēc auto ražotāju remonta plāna ir paredzēts mainīt arī visus DPF devējus un gaisa masas mērītāju. Tas kopā sastāda vidēji kaut kur 400€.

Tātad normāla, pilnvērtīga savešana kārtībā + DPF nomaiņa, lai ar automašīnu reāli ilgtermiņā varētu braukt, tikai sākas no 3500€ un var beigties ar daudz vairāk, atkarībā no reālajiem dzinēja defektiem.
Cipars aug īpaši kosmiski, ja auto ir aprīkots ar SCR/Adblue sistēmu..

Kas notiek šādā situācijā ar tiem, kuri sludina "savešanu kārtībā"? Katru nedēļu kādu pārīti tādu redzu, jo mēs bieži arī palīdzam auto savest kārtībā!
Viena daļa palūdz sataisīt tā, lai tuvākos dažus t km problēma neparādītos un automašīnu tirgo. Otra daļa nospļaujas un izgriež filtru, pie viena arī uzčipo, bet trešā daļa, kura ir nospiedošs mazākums, tiešām cenšas Savest Kārtībā!

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
RolandsK
11. Jan 2018, 19:56 #88

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2969

Braucu ar: ᴑᴑ un XL600V Zaļo Briesmoni

Kāpēc aftermarketi normāli nestrādā Piemēram uz e91 2.0d var dabūt par ~300Eur, kas ir ievērojami lētāk par dīlera cenu. Tas iedvesmo pamēģināt.
Offline
Usins
11. Jan 2018, 19:57 #89

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3450

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

Paldies par šo topiku, paldies N53series u.c. dalībniekiem.

Ir lietošanā 190k nobraucis (ja nav katru gadu tīts atpakaļ) dīzelis ar dpf, kas esot kļūdas pēc nomainīts. Interesanti pret ko gan... Vecais gan tika līdzi iedots.
iepriekšējā skate bija pa "0" atgāzes, tagad 0,3 laikam. ziemā darbojošam auto blakus var piknikot mežā, nesmird nekas.
nekad neesmu redzējis neko saistītu ar DPF reģenerāciju, viena gada un 20k laikā. Parasti gan tika braukti pa brīvdienām 70-300km dienā, tīri pa pilsētu tikai pa retam.

Lasot, skatoties internetus, radās iespaids, ka visi viennozīmīgi iesaka visu anulēt un būšot labi, īpaši runetā.

Noņemot ikdienas darba auto - 300k dīzelim ar ne-ideālām sprauslām ieplūdes kolektoru saķēru galvu - tur vietām melno kaku slānis ap 5+ mm, nospriedu ka tiešam EGR jāanulē.

Tad nu šis topiks, un Staris godīgi aprakstītā pieredze liek mainīt domas.

Kur varētu mierīgi iedziļināties aktuālajā situācijā, nu ar pretspiedienu filtram, egr darbību, sprauslu korekcijām, lai to visu plānveidīgi uzturētu kārtībā?

Pērkot auto Domeniks Daugavpilī mazliet neskaidri izteicās, ka pēdējā EGR reģenerācija notikusi pirms 100k...

tā kā tas auto tur pirkts un apkopts, nebrīnītos, ja ikgadējā km korekcija turpat arī būtu veikta.

katrā gadījumā kristāldzidras skaidrības nav.

auto Vito 115 2007
Offline
Jonix
11. Jan 2018, 20:14 #90

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


11 Jan 2018, 19:56:22 @RolandsK rakstīja:
Kāpēc aftermarketi normāli nestrādā Piemēram uz e91 2.0d var dabūt par ~300Eur, kas ir ievērojami lētāk par dīlera cenu. Tas iedvesmo pamēģināt.
Visi aftermarket, kurus esam likuši Reģenerācijas laikā kūp ziliem dūmiem (arī pēc 5 un vairāk reģenerācijām). Volvo gadījumā abām mašīnām, kurām likām ļoti ātri parādījās DPF kļūda, arī pēc dīlera atjauninājuma un visām adaptācijām. Ar OE šādu problēmu nav pēc būtības.

+ņem vērā, ka ar DPF nomaiņu nekas nebeidzas, jāmaina arī DPF devēji un MAF.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 11 Jan 2018, 20:17:05 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
N53series
11. Jan 2018, 20:20 #91

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 19:57:52 @Usins rakstīja:
Paldies par šo topiku, paldies N53series u.c. dalībniekiem.

Ir lietošanā 190k nobraucis (ja nav katru gadu tīts atpakaļ) dīzelis ar dpf, kas esot kļūdas pēc nomainīts. Interesanti pret ko gan... Vecais gan tika līdzi iedots.
iepriekšējā skate bija pa "0" atgāzes, tagad 0,3 laikam. ziemā darbojošam auto blakus var piknikot mežā, nesmird nekas.
nekad neesmu redzējis neko saistītu ar DPF reģenerāciju, viena gada un 20k laikā. Parasti gan tika braukti pa brīvdienām 70-300km dienā, tīri pa pilsētu tikai pa retam.

Lasot, skatoties internetus, radās iespaids, ka visi viennozīmīgi iesaka visu anulēt un būšot labi, īpaši runetā.

Noņemot ikdienas darba auto - 300k dīzelim ar ne-ideālām sprauslām ieplūdes kolektoru saķēru galvu - tur vietām melno kaku slānis ap 5+ mm, nospriedu ka tiešam EGR jāanulē.

Tad nu šis topiks, un Staris godīgi aprakstītā pieredze liek mainīt domas.

Kur varētu mierīgi iedziļināties aktuālajā situācijā, nu ar pretspiedienu filtram, egr darbību, sprauslu korekcijām, lai to visu plānveidīgi uzturētu kārtībā?

Pērkot auto Domeniks Daugavpilī mazliet neskaidri izteicās, ka pēdējā EGR reģenerācija notikusi pirms 100k...

tā kā tas auto tur pirkts un apkopts, nebrīnītos, ja ikgadējā km korekcija turpat arī būtu veikta.

katrā gadījumā kristāldzidras skaidrības nav.

auto Vito 115 2007

Duumainiibai,ko meera ta,nav nekaads sakars ar mikrodaljaam,ko aiztur dpf!
Offline
Jonix
11. Jan 2018, 20:21 #92

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


11 Jan 2018, 19:57:52 @Usins rakstīja:
Paldies par šo topiku, paldies N53series u.c. dalībniekiem.

Ir lietošanā 190k nobraucis (ja nav katru gadu tīts atpakaļ) dīzelis ar dpf, kas esot kļūdas pēc nomainīts. Interesanti pret ko gan... Vecais gan tika līdzi iedots.
iepriekšējā skate bija pa "0" atgāzes, tagad 0,3 laikam. ziemā darbojošam auto blakus var piknikot mežā, nesmird nekas.
nekad neesmu redzējis neko saistītu ar DPF reģenerāciju, viena gada un 20k laikā. Parasti gan tika braukti pa brīvdienām 70-300km dienā, tīri pa pilsētu tikai pa retam.

Lasot, skatoties internetus, radās iespaids, ka visi viennozīmīgi iesaka visu anulēt un būšot labi, īpaši runetā.

Noņemot ikdienas darba auto - 300k dīzelim ar ne-ideālām sprauslām ieplūdes kolektoru saķēru galvu - tur vietām melno kaku slānis ap 5+ mm, nospriedu ka tiešam EGR jāanulē.

Tad nu šis topiks, un Staris godīgi aprakstītā pieredze liek mainīt domas.

Kur varētu mierīgi iedziļināties aktuālajā situācijā, nu ar pretspiedienu filtram, egr darbību, sprauslu korekcijām, lai to visu plānveidīgi uzturētu kārtībā?

Pērkot auto Domeniks Daugavpilī mazliet neskaidri izteicās, ka pēdējā EGR reģenerācija notikusi pirms 100k...

tā kā tas auto tur pirkts un apkopts, nebrīnītos, ja ikgadējā km korekcija turpat arī būtu veikta.

katrā gadījumā kristāldzidras skaidrības nav.

auto Vito 115 2007
Ja DPF strādā un ir labā stāvoklī, parastam auto, kurš neiet uz max jaudu tas NAV jāaiztiek.

Ja DPF ir defektīvs, tas bez jautājumiem radīs problēmas dzinējam un tā mezgliem. Turbīnai, EGR, daudzos gadījumos arī pats dzinējs var beigties, kā arī pastāv aizdegšanās risks.

Risinājums beigtam DPF ir vai nu izņemšana un PAREIZA programmēšana, vai arī nomaiņa uz veselu.

MB gadījumā reģenerācija notiek 1x ~70-800km un normālam lietotājam nav jūtama. Jebkuram auto, kuram parādās indikācija panelī tā liecina par defektu, nevis reģerāciju. Tas, ko domenikss Dpilī teica bija par DPF nomaiņu. 100k atpakaļ kāds datorā bija palaidis procedūru "New DPF".

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
baisulis123
11. Jan 2018, 21:09 #93

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Kluuda paraadaas arii ja mashina tiek noslaapeeta briidii, kad notiek dpf regjeneraacija. dazhiem auto to var pateikt, piemeeram peec degvielas paterinja uz borta datora, piemeram braucot pa taisnu shoseju = +3-4 litri. tani bridi strauji nobremzeejot un izsledzot aizdedzi, dabuusiet kljuudu.
Offline
Staris
11. Jan 2018, 21:20 #94

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 28836

Braucu ar: ra ucuarB

Jonix ko tu iesaki saistībā ar EGR?
Labāk savest kārtībā sprauslas, turbo un atstāt EGR ON vai savest kārtībā visu un tāpat EGR OFF?
Offline
josi
11. Jan 2018, 21:23 #95

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2575

Braucu ar: Ne-BMW


11 Jan 2018, 16:23:19 @N53series rakstīja:
Nedegoshaa gaaze uzlabo lietderiibu,samazina zudumus izpleshanaas faazee,uzlabo ekonomiskumu.
Virzienu,kuraa par teemu lasiit - devu.
Vari palasiit arii manu blogu,ir tur teemas par Stratified. Vari palasiit par N53,ir vienaa china saitaa atrodams materiaals. Gan jau par diiizeljiem arii ir.

Par benzīnu šeit nav diskusiju, bet joprojām - tādi zīmīgākie citāti saistībā ar EGR realizāiju dīzeļiem no
Wikipedia

Since diesel engines are unthrottled, EGR does not lower throttling losses in the way that it does for SI engines.


However, adding EGR to a diesel reduces the specific heat ratio of the combustion gases in the power stroke. This reduces the amount of power that can be extracted by the piston.


Though engine manufacturers have refused to release details of the effect of EGR on fuel economy, the EPA regulations of 2002 that led to the introduction of cooled EGR were associated with a 3% drop in engine efficiency, bucking a trend of a .5% a year increase.

Offline
Jonix
11. Jan 2018, 21:28 #96

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


11 Jan 2018, 21:20:59 @Staris rakstīja:
Jonix ko tu iesaki saistībā ar EGR?
Labāk savest kārtībā sprauslas, turbo un atstāt EGR ON vai savest kārtībā visu un tāpat EGR OFF?
Defektīva EGR gadījumā ir jāizvērtē plusi un mīnusi (pārsvarā finansiālā daļa).
Ja ir DPF un autonomā apkure tad atslēgt vispār nav stresa. Ja nav autonomā, tad pie īsiem gabaliem var būt (un var arī nebūt) samazināts komforts.
Čipojot normāli es samazinu EGR intensitāti, nevis pilnībā atslēdzu.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Staris
11. Jan 2018, 21:43 #97

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 28836

Braucu ar: ra ucuarB


11 Jan 2018, 21:28:16 @Jonix rakstīja:

11 Jan 2018, 21:20:59 @Staris rakstīja:
Jonix ko tu iesaki saistībā ar EGR?
Labāk savest kārtībā sprauslas, turbo un atstāt EGR ON vai savest kārtībā visu un tāpat EGR OFF?
Defektīva EGR gadījumā ir jāizvērtē plusi un mīnusi (pārsvarā finansiālā daļa).
Ja ir DPF un autonomā apkure tad atslēgt vispār nav stresa. Ja nav autonomā, tad pie īsiem gabaliem var būt (un var arī nebūt) samazināts komforts.
Čipojot normāli es samazinu EGR intensitāti, nevis pilnībā atslēdzu.

Nu cik manas amatiera zināšanas saka, tad ar sprauslām un turbo man ir viss ok. Diagnostikas kompis uzrādīja 2 sprauslām korekcijas, kas bija tāpat ļoti mazas pret norādītajām maksimālajām vērtībām. DPF izņemts un EGR atslēgts (jāpaprasa slēdzējam precīzāk). Tagad domāju vai man braukt atpakaļ un palūgt aktivizēt EGR vai to nedarīt
Ja nesmirdētu, tad atstātu viņu atslēgtu, bet man besī tās kodīgās atgāzes.
EGR nav nekāda vaina. Pats pie termostatu maiņas viņu bišku patīrīju, lai gan tur nekas vairāk par melnu kvēpu iekšpusē nebija. Neredzēju augstāk pieminēto milimetru kārtu vai ko aizaugušu. EGR atslēdzu, jo tā visi dīzelisti saka, ka vajag. Tagad varbūt tomēr slēgt atpakaļ. Visādi citādi bez egr nesūdzos ne par motora silšanu, ne citiem elementiem. Smaka tik

[ Šo ziņu laboja Staris, 11 Jan 2018, 21:44:57 ]

Offline
RS7
11. Jan 2018, 21:51 #98

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 7927

Braucu ar: dīzeļ Teslu

https://youtu.be/rqYQW5m5fJE
spēks ir kvēpos, Pēteris apstiprinās
Offline
Jonix
11. Jan 2018, 21:59 #99

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


11 Jan 2018, 21:51:11 @RS7 rakstīja:
https://youtu.be/rqYQW5m5fJE
spēks ir kvēpos, Pēteris apstiprinās

Un tagad ir daži vēl trakāki aparāti. Tikai neviens viņus negrib tā lauzt un mocīt

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Modrs
11. Jan 2018, 22:12 #100

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9923

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Man ģerevņā aizvien vairāk sarodās pajauni bmw dīzeļi labi ja 10% nekūp, jo izpūtēja gali liecina par DPF esamību. Visi pārējie ir ne tikai ar ziliem, bet arī ar melniem kvēpiem.
Nu man būtu kauns braukt ar tādu auto, kurš smird un kūp!
Vai šeit kāds var pateikt, kas ir vislielākais feils šajos bmw dīzeļos? Kā imantas barona sulaspaka ar 90k km skatē uzrāda jau 0,1 dūmainību? kāpēc m57 tik traki nekūp un nesmird? j

tātad, ja sprauslas beigtas, ->kvēpi vairāk->egr jāglušī nost-> dpf jāgriež ārā.

pofig, vai sprauslas, vai termostats, bet ja tas ir pipec, tad jāmaina, nevis DPF jāizgriež ārā un pēc tam citi jāpakļauj paaugstinātam riskam noķert onkoloģiskas kaites
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips