Online

Pašreiz BMWPower skatas 80 viesi un 34 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
uldens1
12. Jan 2018, 19:14 #141

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 9099

Braucu ar:

driz visur bus elektro auto un visa šitā pišanas beigsies
Offline
Modrs
12. Jan 2018, 19:22 #142

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9565

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


12 Jan 2018, 19:14:22 @uldens1 rakstīja:
driz visur bus elektro auto un visa šitā pišanas beigsies


Nē, tad būs gudrinieki, kuri atradīs veidu, kā palielināt pīķa strāvas lielumus un modificēc izejas sinusoīdas kontrolieriem un beigās pateikt, ka autoražotāju inženieri ir lohi, jo tomēr no uzčipotajiem klientiem ir ļoti labas atsauksmes
Offline
kere8
12. Jan 2018, 19:30 #143

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 373

Braucu ar: vecu behu

tik tesla pati piedava sacipot savus trolejbusus un tuna kantori ar jau it kada asv
Offline
Kaross
12. Jan 2018, 19:32 #144

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2268

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


12 Jan 2018, 15:16:38 @N53series rakstīja:
mani vairaak paarsteidza teksts 'paaris zirgi klaat'..
tas liecina par pilnigu pamatlietu nejeegshanu.

stenda kljuuda, da kaut +/-5% [reaali - kuda lielaaka] jau sastaada +/-15hp pie 300 ref veertiibas. tas ir iz teemas - stundas laikaa nomeeram vairaakas reizes. es te runaaju par relatiivajaam veertiibaam, ne absoluutajam [tur kljuuda veel lielaaka, saprotams].
tb., skatam stenda tehniskos datus, skatam sadalju, kad/kaa tas ir kalibreejams, un tad runaajam taalak. katraa zinjaa, tie 'paaris hp' mainiisies no dzineeja t, no aara t, no kaarbas darba t, no chupas veel citu faktoru.


Ak dieniņās. Kur Tu vari šitās glupības rakstīt. Kaut reizi esi bijis uz jaudas stenda? Varu atbildēt - nē! Bet kā jau tipiskajam latvietiem viedoklis ir.
Pēc tā ko te raksti secinu, ka Tu pat tuvumā neesi bijis jaudas stendam.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
sasha_belijs
12. Jan 2018, 19:32 #145

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 19592

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


12 Jan 2018, 15:36:30 @Zurcinna_ rakstīja:
Dzeki wienreiz beidziet kasskketies
sseit ir normala majaslapa newajag wisulaiku uzwesties ka ienaideniekiem

+1, butu labak galjinu pacepushi
Offline
Edziz
12. Jan 2018, 19:58 #146

Kopš: 28. Dec 2016

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


12 Jan 2018, 19:09:35 @Modrs rakstīja:
beidzot kaspič pateica visu tā, kā ir. Par to es tevi cienu, tā pat, kā dažs labs ciena steelu

Turpinot beztēmu. Paši čiptāji šajā forumā ir atzinušies, ka dīzeļu čipošana pieļauj vairāk kļūdas. Un šīs kļūdas vizualizējas ar traku kūpēšanu.
Pie viena no šejieniešiem mans švāģeris pirms vairākiem gadiem čipoja 1,9tdi sūkņa motoru. Jā, zirgi vairāk, bet tai pašā laikā pie kkādām sakritībām, kad pa strauju nospieda akseleratora pedāli aukstam motoram, tad motors sāka kūpēt, drebēt un risinājums bija izslēgt/ieslēgt aizdedzi un pēc tam prātīgi braukt un gaidīt motora uzsilšanu. WTF? kāpēc - tāpēc ka bija tas, ko Kaspič rakstīja vairākus postus atpakaļ. Dīvaini, ka toreiz uz šo ne tik jauno motoru pats čipotājs dabūba pafisties, lai novērstu šo defektu.

Perfekti aprakstiji, parastu(padzīvojušu) 1.9tdi vainu, biezu eļļu kombinācijā ar sadilušu un ķīlējošu turbīnas ģeometriju, ar čipu maz sakara,vaina izplatīta arī nečipotiem.
Offline
Kaross
12. Jan 2018, 19:59 #147

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2268

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

@Mizx paturpinot pa tēmu. Jaudas stends parāda ļoti daudz ko. Kaut vai to, ka nav to mistisko performances problēmu, kuru Tu un N53 mēģina iestāstīt. Tāpat izanalizējot visu līkni var daudz ko izsecināt par dzinēja darbību. Tā būtu viena lieta. Otra - nevajag salīdzināt visus auto ar kaut kādiem MB ABS blokiem. Tā ir viena sīka detaļa viena ražotāja ietvaros. Spriest pēc tāda gadījuma par visu auto industriju ir diezgan muļķīgi.
Un pats galvenais, ka VAG gan 2.0TDI, gan 3.0TDI pirmajos gados ražoja auto bez DPF. Tie būtu 2004.-2005.g. Kur jau programmatūrā bija paredzēts uzstādīt DPF. Gadu vēlāk arī tas tika izdarīts pamainot nelielus apgabalus programmā, nevis pārrakstot kaut ko jaunu. Tā ka tas, ko mēģini te ieskaidrot, ir diezgan subjektīvi.

Un tagad vēl tikai pamēģiniet argumentēt, ka tas viss ir huiņa un nav pareizi, un dzinējs nestrādā labi, adaptācijas iet greizā virzienā, kūp.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Jan 2018, 20:01:09 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Modrs
12. Jan 2018, 20:03 #148

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9565

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


12 Jan 2018, 19:58:20 @Edziz rakstīja:

Perfekti aprakstiji, parastu(padzīvojušu) 1.9tdi vainu, biezu eļļu kombinācijā ar sadilušu un ķīlējošu turbīnas ģeometriju, ar čipu maz sakara,vaina izplatīta arī nečipotiem.



ko tu neteiksi. pirms čipa viss čiki, nočipo un iemetās uzreiz šis gļuks. un pēc tam čipotājs pafisās ar vieniniekiem un nullītēm, un pēkšņi viss ok
Offline
koderis
12. Jan 2018, 20:08 #149

Kopš: 21. Mar 2016

Ziņojumi: 1815

Braucu ar: '16 džūku mellā krāsā

tīri intereses pēc - čipošanas laikā tiek veikts arī kāds reverse-engineering, kur ASM saliek jmp pirms koda blokiem, kas jāizlaiž(piemēram reģenerācija), vai arī tas notiek "pa tupo" ar hex editoru samainot spiedienus, max. vērtības, uzliekot reģenerācijas intervālu INT_MAX apmērā? cenšos saprast tehnisko pusi. gan jau, ka tik viegli pārrakstīt nav, kaut kāda čeksumma apakšā ir... nav tā, ka vienīgais jmp bloks tiek pielikts čeksummas pārbaudei? trade secrets neprasu un negribu zināt, vnk personiska interese saprast kā tas strādā
Offline
smudo
12. Jan 2018, 20:12 #150

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 963

Braucu ar:



un auto, kuram ir ražotāja garantija - katru reizi pie apkopes veikšanas ECU nolasīšanu, un čipa gadījumā momentānu garantijas anulēšanu.



Iepriekšējais auto tika čipots pie 10t/km. Dīleri par to informēju apkopju laikā. Moller mani informēja, ka dēļ tā zūd garantija vadības blokam, jo tajā bija veikta iejaukšanās. Man gan visā lietošanas laikā nekādas vajadzības pēc garantijas remontiem nebija, līdz ar to nevaru komentēt, kāda būtu atbilde, ja kādam mezglam būtu bijis kāds defekts (vai nu no čipošanas, vai vienkārši brāķis). Prasīju Moller, vai viņi nepiedāvā šādus pakalpojumus - viņi atbildēja, ka tie ir pieejami, piemēram, Vācijā - trešā persona - MTM uzņēmums, piedāvāja līdzīgus jaudas pieaugumus, saglabājoties rūpnīcas garantijai, kas nozīmē, ka arī pēc čipošanas tika izpildītas ekoloģijas normas (varbūt arī nē un ražotājam nebija uztraukuma, ka auto noies 150k/km, kas bija garākā garantija, jo varēja piepirkt pa papildus samaksu.
Offline
Kaross
12. Jan 2018, 20:29 #151

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2268

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


12 Jan 2018, 20:08:28 @koderis rakstīja:
tīri intereses pēc - čipošanas laikā tiek veikts arī kāds reverse-engineering, kur ASM saliek jmp pirms koda blokiem, kas jāizlaiž(piemēram reģenerācija), vai arī tas notiek "pa tupo" ar hex editoru samainot spiedienus, max. vērtības, uzliekot reģenerācijas intervālu INT_MAX apmērā? cenšos saprast tehnisko pusi. gan jau, ka tik viegli pārrakstīt nav, kaut kāda čeksumma apakšā ir... nav tā, ka vienīgais jmp bloks tiek pielikts čeksummas pārbaudei? trade secrets neprasu un negribu zināt, vnk personiska interese saprast kā tas strādā


http://www.vems.hu/vt/
Novelc šo softu un papēti. Tas tādā vienkāršotā variantā. Ir tabulas 12x16; 16x16; 12x12 u.t.t. desmitiem tādu.
Katra atbild par kaut ko. Piemēram, turbo spiediens, aizdedze jeb dīzelim iesmidzināšanas moments, degvielas daudzums, cilindru pildījums u.t.t.
Chiptunings ir šo procesu pārregulācija, tam nav nepieciešams pārrakstīt softu. Kā saki - "pa tupo" tas notiek. Katram vadības bloka tipa ir savas čeksummas, katram vadības bloka tipam ir savs kods un savas tabulas un ne tikai, kas ir jāatrod, jādefinē, jāsaprot par ko atbild un kā pārregulēt.
Cipošanas laikā nekāds reverse-engineering nenotiek. Tas būtu aptuveni 20x ilgāks process kā pašlaik.
Cits stāsts, kad piemēram implementē jaunas funkcijas, kuras ražotājs nav paredzējis kā, piemēram, launch control, Antilag, no-lift shift, shiftlight ar check engine palīdzību vai vairāku softu pārslēgšana.
VAG grupai ļoti daudz ko no nosauktā varu arī izdarīt. Tas gan turbo benzīnniekiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
N53series
12. Jan 2018, 20:54 #152

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jan 2018, 19:59:18 @Kaross rakstīja:
@Mizx paturpinot pa tēmu. Jaudas stends parāda ļoti daudz ko. Kaut vai to, ka nav to mistisko performances problēmu, kuru Tu un N53 mēģina iestāstīt. Tāpat izanalizējot visu līkni var daudz ko izsecināt par dzinēja darbību. Tā būtu viena lieta. Otra - nevajag salīdzināt visus auto ar kaut kādiem MB ABS blokiem. Tā ir viena sīka detaļa viena ražotāja ietvaros. Spriest pēc tāda gadījuma par visu auto industriju ir diezgan muļķīgi.
Un pats galvenais, ka VAG gan 2.0TDI, gan 3.0TDI pirmajos gados ražoja auto bez DPF. Tie būtu 2004.-2005.g. Kur jau programmatūrā bija paredzēts uzstādīt DPF. Gadu vēlāk arī tas tika izdarīts pamainot nelielus apgabalus programmā, nevis pārrakstot kaut ko jaunu. Tā ka tas, ko mēģini te ieskaidrot, ir diezgan subjektīvi.

Un tagad vēl tikai pamēģiniet argumentēt, ka tas viss ir huiņa un nav pareizi, un dzinējs nestrādā labi, adaptācijas iet greizā virzienā, kūp.


varu atkaartot - par MSD80 man ir pieraadiijumi, ka pat paaflesojot visu, kaut kaadi config apgabali paliek vecie. paarnesot sho teemu uz diizelja teemu - var buut situaacija, ka/kad E4 versija tiek paarfleshota uz E2, bet tomeer kaut kaadi apgabali paliek vecie/neatbilstoshi.
jaa, man ljoti imponee stasts, ka par blokiem, ar kuerime nestraadaaju, viss ir zinaams, bet kaa runa par teemu, ar kuru darbojos es, neviens neko peeksnji nejedz. pienjemsim, sagadiishanaas. pienjemsim, ljaunais Siemens.

par jaudas stendu - par to ir staasts. ja tu meeriitu to dzineeju simtiem reizhu, veiktu tuukstoshiem izbraukuma sesiju, tad tu vareetu teikt - manaa pieredzee..u.t.t.
shajaa situaacijaa - tu nomeeri vienu reizi/sesiju, peec chiposhanas. kas notiek velaak - hvz.
to nezin neviens. tapat kaa tev nav ne mazaakaas saprashanas - vai kaada klienta dzineeja vibreshana ir sho modifikaaciju sekas [es te par dpf/egr teemu vairaak, vnk pamodificeejot kartes - iespeejams, bet mazaak ticams].
es nesaku, ka chiposhana visaas izpausmees ir suuds un visi chiperi pimpji. teema, ko meegjinu aktualizeet - es/tu/mees patiesiibaa zinam maz. un apgalvot 'es garanteeju', 'nav iespeejams', 'kategoriski' ir neprofesionalitaates raadiitaajs. vismaz man.
Offline
N53series
12. Jan 2018, 21:00 #153

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jan 2018, 20:08:28 @koderis rakstīja:
tīri intereses pēc - čipošanas laikā tiek veikts arī kāds reverse-engineering, kur ASM saliek jmp pirms koda blokiem, kas jāizlaiž(piemēram reģenerācija), vai arī tas notiek "pa tupo" ar hex editoru samainot spiedienus, max. vērtības, uzliekot reģenerācijas intervālu INT_MAX apmērā? cenšos saprast tehnisko pusi. gan jau, ka tik viegli pārrakstīt nav, kaut kāda čeksumma apakšā ir... nav tā, ka vienīgais jmp bloks tiek pielikts čeksummas pārbaudei? trade secrets neprasu un negribu zināt, vnk personiska interese saprast kā tas strādā


neviens jau to nezin vnk paarmet koda apgabalus no agriinaam versijaam
un crc gjenereeshanai izmanto tooli [bmw explorer/ecu explorer to dara].

ljoti labs bija te iemestais Bosch fails uz 2000 lpp. tur var paskatit, kaa viens suuda bloks namudriits.
un te nav staasts - palaizh/atcelj regjeneraaciju. tur tachu n-tajos posmos tas process. izpludes uzkaseeshana, konkreeti conditions procesa laikaa, virtuaali tiek skaitiits apjoms, ja sesija paartraukta, gaidiiti jauni/atbilstoshi conditions, lai to atsaaktu, prespiediena sensora datu analiize/adapteeshana, u.t.t. tur blokshemas max saspiestaa veidaa buus uz paardesmit A4 lapaam shim pasaakumam vien..
Offline
koderis
12. Jan 2018, 21:40 #154

Kopš: 21. Mar 2016

Ziņojumi: 1815

Braucu ar: '16 džūku mellā krāsā

Skaidrs Paldies par infu, apmēram sapratu. Šķita, ka čipščūnings ir filingrānāka lieta, bet pa lielam sanāk "kruķīt" konstantes.
Offline
Locis
12. Jan 2018, 23:04 #155

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7225

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, Ghost Lector 6,Scott Addict 30,Giant TCX,sarkanu kasti


11 Jan 2018, 16:09:26 @Staris rakstīja:
Paskaidrojiet kā svaigs gaiss + izplūdes gāzes + degviela var būt kaut kas tikpat labs kā svaigs gaiss + degviela?
Pēc būtības tak EGR padara degmaisījumu nekvalitatīvāku, jo pievieno tam gāzi, kura pati nedeg, bet kuru dedzina pamata degmaisījums. Kļūdos?
izplūdes gāzes tak ir miskastviela


Pie 80k busam nobeidzās drosele. Skatos,tur viss tā nedaudz piešmucēts,domāju,tā nevar turpināt- meklēju rokā,kas atprogrammēs EGR. Tiem busiem, kas neatprogrammē,ik pa brīdim maina droseles.
Esmu pilnīgi pārliecināts,ka labāk tas buss iet ar EGR OFF.
Pēc citu loģikas,ka ar EGR iet labāk,vajadzētu vēl intercooleri noravēt,lai iet vēl labāk.
Offline
N53series
12. Jan 2018, 23:10 #156

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jan 2018, 23:04:59 @Locis rakstīja:

11 Jan 2018, 16:09:26 @Staris rakstīja:
Paskaidrojiet kā svaigs gaiss + izplūdes gāzes + degviela var būt kaut kas tikpat labs kā svaigs gaiss + degviela?
Pēc būtības tak EGR padara degmaisījumu nekvalitatīvāku, jo pievieno tam gāzi, kura pati nedeg, bet kuru dedzina pamata degmaisījums. Kļūdos?
izplūdes gāzes tak ir miskastviela


Pie 80k busam nobeidzās drosele. Skatos,tur viss tā nedaudz piešmucēts,domāju,tā nevar turpināt- meklēju rokā,kas atprogrammēs EGR. Tiem busiem, kas neatprogrammē,ik pa brīdim maina droseles.
Esmu pilnīgi pārliecināts,ka labāk tas buss iet ar EGR OFF.
Pēc citu loģikas,ka ar EGR iet labāk,vajadzētu vēl intercooleri noravēt,lai iet vēl labāk.


jaa, juus abi atradiisiet kopiigu valodu
kaut gan.. moska Staris ko saprata, tad tev naaksies mekleet citu sabiedroto savam stulbumam
un jaa, protams - nevajag savest kaartiibaa sprauslas, katus, liet normaalu soljaru. dpf off ir the way to go (C)
Offline
Peecis
12. Jan 2018, 23:42 #157

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2025

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Olīvīti un Passat B5 Variant TDI


12 Jan 2018, 19:58:20 @Edziz rakstīja:

12 Jan 2018, 19:09:35 @Modrs rakstīja:
beidzot kaspič pateica visu tā, kā ir. Par to es tevi cienu, tā pat, kā dažs labs ciena steelu

Turpinot beztēmu. Paši čiptāji šajā forumā ir atzinušies, ka dīzeļu čipošana pieļauj vairāk kļūdas. Un šīs kļūdas vizualizējas ar traku kūpēšanu.
Pie viena no šejieniešiem mans švāģeris pirms vairākiem gadiem čipoja 1,9tdi sūkņa motoru. Jā, zirgi vairāk, bet tai pašā laikā pie kkādām sakritībām, kad pa strauju nospieda akseleratora pedāli aukstam motoram, tad motors sāka kūpēt, drebēt un risinājums bija izslēgt/ieslēgt aizdedzi un pēc tam prātīgi braukt un gaidīt motora uzsilšanu. WTF? kāpēc - tāpēc ka bija tas, ko Kaspič rakstīja vairākus postus atpakaļ. Dīvaini, ka toreiz uz šo ne tik jauno motoru pats čipotājs dabūba pafisties, lai novērstu šo defektu.

Perfekti aprakstiji, parastu(padzīvojušu) 1.9tdi vainu, biezu eļļu kombinācijā ar sadilušu un ķīlējošu turbīnas ģeometriju, ar čipu maz sakara,vaina izplatīta arī nečipotiem.


Man vecajam darba Golfam 3 66kw arī ir šī kaite. Gan pirms, gan pēc čipa. Eļļa 5w40, turbīna bez ģeometrijas. Kas to izraisa? Degvielas doza?
Offline
-INC-
13. Jan 2018, 00:20 #158

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


12 Jan 2018, 23:42:31 @Peecis rakstīja:

12 Jan 2018, 19:58:20 @Edziz rakstīja:

12 Jan 2018, 19:09:35 @Modrs rakstīja:
beidzot kaspič pateica visu tā, kā ir. Par to es tevi cienu, tā pat, kā dažs labs ciena steelu

Turpinot beztēmu. Paši čiptāji šajā forumā ir atzinušies, ka dīzeļu čipošana pieļauj vairāk kļūdas. Un šīs kļūdas vizualizējas ar traku kūpēšanu.
Pie viena no šejieniešiem mans švāģeris pirms vairākiem gadiem čipoja 1,9tdi sūkņa motoru. Jā, zirgi vairāk, bet tai pašā laikā pie kkādām sakritībām, kad pa strauju nospieda akseleratora pedāli aukstam motoram, tad motors sāka kūpēt, drebēt un risinājums bija izslēgt/ieslēgt aizdedzi un pēc tam prātīgi braukt un gaidīt motora uzsilšanu. WTF? kāpēc - tāpēc ka bija tas, ko Kaspič rakstīja vairākus postus atpakaļ. Dīvaini, ka toreiz uz šo ne tik jauno motoru pats čipotājs dabūba pafisties, lai novērstu šo defektu.

Perfekti aprakstiji, parastu(padzīvojušu) 1.9tdi vainu, biezu eļļu kombinācijā ar sadilušu un ķīlējošu turbīnas ģeometriju, ar čipu maz sakara,vaina izplatīta arī nečipotiem.


Man vecajam darba Golfam 3 66kw arī ir šī kaite. Gan pirms, gan pēc čipa. Eļļa 5w40, turbīna bez ģeometrijas. Kas to izraisa? Degvielas doza?


Galvenokārt pārlieku liels pretspiediens izplūdes kolektorā komplektā ar auksta motora lielāku eļļas spiedienu un pamīkstām vārstu atsperēm.
Offline
laimislaimimigais
13. Jan 2018, 10:06 #159

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 48

Braucu ar:


13 Jan 2018, 00:20:07 @-INC- rakstīja:

12 Jan 2018, 23:42:31 @Peecis rakstīja:

12 Jan 2018, 19:58:20 @Edziz rakstīja:

12 Jan 2018, 19:09:35 @Modrs rakstīja:
beidzot kaspič pateica visu tā, kā ir. Par to es tevi cienu, tā pat, kā dažs labs ciena steelu

Turpinot beztēmu. Paši čiptāji šajā forumā ir atzinušies, ka dīzeļu čipošana pieļauj vairāk kļūdas. Un šīs kļūdas vizualizējas ar traku kūpēšanu.
Pie viena no šejieniešiem mans švāģeris pirms vairākiem gadiem čipoja 1,9tdi sūkņa motoru. Jā, zirgi vairāk, bet tai pašā laikā pie kkādām sakritībām, kad pa strauju nospieda akseleratora pedāli aukstam motoram, tad motors sāka kūpēt, drebēt un risinājums bija izslēgt/ieslēgt aizdedzi un pēc tam prātīgi braukt un gaidīt motora uzsilšanu. WTF? kāpēc - tāpēc ka bija tas, ko Kaspič rakstīja vairākus postus atpakaļ. Dīvaini, ka toreiz uz šo ne tik jauno motoru pats čipotājs dabūba pafisties, lai novērstu šo defektu.

Perfekti aprakstiji, parastu(padzīvojušu) 1.9tdi vainu, biezu eļļu kombinācijā ar sadilušu un ķīlējošu turbīnas ģeometriju, ar čipu maz sakara,vaina izplatīta arī nečipotiem.


Man vecajam darba Golfam 3 66kw arī ir šī kaite. Gan pirms, gan pēc čipa. Eļļa 5w40, turbīna bez ģeometrijas. Kas to izraisa? Degvielas doza?


Galvenokārt pārlieku liels pretspiediens izplūdes kolektorā komplektā ar auksta motora lielāku eļļas spiedienu un pamīkstām vārstu atsperēm.




Tas saucās vēlos čiptūningu auto kuram 500.000km+++
Vārstu atsperes nosēdušās, dzinëja eļļas spiediens netiek pareizi kontrolēts/regulēts, turbo dzīvo pats savu dzīvi un kāds uz to auto uzrāvās, labu gribēdams pēc tam atrisnāja problēmu samazinot degvielas un turbo pūtes daudzumu..
Tipiska nobraukta auto liktenis. Arī uz vecajiem Bmw dīzeļiem msa un edc15 tas pats variants.. Sākumā ir jāsaved dzelzis tehniskā kārtībā un tad jau būs jūtams rezultāts.
Offline
kere8
13. Jan 2018, 12:23 #160

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 373

Braucu ar: vecu behu

Tam 1.9 tdi ir sen 900000++ #ekonomija1.9#
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips