Online

Pašreiz BMWPower skatas 58 viesi un 53 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
RaimisK
27. Dec 2019, 09:17 #5381

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3145

Braucu ar: erenpreisu

Kur Rīgā, šodien varētu nopirkt LC120 izpūtēja bunduli?
Offline
Re5tepa
27. Dec 2019, 10:55 #5382

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 794

Braucu ar: //m-pakotu traktoru

Darba izmantojam kko līdzīgu šim
Links
Programmēšanas iespējas plašas.
Offline
cietaisrieksts
27. Dec 2019, 15:04 #5383

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 142

Braucu ar:

E39 m54b30 netiek līdz 90 grādiem dzinēja temperatūra.
Termostats nomainīts tikko uz MAHLE, bet pilnīgi bez izmaiņām.
Turās ap 65 grādiem, kur vēl varētu būt problēma? Neskaitot termostatu
Offline
DM-101
27. Dec 2019, 15:17 #5384

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1789

Braucu ar:


27 Dec 2019, 15:04:19 @cietaisrieksts rakstīja:
E39 m54b30 netiek līdz 90 grādiem dzinēja temperatūra.
Termostats nomainīts tikko uz MAHLE, bet pilnīgi bez izmaiņām.
Turās ap 65 grādiem, kur vēl varētu būt problēma? Neskaitot termostatu


elljas liimenja sensors.
ja negribi investeet naudu, vnk atvieno termostata apsildi.
Offline
RSAWorkshop
27. Dec 2019, 19:55 #5385

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


26 Dec 2019, 21:17:23 @Markijs rakstīja:

26 Dec 2019, 20:13:44 @RSAWorkshop rakstīja:
Ar kādu cinku?


Dzelteno

Kkādi pāris eur/kg par cinkošanu, bet viņš nav diži noturīgs

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
ezis_
27. Dec 2019, 20:00 #5386

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 801

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


27 Dec 2019, 19:55:03 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Dec 2019, 21:17:23 @Markijs rakstīja:

26 Dec 2019, 20:13:44 @RSAWorkshop rakstīja:
Ar kādu cinku?


Dzelteno

Kkādi pāris eur/kg par cinkošanu, bet viņš nav diži noturīgs
Ja iziet uz izskatu tas deres labakaja gadijuma kadam vasaras sezonas braucamajam.. ikdiena noedis naher prmaja ziema.
Offline
vadjiksBMW
27. Dec 2019, 23:13 #5387

Kopš: 16. Aug 2016

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


27 Dec 2019, 20:00:58 @ezis_ rakstīja:

27 Dec 2019, 19:55:03 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Dec 2019, 21:17:23 @Markijs rakstīja:

26 Dec 2019, 20:13:44 @RSAWorkshop rakstīja:
Ar kādu cinku?


Dzelteno

Kkādi pāris eur/kg par cinkošanu, bet viņš nav diži noturīgs
Ja iziet uz izskatu tas deres labakaja gadijuma kadam vasaras sezonas braucamajam.. ikdiena noedis naher prmaja ziema.


Tad turpinot tēmu, pelēks tādā ziņā ir noturīgāks?
Offline
VD177
28. Dec 2019, 15:36 #5388

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1172

Braucu ar: ķiveri galvā

Kur iesakat vest pāršūt stūri un ātrumkloķi? Kvalitatīvi un bez kasjakiem

Offline
depo
28. Dec 2019, 15:38 #5389

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 18754

Braucu ar: Zirgu

Te nesen slavēja kantori ar nosaukumu FIX vai nosaukumā bija vārds FIX. Izskatoties kā pritons, bet darbu veicot kvalitatīvi.
Offline
cietaisrieksts
28. Dec 2019, 15:40 #5390

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 142

Braucu ar:


27 Dec 2019, 15:17:10 @DM-101 rakstīja:

27 Dec 2019, 15:04:19 @cietaisrieksts rakstīja:
E39 m54b30 netiek līdz 90 grādiem dzinēja temperatūra.
Termostats nomainīts tikko uz MAHLE, bet pilnīgi bez izmaiņām.
Turās ap 65 grādiem, kur vēl varētu būt problēma? Neskaitot termostatu


elljas liimenja sensors.
ja negribi investeet naudu, vnk atvieno termostata apsildi.



Nekādas izmaiņas atvienojot.
Braucot uzkāpj līdz 60 grādiem un viss, apstājoties var dabūt 75-80 un sakot braukt atkal nokrīt.
Augšējā truba silta, apakšējā auksta.
Offline
Esspatss
28. Dec 2019, 15:46 #5391

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 249

Braucu ar:


28 Dec 2019, 15:38:39 @depo rakstīja:
Te nesen slavēja kantori ar nosaukumu FIX vai nosaukumā bija vārds FIX. Izskatoties kā pritons, bet darbu veicot kvalitatīvi.

Varbūt domāji Automix?
Offline
depo
28. Dec 2019, 16:01 #5392

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 18754

Braucu ar: Zirgu

Jā, automix.lv
Offline
sys9291
28. Dec 2019, 16:08 #5393

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2234

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Dec 2019, 15:40:25 @cietaisrieksts rakstīja:

27 Dec 2019, 15:17:10 @DM-101 rakstīja:

27 Dec 2019, 15:04:19 @cietaisrieksts rakstīja:
E39 m54b30 netiek līdz 90 grādiem dzinēja temperatūra.
Termostats nomainīts tikko uz MAHLE, bet pilnīgi bez izmaiņām.
Turās ap 65 grādiem, kur vēl varētu būt problēma? Neskaitot termostatu


elljas liimenja sensors.
ja negribi investeet naudu, vnk atvieno termostata apsildi.



Nekādas izmaiņas atvienojot.
Braucot uzkāpj līdz 60 grādiem un viss, apstājoties var dabūt 75-80 un sakot braukt atkal nokrīt.
Augšējā truba silta, apakšējā auksta.

un kas notiek, ja pečku izlēdz? uz vietas nevar 90 grādus dabūt? kaut kādu mistēriju te stāstam..., kā arī kaut kādu iemeslu dēļ temostatu sildītāju atvienojam it kā tas kaut ko dotu...a varbūt pamērīt ar IK termometru reālo temperatūru...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 28 Dec 2019, 16:09:26 ]

Offline
cietaisrieksts
28. Dec 2019, 16:42 #5394

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 142

Braucu ar:


28 Dec 2019, 16:08:20 @sys9291 rakstīja:

28 Dec 2019, 15:40:25 @cietaisrieksts rakstīja:

27 Dec 2019, 15:17:10 @DM-101 rakstīja:

27 Dec 2019, 15:04:19 @cietaisrieksts rakstīja:
E39 m54b30 netiek līdz 90 grādiem dzinēja temperatūra.
Termostats nomainīts tikko uz MAHLE, bet pilnīgi bez izmaiņām.
Turās ap 65 grādiem, kur vēl varētu būt problēma? Neskaitot termostatu


elljas liimenja sensors.
ja negribi investeet naudu, vnk atvieno termostata apsildi.



Nekādas izmaiņas atvienojot.
Braucot uzkāpj līdz 60 grādiem un viss, apstājoties var dabūt 75-80 un sakot braukt atkal nokrīt.
Augšējā truba silta, apakšējā auksta.

un kas notiek, ja pečku izlēdz? uz vietas nevar 90 grādus dabūt? kaut kādu mistēriju te stāstam..., kā arī kaut kādu iemeslu dēļ temostatu sildītāju atvienojam it kā tas kaut ko dotu...a varbūt pamērīt ar IK termometru reālo temperatūru...


Uz vietas domāju, ka var dabūt tos 90 grādus, stāvot ļoti ļoti lēnām kāpj, bet tā ka tiešām lēnu, apmēram pie 75 grādiem apakšējā truba ir nedaudz silta. Sagaidīju 80 grādus, izbraucu bet līdz ko sāk braukt tā lēnām atkal krīt temperatūra.
Pečku arī mēģināju izslēgt braucot, diži nekas nemainijās.
Offline
DM-101
28. Dec 2019, 17:16 #5395

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1789

Braucu ar:


28 Dec 2019, 16:42:43 @cietaisrieksts rakstīja:

28 Dec 2019, 16:08:20 @sys9291 rakstīja:

28 Dec 2019, 15:40:25 @cietaisrieksts rakstīja:

27 Dec 2019, 15:17:10 @DM-101 rakstīja:

27 Dec 2019, 15:04:19 @cietaisrieksts rakstīja:
E39 m54b30 netiek līdz 90 grādiem dzinēja temperatūra.
Termostats nomainīts tikko uz MAHLE, bet pilnīgi bez izmaiņām.
Turās ap 65 grādiem, kur vēl varētu būt problēma? Neskaitot termostatu


elljas liimenja sensors.
ja negribi investeet naudu, vnk atvieno termostata apsildi.



Nekādas izmaiņas atvienojot.
Braucot uzkāpj līdz 60 grādiem un viss, apstājoties var dabūt 75-80 un sakot braukt atkal nokrīt.
Augšējā truba silta, apakšējā auksta.

un kas notiek, ja pečku izlēdz? uz vietas nevar 90 grādus dabūt? kaut kādu mistēriju te stāstam..., kā arī kaut kādu iemeslu dēļ temostatu sildītāju atvienojam it kā tas kaut ko dotu...a varbūt pamērīt ar IK termometru reālo temperatūru...


Uz vietas domāju, ka var dabūt tos 90 grādus, stāvot ļoti ļoti lēnām kāpj, bet tā ka tiešām lēnu, apmēram pie 75 grādiem apakšējā truba ir nedaudz silta. Sagaidīju 80 grādus, izbraucu bet līdz ko sāk braukt tā lēnām atkal krīt temperatūra.
Pečku arī mēģināju izslēgt braucot, diži nekas nemainijās.


Autor, jobansvrotssukablja. Ja nav 90oC,termostatam jaabuut ciet, augshwejai trubai - pilniigi aukstai. Skaidrs, ka tu nejeedz, ko dara termostats. Brauc uz servisu, nejaaj praatu!
Offline
DM-101
28. Dec 2019, 17:18 #5396

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1789

Braucu ar:

Atbildeeshu publiski. Saakot no M52/54, ja ir probleemas ar elljas sensoru (temperatuura, kvalitaate n shit), DME ierubii Mapped mode ar 80oC,lai garanteetu, ka netiek parkarseeta ellja un dzineejs netiek bojaats.
Offline
RSAWorkshop
28. Dec 2019, 17:31 #5397

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


28 Dec 2019, 17:18:30 @DM-101 rakstīja:
Atbildeeshu publiski. Saakot no M52/54, ja ir probleemas ar elljas sensoru (temperatuura, kvalitaate n shit), DME ierubii Mapped mode ar 80oC,lai garanteetu, ka netiek parkarseeta ellja un dzineejs netiek bojaats.
90% to aptvert un saprast ir neiespējamā misija

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
sys9291
28. Dec 2019, 17:42 #5398

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2234

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Dec 2019, 16:42:43 @cietaisrieksts rakstīja:

28 Dec 2019, 16:08:20 @sys9291 rakstīja:

28 Dec 2019, 15:40:25 @cietaisrieksts rakstīja:

27 Dec 2019, 15:17:10 @DM-101 rakstīja:

27 Dec 2019, 15:04:19 @cietaisrieksts rakstīja:
E39 m54b30 netiek līdz 90 grādiem dzinēja temperatūra.
Termostats nomainīts tikko uz MAHLE, bet pilnīgi bez izmaiņām.
Turās ap 65 grādiem, kur vēl varētu būt problēma? Neskaitot termostatu


elljas liimenja sensors.
ja negribi investeet naudu, vnk atvieno termostata apsildi.



Nekādas izmaiņas atvienojot.
Braucot uzkāpj līdz 60 grādiem un viss, apstājoties var dabūt 75-80 un sakot braukt atkal nokrīt.
Augšējā truba silta, apakšējā auksta.

un kas notiek, ja pečku izlēdz? uz vietas nevar 90 grādus dabūt? kaut kādu mistēriju te stāstam..., kā arī kaut kādu iemeslu dēļ temostatu sildītāju atvienojam it kā tas kaut ko dotu...a varbūt pamērīt ar IK termometru reālo temperatūru...


Uz vietas domāju, ka var dabūt tos 90 grādus, stāvot ļoti ļoti lēnām kāpj, bet tā ka tiešām lēnu, apmēram pie 75 grādiem apakšējā truba ir nedaudz silta. Sagaidīju 80 grādus, izbraucu bet līdz ko sāk braukt tā lēnām atkal krīt temperatūra.
Pečku arī mēģināju izslēgt braucot, diži nekas nemainijās.

tātad termostats nepilda savu funkciju - nu nav viņam jāveras vaļā pie 70 grādiem...
Offline
bmwaddict
28. Dec 2019, 23:57 #5399

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6889

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


28 Dec 2019, 17:18:30 @DM-101 rakstīja:
Atbildeeshu publiski. Saakot no M52/54, ja ir probleemas ar elljas sensoru (temperatuura, kvalitaate n shit), DME ierubii Mapped mode ar 80oC,lai garanteetu, ka netiek parkarseeta ellja un dzineejs netiek bojaats.


kur shito visu var izlasiit.. newtis.info sadaljaa kur aprakstiits mapped cooling nekas taads nav piemineets
Offline
DM-101
29. Dec 2019, 11:20 #5400

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1789

Braucu ar:


28 Dec 2019, 23:57:51 @bmwaddict rakstīja:

28 Dec 2019, 17:18:30 @DM-101 rakstīja:
Atbildeeshu publiski. Saakot no M52/54, ja ir probleemas ar elljas sensoru (temperatuura, kvalitaate n shit), DME ierubii Mapped mode ar 80oC,lai garanteetu, ka netiek parkarseeta ellja un dzineejs netiek bojaats.


kur shito visu var izlasiit.. newtis.info sadaljaa kur aprakstiits mapped cooling nekas taads nav piemineets



Nu, 99% no taa, kas rakstiits manaa blogaa, nav ne newtis, ne citos forumos. Es nenodarbojos ar paarrakstiishanu. Es vnk straadaaju ar shiem dme/dzineejiem, peetu dme darbiibu. Nu jaa, katrs to var dariit..
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips