Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
kexxx
12. Feb 2018, 21:50 #521

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11544

Braucu ar:


12 Feb 2018, 21:04:31 @Nerds rakstīja:

12 Feb 2018, 20:44:15 @kexxx rakstīja:

12 Feb 2018, 20:33:30 @Nerds rakstīja:

12 Feb 2018, 20:15:19 @kexxx rakstīja:
Kkad vilku galvas skruves, pec instrukcijas pateikti kkadi nm, laikam bija 60... Ok, pievilku noteiktajā kārtībā. Bet pirms vilkt tos noteiktos grādus, izdomāju vēlreiz noiet pāri visām skrūvēm ar tiem pašiem 60 nm un - pārsteigums- skrūves, kas tika pievilktas pirmās, pagriezās vēl par teju pusapgriezienu... Sanāk, ja nebūtu novilcis vēlreiz, būtu pievilktas nevienmērīgi...

Izklausās drīzāk,ka tavai atslēgai kalibrēšana taisīta 30 gadus atpakaļ.


Kļūdies

Nu tad lîki pirksti.

Jo pareizi pievelkot tă nevajadzētu bůt.


Esi kaut reizi to reāli darījis vai tikai bārsti paša izdomātu teoriju?
Offline
N53series
12. Feb 2018, 21:51 #522

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Feb 2018, 21:49:53 @Nerds rakstīja:

12 Feb 2018, 21:46:38 @streetlife rakstīja:
kas varētu būt par problēmu, ja pēc auto piestartēšanas nodzēšas pulkstenis, tripmetrs un visa iespējamā info par vidējajiem patēriņiem. Tas parasti notiek tad kad auto ilgāku laiku ir stāvējis. Bet citreiz var gadīties arī tad ja pēdējais brauciens ir bijis pirms stundas.

auto e90


Aķis pizdohen.


jeb ari bloki neiet guleet, tiek atrubiits spanis. bet, es saprotu, nah zinaat model. kas E30, kas F01 - viens piipis.
Offline
RWD
12. Feb 2018, 21:53 #523

Kopš: 29. May 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 929

Braucu ar: muti


12 Feb 2018, 21:49:53 @Nerds rakstīja:

12 Feb 2018, 21:46:38 @streetlife rakstīja:
kas varētu būt par problēmu, ja pēc auto piestartēšanas nodzēšas pulkstenis, tripmetrs un visa iespējamā info par vidējajiem patēriņiem. Tas parasti notiek tad kad auto ilgāku laiku ir stāvējis. Bet citreiz var gadīties arī tad ja pēdējais brauciens ir bijis pirms stundas.

auto e90


Aķis pizdohen.

Visticamāk jau nu + vada savienojums turas uz pēdējām pāris dzīslām.
Offline
streetlife
12. Feb 2018, 21:58 #524

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1254

Braucu ar: 1er


12 Feb 2018, 21:51:48 @N53series rakstīja:

12 Feb 2018, 21:49:53 @Nerds rakstīja:

12 Feb 2018, 21:46:38 @streetlife rakstīja:
kas varētu būt par problēmu, ja pēc auto piestartēšanas nodzēšas pulkstenis, tripmetrs un visa iespējamā info par vidējajiem patēriņiem. Tas parasti notiek tad kad auto ilgāku laiku ir stāvējis. Bet citreiz var gadīties arī tad ja pēdējais brauciens ir bijis pirms stundas.

auto e90


Aķis pizdohen.


jeb ari bloki neiet guleet, tiek atrubiits
tspanis. bet, es saprotu, nah zinaat model. kas E30, kas F01 - viens piipis.

Nu ja viens pīpis, vai nu f01 vai piektais žigulis. Elektronikā taču pilnīgi nekādas šķirbas nav.
Offline
JZ
12. Feb 2018, 22:00 #525

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


12 Feb 2018, 21:06:34 @bmwaddict rakstīja:

12 Feb 2018, 13:33:55 @JZ rakstīja:
randomā vai kādā izteiktā zonā bija vieglāk/grūtāk?

un vai vītnes un paplāksnes sausas vai smērētas, eļļotas?

pirmajā variantā iespējams ka bloks nav taisns pret galvu, pārbaudīt nu jau par vēlu, bet ir indikātorsmēre, nosmērē pavisam plānā kārtiņā galve, tas uzliek uz bloka un nedaudz pakustina visos virzienos, pārnestā smēre parādīs saskares punktus, neprecīzi pieguļoša galva locīsies pievelkot, kas var radīt atšķirību pievelkot, jo ar tiem 40nm nepietiek lai piespiestu galvu pilnīgi, ja tā startā jau nepieguļ

daži manuāļi diktē vai skrūves jāsmērē vai nē, 40nm+90°+90° metode ir tieši lai izvairītos no berzes iespaida uz pievilkšanas spēku, ja būtu visi lielumi nmros, tad tas jau sāk kļūt kritiski


jaa randomaa atshkjiriigas, bet nepaarproti atshkjiriiba tur bija labi ja veel par kaadiem 45 graadiem max. vienk ar roku jutu ka pievelkot tos peedeejos 90 graadus dazhas skruuves pievelkas stipraak dazhas nee. piefikseeju taas kas stipraak pievilkaas tad ar dinamometrisko izmeeriiju un paarvilku visas paareejaas liidziigi, atshkjiriibas videeji nebija liela, varbuut paaris skruuves pagriezaas veel drusku vairaak kaa 45 graadi peec tiem 90 + 90. anyways saprotu kamdeelj taada metodika jo uz lielaam slodzeem nevar uzskatiit ka visaam skruuveem berze vienaada, protams skruuveem viitnes viegli ieelljotas ar un galvas arii, un pievelkot centos peec izjuutas saliidzinaat kaa taas pievelkas, nebija taa ka dazhas iet ar lielu berzi dazhas nee, var jau to sameeraa viegli noteikt meegjinot skruuvi izkustinaat nu tipa pagriezt cik liels ir "klikshkjis" nu cik liela ir berzes pretestiiba kas jaapaarvar lai skruuve izkusteetos. man liekas ka taa atshkjiriiba ir pashaas skruuvees kaa taas nospriegojas, nezinu cik tehnologjiski preciizi var izgatavot skruuves ar absoluuti identisku stiepes pretestiibu, pieljauju ka tur ir taa atshkjiriiba. aa un skruuves bija OEM pirktas BMW dealershipaa laikam $70 USD atsmeelu, aizmirsu laiciigi pasuutiit.


45 grādi no piemēram 1,25mm soļa būs 1,25/8, jeb biš virs 0,15mm, tik liela atšķirība stiepē tām skrūvēm noteikti nebūs, tā kā gan jau ka atšķirība bija berzē

ja startā bija viss bija ok ar tiem 40Nm, tad pietiek visur 90+90 grādus un miers, nav svarīgi cik subjektīvi viegli/grūti tur bija katru atsevišķi pievilkt līdz pilnajiem 180, tādēļ tā metodika, lai izvairītos no kādas skaidas vītnē vai netīruma, un vītnes bija jāiziet ar vītņgriezni, pirms likt kopā, ja nav šaibas ar ko skrūvēm vītnes pāriet, tad var iztikt sliktākā gadījumā ar pirkstiem visas saskrūvēt tām paredzētajās vietās blokos, lai pārliecinātos ka puslīdz vienādi visas skrūvējās

ja vēl nav miera, tad vari tagad izsilušam motoram nomērīt ar to pašu atslēgu kādu vienu skrūvi ar cik tā atnāca vaļā, nu, uzliek uz 75Nm, mēģini atvilkt, ja noklikšķ pirms atnāk vaļā, uzliec 80Nm utt, kamēr atnāk vaļā, tad pievelc ar tiem pašiem, piemēram, 80Nm uzreiz atpakaļ, un tā visām pēc shēmas

parasti tas nav vajdzīgs, bet ir blīves kur instrukcija prasa otrreizēju pārvilkšanu, katrā gadījumā, nekam sliktam nevajag notikt to izdarot arī blīvei kurai tas nav prasīts, bet tikai aukstam motoram

p.s. ja bail izraut vītnes, vai nav helicoila remontam pie rokas, tad labāk to nedari

[ Šo ziņu laboja JZ, 12 Feb 2018, 22:01:02 ]

Offline
N53series
13. Feb 2018, 00:26 #526

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Feb 2018, 22:00:27 @JZ rakstīja:

12 Feb 2018, 21:06:34 @bmwaddict rakstīja:

12 Feb 2018, 13:33:55 @JZ rakstīja:
randomā vai kādā izteiktā zonā bija vieglāk/grūtāk?

un vai vītnes un paplāksnes sausas vai smērētas, eļļotas?

pirmajā variantā iespējams ka bloks nav taisns pret galvu, pārbaudīt nu jau par vēlu, bet ir indikātorsmēre, nosmērē pavisam plānā kārtiņā galve, tas uzliek uz bloka un nedaudz pakustina visos virzienos, pārnestā smēre parādīs saskares punktus, neprecīzi pieguļoša galva locīsies pievelkot, kas var radīt atšķirību pievelkot, jo ar tiem 40nm nepietiek lai piespiestu galvu pilnīgi, ja tā startā jau nepieguļ

daži manuāļi diktē vai skrūves jāsmērē vai nē, 40nm+90°+90° metode ir tieši lai izvairītos no berzes iespaida uz pievilkšanas spēku, ja būtu visi lielumi nmros, tad tas jau sāk kļūt kritiski


jaa randomaa atshkjiriigas, bet nepaarproti atshkjiriiba tur bija labi ja veel par kaadiem 45 graadiem max. vienk ar roku jutu ka pievelkot tos peedeejos 90 graadus dazhas skruuves pievelkas stipraak dazhas nee. piefikseeju taas kas stipraak pievilkaas tad ar dinamometrisko izmeeriiju un paarvilku visas paareejaas liidziigi, atshkjiriibas videeji nebija liela, varbuut paaris skruuves pagriezaas veel drusku vairaak kaa 45 graadi peec tiem 90 + 90. anyways saprotu kamdeelj taada metodika jo uz lielaam slodzeem nevar uzskatiit ka visaam skruuveem berze vienaada, protams skruuveem viitnes viegli ieelljotas ar un galvas arii, un pievelkot centos peec izjuutas saliidzinaat kaa taas pievelkas, nebija taa ka dazhas iet ar lielu berzi dazhas nee, var jau to sameeraa viegli noteikt meegjinot skruuvi izkustinaat nu tipa pagriezt cik liels ir "klikshkjis" nu cik liela ir berzes pretestiiba kas jaapaarvar lai skruuve izkusteetos. man liekas ka taa atshkjiriiba ir pashaas skruuvees kaa taas nospriegojas, nezinu cik tehnologjiski preciizi var izgatavot skruuves ar absoluuti identisku stiepes pretestiibu, pieljauju ka tur ir taa atshkjiriiba. aa un skruuves bija OEM pirktas BMW dealershipaa laikam $70 USD atsmeelu, aizmirsu laiciigi pasuutiit.


45 grādi no piemēram 1,25mm soļa būs 1,25/8, jeb biš virs 0,15mm, tik liela atšķirība stiepē tām skrūvēm noteikti nebūs, tā kā gan jau ka atšķirība bija berzē

ja startā bija viss bija ok ar tiem 40Nm, tad pietiek visur 90+90 grādus un miers, nav svarīgi cik subjektīvi viegli/grūti tur bija katru atsevišķi pievilkt līdz pilnajiem 180, tādēļ tā metodika, lai izvairītos no kādas skaidas vītnē vai netīruma, un vītnes bija jāiziet ar vītņgriezni, pirms likt kopā, ja nav šaibas ar ko skrūvēm vītnes pāriet, tad var iztikt sliktākā gadījumā ar pirkstiem visas saskrūvēt tām paredzētajās vietās blokos, lai pārliecinātos ka puslīdz vienādi visas skrūvējās

ja vēl nav miera, tad vari tagad izsilušam motoram nomērīt ar to pašu atslēgu kādu vienu skrūvi ar cik tā atnāca vaļā, nu, uzliek uz 75Nm, mēģini atvilkt, ja noklikšķ pirms atnāk vaļā, uzliec 80Nm utt, kamēr atnāk vaļā, tad pievelc ar tiem pašiem, piemēram, 80Nm uzreiz atpakaļ, un tā visām pēc shēmas

parasti tas nav vajdzīgs, bet ir blīves kur instrukcija prasa otrreizēju pārvilkšanu, katrā gadījumā, nekam sliktam nevajag notikt to izdarot arī blīvei kurai tas nav prasīts, bet tikai aukstam motoram

p.s. ja bail izraut vītnes, vai nav helicoila remontam pie rokas, tad labāk to nedari



Nu jau.. te runa par 80 Nm,tur skaida vai kas taads toch neietekmees. Arii shaiba pie taadas pievilkshanas hotj ar gropi tiks pievilkta.
Offline
cipargalva
13. Feb 2018, 11:34 #527

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6488

Braucu ar: quattro

Vai Pārdaugavā mitinās kāds jēdzīgs vag elektriķis? Cilvēks ar Audi B6 2007. gada 2.4 benzīnu vēlas palīdzību sakarā ar aķa ēšanu. Spices Molleru viņš zin
Offline
Restt
13. Feb 2018, 12:47 #528

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 160

Braucu ar:

Kāds zin kur priekš e39 dabūt visas tās skrūves priekš apakšspārniem, aizsagpanelim kas pie sliekšņiem iet, utt.
Offline
RSAWorkshop
13. Feb 2018, 12:54 #529

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6069

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ko Tev tieši vajag? Viena daļa man ir uz vietas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
motherfuckers
13. Feb 2018, 14:10 #530

Kopš: 06. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: E53 V8

Vai E60 priekšas krēsli der iekš E38?
Varbūt der arī no E65?
Offline
Nerds
13. Feb 2018, 14:23 #531

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


13 Feb 2018, 14:10:11 @motherfuckers rakstīja:
Vai E60 priekšas krēsli der iekš E38?
Varbūt der arī no E65?

Neder ne no viena.
Bůs kãrtîgs lauku škůnis, ja měğinãsi to darît.
Offline
JancisN
13. Feb 2018, 20:49 #532

Kopš: 08. Jan 2018

No: Smiltene

Ziņojumi: 43

Braucu ar: E90 un CBR1000RR

Varbūt kāds var ieteikt, kur var uztaisīt turbīnai diagnostiku, un to saremontēt. Servisā teica ka spiediena problēma, it kā pārpūšot. Auto E90 320d 120 Kw 2005g.
Offline
RSAWorkshop
13. Feb 2018, 20:50 #533

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6069

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

gan jau, ka vispār problēma ir pavisam citur

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
arnijs_e39
13. Feb 2018, 21:01 #534

Kopš: 14. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 705

Braucu ar: LI-92 , AB-55

Hellou, cik vareru maksāt bm auto piekodēt atslēgu, e65 ?
Offline
RenegadeX
13. Feb 2018, 22:34 #535

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34


13 Feb 2018, 20:49:33 @JancisN rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt, kur var uztaisīt turbīnai diagnostiku, un to saremontēt. Servisā teica ka spiediena problēma, it kā pārpūšot. Auto E90 320d 120 Kw 2005g.

Nav gadījumā jābrauc pie tiem kas čipoja lai novāc to gateri no auto smadzenēm?
Offline
bmwaddict
14. Feb 2018, 02:05 #536

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles



45 grādi no piemēram 1,25mm soļa būs 1,25/8, jeb biš virs 0,15mm, tik liela atšķirība stiepē tām skrūvēm noteikti nebūs, tā kā gan jau ka atšķirība bija berzē

ja startā bija viss bija ok ar tiem 40Nm, tad pietiek visur 90+90 grādus un miers, nav svarīgi cik subjektīvi viegli/grūti tur bija katru atsevišķi pievilkt līdz pilnajiem 180, tādēļ tā metodika, lai izvairītos no kādas skaidas vītnē vai netīruma, un vītnes bija jāiziet ar vītņgriezni, pirms likt kopā, ja nav šaibas ar ko skrūvēm vītnes pāriet, tad var iztikt sliktākā gadījumā ar pirkstiem visas saskrūvēt tām paredzētajās vietās blokos, lai pārliecinātos ka puslīdz vienādi visas skrūvējās

ja vēl nav miera, tad vari tagad izsilušam motoram nomērīt ar to pašu atslēgu kādu vienu skrūvi ar cik tā atnāca vaļā, nu, uzliek uz 75Nm, mēģini atvilkt, ja noklikšķ pirms atnāk vaļā, uzliec 80Nm utt, kamēr atnāk vaļā, tad pievelc ar tiem pašiem, piemēram, 80Nm uzreiz atpakaļ, un tā visām pēc shēmas

parasti tas nav vajdzīgs, bet ir blīves kur instrukcija prasa otrreizēju pārvilkšanu, katrā gadījumā, nekam sliktam nevajag notikt to izdarot arī blīvei kurai tas nav prasīts, bet tikai aukstam motoram

p.s. ja bail izraut vītnes, vai nav helicoila remontam pie rokas, tad labāk to nedari


dariiju taa, iepuutu carb cleanerti izpuutu ar kompresoru, ar tiiru saelljotu veco skruuvi izgaaju visaam viitneem cauri, visas liidziigi viegli skruuveejaas ar mucinju pirkstos, , jaunajaam skruuveem viitnes arii viegli ieelljoju gavinjas arii, shaibas visas smukas nevienaa nebija rievas vai kkas. ok pabraukshu drusku tad pameeginaashu taas skruuves pakustinaas aukstam tad jau redzees.
aa un bez helicoila arii neiztiku, taas shpiljkas ar kuraam pievelk sadalenes kaads urods jau pirms manis aciimredzot bija samociijis, taam 4 spiljkaam kas pa malaam apakshaa ir dowel pins lai sadaleneem bloks ar kompensaatoriem centreetos, taam shpiljkaam sanaak iisaaka viitne un 3 no 4 kas stuuros iznaaca aaraa pievelkot prasiitos 13Nm, jau kad valjaa jaucu ieveeroju ka taas skruuves vispaar itkaa nav pievilktas bet nu tad uzreiz man nepieleca. anyway rekur bildee ielikts helicoils in viss chotka

Offline
LostTouch
14. Feb 2018, 14:48 #537

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu

Sveiki! Jautājums par e39 m priekšējo bamperi.. Vai vidējā reste no m tech bampera ar to krustu pa vidu der m5 replikas bamperim kuram ir reste bez tā krusta...paldies par info jau iepriekš!
Offline
eddylee
14. Feb 2018, 17:13 #538

Kopš: 08. Jan 2011

No: Madona

Ziņojumi: 324

Braucu ar: Pačota punktiem.


14 Feb 2018, 14:48:04 @LostTouch rakstīja:
Sveiki! Jautājums par e39 m priekšējo bamperi.. Vai vidējā reste no m tech bampera ar to krustu pa vidu der m5 replikas bamperim kuram ir reste bez tā krusta...paldies par info jau iepriekš!

Man ari interese!
Offline
Locis
14. Feb 2018, 21:23 #539

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Varētu tā būt,ka priekšējā stabilizatora bukses F11 nevar dabūt pat oriģinālās?
Realoem ar visu stieni kopā rāda. Vai tas stienis rekomendējas viss mainīt,jo viņš nokalpo savu??
Nē,nu es jau varu vēl viss kaut ko jaunu salikt,bet vai ir jēga 250 euro maksāt par dzelzs stieni?
Vai tas ir vienkārši mārketings,ka nepiedāvā atsevišķi?
Offline
Ruudis
14. Feb 2018, 21:49 #540

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


14 Feb 2018, 21:23:56 @Locis rakstīja:
Varētu tā būt,ka priekšējā stabilizatora bukses F11 nevar dabūt pat oriģinālās?
Realoem ar visu stieni kopā rāda. Vai tas stienis rekomendējas viss mainīt,jo viņš nokalpo savu??
Nē,nu es jau varu vēl viss kaut ko jaunu salikt,bet vai ir jēga 250 euro maksāt par dzelzs stieni?
Vai tas ir vienkārši mārketings,ka nepiedāvā atsevišķi?


Nav lidzigas ar e39/e60? Moš var uzstutēt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo