Online

Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Locis
11. Feb 2018, 21:42 #501

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


11 Feb 2018, 18:32:36 @krille rakstīja:

09 Feb 2018, 18:18:51 @Ted_Easy rakstīja:

09 Feb 2018, 17:52:20 @sonx33 rakstīja:
jautājums par kompresiometru, vai kompresiometram var kko nodarit liels dzinēja tilpums, respektīvi vajag nomērit kompresiju v12 dzinējmam ar tilpumu 35litri, vai vares izmantot parasto auto kompresijas mērāmo,cena ap 100 eiro?

Vai ar parasto manometru varēs nomērīt spiedienu traktora riepai? tilpums x reizes lielāks.
P.s. Galvenais lai kompresija nepārsniedz mērskalas apjomu t.i. ja mērskalā ir 16bar un tavā dzinējā būtu jābūt 12 viss ok otrādi gan nē.

Izstāsti par speciālo spiediena mērītāju traktoram! Cik tur bar jābūt? Neesi sapisies meistarībā?

Traktoram 2 bar, šosejas velosipēdam 8 bar,kravas auto 8 bar.
Offline
bmwaddict
12. Feb 2018, 13:16 #502

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Shon mainiiju galvas bliivi M54 motoram, peec instrukcijas jaapievelk 40Nm tad 90 graadi un veel reiz 90 graadi. bet rezultaataa slodze sanaak atshkjiriiga pievelkot juutu ka dazhas skruuves stipraak pievilktas citas nee. panjeemu peec stipraakaas pievilku visas paareejaas tas sanaaca 80Nm, tas izklausaas ok galvas skruuveem? bliive Victor Reinz +0.3mm remontizmeers par cik galva tika nosliipeeta, un nee nav tur nekas shkjiibs viss ir taisns, nebija paakarseeta.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 12 Feb 2018, 13:20:05 ]

Offline
JZ
12. Feb 2018, 13:33 #503

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

randomā vai kādā izteiktā zonā bija vieglāk/grūtāk?

un vai vītnes un paplāksnes sausas vai smērētas, eļļotas?

pirmajā variantā iespējams ka bloks nav taisns pret galvu, pārbaudīt nu jau par vēlu, bet ir indikātorsmēre, nosmērē pavisam plānā kārtiņā galve, tas uzliek uz bloka un nedaudz pakustina visos virzienos, pārnestā smēre parādīs saskares punktus, neprecīzi pieguļoša galva locīsies pievelkot, kas var radīt atšķirību pievelkot, jo ar tiem 40nm nepietiek lai piespiestu galvu pilnīgi, ja tā startā jau nepieguļ

daži manuāļi diktē vai skrūves jāsmērē vai nē, 40nm+90°+90° metode ir tieši lai izvairītos no berzes iespaida uz pievilkšanas spēku, ja būtu visi lielumi nmros, tad tas jau sāk kļūt kritiski
Offline
Mixzzz
12. Feb 2018, 13:46 #504

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2623

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


09 Feb 2018, 17:52:20 @sonx33 rakstīja:
jautājums par kompresiometru, vai kompresiometram var kko nodarit liels dzinēja tilpums, respektīvi vajag nomērit kompresiju v12 dzinējmam ar tilpumu 35litri, vai vares izmantot parasto auto kompresijas mērāmo,cena ap 100 eiro?
Kas smagāks - 1kg spalvu vai 1kg cukura? Spiediens jau no tā cilindros nemainās tikai tādēļ ka viņš ir lielāks....
Offline
RSAWorkshop
12. Feb 2018, 13:54 #505

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Man tām skrūvēm nepatīk kā cepures līp pie alumīnija
Kārtīgi saeļļoji gan vītnes, gan cepures?
Principā 80nm benzīnam ir +/- ok

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
12. Feb 2018, 14:03 #506

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15724

Braucu ar:


12 Feb 2018, 13:16:43 @bmwaddict rakstīja:
Shon mainiiju galvas bliivi M54 motoram, peec instrukcijas jaapievelk 40Nm tad 90 graadi un veel reiz 90 graadi. bet rezultaataa slodze sanaak atshkjiriiga pievelkot juutu ka dazhas skruuves stipraak pievilktas citas nee. panjeemu peec stipraakaas pievilku visas paareejaas tas sanaaca 80Nm, tas izklausaas ok galvas skruuveem? bliive Victor Reinz +0.3mm remontizmeers par cik galva tika nosliipeeta, un nee nav tur nekas shkjiibs viss ir taisns, nebija paakarseeta.
tas ir no tā ka skruvei ir berze,citreiz viņa izbukse uz šaibas,citrei kopā ar šaibu uz galvas,no tā ari sajūta ka pievelkas dažādi,tapec pareizakais veids ir vilkt pēc grādiem.Zinu cik stresaini ir šitiem vilkt galvu
Offline
JZ
12. Feb 2018, 14:59 #507

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


12 Feb 2018, 13:54:13 @RSAWorkshop rakstīja:
Man tām skrūvēm nepatīk kā cepures līp pie alumīnija
Kārtīgi saeļļoji gan vītnes, gan cepures?
Principā 80nm benzīnam ir +/- ok


pagūglēju tikko par tām skrūvēm, skatos ka vācieši stabili iet uz ķīnas kvalitāti, rūdītās paplāksnes nooptimizējuši
Offline
Ted_Easy
12. Feb 2018, 15:09 #508

Kopš: 12. Aug 2013

No: Priekule

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Autobūlves brīnumu


11 Feb 2018, 18:32:36 @krille rakstīja:

09 Feb 2018, 18:18:51 @Ted_Easy rakstīja:

09 Feb 2018, 17:52:20 @sonx33 rakstīja:
jautājums par kompresiometru, vai kompresiometram var kko nodarit liels dzinēja tilpums, respektīvi vajag nomērit kompresiju v12 dzinējmam ar tilpumu 35litri, vai vares izmantot parasto auto kompresijas mērāmo,cena ap 100 eiro?

Vai ar parasto manometru varēs nomērīt spiedienu traktora riepai? tilpums x reizes lielāks.
P.s. Galvenais lai kompresija nepārsniedz mērskalas apjomu t.i. ja mērskalā ir 16bar un tavā dzinējā būtu jābūt 12 viss ok otrādi gan nē.

Izstāsti par speciālo spiediena mērītāju traktoram! Cik tur bar jābūt? Neesi sapisies meistarībā?

Kāds nemāk lasīt sarkasmu laikam.
Offline
N53series
12. Feb 2018, 15:33 #509

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

jeb arii dazhaadaam skruveem dazhaadi viitne/viitne blokaa pastiepaas. ja nenotruka pavisam - super!
Offline
JZ
12. Feb 2018, 15:37 #510

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


12 Feb 2018, 15:33:06 @N53series rakstīja:
jeb arii dazhaadaam skruveem dazhaadi viitne/viitne blokaa pastiepaas. ja nenotruka pavisam - super!


viņš jau pēc stingrākās pievilka pārējās, ja padotos vītne blokā, tad neizdotos panākt lielāku pretestību, būtu pīķis un tad ar vien vieglāk un vieglāk līdz sāk skanēt mats darbnīcā
Offline
N53series
12. Feb 2018, 16:30 #511

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Feb 2018, 15:37:55 @JZ rakstīja:

12 Feb 2018, 15:33:06 @N53series rakstīja:
jeb arii dazhaadaam skruveem dazhaadi viitne/viitne blokaa pastiepaas. ja nenotruka pavisam - super!


viņš jau pēc stingrākās pievilka pārējās, ja padotos vītne blokā, tad neizdotos panākt lielāku pretestību, būtu pīķis un tad ar vien vieglāk un vieglāk līdz sāk skanēt mats darbnīcā

nuu, neba vinjsh veel 3 apljus pievilka taam stipraakajaam
Offline
kexxx
12. Feb 2018, 20:15 #512

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11512

Braucu ar:

Kkad vilku galvas skruves, pec instrukcijas pateikti kkadi nm, laikam bija 60... Ok, pievilku noteiktajā kārtībā. Bet pirms vilkt tos noteiktos grādus, izdomāju vēlreiz noiet pāri visām skrūvēm ar tiem pašiem 60 nm un - pārsteigums- skrūves, kas tika pievilktas pirmās, pagriezās vēl par teju pusapgriezienu... Sanāk, ja nebūtu novilcis vēlreiz, būtu pievilktas nevienmērīgi...
Offline
Nerds
12. Feb 2018, 20:33 #513

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


12 Feb 2018, 20:15:19 @kexxx rakstīja:
Kkad vilku galvas skruves, pec instrukcijas pateikti kkadi nm, laikam bija 60... Ok, pievilku noteiktajā kārtībā. Bet pirms vilkt tos noteiktos grādus, izdomāju vēlreiz noiet pāri visām skrūvēm ar tiem pašiem 60 nm un - pārsteigums- skrūves, kas tika pievilktas pirmās, pagriezās vēl par teju pusapgriezienu... Sanāk, ja nebūtu novilcis vēlreiz, būtu pievilktas nevienmērīgi...

Izklausās drīzāk,ka tavai atslēgai kalibrēšana taisīta 30 gadus atpakaļ.
Offline
kexxx
12. Feb 2018, 20:44 #514

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11512

Braucu ar:


12 Feb 2018, 20:33:30 @Nerds rakstīja:

12 Feb 2018, 20:15:19 @kexxx rakstīja:
Kkad vilku galvas skruves, pec instrukcijas pateikti kkadi nm, laikam bija 60... Ok, pievilku noteiktajā kārtībā. Bet pirms vilkt tos noteiktos grādus, izdomāju vēlreiz noiet pāri visām skrūvēm ar tiem pašiem 60 nm un - pārsteigums- skrūves, kas tika pievilktas pirmās, pagriezās vēl par teju pusapgriezienu... Sanāk, ja nebūtu novilcis vēlreiz, būtu pievilktas nevienmērīgi...

Izklausās drīzāk,ka tavai atslēgai kalibrēšana taisīta 30 gadus atpakaļ.


Kļūdies
Offline
Pionieriss
12. Feb 2018, 20:48 #515

Kopš: 11. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: e34 m52b28

kāds nezin kur dabūt tādus metāla spliterus?

[ Šo ziņu laboja Pionieriss, 12 Feb 2018, 20:49:17 ]

Offline
Nerds
12. Feb 2018, 21:04 #516

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


12 Feb 2018, 20:44:15 @kexxx rakstīja:

12 Feb 2018, 20:33:30 @Nerds rakstīja:

12 Feb 2018, 20:15:19 @kexxx rakstīja:
Kkad vilku galvas skruves, pec instrukcijas pateikti kkadi nm, laikam bija 60... Ok, pievilku noteiktajā kārtībā. Bet pirms vilkt tos noteiktos grādus, izdomāju vēlreiz noiet pāri visām skrūvēm ar tiem pašiem 60 nm un - pārsteigums- skrūves, kas tika pievilktas pirmās, pagriezās vēl par teju pusapgriezienu... Sanāk, ja nebūtu novilcis vēlreiz, būtu pievilktas nevienmērīgi...

Izklausās drīzāk,ka tavai atslēgai kalibrēšana taisīta 30 gadus atpakaļ.


Kļūdies

Nu tad lîki pirksti.

Jo pareizi pievelkot tă nevajadzētu bůt.
Offline
bmwaddict
12. Feb 2018, 21:06 #517

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


12 Feb 2018, 13:33:55 @JZ rakstīja:
randomā vai kādā izteiktā zonā bija vieglāk/grūtāk?

un vai vītnes un paplāksnes sausas vai smērētas, eļļotas?

pirmajā variantā iespējams ka bloks nav taisns pret galvu, pārbaudīt nu jau par vēlu, bet ir indikātorsmēre, nosmērē pavisam plānā kārtiņā galve, tas uzliek uz bloka un nedaudz pakustina visos virzienos, pārnestā smēre parādīs saskares punktus, neprecīzi pieguļoša galva locīsies pievelkot, kas var radīt atšķirību pievelkot, jo ar tiem 40nm nepietiek lai piespiestu galvu pilnīgi, ja tā startā jau nepieguļ

daži manuāļi diktē vai skrūves jāsmērē vai nē, 40nm+90°+90° metode ir tieši lai izvairītos no berzes iespaida uz pievilkšanas spēku, ja būtu visi lielumi nmros, tad tas jau sāk kļūt kritiski


jaa randomaa atshkjiriigas, bet nepaarproti atshkjiriiba tur bija labi ja veel par kaadiem 45 graadiem max. vienk ar roku jutu ka pievelkot tos peedeejos 90 graadus dazhas skruuves pievelkas stipraak dazhas nee. piefikseeju taas kas stipraak pievilkaas tad ar dinamometrisko izmeeriiju un paarvilku visas paareejaas liidziigi, atshkjiriibas videeji nebija liela, varbuut paaris skruuves pagriezaas veel drusku vairaak kaa 45 graadi peec tiem 90 + 90. anyways saprotu kamdeelj taada metodika jo uz lielaam slodzeem nevar uzskatiit ka visaam skruuveem berze vienaada, protams skruuveem viitnes viegli ieelljotas ar un galvas arii, un pievelkot centos peec izjuutas saliidzinaat kaa taas pievelkas, nebija taa ka dazhas iet ar lielu berzi dazhas nee, var jau to sameeraa viegli noteikt meegjinot skruuvi izkustinaat nu tipa pagriezt cik liels ir "klikshkjis" nu cik liela ir berzes pretestiiba kas jaapaarvar lai skruuve izkusteetos. man liekas ka taa atshkjiriiba ir pashaas skruuvees kaa taas nospriegojas, nezinu cik tehnologjiski preciizi var izgatavot skruuves ar absoluuti identisku stiepes pretestiibu, pieljauju ka tur ir taa atshkjiriiba. aa un skruuves bija OEM pirktas BMW dealershipaa laikam $70 USD atsmeelu, aizmirsu laiciigi pasuutiit.
Offline
bmwaddict
12. Feb 2018, 21:12 #518

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


12 Feb 2018, 20:15:19 @kexxx rakstīja:
Kkad vilku galvas skruves, pec instrukcijas pateikti kkadi nm, laikam bija 60... Ok, pievilku noteiktajā kārtībā. Bet pirms vilkt tos noteiktos grādus, izdomāju vēlreiz noiet pāri visām skrūvēm ar tiem pašiem 60 nm un - pārsteigums- skrūves, kas tika pievilktas pirmās, pagriezās vēl par teju pusapgriezienu... Sanāk, ja nebūtu novilcis vēlreiz, būtu pievilktas nevienmērīgi...

neenu visai logjiski, pirmaas skruuves ko tu pievelc sanjem visu pretestiibu uz sevi, tad pievelkot paareejaas bliive saspiezhas un slodze izdalaas uz visaam un taas pirmaas attieciigi paliek mazaak noslogotas, instrukcijaa starpcitu nav teikts ka taa pirmaa pievilkshana ar noraadiitajiem Nm ir jaaveic ar pirmo reizi. Tur tieshi taapeec ir noraadiits ka visaam jaabuut vienaadi, tobish tu ej paari vairaakas reizes kameer visas savelkaas vienaadi un tikai tad var saakt 90 + 90. Taa ka viss tev tur pareizi taa arii ir jaabuut, kad pievelkot pirmo reizi dazhas paliek valjiigaakas, tur vienk ir jaaiet vairaakas reizes paari.
Offline
streetlife
12. Feb 2018, 21:46 #519

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1254

Braucu ar: 1er

kas varētu būt par problēmu, ja pēc auto piestartēšanas nodzēšas pulkstenis, tripmetrs un visa iespējamā info par vidējajiem patēriņiem. Tas parasti notiek tad kad auto ilgāku laiku ir stāvējis. Bet citreiz var gadīties arī tad ja pēdējais brauciens ir bijis pirms stundas.

auto e90
Offline
Nerds
12. Feb 2018, 21:49 #520

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


12 Feb 2018, 21:46:38 @streetlife rakstīja:
kas varētu būt par problēmu, ja pēc auto piestartēšanas nodzēšas pulkstenis, tripmetrs un visa iespējamā info par vidējajiem patēriņiem. Tas parasti notiek tad kad auto ilgāku laiku ir stāvējis. Bet citreiz var gadīties arī tad ja pēdējais brauciens ir bijis pirms stundas.

auto e90


Aķis pizdohen.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo