Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
kexxx
11. Oct 2019, 10:42 #4781

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11529

Braucu ar:

Stupica, gultnis, vadīklas, vajadzīgo kontaktvirsmu nesasmērēšana utt utt
Offline
Fandulis
11. Oct 2019, 10:46 #4782

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12886

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


11 Oct 2019, 10:38:40 @Jurchixx rakstīja:

11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:

11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:

11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos

Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums

Visi gribam dzirdēt :^)


Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku





Liec labāk zimmermaņus

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 11 Oct 2019, 10:49:52 ]

Offline
Ruudis
11. Oct 2019, 10:56 #4783

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


11 Oct 2019, 10:29:25 @Fandulis rakstīja:

11 Oct 2019, 06:12:35 @Ruudis rakstīja:

10 Oct 2019, 20:58:50 @Kaross rakstīja:

10 Oct 2019, 19:27:00 @Ruudis rakstīja:

10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?

Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.

Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties


Nē, tas nevienā brīdī nav normāli, ka auto paliek tupāks. Tā nav jābūt. Tas tikai norāda uz to, ka problēma jau ir dziļāka. Reģenerācijas laikā nav jābūt jūtamām izmaiņām gaitā.

Varbūt tupāka nebūs īstais vārds, bet kārba toč slēdzas savādāk un gaitā ir jūtama reģenerācija, vismaz manam auto


Jā, ja neuzsilst, labāk nemaini termostatu

Izlasi kārtīgāk. Man ar termostatiem viss ir kārtībā.
Offline
cietaisrieksts
11. Oct 2019, 11:06 #4784

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 229

Braucu ar:


11 Oct 2019, 10:29:25 @Fandulis rakstīja:

Jā, ja neuzsilst, labāk nemaini termostatu


Tas, ka termostats jāmaina ir skaidrs. Vairāk jau jautājums par to kāpēc mašīna paliek tāda “tupa” līdz ko pietuvojas 90 grādiem, ātrumus velk un šķiet, ka neiet arī tā kā vajadzētu, plus ja iedod kārtīgi čībā kad sākas šis tad temperatūra ātri vien aiziet līdz 100 un pat nedaudz pāri.. izpūtējs tik karsts, ka uzpilinot ūdeni tas čurkst

[ Šo ziņu laboja cietaisrieksts, 11 Oct 2019, 11:07:29 ]

Offline
Fandulis
11. Oct 2019, 12:01 #4785

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12886

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tāpat jāslēdz klāt diagnostikai, visu var saprast tikai ar braucošu autiņu, kad dosies uz diagnostiku, neaizmirsti ieliet pilnu bāku, gadījumā ja nu termostati korekti strādā.
Offline
Ruudis
11. Oct 2019, 12:44 #4786

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

N57 matars uzticams? Ķēdes priekšā vai aizmugurē? Vēlams mainīt, ja nav mainītas?
Offline
FFL
11. Oct 2019, 15:30 #4787

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Aizmugurē, šiem ir jāmaina laicīgi, m57 var ilgi nemainīt
Offline
edzhaans
11. Oct 2019, 17:23 #4788

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


11 Oct 2019, 10:38:40 @Jurchixx rakstīja:

11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:

11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:

11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos

Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums

Visi gribam dzirdēt :^)


Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku

Meistari atstāj visu pīzdā. Kontaktvirsmas netīras, pašam īpašniekam nepastāsta, ka bremzēm obkatku vajag. Var pats izvilkt, notīrīt. Ja vēlies pārbaudīt vai bremzes tiešām ir ok, noņemt ratu, izjaukt suportu, paskatīties vai staigā brīvi. Bet virsmas tīrīgums arī ir svarīgi. Vēl svarīgi ir notīrīt pašu ratu kontaktvirsmu, bet te simptomi čista, kā līkām rokām. Pats vienkāršākais tests, izbrauc mierīgi pārāk nebremzējot, tagad ir auksts, un pēc garāka brauciena apstaigā auto, ja stipri ķīlē bremzes, nāks anormāls siltums no ļitaka. Piemēram, aizmugurē.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 11 Oct 2019, 17:24:28 ]

Offline
bone_itch
11. Oct 2019, 17:26 #4789

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d

Par cik cm e46 6cil. turinga M pakas atsperes varētu būt zemākas par stock?
Vai kāds var piemest ruleti un nomērīt augstumu no zemes līdz arkai M pakas kūtīj???
Offline
Jurchixx
11. Oct 2019, 17:28 #4790

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


11 Oct 2019, 12:44:05 @Ruudis rakstīja:
N57 matars uzticams? Ķēdes priekšā vai aizmugurē? Vēlams mainīt, ja nav mainītas?


Kad tuvosies 250 k jāmaina
Offline
Staris
11. Oct 2019, 17:30 #4791

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Notītie 250k vai orģinālie?
Offline
Jurchixx
11. Oct 2019, 17:38 #4792

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


11 Oct 2019, 17:30:21 @Staris rakstīja:
Notītie 250k vai orģinālie?


Pie notītajiem ir cerība, ka ķēdes kāds jau ir mainījis
Ja nē, tad žopa garantēta
Offline
RSAWorkshop
11. Oct 2019, 17:56 #4793

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Oct 2019, 17:31:12 @cufiks rakstīja:

11 Oct 2019, 17:28:20 @Jurchixx rakstīja:

11 Oct 2019, 12:44:05 @Ruudis rakstīja:
N57 matars uzticams? Ķēdes priekšā vai aizmugurē? Vēlams mainīt, ja nav mainītas?


Kad tuvosies 250 k jāmaina



Neaizmirsti nomainīt arī šāles

Nu nemaz tā neēd

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 11 Oct 2019, 22:20:35 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
osis78
11. Oct 2019, 22:12 #4794

Kopš: 27. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar:


11 Oct 2019, 17:23:28 @edzhaans rakstīja:

11 Oct 2019, 10:38:40 @Jurchixx rakstīja:

11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:

11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:

11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos

Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums

Visi gribam dzirdēt :^)


Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku

Meistari atstāj visu pīzdā. Kontaktvirsmas netīras, pašam īpašniekam nepastāsta, ka bremzēm obkatku vajag. Var pats izvilkt, notīrīt. Ja vēlies pārbaudīt vai bremzes tiešām ir ok, noņemt ratu, izjaukt suportu, paskatīties vai staigā brīvi. Bet virsmas tīrīgums arī ir svarīgi. Vēl svarīgi ir notīrīt pašu ratu kontaktvirsmu, bet te simptomi čista, kā līkām rokām. Pats vienkāršākais tests, izbrauc mierīgi pārāk nebremzējot, tagad ir auksts, un pēc garāka brauciena apstaigā auto, ja stipri ķīlē bremzes, nāks anormāls siltums no ļitaka. Piemēram, aizmugurē.

Par to kā darbi veikti grūti spriest, izrunāšu so tēmu.
Obkatku ka jau minēju, pirmo 1k braucu kā ome, cenšos nekarset diskus.
Varbūt tiešām japajauc Suports, jāpaskatās vai kaut kas nekeras
Paldies!
Offline
osis78
11. Oct 2019, 22:12 #4795

Kopš: 27. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar:


11 Oct 2019, 17:23:28 @edzhaans rakstīja:

11 Oct 2019, 10:38:40 @Jurchixx rakstīja:

11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:

11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:

11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos

Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums

Visi gribam dzirdēt :^)


Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku

Meistari atstāj visu pīzdā. Kontaktvirsmas netīras, pašam īpašniekam nepastāsta, ka bremzēm obkatku vajag. Var pats izvilkt, notīrīt. Ja vēlies pārbaudīt vai bremzes tiešām ir ok, noņemt ratu, izjaukt suportu, paskatīties vai staigā brīvi. Bet virsmas tīrīgums arī ir svarīgi. Vēl svarīgi ir notīrīt pašu ratu kontaktvirsmu, bet te simptomi čista, kā līkām rokām. Pats vienkāršākais tests, izbrauc mierīgi pārāk nebremzējot, tagad ir auksts, un pēc garāka brauciena apstaigā auto, ja stipri ķīlē bremzes, nāks anormāls siltums no ļitaka. Piemēram, aizmugurē.

Par to kā darbi veikti grūti spriest, izrunāšu so tēmu.
Obkatku ka jau minēju, pirmo 1k braucu kā ome, cenšos nekarset diskus.
Varbūt tiešām japajauc Suports, jāpaskatās vai kaut kas nekeras
Paldies!
Offline
RSAWorkshop
11. Oct 2019, 22:21 #4796

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Oct 2019, 17:23:28 @edzhaans rakstīja:

11 Oct 2019, 10:38:40 @Jurchixx rakstīja:

11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:

11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:

11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos

Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums

Visi gribam dzirdēt :^)


Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku

Meistari atstāj visu pīzdā. Kontaktvirsmas netīras, pašam īpašniekam nepastāsta, ka bremzēm obkatku vajag. Var pats izvilkt, notīrīt. Ja vēlies pārbaudīt vai bremzes tiešām ir ok, noņemt ratu, izjaukt suportu, paskatīties vai staigā brīvi. Bet virsmas tīrīgums arī ir svarīgi. Vēl svarīgi ir notīrīt pašu ratu kontaktvirsmu, bet te simptomi čista, kā līkām rokām. Pats vienkāršākais tests, izbrauc mierīgi pārāk nebremzējot, tagad ir auksts, un pēc garāka brauciena apstaigā auto, ja stipri ķīlē bremzes, nāks anormāls siltums no ļitaka. Piemēram, aizmugurē.
Ne to vien salaiž dēlī

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
vvv
12. Oct 2019, 22:12 #4797

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1998

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

Vēlos ielikt parakstu profilā, vai kā tas tur lejā teksts saucas? Nerāda. Tas iespējams tikai izredzētajiem?
Offline
vvv
12. Oct 2019, 22:22 #4798

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1998

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


12 Oct 2019, 22:15:30 @cufiks rakstīja:
Izgulējies?

Mjā, domāju ka nakts jau.
Kas ar to gudro parakstu? Izredzētajiem tikai?
Offline
Jurchixx
12. Oct 2019, 22:25 #4799

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

tu vari mēģināt izlūgties sn, lai viņš tev ieliek parakstā, ka e53 ir labākais bmw
Offline
vvv
12. Oct 2019, 22:52 #4800

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1998

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


12 Oct 2019, 22:25:02 @Jurchixx rakstīja:
tu vari mēģināt izlūgties sn, lai viņš tev ieliek parakstā, ka e53 ir labākais bmw


Kautko līdzīgu arī gribēju, bet lūgties? Haha. Nu, O. K, atvainojos ja kādu izbesīju. Negribās pārlasīt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo