Online

Pašreiz BMWPower skatas 143 viesi un 65 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
11. Oct 2019, 00:15 #4801

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39

Problēma nav diskos

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
osis78
11. Oct 2019, 00:17 #4802

Kopš: 27. Nov 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 482

Braucu ar: MT-09


11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos

Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums

[ Šo ziņu laboja osis78, 11 Oct 2019, 00:21:27 ]

Offline
defekc
11. Oct 2019, 01:07 #4803

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14351

Braucu ar: BMW


11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos


tagad lepns, par savu saturiigo atbildi spechuku topikaa, aizpisi guleet?
Offline
niknais
11. Oct 2019, 02:19 #4804

Kopš: 07. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9660

Braucu ar: E34 540iA '93, E36 318iA '94, F21 116dA LCI '16, F26 X4 20dXA '15.


11 Oct 2019, 01:07:29 @defekc rakstīja:

11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos


tagad lepns, par savu saturiigo atbildi spechuku topikaa, aizpisi guleet?



-----------------
Drive carefully...
Offline
Ruudis
11. Oct 2019, 06:12 #4805

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: Pienpak


10 Oct 2019, 20:58:50 @Kaross rakstīja:

10 Oct 2019, 19:27:00 @Ruudis rakstīja:

10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?

Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.

Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties


Nē, tas nevienā brīdī nav normāli, ka auto paliek tupāks. Tā nav jābūt. Tas tikai norāda uz to, ka problēma jau ir dziļāka. Reģenerācijas laikā nav jābūt jūtamām izmaiņām gaitā.

Varbūt tupāka nebūs īstais vārds, bet kārba toč slēdzas savādāk un gaitā ir jūtama reģenerācija, vismaz manam auto
Offline
RmaxLV
11. Oct 2019, 08:06 #4806

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 980

Braucu ar: Thirsty 9


11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:

11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos

Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums

Visi gribam dzirdēt :^)
Offline
spriditis
11. Oct 2019, 10:20 #4807

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3370

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Pašam jāizdomā, jāizdomā pēc tam cik jāmaksa par detaļu un darbu
Offline
Fandulis
11. Oct 2019, 10:29 #4808

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 11207

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


11 Oct 2019, 06:12:35 @Ruudis rakstīja:

10 Oct 2019, 20:58:50 @Kaross rakstīja:

10 Oct 2019, 19:27:00 @Ruudis rakstīja:

10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?

Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.

Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties


Nē, tas nevienā brīdī nav normāli, ka auto paliek tupāks. Tā nav jābūt. Tas tikai norāda uz to, ka problēma jau ir dziļāka. Reģenerācijas laikā nav jābūt jūtamām izmaiņām gaitā.

Varbūt tupāka nebūs īstais vārds, bet kārba toč slēdzas savādāk un gaitā ir jūtama reģenerācija, vismaz manam auto


Jā, ja neuzsilst, labāk nemaini termostatu
Offline
Jurchixx
11. Oct 2019, 10:38 #4809

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7736

Braucu ar: F32 M Performance


11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:

11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:

11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos

Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums

Visi gribam dzirdēt :^)


Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku
Offline
kexxx
11. Oct 2019, 10:42 #4810

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 6537

Braucu ar:

Stupica, gultnis, vadīklas, vajadzīgo kontaktvirsmu nesasmērēšana utt utt
Online
Fandulis
11. Oct 2019, 10:46 #4811

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 11207

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


11 Oct 2019, 10:38:40 @Jurchixx rakstīja:

11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:

11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:

11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos

Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums

Visi gribam dzirdēt :^)


Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku





Liec labāk zimmermaņus

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 11 Oct 2019, 10:49:52 ]

Offline
Ruudis
11. Oct 2019, 10:56 #4812

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: Pienpak


11 Oct 2019, 10:29:25 @Fandulis rakstīja:

11 Oct 2019, 06:12:35 @Ruudis rakstīja:

10 Oct 2019, 20:58:50 @Kaross rakstīja:

10 Oct 2019, 19:27:00 @Ruudis rakstīja:

10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?

Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.

Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties


Nē, tas nevienā brīdī nav normāli, ka auto paliek tupāks. Tā nav jābūt. Tas tikai norāda uz to, ka problēma jau ir dziļāka. Reģenerācijas laikā nav jābūt jūtamām izmaiņām gaitā.

Varbūt tupāka nebūs īstais vārds, bet kārba toč slēdzas savādāk un gaitā ir jūtama reģenerācija, vismaz manam auto


Jā, ja neuzsilst, labāk nemaini termostatu

Izlasi kārtīgāk. Man ar termostatiem viss ir kārtībā.
Offline
cietaisrieksts
11. Oct 2019, 11:06 #4813

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 168

Braucu ar:


11 Oct 2019, 10:29:25 @Fandulis rakstīja:

Jā, ja neuzsilst, labāk nemaini termostatu


Tas, ka termostats jāmaina ir skaidrs. Vairāk jau jautājums par to kāpēc mašīna paliek tāda “tupa” līdz ko pietuvojas 90 grādiem, ātrumus velk un šķiet, ka neiet arī tā kā vajadzētu, plus ja iedod kārtīgi čībā kad sākas šis tad temperatūra ātri vien aiziet līdz 100 un pat nedaudz pāri.. izpūtējs tik karsts, ka uzpilinot ūdeni tas čurkst

[ Šo ziņu laboja cietaisrieksts, 11 Oct 2019, 11:07:29 ]

Offline
Fandulis
11. Oct 2019, 12:01 #4814

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 11207

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tāpat jāslēdz klāt diagnostikai, visu var saprast tikai ar braucošu autiņu, kad dosies uz diagnostiku, neaizmirsti ieliet pilnu bāku, gadījumā ja nu termostati korekti strādā.
Offline
Ruudis
11. Oct 2019, 12:44 #4815

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: Pienpak

N57 matars uzticams? Ķēdes priekšā vai aizmugurē? Vēlams mainīt, ja nav mainītas?
Offline
FFL
11. Oct 2019, 15:30 #4816

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 456

Braucu ar:

Aizmugurē, šiem ir jāmaina laicīgi, m57 var ilgi nemainīt
Offline
edzhaans
11. Oct 2019, 17:23 #4817

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7332

Braucu ar: pelēko bultu


11 Oct 2019, 10:38:40 @Jurchixx rakstīja:

11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:

11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:

11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos

Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums

Visi gribam dzirdēt :^)


Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku

Meistari atstāj visu pīzdā. Kontaktvirsmas netīras, pašam īpašniekam nepastāsta, ka bremzēm obkatku vajag. Var pats izvilkt, notīrīt. Ja vēlies pārbaudīt vai bremzes tiešām ir ok, noņemt ratu, izjaukt suportu, paskatīties vai staigā brīvi. Bet virsmas tīrīgums arī ir svarīgi. Vēl svarīgi ir notīrīt pašu ratu kontaktvirsmu, bet te simptomi čista, kā līkām rokām. Pats vienkāršākais tests, izbrauc mierīgi pārāk nebremzējot, tagad ir auksts, un pēc garāka brauciena apstaigā auto, ja stipri ķīlē bremzes, nāks anormāls siltums no ļitaka. Piemēram, aizmugurē.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 11 Oct 2019, 17:24:28 ]

Offline
bone_itch
11. Oct 2019, 17:26 #4818

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1137

Braucu ar: 2002.g. e46 330d

Par cik cm e46 6cil. turinga M pakas atsperes varētu būt zemākas par stock?
Vai kāds var piemest ruleti un nomērīt augstumu no zemes līdz arkai M pakas kūtīj???
Offline
Jurchixx
11. Oct 2019, 17:28 #4819

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7736

Braucu ar: F32 M Performance


11 Oct 2019, 12:44:05 @Ruudis rakstīja:
N57 matars uzticams? Ķēdes priekšā vai aizmugurē? Vēlams mainīt, ja nav mainītas?


Kad tuvosies 250 k jāmaina
Offline
Staris
11. Oct 2019, 17:30 #4820

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 28691

Braucu ar: ra ucuarB

Notītie 250k vai orģinālie?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips