Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
norge
08. Oct 2019, 09:07 #4761

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW


07 Oct 2019, 16:47:30 @norge rakstīja:

04 Oct 2019, 12:42:46 @norge rakstīja:

04 Oct 2019, 11:25:52 @norge rakstīja:

04 Oct 2019, 10:55:15 @bmwaddict rakstīja:

04 Oct 2019, 08:37:41 @desadesa rakstīja:

03 Oct 2019, 22:04:37 @norge rakstīja:
x3 2.0 dizelis 2005g. nestrādā logu pacēlāji, spoguļu regulācija, un spoguļu pielocišana pati pa sevi dzīvo kad grib pielokās viens vai abi kaut neko ar mašīnu nedaru. Pieslēdzot kompi kādas sešas vai astoņas kļudas aktīvas bija par kan līnijām 6b;6a;6c;0d;utt.
Kur meklēt vainu?


mitrums tur ņe pričom

es dodu 90% ka ir nekontakts un nekontakts jāmeklē masas vados t.s. pie motora un plusa vads kur viņš tur uz kasti iet utt nav mirstamā kaite tik cik jāmeklē


shitiem nav tavs pats sviests kas E60 kur tas MPM modulis bagaazhniekaa zem rezerves ritenja iebaazts un paliek slapjs tikko bagaazniekaa tiek uudens?


Nav tur tāda izmeklējos visi savienojumi izskatās labi ka nau kur piesieties.Ataisot durvis nogļuko spoguļi nolokās bet ne vienmēr kad paši izdomā.


Tas kas durvīs logu pacelšanas bloks nevar būt vainīgs jo viss vairāk vai mazāk saistīts ar to.
paproveju no e60 uzlikt nekas vispār nenotiek.

Vaina atrasta nokūries labais atpakaļskata spogulis. Tagad interesē vai no angļa arī der? Un manējais ir ar nolocīšanas funkciju, bet skatos visi angļi bez tās funkcijas. Varbūt kādam ir ko piedāvāt?

Tiešām neviens nezin vai no angļa der neder, pēc būtības man vajag tikai to plati (shēmu) varbūt tajā shēmā jau visas funkcijas ir iekšā kas tālāk to spoguli darbinās pareizi.
Offline
desadesa
08. Oct 2019, 09:10 #4762

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


07 Oct 2019, 16:47:30 @norge rakstīja:
Vaina atrasta nokūries labais atpakaļskata spogulis. Tagad interesē vai no angļa arī der? Un manējais ir ar nolocīšanas funkciju, bet skatos visi angļi bez tās funkcijas. Varbūt kādam ir ko piedāvāt?


imho atslēgt neejošo daļu un atstāt kā ir. pārāk liels ieguldījums lai nolocītos spoguļi. apsilde un regulācija laikam paliktu. jāskatās watch?v=rLCWOFuD0SI jākniebj nost robots vai vnk jātīra kontakti no zaļā
Offline
desadesa
08. Oct 2019, 09:11 #4763

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


07 Oct 2019, 16:55:01 @kexxx rakstīja:
Kur varētu aizdzīt uz diagnostiku huidai dīzeli ( kkāds 2005.g laikam)? Defekts- siltam motoram reizēm esot ilgi jāgriež, līdz pielec... Ar kādu 3šo 4to piegājienu tik izdodas un pēc tam brītiņu kkā nestabili strādā
Varbūt ir kkāds serviss, kas ar korejiešiem ņemas?



ieliec jaunas sprauslas un nesipies kamēr nav izdeguši virzuļi. bet tas jau dārgi jopt
Offline
Gintons
08. Oct 2019, 09:50 #4764

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 785

Braucu ar: 8888


08 Oct 2019, 08:54:31 @Krizdole rakstīja:

07 Oct 2019, 15:41:59 @Gintons rakstīja:
Kāds varbūt var izskaidrot kuram ir iekš f10 eco pro režīms ko viņš īzsti dod un ko ne, kādu labumu viņš dod ikdienā lietojot kopā ar manuālo kārbu?

Eco pro izslēdz automātisku spoguļu apsildi zem ~5C (precīzi neatceros), samazina apsildes/dzesēšanas jaudu koncentrējoties uz priekšā sēdošajiem, samazina krēslu apsildes jaudu. Precīzāk aprakstīts instrukcijā vai arī ieejot zem Menu, car settings, efficiency vai kaut kā tā, tur var arī precīzāk redzēt patēriņu pēdējās 8;32min,2h. Īpaši noderīgs tas info gan nav.
. Paldies pa info
Offline
Gruzaviks
08. Oct 2019, 12:08 #4765

Kopš: 28. Apr 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 133

Braucu ar: w212

Kādreiz no draugiem.lv bija iespēja pārlikt profilu bildes uz telefona kontaktu bildēm. Vai ir kāda iespēja tagad to izdarīt no FB?
Kaitina aptuveni 8 gadus vecas bildes telefonā, kad zvana.
Offline
RR04
08. Oct 2019, 12:24 #4766

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41


08 Oct 2019, 12:08:54 @Gruzaviks rakstīja:
Kādreiz no draugiem.lv bija iespēja pārlikt profilu bildes uz telefona kontaktu bildēm. Vai ir kāda iespēja tagad to izdarīt no FB?
Kaitina aptuveni 8 gadus vecas bildes telefonā, kad zvana.

Man tādas problēmas dzīvē
Offline
cietaisrieksts
10. Oct 2019, 19:00 #4767

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 229

Braucu ar:

E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?

Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.

[ Šo ziņu laboja cietaisrieksts, 10 Oct 2019, 19:04:49 ]

Offline
Ruudis
10. Oct 2019, 19:27 #4768

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?

Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.

Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties
Online
Kaross
10. Oct 2019, 20:58 #4769

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


10 Oct 2019, 19:27:00 @Ruudis rakstīja:

10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?

Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.

Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties


Nē, tas nevienā brīdī nav normāli, ka auto paliek tupāks. Tā nav jābūt. Tas tikai norāda uz to, ka problēma jau ir dziļāka. Reģenerācijas laikā nav jābūt jūtamām izmaiņām gaitā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kompresijonars
10. Oct 2019, 21:09 #4770

Kopš: 07. Mar 2013

Ziņojumi: 129

Braucu ar:

Kurš varētu zināt kādam ir jābūt timingam m50b25nv liekot otru m50nv ieplūdes sadaleni?
Offline
agaFU
10. Oct 2019, 21:38 #4771

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: E91 turrboo

Powerā ir kas remontē indukcijas plītis?
Offline
osis78
11. Oct 2019, 00:10 #4772

Kopš: 27. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar:

Sveiciens,
Vai kāds var ieteikt bremžu diskus uz f10, 3.0d 15 gada. Uzliku ATE, pirmo 1k km nobraucu kā ome, tālāk ātrāk par 140 neesmu braucis, salocijas šofera pusē pēc 3k km. Uzliku brembo, atkal braucu ka ome pirmos 700-1000km,pec 2-3k km atkal sāk pulset šofera pusē, neesmu pat dzēsies normāli.
Ir idejas kas par vainu?
Servisā džeki saka ka Suports ir kārtībā.. Man nav pat ideju kas varētu būt vēl pie vainas...
Suports?? Diski bremzu brāķis?
Auto nobraukums 106k ja tas ko izsaka

[ Šo ziņu laboja osis78, 11 Oct 2019, 00:16:23 ]

Offline
RSAWorkshop
11. Oct 2019, 00:15 #4773

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6049

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Problēma nav diskos

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
osis78
11. Oct 2019, 00:17 #4774

Kopš: 27. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar:


11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos

Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums

[ Šo ziņu laboja osis78, 11 Oct 2019, 00:21:27 ]

Offline
defekc
11. Oct 2019, 01:07 #4775

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14450

Braucu ar: BMW


11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos


tagad lepns, par savu saturiigo atbildi spechuku topikaa, aizpisi guleet?
Offline
Ruudis
11. Oct 2019, 06:12 #4776

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


10 Oct 2019, 20:58:50 @Kaross rakstīja:

10 Oct 2019, 19:27:00 @Ruudis rakstīja:

10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?

Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.

Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties


Nē, tas nevienā brīdī nav normāli, ka auto paliek tupāks. Tā nav jābūt. Tas tikai norāda uz to, ka problēma jau ir dziļāka. Reģenerācijas laikā nav jābūt jūtamām izmaiņām gaitā.

Varbūt tupāka nebūs īstais vārds, bet kārba toč slēdzas savādāk un gaitā ir jūtama reģenerācija, vismaz manam auto
Online
RmaxLV
11. Oct 2019, 08:06 #4777

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1004

Braucu ar: Thirsty 9


11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:

11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos

Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums

Visi gribam dzirdēt :^)
Offline
spriditis
11. Oct 2019, 10:20 #4778

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3971

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Pašam jāizdomā, jāizdomā pēc tam cik jāmaksa par detaļu un darbu
Offline
Fandulis
11. Oct 2019, 10:29 #4779

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12861

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


11 Oct 2019, 06:12:35 @Ruudis rakstīja:

10 Oct 2019, 20:58:50 @Kaross rakstīja:

10 Oct 2019, 19:27:00 @Ruudis rakstīja:

10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?

Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.

Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties


Nē, tas nevienā brīdī nav normāli, ka auto paliek tupāks. Tā nav jābūt. Tas tikai norāda uz to, ka problēma jau ir dziļāka. Reģenerācijas laikā nav jābūt jūtamām izmaiņām gaitā.

Varbūt tupāka nebūs īstais vārds, bet kārba toč slēdzas savādāk un gaitā ir jūtama reģenerācija, vismaz manam auto


Jā, ja neuzsilst, labāk nemaini termostatu
Offline
Jurchixx
11. Oct 2019, 10:38 #4780

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8222

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:

11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:

11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos

Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums

Visi gribam dzirdēt :^)


Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo