Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
bmwaddict
17. Jul 2018, 21:35 #1941

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Nav laika iedziljinaaties shobriid izlasiishu veelaak bet par saviem piedziibojumiem ar N62 man bija neliels eksperiments taateikt updeits - taa arii neizdomaaju metodi kaa sameeriit tos leverus kautkaa vairaak vai mazaak ticami bet par cik apnika skatiities uz izjauktu motoru noleemu uztaisiit eksperimentu - samainiit vienaam leverus starp 2 cilindiem kuriem Rough menu raadiija krasas atshkjiriibas - respektiivi 1,2 cilindrus samainiiju ar 3,4. Rezultaats - rough bilde ir cita - tagad problemaatiskaakais cilindrs ir nr 4 bet ar nr 2 viss ir ideaali
Idle ir jau labaak, bet taa pat ir neliidzena, unacceptable. Jaa noresetoju adaptaacijas peec tam un izbraucu.

Zinu zinu ka swapot vietaam BMW instrukcij neljauj, tas bija tikai eksperiments. Taa teikt diezgan tiirs eksperiments - nekas cits netika dariits tikai samainiiti vietaam leveri..

Turpmaakais plaans - domaaju tomeer izveikt pilnveertiigu kompresijas testu nevis vienk leakdown testu, mazums tur izdilums cilindros izraadaas. Ja tur neatklaasies nekas slikts tad kaa jau agraak gribeeju - parlasiishu visu valvetronic komplektu no cita dzineeja. Vienk nomiizu to dariit agraak taapeec ka tur vajadziigs atkal kautkaads kaarteejais tuulis (skat bilde), tipa jigs uz kura uzseedina un preciizi centree visu to valvetronic moduli jo tas sastaav no 2 daljaam.
Naaksies kautko izdomaat, tuulis maita daargs..

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 17 Jul 2018, 21:37:51 ]

Offline
N53series
17. Jul 2018, 21:40 #1942

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


17 Jul 2018, 21:35:59 @bmwaddict rakstīja:
Nav laika iedziljinaaties shobriid izlasiishu veelaak bet par saviem piedziibojumiem ar N62 man bija neliels eksperiments taateikt updeits - taa arii neizdomaaju metodi kaa sameeriit tos leverus kautkaa vairaak vai mazaak ticami bet par cik apnika skatiities uz izjauktu motoru noleemu uztaisiit eksperimentu - samainiit vienaam leverus starp 2 cilindiem kuriem Rough menu raadiija krasas atshkjiriibas - respektiivi 1,2 cilindrus samainiiju ar 3,4. Rezultaats - rough bilde ir cita - tagad problemaatiskaakais cilindrs ir nr 4 bet ar nr 2 viss ir ideaali
Idle ir jau labaak, bet taa pat ir neliidzena, unacceptable. Jaa noresetoju adaptaacijas peec tam un izbraucu.

Zinu zinu ka swapot vietaam BMW instrukcij neljauj, tas bija tikai eksperiments. Taa teikt diezgan tiirs eksperiments - nekas cits netika dariits tikai samainiiti vietaam leveri..

Turpmaakais plaans - domaaju tomeer izveikt pilnveertiigu kompresijas testu nevis vienk leakdown testu, mazums tur izdilums cilindros izraadaas. Ja tur neatklaasies nekas slikts tad kaa jau agraak gribeeju - parlasiishu visu valvetronic komplektu no cita dzineeja. Vienk nomiizu to dariit agraak taapeec ka tur vajadziigs atkal kautkaads kaarteejais tuulis (skat bilde), tipa jigs uz kura uzseedina un preciizi centree visu to valvetronic moduli jo tas sastaav no 2 daljaam.
Naaksies kautko izdomaat, tuulis maita daargs..





dirsaa tavs laiks, tests un secinaajumi. varu pieraadiit.
bet.. nah man to dariit.
Offline
N53series
17. Jul 2018, 21:42 #1943

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

max, ko varu piedaavaat - sho: Links
Offline
marxxx
17. Jul 2018, 23:06 #1944

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 308

Braucu ar:


16 Jul 2018, 15:05:20 @Gestus rakstīja:
Nav komsoss ? Domā tās elektriskās, nolaižamās ? Kondiška nav lētāka.

http://www.oro.lv/lv/dzesesana/mobilie-gaisa-ko...nieris-vivax-406

diezgan tizli izskatītos tā uzparikte gaisa novadīšanai

Tie mobiilie kondicionieri guljamistabaa nekam neder, vinjaa ieksaa tomeer ir kompresors, kas ir diezgan skals, un vismaz es taadaa trobelii paguleet nevaru. katraa zinjaa normaals risinaajums ir stacionarais kondiska ar aara dalju aaraa. Pats ar to nodarbojos (uzstaadu remonteeju utt) ja interesee normaals risinaajums p.m
Offline
bmwaddict
18. Jul 2018, 00:51 #1945

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

vienk vajag pirkt pareizaa tipa mobiilo gaisa kondicionieri, piemeeram man ir ar scroll type kompresoru straadaa klusi pats ventilators shnjaac bet kompresoru praktiski nedzird

aa un tur nepietiek ar karsto trubu vien, ja gribi lai kondishs efektiigi straadaa vajag abas trubas gan auksto gaisu njemt no aaras gan karsto izvadiit uz aaru, ja ir tikai karstaa truba tad kondisha efekts ir zems jo gaisu lai dzeseetu kontuura hot side kondishs njem no istabas un izpuush aaraa, attieciigi taa izpuustaa gaisa vietaa ir jaanaak jaunam kas istabaa nokljuust pa durvju spraugaam un citur.. respektiivi no istabas caur kondishu aaraa izpuusto gaisu atkal aizvieto silts gaiss un kondishs izmisiigi straadaa meegjinot paarspeet klaat pienaakusho silto gaisu..
normaala sisteema izmanto atsevishkju aaras gaisu kontuura hot side dzeseeshanai nejaucot to kopaa ar istabas gaisu - taapeec vajag 2 resnas trubas. rezultaats - ieveerojami efektiigaaka sisteema (un mazaak puteklji iespeejams arii)

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 18 Jul 2018, 01:18:24 ]

Offline
bmwaddict
18. Jul 2018, 01:23 #1946

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


18 Jul 2018, 01:10:15 @cufiks rakstīja:
Putekļu nav, bet čota neiebraucu kāda iksa pēc vajag 2as...

cufik nu padomaa ja kondishs gaisu no istabas izsuuc tad no kurienes istabaa ienaaks gaiss taa izsuuktaa vietaa?

jaa pareizi - istabaa ienaaks siltais gaiss no aaras. jo jaudiigaaks kondishs jo vairaak gaisa siltaa gaisa tas iesuuc istabaa. diezgan bezjeedziigs setaps. taapeec vajag 2vas trubas ar ko dzeseet kondishu pa vienu iesuuc pa otru izpuush un istabas gaisam ar to nav nekaada sakara.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 18 Jul 2018, 01:23:45 ]

Offline
Mixzzz
18. Jul 2018, 01:41 #1947

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Nu bet tu to gaisu tāpat beigās iesūc no āra kur viņš ir silts ne?
Offline
bmwaddict
18. Jul 2018, 02:00 #1948

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


18 Jul 2018, 01:41:02 @Mixzzz rakstīja:
Nu bet tu to gaisu tāpat beigās iesūc no āra kur viņš ir silts ne?

nu jaa bet lai dzeseetu tikai kontuura hot side un tuuuliit peec tam to izpuustu atkal aaraa nejaucot ar istabas gaisu. istabas gaisa dzeseeshana ir atsevihskji nodaliita gaisa pluusma kas caur dzeseetaaju dzenaa tikai istabas gaisu.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 18 Jul 2018, 02:12:34 ]

Offline
VRB
18. Jul 2018, 09:03 #1949

Kopš: 20. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: F34 LCI

Labs rīts!
Kā ir ar akumulatoru uz e9x, ja ņem nost priekš uzlādēšanas, vai pēc tam ir kkas jāreģistrē?!
Offline
N53series
18. Jul 2018, 10:14 #1950

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Jul 2018, 09:03:33 @VRB rakstīja:
Labs rīts!
Kā ir ar akumulatoru uz e9x, ja ņem nost priekš uzlādēšanas, vai pēc tam ir kkas jāreģistrē?!



akumulators jaalaadee, tam esot mashiinaa/piesleegtam, laadeshanai jaaizmanto pievienojuma vietas zem motora paarsega.
Offline
protams
18. Jul 2018, 16:48 #1951

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben

Caravelle ar airco, aizmugurē auksto gaisu nepūš, tā ir vai kas nobrucis?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Reinis_m
18. Jul 2018, 22:06 #1952

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Kurā bodē Rīgā varētu būt jēdzīga dažādu šāda tipa atsperu izvēle? Optimizēju te vienu mehānismu, un vajadzētu divas gabalas, dažādos izmēros un stiprumos.

Offline
uldens1
18. Jul 2018, 22:53 #1953

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:


18 Jul 2018, 09:11:26 @cufiks rakstīja:

18 Jul 2018, 02:00:57 @bmwaddict rakstīja:

18 Jul 2018, 01:41:02 @Mixzzz rakstīja:
Nu bet tu to gaisu tāpat beigās iesūc no āra kur viņš ir silts ne?

nu jaa bet lai dzeseetu tikai kontuura hot side un tuuuliit peec tam to izpuustu atkal aaraa nejaucot ar istabas gaisu. istabas gaisa dzeseeshana ir atsevihskji nodaliita gaisa pluusma kas caur dzeseetaaju dzenaa tikai istabas gaisu.






Skujzin....


Nedomāju, ka tur tā efektivitātes starpība ievērojama... Bet noteikti čakars lielāks ar 2ām liela diametra, neparocīgām gofrētām trubām... SūC
bļe kas tur ko nesaprast elementāras lietas,viņš paņem jau atdzesētu gaisu no istabas un izpūš arā,vietā ienāk karsts no āra kurš atkal ir jaatdzesē
Offline
uldens1
18. Jul 2018, 22:54 #1954

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:


18 Jul 2018, 09:03:33 @VRB rakstīja:
Labs rīts!
Kā ir ar akumulatoru uz e9x, ja ņem nost priekš uzlādēšanas, vai pēc tam ir kkas jāreģistrē?!
priekškam viņu ņemt nost lai uzlādētu??
Offline
dzuris
18. Jul 2018, 23:32 #1955

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Oligarhi dzīvo dzīvokļos izskaidrojums atrasts. Iepazīstinās dzīvesbiedri jau vasaras sezonā ar akb lai ziemā nebaidās
Offline
Mixzzz
19. Jul 2018, 00:43 #1956

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Ok, kāds var izskaidrot kas šīs par kļūdām? Auto ir e46 320d 2002.g

Karoch draugs teicās, ka auto neiet pirms 3k apgriezienu īsti...Paņēmu pieslēdzu pie PC un atradu šīs 2, uzrādījušās pirms 1kkm un pirms 10km... Pie reizes pamanīju 1. un 3.cilindru DDE neizlīdzina(tie adaptāciju rādītāji pa 0)

Gaisa masa, kolektora spiediens un augstspiediens sakrīt ar pieprasīto cik nu pabraukājām apkārt. Motors, vismaz manuprāt, strādā kā traktors arī.

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------
Date: 15.07.2018 20:19:20
ECU: DDE50K47
JobStatus: OKAY
Variant: DDE50K47
------------------------------------------------------------
-
RESULT: 2 error in error memory !
------------------------------------------------------------
-
4560 4560 (4224) Raildruck-Plausibilitaet mengengeregelt Maxpos
Error counter: 5
Logistic counter: 36
1. Umweltsatz
Mileage 309620 km
mittlere Motordrehzahl 744.66 rpm
Kühlmitteltemperatur 82.14 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 126.02 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 26.78 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 485.18 mg/Hub
Ladedruckwert 1023.98 hPa
linearisierter APP1 23.62 %
Raildruck-sollwert 511.94 bar
Fahrzeuggeschwindigkeit 5.92 km/h
Ausgangstastverhältnis 30.72 %
2. Umweltsatz
Mileage 310760 km
mittlere Motordrehzahl 441.28 rpm
Kühlmitteltemperatur 82.14 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 118.14 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 38.20 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 472.57 mg/Hub
Ladedruckwert 1063.37 hPa
linearisierter APP1 27.56 %
Raildruck-sollwert 740.34 bar
Fahrzeuggeschwindigkeit 1.97 km/h
Ausgangstastverhältnis 33.08 %
Signal or value above threshold
Test conditions not yet fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 45 60 11 06 05 24 78 F2 1B 84 10 44 4D 68 1E 41
06 27 79 64 10 84 0F 61 4B 6C 23 5E 02 2A
------------------------------------------------------------
-
4570 4570 (0) Raildruck-Plausibilitaet mengengeregelt Maxposfuelflow
Error counter: 1
Logistic counter: 14
Mileage 309630 km
mittlere Motordrehzahl 717.08 rpm
Kühlmitteltemperatur 82.14 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 126.02 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 31.90 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 516.68 mg/Hub
Ladedruckwert 1033.83 hPa
linearisierter APP1 74.02 %
Raildruck-sollwert 393.80 bar
Fahrzeuggeschwindigkeit 6.91 km/h
Ausgangstastverhältnis 31.50 %
Signal or value above threshold
Test conditions not yet fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 45 70 11 02 01 0E 78 F3 1A 84 10 51 52 69 5E 32
07 28
=============================================================

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 19 Jul 2018, 00:45:16 ]

Offline
N53series
19. Jul 2018, 00:58 #1957

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


19 Jul 2018, 00:43:14 @Mixzzz rakstīja:
Ok, kāds var izskaidrot kas šīs par kļūdām? Auto ir e46 320d 2002.g

Karoch draugs teicās, ka auto neiet pirms 3k apgriezienu īsti...Paņēmu pieslēdzu pie PC un atradu šīs 2, uzrādījušās pirms 1kkm un pirms 10km... Pie reizes pamanīju 1. un 3.cilindru DDE neizlīdzina(tie adaptāciju rādītāji pa 0)

Gaisa masa, kolektora spiediens un augstspiediens sakrīt ar pieprasīto cik nu pabraukājām apkārt. Motors, vismaz manuprāt, strādā kā traktors arī.

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------
Date: 15.07.2018 20:19:20
ECU: DDE50K47
JobStatus: OKAY
Variant: DDE50K47
------------------------------------------------------------
-
RESULT: 2 error in error memory !
------------------------------------------------------------
-
4560 4560 (4224) Raildruck-Plausibilitaet mengengeregelt Maxpos
Error counter: 5
Logistic counter: 36
1. Umweltsatz
Mileage 309620 km
mittlere Motordrehzahl 744.66 rpm
Kühlmitteltemperatur 82.14 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 126.02 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 26.78 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 485.18 mg/Hub
Ladedruckwert 1023.98 hPa
linearisierter APP1 23.62 %
Raildruck-sollwert 511.94 bar
Fahrzeuggeschwindigkeit 5.92 km/h
Ausgangstastverhältnis 30.72 %
2. Umweltsatz
Mileage 310760 km
mittlere Motordrehzahl 441.28 rpm
Kühlmitteltemperatur 82.14 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 118.14 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 38.20 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 472.57 mg/Hub
Ladedruckwert 1063.37 hPa
linearisierter APP1 27.56 %
Raildruck-sollwert 740.34 bar
Fahrzeuggeschwindigkeit 1.97 km/h
Ausgangstastverhältnis 33.08 %
Signal or value above threshold
Test conditions not yet fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 45 60 11 06 05 24 78 F2 1B 84 10 44 4D 68 1E 41
06 27 79 64 10 84 0F 61 4B 6C 23 5E 02 2A
------------------------------------------------------------
-
4570 4570 (0) Raildruck-Plausibilitaet mengengeregelt Maxposfuelflow
Error counter: 1
Logistic counter: 14
Mileage 309630 km
mittlere Motordrehzahl 717.08 rpm
Kühlmitteltemperatur 82.14 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 126.02 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 31.90 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 516.68 mg/Hub
Ladedruckwert 1033.83 hPa
linearisierter APP1 74.02 %
Raildruck-sollwert 393.80 bar
Fahrzeuggeschwindigkeit 6.91 km/h
Ausgangstastverhältnis 31.50 %
Signal or value above threshold
Test conditions not yet fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 45 70 11 02 01 0E 78 F3 1A 84 10 51 52 69 5E 32
07 28
=============================================================


mani ieintereseja teema par neizliidzinaashanu/adaptacijaam. varetu siikaaku skaidrojumu?
Offline
Mixzzz
19. Jul 2018, 01:13 #1958

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


19 Jul 2018, 00:58:38 @N53series rakstīja:

19 Jul 2018, 00:43:14 @Mixzzz rakstīja:
Ok, kāds var izskaidrot kas šīs par kļūdām? Auto ir e46 320d 2002.g

Karoch draugs teicās, ka auto neiet pirms 3k apgriezienu īsti...Paņēmu pieslēdzu pie PC un atradu šīs 2, uzrādījušās pirms 1kkm un pirms 10km... Pie reizes pamanīju 1. un 3.cilindru DDE neizlīdzina(tie adaptāciju rādītāji pa 0)

Gaisa masa, kolektora spiediens un augstspiediens sakrīt ar pieprasīto cik nu pabraukājām apkārt. Motors, vismaz manuprāt, strādā kā traktors arī.

kļūdas šeit


mani ieintereseja teema par neizliidzinaashanu/adaptacijaam. varetu siikaaku skaidrojumu?
Nu iekš tā selective mass adjustment menu 1. un 3. cilindrs rāda vērtību 0 kamēr 2. un 4. kkādas vērtības(no galvas nepateikšu)
Offline
Rolits
19. Jul 2018, 14:10 #1959

Kopš: 07. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 406

Braucu ar: Kia & Fazer

Jautājums par kondicioniera kompresoru, šajā gadījumā par Volvo, kaut gan proncips jau visiem vienāds.
Kondicionieris bez īpašām iepriekš novērotām pazīmēm diezgan pēkšņi pārstāja darboties. Sākot skatīties kas un kā, izrādās, ka kondicioniera skriemeļa tā daļa, kas ar elektromagnētu tiek pievilkta klāt ir vienkārši izjukusi un vidējā daļa noskrūvējusies nost un mētājas motortelpā
Iemesls varētu būt nolietojums un tādēļ izjucis, jeb tomēr, visticamāk, ir kāda nopietna problēma. Kā saprotu, tad tā sajūga detaļa arī ir ar gumijas vidusdaļu, kas ar laiku var saplaisāt

[ Šo ziņu laboja Rolits, 19 Jul 2018, 14:12:22 ]

Offline
N53series
19. Jul 2018, 14:30 #1960

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


19 Jul 2018, 01:13:19 @Mixzzz rakstīja:

19 Jul 2018, 00:58:38 @N53series rakstīja:

19 Jul 2018, 00:43:14 @Mixzzz rakstīja:
Ok, kāds var izskaidrot kas šīs par kļūdām? Auto ir e46 320d 2002.g

Karoch draugs teicās, ka auto neiet pirms 3k apgriezienu īsti...Paņēmu pieslēdzu pie PC un atradu šīs 2, uzrādījušās pirms 1kkm un pirms 10km... Pie reizes pamanīju 1. un 3.cilindru DDE neizlīdzina(tie adaptāciju rādītāji pa 0)

Gaisa masa, kolektora spiediens un augstspiediens sakrīt ar pieprasīto cik nu pabraukājām apkārt. Motors, vismaz manuprāt, strādā kā traktors arī.

kļūdas šeit


mani ieintereseja teema par neizliidzinaashanu/adaptacijaam. varetu siikaaku skaidrojumu?
Nu iekš tā selective mass adjustment menu 1. un 3. cilindrs rāda vērtību 0 kamēr 2. un 4. kkādas vērtības(no galvas nepateikšu)


Nu, pag, un ko raada Rough run?
P. S. Tb, tev ir jaanoskaidro cilindru numeraacija sprauslu korekciju un rough run menu, jaanoskaidro rough run menu polaritaate un meerogs, un tad aptuveni buus skaidrs, kas notiek ar tiem cilindriem.

[ Šo ziņu laboja N53series, 19 Jul 2018, 14:40:09 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo