Online

Pašreiz BMWPower skatās 91 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
FR888
14. Jul 2018, 19:31 #1901

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


14 Jul 2018, 19:02:36 @N53series rakstīja:

14 Jul 2018, 19:01:15 @SoWhat rakstīja:

14 Jul 2018, 18:22:50 @uldens1 rakstīja:
svešķermenis,meklē kur kaut kas ir atdalijies


Es pat nestādos priekšā, kur to meklēt. Kaut kur gan jau galvā būtu jābūt, ne?

Un kā tie gabali varēja ceļot no viena cilindra uz citu - pa vārstiem?


nu, vislabaak man patika ideja par suuduka izcelshanu no kartera uz degkameru

kaads ir galvas staavoklis? bildi studijaa! vaarstu seezhas sadauziitas?



nu kaa - tak caur kartera ventilaciju
Offline
N53series
14. Jul 2018, 19:35 #1902

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jul 2018, 19:20:40 @SoWhat rakstīja:

14 Jul 2018, 19:02:36 @N53series rakstīja:

14 Jul 2018, 19:01:15 @SoWhat rakstīja:

14 Jul 2018, 18:22:50 @uldens1 rakstīja:
svešķermenis,meklē kur kaut kas ir atdalijies


Es pat nestādos priekšā, kur to meklēt. Kaut kur gan jau galvā būtu jābūt, ne?

Un kā tie gabali varēja ceļot no viena cilindra uz citu - pa vārstiem?


nu, vislabaak man patika ideja par suuduka izcelshanu no kartera uz degkameru

kaads ir galvas staavoklis? bildi studijaa! vaarstu seezhas sadauziitas?


Neņirdz, es pirmo reizi motoru jaucu ārā.

Bildes ir šeit. Vārsti izskatās aizdomīgi veseli.

Kaut kaads suuduks ir paceljojis. Piem., uzgriezniitis.
Nu, tad lej vien smigu, bendzu vai ko taadu iepluudee, izpluudee un skaties, kursh vaarsts tek...
Offline
N53series
14. Jul 2018, 19:36 #1903

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jul 2018, 19:31:47 @FR888 rakstīja:

14 Jul 2018, 19:02:36 @N53series rakstīja:

14 Jul 2018, 19:01:15 @SoWhat rakstīja:

14 Jul 2018, 18:22:50 @uldens1 rakstīja:
svešķermenis,meklē kur kaut kas ir atdalijies


Es pat nestādos priekšā, kur to meklēt. Kaut kur gan jau galvā būtu jābūt, ne?

Un kā tie gabali varēja ceļot no viena cilindra uz citu - pa vārstiem?


nu, vislabaak man patika ideja par suuduka izcelshanu no kartera uz degkameru

kaads ir galvas staavoklis? bildi studijaa! vaarstu seezhas sadauziitas?



nu kaa - tak caur kartera ventilaciju


Bljaa, laba doma!
Offline
SoWhat
14. Jul 2018, 21:00 #1904

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju


14 Jul 2018, 19:36:07 @N53series rakstīja:

14 Jul 2018, 19:31:47 @FR888 rakstīja:

14 Jul 2018, 19:02:36 @N53series rakstīja:

nu, vislabaak man patika ideja par suuduka izcelshanu no kartera uz degkameru

kaads ir galvas staavoklis? bildi studijaa! vaarstu seezhas sadauziitas?



nu kaa - tak caur kartera ventilaciju


Bljaa, laba doma!


Vēl jau varēja uzsūkt uz augšu pa eļļas kanāliem, ne?
Offline
AV89
14. Jul 2018, 21:07 #1905

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1774

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā


13 Jul 2018, 17:41:38 @N53series rakstīja:

13 Jul 2018, 17:19:33 @AV89 rakstīja:
E65 735 der eļļa ar specifikāciju A5/B5 5w30?


kungi, es jums varu apgalvot - elljas mainja specializeetaa BMW kantorii buus izdeviigaakais variants!
vinji peerk ellju 200L mucaas [kuda izdeviigaaks cipars, kaa peerkot 4/5L kanninjaas], vinjiem filtri buus uz vietas.
Lai nu ko, bet ellju mainiit/mekleet.. tas ir chakariigaak, ilgaak, daargaak!
Piedevaam, normaalaa/specializeetaa servisaa pie viena paraus uz paceelaaja, bez maksas ritosho paskatiis.
Noresetos mainjas intervaalus.

Es nesaprotu sho iluuziju par magjisko kapeikas iepishanu. tas ir FAIL [es globaali, njemot veeraa, ka katru dienu vsmaz paaris jautaajumu ir - a kaadu ellju liet].

varianti:
Bavaria
Senson
Rusbema
utml.

Tur jau tā lieta, ka es pats daudz maucu un tāpēc arī iepērku 200L mucas, un draugs ar e65 prasīja, lai atleju viņam 8L, bet nu slinkums meklēt specifikāciju, bet gribās pārliecināties, ka viņam der viņa.
Offline
FR888
14. Jul 2018, 21:11 #1906

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


14 Jul 2018, 21:00:19 @SoWhat rakstīja:

14 Jul 2018, 19:36:07 @N53series rakstīja:

14 Jul 2018, 19:31:47 @FR888 rakstīja:

14 Jul 2018, 19:02:36 @N53series rakstīja:

nu, vislabaak man patika ideja par suuduka izcelshanu no kartera uz degkameru

kaads ir galvas staavoklis? bildi studijaa! vaarstu seezhas sadauziitas?



nu kaa - tak caur kartera ventilaciju


Bljaa, laba doma!


Vēl jau varēja uzsūkt uz augšu pa eļļas kanāliem, ne?


nu tak par kartera ventilaciju - tas bija joks ...
Offline
crime
14. Jul 2018, 21:19 #1907

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8412

Braucu ar: m635csi

gribētu redzēt, kā mollers man iedotu eļļas (4 litri), eļļas filtra, degvielas filtra, motora gaisa filtra, salona gaisa filtra ar ogli (filtri visi mahle knecht) + darbs cenu zem 70€
Offline
N53series
14. Jul 2018, 21:26 #1908

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jul 2018, 21:19:39 @crime rakstīja:
gribētu redzēt, kā mollers man iedotu eļļas (4 litri), eļļas filtra, degvielas filtra, motora gaisa filtra, salona gaisa filtra ar ogli (filtri visi mahle knecht) + darbs cenu zem 70€


atkariigs no.
ja, piem., esi darba njeemeejs ar algu 1K peec nodokljiem, tava stunda tev ienes 5 naudas. un, ja veel taas ieekonomee/nomudrii daba laikaa - ideaali. tad tu vari hoth nedeelju jaaties par teemu. sazvaniit, samekleet, aizbraukt pakalj, saorganizeet bedri, nomainiit, nomazgaat rokas, izmagaat dreebes ar mammas veljas liidzekli, izzhaaveet, utml.

ja, piem., tu savu stundu veertee 100 naudu veertiibaa, tad - lai kaa tu ko mudriitu, leetaak buus Moller.

teema tieshi taada pati kaa ar pashapkalposhanaas moikaam. nomazgaa, ietaupot 3..5 naudas, bet - saslapini dreebes, kurpes, nomazgaa suudigi, pisies ar savu spainiiti un svamiiti, rudenii nokjer iesnas, slauki hvz, kaut kur ielas malaa, u.t.t.
kazdomu svojo!
Offline
crime
14. Jul 2018, 21:31 #1909

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8412

Braucu ar: m635csi

man nav jāmeklē, pa ceļam uz servisu, kur veic apkopi, iebraucu sensonā, visu nopērku, tas aizņem 10 minūtes neredzu jēgu maksāt dīlerim 150€ par to, ko var dabūt par 70€, ne nu protams, var jau forši pasēdēt ādas dīvānā mežciemā un justies svarīgs, jo esi bijis pie dīlera
Offline
N53series
14. Jul 2018, 21:40 #1910

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jul 2018, 21:31:08 @crime rakstīja:
man nav jāmeklē, pa ceļam uz servisu, kur veic apkopi, iebraucu sensonā, visu nopērku, tas aizņem 10 minūtes neredzu jēgu maksāt dīlerim 150€ par to, ko var dabūt par 70€, ne nu protams, var jau forši pasēdēt ādas dīvānā mežciemā un justies svarīgs, jo esi bijis pie dīlera


nu, es jau Senson mineeju
Offline
hasans
14. Jul 2018, 22:29 #1911

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

Ir kāds zināms, kurš var uzmest aci e87 CCC tā saucamajam M-ASK?
Vēlam Kurzemes pusē!

[ Šo ziņu laboja hasans, 14 Jul 2018, 22:30:07 ]

Offline
matrixxxx
15. Jul 2018, 11:08 #1912

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


14 Jul 2018, 17:37:09 @RSAWorkshop rakstīja:

14 Jul 2018, 14:48:00 @matrixxxx rakstīja:
Ja ar tīru Sn salodēt gredzenu - smērēs pirkstu ?
Tīra SN neko nelodē, tur ir kopā ar svinu nu un protams kalifonijs, salmiaks vai vēl hvz kas, labāk tad ar sudraba cietlodi

NaF man sudraba cietlode un ar lodāmuru tur t būs par īsu.
Ar lodalvu gredzenu nivar/nivajag lipināt kopā, svins tomēr klāt.
Intereses pēc paprovēšu salipināt ar +/- tīru Sn, tikai nivaru atrast info, kā pareizi to alvu pēc tam atlaidināt (virs +161C, Sn no "baltās" paliekot par "trauslo".
Offline
RSAWorkshop
15. Jul 2018, 13:57 #1913

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6049

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Kāds ir kombinējis niknākas bremzes uz e46? Piemēram no e60 vai e90/92?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
15. Jul 2018, 23:29 #1914

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2623

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Kāds bija tas jobnutais veids kā norubīt EGR? Gribu reversot šo procesu. Auto nopirka un protams pārdevējs stāsta ka egr normāli atrubīts bet nu met klūdas, patēriņš arī paaugstināts un visu laiku faktiskā ienākošā gaisa masa ir lielāka nekā pieprasītā. Gribās to EGR vienk atkal salikt lai strādā un viss ir ok...
Offline
Nerds
15. Jul 2018, 23:43 #1915

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


15 Jul 2018, 23:29:30 @Mixzzz rakstīja:
Kāds bija tas jobnutais veids kā norubīt EGR? Gribu reversot šo procesu. Auto nopirka un protams pārdevējs stāsta ka egr normāli atrubīts bet nu met klūdas, patēriņš arī paaugstināts un visu laiku faktiskā ienākošā gaisa masa ir lielāka nekā pieprasītā. Gribās to EGR vienk atkal salikt lai strādā un viss ir ok...

Pēc tā kā aprakstiji,izskatās,ka kāds līkrocis ir vienkārši noglušijis trubu.

Saliec visu,kā vajag,un iespējams,ka pat kompi nevajadzēs lai sāktu tas pasākums normāli darboties.
Offline
Mixzzz
15. Jul 2018, 23:46 #1916

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2623

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


15 Jul 2018, 23:43:15 @Nerds rakstīja:

15 Jul 2018, 23:29:30 @Mixzzz rakstīja:
Kāds bija tas jobnutais veids kā norubīt EGR? Gribu reversot šo procesu. Auto nopirka un protams pārdevējs stāsta ka egr normāli atrubīts bet nu met klūdas, patēriņš arī paaugstināts un visu laiku faktiskā ienākošā gaisa masa ir lielāka nekā pieprasītā. Gribās to EGR vienk atkal salikt lai strādā un viss ir ok...

Pēc tā kā aprakstiji,izskatās,ka kāds līkrocis ir vienkārši noglušijis trubu.

Saliec visu,kā vajag,un iespējams,ka pat kompi nevajadzēs lai sāktu tas pasākums normāli darboties.
Tā arī ir Ok, tagad pievienoju atpakaļ, bet auto no sākuma slāpa nost, tagad kaut kā strādā.

1. Tukšgaitā motors pieprasa 300(hz kaada tur meervieniiba) gaisa masu bet faktiski ir tikai 180.
2. Loģiski ka motors neiet vispār...līdz 2,5k un tad pēkšņi viss iet kā vajag.
3. Novienoju nost to vakuuma trubu no EGR un liekas, ka tas spiediena regulators ir visu laiku vaļā. Noslāpējot motoru pēc brīža var dzirdēt, ka tas vārsts pārslēdzas un izlaiž vakuumu.
4.DDE rāda, ka ražots 27.10.11 - pāršūts tajā laikā? MAFs arī bija ap to laiku mainīts...

Ko tagad darīt? Jābrauc pāršūt stock softs vadībai?

PS. Un šis saucās - pie vāciešiem viss kā pie cilvēkiem

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 16 Jul 2018, 02:45:37 ]

Offline
N53series
16. Jul 2018, 09:00 #1917

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jul 2018, 23:46:22 @Mixzzz rakstīja:

15 Jul 2018, 23:43:15 @Nerds rakstīja:

15 Jul 2018, 23:29:30 @Mixzzz rakstīja:
Kāds bija tas jobnutais veids kā norubīt EGR? Gribu reversot šo procesu. Auto nopirka un protams pārdevējs stāsta ka egr normāli atrubīts bet nu met klūdas, patēriņš arī paaugstināts un visu laiku faktiskā ienākošā gaisa masa ir lielāka nekā pieprasītā. Gribās to EGR vienk atkal salikt lai strādā un viss ir ok...

Pēc tā kā aprakstiji,izskatās,ka kāds līkrocis ir vienkārši noglušijis trubu.

Saliec visu,kā vajag,un iespējams,ka pat kompi nevajadzēs lai sāktu tas pasākums normāli darboties.
Tā arī ir Ok, tagad pievienoju atpakaļ, bet auto no sākuma slāpa nost, tagad kaut kā strādā.

1. Tukšgaitā motors pieprasa 300(hz kaada tur meervieniiba) gaisa masu bet faktiski ir tikai 180.
2. Loģiski ka motors neiet vispār...līdz 2,5k un tad pēkšņi viss iet kā vajag.
3. Novienoju nost to vakuuma trubu no EGR un liekas, ka tas spiediena regulators ir visu laiku vaļā. Noslāpējot motoru pēc brīža var dzirdēt, ka tas vārsts pārslēdzas un izlaiž vakuumu.
4.DDE rāda, ka ražots 27.10.11 - pāršūts tajā laikā? MAFs arī bija ap to laiku mainīts...

Ko tagad darīt? Jābrauc pāršūt stock softs vadībai?

PS. Un šis saucās - pie vāciešiem viss kā pie cilvēkiem


adaptaacijas nodzeesi?

[ Šo ziņu laboja N53series, 16 Jul 2018, 09:04:09 ]

Offline
N53series
16. Jul 2018, 09:03 #1918

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jul 2018, 08:59:08 @cufiks rakstīja:
Nu OK, moš kkas par šito sakāms!


Sievasmātes žurkai e91 preLCI 320d N47 karstajā laikā nelec tas larlaks, kļūdu nav, aķis jauns un pierakstīts, ziemā problēmu nav, tikai un vienīgi šitajā karstumā pēc ~ 10-20 minūšu braukšanas, noslāpē un var starta pogu spaidīt cik grib, ieslēdzas aizdedze, bet starteri negriež!

Pēc 20 minūtēm viss gerai līdz nākamai noslāpēšanai!



jaa, ir. pats sho piedziivoja

starteris konkreetajaa keisaa bija pie vainas [preciizaak - ievilceejs]. Paskati kljuudas CAS. ja ir par aktiveetu startera pin, bet - negrieztu dzineeju, tupa jaaskata ievilceejs/starteris.
ja maini ievilceeju [OEM ar kaartu 50 naudas], uztaisi profilaksi starterim arii. Mani paarsteidza, piem Bosch cenas slotinju blokam. Kaut kaadas 10 naudas original Bosch.
Offline
uldens1
16. Jul 2018, 09:14 #1919

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15722

Braucu ar:


16 Jul 2018, 08:59:08 @cufiks rakstīja:
Nu OK, moš kkas par šito sakāms!


Sievasmātes žurkai e91 preLCI 320d N47 karstajā laikā nelec tas larlaks, kļūdu nav, aķis jauns un pierakstīts, ziemā problēmu nav, tikai un vienīgi šitajā karstumā pēc ~ 10-20 minūšu braukšanas, noslāpē un var starta pogu spaidīt cik grib, ieslēdzas aizdedze, bet starteri negriež!

Pēc 20 minūtēm viss gerai līdz nākošajai noslāpēšanai!





parbaudi starteri
Offline
Mpower2
16. Jul 2018, 13:09 #1920

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 46

Braucu ar: E36 coupe

interese kur var atrast virpotaju, lai man novirpo izplude sadalene uz iepludnieku?? ( Riga)

[ Šo ziņu laboja Mpower2, 16 Jul 2018, 13:30:26 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo