Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Ceļu satiksmes negadījums, velosipēdists

AutorsZiņojums
Bron
22. Jun 2017, 14:35 #61

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


22 Jun 2017, 11:53:46 @alnisg rakstīja:

22 Jun 2017, 11:27:16 @edgarsp rakstīja:
Kas par nahuj? Tak auto skolā jau mācīja, ka riteņbraucēji ir jālaiž, ja krustojumā griezies pa labi un riteņbraucējs brauc pa labo pusi.

Tu nemaz nedrīksti labajā pusē atstāt tik daudz vietas lai tur varētu braukt veļļuks, jo Tev jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, pirms pagriešanās pa labi.


+1000000
Braucam maksimāli tuvu brauktuves labajai malai ja taisāmies izveikt labo pagriezienu un viss skaisti, velosipēdista lāsti karmu neietekmē.

Pats cik braucu ar velo ar rokām rādu pagriezienus ja vien ir kam rādīt, reizēm arī tad kad ceļš tukšs - ja nu kāds lido...
Offline
ddd
20. Oct 2017, 08:34 #62

Kopš: 30. Sep 2014

Ziņojumi: 41

Braucu ar: mašīnu

Varbūt šeit ir kāds zinošāks un var palīdzēt saprast vai kas šai lietā ir darāms.
Notika negadījums starp autovadītāju un velosipēdistu. Velosipēdists brauca pa veloceliņu kas atrodas uz trotuāra un šķērsoja brauktuvi kurā nogriezās automašīna kura pārkāpa noteikumus, jo bija zīme kas aizliedza nogriezties šajā virzienā.Policijā viss tika saformēts kā abpusēja vaina, jo veloceliņam bultas bija norādītas pretējā virzienā. Šobrīd autovadītāja apdrošinātāji velosipēdistam piestāda 100% remonta tāmi par automašīnu kaut vaina bija abpusēja. Gan policija, gan vietējais apdrošināšanas kantoris norāda, ka visu tāmi nevara piestādīt velosipēdistam (policija vispār apdrošinātājiem vēl savu slēdzienu nav sniegusi) bet apdrošināšanas kompānija tāpat pastāv uz savu un 100% tāmi piestāda velosipēdistam. Autovadītājam bija spēkā tikai standarta OCTA. Kādam ir kas līdzīgs bijis? Un var dot padomu vai šeit ko maz vispār var darīt jeb ja apdrošināšanas kompānija pieprasa šo summu, tad tur neko vairs nevar darīt?
Offline
ddd
20. Oct 2017, 08:41 #63

Kopš: 30. Sep 2014

Ziņojumi: 41

Braucu ar: mašīnu


20 Oct 2017, 08:34:16 @ddd rakstīja:
Varbūt šeit ir kāds zinošāks un var palīdzēt saprast vai kas šai lietā ir darāms.
Notika negadījums starp autovadītāju un velosipēdistu. Velosipēdists brauca pa veloceliņu kas atrodas uz trotuāra un šķērsoja brauktuvi kurā nogriezās automašīna kura pārkāpa noteikumus, jo bija zīme kas aizliedza nogriezties šajā virzienā.Policijā viss tika saformēts kā abpusēja vaina, jo veloceliņam bultas bija norādītas pretējā virzienā. Šobrīd autovadītāja apdrošinātāji velosipēdistam piestāda 100% remonta tāmi par automašīnu kaut vaina bija abpusēja. Gan policija, gan vietējais apdrošināšanas kantoris norāda, ka visu tāmi nevara piestādīt velosipēdistam (policija vispār apdrošinātājiem vēl savu slēdzienu nav sniegusi) bet apdrošināšanas kompānija tāpat pastāv uz savu un 100% tāmi piestāda velosipēdistam. Autovadītājam bija spēkā tikai standarta OCTA. Kādam ir kas līdzīgs bijis? Un var dot padomu vai šeit ko maz vispār var darīt jeb ja apdrošināšanas kompānija pieprasa šo summu, tad tur neko vairs nevar darīt?


Aizmirsu pieminēt, ka rēķinā ko piestāda velosipēdistam automašīnā ir sataisīts viss iespējamais uz šī rēķina + automašīnas īre. Pirmoreiz redzu, ka OCTA sedz auto īri!
Offline
ens
20. Oct 2017, 08:41 #64

Kopš: 06. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 901

Braucu ar: Dvuļu un semkām


20 Oct 2017, 08:34:16 @ddd rakstīja:
Varbūt šeit ir kāds zinošāks un var palīdzēt saprast vai kas šai lietā ir darāms.
Notika negadījums starp autovadītāju un velosipēdistu. Velosipēdists brauca pa veloceliņu kas atrodas uz trotuāra un šķērsoja brauktuvi kurā nogriezās automašīna kura pārkāpa noteikumus, jo bija zīme kas aizliedza nogriezties šajā virzienā.Policijā viss tika saformēts kā abpusēja vaina, jo veloceliņam bultas bija norādītas pretējā virzienā. Šobrīd autovadītāja apdrošinātāji velosipēdistam piestāda 100% remonta tāmi par automašīnu kaut vaina bija abpusēja. Gan policija, gan vietējais apdrošināšanas kantoris norāda, ka visu tāmi nevara piestādīt velosipēdistam (policija vispār apdrošinātājiem vēl savu slēdzienu nav sniegusi) bet apdrošināšanas kompānija tāpat pastāv uz savu un 100% tāmi piestāda velosipēdistam. Autovadītājam bija spēkā tikai standarta OCTA. Kādam ir kas līdzīgs bijis? Un var dot padomu vai šeit ko maz vispār var darīt jeb ja apdrošināšanas kompānija pieprasa šo summu, tad tur neko vairs nevar darīt?

Pohuj, velosipēdists anyway lielāks lohs, tpc lai maksā.
Offline
968-jk
20. Oct 2017, 08:47 #65

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13479

Braucu ar: 30niekiem

Atkāpei.
Labs piemērs, kas uzskatāmi norāda kāpēc pašiem velosipēdistiem būtu jābūt vēlmei nopirkt apdrošināšanas polisi.
Offline
Mikels
20. Oct 2017, 09:01 #66

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4628

Braucu ar: cieņu


20 Oct 2017, 08:41:23 @ddd rakstīja:

20 Oct 2017, 08:34:16 @ddd rakstīja:
Varbūt šeit ir kāds zinošāks un var palīdzēt saprast vai kas šai lietā ir darāms.
Notika negadījums starp autovadītāju un velosipēdistu. Velosipēdists brauca pa veloceliņu kas atrodas uz trotuāra un šķērsoja brauktuvi kurā nogriezās automašīna kura pārkāpa noteikumus, jo bija zīme kas aizliedza nogriezties šajā virzienā.Policijā viss tika saformēts kā abpusēja vaina, jo veloceliņam bultas bija norādītas pretējā virzienā. Šobrīd autovadītāja apdrošinātāji velosipēdistam piestāda 100% remonta tāmi par automašīnu kaut vaina bija abpusēja. Gan policija, gan vietējais apdrošināšanas kantoris norāda, ka visu tāmi nevara piestādīt velosipēdistam (policija vispār apdrošinātājiem vēl savu slēdzienu nav sniegusi) bet apdrošināšanas kompānija tāpat pastāv uz savu un 100% tāmi piestāda velosipēdistam. Autovadītājam bija spēkā tikai standarta OCTA. Kādam ir kas līdzīgs bijis? Un var dot padomu vai šeit ko maz vispār var darīt jeb ja apdrošināšanas kompānija pieprasa šo summu, tad tur neko vairs nevar darīt?


Aizmirsu pieminēt, ka rēķinā ko piestāda velosipēdistam automašīnā ir sataisīts viss iespējamais uz šī rēķina + automašīnas īre. Pirmoreiz redzu, ka OCTA sedz auto īri!

Apdrošinātājs man liekas, te nedaudz ķer uz muļķi ar cerību, ka labprātīgi samaksās pirms policijas lēmuma, tāpēc noteikti vajag sagaidīt lēmumu, kurš tad ir atzīts par vainīgo. Ja nepiekrīti policijas lēmumam arī to ir tiesības apstrīdēt un tikmēr apdrošinātājam neko nemaksāt. (Tieši tāpat, kā viņi to dara, kad vajag izmaksāt atlīdzības, bet policijas lēmuma nav vai tas nav stājies spēkā, jo ir apstrīdēts ) Attiecībā uz bojājumiem tur ir jāskatās vai salabotajām lietām ir cēloņsakarība ar negadījumā izdarītajiem bojājumiem, skaidrs, ka ja sadursme bija ar priekšu būtu nepamatoti prasīt zaudējumus par bagāžnieka vāka krāsošanu. Arī pēc policijas lēmuma, ja nepiekrīti var apdrošinātājam neko nemaksāt, bet jārēķinās, ka apdrošinātājs, ja ar policijas lēmumu būs konstatēta velosipēdista vaina iesniegs civilprasību tiesā par zaudējumu atlīdzību un tur beigās summa, ja zaudēsiet lietu, ar %, tiesāšanās izdevumiem būs lielāka.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 20 Oct 2017, 09:06:40 ]

Offline
Arsmens
20. Oct 2017, 09:06 #67

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Izklausās pēc normāla bezpriģela. Pie stūres būs bijis apdrošinātājkompānijas darbonis
Offline
ddd
20. Oct 2017, 09:35 #68

Kopš: 30. Sep 2014

Ziņojumi: 41

Braucu ar: mašīnu


20 Oct 2017, 09:01:19 @Mikels rakstīja:

20 Oct 2017, 08:41:23 @ddd rakstīja:

20 Oct 2017, 08:34:16 @ddd rakstīja:
Varbūt šeit ir kāds zinošāks un var palīdzēt saprast vai kas šai lietā ir darāms.
Notika negadījums starp autovadītāju un velosipēdistu. Velosipēdists brauca pa veloceliņu kas atrodas uz trotuāra un šķērsoja brauktuvi kurā nogriezās automašīna kura pārkāpa noteikumus, jo bija zīme kas aizliedza nogriezties šajā virzienā.Policijā viss tika saformēts kā abpusēja vaina, jo veloceliņam bultas bija norādītas pretējā virzienā. Šobrīd autovadītāja apdrošinātāji velosipēdistam piestāda 100% remonta tāmi par automašīnu kaut vaina bija abpusēja. Gan policija, gan vietējais apdrošināšanas kantoris norāda, ka visu tāmi nevara piestādīt velosipēdistam (policija vispār apdrošinātājiem vēl savu slēdzienu nav sniegusi) bet apdrošināšanas kompānija tāpat pastāv uz savu un 100% tāmi piestāda velosipēdistam. Autovadītājam bija spēkā tikai standarta OCTA. Kādam ir kas līdzīgs bijis? Un var dot padomu vai šeit ko maz vispār var darīt jeb ja apdrošināšanas kompānija pieprasa šo summu, tad tur neko vairs nevar darīt?


Aizmirsu pieminēt, ka rēķinā ko piestāda velosipēdistam automašīnā ir sataisīts viss iespējamais uz šī rēķina + automašīnas īre. Pirmoreiz redzu, ka OCTA sedz auto īri!

Apdrošinātājs man liekas, te nedaudz ķer uz muļķi ar cerību, ka labprātīgi samaksās pirms policijas lēmuma, tāpēc noteikti vajag sagaidīt lēmumu, kurš tad ir atzīts par vainīgo. Ja nepiekrīti policijas lēmumam arī to ir tiesības apstrīdēt un tikmēr apdrošinātājam neko nemaksāt. (Tieši tāpat, kā viņi to dara, kad vajag izmaksāt atlīdzības, bet policijas lēmuma nav vai tas nav stājies spēkā, jo ir apstrīdēts ) Attiecībā uz bojājumiem tur ir jāskatās vai salabotajām lietām ir cēloņsakarība ar negadījumā izdarītajiem bojājumiem, skaidrs, ka ja sadursme bija ar priekšu būtu nepamatoti prasīt zaudējumus par bagāžnieka vāka krāsošanu. Arī pēc policijas lēmuma, ja nepiekrīti var apdrošinātājam neko nemaksāt, bet jārēķinās, ka apdrošinātājs, ja ar policijas lēmumu būs konstatēta velosipēdista vaina iesniegs civilprasību tiesā par zaudējumu atlīdzību un tur beigās summa, ja zaudēsiet lietu, ar %, tiesāšanās izdevumiem būs lielāka.

Pēc jaunākās informācijas policijas lēmums 50 uz 50 vainīgi abi, bet apdrošinātājam tas neesot būtiski viņiem esot savi eksperti un tādēļ velosipēdistam visi 100% jāsedzot ar komentāru ja tu tur nebūtu negadījums nenotiktu.
Offline
bum_bumz
20. Oct 2017, 09:42 #69

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6441

Braucu ar: E34


20 Oct 2017, 08:34:16 @ddd rakstīja:
Notika negadījums starp autovadītāju un velosipēdistu. Velosipēdists brauca pa veloceliņu kas atrodas uz trotuāra un šķērsoja brauktuvi kurā nogriezās automašīna kura pārkāpa noteikumus, jo bija zīme kas aizliedza nogriezties šajā virzienā.Policijā viss tika saformēts kā abpusēja vaina, jo veloceliņam bultas bija norādītas pretējā virzienā.

Kur te velo vaina? Pirmoreiz dzirdu par vienvirziena veloceliņiem
Offline
deadalive
20. Oct 2017, 09:48 #70

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1504

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi


20 Oct 2017, 09:35:33 @ddd rakstīja:

Pēc jaunākās informācijas policijas lēmums 50 uz 50 vainīgi abi, bet apdrošinātājam tas neesot būtiski viņiem esot savi eksperti un tādēļ velosipēdistam visi 100% jāsedzot ar komentāru ja tu tur nebūtu negadījums nenotiktu.

Ja auto tur nebūtu, nebūtu arī negadījums noticis.
Te tiešām velk pēc uzmetiena.
Uz kādu summu tāme + noma ir?

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
arizah
20. Oct 2017, 09:49 #71

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


20 Oct 2017, 08:41:59 @ens rakstīja:
Pohuj, velosipēdists anyway lielāks lohs, tpc lai maksā.


Offline
Mikels
20. Oct 2017, 09:56 #72

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4628

Braucu ar: cieņu


20 Oct 2017, 09:35:33 @ddd rakstīja:

20 Oct 2017, 09:01:19 @Mikels rakstīja:

20 Oct 2017, 08:41:23 @ddd rakstīja:

20 Oct 2017, 08:34:16 @ddd rakstīja:
Varbūt šeit ir kāds zinošāks un var palīdzēt saprast vai kas šai lietā ir darāms.
Notika negadījums starp autovadītāju un velosipēdistu. Velosipēdists brauca pa veloceliņu kas atrodas uz trotuāra un šķērsoja brauktuvi kurā nogriezās automašīna kura pārkāpa noteikumus, jo bija zīme kas aizliedza nogriezties šajā virzienā.Policijā viss tika saformēts kā abpusēja vaina, jo veloceliņam bultas bija norādītas pretējā virzienā. Šobrīd autovadītāja apdrošinātāji velosipēdistam piestāda 100% remonta tāmi par automašīnu kaut vaina bija abpusēja. Gan policija, gan vietējais apdrošināšanas kantoris norāda, ka visu tāmi nevara piestādīt velosipēdistam (policija vispār apdrošinātājiem vēl savu slēdzienu nav sniegusi) bet apdrošināšanas kompānija tāpat pastāv uz savu un 100% tāmi piestāda velosipēdistam. Autovadītājam bija spēkā tikai standarta OCTA. Kādam ir kas līdzīgs bijis? Un var dot padomu vai šeit ko maz vispār var darīt jeb ja apdrošināšanas kompānija pieprasa šo summu, tad tur neko vairs nevar darīt?


Aizmirsu pieminēt, ka rēķinā ko piestāda velosipēdistam automašīnā ir sataisīts viss iespējamais uz šī rēķina + automašīnas īre. Pirmoreiz redzu, ka OCTA sedz auto īri!

Apdrošinātājs man liekas, te nedaudz ķer uz muļķi ar cerību, ka labprātīgi samaksās pirms policijas lēmuma, tāpēc noteikti vajag sagaidīt lēmumu, kurš tad ir atzīts par vainīgo. Ja nepiekrīti policijas lēmumam arī to ir tiesības apstrīdēt un tikmēr apdrošinātājam neko nemaksāt. (Tieši tāpat, kā viņi to dara, kad vajag izmaksāt atlīdzības, bet policijas lēmuma nav vai tas nav stājies spēkā, jo ir apstrīdēts ) Attiecībā uz bojājumiem tur ir jāskatās vai salabotajām lietām ir cēloņsakarība ar negadījumā izdarītajiem bojājumiem, skaidrs, ka ja sadursme bija ar priekšu būtu nepamatoti prasīt zaudējumus par bagāžnieka vāka krāsošanu. Arī pēc policijas lēmuma, ja nepiekrīti var apdrošinātājam neko nemaksāt, bet jārēķinās, ka apdrošinātājs, ja ar policijas lēmumu būs konstatēta velosipēdista vaina iesniegs civilprasību tiesā par zaudējumu atlīdzību un tur beigās summa, ja zaudēsiet lietu, ar %, tiesāšanās izdevumiem būs lielāka.

Pēc jaunākās informācijas policijas lēmums 50 uz 50 vainīgi abi, bet apdrošinātājam tas neesot būtiski viņiem esot savi eksperti un tādēļ velosipēdistam visi 100% jāsedzot ar komentāru ja tu tur nebūtu negadījums nenotiktu.

Lieliski argumenti apdrošinātājam Tik par labi, ja tas auto tur nebūtu bijis viss būtu Ja tiek atzīta abu iesaistīto pušu vaina, tad zaudējumu atlīdzība tiek sadalīta atbilstoši katra atbildībai. Papildus neaizmirsti, ka velosipēdistam arī ir tiesības pieprasīt zaudējumu atlīdzību, sačakarēt sipēds, krītot trauma utt.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 20 Oct 2017, 09:57:54 ]

Offline
Araajz
20. Oct 2017, 10:06 #73

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28073

Braucu ar: E39

Kura octas kompānija tad šitā grib izpurināt ciskudriļļa stūrētāju?
Offline
karlsonss
20. Oct 2017, 10:08 #74

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

jaa jaa, iluminaati un kraapnieki...
Offline
zulus
20. Oct 2017, 10:09 #75

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3324

Braucu ar:

Un ko saka par šo visu LTAB?
Offline
bum_bumz
20. Oct 2017, 10:12 #76

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6441

Braucu ar: E34


20 Oct 2017, 10:09:14 @zulus rakstīja:
Un ko saka par šo visu LTAB?

Ceenas oKtai vēl kāps
Offline
sn
20. Oct 2017, 10:19 #77

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879539

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


20 Oct 2017, 10:12:33 @bum_bumz rakstīja:

20 Oct 2017, 10:09:14 @zulus rakstīja:
Un ko saka par šo visu LTAB?

Ceenas oKtai vēl kāps
kritīsies, jo velosipēdisti par visu samaksās

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Laoshi
20. Oct 2017, 10:22 #78

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Velosipēdam radītie bojājumi piefiksēti? Fellists arī var vērsties pie auto apdrošinātāja ar prasību segt 50% no viņa velo radītajiem bojājumiem un asfalta slimības radītās sekas un darba nespēju. Protams, velosipēds viņam ir profesionāls Concorde, nevis Aists. Vislabāk ir saņemt policijas atzinumu un ar kādas velodarbnīcas tami aiziet uzrakstīt iesniegumu auto apdrošinātājam. Liela iespēja, ka būs jāmaksā maz vai nekas abiem.

Pagaidām apdrošinātājs ķer uz muļķi
Offline
ddd
20. Oct 2017, 10:25 #79

Kopš: 30. Sep 2014

Ziņojumi: 41

Braucu ar: mašīnu


20 Oct 2017, 10:06:47 @Araajz rakstīja:
Kura octas kompānija tad šitā grib izpurināt ciskudriļļa stūrētāju?


BTA
Offline
ddd
20. Oct 2017, 10:26 #80

Kopš: 30. Sep 2014

Ziņojumi: 41

Braucu ar: mašīnu


20 Oct 2017, 09:48:25 @deadalive rakstīja:

20 Oct 2017, 09:35:33 @ddd rakstīja:

Pēc jaunākās informācijas policijas lēmums 50 uz 50 vainīgi abi, bet apdrošinātājam tas neesot būtiski viņiem esot savi eksperti un tādēļ velosipēdistam visi 100% jāsedzot ar komentāru ja tu tur nebūtu negadījums nenotiktu.

Ja auto tur nebūtu, nebūtu arī negadījums noticis.
Te tiešām velk pēc uzmetiena.
Uz kādu summu tāme + noma ir?

~900 eur
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo