Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
abyss
03. Jan 2021, 16:04 #5801

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7941

Braucu ar: e39 523

Jāsāk ar pamatlietām tomēr. Kāds content tika skatīts? Ja 1080p upsacelots, tad, protams, ka atšķirība būs mazāka. Ja salīdzina kaut kāda demo ruliti 4k uz oled un 1080p uz plazmas, un tad nevar saredzēt atšķirību, tad labāk pardot oled un nopirkt lētako 65" lcd
Offline
maasters
04. Jan 2021, 10:07 #5802

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:

Nu to ka plazma varēja pārsist standarta LCD es ticu, jo standarta LCD lielākajam vairumam modeļu bija kopējais backlights un līdz ar to tumšie toņi nekad nebija līdz galam tumši un kontrasts ne tik labs. Plazma šinī ziņā ir līzīga OLED, kur katru piksei var kontrastēt individuāli , jo katrs pikselis ir reizē arī savs gaismas izstarotājs.

Kaspar, kā īsti drbināja plazmu ? nav gadienā līdzīgi kā gāzizlādes lampu, kur katram pikseim vispirms padod caursites spriegumu, lai jonizētu gāzi un sāktos gāzizlāde un tad to izlādi jeb tās strāvu kontrolē, es lasu ka ar PWM?


Tik interesanti, bildē jau reti kad ir tā ka kāds pikselis paliek pilnīgi melns līdz ar to es pieļauju, ka nepieciešamība ieslēgt pilnībā atrubītu pikseli ar caursiti ir diezgan reta un biežāk ir vienkārši vislaik jamaina strāva pikselī ?

Offline
maasters
04. Jan 2021, 19:24 #5803

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:

nujā ar ekrāniem kā ar elektronu lampām, kur audiofīli stāsta viens otram par skaņas nokrāsu un to kuras lampas skan "dzīvāk" utt.

Nujā plazma pie zemiem spilgtumiem/strāvām drošvien nevar būt ļoti lineāra jo paejot zem kautkādas strāvas pikselis vienkārši atrubītos, bet reāli OLED jau ir tas pats, diode jau paliek diode viņai ir kautkāds min spriegums pie kura caur (OLED gadijumā organisko materiālu) sāk plūst strāva, kas ir pietiekoša, lai izmainītu elektronu energijas līmeņus, kas relaksējoties dos gaismu.

Bet nu vadība ir krietni vienkāršāka, tas gan.
Neesmu nekad jaucis plazmu, bet nu iztēlojos ko nozimē kontrolēt tūkstošiem mazu gāzizlādes lampiņu (pikseļu)
Tur ta4 pasu ekrānu nevada pa tiešo čips bet caur traņiem?

Offline
Raifers
04. Jan 2021, 20:14 #5804

Kopš: 24. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: ē7desnt

Karoč apnika, ka 70ais met nost vislaik datumu un laiku,patēriņu, tripu, nez vai IBS vai kautkāds barošanas bloks CCC nojūdzies. Nemaz negribu zināt. Gribu samaksāt un saņemt pretī visu strādājošu

kurš uzņemsies?
Offline
VVRECK
05. Jan 2021, 15:30 #5805

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


05 Jan 2021, 12:20:03 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2021, 12:07:11 @V_Riks rakstīja:
Pats sev nesen paņēmu e91 330D LCI N57D30.
Bija reāls noskrējiens 360K, ķēde nav bijusi mainīta, bet bija manāmi pastiepusies. Nomainīju visu izmantojot oem daļas.

Tā kā ja vēlies auto sev, tad atliec startā līdz 1.5k Eur, lai labi apkoptu auto!


labi sakopts auto, kuram vajadzeetu but 3+ elljas mainajam kaarbaa, bet ir 0;
labi sakopts auto, kuram jau vajadzeetu buut 3.ajam DPF, bet tiek tupa mochiits ar pirmo nojaato..




Ko Tu te gvelz? Galīgi pipšus sasūkājies esi?
Uzvedies kā 40 gadīga vecmeita, ka tik izgāzt savu žulti un nostiprināt savu vissziņa statusu
Offline
VVRECK
05. Jan 2021, 16:10 #5806

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


05 Jan 2021, 15:44:24 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2021, 15:30:20 @V_Riks rakstīja:

05 Jan 2021, 12:20:03 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2021, 12:07:11 @V_Riks rakstīja:
Pats sev nesen paņēmu e91 330D LCI N57D30.
Bija reāls noskrējiens 360K, ķēde nav bijusi mainīta, bet bija manāmi pastiepusies. Nomainīju visu izmantojot oem daļas.

Tā kā ja vēlies auto sev, tad atliec startā līdz 1.5k Eur, lai labi apkoptu auto!


labi sakopts auto, kuram vajadzeetu but 3+ elljas mainajam kaarbaa, bet ir 0;
labi sakopts auto, kuram jau vajadzeetu buut 3.ajam DPF, bet tiek tupa mochiits ar pirmo nojaato..




Ko Tu te gvelz? Galīgi pipšus sasūkājies esi?
Uzvedies kā 40 gadīga vecmeita, ka tik izgāzt savu žulti un nostiprināt savu vissziņa statusu


Tu esi 4 reizes kaarbai ellju mainiijis un brauc jau tresho DPF? Nee?

Tad ko te ievaideejies,bomaar?


Bomār, kad atdosi pulksteni kuru aizmirsu pie Tavas draudzenes?
Offline
Montana
05. Jan 2021, 20:15 #5807

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !


05 Jan 2021, 16:10:33 @V_Riks rakstīja:

05 Jan 2021, 15:44:24 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2021, 15:30:20 @V_Riks rakstīja:

05 Jan 2021, 12:20:03 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2021, 12:07:11 @V_Riks rakstīja:
Pats sev nesen paņēmu e91 330D LCI N57D30.
Bija reāls noskrējiens 360K, ķēde nav bijusi mainīta, bet bija manāmi pastiepusies. Nomainīju visu izmantojot oem daļas.

Tā kā ja vēlies auto sev, tad atliec startā līdz 1.5k Eur, lai labi apkoptu auto!


labi sakopts auto, kuram vajadzeetu but 3+ elljas mainajam kaarbaa, bet ir 0;
labi sakopts auto, kuram jau vajadzeetu buut 3.ajam DPF, bet tiek tupa mochiits ar pirmo nojaato..




Ko Tu te gvelz? Galīgi pipšus sasūkājies esi?
Uzvedies kā 40 gadīga vecmeita, ka tik izgāzt savu žulti un nostiprināt savu vissziņa statusu


Tu esi 4 reizes kaarbai ellju mainiijis un brauc jau tresho DPF? Nee?

Tad ko te ievaideejies,bomaar?


Bomār, kad atdosi pulksteni kuru aizmirsu pie Tavas draudzenes?
Draudzenes nu tu gan augsti viņu vērtē. Pat ja viņam ir tāda bijusi, visu cieņu viņai, un veiksmi rehabilitēties
Offline
user
06. Jan 2021, 04:31 #5808

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13053

Braucu ar:

bla, vajag kaadu apsaukat
Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 16:43 #5809

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

nu jams jau arī pateica, ka vnk neko nezin par jamiem un ja jau kāds brauc, lai brauc laimīgs, gluži nepretendē uz nekādu taisnību.
Bet nu ar benzīniem ir gŗūti nepiekrist, ka nav viss slikti, jo LV nav kam īsti jamos labot un tie, kas kādu iemeslu opēc saņemas viņos līst viens otru ienīst
Offline
HiJaCKeR
10. Jan 2021, 17:20 #5810

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4535

Braucu ar: BMW E90 330i


10 Jan 2021, 15:44:59 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 15:37:54 @vadjiksBMW rakstīja:

10 Jan 2021, 15:23:07 @RolandsK rakstīja:
Kurš te kaut kad mēģināja pārliecināt, ka divlitrīgās f-kas nedrīkst pirkt?! VLASOVs savā kanālā visu teoriju apgāza, ka normāli dzinēji un ar praktiski tādām pašām problēmām kā pārējie.


Visa tēma kāpēc nedrīkst pirkt, jo nebūs gana pačotna powerā
imho tieši divlitrīgā efka būtu way to go, bet 520d nevis 525d tad.
Brauc tie divnieki jau diezgan labi un remontos viss lētāks sanāk, kā 3.0d.


Jaa,vlasovs arii teica,ka ar jaunajiem benziiniem vuss ir slikti,kaut nevienu pat nav redzeejis. Vinjsh tak ir tups dirselju lauzeejs,kura sajeega palikusi M51 liimeni..

noskatījos ar to video. viņš tik saka katrā video, ka benzīnus nevar pirkt, tur viss ir slikti un stāsta par problēmam ar dīzeļiem. tā īsti nesaprotu, kāpēc viņš iesaka dīzeļus, ja tiem arī ir problēmas ?!
Offline
ATB
10. Jan 2021, 17:29 #5811

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5188

Braucu ar: ♛ ♛

A kam nav problēmu?
Offline
HiJaCKeR
10. Jan 2021, 17:34 #5812

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4535

Braucu ar: BMW E90 330i


10 Jan 2021, 17:29:36 @ATB rakstīja:
A kam nav problēmu?

nu ja. pasakiet kāds tam krievam, ja viņš reiz neko nesaprot no benzīniem, tas nenozīmē, ka tos nevar pirkt. un lai turpmāk lai viņš skaka savā video - ja v benzinah nichego ne ponematj
Offline
kexxx
10. Jan 2021, 17:37 #5813

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11622

Braucu ar:

A v benzinah ņikto ņe poņimajet
Nav īsti tādas vietas, kur var aizvest, uzzināt ciparu, sapiķot un saņemt salabotu auto
Vnk NAV
Offline
HiJaCKeR
10. Jan 2021, 17:53 #5814

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4535

Braucu ar: BMW E90 330i


10 Jan 2021, 17:37:45 @kexxx rakstīja:
A v benzinah ņikto ņe poņimajet
Nav īsti tādas vietas, kur var aizvest, uzzināt ciparu, sapiķot un saņemt salabotu auto
Vnk NAV

tie ir noteikti reti gadījumi, kad nevar salabot un vajag padziļinātu izpēti

bet var arī gadīties, ka nekas cits neatliek kā

Offline
kexxx
10. Jan 2021, 18:01 #5815

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11622

Braucu ar:

Kā tas ir- reti vajag padziļinātu izpēti?
Nu, sāks, piem, vibrēt... Vai uzmetas kļūda par maisījumu.. ko darīt?
Mainīt sveces? Spoles? Sprauslas? Lambdas? Degvielas sūkni?
Vai vēl kko citu?
Pieņemu, ka lielākā daļa servju vnk mainīs visu pēc kārtas, līdz beidzot paveiksies
Offline
_Eddy_
10. Jan 2021, 18:04 #5816

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Nepaveiksies, jo neviens jau nemaak PAREIZI PAARADAPTEET

[ Šo ziņu laboja _Eddy_, 10 Jan 2021, 18:04:22 ]

Offline
abyss
10. Jan 2021, 19:33 #5817

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7941

Braucu ar: e39 523


10 Jan 2021, 15:44:59 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 15:37:54 @vadjiksBMW rakstīja:

10 Jan 2021, 15:23:07 @RolandsK rakstīja:
Kurš te kaut kad mēģināja pārliecināt, ka divlitrīgās f-kas nedrīkst pirkt?! VLASOVs savā kanālā visu teoriju apgāza, ka normāli dzinēji un ar praktiski tādām pašām problēmām kā pārējie.


Visa tēma kāpēc nedrīkst pirkt, jo nebūs gana pačotna powerā
imho tieši divlitrīgā efka būtu way to go, bet 520d nevis 525d tad.
Brauc tie divnieki jau diezgan labi un remontos viss lētāks sanāk, kā 3.0d.


Jaa,vlasovs arii teica,ka ar jaunajiem benziiniem vuss ir slikti,kaut nevienu pat nav redzeejis. Vinjsh tak ir tups dirselju lauzeejs,kura sajeega palikusi M51 liimeni..


Kāda jēga pirkt 2 litrīgo efku, ja remonts tāds pats kā 3bla0 Tas jau taisni -. ZS pa lielam tik pat cik manam aizvēsturiskajam m54b25. Pa pilsētu, protams, ka būs labāk, bet nu izmest 10k pa 190 zs

Tas ekstra litrs pie patēriņa tik svarīgs? Gribi ekAnomēt pērc golf dīzeli, vai hibrīdu.
Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 21:48 #5818

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nu paga E34 518i nāca M40, kuram bija kaut kādi 110-113 zirgi? svars tam nabagam tāpat bija kaut kādi 1400kg?
Efkā 520d 184 zirgi un svars kaut kas ap 1700kg. reāli tāda sulaspakas efka ir drīžāk analogs senākam 520i.

Anyway nekādā jegā nevar apgalvot, ka tā ir psc raķete, bet imho ja doma ir tīri ikdienā vedāt pakaļu un iepirkumus no veikala 3.0d nah nav vajadzīgs, tas, protams, ir nepopulārs viedoklis
Offline
sys9291
10. Jan 2021, 21:52 #5819

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

F dīzeļiem (un arī E sēriai pēc 2006 gada) CAT un DPF ir viens izstrādājums... un atsevišķi tos nomainīt laikam nesanāks...
Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 21:59 #5820

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


10 Jan 2021, 21:52:09 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:48:12 @vadjiksBMW rakstīja:
Nu paga E34 518i nāca M40, kuram bija kaut kādi 110-113 zirgi? svars tam nabagam tāpat bija kaut kādi 1400kg?
Efkā 520d 184 zirgi un svars kaut kas ap 1700kg. reāli tāda sulaspakas efka ir drīžāk analogs senākam 520i.

Anyway nekādā jegā nevar apgalvot, ka tā ir psc raķete, bet imho ja doma ir tīri ikdienā vedāt pakaļu un iepirkumus no veikala 3.0d nah nav vajadzīgs, tas, protams, ir nepopulārs viedoklis



Nuu,toties tam M40 komplektam bija tik iisi pirmie robi,ka liidz 100 vinjsh bija ash zhiperiigaaks kaa ar 2.0.

Nee,nu teema driizaak par to,kaa mainiijusies cilveeku izpratne par auto un bmw. Bez iluuzijaam,lielaakaa dalja brauktu arii ar 2 cilindriem un 60ho,ljish bi BT skanjas straumeeshana 1 skaljrunja miskastes audiosisteemaa un 6bw bildiites priborkaa..


nu reduktors tur arī bija gan jau 4.1 vai 4.4, tad jau, protams, ka kust, bet beidzas pie kaut kādiem 170-180km/h , kamēr uz tādas efkas visdrīzāk ir kaut kāds 2.5-3.15
Bet hvz 520i M50 bezvanoss E34 ar tomātu vienu brīdi bija ar 100k km braucās kā jauns, salonā klusums un kustējās diezgan patīkami

LV tagad tas viss palēnām mainīsies piespiedu kārtā, jo vnk nodokļus arī te sāk ieviest par sliktu lielākiem motoriem, attīstība tak
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4