Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
uldens1
24. Dec 2020, 14:56 #5681

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15744

Braucu ar:

piedziņas skriemelis-demferis izbuksē,retāks gadījums,bet ne izslēgts
Offline
RS7
24. Dec 2020, 15:07 #5682

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


24 Dec 2020, 14:39:35 @DM-101 rakstīja:

24 Dec 2020, 14:15:31 @Achtung rakstīja:
Šie ZS tiešām sanāks, nekur nekustot, lai gan tāpat nekur, izņemot jūras krastu, ar sievu nebūtu braukuši.

Vakar aizbraucu uz bodi, eju ārā, šķiļu savu M57 2005 150 kW, pielec, bet panelī akumulatora lampiņa nenodziest. F*CK! Bija jābrauc gabals, bet citu variantu nebija, kā braukt. Izrubīju visus patērētājus un līdz galam tiku.
Sazinājos ar savu automeistaru, pie viņa tikai pirmdien.
Jāprasa neliela internet konsultācija, kas bez ģeneratora (vai atsevišķu tā daļu: oglītes, relejs utt.) vai drošinātājiem, kas vēl varētu šito šaizi savārīt?
TNX


Ticamaakais,ka nekas cits..

P.S. shodien sastapu gada kompleksainaako idiotu. Iespeeja,protams,0,ka taads mudaks apmklee sho vietni,bet vinjsh vareetu savaa rav4 miskastee vnk nosisties.
Kas daraas cilveeka galvaa,ja vinjsh apli brauc pa aareejo joslu,kad es pa ieksheejo esmu normaali ticis garaam,iesleedzu 3x pikpik un maucu aaraa uz 1.mo, vinjsh (man liikumaa to neredzot,logjiski) pa graavi,kanteejoties peeksnji spoleejaas garaam?

LLP
Offline
vadjiksBMW
24. Dec 2020, 19:50 #5683

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nu šitas ir tipiskais LLP ar čipotu atmo motoru, brīnums, ka ir lohi, kuri tam tic
Offline
vadjiksBMW
24. Dec 2020, 20:10 #5684

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nu hvz imho batoni pilnīgie, jo 325i arī ir 2.5 tilpums, tamdēļ ticamība, ka no viņa var vienā mierā izvilkt niknākās 3.0i versijas zirgus šķiet absurda.
Lai arī pēc tiem sarakstītajiem cipariem neliels pieaugums uz 20kw sanāk ir, bet reāli cerība ir to jaudu no standarta 140kw dabūt uz 200kw, kas imho ir stabils dirsiens
Offline
Locis
24. Dec 2020, 20:17 #5685

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Man bērnībā bija e36 ar m54b30 + vems+ e85, sēdināts bloks, porteteta galva, zirneklis, atvieglinati virzuli, honets, jaunas turbo saab sprauslas, un no tad no stock 230 ZS sanāca 270 zs
Offline
vadjiksBMW
24. Dec 2020, 20:20 #5686

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

nu tādam M54 tāpat kā domāju M50 un M52, ja pirms tādiem rebuildiem mērītu zirgus tur būtu stipri zem standarta cipariem palicis, tamdēļ pēc remonta ar nesūdīgiem tēriņiem tie cipari nemaz tik dramatiski nešķiet beigās
Offline
vadjiksBMW
24. Dec 2020, 20:25 #5687

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


24 Dec 2020, 20:20:34 @DM-101 rakstīja:

24 Dec 2020, 20:10:32 @vadjiksBMW rakstīja:
Nu hvz imho batoni pilnīgie, jo 325i arī ir 2.5 tilpums, tamdēļ ticamība, ka no viņa var vienā mierā izvilkt niknākās 3.0i versijas zirgus šķiet absurda.
Lai arī pēc tiem sarakstītajiem cipariem neliels pieaugums uz 20kw sanāk ir, bet reāli cerība ir to jaudu no standarta 140kw dabūt uz 200kw, kas imho ir stabils dirsiens


iemaacies pamatlietas.
325 ir 3.0 tilpums.
N53B30U0 dzineejs!


Aha, tomēr, jā, tad still sanāk tur ir vnk standarta 160kw bez izmaiņām
Slinkums skatīties baigi sīki to dzelzi, bet tāpat, lai būtu 200kw nebūtu jāmaina kā minimums sprauslas vai kas vēl?
Offline
Locis
24. Dec 2020, 20:32 #5688

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


24 Dec 2020, 20:25:12 @vadjiksBMW rakstīja:

24 Dec 2020, 20:20:34 @DM-101 rakstīja:

24 Dec 2020, 20:10:32 @vadjiksBMW rakstīja:
Nu hvz imho batoni pilnīgie, jo 325i arī ir 2.5 tilpums, tamdēļ ticamība, ka no viņa var vienā mierā izvilkt niknākās 3.0i versijas zirgus šķiet absurda.
Lai arī pēc tiem sarakstītajiem cipariem neliels pieaugums uz 20kw sanāk ir, bet reāli cerība ir to jaudu no standarta 140kw dabūt uz 200kw, kas imho ir stabils dirsiens


iemaacies pamatlietas.
325 ir 3.0 tilpums.
N53B30U0 dzineejs!


Aha, tomēr, jā, tad still sanāk tur ir vnk standarta 160kw bez izmaiņām
Slinkums skatīties baigi sīki to dzelzi, bet tāpat, lai būtu 200kw nebūtu jāmaina kā minimums sprauslas vai kas vēl?
ja ar ecu no stocka deforsets, 25taa versija, tad easy tur pacelt jaudu.
Offline
Corey
24. Dec 2020, 21:25 #5689

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2307

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Tālu, bet zemu?
Offline
user
24. Dec 2020, 21:29 #5690

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13019

Braucu ar:


24 Dec 2020, 21:25:01 @Corey rakstīja:
Tālu, bet zemu?


Gaismas stars izliecas
Veido tadu likni, tovojoties asfaltam paliecas uz augshu lenam un ta spid talak
Offline
wxy
24. Dec 2020, 21:44 #5691

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1464

Braucu ar: savu auto


24 Dec 2020, 21:29:20 @user rakstīja:

24 Dec 2020, 21:25:01 @Corey rakstīja:
Tālu, bet zemu?


Gaismas stars izliecas
Veido tadu likni, tovojoties asfaltam paliecas uz augshu lenam un ta spid talak


Zeme ir apaļa, tur stars visu laiku liecas uz leju, līdz iespīd pakaļā
Offline
Locis
24. Dec 2020, 21:52 #5692

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tas tikai ar jaunajām Osram covidbraker +50000000%
Offline
Modrs
25. Dec 2020, 17:42 #5693

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Jautājums zinošajiem. smird pēc pilošas sprauslas. Melnais nav, tik pa retam izmet zilo pēc ilgākas rūcināšanas tukšgaitā (eļļa tā toč nav).
VAG 1,2 PD-TDI
Group 013:
cil1= -0,19mg/str; cil2= -1,04mg/str; cil3= 1,29mg/str.
Group 023:
cil1= -3,0; cil2= -4,0; cil3= -19

ar kuru sprauslu sākt? 2. vai 3.?
Offline
sys9291
25. Dec 2020, 20:25 #5694

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


25 Dec 2020, 20:18:38 @DM-101 rakstīja:

25 Dec 2020, 20:10:37 @vadjiksBMW rakstīja:
Tas jautājums kopumā ir visai muļķīgs.
Hvz kas tev tur var saplīst, hvz kāds ir tas auto.
Ja 3-5 gadu termiņā pie nobraukuma 10-15k gadā tur īsti nekam nopietnam pat nebūtu jāpaspēj izjukt, ja tas auto jau startā nav miskaste, normāli cilvēki pa gadu nobrauc tikpat 50-75k.
Uz ko noteikti jārēķinās būtu kāda sprausla, jo pjezzo mūždien kāda ir sūdīga, kvēlenes, bloks, varbūt bremžu diski, kluči, kloķenes demferis, visādas blīves motoram, jo mūždien kkur puņķojas. Ļoti iespējams amji, jo tie uz tādu noskrējienu mēdz būt jau nosvīduši eļļā, nu un banālas apkopes.

Tālāk jau laimes spēle atkarībā no konkrētā auto.


Vadjik, tu akk bi te apgrozies. Es ljoti labpraat dzirdeetu Tavu viedokli par zemaakrakstiito.

Taatad, shaadam auto:
1. kjeedes jau nebija shiem jaamaina? Ja ir, tad ap 1.5;
2. tas, kas pilniigi noteikti IR jaamaina - DPF. taas ir 2K EUR;
3. tas, kas bija vismaz 2 reizes jaamaina, un nu ir jau 3.reize iestajusies - filtrs, ellja kaarbaa. 500 naudas.

Man sanaak, ka tuuliiteeji ieguldiijumi shajaa auto ir ap 4K. Taatad, mans jautajums - man ir vai nav taisniiba?
Ja nav, oponee, ja ir - varbuut vienreiz Tu [nu, kak bi tehniskaas lietaas alja kaut ko jeedzosh, aktiivi posteejosh kadrs] vareetu pamainiit savu rakstaamo?

a kapēc tāda pārliecība, ka NL to DPF nav nomainījuši (AOS kāds ir skatījies?)? Šim auto tur gada nodoklis ir lielāks, nekā jauna DPF cena...
Offline
Modrs
25. Dec 2020, 20:38 #5695

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


25 Dec 2020, 19:21:06 @DM-101 rakstīja:

25 Dec 2020, 17:42:07 @Modrs rakstīja:
Jautājums zinošajiem. smird pēc pilošas sprauslas. Melnais nav, tik pa retam izmet zilo pēc ilgākas rūcināšanas tukšgaitā (eļļa tā toč nav).
VAG 1,2 PD-TDI
Group 013:
cil1= -0,19mg/str; cil2= -1,04mg/str; cil3= 1,29mg/str.
Group 023:
cil1= -3,0; cil2= -4,0; cil3= -19

ar kuru sprauslu sākt? 2. vai 3.?



labs
te ir iespeejami varianti, jo tie dati ir kaa bomzha Vasjas zobi.
piem., tuksgaitaa - 2.var pileet aizveertaa staavoklii. tajaa pat laikaa: 3.shaa var vnk izliet degvielu [suudiiga atomizaacija].
Var buut viss kopaa.
23.grupa multiplikatiivaas?
3. cilindram paliela negatiiva korekcija. interesanti, ka polaritaate/preteeja tuksgaitai.

tuksgaitaa ar shaadaam korekcijaam vispaar mehaaniskaa efektivitaate korekta?


Kaspič, ar Vasju tas ir viss, ko es redzu, vai arī ko es māku ar 21 gadus vecu vinterbīteri.
Es gribēju saprast, vai pēc šiem diviem parametriem kauč ko var izsecināt, vai nē.
Protams, var pasipties kādu stundu ilgāk un noraut izplūdes kolektoru un tad saprast, kuram cilindram ir "punķains" kanāls.

Tukšgaitā motors rūc, kā jau 3cil motoram būtu jārūc. Klausoties (tuvu) pie izpūtēja gala, dzirdami minimāli, klusi tādi kā pārsitieni

23. grupa ir injector switching time deviation.
Offline
uldens1
25. Dec 2020, 21:40 #5696

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15744

Braucu ar:

23.grupa nav sprauslas reakcija laiks??
Offline
user
25. Dec 2020, 21:40 #5697

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13019

Braucu ar:


25 Dec 2020, 21:30:12 @DM-101 rakstīja:

25 Dec 2020, 21:15:56 @kaprons rakstīja:
iedomājies, rēķinos ar situāciju, un augsti noziedzīgā vidē izvēlos braukt ar auto, kam nevajag kasko un attiecīgi, varu atļauties nopirkt bez augļotāju ''palīdzības''

nu būsim godīgi, priekš kam visus tos mērgļus barot ar saviem sviedriem


jaa, tikai tad, kad nevaresi [nee, protams, tiiri teoreetiski, jo tavas prasmes tachu apleicina preteejo], tu ar lielu iespeejamiibu sapisiisi kaada cita cilveeka iipashumu. Vai pat kaadu par invaliidu pataisiisi vai nositiisi.
Bet, arii shie nav argumenti. Jo ko no tevis plikpimpiisha panjemsi - ne tev nauda,s ne kas cits veertiigs. Tb., suudus savaariisi, atseedeesi un turpinaasi savus gaternieka staastus.
Tava probleema ir smadzenju vaaja darbiiba, taapeec nav naudas ne riepaam, ne KASKO. Un arii speeja saprast sho postu izpaliks.


a nafigam vajag to KASKO

ok, šogad stirnu paķēru.. spārns, lampa.. 2k.. stulbi, protams, bet nu reāli no kasko jēga ir tieši pret nozagšanu.

ja sasit tad ir kādi varianti? - kāds cits vianīgs, tad viņa octa, ja pats vainīgs, tātad pats esi lohs un maksā par to, ka biji lohs
Offline
Locis
25. Dec 2020, 21:42 #5698

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


25 Dec 2020, 21:40:33 @user rakstīja:

25 Dec 2020, 21:30:12 @DM-101 rakstīja:

25 Dec 2020, 21:15:56 @kaprons rakstīja:
iedomājies, rēķinos ar situāciju, un augsti noziedzīgā vidē izvēlos braukt ar auto, kam nevajag kasko un attiecīgi, varu atļauties nopirkt bez augļotāju ''palīdzības''

nu būsim godīgi, priekš kam visus tos mērgļus barot ar saviem sviedriem


jaa, tikai tad, kad nevaresi [nee, protams, tiiri teoreetiski, jo tavas prasmes tachu apleicina preteejo], tu ar lielu iespeejamiibu sapisiisi kaada cita cilveeka iipashumu. Vai pat kaadu par invaliidu pataisiisi vai nositiisi.
Bet, arii shie nav argumenti. Jo ko no tevis plikpimpiisha panjemsi - ne tev nauda,s ne kas cits veertiigs. Tb., suudus savaariisi, atseedeesi un turpinaasi savus gaternieka staastus.
Tava probleema ir smadzenju vaaja darbiiba, taapeec nav naudas ne riepaam, ne KASKO. Un arii speeja saprast sho postu izpaliks.


a nafigam vajag to KASKO

ok, šogad stirnu paķēru.. spārns, lampa.. 2k.. stulbi, protams, bet nu reāli no kasko jēga ir tieši pret nozagšanu.

ja sasit tad ir kādi varianti? - kāds cits vianīgs, tad viņa octa, ja pats vainīgs, tātad pats esi lohs un maksā par to, ka biji lohs

Ja citam aizdod auto, viņš sasit un uz sitiena Tev nevar nopirkt jaunu auto?
Offline
user
25. Dec 2020, 21:44 #5699

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13019

Braucu ar:


25 Dec 2020, 21:42:42 @Locis rakstīja:

25 Dec 2020, 21:40:33 @user rakstīja:

25 Dec 2020, 21:30:12 @DM-101 rakstīja:

25 Dec 2020, 21:15:56 @kaprons rakstīja:
iedomājies, rēķinos ar situāciju, un augsti noziedzīgā vidē izvēlos braukt ar auto, kam nevajag kasko un attiecīgi, varu atļauties nopirkt bez augļotāju ''palīdzības''

nu būsim godīgi, priekš kam visus tos mērgļus barot ar saviem sviedriem


jaa, tikai tad, kad nevaresi [nee, protams, tiiri teoreetiski, jo tavas prasmes tachu apleicina preteejo], tu ar lielu iespeejamiibu sapisiisi kaada cita cilveeka iipashumu. Vai pat kaadu par invaliidu pataisiisi vai nositiisi.
Bet, arii shie nav argumenti. Jo ko no tevis plikpimpiisha panjemsi - ne tev nauda,s ne kas cits veertiigs. Tb., suudus savaariisi, atseedeesi un turpinaasi savus gaternieka staastus.
Tava probleema ir smadzenju vaaja darbiiba, taapeec nav naudas ne riepaam, ne KASKO. Un arii speeja saprast sho postu izpaliks.


a nafigam vajag to KASKO

ok, šogad stirnu paķēru.. spārns, lampa.. 2k.. stulbi, protams, bet nu reāli no kasko jēga ir tieši pret nozagšanu.

ja sasit tad ir kādi varianti? - kāds cits vianīgs, tad viņa octa, ja pats vainīgs, tātad pats esi lohs un maksā par to, ka biji lohs

Ja citam aizdod auto, viņš sasit un uz sitiena Tev nevar nopirkt jaunu auto?



piekrītu. tāpēc citiem nedodu
Offline
vadjiksBMW
25. Dec 2020, 21:45 #5700

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


25 Dec 2020, 20:18:38 @DM-101 rakstīja:

25 Dec 2020, 20:10:37 @vadjiksBMW rakstīja:
Tas jautājums kopumā ir visai muļķīgs.
Hvz kas tev tur var saplīst, hvz kāds ir tas auto.
Ja 3-5 gadu termiņā pie nobraukuma 10-15k gadā tur īsti nekam nopietnam pat nebūtu jāpaspēj izjukt, ja tas auto jau startā nav miskaste, normāli cilvēki pa gadu nobrauc tikpat 50-75k.
Uz ko noteikti jārēķinās būtu kāda sprausla, jo pjezzo mūždien kāda ir sūdīga, kvēlenes, bloks, varbūt bremžu diski, kluči, kloķenes demferis, visādas blīves motoram, jo mūždien kkur puņķojas. Ļoti iespējams amji, jo tie uz tādu noskrējienu mēdz būt jau nosvīduši eļļā, nu un banālas apkopes.

Tālāk jau laimes spēle atkarībā no konkrētā auto.


Vadjik, tu akk bi te apgrozies. Es ljoti labpraat dzirdeetu Tavu viedokli par zemaakrakstiito.

Taatad, shaadam auto:
1. kjeedes jau nebija shiem jaamaina? Ja ir, tad ap 1.5;
2. tas, kas pilniigi noteikti IR jaamaina - DPF. taas ir 2K EUR;
3. tas, kas bija vismaz 2 reizes jaamaina, un nu ir jau 3.reize iestajusies - filtrs, ellja kaarbaa. 500 naudas.

Man sanaak, ka tuuliiteeji ieguldiijumi shajaa auto ir ap 4K. Taatad, mans jautajums - man ir vai nav taisniiba?
Ja nav, oponee, ja ir - varbuut vienreiz Tu [nu, kak bi tehniskaas lietaas alja kaut ko jeedzosh, aktiivi posteejosh kadrs] vareetu pamainiit savu rakstaamo?

Nu pavisam nopietni pieejot visam tam tur var saskaitīt kā vairāk tā arī nonākt pie slēdziena, ka jauns hjūndaj būtu labāka izvēle, jā, man tas skatījums uz to pasākumu ir drīzāk pa vidu.
Par ķēdi hvz, nu neesmu es saskāries ar problēmām ķēdēs viņos līdz +/-500k , šāles gan ir gadījušās norautas, nesaku, ka citi nevar saskarties, attiecīgi no tā īsti rausīties neredzu pamatu, jo īpaši pie 250k km noskrējiena, pie kādiem 450-500k moš arī ir jēga aizdomāties vai samērīt vai ir izstieptas, šķiet to viņiem varēja izdarīt nez, par maiņu atkarīģs kurš vai kur taisa, un kur pērk daļas, attiecīgi tā cena var atķšķirties. Ķēdes viņiem ir priekšā vēl attiecīgi tas darbs nav tik nosacīti traks kā uz N47/57.
Par DPF es pagaidām priecātos, ja tur tāds vispār ir un tas auto nespļautu melnus dūmus, tieši oficiālos mērījumos man melna bilde cik tur kam būtu jāsanāk un LV pa lielam nekur to neskatās un man attiecīgi iespējas redzēt starpību vnk nav. DPF un katalizatora esamību kā tādu personīgi uztveru vairāk kā estētisku padarīšanu, jo auto vismaz nesmird un nekūp kā veca fūra.
Filtrs un eļļa kārbā, jā, pa lielam par ļaunu nenāktu gan. Izmaksas atkal stiepjams jēdziens, man šķiet uz daļām tur bija jāsanāk līdz 150e ar oem eļļu un filtru maiņa atkal kā kurš dara tur tās cenas visādas var sanākt, vai kārbu ņem nost vai maina daļēji, adaptācija utt.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 25 Dec 2020, 21:47:45 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4