Online

Pašreiz BMWPower skatās 93 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
14. Dec 2020, 19:27 #5621

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


14 Dec 2020, 13:05:42 @DM-101 rakstīja:

14 Dec 2020, 11:11:29 @DM-101 rakstīja:
viens kadrs vakar atsuutiija bildi:
[IMG]
[/IMG]

svecei viens elektrods pilniigi nokusis!
Tiesa gan, tas N43 ir ljoti kopts - 2 sprauslas 01 reliizes, otras divas: 02

Bet nu chalji pofigaa braukushi. Svecei esot 2000km.


man ir ideja, nahrena sakusa taa svece. Pat, izsleedzot teemu, ka sprausla baigi leeja.

Ja svece nebija kaartiigi ieskruuveeta [peec spoles spriezhot - toch shaava garaam], karstaas gaazes mezhoniigi karseeja sveces viitnes dalju, nevis bloks dzeseeja - kaa buutu normaalaa keisaa.
Taapeec ash saaka kust sveces elektrodi. Arii sveces [visa] viitne ir apkveepusi/apsvilusi. Pilniigi noteikti - garaam ir puutis mezhoniigi. Gan jau bloka viitnes dalja braucot bija kaa plastiliins

varbūt nebija īstās atslēgas, ar ko pieskrūvēt, bildē var redzēt tur tādi robiņi ir svecei, katrā ziņā N52 ir savādākas sveces, parastās ar vienu elektrodu, un lai nesajauktu, tāpēc izpildījums varbūt tāds

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 14 Dec 2020, 20:16:36 ]

Offline
bokens
14. Dec 2020, 21:56 #5622

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 521

Braucu ar: E91


14 Dec 2020, 19:27:11 @HiJaCKeR rakstīja:

14 Dec 2020, 13:05:42 @DM-101 rakstīja:

14 Dec 2020, 11:11:29 @DM-101 rakstīja:
viens kadrs vakar atsuutiija bildi:
[IMG]
[/IMG]

svecei viens elektrods pilniigi nokusis!
Tiesa gan, tas N43 ir ljoti kopts - 2 sprauslas 01 reliizes, otras divas: 02

Bet nu chalji pofigaa braukushi. Svecei esot 2000km.


man ir ideja, nahrena sakusa taa svece. Pat, izsleedzot teemu, ka sprausla baigi leeja.

Ja svece nebija kaartiigi ieskruuveeta [peec spoles spriezhot - toch shaava garaam], karstaas gaazes mezhoniigi karseeja sveces viitnes dalju, nevis bloks dzeseeja - kaa buutu normaalaa keisaa.
Taapeec ash saaka kust sveces elektrodi. Arii sveces [visa] viitne ir apkveepusi/apsvilusi. Pilniigi noteikti - garaam ir puutis mezhoniigi. Gan jau bloka viitnes dalja braucot bija kaa plastiliins

varbūt nebija īstās atslēgas, ar ko pieskrūvēt, bildē var redzēt tur tādi robiņi ir svecei, katrā ziņā N52 ir savādākas sveces, parastās ar vienu elektrodu, un lai nesajauktu, tāpēc izpildījums varbūt tāds


Vispār jau uzrakstīja ka N43.

Par tekstu šajā topikā no Karros un N52 ar sakausētu katalizatoru. Man ir tas gods braukt ar LPG N52, nupat neizgāju skati (2), sīka skrambiņa bremžu šļauciņā. Liekot suporta remkomplektu būšu ieskrambājis. Atgāzēs CO - 0,02 un CH (ppm) 28 Lambda 1.00.

Offline
HiJaCKeR
14. Dec 2020, 22:18 #5623

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


14 Dec 2020, 21:56:21 @bokens rakstīja:
Vispār jau uzrakstīja ka N43.

Par tekstu šajā topikā no Karros un N52 ar sakausētu katalizatoru. Man ir tas gods braukt ar LPG N52, nupat neizgāju skati (2), sīka skrambiņa bremžu šļauciņā. Liekot suporta remkomplektu būšu ieskrambājis. Atgāzēs CO - 0,02 un CH (ppm) 28 Lambda 1.00.


es zinu ka N43, nebiju zinājis, ka sveces atšķiras, apskatījos katalogā

nu un vari pist to auto tālāk
Offline
bokens
15. Dec 2020, 00:06 #5624

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 521

Braucu ar: E91


14 Dec 2020, 22:18:01 @HiJaCKeR rakstīja:

14 Dec 2020, 21:56:21 @bokens rakstīja:
Vispār jau uzrakstīja ka N43.

Par tekstu šajā topikā no Karros un N52 ar sakausētu katalizatoru. Man ir tas gods braukt ar LPG N52, nupat neizgāju skati (2), sīka skrambiņa bremžu šļauciņā. Liekot suporta remkomplektu būšu ieskrambājis. Atgāzēs CO - 0,02 un CH (ppm) 28 Lambda 1.00.


es zinu ka N43, nebiju zinājis, ka sveces atšķiras, apskatījos katalogā

nu un vari pist to auto tālāk


Dzimumattiecības man tikai ar sievieti, bet liekas ka Tev ir savādāk, pēc leksikas spriežot. Nav bail apdedzināt, ja ir ko vairs?

Ja zināji, tad ko raksti? Ja lamājies tad ko blato? Ar savu mammu un bērniem tāpat runā? Stilīgi būt rupjam?

Liekulības tirgus, enjoy the silence....
Pa lielam, Kaspar, Tev taisnība par šo vietni.

Bimmeros tauta lietišķa, nelamājas, arī uzraksta lietas kuras palīdz atrisināt problēmas. Atradu to ko vajag par e39 BC remontu, šeit pat nejautāju, lai nebūtu parādā par padomu ziemassvētku pateicību.

P.S. bija ilūzija, ka tas kāpēc šeit cilvēki apgrozas ir tie 3 burti B M W, realitātē merkantīlas intereses divi uzmetieni nedēļas laikā te

Lai izdzēstu profilu jāraksta Edgaram?
Offline
bokens
15. Dec 2020, 00:10 #5625

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 521

Braucu ar: E91


14 Dec 2020, 22:25:50 @DM-101 rakstīja:

14 Dec 2020, 22:18:01 @HiJaCKeR rakstīja:

14 Dec 2020, 21:56:21 @bokens rakstīja:
Vispār jau uzrakstīja ka N43.

Par tekstu šajā topikā no Karros un N52 ar sakausētu katalizatoru. Man ir tas gods braukt ar LPG N52, nupat neizgāju skati (2), sīka skrambiņa bremžu šļauciņā. Liekot suporta remkomplektu būšu ieskrambājis. Atgāzēs CO - 0,02 un CH (ppm) 28 Lambda 1.00.


es zinu ka N43, nebiju zinājis, ka sveces atšķiras, apskatījos katalogā

nu un vari pist to auto tālāk


N43/53 ir unikaalas sveces. viens razhotaajs. viens modelis.
1.5..2X plataaka gaisa sprauga.
unikaalas aizdedzes spoles. ar 2x lielaaku transformaacijas koefu.
ar 3..4 reizes lielaaku uzkraato energjiju.


Un tā lielākā sprauga tāpēc ka N43/53 atšķirībā N52 ir tiešā iesmidzināšana, nevis multipoint, attiecīgi cits izsmidzināšanas kūlis.
Offline
sys9291
15. Dec 2020, 08:55 #5626

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Dec 2020, 22:36:39 @Kaross rakstīja:
Kārtējo reizi pierādās tas, ka tev nav sajēgas par dzinēju remontu un bieži vien par reālu dzinēja darbību. Tikai tavi tupie pieņēmumi.
Tāpat kā bija par EGR, kaut kādiem mistiskiem spiedieniem, kurus pat nevari paskaidrot ja tev priekšā noliek Bosch blokshēmas un detalizētus aprakstus.

Varu iemīt zemē tevi arī šoreiz.
Ja tev būtu pieredze un vispār zināšanas par konkrēto motoru, tad muti nevirinātu un citus par muļķiem nesauktu.

1. Ši ir izteikta VAG tiešās iesmidzināšanas dzinēju problēma. Un ne tikai VAG.
2. Arī misfire ir izteikta pazīme par to, ka ieplūdes traktā ir problēmas. Tas jau pie ļoti liela aizauguma. Konkrētajam cilindram totāli trūkst gaisa.
3. VAG pēdējiem modeļiem to risina uzstādot papildus sprauslas (ne viesiem modeļiem) un citādāku kartera ventilāciju.
4. Pilns internets ar šādām problēmām.
5. Nevienam neinteresē tavs auto ar kaut kādu 1% gadījumu no visiem.
6. Bija jau te iepriekš gadījums N52 dzinējam, kur atradu beigtu katalizatoru - misfire problēma. Samainot sakusušo katalizatoru - misfire problēma nav un nav bijusi jau ilgu laiku. Tu, protams, par to brīnijies un teici, ka nevar būt no tā misfire. Praksē un reālajā dzīvē ir citādāk kā tavā iedomātajā ideālajā pasaulē.

Bet nu tev jau tāpat būs argumenti, ka visi citi stulbi un tas nekas, ka misifre nav. Dzinējs nav noadaptēts, misfire nekad vairs nerādis un cita tufta. Dzīvo savos sapņos tālāk.


piekrītu punktam, par N52 CAT un misfire sakritību (protams komplektā bļāviens no kontroles zondes) nomainot CAT problēma pazūd
Offline
sys9291
15. Dec 2020, 11:51 #5627

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

šeit neiet runa par bojātu kontroles zondi, bet gan par sagurušu (ne sakusušu) CAT pie kam vienai bankai viņš bija bēdīgāks...līdz ar to kļūda par cat efektivitāti, disbalanss pa bankām un attiecīgās bankas sporādiski misfairi...
Kā jau rakstīju CAT nomaiņa atrisināja problēmu - un auto brauc jau ne pirmo K km, un tas nav Karossa pieminētais eksemplārs... un nav viņam LPG
Un cik nav N52 eksemplāru ar amputētām kontroles zondēm un pusmirušiem CAT? Jā teorijā viņiem vaijadzētu iet limpā, a realitātē (ne teorijā un ne no perfekcionisma viedokļa) brauc viņi bez lietotājam (īpašniekam) jūtamām problēmām, un arī TA iziet...
Offline
sys9291
15. Dec 2020, 12:43 #5628

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Dec 2020, 12:04:56 @DM-101 rakstīja:

15 Dec 2020, 11:51:51 @sys9291 rakstīja:
šeit neiet runa par bojātu kontroles zondi, bet gan par sagurušu (ne sakusušu) CAT pie kam vienai bankai viņš bija bēdīgāks...līdz ar to kļūda par cat efektivitāti, disbalanss pa bankām un attiecīgās bankas sporādiski misfairi...
Kā jau rakstīju CAT nomaiņa atrisināja problēmu - un auto brauc jau ne pirmo K km, un tas nav Karossa pieminētais eksemplārs... un nav viņam LPG
Un cik nav N52 eksemplāru ar amputētām kontroles zondēm un pusmirušiem CAT? Jā teorijā viņiem vaijadzētu iet limpā, a realitātē (ne teorijā un ne no perfekcionisma viedokļa) brauc viņi bez lietotājam (īpašniekam) jūtamām problēmām, un arī TA iziet...



Uldi, piedod, bet tu sarunaaji ljoti daudz un pilniigu dumiibu.

es par reālo dzīvi - ne par saviem un taviem principiem... jā tikai viens!!!! klients bija gatavs CAT mainīt - a pārējie tika uz labāku servisu, kur problēmas ar softu labo...(jā feed back par to man bija) un?
Offline
Gra
15. Dec 2020, 16:27 #5629

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 883

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster

Vai šīs divas kļūdas - 30C6 un 2D2A var ietekmēt dzinēja startēšanu?
Vienu reizi pagriež starteri un ir klusums, vēlreiz nospiežot pogu tieši tas pats. Auto nevar piedarbināt.
Pirms eļļas maiņas auto pieleca bez problēmām, bez raustīšanās utt.

BMW 320i N43 2008.gads

[ Šo ziņu laboja Gra, 15 Dec 2020, 16:28:46 ]

Offline
Gra
15. Dec 2020, 17:06 #5630

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 883

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster

Paldies!
Offline
HiJaCKeR
15. Dec 2020, 18:09 #5631

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


15 Dec 2020, 00:06:19 @bokens rakstīja:

14 Dec 2020, 22:18:01 @HiJaCKeR rakstīja:

14 Dec 2020, 21:56:21 @bokens rakstīja:
Vispār jau uzrakstīja ka N43.

Par tekstu šajā topikā no Karros un N52 ar sakausētu katalizatoru. Man ir tas gods braukt ar LPG N52, nupat neizgāju skati (2), sīka skrambiņa bremžu šļauciņā. Liekot suporta remkomplektu būšu ieskrambājis. Atgāzēs CO - 0,02 un CH (ppm) 28 Lambda 1.00.


es zinu ka N43, nebiju zinājis, ka sveces atšķiras, apskatījos katalogā

nu un vari pist to auto tālāk


Dzimumattiecības man tikai ar sievieti, bet liekas ka Tev ir savādāk, pēc leksikas spriežot. Nav bail apdedzināt, ja ir ko vairs?

Ja zināji, tad ko raksti? Ja lamājies tad ko blato? Ar savu mammu un bērniem tāpat runā? Stilīgi būt rupjam?

Liekulības tirgus, enjoy the silence....
Pa lielam, Kaspar, Tev taisnība par šo vietni.

Bimmeros tauta lietišķa, nelamājas, arī uzraksta lietas kuras palīdz atrisināt problēmas. Atradu to ko vajag par e39 BC remontu, šeit pat nejautāju, lai nebūtu parādā par padomu ziemassvētku pateicību.

P.S. bija ilūzija, ka tas kāpēc šeit cilvēki apgrozas ir tie 3 burti B M W, realitātē merkantīlas intereses divi uzmetieni nedēļas laikā te

Lai izdzēstu profilu jāraksta Edgaram?

nu ļoti labi, ka vēl ar LPG tas auto tev vēl kust, bet tas nenozīmē tuvākajā vai tālākajā nākotnē būs tāpat. varbūt tu domā, ka tev ir īpaša aura, un tavam auto nekas tāds nevar notikt un tas par LPG ir muļķības, arī tā var būt.

lai izdzēstu profilu, jāraksta @sn

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 15 Dec 2020, 18:13:13 ]

Offline
sys9291
15. Dec 2020, 20:12 #5632

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Dec 2020, 19:54:46 @DM-101 rakstīja:

15 Dec 2020, 11:51:51 @sys9291 rakstīja:
šeit neiet runa par bojātu kontroles zondi, bet gan par sagurušu (ne sakusušu) CAT pie kam vienai bankai viņš bija bēdīgāks...līdz ar to kļūda par cat efektivitāti, disbalanss pa bankām un attiecīgās bankas sporādiski misfairi...
Kā jau rakstīju CAT nomaiņa atrisināja problēmu - un auto brauc jau ne pirmo K km, un tas nav Karossa pieminētais eksemplārs... un nav viņam LPG
Un cik nav N52 eksemplāru ar amputētām kontroles zondēm un pusmirušiem CAT? Jā teorijā viņiem vaijadzētu iet limpā, a realitātē (ne teorijā un ne no perfekcionisma viedokļa) brauc viņi bez lietotājam (īpašniekam) jūtamām problēmām, un arī TA iziet...



par paareejo dumumu laiku neteereeshu, bet par N52 un speju iziet TA bez katiem + kontroles zondem - tie vnk ir meli. Tieshi tik vienkaarshi.
EU4 nekaadi NEVAR iziet bez CO katiem. Nekaadi.

Atbildei uz palagu - vismaz Mārupes cirkā vecas zondes jaunos katos neskrūvē - kā citur - nezinu.
PAr N52!!! runājot: jā klīnika tieši kā tu tur raksti - pēc kļūdu / adaptāciju dzēšanas pirmā momentā viss it kā labi - pēc neilga laika korekcijas pa bankām ir galīgi šķības un djorga progresē līdz misfire.
PAr TA (EU4) - neviens jau cat ārā negriež - tie tur paliek - vinkārši amputē kontroles zondes ar čipšošanas metodi(ko un kā to dara - piedod neesmu tēmā) - un agonālie CAT priekš TA pietiekot.. (nu ārā nemetot - kad metīs tad domāšot) - par atgāzu parametriem datu man nav bet viens pilsonis gadus 3 ar tādu braukā... (un ko darīt? viņu viss apmierina)
Un vēl - derētu zināt, ka starp zondēm un CAT savienojuma nav... vismaz uz N52 nē

[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Dec 2020, 20:14:11 ]

Offline
krushh
16. Dec 2020, 19:04 #5633

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 481

Braucu ar: 1313, 98


16 Dec 2020, 18:49:24 @DM-101 rakstīja:
varbuut kaadam buus interesanti:
paliekosha vibraacija tuksgaitaa. eksotika


Offline
uldens1
16. Dec 2020, 19:07 #5634

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15745

Braucu ar:


16 Dec 2020, 18:49:24 @DM-101 rakstīja:
varbuut kaadam buus interesanti:
paliekosha vibraacija tuksgaitaa. eksotika
kārtējais piemērs ka uz mūsdienu auto nav liekas detaļas ko varētu amputēt,nepārvēršot auto pa žiguli
Offline
HiJaCKeR
16. Dec 2020, 19:35 #5635

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i

esmu ievērojis, ja ir vibrācija, ko ikdienā nepamani, var atvērt durvis vadītāja līdz galam un tad var labi redzēt tās vibrē

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 16 Dec 2020, 19:45:49 ]

Offline
sys9291
18. Dec 2020, 09:00 #5636

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Dec 2020, 22:49:06 @DM-101 rakstīja:
[IMG]
[/IMG]

nu, ko te veel piebilst?

O! pamanīji skarbo dzīves realitāti...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 18 Dec 2020, 09:00:31 ]

Offline
uldens1
18. Dec 2020, 12:25 #5637

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15745

Braucu ar:

tev depresija nāk virsū jo kāds nedara kā tev gribētos,man piemēram pohuj,lai viņi tos auto kaut nodedzina
Offline
Digital
18. Dec 2020, 12:28 #5638

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību


18 Dec 2020, 12:25:44 @uldens1 rakstīja:
tev depresija nāk virsū jo kāds nedara kā tev gribētos,man piemēram pohuj,lai viņi tos auto kaut nodedzina


Vīņi tur diskutē par 2.paaudzes gāzi, tas jau brīnums ka tie auto nav nodeģuši. Kas tie vispar par muzeja eksponātiem? Golf 2
Offline
abyss
18. Dec 2020, 12:49 #5639

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7919

Braucu ar: e39 523


17 Dec 2020, 22:49:06 @DM-101 rakstīja:
[IMG]
[/IMG]

nu, ko te veel piebilst?



Bļin, kur var tā sakrist
Offline
Harcix
18. Dec 2020, 13:37 #5640

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7799

Braucu ar: V10

Sveiks, ir kaut kas leets no aliexpressa - caur bluetooth uz telefonu un ar vieglu interfeisu. Kaut kas vienkaarssh, kluudas paskatiities, padzeest utt. Prieksh BMW, teiksim e90 (ideaali, ja arii e53)

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4