Online

Pašreiz BMWPower skatas 55 viesi un 27 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspicha topiks: N53, eksperimenti, 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
DM-101
23. May 2020, 22:30 #4701

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1847

Braucu ar:

Chip ''tunings'' no Zviedrijas

episks piemeers!
Offline
sys9291
23. May 2020, 23:00 #4702

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2268

Braucu ar: F20 R1200RT


23 May 2020, 22:30:46 @DM-101 rakstīja:
Chip ''tunings'' no Zviedrijas

episks piemeers!

nu Zviedrija, vai arī kāda cita valsts tam nav nozīme - secinājums viens - čipotājiem dzīve kļūst grūtāka... bet tagad jautājums: a kas trucēja izveidot pilnas jaudas versiju, ja reiz jāmaina tikai ieplūde...un softs?
Offline
DM-101
23. May 2020, 23:07 #4703

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1847

Braucu ar:


23 May 2020, 23:00:56 @sys9291 rakstīja:

23 May 2020, 22:30:46 @DM-101 rakstīja:
Chip ''tunings'' no Zviedrijas

episks piemeers!

nu Zviedrija, vai arī kāda cita valsts tam nav nozīme - secinājums viens - čipotājiem dzīve kļūst grūtāka... bet tagad jautājums: a kas trucēja izveidot pilnas jaudas versiju, ja reiz jāmaina tikai ieplūde...un softs?


nu, tas pats, kas pie mums.
man tak airi visi peec kaartas [preciizaak - Arturchiks, PDK vai kaa tur, veel paariitis] bija gatavi ''ŗisinaat'' probleemas ar nOx sisteemu, chipojot.
Arturchiks toreiz apdirsaas - NOx sisteemu neatrisinaaja, naudu atdot nebija gatavs. Tadu nu ''chipoja'' par kaut akadaam 300 naudaam bez stenda
kad runa bija par softu, situaacija bija veel krutaaka.
Viens Tavs choms [buushu mega diplomaatisks] vnk meloja un stuuma pilniigu suudu, Viesturs plaatiijaas, bet noleca, Kostja, vai kaa to kadru ariz Mola sauca - pazinjoja, ka vajadzees 2 nedeeljas auto patureet pie paksha, utjpr.
Pilsonji srotos pat nejeedz CAS un DME salikt pa paariem. Ash no UK bija versija komplektu suutiit. Tikai tur arii retardi visus blokus met kopeejaa miskastee..
Vaardu sakot, ar muti braukt - visi bija gatavi, bet reaali dariit - viens Ilja.

shajaa piemeera jau arii - chiperis jau nesaka: es nofeiloju. Nee - atdod mashiinu ar tekstu: job done, naudu kasee!


yesss, dzeks samaksaajis chiperim 500 (!!!) EUR!

[ Šo ziņu laboja DM-101, 23 May 2020, 23:35:58 ]

Offline
sys9291
23. May 2020, 23:36 #4704

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2268

Braucu ar: F20 R1200RT

nemācēšu komentēt par čomu čipošanas lietām, jo neesmu viņās iedziļinājis - tobiš neesmu tēmā...
Ja runājam vispār par N53 konceptu, tad no lietotāja viedokļa kaprīzs aparāts, ar dārgu uzturēšanu. Braukt ir forši, kamēr viss strādā, tikai žēl, ka nevisai ilgi... Jā ka izpētes objekts interesants kaut vai diagnostikas iespēju ziņā, jpo nevienam citam blokam nav redzēti tik daudz pieejamo parametru...
Par darbošanos ar šiem aparātiem varu teikt tikai to, ka ļoti reti kāds vēlas investēt šajos aparātos (jā arī diagnostam pastāv lielākas iespējas ielipt, un finālā kļūt par peramo puiku), tapēc jau arī klienti neveiksmīgi mēģina apiet nepieciešamo detaļu maiņu ar lētākām (bet tālu ne pareizajām) metodēm (softa labošanu, nezināmas izcelsmes sprauslu iegādi utt), tobiš ja plauktā nestāv lieks vismaz 1K EUR, tad šada aparāta lietošana kļūst apšaubāma...

Kas attiecas par tavu keisu, tad es šajā gadījumā būtu taisījis pilnu pārbūvi...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 May 2020, 23:37:45 ]

Offline
DM-101
23. May 2020, 23:44 #4705

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1847

Braucu ar:


23 May 2020, 23:36:05 @sys9291 rakstīja:
nemācēšu komentēt par čomu čipošanas lietām, jo neesmu viņās iedziļinājis - tobiš neesmu tēmā...
Ja runājam vispār par N53 konceptu, tad no lietotāja viedokļa kaprīzs aparāts, ar dārgu uzturēšanu. Braukt ir forši, kamēr viss strādā, tikai žēl, ka nevisai ilgi... Jā ka izpētes objekts interesants kaut vai diagnostikas iespēju ziņā, jpo nevienam citam blokam nav redzēti tik daudz pieejamo parametru...
Par darbošanos ar šiem aparātiem varu teikt tikai to, ka ļoti reti kāds vēlas investēt šajos aparātos (jā arī diagnostam pastāv lielākas iespējas ielipt, un finālā kļūt par peramo puiku), tapēc jau arī klienti neveiksmīgi mēģina apiet nepieciešamo detaļu maiņu ar lētākām (bet tālu ne pareizajām) metodēm (softa labošanu, nezināmas izcelsmes sprauslu iegādi utt), tobiš ja plauktā nestāv lieks vismaz 1K EUR, tad šada aparāta lietošana kļūst apšaubāma...


nu, es atljaushos bilst, ka mans info ir [nesaliidzinaami] pilniigaaks.
valstiis, kur dziivo materiaali situeeti cilveeki: DE, NL, NOR, SW, FR, IT, utjpr - cilveeki shajos [taapat kaa citos] liidzekljos investee lielus ciparus. probleema ir cita - pat peec 5..10K investiicijaam + vieteejo ''specu'' darboshanaas dzineeji neiet. Jo ir sava specifika [kuru esmu atkodis, atljaushos apgalvot].

nabadziigajaas valstiis situaacija ir dazhaada. ir cilveeki, kam naudas nav, kas kljuudas peec nopirkushi un saprot, ka ir suudi. ir cilveeki, kas ir gatavi investeet adekvaatus ciparus. Piemeeru tepat iz LV chaljiem netruukst - ir mainiitas gan sprauslas, gan paaris HPFP, gan karteru vaaki, gan pimpelatori likti...
nu, iz manas pieredzes - Tas pussistaa E90/kapeikpisis patiesiibaa ir visu laiku trakaakais variants. Citos gadiijumos - ir konkreeta diagnostika, konkreeti mainaamas detaljas, taas vnk tiek nomainiitas. Tieshi tik vienkaarshi.
Atljaushos mineet - iespeejams, ka draiveris leemumu pienjemshanaa ir arii klienta paarlieciiiiba [ieguuta no manis], ka tieshi shiis detljas ir jaamaina. Jo es paraadu, izstaastu, iedodu reportu ar bildeem, parametriem.
Tb., es neredzu [masveidiigas] probleemas - taas, ko Tu mini.
Diagnosti ieliip, ja nav sajeegas, atljaushos apgalvot. Man veel nav izdevies [kaut... gan jau kaads viltiibaa paarspees]. tpu/tpu/tpu.

p.s. jaa, protams, jaataisa ir pilna paarbuuve. vnk pamat-probleema ir nomainiit FR un power class, kas lockojas peec pirmajaam 10 motorstundaam..
ar Explorer to izdariit var, tikai.. tie, kam tas toolis ir - nejeedz. Savukaart, man/tev/vinjam/vinjai deelj paaris mashiinaam/lokaalaa tirgus pirkt vajadziigo komplektu [ap 2500 EUR] - nav izdeviigi..

[ Šo ziņu laboja DM-101, 23 May 2020, 23:47:19 ]

Offline
DM-101
24. May 2020, 00:07 #4706

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1847

Braucu ar:

Sasku poimelji
https://www.youtube.com/watch?v=kbDWJHCa8JY

nojaushu, ka Peetersona patents SIA censhaas

[ Šo ziņu laboja DM-101, 24 May 2020, 00:10:30 ]

Offline
HiJaCKeR
24. May 2020, 00:15 #4707

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3002

Braucu ar: BMW E90 330i


24 May 2020, 00:07:39 @DM-101 rakstīja:
Sasku poimelji
https://www.youtube.com/watch?v=kbDWJHCa8JY

nojaushu, ka Peetersona patents SIA censhaas

un kā ir ar šīs lapas nosaukumu
Offline
DM-101
24. May 2020, 00:16 #4708

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1847

Braucu ar:


24 May 2020, 00:15:02 @HiJaCKeR rakstīja:

24 May 2020, 00:07:39 @DM-101 rakstīja:
Sasku poimelji
https://www.youtube.com/watch?v=kbDWJHCa8JY

nojaushu, ka Peetersona patents SIA censhaas

un kā ir ar šīs lapas nosaukumu


savulaik jau Siedara kungam piejaajaas. Taapeec tapa taa atruna lapas apakshaa..

bet tas jau nav nekas jauns.
Savulaik Bauskas Aivars dabuuja BMW logo novaakt.
Bavaria aut ash 2 posmos vaaca nost. Gan vecajaa vietaa, gan jaunajaa.
Google AdWords nedriikst izmantot BMW.
Pat Wess tak dabuja visus atribuutus novaakt.

[ Šo ziņu laboja DM-101, 24 May 2020, 00:22:02 ]

Offline
sys9291
24. May 2020, 12:08 #4709

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2268

Braucu ar: F20 R1200RT


24 May 2020, 00:16:30 @DM-101 rakstīja:

24 May 2020, 00:15:02 @HiJaCKeR rakstīja:

24 May 2020, 00:07:39 @DM-101 rakstīja:
Sasku poimelji
https://www.youtube.com/watch?v=kbDWJHCa8JY

nojaushu, ka Peetersona patents SIA censhaas

un kā ir ar šīs lapas nosaukumu


savulaik jau Siedara kungam piejaajaas. Taapeec tapa taa atruna lapas apakshaa..

bet tas jau nav nekas jauns.
Savulaik Bauskas Aivars dabuuja BMW logo novaakt.
Bavaria aut ash 2 posmos vaaca nost. Gan vecajaa vietaa, gan jaunajaa.
Google AdWords nedriikst izmantot BMW.
Pat Wess tak dabuja visus atribuutus novaakt.


Wess Select ir BMW autorizētais serviss - viņi nedrīkst tirgot JAUNUS auto, bet pārējais viņiem palika ieskaitot atribūtus...
Offline
DM-101
24. May 2020, 12:26 #4710

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1847

Braucu ar:


24 May 2020, 12:08:55 @sys9291 rakstīja:

24 May 2020, 00:16:30 @DM-101 rakstīja:

24 May 2020, 00:15:02 @HiJaCKeR rakstīja:

24 May 2020, 00:07:39 @DM-101 rakstīja:
Sasku poimelji
https://www.youtube.com/watch?v=kbDWJHCa8JY

nojaushu, ka Peetersona patents SIA censhaas

un kā ir ar šīs lapas nosaukumu


savulaik jau Siedara kungam piejaajaas. Taapeec tapa taa atruna lapas apakshaa..

bet tas jau nav nekas jauns.
Savulaik Bauskas Aivars dabuuja BMW logo novaakt.
Bavaria aut ash 2 posmos vaaca nost. Gan vecajaa vietaa, gan jaunajaa.
Google AdWords nedriikst izmantot BMW.
Pat Wess tak dabuja visus atribuutus novaakt.


Wess Select ir BMW autorizētais serviss - viņi nedrīkst tirgot JAUNUS auto, bet pārējais viņiem palika ieskaitot atribūtus...


Nee. Vinjiem driikst buut izkaartne ''BMW Service'', bet nedriikst buut vnk BMW ar vinju to sloganu ''braukt ir prieks'', utml. Vismaz es taa saprotu.
Offline
sys9291
24. May 2020, 12:53 #4711

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2268

Braucu ar: F20 R1200RT


24 May 2020, 12:26:34 @DM-101 rakstīja:

24 May 2020, 12:08:55 @sys9291 rakstīja:

24 May 2020, 00:16:30 @DM-101 rakstīja:

24 May 2020, 00:15:02 @HiJaCKeR rakstīja:

24 May 2020, 00:07:39 @DM-101 rakstīja:
Sasku poimelji
https://www.youtube.com/watch?v=kbDWJHCa8JY

nojaushu, ka Peetersona patents SIA censhaas

un kā ir ar šīs lapas nosaukumu


savulaik jau Siedara kungam piejaajaas. Taapeec tapa taa atruna lapas apakshaa..

bet tas jau nav nekas jauns.
Savulaik Bauskas Aivars dabuuja BMW logo novaakt.
Bavaria aut ash 2 posmos vaaca nost. Gan vecajaa vietaa, gan jaunajaa.
Google AdWords nedriikst izmantot BMW.
Pat Wess tak dabuja visus atribuutus novaakt.


Wess Select ir BMW autorizētais serviss - viņi nedrīkst tirgot JAUNUS auto, bet pārējais viņiem palika ieskaitot atribūtus...


Nee. Vinjiem driikst buut izkaartne ''BMW Service'', bet nedriikst buut vnk BMW ar vinju to sloganu ''braukt ir prieks'', utml. Vismaz es taa saprotu.


jā logotips viņiem vairs nav...
Offline
DM-101
24. May 2020, 12:57 #4712

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1847

Braucu ar:


24 May 2020, 12:53:10 @sys9291 rakstīja:

24 May 2020, 12:26:34 @DM-101 rakstīja:

24 May 2020, 12:08:55 @sys9291 rakstīja:

24 May 2020, 00:16:30 @DM-101 rakstīja:

24 May 2020, 00:15:02 @HiJaCKeR rakstīja:

24 May 2020, 00:07:39 @DM-101 rakstīja:
Sasku poimelji
https://www.youtube.com/watch?v=kbDWJHCa8JY

nojaushu, ka Peetersona patents SIA censhaas

un kā ir ar šīs lapas nosaukumu


savulaik jau Siedara kungam piejaajaas. Taapeec tapa taa atruna lapas apakshaa..

bet tas jau nav nekas jauns.
Savulaik Bauskas Aivars dabuuja BMW logo novaakt.
Bavaria aut ash 2 posmos vaaca nost. Gan vecajaa vietaa, gan jaunajaa.
Google AdWords nedriikst izmantot BMW.
Pat Wess tak dabuja visus atribuutus novaakt.


Wess Select ir BMW autorizētais serviss - viņi nedrīkst tirgot JAUNUS auto, bet pārējais viņiem palika ieskaitot atribūtus...


Nee. Vinjiem driikst buut izkaartne ''BMW Service'', bet nedriikst buut vnk BMW ar vinju to sloganu ''braukt ir prieks'', utml. Vismaz es taa saprotu.


jā logotips viņiem vairs nav...


cik saprotu, BMW AG preziici ir nodefineejushi, ko driiksti, ja esi, piem., servisa, spare parts, aksesuaaru tirdznieciibas paarstaavis. Nojaushu, ka stella un BMW logo driikst buut tikai tad, ja esi pilnveertiigs paarstaavis. Nu, ar domu - lai visaadi lohi nenosleedz liigumus par aksesuaaru tirgoshanu, piem., un nesaliek milziigas stellas ar BMW logo
Atceros - braucu garaam un redzeeju, kaa Wess lauza visu nost
Offline
DM-101
25. May 2020, 09:01 #4713

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1847

Braucu ar:


23 May 2020, 22:30:46 @DM-101 rakstīja:
Chip ''tunings'' no Zviedrijas

episks piemeers!


yess! peec nepilnaas 24h chalim dzineejs vibree, paraadijusies kljuuda:
3070 - cylinder balancing on uneven running cylinder 2

tb., sprauslu adaptaacijas paralizeetas, 2.cilindrs jau izlecis aarpus atljautaa koridora
nu ko, saakam mainiit sprauslas?

un shorit jau 3.shais gaidijums ar pilniigu crash, kur vispirms jaatjauno stock softs...
Offline
DM-101
25. May 2020, 20:28 #4714

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1847

Braucu ar:


25 May 2020, 20:01:14 @Tor rakstīja:

09 Apr 2020, 10:26:18 @Tor rakstīja:

24 Feb 2020, 20:21:55 @Tor rakstīja:
Man atkal interesē, kas izraisa tādu kā dūkoņu motora telpā uz kādām 10-15sek ik pa kādai stundai? Cik ir novērots tad aptuveni stundu pēc auto aizslēgšanas kaut kas to pamodina. Atceros, ka uz E39 problēma bieži bija 'ēzī''klimata relejā. Ir kaut kas līdzīgs novērots arī uz e70?
Ir aizdoma arī, ka kaut kas lēnām izēd akumulatoru, neesmu vēl pamērijis patēriņu pie aizmiguša auto, bet varbūt ir kādas idejas ar ko sākt?


Pamēriju patēriņu aizmigušam auto, dīvaini ka rādija pilnīgu nulli. Kādu laiku atpakaļ savam un čoma e70 salikām LED salona apgaismojumu un vakar izsecinājām, ka kādu laiku pēc LED montāžas abiem sākās šī te problēma. Čoms arī nopirka jaunu aķīti domādams, ka vecais vienkārši lēnām beidzās, bet tā pati problēma arī ar jaunu aķīti tieši tā pat kā man. Tad nu jautājums tāds - ja tās LED spūldzes sūktu ārā aķīti vai tad tam nevajadzētu parādīties uz testera, kad tiek mērīts strāvas patēriņš aizmigušam auto?

Sveiki kungi.
Varbūt kāds zinošs var pakomentēt! Visi LED ir aizvākti, bet problēma nav pazudusi. Kā jau minēju iepriekš patēriņš smuki nokrīt līdz 0 ma tikko auto aizmieg pāris minūšu laikā. Pat nezinu vairs kur meklēt problēmu, aķītis jauns jau otrais, strāvas patēriņš nekāds, ar lādēšanu arī viss ok. Varbūt kādam ir bijis līdzīgi. Ja auto pastāv pāris dienas, tad salīdzinoši švaki griež, pat speciālu testeri aķim nopirku. Kā aķītis uz auto tā vairāk par 600-650 A ārā nedod pie testa, vajadzētu dot 900A, kā izņem ārā viss ok, pat nedaudz virs 900A dod.


auzu lauks.
Offline
DM-101
25. May 2020, 21:20 #4715

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1847

Braucu ar:

Es regulaari un konstanti atsaku diizelju diagnostiku. Uzrakstiishu kopsavilkumu un turpmaak atljaushos atsaukties uz sho postu.

1. Kungi, juus savas plaushas variet indeet, cik tiik. Un argumenti jums var buut jebkaadi. Gan - ''man tikai 239.000, veel 3% palikushi DPF'', vai - ''man te pie 300.000 raada 97%'', vai - ''es vispaar neticu mikrodaljaam''. Manas plaushas ir manas, pat, ja juus piemaksajiet - es labaak pa gabalu no juusu lieliskajiem aparaatiem;
2. 99% juusu lielisko aparaatu straadaa totaalaa avaarijas rezhiimaa. Tam par iemeslu ir gan izraveetie flapi, gan DPF, gan EGR. Par chipsoshanu nerunaajot. Es neesmu redzeejis NEVIENU korekti straadaajoshu aparaatu peec muusu/ne muusu velsteles chipseriem. Nu, neesmu. Attieciigi - straadaajot totaalaa limp mode, netiek upgreidotas sprauslu adaptaaciju kartes - visi sprauslu dati ir zaraa. Attieciigi, diagnostika uzraada nepatiesu ainu. Un juus variet liidz nelabumam taas sprauslas tur vest ''paarbaudiit'' uz DIS, mainiit, ''noverrteet'' korekcijas - tas ir bezjeegaa;
3. man ir liidz broshai uz iebildi, ka/kad kaarteejo reizi izmestas kljudas par visaam kveesveceem, uz iebildi, ka tas ir deelj akja, dzirdet ''da nu, man veel labi griezh'', vai ''poh, mums tak nav ziemas, reku lec''. Es negribu redzeet nojaatus, kuuposhus aparaatus. Es negribu buut tas, kursh jums liidzees veel kaaadu 10tnieku iepist.

Atvainojos par skarbumu. Bet, krenkjim nav pamata - ar dirseljiem tak visi ''straadaa''
Offline
kars
25. May 2020, 21:23 #4716

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7309

Braucu ar: velo

Iesaki normālu benzīnieku kurš maksimāli maz jāremontē
Offline
sys9291
25. May 2020, 21:26 #4717

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2268

Braucu ar: F20 R1200RT


25 May 2020, 21:23:21 @kars rakstīja:
Iesaki normālu benzīnieku kurš maksimāli maz jāremontē

nu maksimāli ne maksimāli bet B48 ir OK... vismaz sistemātisku kasjaku nav... un pat stokā iet tīri OK...
Offline
sys9291
25. May 2020, 21:28 #4718

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2268

Braucu ar: F20 R1200RT


25 May 2020, 21:20:44 @DM-101 rakstīja:
Es regulaari un konstanti atsaku diizelju diagnostiku. Uzrakstiishu kopsavilkumu un turpmaak atljaushos atsaukties uz sho postu.

1. Kungi, juus savas plaushas variet indeet, cik tiik. Un argumenti jums var buut jebkaadi. Gan - ''man tikai 239.000, veel 3% palikushi DPF'', vai - ''man te pie 300.000 raada 97%'', vai - ''es vispaar neticu mikrodaljaam''. Manas plaushas ir manas, pat, ja juus piemaksajiet - es labaak pa gabalu no juusu lieliskajiem aparaatiem;
2. 99% juusu lielisko aparaatu straadaa totaalaa avaarijas rezhiimaa. Tam par iemeslu ir gan izraveetie flapi, gan DPF, gan EGR. Par chipsoshanu nerunaajot. Es neesmu redzeejis NEVIENU korekti straadaajoshu aparaatu peec muusu/ne muusu velsteles chipseriem. Nu, neesmu. Attieciigi - straadaajot totaalaa limp mode, netiek upgreidotas sprauslu adaptaaciju kartes - visi sprauslu dati ir zaraa. Attieciigi, diagnostika uzraada nepatiesu ainu. Un juus variet liidz nelabumam taas sprauslas tur vest ''paarbaudiit'' uz DIS, mainiit, ''noverrteet'' korekcijas - tas ir bezjeegaa;
3. man ir liidz broshai uz iebildi, ka/kad kaarteejo reizi izmestas kljudas par visaam kveesveceem, uz iebildi, ka tas ir deelj akja, dzirdet ''da nu, man veel labi griezh'', vai ''poh, mums tak nav ziemas, reku lec''. Es negribu redzeet nojaatus, kuuposhus aparaatus. Es negribu buut tas, kursh jums liidzees veel kaaadu 10tnieku iepist.

Atvainojos par skarbumu. Bet, krenkjim nav pamata - ar dirseljiem tak visi ''straadaa''

nu pec tā ar ko pats saskāros varētu pat piekrist - jo uz aparāta par kuru rakstīju pat DZĪVS DPF bija visū... bet šķūnings galīgās auzās...
Offline
DM-101
25. May 2020, 21:29 #4719

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1847

Braucu ar:

jaa, par B48/58 nekas mega nav dzirdeets.
bet, te ir jaasaprot: arii N52, N55, N20/26, N46 - VISI ies 400..500.000 bez remontiem; pie nosaciijuma, ka ellja tiek mainiita ik pa 10.000km, tiek lieta KVALITATIIVA sinteetika.
un svechu mainja ir normaala/regulaara. Un aizdedzes spoles - jaa, diemzheel, arii taas ir jaamaina, ja paraadaas misfires.

nee, nevienu benziinu [arii B58] nevar jaat, mainot elljas pa 30.000km, sveces nemainot vispaar, regulaari maucot uz 5 cilindriem.
Offline
GirtzB
25. May 2020, 21:31 #4720

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21003

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


25 May 2020, 21:23:21 @kars rakstīja:
Iesaki normālu benzīnieku kurš maksimāli maz jāremontē

:spam on:
2JZGE, 1UZ-FE, 2UZ-FE, K20A2, M30B34, B54B30, S54B32, M104, M119, AJ-V6, AJ-V8 utt ujtp... dafiga izvēles.

Galvenais izvairīties no Toyota Camry V6.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips