Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 62 viesi un 46 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspicha topiks: N53, eksperimenti, 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
RZak
02. Apr 2020, 11:05 #3401

Kopš: 18. Jan 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 118

Braucu ar: E34 M52B25; X53 M54B30; X70 N62B48

Piekrītu 100%.
Bet kā to izmainīt / uzlabot? Es nezinu un nezinu nevienu, kam būtu idejas.
Pat ja šie cilvēki ar saņēmēja filozofiju un / vai attieksmi, paši to apzinas ( ceru, ka daļa - jā apzinas), neviens cits to izmainīt nevar...
Tev/ man un citiem tā pat domājošajiem atliek vai nu stresot vai samierināties, ka tāda ir pasaule un tāda ir cilvēku daba...
Offline
DM-101
02. Apr 2020, 11:30 #3402

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1750

Braucu ar:

Iz citas teemas - tiem, kas straadaa ar Google adiem.
Man izskataas, ka Google, redzot, ka gaazhaas lejaa ienjeemumi [visur ceerp reklaamu budzetus], fiksi feiki [aciimredzot, raadot neatbilstoshiem keywordiem/useriem vai vnk feikojot datus] dedzina budzetus tiem, kam limiti un kontu staavoklis to ljauj.
Ir vairaaki simptomi, kas par to liecina. Ja kaadam izskataas liidziigi, dodiet zinju!
Man izskataas, ka teema saakaas aptuveni nedeelju atpakalj - lineaari, smuki liidz double up vismaz.
Offline
uldens1
02. Apr 2020, 11:36 #3403

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10790

Braucu ar:


02 Apr 2020, 11:30:05 @DM-101 rakstīja:
Iz citas teemas - tiem, kas straadaa ar Google adiem.
Man izskataas, ka Google, redzot, ka gaazhaas lejaa ienjeemumi [visur ceerp reklaamu budzetus], fiksi feiki [aciimredzot, raadot neatbilstoshiem keywordiem/useriem vai vnk feikojot datus] dedzina budzetus tiem, kam limiti un kontu staavoklis to ljauj.
Ir vairaaki simptomi, kas par to liecina. Ja kaadam izskataas liidziigi, dodiet zinju!
Man izskataas, ka teema saakaas aptuveni nedeelju atpakalj - lineaari, smuki liidz double up vismaz.
nu man agrak leca reklāmas līdzīgām precēm ko biju meklējis ebajā,tagad lec kaut kāda šnaga par ko nekad neesmu interesējies
Offline
Nixx
02. Apr 2020, 12:23 #3404

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 1241

Braucu ar:


02 Apr 2020, 10:23:41 @DM-101 rakstīja:
Ticu, ka 99% neizlasīs manis rakstīto. Ticu, ka 99% no tiem, kas izlasīs, manis rakstītais nepatiks. Bet, es tomēr mēģināšu.
Regulāri lasu da skatos, katram pirmajam ir viedoklis – valsts nepalīdz. Palīdz, bet simboliski. Daudz par maz. Dažs iet vēl tālāk – valsts nesolot skaistu nākotni. Jo cilvēkiem ir vajadzīgs optimistisks skats nākotnē. Par otro sadaļu – kad sola: slikti. Kad nesola – atkal slikti. Jebšu valstij jāsola un vēl jāgarantē tā gaišā nākotne? Tas gan būtu smuki!
Bet šoreiz nedaudz plašāk par tēmu – valsts (ne)atbalsts.
Valsts kasē bija pārpalikums ap 1bil; no aizņemtajām naudām pārpalikums ap 1bil; vēl kādi 300mil cita veida uzkrājumi, iespēja ‘paķert’ vēl. No vienas puses – milzu nauda. Virs 20% no gada IKP. No otras puses – tā NAV liela nauda. Ar to pietiek, lai katram valsts pilsonim iedotu 1000 EUR un… Viss, naudas vairs nav.
Kāpēc ir tik slikta situācija? Jo es/tu/mēs visi kopā esam nabadzīgi. Mūsu nodokļu maksājumi ir niecīgi. Gan relatīvajos ciparos (salīdzinot ar bagātajām valstīm), gan absolūtajos skaitļos. Mūsu valsts IKP ir 1/10 daļa no Bila Geitsa aktīviem, piemēram. Mūs īsti pat nevar pamanīt uz pasaules ekonomiskās kartes.
Un šeit man ir loģisks jautājums – kā jūs, bļāvēji, palīdzētu, ja būtu lemšana? Kā? Katram pilna alga līdz krīzes beigām? Šādas naudas vienkārši nav pat vienam mēnesim! Nav tās naudas, un viss.
Padomāsim nedaudz tālāk. Kā ir tā sanācis, ka panika, stress par rēķinu apmaksu sākas jau 1. nedēļā pēc ierobežojumu ieviešanas? Pieauguši/pusmūža vīrieši TV stāsta, ka uzkrājums pēc algas saņemšanas ir daži simti EUR. Tātad – dzīvojam no rokas mutē. Cīgām naudas pietiek, pa paciņai dienā. Tb., ap 100 naudām, piemēram, mēnesī cigaretēm (par šmigu pat nerunāju) – ir, bet uzkrājumiem – tiem nepietiek. Atgriežamies pie tēmas – es/tu/m/es esam nabadzīgi. Tiesa gan – paskatoties uz simtu tūkstošu privātmāju plantācijām ap Rīgu, tā nešķiet.
Ā, te nu cita tēma. Tikai lohi un pilnīgi lūzeri dzīvo blokmājās un nebrauc ar BMW F sēriju. Tikai lohiem nav kredītu, kas apēd vismaz 70..80% no mēneša ienākumiem. Tikai lohi veido uzkrājumus nebaltai dienai.
Par lohiem piekrītu. Jo šajos mēnešos izdāļāto naudu atdosim visi kopā. T.i.: lohi, šajos laikos, iztiekot no saviem uzkrājumiem – gan neņems/nesaņems pabalstus, gan vēlāk iemetīs kopkasē, lai visi kopā atdotu aizņemto.
Nobeigumā nedaudz par mūsu veiksmīgajiem ‘biznesiem’, kas nu ir bankrota priekšvakarā. Piekrītu – viegli nav nevienam. Daudziem – grūti. Bet atkal ir tēma: uzņēmumiem nav nekādu uzkrājumu. Nekādu krīzes scenāriju? Pat vienu mēnesi nevar darbiniekiem kaut daļu algas izmaksāt? Oi, izrādās, pat nodokļus nav varējuši samaksāt? Vai tiešām tik bēdīga situācija? Prātā nāk skats, kā uzņēmuma īpašnieki brauc Audi 80, dzīvo sociālajā mājā Rīgas nomalē un iepērkas Maksima atlaižu plauktos.
Visi noteikti ir pamanījuši Lindas M. raudāšanu 50 nokrāsās. Daudzu gadu garumā uzņēmums paliek nodokļus parādā pa pusgadam, ko atmaksā ‘treknajos’ mēnešos. Respektīvi – izveidot tādu biznesa modeli, lai gūtu peļņu – nesanāk. Izveidot tādu biznesa modeli, lai godam spētu rēķinus nomaksāt – nesanāk. Ar tādiem aktīviem pašā Rīgas centrā? Nevajag uzreiz raudāt par nodokļu maksātāja pazušanu! Pazudīs Lindas M. vadīts nodokļu maksātājs. Tā vietā nāks cits, kas mēģinās labāk! Tā megamāja tukša nestāvēs! 30.000 EUR parāds? Lūk, visu 50 darbinieku 700 EUR izmaksas. Tās vienkārši nav valsts budžetā iemaksātas. Šī nauda ir ‘ietaupīta’. Uzņēmuma akcionāri izvelk šo naudu no ‘zeķes’ un izmaksā darbiniekiem. Tā ir vienas jaunas mazlitrāžas mašīnas cena. Ja šāda nauda nav pieejama tādam ‘lielam’ nodokļu maksātājam – atlaist vadību ir pirmais solis pareizu lēmumu ķēdē.
Piemēram, Konventa sētas apsaimniekotāju parāds valstij ir nieka 175.000 EUR. Te izskatās, ka darbinieki kādu pusgadu/gadu varētu saņemt pabalstus. Arī šie sāks raudāšanu, ka valsts nepalīdz. Vēl nedzird, bet mani tas nepārsteigtu.
Mēs varam (laikā) nemaksāt vlastij nodokļus, būt parādā, bet stundā X – valstij mums ir jāpalīdz. Arī gadījumos, kad paši nejēdzam pārkārtoties.
Piemērs: augļu vairumniekiem bankrots. Jo skolas/bērnudārzi vairs nepērk vairumā. Pag, cilvēki ēd? Ēd. Ēd par 70% mazāk? Nē. Ēd 70% mazāk augļu? Labs jautājums. Ja tā – acīmredzot, ar visiem tiem iepirkumiem daļa no tiem 70% ir vienkārši aizgājusi neceļos (izmesti miskastē, norakstīti, nozagti). Un kas liedz tagad gatavot augļu ‘pakas’ un meklēt mazumniekus, kas izplata? Oi, čakars? Oi, jāpārorientējas? Jā, skarbi laiki. Kaut kas jādara, lai izdzīvotu. Vieglāk ir prasīt valsts kompensācijas. Obšepitam grūti laiki? Jā un nē. Tie, kas spēj organizēt piegādi, cīnās ar rindām. Citi, piem., Lido – visu aizver, lepni stāstot, kā izdala saražoto paiku. Zinot Gunāra kungu, pieņemu, ka ‘izdala’ pa pašizmaksu. Un bez ilūzijām – viņš būs liels atbalsta aktīvists un pieprasītājs. Jo, kur gan vēl godīgāku uzņēmēju par viņu. Jā, organizēt piegādes – nu, priekš kam censties izdzīvot, ja kāds visu kompensēs? Ne jau no savas kabatas zaudējumus segs… Un, pat, ja būs kas jāsedz, ne jau 100.000 EUR vērtām mašīnām pārsēdīsies uz ko vienkāršāku. Kaut solidaritātei. Nē, lohi par visu samaksās.
Bet, protams, man vienkārši dikti skauž.




Kaspars [kā vienmēr] pārspīlē. Nu nevajadzētu būt nevienam tādam, kam 70-80 % no ienākumiem jāsūta kredītiem. Neticu, ka tādi cilvēki ir

Par viesnīcām gan piekrītu - kā uzņēmums var operēt ar tik plānu uzkrājumu
Es kaut kādā brīdī sapratu, ka tā utošanās šausmīgi bremzē biznesu. Tā vietā lai optimāli (pa lēto, pa ceļam utt) sagādātu vajadzīgo šhitu un raiti strādātu, drausmīgi daudz enerģijas tiek tērēts trenkājot kapeikas, gaidot avansus, rakstot vid-am, lai pagaida, utt. Tas noēd laiku un enerģiju
Kad ir kaut kāds "spilvens", tad pērc to ko vajag, tad kad vajag, savāc, kad mašīna brauc garām utt. Par VID domā 5 min mēnesī, nevis nedēļām grauz nagus, vai vid ķotkai būs bijis labs prāts un viņa tev iedos pagarinājumu vai arī pametīs zem tanka
Bet tas pats attiecas gan uz pilsoņiem gan uzņēmumiem.

Piemēram, ja Airboļķiks būtu pārorientējies, ātri attīstījis kateringu un aizsūtījis attendantus uz ēdienu piegādi - varētu teikt - zaibis menedžments. Nezinu, vai ir vērts maksāt 1m/y dūdam, kurš var pateikt, ka visā pasaulē aviācijai ir slikti. To mēs jau tā pat zinam. Tā vietā kaut ko jaunu radīt - tas gan būtu ļoti vērtīgi
Offline
DM-101
02. Apr 2020, 13:09 #3405

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1750

Braucu ar:

paarspiileeju?

ok, ja kriiti jums maksaa juusu apgalvotos 20..30%, tad vismaz 70% paliek paari?
ja taa, tad kaapeec nav nto tuukstoshu iekraajumu? tb., 70% no income juus notralliniet liidz 0?
piedevaam, juus apkaart nebraukaajiet, jo tipveida nobraukumi 2..3kkm meenesii. tb, no pieRiigas uz darbu un atpakalj.
Reizi nedeeljaa liidz daachai 100km tuda, 100 atpakalj.
Attieciigi, izpaliek viesniicas n shit regulaari? Degvielas izdevumi - ne mega. Piedevaam, jums kaa top managementam tak kompensee, ne?
Jums tak patiik pashiem visu dariit - logus mazgaat, zaali pljaut. Arii hatas apkopee izdevumi minimaali.

Kungi, juusu staastam pietrukkst ticamibas.
Es nepretendeeju, ka kaads tagad saaks likt ticamus ciparus, vnk gribu nedaudz precizeet.

Piem., tajaa dziivoklja/hatas kriitaa ietilpst:
a) pats ikmeenesha maksaajums;
b) komunaalie;
c) apdroshinaashana, u.c. fikseetie izdevumi, no kuriem nevar atteikties.

Tad nu saskaitiet kopaa fikseetos izdevumus un pareekjiniet, cik paliek paari.
Oi, tagad tak degvielas izdevumi 0 ir pat tiem nemiileetajiem, kuriem celju nekompensee. Un eest arii var maajaas, pa leeto. Paradiize, nevis kriize!
Offline
zaqs
02. Apr 2020, 13:58 #3406

Kopš: 31. Oct 2015

Ziņojumi: 60

Braucu ar:

man ar ir sāpe: 1.kārtīgajam, kaut nabagam, vienmēr paliks pāri,+ vēl kko ietaupīs, kaut apkritīs
2."neveiksmīgais" atkal aizņemsies, ko visi kopā atstrādāsim
3.valsts atkal aizņemsies.......
tikai žēl, ka sadrukāto $$ vietā būs jāatdod sastrādātais. un sūri krātais atkal - kārtējo reizi kļūs par nieka "kāju zārkam"
Offline
badmoon
02. Apr 2020, 15:44 #3407

Kopš: 27. Jun 2005

No: Viļāni

Ziņojumi: 6634

Braucu ar: auto


02 Apr 2020, 13:09:01 @DM-101 rakstīja:
paarspiileeju?

ok, ja kriiti jums maksaa juusu apgalvotos 20..30%, tad vismaz 70% paliek paari?
ja taa, tad kaapeec nav nto tuukstoshu iekraajumu? tb., 70% no income juus notralliniet liidz 0?
......


Varbūt tāpēc, ka ne visi pelna tūkstošus?
Elementāra matemātika.
Zinu arī cilvēkus, kuri šobrīd reāli ietaupa, nav jābrauc uz darbu, mazāki izdevumi ēšanai, izpaliek nedēļas nogalēs vazāšanās pa lielveikaliem, klubi, bāri utt.
Offline
DM-101
02. Apr 2020, 15:55 #3408

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1750

Braucu ar:


02 Apr 2020, 15:44:13 @badmoon rakstīja:

02 Apr 2020, 13:09:01 @DM-101 rakstīja:
paarspiileeju?

ok, ja kriiti jums maksaa juusu apgalvotos 20..30%, tad vismaz 70% paliek paari?
ja taa, tad kaapeec nav nto tuukstoshu iekraajumu? tb., 70% no income juus notralliniet liidz 0?
......


Varbūt tāpēc, ka ne visi pelna tūkstošus?
Elementāra matemātika.
Zinu arī cilvēkus, kuri šobrīd reāli ietaupa, nav jābrauc uz darbu, mazāki izdevumi ēšanai, izpaliek nedēļas nogalēs vazāšanās pa lielveikaliem, klubi, bāri utt.


Tu kaut ko jauc.
shejienes cilveeki [ne-nozheelojamie lohi]:
a) dziivo kaa minimums jaunajaa projektaa 3istabniekaa, bet normaalie - maajaa pieRiigaa;
b) brauc ar BMW F seeriju.

Ja shos abus var pacelt bez chetru ciparu algas un turklaat veel taa, lai kriitu/liizhu maksaajumi buutu sho pilsonju 30%, ne vairaak - es patiesham nesaprotu, ko man maaciija tajos fizmatos. Jo matemaatika sho visu neizskaidro.
Offline
robobots
02. Apr 2020, 16:16 #3409

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci


02 Apr 2020, 15:55:35 @DM-101 rakstīja:

02 Apr 2020, 15:44:13 @badmoon rakstīja:

02 Apr 2020, 13:09:01 @DM-101 rakstīja:
paarspiileeju?

ok, ja kriiti jums maksaa juusu apgalvotos 20..30%, tad vismaz 70% paliek paari?
ja taa, tad kaapeec nav nto tuukstoshu iekraajumu? tb., 70% no income juus notralliniet liidz 0?
......


Varbūt tāpēc, ka ne visi pelna tūkstošus?
Elementāra matemātika.
Zinu arī cilvēkus, kuri šobrīd reāli ietaupa, nav jābrauc uz darbu, mazāki izdevumi ēšanai, izpaliek nedēļas nogalēs vazāšanās pa lielveikaliem, klubi, bāri utt.


Tu kaut ko jauc.
shejienes cilveeki [ne-nozheelojamie lohi]:
a) dziivo kaa minimums jaunajaa projektaa 3istabniekaa, bet normaalie - maajaa pieRiigaa;
b) brauc ar BMW F seeriju.

Ja shos abus var pacelt bez chetru ciparu algas un turklaat veel taa, lai kriitu/liizhu maksaajumi buutu sho pilsonju 30%, ne vairaak - es patiesham nesaprotu, ko man maaciija tajos fizmatos. Jo matemaatika sho visu neizskaidro.


tev ir ljoti eerti, jo tu dazu atseviski lietotaju razkladus uzreiz attiecini pret pilnigi visiem lietotaajiem, lamajot visus par lohiem utt. bet tas nav jauki un objektivi un tu pats to loti labi saproti, vnk prieks pozas ienemsanas tev super izdeviigi, jo nereti tiesam te lasami normali brinumi par efkam un nekustamajiem, tacu no samera saura loka.
Offline
DM-101
02. Apr 2020, 16:20 #3410

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1750

Braucu ar:


02 Apr 2020, 16:16:50 @robobots rakstīja:

02 Apr 2020, 15:55:35 @DM-101 rakstīja:

02 Apr 2020, 15:44:13 @badmoon rakstīja:

02 Apr 2020, 13:09:01 @DM-101 rakstīja:
paarspiileeju?

ok, ja kriiti jums maksaa juusu apgalvotos 20..30%, tad vismaz 70% paliek paari?
ja taa, tad kaapeec nav nto tuukstoshu iekraajumu? tb., 70% no income juus notralliniet liidz 0?
......


Varbūt tāpēc, ka ne visi pelna tūkstošus?
Elementāra matemātika.
Zinu arī cilvēkus, kuri šobrīd reāli ietaupa, nav jābrauc uz darbu, mazāki izdevumi ēšanai, izpaliek nedēļas nogalēs vazāšanās pa lielveikaliem, klubi, bāri utt.


Tu kaut ko jauc.
shejienes cilveeki [ne-nozheelojamie lohi]:
a) dziivo kaa minimums jaunajaa projektaa 3istabniekaa, bet normaalie - maajaa pieRiigaa;
b) brauc ar BMW F seeriju.

Ja shos abus var pacelt bez chetru ciparu algas un turklaat veel taa, lai kriitu/liizhu maksaajumi buutu sho pilsonju 30%, ne vairaak - es patiesham nesaprotu, ko man maaciija tajos fizmatos. Jo matemaatika sho visu neizskaidro.


tev ir ljoti eerti, jo tu dazu atseviski lietotaju razkladus uzreiz attiecini pret pilnigi visiem lietotaajiem, lamajot visus par lohiem utt. bet tas nav jauki un objektivi un tu pats to loti labi saproti, vnk prieks pozas ienemsanas tev super izdeviigi, jo nereti tiesam te lasami normali brinumi par efkam un nekustamajiem, tacu no samera saura loka.


nuu, es neteiktu, ka no shaura loka ja tas buutu shaurs loks, te nebuutu taads haips par teemu. lai sho shauro loku (C) neaizskartu, mani ash manaa teemaa iespundeeja
Offline
Lafter
02. Apr 2020, 16:21 #3411

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 22373

Braucu ar: Pusmīksto pa Tavu ausi.

DPF vairs nav aktuāli

-----------------
Лох не мамонт, лох не вымрет!
Offline
uteo
02. Apr 2020, 16:23 #3412

Kopš: 26. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 539

Braucu ar: Honda kivič


02 Apr 2020, 16:21:50 @Lafter rakstīja:
DPF vairs nav aktuāli

Var laist Kasparu ārā no būra
Offline
Lafter
02. Apr 2020, 16:24 #3413

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 22373

Braucu ar: Pusmīksto pa Tavu ausi.


02 Apr 2020, 16:23:14 @uteo rakstīja:

02 Apr 2020, 16:21:50 @Lafter rakstīja:
DPF vairs nav aktuāli

Var laist Kasparu ārā no būra
Manis pēc. Man vins nekad nav traucejis.
Varbūt kļūdos. Par par lohu nav paspejis nosaukt
Un tas ir daudz.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 02 Apr 2020, 16:25:19 ]



-----------------
Лох не мамонт, лох не вымрет!
Offline
Lafter
02. Apr 2020, 16:26 #3414

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 22373

Braucu ar: Pusmīksto pa Tavu ausi.

Ja vins iemacitos izteikties īsāk- vispār būtu ahujenna

-----------------
Лох не мамонт, лох не вымрет!
Offline
uteo
02. Apr 2020, 16:26 #3415

Kopš: 26. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 539

Braucu ar: Honda kivič

Tev ir visas iespējas, nopērc Fku un sāc graizīt
Offline
josi
02. Apr 2020, 16:47 #3416

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2420

Braucu ar: E87 118iA ’07


01 Apr 2020, 20:02:30 @DM-101 rakstīja:
tas, ko mees ar Uldi sakam: ja shiem blokiem ir [un shiem ir] EEPROM probleemas ar retention laiku/rakstiishanas ciklu skaitu, bez variantiem - visi suuduki jaamaina, pat ja tie uz remonta briidi ir ar visaam veselaam shuunaam.
Jo tu nekad nevari zinaat, kuraa briidii kaada shuuna nospraags.

Uzreiz teikšu - es pats CCC ar loadāmuru nelienu iekšā, tikai palīdzu čomiem ar konsultācijām, bet nu no pieredzes, atmetot leedfree un PCB kvalitātes problēmas, tik traki jau nav.

Kā jau te minēja, iekš 24C64 EEPROM nemirst vis atsevišķas šūnas bet gan pie sprieguma pazušanas reizēm mēdz ierakstīties kaut kāda draza iekšā.

NOR (Strata) flashi pamatā nobirst pie programmēšanas, bet paši par sevi - manuprāt ļoti reti. Ja pazūd bootloaderis, tad ir bēdīgi, bet ja paveicās un nobrūk tikai fastboot imidžs, tad to var pārģenerēt ar komandu no diagnostikas.

Ar ST10 saistītie flashi - kā paveicās, bet nu tā kā bootloaderis tam ir dublēts, tad GW arī bieži var atdzīvināt tīri caur diagnozi.

NAND flashos bad bloki var parādīties ikdienā, bet, pirmkārt, jau pati sistēma tos uzmana, otrkārt ja arī kas notiek, tad parasti var atjaunot neko nelodējot, tikai ar software CD vai caur diag portu.

Bet nu fakts ir tāds, ka CCC dzelži un sistēma ir novecojuši, jāpriecājas ka tā vispār strādā un labāk lieki to neaiztikt. Man savulaik bija doma uzcept mājaslapu, kurā par mazām naudiņām varētu ģenerēt software CD ar savu boot logo priekš CCC, kurš aizstāj oriģinālo BMW, bet nu atteicos tieši augstākminētā iemesla dēļ.
Offline
DM-101
02. Apr 2020, 16:56 #3417

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1750

Braucu ar:


02 Apr 2020, 16:47:14 @josi rakstīja:

01 Apr 2020, 20:02:30 @DM-101 rakstīja:
tas, ko mees ar Uldi sakam: ja shiem blokiem ir [un shiem ir] EEPROM probleemas ar retention laiku/rakstiishanas ciklu skaitu, bez variantiem - visi suuduki jaamaina, pat ja tie uz remonta briidi ir ar visaam veselaam shuunaam.
Jo tu nekad nevari zinaat, kuraa briidii kaada shuuna nospraags.

Uzreiz teikšu - es pats CCC ar loadāmuru nelienu iekšā, tikai palīdzu čomiem ar konsultācijām, bet nu no pieredzes, atmetot leedfree un PCB kvalitātes problēmas, tik traki jau nav.

Kā jau te minēja, iekš 24C64 EEPROM nemirst vis atsevišķas šūnas bet gan pie sprieguma pazušanas reizēm mēdz ierakstīties kaut kāda draza iekšā.

NOR (Strata) flashi pamatā nobirst pie programmēšanas, bet paši par sevi - manuprāt ļoti reti. Ja pazūd bootloaderis, tad ir bēdīgi, bet ja paveicās un nobrūk tikai fastboot imidžs, tad to var pārģenerēt ar komandu no diagnostikas.

Ar ST10 saistītie flashi - kā paveicās, bet nu tā kā bootloaderis tam ir dublēts, tad GW arī bieži var atdzīvināt tīri caur diagnozi.

NAND flashos bad bloki var parādīties ikdienā, bet, pirmkārt, jau pati sistēma tos uzmana, otrkārt ja arī kas notiek, tad parasti var atjaunot neko nelodējot, tikai ar software CD vai caur diag portu.

Bet nu fakts ir tāds, ka CCC dzelži un sistēma ir novecojuši, jāpriecājas ka tā vispār strādā un labāk lieki to neaiztikt. Man savulaik bija doma uzcept mājaslapu, kurā par mazām naudiņām varētu ģenerēt software CD ar savu boot logo priekš CCC, kurš aizstāj oriģinālo BMW, bet nu atteicos tieši augstākminētā iemesla dēļ.



o, paldies par info! priecee, ka pie mums arii ir cilveeki, kas teemu ceert! Zinaashu, kur veersties, ja suudi sanaaks.

man CCC patiik sekojoshu iemeslu deelj [godiigi saku - neesmu saliidzinaajis ar CIC]:
a) gan radiotrakts, gan skanjas trakts kopumaa ir nopietni nostraadaaats. gan visas GND lietas, gan 2/3 kaarsha ekraneeshana, gan 'obves' kopumaa.
b) kaa rezultaats - nekaadu trauceejumu no baroshanas/suudiem visapkaart;
c) ljoti reta teema - IMD liimenis zems. tb., palaizhot tetsta treku ar 15..20kHz sweep, IMD ir ljoti kluss. rezultaataa - skanja/skaneejums = tiirs/kvalitatiivs.
liidziiga liimenja IMD esmu sameerijis tikai vienam head unit: savulaik man bija Alpine iDA X001.

Kad savulaik chomam SQ projektam mekleeju, paarskatiijaam paardesmit galvu modeljus, liidz 1..2 normaalas atlasiijaam. Paareejaam: reaalais IMD shausmiigs. Tb., kad man kaads saka ''stock galva suuds, liec aftermarket'' - es patieshaam atljaujos paviipsnaat.

p.s. jaa, vecmodiigs, neerts, bremziigs - bez bazara.
Offline
DM-101
02. Apr 2020, 21:16 #3418

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1750

Braucu ar:


02 Apr 2020, 17:33:45 @rena123 rakstīja:
Sveiki. Nav par uzlabojumiem bet ir probleema. Auto bij vnk ekraans un nu radio bez hifi bez dsp. Bij tas bloks bm54 itkaa nomiris nu charksteeja un visas tumbas ikpa laikam neskaneja. Pieliku citu nu skan labaak bet kad tikkai uz priekshas tumbaam uzreguleets kaa uzliek aizmuguri klaat taa saak visas charksteet. Kur pie velna probleema? Vados?


Kadam no aizmugures skaljrunjiem daljeejs iisais, jaudas amps iet straavas protektaa. Jeb baroshana kriitaas,iet skarbos klipos.
Offline
Jonjis
02. Apr 2020, 23:39 #3419

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1134

Braucu ar:

Es gan īsti nebiju sapratis, ko domāji ar noslēpumainību, bet kā jau sys teica, man nav grūti apstāstīt, to ko zinu, ja reiz cilvēks atbraucis. Savu darba galdu arī neslēpju, var palūrēt, ja atbrauc ciemos... Bet pats saproti un piekritīsi, ka nav daudz, kam vispār interesēs tas un/vai sapratīs detaļās. Bet nojausma, ka kaspich arī skeptiski skatās uz visu rakstīto powerā...

Biedrs @josi raksta salīdzinoši specifisku, arī korektu info, gan jau esi līdis iekšā...

GW ir "stiprākais posms", ja tā varētu teikt iekš šī ccc, ja neskaita eep, st10 internal flash šad tad izbeidzās, bet biežākie gadījumie pie šā defekta, kad iepriekš kaut kas nesaprotams ar plati ir darīts - vai drīzāk nav spējuši veikt diagnozi, external - retu reizi.

Par NANDiem un CD - saprotams, ka mazāk jau to bad blocku nepaliks, bet ja dzelzis paša, kur nav ko zaudēt un sanāk success, tad jāpriecājas kādu laiku...

Bet arī tā pat mirst gan spartans (it īpaši, ja kāds ir "centies" iepriekš), gan procis. Čipsets šķiet ir dzīvākais šajā dzelzī, kaut arī ir problēmu ik pa reizei.
Pēdējā laikā gan arī patrāpās aiz vien vairāk mirstošu tjūneru (47 adrese), tur gan bieži sanāk to eep ar knipi misenē.
Par aukstajiem baigi nav ko daudz runāt, viņi ir pa pilnam un ne tikai /bumbās/, un reflows bumbām nepalīdzēs (ilgtermiņā), nevajag tam noticēt.


02 Apr 2020, 16:47:14 @josi rakstīja:
Man savulaik bija doma uzcept mājaslapu, kurā par mazām naudiņām varētu ģenerēt software CD ar savu boot logo priekš CCC, kurš aizstāj oriģinālo BMW, bet nu atteicos tieši augstākminētā iemesla dēļ.

Es atkal biju piesēdies pie softa tulkošanas, bet laika trūkuma dēļ nedaudz pamests novārtā. Saprotams, ka bezjēdzīgs pasākums laika ziņā, bet tīri sporta pēc gribējās nedaudz izprast sw.

[ Šo ziņu laboja Jonjis, 02 Apr 2020, 23:55:58 ]

Online
RSAWorkshop
03. Apr 2020, 00:31 #3420

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


02 Apr 2020, 21:16:14 @DM-101 rakstīja:

02 Apr 2020, 17:33:45 @rena123 rakstīja:
Sveiki. Nav par uzlabojumiem bet ir probleema. Auto bij vnk ekraans un nu radio bez hifi bez dsp. Bij tas bloks bm54 itkaa nomiris nu charksteeja un visas tumbas ikpa laikam neskaneja. Pieliku citu nu skan labaak bet kad tikkai uz priekshas tumbaam uzreguleets kaa uzliek aizmuguri klaat taa saak visas charksteet. Kur pie velna probleema? Vados?


Kadam no aizmugures skaljrunjiem daljeejs iisais, jaudas amps iet straavas protektaa. Jeb baroshana kriitaas,iet skarbos klipos.
Da tur karma vnk

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips