Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
badmoon
19. Feb 2020, 00:28 #1741

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8230

Braucu ar: Braucu ar


19 Feb 2020, 00:16:15 @DM-101 rakstīja:

18 Feb 2020, 23:53:32 @badmoon rakstīja:
Ir 12 gadus vecs dīzelis, budžeta variants.
No rūpnīcas ar DPF un EGR.
Vai un kā ir nosakāms, kaut vai tā paša DPF stāvoklis, ja nav zināms reālais auto nobraukums, nav nekādas servisa un mainīto detaļu vēstures utt.
Automātiski pieņemt, ka ar DPF ir čau, metams, nestrādā?
Tas ir reāli pārbaudams/nomērams?
Cik lasu, šobrīd visi secinājumi tiek izdarīti no auto nobraukuma, vēstures, cik km Eiropā, cik LV, kas darīts, nedarīts. Ar secinājumu - nekas nav darīts, viss slikti utt.

Mikrodaļiņas samērīt, tāds aparāts nav nevienam, ne CSDD, ne servisiem, privātajiem? Līdz ar to secinājumus izdara no pieejamiem datiem, plus teorētiski pieņēmumi? Tjip, tev lēta miskaste, ar 300k+ nobraukumu garantētu kā bankā, 100punkt neviens neko nav mainījis, jo tas ir dārgi, tātad viss psc..


Nu,ja razhotaajs pienjem,ka ideaalos apstaakljos DPF kalpo tos 200kkm, man nav pamata domaat,ka peeksnji kaads ljoti taalu no ideaaliem apstaakljiem kalpos 2x vairaak.
Razhotaajs nosaka - resurss izsmelts: konkreetaa detalja jaamaina. Punkts.


Odometrā 150k, protams, tam man nav iemesla ticēt/neticēt.
Ja DPF ir mainīts (tas jau būtu brīnums aleluja), bet tas nav (ir?) reģistrēts datu bāzē, to var noteikt da jeb kaut kā?
Neatbildēji - vai kāds LV var noteikt reālo DPF efektivitāti.

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
badmoon
19. Feb 2020, 01:09 #1742

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8230

Braucu ar: Braucu ar


19 Feb 2020, 00:37:46 @DM-101 rakstīja:

19 Feb 2020, 00:28:20 @badmoon rakstīja:

19 Feb 2020, 00:16:15 @DM-101 rakstīja:

18 Feb 2020, 23:53:32 @badmoon rakstīja:
Ir 12 gadus vecs dīzelis, budžeta variants.
No rūpnīcas ar DPF un EGR.
Vai un kā ir nosakāms, kaut vai tā paša DPF stāvoklis, ja nav zināms reālais auto nobraukums, nav nekādas servisa un mainīto detaļu vēstures utt.
Automātiski pieņemt, ka ar DPF ir čau, metams, nestrādā?
Tas ir reāli pārbaudams/nomērams?
Cik lasu, šobrīd visi secinājumi tiek izdarīti no auto nobraukuma, vēstures, cik km Eiropā, cik LV, kas darīts, nedarīts. Ar secinājumu - nekas nav darīts, viss slikti utt.

Mikrodaļiņas samērīt, tāds aparāts nav nevienam, ne CSDD, ne servisiem, privātajiem? Līdz ar to secinājumus izdara no pieejamiem datiem, plus teorētiski pieņēmumi? Tjip, tev lēta miskaste, ar 300k+ nobraukumu garantētu kā bankā, 100punkt neviens neko nav mainījis, jo tas ir dārgi, tātad viss psc..


Nu,ja razhotaajs pienjem,ka ideaalos apstaakljos DPF kalpo tos 200kkm, man nav pamata domaat,ka peeksnji kaads ljoti taalu no ideaaliem apstaakljiem kalpos 2x vairaak.
Razhotaajs nosaka - resurss izsmelts: konkreetaa detalja jaamaina. Punkts.


Odometrā 150k, protams, tam man nav iemesla ticēt/neticēt.
Ja DPF ir mainīts (tas jau būtu brīnums aleluja), bet tas nav (ir?) reģistrēts datu bāzē, to var noteikt da jeb kaut kā?
Neatbildēji - vai kāds LV var noteikt reālo DPF efektivitāti.


Ja buutu mainiits, buutu jaabuut ierakstiem diilera regjistros.
Ja lika kaut ko ne oem,tad - nekas neko tur nefiltree visticamaakais.
Nee,cik es zinu, LV neviens neko nomeeriit nevar.
10gadiogs diizelis ar 150kkm nobraukumu?
Es pat nejautaashu cenu kategoriju,jo taadam buutu jaamaksaa tik daargi,ka to neviens nepirktu. Pat narkotiku reibumaa.

Es atbildeeju cieniijamam diizelja oligarham?


Skaidrs. Ja dīlera reģistros nekā nav, tad turpmākie secinājumi kā jau pieminēju.
Paldies par atvēlēto laiku.

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
kexxx
19. Feb 2020, 08:43 #1743

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11546

Braucu ar:


18 Feb 2020, 23:31:01 @DM-101 rakstīja:

18 Feb 2020, 22:55:25 @kkas rakstīja:
lodēt māki?


Muhahaa.
Kaapeec lai es kaut ko lodeetu pagaidu risinaajumam?



Vai pareizi sapratu, ka daudzdzīslu vadus savienoji ar to sūdu ar skrūvītēm? Galus vismaz vadiem aplodēji?
Online
crime
19. Feb 2020, 09:05 #1744

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8414

Braucu ar: m635csi


19 Feb 2020, 00:37:46 @DM-101 rakstīja:

19 Feb 2020, 00:28:20 @badmoon rakstīja:

19 Feb 2020, 00:16:15 @DM-101 rakstīja:

18 Feb 2020, 23:53:32 @badmoon rakstīja:
Ir 12 gadus vecs dīzelis, budžeta variants.
No rūpnīcas ar DPF un EGR.
Vai un kā ir nosakāms, kaut vai tā paša DPF stāvoklis, ja nav zināms reālais auto nobraukums, nav nekādas servisa un mainīto detaļu vēstures utt.
Automātiski pieņemt, ka ar DPF ir čau, metams, nestrādā?
Tas ir reāli pārbaudams/nomērams?
Cik lasu, šobrīd visi secinājumi tiek izdarīti no auto nobraukuma, vēstures, cik km Eiropā, cik LV, kas darīts, nedarīts. Ar secinājumu - nekas nav darīts, viss slikti utt.

Mikrodaļiņas samērīt, tāds aparāts nav nevienam, ne CSDD, ne servisiem, privātajiem? Līdz ar to secinājumus izdara no pieejamiem datiem, plus teorētiski pieņēmumi? Tjip, tev lēta miskaste, ar 300k+ nobraukumu garantētu kā bankā, 100punkt neviens neko nav mainījis, jo tas ir dārgi, tātad viss psc..


Nu,ja razhotaajs pienjem,ka ideaalos apstaakljos DPF kalpo tos 200kkm, man nav pamata domaat,ka peeksnji kaads ljoti taalu no ideaaliem apstaakljiem kalpos 2x vairaak.
Razhotaajs nosaka - resurss izsmelts: konkreetaa detalja jaamaina. Punkts.


Odometrā 150k, protams, tam man nav iemesla ticēt/neticēt.
Ja DPF ir mainīts (tas jau būtu brīnums aleluja), bet tas nav (ir?) reģistrēts datu bāzē, to var noteikt da jeb kaut kā?
Neatbildēji - vai kāds LV var noteikt reālo DPF efektivitāti.


Ja buutu mainiits, buutu jaabuut ierakstiem diilera regjistros.
Ja lika kaut ko ne oem,tad - nekas neko tur nefiltree visticamaakais.
Nee,cik es zinu, LV neviens neko nomeeriit nevar.
10gadiogs diizelis ar 150kkm nobraukumu?
Es pat nejautaashu cenu kategoriju,jo taadam buutu jaamaksaa tik daargi,ka to neviens nepirktu. Pat narkotiku reibumaa.

Es atbildeeju cieniijamam diizelja oligarham?


tas ir kaut kads kosmoss, ja dīzelis ar mazu noskrējienu? nu ir 11 gadīgs q5 dīzelis ar 170k nobraukumu, auspuffs tīrāks kā kaspica e60-tajam cik šitādam tagad jāmaksā pēc antidīzelista standartiem?
Offline
kkas
19. Feb 2020, 10:06 #1745

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8883

Braucu ar: zviedru ledusskapi


19 Feb 2020, 09:04:34 @DM-101 rakstīja:

19 Feb 2020, 08:43:44 @kexxx rakstīja:

18 Feb 2020, 23:31:01 @DM-101 rakstīja:

18 Feb 2020, 22:55:25 @kkas rakstīja:
lodēt māki?


Muhahaa.
Kaapeec lai es kaut ko lodeetu pagaidu risinaajumam?



Vai pareizi sapratu, ka daudzdzīslu vadus savienoji ar to sūdu ar skrūvītēm? Galus vismaz vadiem aplodēji?


kungi, man ir jautaajums - vai tieshaam cilveeki, kas ''to suuudu ar skruuviiteem'' nemaak, veelaas maaciit vadu savienoshanu elektronikas izstraades inzhenierim?
juus blje kaut ko neesiet sajaukushi?

cienītajam inženierim 7dienā bija gandrīz viss uz galda, bet nebija vēl pāris detaļu, lai tos divus nabaga vadiņus bez lodēšanas vienkārši pārvilktu no jauna.
Offline
crime
19. Feb 2020, 10:08 #1746

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8414

Braucu ar: m635csi

šitiem kārbas nav bmw šits. vājās pozīcijas mehatronika dakša un stronic sajūgs, abas pozīcijas ir nomainītas pret jaunām, ā vēl reika, sāka grabēt, nu tā arī ir jauna, nevis kaku kantorī restaurēta. tad kas tur ar to dpf, jau ir metams vai kā?
Offline
Biideklis
19. Feb 2020, 10:42 #1747

Kopš: 14. Jul 2008

Ziņojumi: 165

Braucu ar:


tas ir kaut kads kosmoss, ja dīzelis ar mazu noskrējienu? nu ir 11 gadīgs q5 dīzelis ar 170k nobraukumu, auspuffs tīrāks kā kaspica e60-tajam cik šitādam tagad jāmaksā pēc antidīzelista standartiem?


Man ir tieši tāds pats variants -vasarā paņēmās 10gadīgs 3,0tdi q5 ar 170k noskrējienu ..(ne pa Rīgu..) auto zināms no nulles..
Tā ka nav nemaz tik reti auto ar šādu reālu noskrējienu..kā paveicas..
Offline
sys9291
19. Feb 2020, 11:06 #1748

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Feb 2020, 10:10:58 @DM-101 rakstīja:

19 Feb 2020, 10:08:51 @crime rakstīja:
šitiem kārbas nav bmw šits. vājās pozīcijas mehatronika dakša un stronic sajūgs, abas pozīcijas ir nomainītas pret jaunām, ā vēl reika, sāka grabēt, nu tā arī ir jauna, nevis kaku kantorī restaurēta. tad kas tur ar to dpf, jau ir metams vai kā?


nav runa par teemu - vaajaas vai stipraas vietas.
ir runa par nolietojumu.
ja ir kljudas manaa matemaatikaa - noraadi. ja nav, pats redzi - viss nav tik vienkaarshi kaa ciparinji tablo.


un tagad realitāte - G01 740d 1,5 gadus vecs, uz tāfeles 170K... nedzīvojam ilūzijās...
Offline
Biideklis
19. Feb 2020, 11:15 #1749

Kopš: 14. Jul 2008

Ziņojumi: 165

Braucu ar:


19 Feb 2020, 10:57:10 @DM-101 rakstīja:

19 Feb 2020, 10:42:25 @Biideklis rakstīja:

tas ir kaut kads kosmoss, ja dīzelis ar mazu noskrējienu? nu ir 11 gadīgs q5 dīzelis ar 170k nobraukumu, auspuffs tīrāks kā kaspica e60-tajam cik šitādam tagad jāmaksā pēc antidīzelista standartiem?


Man ir tieši tāds pats variants -vasarā paņēmās 10gadīgs 3,0tdi q5 ar 170k noskrējienu ..(ne pa Rīgu..) auto zināms no nulles..
Tā ka nav nemaz tik reti auto ar šādu reālu noskrējienu..kā paveicas..


taa ir veiksme? wat?
tu lasiit maaki? ko es rakstu, saproti?
ja nee, nekautreejies prasiit
ja jaa, tad ko saprati?



Atpisies salaspils debiliķi.. lasīt mācītājs.
Atbildu tavā stilā.
tas posts nebija tev domāts.Pieleca, dauni???
iedomājies, ka visi par tevi vien tik domā...tiešām, ej ārstēties, dzīves apbižotais.
Offline
highlander
19. Feb 2020, 11:54 #1750

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1971

Braucu ar: diviem pedāļiem

Es bākas vāku arī līdz galam neaizskrūvēju, lai neveidojas vakums
Offline
abyss
19. Feb 2020, 12:18 #1751

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7916

Braucu ar: e39 523


19 Feb 2020, 11:54:37 @highlander rakstīja:
Es bākas vāku arī līdz galam neaizskrūvēju, lai neveidojas vakums


Es ar mašīnā atskruvēju līdz pusei visus korķīšus, kurus atrodu. Bieži vien redzu, ka citi šo "life hack" nezin, tādēļ arī draugiem, kolēģiem un vienkārši random cilvēku automašīnām to daru. Tā kā cilvēki to nesaprot, es viņiem to nesaku.

Nākamais plānā ir piekarē visas skrūves paskrūvēt vaļā, nu, lai labāk amortizējas un diskus arī, lai labāka brīvkustība.
Online
crime
19. Feb 2020, 12:20 #1752

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8414

Braucu ar: m635csi


19 Feb 2020, 11:06:45 @sys9291 rakstīja:

19 Feb 2020, 10:10:58 @DM-101 rakstīja:

19 Feb 2020, 10:08:51 @crime rakstīja:
šitiem kārbas nav bmw šits. vājās pozīcijas mehatronika dakša un stronic sajūgs, abas pozīcijas ir nomainītas pret jaunām, ā vēl reika, sāka grabēt, nu tā arī ir jauna, nevis kaku kantorī restaurēta. tad kas tur ar to dpf, jau ir metams vai kā?


nav runa par teemu - vaajaas vai stipraas vietas.
ir runa par nolietojumu.
ja ir kljudas manaa matemaatikaa - noraadi. ja nav, pats redzi - viss nav tik vienkaarshi kaa ciparinji tablo.


un tagad realitāte - G01 740d 1,5 gadus vecs, uz tāfeles 170K... nedzīvojam ilūzijās...


nu mums te vesals bars ar profiem, esmu ar mieru iedot uz parbaudi, ir tur tie 170k vai nav, atskaiti varesiet publiskot lai nebutu tā, ka ravogjīju, tad LV no 2105.gada ar 115k km, tātad pastāv tīšanas/manipulācijas risks.
Offline
Jurchixx
19. Feb 2020, 12:38 #1753

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


19 Feb 2020, 11:06:45 @sys9291 rakstīja:

19 Feb 2020, 10:10:58 @DM-101 rakstīja:

19 Feb 2020, 10:08:51 @crime rakstīja:
šitiem kārbas nav bmw šits. vājās pozīcijas mehatronika dakša un stronic sajūgs, abas pozīcijas ir nomainītas pret jaunām, ā vēl reika, sāka grabēt, nu tā arī ir jauna, nevis kaku kantorī restaurēta. tad kas tur ar to dpf, jau ir metams vai kā?


nav runa par teemu - vaajaas vai stipraas vietas.
ir runa par nolietojumu.
ja ir kljudas manaa matemaatikaa - noraadi. ja nav, pats redzi - viss nav tik vienkaarshi kaa ciparinji tablo.


un tagad realitāte - G01 740d 1,5 gadus vecs, uz tāfeles 170K... nedzīvojam ilūzijās...


kas tas pa modeli G01 740d? G01 = X3, varbūt G11 domāji drīzāk

Offline
Alkaans
19. Feb 2020, 12:42 #1754

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Kurš no kura kopē?
http://n53series.blogspot.com/2020/02/alpina-b5-diagnostika.html

un

https://bimmerprofs.com/alpin-b5-diagnostics/

Dafigā tur kāds copy, paste, translate
Offline
abyss
19. Feb 2020, 12:44 #1755

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7916

Braucu ar: e39 523

Kas traucē rakstīt divās valodās
Online
Alkaans
19. Feb 2020, 12:49 #1756

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

krieviski nav?
Offline
crime
19. Feb 2020, 12:56 #1757

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8414

Braucu ar: m635csi


19 Feb 2020, 12:44:03 @DM-101 rakstīja:

19 Feb 2020, 12:20:27 @crime rakstīja:

19 Feb 2020, 11:06:45 @sys9291 rakstīja:

19 Feb 2020, 10:10:58 @DM-101 rakstīja:

19 Feb 2020, 10:08:51 @crime rakstīja:
šitiem kārbas nav bmw šits. vājās pozīcijas mehatronika dakša un stronic sajūgs, abas pozīcijas ir nomainītas pret jaunām, ā vēl reika, sāka grabēt, nu tā arī ir jauna, nevis kaku kantorī restaurēta. tad kas tur ar to dpf, jau ir metams vai kā?


nav runa par teemu - vaajaas vai stipraas vietas.
ir runa par nolietojumu.
ja ir kljudas manaa matemaatikaa - noraadi. ja nav, pats redzi - viss nav tik vienkaarshi kaa ciparinji tablo.


un tagad realitāte - G01 740d 1,5 gadus vecs, uz tāfeles 170K... nedzīvojam ilūzijās...


nu mums te vesals bars ar profiem, esmu ar mieru iedot uz parbaudi, ir tur tie 170k vai nav, atskaiti varesiet publiskot lai nebutu tā, ka ravogjīju, tad LV no 2105.gada ar 115k km, tātad pastāv tīšanas/manipulācijas risks.


Te jau paraadaas naakoshaa teema. Vai affrar grib ticeet sliktaam zinjaam.
Specifiski nojaats salons - neskaitaas. Jo mehi nosmeereeja un nodeldeeja.
Elljas mainjas - neskaitaas. Jo resetoja CBS ik peec 10.000km.
Kluchi,bremzhu diski - neskaitaas. Jo vnk taapat mainiija,bet resetor skaitiitaajus likums neliedz.
Nekorekta dme logu veidoshana - neskaitaas. Jo to,kaa jaabuut,taapat klients nerubii.
Beigaas - explorer raada pusee bloku 2x lielaaku nobraukumu? Neskaitaas,jo tos kaads no cita auto vnk paarlika.



diski un kluči garām, samainīti pirms 2 gadiem, salons nav piedirsts un nojāts, attiecīgi elljainie mehi atkrīt. elljas mainjas ik pa 10k - tam pats sekoju līdzi, par blokiem neko nevaru komentēt - neesmu elektrikis un aprīkojuma man nav.

tad ir te kads kas uznjemas izshmonit kas un kā?
Offline
uldens1
19. Feb 2020, 12:59 #1758

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15743

Braucu ar:


19 Feb 2020, 12:42:25 @Alkaans rakstīja:
Kurš no kura kopē?
http://n53series.blogspot.com/2020/02/alpina-b5-diagnostika.html

un

https://bimmerprofs.com/alpin-b5-diagnostics/

Dafigā tur kāds copy, paste, translate
vai kāds veikls darbonis tepat no lv visu kaspičha darbu kopē,vai arī kāds ārzemnieks ar google transleti mauc bet psc,katrā ziņā
Offline
sys9291
19. Feb 2020, 13:03 #1759

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Feb 2020, 12:38:39 @Jurchixx rakstīja:

19 Feb 2020, 11:06:45 @sys9291 rakstīja:

19 Feb 2020, 10:10:58 @DM-101 rakstīja:

19 Feb 2020, 10:08:51 @crime rakstīja:
šitiem kārbas nav bmw šits. vājās pozīcijas mehatronika dakša un stronic sajūgs, abas pozīcijas ir nomainītas pret jaunām, ā vēl reika, sāka grabēt, nu tā arī ir jauna, nevis kaku kantorī restaurēta. tad kas tur ar to dpf, jau ir metams vai kā?


nav runa par teemu - vaajaas vai stipraas vietas.
ir runa par nolietojumu.
ja ir kljudas manaa matemaatikaa - noraadi. ja nav, pats redzi - viss nav tik vienkaarshi kaa ciparinji tablo.


un tagad realitāte - G01 740d 1,5 gadus vecs, uz tāfeles 170K... nedzīvojam ilūzijās...


kas tas pa modeli G01 740d? G01 = X3, varbūt G11 domāji drīzāk



nu atvainojos, ka ar modeli pārrakstījos bet lietas būtību tas nemaina...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 19 Feb 2020, 13:07:37 ]

Offline
sys9291
19. Feb 2020, 13:05 #1760

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Feb 2020, 12:42:25 @Alkaans rakstīja:
Kurš no kura kopē?
http://n53series.blogspot.com/2020/02/alpina-b5-diagnostika.html

un

https://bimmerprofs.com/alpin-b5-diagnostics/

Dafigā tur kāds copy, paste, translate

un ko tad tu gribi ar to pateikt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4