Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
16. Feb 2020, 11:44 #1701

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4536

Braucu ar: BMW E90 330i


16 Feb 2020, 11:28:03 @DM-101 rakstīja:

16 Feb 2020, 11:22:02 @edzulis rakstīja:

16 Feb 2020, 10:21:36 @DM-101 rakstīja:
Kaapeec juus bomaari domaajiet,ka es jums ko skaidroshu?
Katrs lohs te kaut ko ievems,un man jaasaspringst?
Viens par di diizeljiem nejeedz,otrs - par kaarbaam.
Tad veel visi kopaa - ne par jaudas klaseem,ne salona filtriem,kuri,bljaa,E60 ir divi.
Vortaala veidotaaj - kaadam iesmeereeji to savu nopisteni? Malaciitis.
Krutaakais,ka nu vienaa kompaanijaa ir seidars,depo,shiirants un citi miskastnieki. Beidot viss ir kaa vajag.


Mister nenopisteni, tu par kuru nopisteni runaa? To kuram 220k vai 420k?

Jaa, iesmereju taa konkreti, apnika tavs spiediens, ka viss ir nopistenji, berni elpo cietaas dalinas, dzive nav izdevusies, panemu vietaa E klases katafalku


Par siichiem toch vari nesatraukties. Cik saprotu,ir rezerves. Ja vajadzees,sadzemdees veel!
Es pat esmu dzirdeejis,ka siichu imuunsisteemu varot stiprinaat,liekot elpot tos diizelju duuminjus. Paprovee!

pietiek ka sēž arī salonā, jo vecāks dizels, to varāk smaržiņu salonā - sena latviešu paruna
Offline
PitonZ
16. Feb 2020, 12:56 #1702

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


16 Feb 2020, 10:52:54 @DM-101 rakstīja:

16 Feb 2020, 10:43:55 @PitonZ rakstīja:
powerī tikai turīgie brauc ar pīpējošiem šrotiem un māca citus par dabas piesārņojumu


Tikai poweraa viens lohs var kaut kaadu pilniigu dumumu ierakstiit,chupinja citu lohu paarpostees un katram pirmajam buus Viedoklis.

Ziniet,kaads ir globaals bonuss? Ka nekaadi nav redzams katra indiviida smadzenju apjoms,stulbuma pakaape. Tad jums buutu viena teema vairaak par ko satraukties.

tas ta skaidrs! Bet tu apvainojies, ka kāds pamanīja, ka tavs vecais nopistenis pīpē (sorry, ideālākais e60 benzīnnieks šai pus urāliem) un visi tagad ir lohi atkal Vai tavuprāt, tas kurš pamanīja ir daltoniķis, melis vai viņam ar redzi problēmas
Offline
RS7
16. Feb 2020, 13:27 #1703

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

pizdec, es tagad katru reizi iedarbinot savu dīzeļ teslu, eju skatīties vai kasis nesež auto aizmugurē


Man tikai viens jautājums, kā tu paspēj visus pufus pārbaudīt?
Offline
Montana
16. Feb 2020, 14:24 #1704

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

Kaspich, kāds Tavs viedoklis, no rīta eju uz mašīnu, durvis aizslēgtas, aizdedze izslēgta, bet dega tuvās gaismas un gabarīti. Kāds ir mēģinājis aizbraukt viņu, vai man domāt par follija cepurīti? Auto 2012 f07 530d ar jaunu dpf mainītu pie dīlera pirms 20k km.
Offline
uldens1
17. Feb 2020, 19:16 #1705

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15783

Braucu ar:


17 Feb 2020, 18:53:44 @DM-101 rakstīja:

17 Feb 2020, 17:30:40 @ReinisE46 rakstīja:

17 Feb 2020, 14:48:22 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 14:40:54 @ReinisE46 rakstīja:

17 Feb 2020, 14:24:36 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 13:24:42 @Ruudis rakstīja:
Arī bez termostata apakšējā truba auksta?

a cik termpstatam vārsti ko?
Kā strādā termostats? Vai kaut ko par mazo loku esi dzirdējis? Ja termostats izņemts kas taisīs ciet mazo loku?

Sanāk, ka bez viņa vaļā mazais, lielais loks. Veidojas pretplūsma kā rezultātā neiet caur radiātoru.
ne tak,tas termostats tak nav on/off,viņš kādu brīdi mēdz būt pusvirus kad abi loki ir vaļā,vai tik pat labi kad viņš ir vispār beigts un stāv pusvirus un nevar dabūt darba temp.,tad arī abi loki ir vaļā,tāka rauj vien pauri nost
rauj vien pauri nost
Jāāā, tie ir vārdi, ko vismazāk vēlējos dzirdēt. OK, došu ziņu par rezultātu. Pateicos par ieteikumiem.


Te gruuti saprast,kas ir lielaaks dolbajobs. Vai tie alja speci,kas iesaka kaut ko raut nost,vai kadrs,kas gatavs to dariit. Bet iespeejams,ka juus esiet viens otra cieniigi.
Neesi dalbajobs un iesaki ko darīt,dirst tu māki par visu pat par lietām no kuras ne mazākās sajēgas nav,nelien arā no savas elektronikas tēmas kur tu jūties guru
Offline
uldens1
17. Feb 2020, 19:23 #1706

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15783

Braucu ar:

vemstoties ntos postus visus saucot par dalbojobiem esi vareni ieekonomējis klaviatūru Sāc ārstēt savus mazvērtības kompleksus labāk,kad kļūsi vesels tavs ietaupijums uz klaviatūrām būs iespaidīgs
Offline
uldens1
17. Feb 2020, 19:43 #1707

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15783

Braucu ar:


17 Feb 2020, 19:34:14 @DM-101 rakstīja:

17 Feb 2020, 19:23:26 @uldens1 rakstīja:
vemstoties ntos postus visus saucot par dalbojobiem esi vareni ieekonomējis klaviatūru Sāc ārstēt savus mazvērtības kompleksus labāk,kad kļūsi vesels tavs ietaupijums uz klaviatūrām būs iespaidīgs


Par probleemas celonjiem tu choto pat nerunaa. Par saapiiti nerunaajot. Aciimredzot,esi viens no ne tiem gudraakajiem.
par kādiem cēloņiem gribi parunāt,sūkni viņi parbaudījuši,sistēma atgaisota,termostats izņemts,teorijā vēl var būt aizdirsts radiators,bet maz ticams.Vēl kādi cēloņi bez atgāzu nonākšanas sitēmā??
Offline
uldens1
17. Feb 2020, 19:45 #1708

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15783

Braucu ar:

nu tad sēdi biksēs un klusē ja nav padoma ko cilvēkam ieteikt
Offline
uldens1
17. Feb 2020, 19:58 #1709

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15783

Braucu ar:


17 Feb 2020, 19:47:02 @DM-101 rakstīja:

17 Feb 2020, 19:45:51 @uldens1 rakstīja:
nu tad sēdi biksēs un klusē ja nav padoma ko cilvēkam ieteikt


Tu toch esi bezgaliigi tups. Piedod.

ja tev būtu padoms,sen būtu paspīdējis ar savām lieliskajām zināšanām,un pabarojis savu ego,bet šoreiz neko vairā kā dalbajobi un tups neesi spējīgs izspiest,samierinies ka esi šaura profila speciālists un no citām tēmām tev maz sajēgas
Offline
sys9291
17. Feb 2020, 21:38 #1710

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

a kurš teica, ka atgāzes nonāk dzesē? A varbūt korķīša vārsts izbeidzies, a sūkni pārbaudīja kostatējot, ka pečka silda?
Ja radiatora apakšējā truba auksta pie izņemta termostata - kur ir cirkulācija? Ja gāzes iet dzesē tādā daudzumā - tad pat startējot dzinēju tosols būtu ārā no sistēmas pie atvērta korķa..
P.S kādreiz jaunībā uz E28 man bija prikols - stāvot korķos vārījās augšā, mainīju viskomuftas, termostatus utt, cirkulācija bija, radiatora abas trubas karstas, jauna OEM viskomufta neslēdzas iekšā... un tagad prikols - no radiatora dzesēšanas plāknītēm pāri bija palikusi tikai krāsa...mainīju radiatoru...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 17 Feb 2020, 21:39:54 ]

Offline
uldens1
17. Feb 2020, 21:43 #1711

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15783

Braucu ar:


17 Feb 2020, 21:38:51 @sys9291 rakstīja:
a kurš teica, ka atgāzes nonāk dzesē? A varbūt korķīša vārsts izbeidzies, a sūkni pārbaudīja kostatējot, ka pečka silda?
Ja radiatora apakšējā truba auksta pie izņemta termostata - kur ir cirkulācija? Ja gāzes iet dzesē tādā daudzumā - tad pat startējot dzinēju tosols būtu ārā no sistēmas pie atvērta korķa..
P.S kādreiz jaunībā uz E28 man bija prikols - stāvot korķos vārījās augšā, mainīju viskomuftas, termostatus utt, cirkulācija bija, radiatora abas trubas karstas, jauna OEM viskomufta neslēdzas iekšā... un tagad prikols - no radiatora dzesēšanas plāknītēm pāri bija palikusi tikai krāsa...mainīju radiatoru...
tak izlasi,to visu tas čalis esot pārbaudījis
Offline
sys9291
17. Feb 2020, 21:50 #1712

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Feb 2020, 21:43:07 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:38:51 @sys9291 rakstīja:
a kurš teica, ka atgāzes nonāk dzesē? A varbūt korķīša vārsts izbeidzies, a sūkni pārbaudīja kostatējot, ka pečka silda?
Ja radiatora apakšējā truba auksta pie izņemta termostata - kur ir cirkulācija? Ja gāzes iet dzesē tādā daudzumā - tad pat startējot dzinēju tosols būtu ārā no sistēmas pie atvērta korķa..
P.S kādreiz jaunībā uz E28 man bija prikols - stāvot korķos vārījās augšā, mainīju viskomuftas, termostatus utt, cirkulācija bija, radiatora abas trubas karstas, jauna OEM viskomufta neslēdzas iekšā... un tagad prikols - no radiatora dzesēšanas plāknītēm pāri bija palikusi tikai krāsa...mainīju radiatoru...
tak izlasi,to visu tas čalis esot pārbaudījis

paradoksāli vai ne? cirkulācija ir - a apakšējā truba stāvošam auto auksta pat bez termostata...kā tad tā?

Offline
uldens1
17. Feb 2020, 22:00 #1713

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15783

Braucu ar:


17 Feb 2020, 21:50:50 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:43:07 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:38:51 @sys9291 rakstīja:
a kurš teica, ka atgāzes nonāk dzesē? A varbūt korķīša vārsts izbeidzies, a sūkni pārbaudīja kostatējot, ka pečka silda?
Ja radiatora apakšējā truba auksta pie izņemta termostata - kur ir cirkulācija? Ja gāzes iet dzesē tādā daudzumā - tad pat startējot dzinēju tosols būtu ārā no sistēmas pie atvērta korķa..
P.S kādreiz jaunībā uz E28 man bija prikols - stāvot korķos vārījās augšā, mainīju viskomuftas, termostatus utt, cirkulācija bija, radiatora abas trubas karstas, jauna OEM viskomufta neslēdzas iekšā... un tagad prikols - no radiatora dzesēšanas plāknītēm pāri bija palikusi tikai krāsa...mainīju radiatoru...
tak izlasi,to visu tas čalis esot pārbaudījis

paradoksāli vai ne? cirkulācija ir - a apakšējā truba stāvošam auto auksta pat bez termostata...kā tad tā?


paradoksāli ja pečka silstot,kā var nebūt cirkulācija
Offline
sys9291
17. Feb 2020, 22:06 #1714

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Feb 2020, 22:00:20 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:50:50 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:43:07 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:38:51 @sys9291 rakstīja:
a kurš teica, ka atgāzes nonāk dzesē? A varbūt korķīša vārsts izbeidzies, a sūkni pārbaudīja kostatējot, ka pečka silda?
Ja radiatora apakšējā truba auksta pie izņemta termostata - kur ir cirkulācija? Ja gāzes iet dzesē tādā daudzumā - tad pat startējot dzinēju tosols būtu ārā no sistēmas pie atvērta korķa..
P.S kādreiz jaunībā uz E28 man bija prikols - stāvot korķos vārījās augšā, mainīju viskomuftas, termostatus utt, cirkulācija bija, radiatora abas trubas karstas, jauna OEM viskomufta neslēdzas iekšā... un tagad prikols - no radiatora dzesēšanas plāknītēm pāri bija palikusi tikai krāsa...mainīju radiatoru...
tak izlasi,to visu tas čalis esot pārbaudījis

paradoksāli vai ne? cirkulācija ir - a apakšējā truba stāvošam auto auksta pat bez termostata...kā tad tā?


paradoksāli ja pečka silstot,kā var nebūt cirkulācija

nu bet caur radiatoru nav vai ne? jebšu paradokss...
A kur stāv termostats sūkņa ieejā vai izejā?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 17 Feb 2020, 22:07:11 ]

Offline
Montana
17. Feb 2020, 22:10 #1715

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !


17 Feb 2020, 22:00:20 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:50:50 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:43:07 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:38:51 @sys9291 rakstīja:
a kurš teica, ka atgāzes nonāk dzesē? A varbūt korķīša vārsts izbeidzies, a sūkni pārbaudīja kostatējot, ka pečka silda?
Ja radiatora apakšējā truba auksta pie izņemta termostata - kur ir cirkulācija? Ja gāzes iet dzesē tādā daudzumā - tad pat startējot dzinēju tosols būtu ārā no sistēmas pie atvērta korķa..
P.S kādreiz jaunībā uz E28 man bija prikols - stāvot korķos vārījās augšā, mainīju viskomuftas, termostatus utt, cirkulācija bija, radiatora abas trubas karstas, jauna OEM viskomufta neslēdzas iekšā... un tagad prikols - no radiatora dzesēšanas plāknītēm pāri bija palikusi tikai krāsa...mainīju radiatoru...
tak izlasi,to visu tas čalis esot pārbaudījis

paradoksāli vai ne? cirkulācija ir - a apakšējā truba stāvošam auto auksta pat bez termostata...kā tad tā?


paradoksāli ja pečka silstot,kā var nebūt cirkulācija
Vecīt, Tev ir vāji ar saprašanu...
Offline
sys9291
17. Feb 2020, 22:16 #1716

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Feb 2020, 22:10:57 @Montana rakstīja:

17 Feb 2020, 22:00:20 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:50:50 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:43:07 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:38:51 @sys9291 rakstīja:
a kurš teica, ka atgāzes nonāk dzesē? A varbūt korķīša vārsts izbeidzies, a sūkni pārbaudīja kostatējot, ka pečka silda?
Ja radiatora apakšējā truba auksta pie izņemta termostata - kur ir cirkulācija? Ja gāzes iet dzesē tādā daudzumā - tad pat startējot dzinēju tosols būtu ārā no sistēmas pie atvērta korķa..
P.S kādreiz jaunībā uz E28 man bija prikols - stāvot korķos vārījās augšā, mainīju viskomuftas, termostatus utt, cirkulācija bija, radiatora abas trubas karstas, jauna OEM viskomufta neslēdzas iekšā... un tagad prikols - no radiatora dzesēšanas plāknītēm pāri bija palikusi tikai krāsa...mainīju radiatoru...
tak izlasi,to visu tas čalis esot pārbaudījis

paradoksāli vai ne? cirkulācija ir - a apakšējā truba stāvošam auto auksta pat bez termostata...kā tad tā?


paradoksāli ja pečka silstot,kā var nebūt cirkulācija
Vecīt, Tev ir vāji ar saprašanu...

nē nu daļa taisnības jau viņam ir... bet...
Offline
uldens1
17. Feb 2020, 22:17 #1717

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15783

Braucu ar:


17 Feb 2020, 22:06:51 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 22:00:20 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:50:50 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:43:07 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:38:51 @sys9291 rakstīja:
a kurš teica, ka atgāzes nonāk dzesē? A varbūt korķīša vārsts izbeidzies, a sūkni pārbaudīja kostatējot, ka pečka silda?
Ja radiatora apakšējā truba auksta pie izņemta termostata - kur ir cirkulācija? Ja gāzes iet dzesē tādā daudzumā - tad pat startējot dzinēju tosols būtu ārā no sistēmas pie atvērta korķa..
P.S kādreiz jaunībā uz E28 man bija prikols - stāvot korķos vārījās augšā, mainīju viskomuftas, termostatus utt, cirkulācija bija, radiatora abas trubas karstas, jauna OEM viskomufta neslēdzas iekšā... un tagad prikols - no radiatora dzesēšanas plāknītēm pāri bija palikusi tikai krāsa...mainīju radiatoru...
tak izlasi,to visu tas čalis esot pārbaudījis

paradoksāli vai ne? cirkulācija ir - a apakšējā truba stāvošam auto auksta pat bez termostata...kā tad tā?


paradoksāli ja pečka silstot,kā var nebūt cirkulācija

nu bet caur radiatoru nav vai ne? jebšu paradokss...
A kur stāv termostats sūkņa ieejā vai izejā?
ok,gaidam ko autors atrakstīs kas bij pa vainu,ja sūknis vesels,neredzu iemeslu lai nebūtu cirkulācijas,cik atceros tam auto dzesēšanas sitēma ir gaužām prasta
Offline
sys9291
17. Feb 2020, 22:25 #1718

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Feb 2020, 22:17:38 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 22:06:51 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 22:00:20 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:50:50 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:43:07 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:38:51 @sys9291 rakstīja:
a kurš teica, ka atgāzes nonāk dzesē? A varbūt korķīša vārsts izbeidzies, a sūkni pārbaudīja kostatējot, ka pečka silda?
Ja radiatora apakšējā truba auksta pie izņemta termostata - kur ir cirkulācija? Ja gāzes iet dzesē tādā daudzumā - tad pat startējot dzinēju tosols būtu ārā no sistēmas pie atvērta korķa..
P.S kādreiz jaunībā uz E28 man bija prikols - stāvot korķos vārījās augšā, mainīju viskomuftas, termostatus utt, cirkulācija bija, radiatora abas trubas karstas, jauna OEM viskomufta neslēdzas iekšā... un tagad prikols - no radiatora dzesēšanas plāknītēm pāri bija palikusi tikai krāsa...mainīju radiatoru...
tak izlasi,to visu tas čalis esot pārbaudījis

paradoksāli vai ne? cirkulācija ir - a apakšējā truba stāvošam auto auksta pat bez termostata...kā tad tā?


paradoksāli ja pečka silstot,kā var nebūt cirkulācija

nu bet caur radiatoru nav vai ne? jebšu paradokss...
A kur stāv termostats sūkņa ieejā vai izejā?
ok,gaidam ko autors atrakstīs kas bij pa vainu,ja sūknis vesels,neredzu iemeslu lai nebūtu cirkulācijas,cik atceros tam auto dzesēšanas sitēma ir gaužām prasta

nē nu davai pafilozofēsim par šo parasto sistēmu, kurai kā visiem BMW pie izplešanās trauka ir maza jokaina trubiņa, lai sistēma varētu pati atgaisoties un normāli no šīs trubiņas, vai atveres, plūst dzeses šķidrums. Pie atvērta korķa to labi var redzēt. Ja plūsma pēc atgaisošanas nāk ar pārtraukumiem - tātad...viss ir slikti...ja nenāk nemaz - tad vai nu nav atgaisots - vai cirkulācijas NAV...

Offline
uldens1
17. Feb 2020, 22:31 #1719

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15783

Braucu ar:


17 Feb 2020, 22:25:19 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 22:17:38 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 22:06:51 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 22:00:20 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:50:50 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:43:07 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 21:38:51 @sys9291 rakstīja:
a kurš teica, ka atgāzes nonāk dzesē? A varbūt korķīša vārsts izbeidzies, a sūkni pārbaudīja kostatējot, ka pečka silda?
Ja radiatora apakšējā truba auksta pie izņemta termostata - kur ir cirkulācija? Ja gāzes iet dzesē tādā daudzumā - tad pat startējot dzinēju tosols būtu ārā no sistēmas pie atvērta korķa..
P.S kādreiz jaunībā uz E28 man bija prikols - stāvot korķos vārījās augšā, mainīju viskomuftas, termostatus utt, cirkulācija bija, radiatora abas trubas karstas, jauna OEM viskomufta neslēdzas iekšā... un tagad prikols - no radiatora dzesēšanas plāknītēm pāri bija palikusi tikai krāsa...mainīju radiatoru...
tak izlasi,to visu tas čalis esot pārbaudījis

paradoksāli vai ne? cirkulācija ir - a apakšējā truba stāvošam auto auksta pat bez termostata...kā tad tā?


paradoksāli ja pečka silstot,kā var nebūt cirkulācija

nu bet caur radiatoru nav vai ne? jebšu paradokss...
A kur stāv termostats sūkņa ieejā vai izejā?
ok,gaidam ko autors atrakstīs kas bij pa vainu,ja sūknis vesels,neredzu iemeslu lai nebūtu cirkulācijas,cik atceros tam auto dzesēšanas sitēma ir gaužām prasta

nē nu davai pafilozofēsim par šo parasto sistēmu, kurai kā visiem BMW pie izplešanās trauka ir maza jokaina trubiņa, lai sistēma varētu pati atgaisoties un normāli no šīs trubiņas, vai atveres, plūst dzeses šķidrums. Pie atvērta korķa to labi var redzēt. Ja plūsma pēc atgaisošanas nāk ar pārtraukumiem - tātad...viss ir slikti...ja nenāk nemaz - tad vai nu nav atgaisots - vai cirkulācijas NAV...


šim pilnīgi piekrītu,un kā lai mēs zinam ko autors tur redz skatoties
Offline
maasters
17. Feb 2020, 22:45 #1720

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:

visu jau pareizi saki sys bet ja autors saka ka esot nemis lauka sukni un gultni veseli un lapstinas veselas tad cirkulacija nevar nebuut.

ka ari tomer veletos piekrist apgalvojumam ka ja motors ir kartigi uzsilis un salona pecka push ta kartigi siltu, nevis remdenu tad ari bez cirkulacijas to nav iespejams panakt.


par tiem gadijumiem ko mineju kur bija blive galvai beigta vai otra gadijuma bija plaisa viena no 6 m52 cilindriem ,bija ari ta ka kamer motors vess vai remdens var braukt nekas nekuir ara netek viss ok, tikko sakas darba temp lenam sak pilet ara tosols/ veidojas spiediens trubaas, pec ilgaka laika trubas paliek cietas taka bulja pauti un tosols jau tek ar struklu, pec vel zinama laika sak celties ar dzineja temp. tas protams notiek tad kad kada tresdalja no sistemas jau ir izpusta lauka un nav vairs kam variities un nonemt temperaturu.
atjaucu to motoru valja pectam, zem gaismas vareja pat to plasiu redzet viena no stobriem.

[ Šo ziņu laboja maasters, 17 Feb 2020, 22:45:47 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4