Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 40 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: N sērijas benzīna dzinēji :kaspich:

AutorsZiņojums
N53series
20. Apr 2017, 12:30 #121

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 173

Braucu ar: E60 LCI N53B30


20 Apr 2017, 12:20:19 @BUHARDI rakstīja:
Braucu ar n52b25 ~ 2 gadus (~ 50k km). Eļļa jāmaina laicīgi, jāseko līdzi lai nebūtu eļļas noplūdes. Pirmais, kas metīs check engine šajā gadījumā - vanos selenoidi. Vienu nācās nomainīt (ap 40 eur jauns).
Dārgākais, kas nomira nesen, bija ūdenssūknis. Jauns 200eur, joprojām lētāk kā viena jauna diesel sprausla.
Principā nekādu problēmu, ja seko līdzi, es teiktu - uzticams motors.


un par ūdenssūkņiem - Pierburg jāatspārda..
http://n53series.blogspot.com/2017/03/elektrisk...udenssuknis.html
Offline
RSAWorkshop
20. Apr 2017, 12:52 #122

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 993

Braucu ar: e39




un par ūdenssūkņiem - Pierburg jāatspārda..
http://n53series.blogspot.com/2017/03/elektrisk...udenssuknis.html

Šeit iztrūkst poga LIKE
Offline
kkas
20. Apr 2017, 13:04 #123

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 3913

Braucu ar: zviedru ledusskapi

nemaz nezināju, ka ūdenssūkņi mēdz būt elektriski.
kāds ieguvums?
Offline
oswald
20. Apr 2017, 13:18 #124

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 463

Braucu ar: 2,7 V6 & 2,0 turbo full time awd

mans domas, ka kompis var dinamiski sūkņa ražību menedžēt atkarībā no noslodzes, temp uc.
Offline
RenegadeX
20. Apr 2017, 13:22 #125

Kopš: 23. Oct 2015

Ziņojumi: 2077

Braucu ar: e39, pc34

Manuprāt vienīgais ieguvums ka ir vienmērīga plūsma dažādos apgriezienos iespējama - līdz ar to termostatam varētu būt vienmērīgāks darba režīms.
Offline
xn3x
20. Apr 2017, 13:29 #126

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 1682

Braucu ar: Vellapēdu vai kupeju


20 Apr 2017, 09:29:51 @darknmy rakstīja:
Cik ilgi dzīvo n52b25 un kam pievērst uzmanību?)

N52B30 no 110k līdz 210k pagaidām izņemot eļļas un filtrus nekas nav darīts
Offline
sn
20. Apr 2017, 13:32 #127

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14122

Braucu ar: bmw


20 Apr 2017, 12:52:33 @RSAWorkshop rakstīja:



un par ūdenssūkņiem - Pierburg jāatspārda..
http://n53series.blogspot.com/2017/03/elektrisk...udenssuknis.html

Šeit iztrūkst poga LIKE
ir taču tur lapā poga kopīgot vai kopoties

-----------------
jo mazāk pelni, jo jaunāks iPhone
Offline
darknmy
20. Apr 2017, 13:33 #128

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 347

Braucu ar: 325d e91, 318i e90


20 Apr 2017, 13:29:38 @xn3x rakstīja:

20 Apr 2017, 09:29:51 @darknmy rakstīja:
Cik ilgi dzīvo n52b25 un kam pievērst uzmanību?)

N52B30 no 110k līdz 210k pagaidām izņemot eļļas un filtrus nekas nav darīts


cik zinu, tad ar 2.5 var palīst zem 10l, bet ar 3.0 nebij uzreiz kkādi 15l +lielāks nodoklis +eļļa u.c. lietas vairāk/dārgāk?
Offline
N53series
20. Apr 2017, 13:36 #129

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 173

Braucu ar: E60 LCI N53B30

Kopaa ar to elektriski vadaamo termostatu: max aatri uzsilda,managee dzineeja temperatuuru,atkariibaa no noslodzes,rezhiima,utml. Tuksgaitaa efektiivi dzesee. Taa saka BMW. Uzsilst aatri,t tur baigi stabili,tas ir fakts.
Offline
marcis74
20. Apr 2017, 16:15 #130

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 850

Braucu ar: 323g; R1200GS; CBR 600RR;


20 Apr 2017, 09:57:49 @kristapsk94 rakstīja:
Jaa vell intrese tad ieteiktu skatities tikai un vienigi fl modeli un kuram ir redzema vesture velems ar kadu garantiju jo pirms fl modela motors nav izdevies var apstaties kad vinam vien iepatikas protams nav taa kad 100% kad fl nenoklapes bet tur ir nedaudz uzlabota ellas sistema motram ar ellas mainu nevajag vilkt garuma un mainit ik pa kadiem 7-10k km protams jaa doma braukt ilgi jaa tik paris men tad var vilkt ar vienu ellu 330kw iet loti patikami prieks tik smagas masinas.
Tas motors vienalga vai fl vai pirms fl bet ellu vins edis lai mazak butu jaliej var nomainit varstu sanikus bet taa problema paradisies jau pec 30k km to kad 1litrs jauzlej uz 1k km tas ir normali tas kurs teiks kad vinam ellu need tad laikam taa masina stav uz vietas. Jamekle laba stavokli ar mazu nobraukumu ar 150k uz spido km iet ar likumu vai ari turet kadus 20k e motora remontam


12 Apr 2017, 09:06:57 @FR888 rakstīja:

11 Apr 2017, 18:42:50 @FR888 rakstīja:
Paldies. A kas ir ar 2015 750i? Norm?


up




Jēziņ, Tu rakstīt māki?!
Offline
kristapsk94
20. Apr 2017, 22:30 #131

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar: f04

Nop nemaku un no skolas izmeta 3klase
Bet jadzivo talak tak


20 Apr 2017, 16:15:02 @marcis74 rakstīja:

20 Apr 2017, 09:57:49 @kristapsk94 rakstīja:
Jaa vell intrese tad ieteiktu skatities tikai un vienigi fl modeli un kuram ir redzema vesture velems ar kadu garantiju jo pirms fl modela motors nav izdevies var apstaties kad vinam vien iepatikas protams nav taa kad 100% kad fl nenoklapes bet tur ir nedaudz uzlabota ellas sistema motram ar ellas mainu nevajag vilkt garuma un mainit ik pa kadiem 7-10k km protams jaa doma braukt ilgi jaa tik paris men tad var vilkt ar vienu ellu 330kw iet loti patikami prieks tik smagas masinas.
Tas motors vienalga vai fl vai pirms fl bet ellu vins edis lai mazak butu jaliej var nomainit varstu sanikus bet taa problema paradisies jau pec 30k km to kad 1litrs jauzlej uz 1k km tas ir normali tas kurs teiks kad vinam ellu need tad laikam taa masina stav uz vietas. Jamekle laba stavokli ar mazu nobraukumu ar 150k uz spido km iet ar likumu vai ari turet kadus 20k e motora remontam


12 Apr 2017, 09:06:57 @FR888 rakstīja:

11 Apr 2017, 18:42:50 @FR888 rakstīja:
Paldies. A kas ir ar 2015 750i? Norm?


up




Jēziņ, Tu rakstīt māki?!
Offline
xn3x
21. Apr 2017, 12:22 #132

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 1682

Braucu ar: Vellapēdu vai kupeju


20 Apr 2017, 13:33:26 @darknmy rakstīja:

20 Apr 2017, 13:29:38 @xn3x rakstīja:

20 Apr 2017, 09:29:51 @darknmy rakstīja:
Cik ilgi dzīvo n52b25 un kam pievērst uzmanību?)

N52B30 no 110k līdz 210k pagaidām izņemot eļļas un filtrus nekas nav darīts


cik zinu, tad ar 2.5 var palīst zem 10l, bet ar 3.0 nebij uzreiz kkādi 15l +lielāks nodoklis +eļļa u.c. lietas vairāk/dārgāk?

Viss štokos. Man tagad 100% pa Rīgu 11.3 l/100km rāda (realitātē ir nedaudz mazāk), bet es izvairos no sastrēgumiem. Pa šoseju sēņojot ir dabūts arī zem 7, bet tā normāli braucot - 8..8.5. Tas ar manuāli. Par nodokļiem hz, neticu, ka baigais lēciens.

Edit: ja var palīst zem 10l pilsētā,tad gan jau n53. Neticu, ka to var izdarīt ar n52 jebkurā tilpumā, vismaz pēc papīriem nesanāk.

[ Šo ziņu laboja xn3x, 21 Apr 2017, 13:17:32 ]

Offline
uldens1
21. Apr 2017, 13:11 #133

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 7849

Braucu ar: ar bembi,un pasudisti lohi


20 Apr 2017, 13:04:01 @kkas rakstīja:
nemaz nezināju, ka ūdenssūkņi mēdz būt elektriski.
kāds ieguvums?

driz ari eļļas sukņi bus elektriski,ieguvums ka var regulet jaudu,kad vajag mazak tad mazāk patere enerģiju,nah -20 grados suknim jamauc pilnā cukā ja var stradat ar 70% mazaku jaudu
Offline
HE9600
21. Apr 2017, 13:12 #134

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2059

Braucu ar: no*istu e36

Kaspich's ir atgriezies?
Offline
N53series
21. Apr 2017, 13:33 #135

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 173

Braucu ar: E60 LCI N53B30


21 Apr 2017, 13:11:39 @uldens1 rakstīja:

20 Apr 2017, 13:04:01 @kkas rakstīja:
nemaz nezināju, ka ūdenssūkņi mēdz būt elektriski.
kāds ieguvums?

driz ari eļļas sukņi bus elektriski,ieguvums ka var regulet jaudu,kad vajag mazak tad mazāk patere enerģiju,nah -20 grados suknim jamauc pilnā cukā ja var stradat ar 70% mazaku jaudu

nuu, jau no N54 ir elektriski kontrolēti eļļas sūkņi!
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 15:44 #136

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 993

Braucu ar: e39

Jo projām ļoti interesanta lasāmviela
Offline
N53series
21. Apr 2017, 16:23 #137

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 173

Braucu ar: E60 LCI N53B30


21 Apr 2017, 15:44:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Jo projām ļoti interesanta lasāmviela

Paldies! Censhos!
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips