Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 95 viesi un 59 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: N sērijas benzīna dzinēji (Kaspich)

AutorsZiņojums
riddler
27. Apr 2017, 14:35 #121

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 51650

Braucu ar: German Ferrari


27 Apr 2017, 13:43:56 @darknmy rakstīja:
Auto industrijas mērķis nav izveidot mašīnu, kas ies miljonu, bet izveidot mašīnu, kas ies 100.000km. :VAG: AIMLER: :BMW:


F1 tehnoloģijas sāk sasniegt parasto patērētāju, kur perfektais motors sabrūk uzreiz pēc gonkas (patērētāja gadijumā perfekts motors sabrūk pie 100 001km nobraukuma )

[ Šo ziņu laboja riddler, 27 Apr 2017, 14:37:20 ]



-----------------

Offline
Mixzzz
27. Apr 2017, 17:44 #122

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 861

Braucu ar: e34 spaini

Zb, tagad nākotnē būs jāpērk sūda dīzelis? Šitie jau problemātiskāki par dīzeļiem.
Offline
funkyasshit
27. Apr 2017, 18:03 #123

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 2899

Braucu ar: luķa E98


27 Apr 2017, 15:31:11 @N53series rakstīja:

27 Apr 2017, 13:18:06 @funkyasshit rakstīja:
Ir, ir tur alusils. Bet nedomāju, ka EU tā ir baigā problēma, ja brauc ar normālu eļļu, jo degviela mums EU ir tīra.


Es arii taa domaaju,liidz redzeeju 500km nobraukushas spraulas. Piedegumus nevareja atmiekskjeet pat pusstunda kjiimijaa + utraskanjaa. Un dzineejs bija redzeejis tikai Statoil/Neste.


Es izmēģināju katrā uzpildes stacijā liet benzīnu - Statoil, Neste un Lukoil. Pa bākai, vairākām, pētot motora darbību, patēriņu un savas izjūtas. E98 un E95 sajutu 0 šķirbu un arī patēriņš neizmainijās. Vissliktāk bija ar Statoil. Nez kāpēc pie silta motora un slodzē nebija tā asuma. Neste degviela kā degviela, nekas īpašs arī un pagaidām jau pusgadu leju gan DD, gan benzīnu Lukoil. Lielas, ka iet vislaidenāk, ekonomiskāk un arī degunam patīkama smarža tai degvielai. Krieviem laikam tā degviela tomēr ir laba.
Offline
funkyasshit
27. Apr 2017, 18:13 #124

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 2899

Braucu ar: luķa E98

Es 2 gadi tikai un vienīgi braucu ar E98 un tikai nesen uz E95 pārsēdos, tāpēc spriežu par atšķirību.
N53 arī USA nepārdeva, bet tas viss tikai sēra dēļ degvielā.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 27 Apr 2017, 18:14:35 ]

Offline
Mixzzz
27. Apr 2017, 18:18 #125

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 861

Braucu ar: e34 spaini


27 Apr 2017, 18:12:15 @N53series rakstīja:

27 Apr 2017, 17:44:03 @Mixzzz rakstīja:
Zb, tagad nākotnē būs jāpērk sūda dīzelis? Šitie jau problemātiskāki par dīzeļiem.


nu, ja - ka tik pa leeto kaut kaa uz priekshu, tad.. jaa, diizeli. M51 ar mehaanisko vadiibu. ideaals dzineejs!
Nu runa jau neiet par to...Ja mašīna ir neuzticama, bieži atrodas servisā un jāiegāž daudz nauda, tad es neteiktu, ka tā ir laba mašīna ne? Zb, vienk ka bmw vairāk koncentrējas uz kancerogēnajiem motoriem nevis uz benzīniekiem
Offline
RSAWorkshop
27. Apr 2017, 18:41 #126

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1391

Braucu ar: e39


27 Apr 2017, 18:24:33 @N53series rakstīja:

27 Apr 2017, 18:18:59 @Mixzzz rakstīja:

27 Apr 2017, 18:12:15 @N53series rakstīja:

27 Apr 2017, 17:44:03 @Mixzzz rakstīja:
Zb, tagad nākotnē būs jāpērk sūda dīzelis? Šitie jau problemātiskāki par dīzeļiem.


nu, ja - ka tik pa leeto kaut kaa uz priekshu, tad.. jaa, diizeli. M51 ar mehaanisko vadiibu. ideaals dzineejs!
Nu runa jau neiet par to...Ja mašīna ir neuzticama, bieži atrodas servisā un jāiegāž daudz nauda, tad es neteiktu, ka tā ir laba mašīna ne? Zb, vienk ka bmw vairāk koncentrējas uz kancerogēnajiem motoriem nevis uz benzīniekiem


nespried peec LV situaacijas. BMW ap 60% razho benziina dzineejus. jaa, man arii nepatiik tas shujmashiinu/turbo virziens [shii iemesla/arii delj neskatiiju F10 LCI kaa peerkamu], bet benziina dzineeji ir ljoti advanceeti.
ja mashiina maksaa paardesmit pakas, tad speeka agregaataa [kas ir auto svariigaakais mezgls] kaadu naudu ieguldiit - tas ir tikai normaali.
probleema ir ar apkalpojosho stafu - tas netiek liidzi [ne tikai LV]. ar laiku buus arvien jautraak.
jaa, na kolenke un pa 5chuku jaunos dzineejus [arii diizeljus] nesaremonteesi..
Teorētiski jau varētu tikt līdzi, daudz kas rīko dažādas apmācības, ir par brīvu, ir par samaksu, ir lētākas, ir kosmiskas cenas, gan jau arī BMW kaut ko rīko, protams par labu samaksu, tikai A. pat uz bezmaksas apmācībām īpaši neviens negrib iet, jo tā vietā var apmainīt golfam bremzes, pofig, ka nepareizi. B. Uz maksas, un pat dārgas maksas apmācībām vai nu firmas ekonomē un nesūta, jo kaut ko māk tāpat, vai pat uz dārgu apmācību negrib darbinieki iet un ja aiziet, tad nevis mācās, bet baksta telefonu vai hvz ko citu dara, lai tikai nosistu laiku.

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
darknmy
01. May 2017, 12:29 #127

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 599

Braucu ar: 325d e91, 318i e90

Jā. Lukoil agrāk bija laba un kvalitātīva degviela, bet vai jūs mucā dzīvojat? Lukoil 2016. bija pārdots un tagad tur ir tas pats statoil, kurši, virši un LN.

Ar N53 braukt būtu jauki, bet atrast BMW ar benzīnu ir nāve

[ Šo ziņu laboja darknmy, 01 May 2017, 12:30:33 ]

Online
bmwaddict
01. May 2017, 13:29 #128

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 4761

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 Apr 2017, 15:33:49 @N53series rakstīja:
Ne gluzhi. Vnk,neko neremonteejot,peec 100kkm tas dzineejs pietuvojaas ieprieksheejai paaudzei. Peec 200kkm paarveershaas par M54,peec 300kkm jau tuvojaas M20.


Ee, a kas vainas M54/M52TU? tad par ko paarveershas M54 peec 300kkm? Nezinu man ir eksemplaars E46 station wagon ko es iehavoju pa leeto 5 gadus apakalj neejohu (nu tur siikums) ar apmeeram 350k km (200k juudzes) pulkstenii ar domu ka druksu pabraukshu kameer panjemshu ko jaunaaku un shito atstashu kaa backup car tipa saimnieciibas auto etc bet tas tik labi brauc ka braucu ar to joprojaam un nu jau driiz buus 500k km bet auto pat eljlju neeed. Nu protams esmu nomainiijis bliivsleegus bet tas ir norm nolietojums. Ja BMW taa razhotu savus jaunos dzineejus kaa razhoja M52TU/M54 tad arii es gribeetu iekjert N53. Bet bembistiem tagad ir druksu interesantaakas probleemas saradushaas tur kjeedes dilst pie 150k km un jaatur roka uz pulsu bez maz vai jaasleedz INPA klaat katru riitu un ar triicoshaam rokaam jaaskataas vai tik kautkas nav sbojaajies. Viss jau buutu labi ja KVALITAATE nesuukaatu. Neenu ok stratified charge ir tieshaam delikaata lieta un jo taalaak ejam jo vairaak viss kljuust atkariigs arii no degvuielas kvalitaates. Bet taapat. Par M54 reliability modernie bembisti var tikai sapnjot.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 01 May 2017, 13:41:45 ]

Offline
HE9600
01. May 2017, 14:15 #129

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2069

Braucu ar: no*istu e36

nu ar kvalitāti visiem vāciešiem tagad ir čābīgi. pie aprēķiniem ir piestrādāts ar vācu pedantisma pieeju, tb viss ir precīzi, auto iztur pagarināto (ja tādu piedāvā) garantiju un čau.
nu nebūs, nebūs mums vairs auto, kas ripos padsmit gadus viecot tikai apkopes, ik pa laikam pamainot kādu pārdesmit eur vērtu piekares mezglu. :e36: :e46:

p.s. kaspich, tava brāļa ex e30 tourings cik zinu vēljoprojām ripo. Tas m40 vēljoprojām kategoriski atsakās mirt. Tam auto tūlīt būs 30 gadi, bet mani māc aizdomas, ka reāli pamērot NOx/hc/co tas izkabinās vidējo vulgaris n53 ar 2xxk km uz tāfeles.

[ Šo ziņu laboja HE9600, 01 May 2017, 14:29:20 ]

Offline
darknmy
03. May 2017, 11:10 #130

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 599

Braucu ar: 325d e91, 318i e90

N46, patēriņš 8-9l, neraustās, iet normāli.

Cik noprotu, tad par valvetronicu jāuztraucās, ja sāk raustīties un neiet?

Online
josi
03. May 2017, 11:23 #131

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1797

Braucu ar: E87 118iA ’07

Varbūt tas jau tagad strādā avārijas režīmā?
Apskatīes režīmu ar INPA/DIS, bet tā arī tajā tas iet tikpat labi un bez raustīšanās, tikai patēriņš par kādu litru lielāks.
Offline
darknmy
03. May 2017, 11:24 #132

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 599

Braucu ar: 325d e91, 318i e90

kamēr iet normāli, tikmēr atslābstu?

kur vispār skaitās normāli griezties ar benzīna dzinējiem?

nav avārijas režīmā. drošvien sieva gāzi nemāk dot uzsākot

[ Šo ziņu laboja darknmy, 03 May 2017, 11:25:04 ]

Online
d-str
10. May 2017, 14:31 #133

Kopš: 24. Apr 2012

Ziņojumi: 39

Braucu ar:

whut that?


10 May 2017, 13:29:37 @N53series rakstīja:


pirmā testa mikropartija drīz dosies uz montāžu.
Offline
HiJaCKeR
10. May 2017, 15:38 #134

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1961

Braucu ar: BMW E90 330i

Forši
Offline
cipargalva
10. May 2017, 15:55 #135

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 2335

Braucu ar: quattro

Kur PCB sūtīji, ja nav noslēpums?
Offline
funkyasshit
12. May 2017, 21:38 #136

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 2899

Braucu ar: luķa E98

A kāds beigās ir verdikts par motoriem? Kurš, skatoties, uz E90 ir normālākais izskatot visus motorus? DD savas vainas, benzīniem mistiska buršanās. Kurš tad no benzīniem vislabākais price/performance? N53, N52? Mazie 4 podi?
Pcb atrisisinās daļu no problēmām, bet tas jau nav viss, būsim reāli.
Offline
funkyasshit
12. May 2017, 22:04 #137

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 2899

Braucu ar: luķa E98

Price/performance ir jaudas/ekonomijas/ieguldīto līdzekļu attiecība. Tas nenozīmē max lēti un max labi, bet gan izmaksas pret ieguvumu. Huļe tad nebrauc ar N62? Piķis par īsu vai tomēr ar galvu saproti, ka pašam vieglāk, ērtāk un finansiāli izdevīgāk ir braukt ar N53?
Offline
RSAWorkshop
16. May 2017, 13:35 #138

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1391

Braucu ar: e39

Man šķiet, ka viņi ne par ko īsti nav informēti E39 ar FL lukturiem un xenon negribēja laist cauri, jo redz tajā gadā tādi lukturi ar xenon neesot bijuši, esot bijuši citi, pofig, ka viss bija funkcionējošs, stars ideāls

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
dsks
16. May 2017, 13:54 #139

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 44

Braucu ar:

viens otrs jau ir informēts ... attiecībā uz manējo bija teksts - ar bembjiem tā dažreiz esot ... bet bez aizrādījumiem, ka kaut kas ne tā ...
Offline
HiJaCKeR
16. May 2017, 16:11 #140

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1961

Braucu ar: BMW E90 330i


16 May 2017, 13:07:57 @N53series rakstīja:
TA staciju darbinieki nav iipashi informeeti par N43/N53 sērijas dzineeju darbiibas iipatnibaam, attieciigi, var sanaakt cirks.

Noteikumi par TA,
805.2. Veicot CO kontroli transportlīdzekļiem, kas pirmo reizi reģistrēti pēc 2001. gada 1. janvāra, λ vērtībai pie paaugstinātiem brīvgaitas kloķvārpstas apgriezieniem (2000–3000 min–1) jābūt robežās ±0,03 no vērtības, kuru noteicis transportlīdzekļa izgatavotājs.

saskanjaa ar TIS [kas paredzeets TA stacijaam], N43/N53 dzineejiem Lambda var buut robezhaas 1..4, nevis 1.00 kaa parastiem dzineejiem.

attieciigi, ja peeksnji TA darbinieks saak mekleet caurumus izpuuteejaa, vai liek 2 par atgaazeem [reaali tuksgaitaa Lambda buus ap 2.0, ja dzineejam viss kaartiibaa], jaasauc mainjas vecaakais, internaatos jaameklee [ir novelkams] TIS dokuments - jaalec kaskjii, vaardu sakot.

N52 arī tā var būt, ka CO pie pārbaudes ir dažāds?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips