Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Rolzs
06. Jun 2017, 12:31 #141

Kopš: 02. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 67

Braucu ar: 320d E46


06 Jun 2017, 12:23:17 @josi rakstīja:
Un īpaši nemeklējot sev datorā redzu IPS priekš MSD85 un MED17 - tie, iespējams, nāk no INPA FXX arhīva, kuru uztur viens attiecīgajos forumos labi zināms biedrs.



Iemet to MSD85.IPS kautkur failapmaiņā, jāpaskatās kas tur iekšā.
Offline
josi
06. Jun 2017, 12:54 #142

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW

Te būs:
Links
Offline
josi
13. Jun 2017, 21:37 #143

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW

Vai esi pētījis, ko N53 dzinējam dod +DIRU opcija ?
Cik noprotams, tad ar to iekš DME tiek šūta iekšā cita firmware, kurā ir kaut kas uzlabots saistībā ar neviemērību aukstam dzinējam?
Offline
kexxx
26. Jun 2017, 17:12 #144

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11515

Braucu ar:


26 Jun 2017, 17:05:59 @N53series rakstīja:
http://n53series.blogspot.com/2017/06/n43-profi...tiska-apkop.html

Arī šādi var apkopt savu BMW. Atvainojos, ja traumēšu lietoto riepu, izdevīgākā tarifa, gāzes cienītāju topiku entuziastus.



"Secinot, ka vainīgi ir vārstu blīvslēgi (kas palikuši pavisam ''kokaini''), dzinēja galva tiek noņemta, nostrūklota, visi elementi - notīrīti."


vai tas ir viss, kas tika darīts, pirms lasīt galvu kopā?

[ Šo ziņu laboja kexxx, 26 Jun 2017, 17:12:55 ]

Online
smudo
26. Jun 2017, 19:04 #145

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3510

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Cik lasīts, tad šāda vārstu apaugšana ar piedegušu eļļu ir gandrīz visu tiešās iesmidzināšanas dzinēju konstruktīva īpatnība, jo jebkurš blīvslēgs 100% eļļu nesavāks no vārsta un tā kā uz vārsta tiešā veidā nenonāk degviela, tad pamazām tā eļļa piedeg. Citiem auto ražotājiem pat ir servisa grāmatā ieteikts ik pēc noteikta km daudzuma pārbaudīt vārstu stāvokli un veikt tīrīšanu pie nepieciešamības.
Offline
RSAWorkshop
28. Jun 2017, 10:31 #146

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


26 Jun 2017, 19:42:54 @N53series rakstīja:

26 Jun 2017, 19:04:09 @smudo rakstīja:
Cik lasīts, tad šāda vārstu apaugšana ar piedegušu eļļu ir gandrīz visu tiešās iesmidzināšanas dzinēju konstruktīva īpatnība, jo jebkurš blīvslēgs 100% eļļu nesavāks no vārsta un tā kā uz vārsta tiešā veidā nenonāk degviela, tad pamazām tā eļļa piedeg. Citiem auto ražotājiem pat ir servisa grāmatā ieteikts ik pēc noteikta km daudzuma pārbaudīt vārstu stāvokli un veikt tīrīšanu pie nepieciešamības.


jaa, bet te beedu ieleja bija tieshi izpluudes vaarstiem
Un tīrīšanu veic ar abrazīva strūklu neņoņemot galvu un neizņemot vārstus, tikai noņemot ieplūdes kolektoru

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
RSAWorkshop
28. Jun 2017, 10:41 #147

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tā jau būtu ideāli, bet cik saprotu, tad tie vārsti apaug biežāk nekā sadilst vadīklas, gan jau tāpēc arī friči izdomāja, ka iztīrīt var nenoņemot pauri

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
bmwaddict
28. Jun 2017, 10:44 #148

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


28 Jun 2017, 10:31:58 @RSAWorkshop rakstīja:
Un tīrīšanu veic ar abrazīva strūklu neņoņemot galvu un neizņemot vārstus, tikai noņemot ieplūdes kolektoru

un kur tad paliek tas abrazīvs pēc tam? noteikti ka kautkādi sīkumi tur paliek un tad var saskrāpēt vārstam darba virsmas...

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 Jun 2017, 10:44:57 ]

Offline
RSAWorkshop
28. Jun 2017, 10:46 #149

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Vispār jau man personīgi labāk patīk RAPID vadīklas, nebojā galvu pārpresējot un ir precīzākas nekā parastās vadīklas un mazāk dilst

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
RSAWorkshop
28. Jun 2017, 10:52 #150

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nu tas jau bija domāts pie noteikuma kad ar blīvslēgiem viss ok

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
kkas
28. Jun 2017, 10:54 #151

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8871

Braucu ar: zviedru ledusskapi


28 Jun 2017, 10:39:08 @N53series rakstīja:

28 Jun 2017, 10:31:58 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Jun 2017, 19:42:54 @N53series rakstīja:

26 Jun 2017, 19:04:09 @smudo rakstīja:
Cik lasīts, tad šāda vārstu apaugšana ar piedegušu eļļu ir gandrīz visu tiešās iesmidzināšanas dzinēju konstruktīva īpatnība, jo jebkurš blīvslēgs 100% eļļu nesavāks no vārsta un tā kā uz vārsta tiešā veidā nenonāk degviela, tad pamazām tā eļļa piedeg. Citiem auto ražotājiem pat ir servisa grāmatā ieteikts ik pēc noteikta km daudzuma pārbaudīt vārstu stāvokli un veikt tīrīšanu pie nepieciešamības.


jaa, bet te beedu ieleja bija tieshi izpluudes vaarstiem
Un tīrīšanu veic ar abrazīva strūklu neņoņemot galvu un neizņemot vārstus, tikai noņemot ieplūdes kolektoru


jaa, bet var nocelt galvu, paarbaudiit visu vaarsu hermeetiskumu, paarmeeriit vadiklu izdilumu, notiiriit arii virzuljus, paarmeeriit chaulu izdilumu, smuki piesliipeet vaarstus, un - kad viss tieshaam ir chotko, likt kopaa.
sho gan standarta lietotajs nedara, jo daaaargi.

un tas tev liekas normāli jaukt un pārjaukt ikdienas auto? tādā vācijā kurš to darīs? atdos auto uz utilizāciju.
pats kko pļūti par vācu kvalitāti, bet patiesībā kko sipies un izgudro velosipēdu no jauna. būtu labāk braucis uz vāciju un developējis normālas lietas.
Offline
bmwaddict
28. Jun 2017, 10:55 #152

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


28 Jun 2017, 10:49:32 @riddler rakstīja:

Tas kas tur uzdeg konstruktīvo īpatnību dēļ ir sīkums. Savukārt to sūdu slāni no piecepušās eļļas jau nekas civilizēts nost neņem.

Interneta gudrīši...



Berryman Chem-Dip - sitas njem visu. Iemeercu virzuljus un vaarstus un peec 48h vienk ar birsti nomazgaaju visus meeslus nost.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 Jun 2017, 10:56:19 ]

Offline
funkyasshit
28. Jun 2017, 10:59 #153

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Ultraskaņas tīrīšana?
Offline
RSAWorkshop
28. Jun 2017, 11:01 #154

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nav tā, ka tā ķīmija noēd arī virzuļu pārklājumu? No manis viens nesen pirka v8 virzuļu komplektu, sūdzējās, ka iemērca ķīmijā un nonāca kkāds slānis nost un iegrābās uz 1600eur par virzuļiem

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
RSAWorkshop
28. Jun 2017, 11:06 #155

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


28 Jun 2017, 11:03:06 @riddler rakstīja:
Mūsdienu dzinējiem - 150k km un basta jāmaina viņi tiem dzinējiem darba temperatūra ir par 15-20 grādiem augstāka bet blīvslēgu materiāli ir praktiski tie paši no m20/m50 laikiem un viņi vnk netur ilgāk. Naturāli izcepas. 200 250k m50 m52 ir pajaukti vaļā un tiem reizēm vārstu gumijas vel bija mīkstas. Šitiem visiem kā vienam izkaltuši kā cieta plastmasa. Konkrētajā Kaspicha piemērā auto bija 129k km (iespēams protams notīts) tāpat bija viens lv e90 ar īstiem 110 k un n45 dzinēju (lv mašīna) un tas pats stāsts. A par cik praktiski lielākā daļa pie mums nonāk ar 200k+ tad tā ir vnk loģiska pirmā apkope ar ķēdēm kopā. Ja protams negribas negaidītu un dārgu gemaroju.
Jā, tieši par šito ar audžutēvu diskutējām, ka temperatūra augšā, bet blīvju un blīvslēgu materiāls nav mainījies un, ka vispār tie motori sāk izskatīties pēc 1x lietojamiem

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
bmwaddict
28. Jun 2017, 11:09 #156

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


28 Jun 2017, 11:01:51 @RSAWorkshop rakstīja:
Nav tā, ka tā ķīmija noēd arī virzuļu pārklājumu? No manis viens nesen pirka v8 virzuļu komplektu, sūdzējās, ka iemērca ķīmijā un nonāca kkāds slānis nost un iegrābās uz 1600eur par virzuļiem


mm par virzuljiem neesmu dzirdeejis varbuut eksistee kautkaadi paarklaajumi iipashie, maneejie stock M54 virzulji peec peldes tajaa kjiimijaa spiizh un laistaas, vaarsti nu tur drusku varbuut pacietiigaak jaapakasa shur tur bet arii visi piliigi tiiri. bet karburatoru paarklaajumus gan tas verkjis var sachakareet, lai gan rakstiits ka carburetor cleaner tomeer karburatorus ar dihromaata aizargpaarklaajunu tur iekshaa baaz nevajag, man jau sanaca sachakareetu labu karbikji...
Offline
RSAWorkshop
28. Jun 2017, 11:14 #157

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jā, to noteikti izstrādāja gadiem un vesels bars, bet nav īsti skaidrs kāpēc neizmanto citu gumijas materiālu, tajā pašā laikā industriālajai tehnikai un militārajai tādu problēmu nav

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
RSAWorkshop
28. Jun 2017, 11:15 #158

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


28 Jun 2017, 11:12:24 @N53series rakstīja:

28 Jun 2017, 11:09:27 @bmwaddict rakstīja:

28 Jun 2017, 11:01:51 @RSAWorkshop rakstīja:
Nav tā, ka tā ķīmija noēd arī virzuļu pārklājumu? No manis viens nesen pirka v8 virzuļu komplektu, sūdzējās, ka iemērca ķīmijā un nonāca kkāds slānis nost un iegrābās uz 1600eur par virzuļiem


mm par virzuljiem neesmu dzirdeejis varbuut eksistee kautkaadi paarklaajumi iipashie, maneejie stock M54 virzulji peec peldes tajaa kjiimijaa spiizh un laistaas, vaarsti nu tur drusku varbuut pacietiigaak jaapakasa shur tur bet arii visi piliigi tiiri. bet karburatoru paarklaajumus gan tas verkjis var sachakareet, lai gan rakstiits ka carburetor cleaner tomeer karburatorus ar dihromaata aizargpaarklaajunu tur iekshaa baaz nevajag, man jau sanaca sachakareetu labu karbikji...


pag, iz logjikas - virzuljus tak [arii] normaali noeed. kas tad tas vareetu buut par paarklaajumu, ko kjimija noeestu? iespeejams, vnk oksiida kartinja - nekaads ieberziens, vnk liek iekshaa, un nooksideesies no jauna!
To gan nezinu, tas bija m62 motoram un sūdzējās, ka ar kkādu ķīmiju sabojāja virzuļus, var jau būt, ka tiešām nonāca oksīds

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
bmwaddict
28. Jun 2017, 11:23 #159

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


28 Jun 2017, 11:17:45 @N53series rakstīja:
bet taads ir dziives temps. arii shajaa industrijaa. ar kaartu pieaudzis, salizinot, piem., ar 70., 80tajiem..
peec 10 gadiem mees visi vnk sedeesim kaa daarzenji, un kaut kaadi hibridauto muus pilotees..


tāpēc taupiet savas E36 klasikas nebūs vairs misfires ko diagnosticēt, nebūs degvielas smacuks motortelpā jo degvielas sļaukai sācis spiest garām, nekā tāda vairs nebūs.. tikai boring trolejbusi. pat sauli uzgriezt neļaus. nākote sux.
Offline
abyss
28. Jun 2017, 11:28 #160

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7908

Braucu ar: e39 523

Būs žēl poweristus apbēdināt, bet ražotājus un tos, kuri pērk jaunas mašīnas galīgi neinteresē, kas notiek ar to mašīnu pēc 5gadiem vai 200k. Galvenais, lai pirmajam īpašniekam labi kalpo, tad dosies pie dīlera un pirks nākošo 0. Kamēr otrais pircējs, teiks, ka pēdējais sūds, vairs nekad nepirks, utt. Un tad nopērk lietotu škoda, kur viss stīgā būs līdz 400-500k km. Bet tikmēr BMW jau pārdevis par vienu vienību vairāk.
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4