Online
Pašreiz BMWPower skatas 121 viesi un 33 registreti lietotaji.
|
Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS, apsaukāšanās utt.
Autors | Ziņojums |
Modrs | |  Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 9923
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Autotransformatora tipa derēs? Tur jau varētu provēt piedzīt daudz maz max V, pēc kuriem tad arī A pielāgotos.
Un ja jā, tad izejā nevajag kādu dūšīgu elektrolītisko kondensatoru pulsāciju remdēšanai?
man garāžā ir šāds te. Varu teikt tikai tos labākos vārdus.
[ Šo ziņu laboja Modrs, 22 Feb 2021, 18:13:43 ] | Offline | | |
cipargalva | |  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 4765
Braucu ar: quattro
| Pizdec, domāju, ka esmu vienīgais, kuram šāda relikvija saglabājusies. 
Fāters gan nesen pamanījās nokurināt.  [ Šo ziņu laboja cipargalva, 22 Feb 2021, 19:05:21 ] | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 3498
Braucu ar: cieņu
| Nu stulbi sanāk ar intiģento lādētāju nenoņemot aķi nevar normāli salādēt, bet noņemot un lādējot atkal dati nepareizi būs Nav variants,lai vilks paēdis un kaza dzīva noņemt aķi, uzlādēt ar inteliģento lādētāju un pēc tam vienkārši uzliekot atpakaļ caur istu piereģistrēt akumulatora maiņu,tā teikt restartēt to pasākumu?[ Šo ziņu laboja Mikels, 22 Feb 2021, 19:48:49 ] | Offline | | |
|
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 544
Braucu ar:
| Es jau tā baigi skaļi negribu bļaut, bet kāds nav iedomājies paņemt kādus mazos elektromontieru krokodilvadiņus, kādus es piemēram izmantoju, kad kautko laboju.
Vopšem paņemam hotj be mazu ka tik pielādētu Akumulatoru, saslēdzam ar krokšiem + ar + un - ar -, tad , kad tas izdarīts un ir pārliecība, ka ir stabils kontakts , tad esošo tukšo aķi var atvienot, tam atvienojot vienu (abas nemaz nevajag) klemmi, teiksim zemējumu jeb -.
Tad, kad tas izdarīts, tad tukšo patstāvīgo aķi pieslēdz pie dajebkāda kāds jums ir mīļākais lādētāja, kamēr auto pats tik cik tam izsklēgtam atmiņas saglabāšanai vajag paliek uz otru aķīti.
Problēma atrisināta netā?
Bloki būs mierīgi nekas nepisīsies, jo auto sēdēs uz stabiliem 12V no rezerves aķa, kamēr īstais lādēsies tā, ka tauki tek.
[ Šo ziņu laboja maasters, 22 Feb 2021, 19:43:25 ] | Online | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3421
Braucu ar: BMW E90 330i
|
22 Feb 2021, 19:41:21 @maasters rakstīja:
Es jau tā baigi skaļi negribu bļaut, bet kāds nav iedomājies paņemt kādus mazos elektromontieru krokodilvadiņus, kādus es piemēram izmantoju, kad kautko laboju.
Vopšem paņemam hotj be mazu ka tik pielādētu Akumulatoru, saslēdzam ar krokšiem + ar + un - ar -, tad , kad tas izdarīts un ir pārliecība, ka ir stabils kontakts , tad esošo tukšo aķi var atvienot, tam atvienojot vienu (abas nemaz nevajag) klemmi, teiksim zemējumu jeb -.
Tad, kad tas izdarīts, tad tukšo patstāvīgo aķi pieslēdz pie dajebkāda kāds jums ir mīļākais lādētāja, kamēr auto pats tik cik tam izsklēgtam atmiņas saglabāšanai vajag paliek uz otru aķīti.
Problēma atrisināta netā?
Bloki būs mierīgi nekas nepisīsies, jo auto sēdēs uz stabiliem 12V no rezerves aķa, kamēr īstais lādēsies tā, ka tauki tek.
cik saprotu nē. IBS dati būs nepareizi. | Online | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 544
Braucu ar:
| kapēc lai viņi būtu nepareizi ? tas viss tiek darīts pie izslēgta auto, kas jau "guļ", es aju nerunāju par gadījumu, kur auto aķis tā nosēdināts ka pat bez slodzes uz klemmēm nav 12v.
Nu lai kaspichs palabo, neesu tik ļoti iedziļinājies tajās BMW lietās, bet nu var jau vienam krokodilam ielikt virknē reostatu lai sklēdzot klāt papildus aķi nav nekādi mazi sprakšķi utt. un tad kad pieslēgts lēnām uzgriez līdz galam un tev ir 12v tāpat kā bija. Tik gudra es nedomāju ka tā mērījumu shēma varētu būt, ka viņa pie vieniem un tiem pašiem 12 voltiem, pie nosacījuma, ja nav bijuši pārtraukumi vai dzirksteļošaa, ka spētu "saost" atšķirību no kurienes tie 12v nāk.
Ja nu vienīg un te kaspich drošvien palabos, ja nu vienīg viņs nemēra to aķa pretestību utt arī auto esot izslēgtam un guļot?
ja tā, tad dirsā mati | Online | | |
Alkaans | |  Kopš: 14. Nov 2011
Ziņojumi: 558
Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC
|
21 Feb 2021, 12:58:55 @Angelz rakstīja:
20 Feb 2021, 15:57:07 @Alkaans rakstīja:
Viss safe, uzliku valeo 599101, kļūdas ne par ko nav, ne bsd, ne arī kas cits. Voltāža turās 14.8V, pat stabilāk kā ar veco oem. Izmaksas 38€ un 15min darbs paldies kaspič, šoreiz tu kļūdījies ar savu - oem tikai, viss cits sūds 
Nekļūdījās Kaspars bet gan tu!
Kad tev saka cilvēki ar pieredzi, kā rīkoties pareizi, jo tev pašam poņa ir ļoti virspusēji, bet tev ir mode neklausīties bet dzīt savu "taisnību" līdz aplauzties.. Tad kāda jēga ko jautāt? Turpini tālāk kāpt uz grābekļiem! 
Pareizi BMW a/m strādā tikai un vienīgi OEM voltāžas regulētājs! Abos gadījumos ražotājs ir viens bet rezultāti atšķirīgi.
Universālais Valeo voltāžas regulētājs BMW automašīnās strādās nekorekti, avārijas režīmā.
Skaidrot tev, kas kā strādā un kāpēc, ir lieks laika tēriņš, jo tu tāpat nesapratīsi detaļas.
Tieši tāds pats scenārijs ir ar vairākām detaļām, piemēram eļļas kvalitātes/līmeņa devēju.
Kapēc es kļūdijos? Kaspars teica ka avārijas režīmā lādē 14.3v vienmēr. OEM komunicē caur BSD līniju, un dod voltāžu pēc vajadzības. Tas ka Kaspars uzskata ka visi valeo ir universālie ir galīgi garām. Ieraksti kautvai kādā katalogā valeo, un tur izleks kaudze ar viņiem un katram savs kods. Kapēc tu domā ka Valeo nevarētu uzražot priekš bmw kas komunicē normāli kā OEM? Jūs tur visi strādājat ka zinat ko viņi ražo un ko nē? Kaspars savā blogā visu aprakstīja ko dara universālie. Kā jau teicu, man lādē ar 14.8V, kļūdu pa bsd līniju, sensoriem, kvēlsvecēm nav. Viss strādā kā vajag. Ja jums pieredze tik slikta ar tiem regulatoriem, tās jau jūsu problēmas. Man viss ok. To pašu varu teikt pa citiem kas ir uzlikuši Valeo aftermarket  | Offline | | |
Alkaans | |  Kopš: 14. Nov 2011
Ziņojumi: 558
Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC
|
22 Feb 2021, 19:51:10 @maasters rakstīja:
kapēc lai viņi būtu nepareizi ? tas viss tiek darīts pie izslēgta auto, kas jau "guļ", es aju nerunāju par gadījumu, kur auto aķis tā nosēdināts ka pat bez slodzes uz klemmēm nav 12v.
Nu lai kaspichs palabo, neesu tik ļoti iedziļinājies tajās BMW lietās, bet nu var jau vienam krokodilam ielikt virknē reostatu lai sklēdzot klāt papildus aķi nav nekādi mazi sprakšķi utt. un tad kad pieslēgts lēnām uzgriez līdz galam un tev ir 12v tāpat kā bija. Tik gudra es nedomāju ka tā mērījumu shēma varētu būt, ka viņa pie vieniem un tiem pašiem 12 voltiem, pie nosacījuma, ja nav bijuši pārtraukumi vai dzirksteļošaa, ka spētu "saost" atšķirību no kurienes tie 12v nāk.
Ja nu vienīg un te kaspich drošvien palabos, ja nu vienīg viņs nemēra to aķa pretestību utt arī auto esot izslēgtam un guļot?
ja tā, tad dirsā mati
Loģiski ka viņš mēra arī guļot, kā tad var atslēgt patērētājus uz KL_30, un iemest high battery discharge | Offline | | |
Lafter  | |  Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 23368
Braucu ar: wv
| Ja, nu vēl kādam liek likt trafu. 95% ražotāju lielajiem lādētājiem ir opcija. Sazvaniet ražotāju un saņemsiet mazu pdf failu 
Ietaupīsiet apmēram 5k euro.[ Šo ziņu laboja Lafter, 23 Feb 2021, 00:25:42 ]
----------------- Diplomātija - māksla kādam iedirst dvēselē tā, lai viņam mutē paliktu
viegla meža ogu garša. | Offline | | |
Nixx | |  Kopš: 20. Apr 2017
Ziņojumi: 2269
Braucu ar:
|
23 Feb 2021, 00:24:01 @Lafter rakstīja:
Ja, nu vēl kādam liek likt trafu. 95% ražotāju lielajiem lādētājiem ir opcija. Sazvaniet ražotāju un saņemsiet mazu pdf failu 
Ietaupīsiet apmēram 5k euro.
Tas bija mans pirmais padoms  | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 3325
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Feb 2021, 22:26:44 @Alkaans rakstīja:
21 Feb 2021, 12:58:55 @Angelz rakstīja:
20 Feb 2021, 15:57:07 @Alkaans rakstīja:
Viss safe, uzliku valeo 599101, kļūdas ne par ko nav, ne bsd, ne arī kas cits. Voltāža turās 14.8V, pat stabilāk kā ar veco oem. Izmaksas 38€ un 15min darbs paldies kaspič, šoreiz tu kļūdījies ar savu - oem tikai, viss cits sūds 
Nekļūdījās Kaspars bet gan tu!
Kad tev saka cilvēki ar pieredzi, kā rīkoties pareizi, jo tev pašam poņa ir ļoti virspusēji, bet tev ir mode neklausīties bet dzīt savu "taisnību" līdz aplauzties.. Tad kāda jēga ko jautāt? Turpini tālāk kāpt uz grābekļiem! 
Pareizi BMW a/m strādā tikai un vienīgi OEM voltāžas regulētājs! Abos gadījumos ražotājs ir viens bet rezultāti atšķirīgi.
Universālais Valeo voltāžas regulētājs BMW automašīnās strādās nekorekti, avārijas režīmā.
Skaidrot tev, kas kā strādā un kāpēc, ir lieks laika tēriņš, jo tu tāpat nesapratīsi detaļas.
Tieši tāds pats scenārijs ir ar vairākām detaļām, piemēram eļļas kvalitātes/līmeņa devēju.
Kapēc es kļūdijos? Kaspars teica ka avārijas režīmā lādē 14.3v vienmēr. OEM komunicē caur BSD līniju, un dod voltāžu pēc vajadzības. Tas ka Kaspars uzskata ka visi valeo ir universālie ir galīgi garām. Ieraksti kautvai kādā katalogā valeo, un tur izleks kaudze ar viņiem un katram savs kods. Kapēc tu domā ka Valeo nevarētu uzražot priekš bmw kas komunicē normāli kā OEM? Jūs tur visi strādājat ka zinat ko viņi ražo un ko nē? Kaspars savā blogā visu aprakstīja ko dara universālie. Kā jau teicu, man lādē ar 14.8V, kļūdu pa bsd līniju, sensoriem, kvēlsvecēm nav. Viss strādā kā vajag. Ja jums pieredze tik slikta ar tiem regulatoriem, tās jau jūsu problēmas. Man viss ok. To pašu varu teikt pa citiem kas ir uzlikuši Valeo aftermarket 
Žandra klasika - gluži kā ar Angelz un HUD kodēšanu... Sākumā: eu veči palīdziet - pēc laiciņa: jūs visi lohi a es gudrs...un pa lēto. 
| Offline | | |
Usins | |  Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3453
Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd
| Paldies, Kaspich, par lādēšanu.
Kā saprotu, problēma ir tikai ar auto kuri "patvaļīgi mostas"
Un otra problēma, ka patērētāju kaudze var nograut
gudrā lādētāja mērīšanas algoritmu arī auto bez "power management"?
Bet skatoties no otra gala - pievienoju lādētāju un vēroju un no rīta skatos, ja spriegums audzis atbilstoši lādētāja algoritmam - viss, ok.
Attēls piemēram ar pamirušu aķi. Tādēļ uzreiz pārslēdzās uz 0,8A režīmu. Iekšējā pretestība ap 90mOhm. Ja kādam Mārupes apkaimē ir desulfators labprāt aizņemšos eksperimentam.
Cik esmu lasījis tā arī nesapratu kādi ir optimālie in/out pulsi un frekvence desulfatizācijai.
[ Šo ziņu laboja Usins, 23 Feb 2021, 10:01:38 ] | Offline | | |
DM-101 | | Kopš: 06. Oct 2019
Ziņojumi: 3999
Braucu ar:
| es iisti nesapratu visu to fabulu/ciparus bildee, bet idejiski:
ja Tev ir 75Ah akjis. Gandriiz tuksh. Njemot veeraa suudigu lietderiibu [pajaatam akjim uzlaadei taa var but pat tikai 75..80%], Tev akji iekshaa jaadabuu 60..70Ah.
Ja Tu laade ar 0.8A, tas buutu jaadara 4 pilnas dienas.
Savukaart, ja Tu ar 3/0.8A paturi pa nakti, iekshaa akjii tu esi dabuujis.. da neko. Attieciigi - ja automaats aizgaaja uztureeshanas rezhiimaa - reaalaa akja ietilpiiba ir palikusi 1/10 no vajadziigaas.
Manuaaalajam laadeetaajam taadaa zinjaa tu vari tos 0.8A mochiit iekshaa pat pie lielaaka U. Aktivizeet plaaksnju dziljaakos sljaanjus. no 10% izspiest 20% ietilpiibas.
Ar to desulfateeshanu.. Bija laiks, kad akju jomaa darbojos. Bija arii eksperimenti. Rezultaats - neparedzams. Cik akju, tik scenaariju. Es tai teemai pieliku punktu, jo garanteets rezultaats nav iespeejams. Bakstiities ar pusnospraagushiem suudiem.. Jaa, saprotu, visaadiem kraaveejiem akji daargi, bet.. danuna.
| Offline | | |
DM-101 | | Kopš: 06. Oct 2019
Ziņojumi: 3999
Braucu ar:
|
23 Feb 2021, 09:48:28 @sys9291 rakstīja:
22 Feb 2021, 22:26:44 @Alkaans rakstīja:
21 Feb 2021, 12:58:55 @Angelz rakstīja:
20 Feb 2021, 15:57:07 @Alkaans rakstīja:
Viss safe, uzliku valeo 599101, kļūdas ne par ko nav, ne bsd, ne arī kas cits. Voltāža turās 14.8V, pat stabilāk kā ar veco oem. Izmaksas 38€ un 15min darbs paldies kaspič, šoreiz tu kļūdījies ar savu - oem tikai, viss cits sūds 
Nekļūdījās Kaspars bet gan tu!
Kad tev saka cilvēki ar pieredzi, kā rīkoties pareizi, jo tev pašam poņa ir ļoti virspusēji, bet tev ir mode neklausīties bet dzīt savu "taisnību" līdz aplauzties.. Tad kāda jēga ko jautāt? Turpini tālāk kāpt uz grābekļiem! 
Pareizi BMW a/m strādā tikai un vienīgi OEM voltāžas regulētājs! Abos gadījumos ražotājs ir viens bet rezultāti atšķirīgi.
Universālais Valeo voltāžas regulētājs BMW automašīnās strādās nekorekti, avārijas režīmā.
Skaidrot tev, kas kā strādā un kāpēc, ir lieks laika tēriņš, jo tu tāpat nesapratīsi detaļas.
Tieši tāds pats scenārijs ir ar vairākām detaļām, piemēram eļļas kvalitātes/līmeņa devēju.
Kapēc es kļūdijos? Kaspars teica ka avārijas režīmā lādē 14.3v vienmēr. OEM komunicē caur BSD līniju, un dod voltāžu pēc vajadzības. Tas ka Kaspars uzskata ka visi valeo ir universālie ir galīgi garām. Ieraksti kautvai kādā katalogā valeo, un tur izleks kaudze ar viņiem un katram savs kods. Kapēc tu domā ka Valeo nevarētu uzražot priekš bmw kas komunicē normāli kā OEM? Jūs tur visi strādājat ka zinat ko viņi ražo un ko nē? Kaspars savā blogā visu aprakstīja ko dara universālie. Kā jau teicu, man lādē ar 14.8V, kļūdu pa bsd līniju, sensoriem, kvēlsvecēm nav. Viss strādā kā vajag. Ja jums pieredze tik slikta ar tiem regulatoriem, tās jau jūsu problēmas. Man viss ok. To pašu varu teikt pa citiem kas ir uzlikuši Valeo aftermarket 
Žandra klasika - gluži kā ar Angelz un HUD kodēšanu... Sākumā: eu veči palīdziet - pēc laiciņa: jūs visi lohi a es gudrs...un pa lēto. 
cilveeki un to uzvediiba/teemu risinaashana jau nemainaas.
Bija man saruna ar chomu. Vinjsh saka -
''jaa, bljaa, laiikam tomeer tas piegaadaataajs ir meteejs. Man arii paaris lietaas - kaut ko kreisu iesmeereeja. Nu ticu, ka taas tavas sprauslas bija kreisaas. No taa vairs neko nepeerku.
Oi, jaa, toch, sha - salonam plastmasas, ko pirms pusotra gada apsoliiju - buus.
O, jaa, pakaasu deriibas, tu par mani neko nepatiesu neesi internaatos ierakstiijis, no manis 2L kola.
Par tiem 2 keisiem, ko mineeju internatos - jaa, nebija korekti, nee, pretenziju nav.
Negribi atkal diagnosticeet dzineejus, paliidzeet [ir chupinja probleemauto]?
Jaa, apsolu poweraa visu sho ierakstiit/atvainoties...''
3X variet mineet, kas no soliitaa ir izpildiits 
| Offline | | |
Angelz  | |  Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2288
Braucu ar: ///Montu
|
23 Feb 2021, 09:48:28 @sys9291 rakstīja:
Žandra klasika - gluži kā ar Angelz un HUD kodēšanu... Sākumā: eu veči palīdziet - pēc laiciņa: jūs visi lohi a es gudrs...un pa lēto. 
Gluži manas domas, ko lai saka, vnk psc.
----------------- ▫▪□■ Dažāda profila BMW elektronikas remontdarbi ■□▪▫
@ Bavarian Workshop
MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi.. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 3325
Braucu ar: F20 R1200RT
| Un vispār ņemot vērā šodienu - visiem, kas tur ir bijuši PROZIT! | Offline | | |
Angelz  | |  Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2288
Braucu ar: ///Montu
|
23 Feb 2021, 10:51:12 @sys9291 rakstīja:
Un vispār ņemot vērā šodienu - visiem, kas tur ir bijuši PROZIT!
Nesanāca būt, bet PROZIT!  [ Šo ziņu laboja Angelz, 23 Feb 2021, 14:30:08 ]
----------------- ▫▪□■ Dažāda profila BMW elektronikas remontdarbi ■□▪▫
@ Bavarian Workshop
MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi.. | Offline | | |
Alkaans | |  Kopš: 14. Nov 2011
Ziņojumi: 558
Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC
|
23 Feb 2021, 09:48:28 @sys9291 rakstīja:
22 Feb 2021, 22:26:44 @Alkaans rakstīja:
21 Feb 2021, 12:58:55 @Angelz rakstīja:
20 Feb 2021, 15:57:07 @Alkaans rakstīja:
Viss safe, uzliku valeo 599101, kļūdas ne par ko nav, ne bsd, ne arī kas cits. Voltāža turās 14.8V, pat stabilāk kā ar veco oem. Izmaksas 38€ un 15min darbs paldies kaspič, šoreiz tu kļūdījies ar savu - oem tikai, viss cits sūds 
Nekļūdījās Kaspars bet gan tu!
Kad tev saka cilvēki ar pieredzi, kā rīkoties pareizi, jo tev pašam poņa ir ļoti virspusēji, bet tev ir mode neklausīties bet dzīt savu "taisnību" līdz aplauzties.. Tad kāda jēga ko jautāt? Turpini tālāk kāpt uz grābekļiem! 
Pareizi BMW a/m strādā tikai un vienīgi OEM voltāžas regulētājs! Abos gadījumos ražotājs ir viens bet rezultāti atšķirīgi.
Universālais Valeo voltāžas regulētājs BMW automašīnās strādās nekorekti, avārijas režīmā.
Skaidrot tev, kas kā strādā un kāpēc, ir lieks laika tēriņš, jo tu tāpat nesapratīsi detaļas.
Tieši tāds pats scenārijs ir ar vairākām detaļām, piemēram eļļas kvalitātes/līmeņa devēju.
Kapēc es kļūdijos? Kaspars teica ka avārijas režīmā lādē 14.3v vienmēr. OEM komunicē caur BSD līniju, un dod voltāžu pēc vajadzības. Tas ka Kaspars uzskata ka visi valeo ir universālie ir galīgi garām. Ieraksti kautvai kādā katalogā valeo, un tur izleks kaudze ar viņiem un katram savs kods. Kapēc tu domā ka Valeo nevarētu uzražot priekš bmw kas komunicē normāli kā OEM? Jūs tur visi strādājat ka zinat ko viņi ražo un ko nē? Kaspars savā blogā visu aprakstīja ko dara universālie. Kā jau teicu, man lādē ar 14.8V, kļūdu pa bsd līniju, sensoriem, kvēlsvecēm nav. Viss strādā kā vajag. Ja jums pieredze tik slikta ar tiem regulatoriem, tās jau jūsu problēmas. Man viss ok. To pašu varu teikt pa citiem kas ir uzlikuši Valeo aftermarket 
Žandra klasika - gluži kā ar Angelz un HUD kodēšanu... Sākumā: eu veči palīdziet - pēc laiciņa: jūs visi lohi a es gudrs...un pa lēto. 
Kapēc tu pārspīlē un pagriez visu savādāk? Nevienu es neesmu nosaucis par lohu, muļķi, mīzalu kā šejienes lielie eksperti mani. Kad uzprasu konkrētu padomu vai jautājumu, tad atbildes ir "virspusējas". Pa lielam tādas, ka man jāiet pamatus mācīties, jo esmu "stulbs, mani vajag atspārdīt utt". Nu apmēram politiķu/lemberga stilā Tad, kad es sāku apšaubīt, kaut vai to pašu voltāžas regulatora tēmu, sakot ka man viss ir ok, un lādē ar 14.8V, nevis avārijas režīmā "14.3V", un ka man nav nekādas kļūdas, viss strādā... Tad viss, visi atmetās kapēc tā ir ka man strādā. Lai gan pašiem pieredze bijusi slikta tāpēc nav viss jānoraksta kā automatiski slikts. Nu ja nemākat paskaidrot normāli, tad tās vairs nav manas problēmas. Nevajadzēja tad vispār atbildēt | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 12389
Braucu ar:
| vispār jau tur arī 15,3v jālādē,pēc vajadzības | Online | | |
DM-101 | | Kopš: 06. Oct 2019
Ziņojumi: 3999
Braucu ar:
|
23 Feb 2021, 15:44:04 @Alkaans rakstīja:
23 Feb 2021, 09:48:28 @sys9291 rakstīja:
22 Feb 2021, 22:26:44 @Alkaans rakstīja:
21 Feb 2021, 12:58:55 @Angelz rakstīja:
20 Feb 2021, 15:57:07 @Alkaans rakstīja:
Viss safe, uzliku valeo 599101, kļūdas ne par ko nav, ne bsd, ne arī kas cits. Voltāža turās 14.8V, pat stabilāk kā ar veco oem. Izmaksas 38€ un 15min darbs paldies kaspič, šoreiz tu kļūdījies ar savu - oem tikai, viss cits sūds 
Nekļūdījās Kaspars bet gan tu!
Kad tev saka cilvēki ar pieredzi, kā rīkoties pareizi, jo tev pašam poņa ir ļoti virspusēji, bet tev ir mode neklausīties bet dzīt savu "taisnību" līdz aplauzties.. Tad kāda jēga ko jautāt? Turpini tālāk kāpt uz grābekļiem! 
Pareizi BMW a/m strādā tikai un vienīgi OEM voltāžas regulētājs! Abos gadījumos ražotājs ir viens bet rezultāti atšķirīgi.
Universālais Valeo voltāžas regulētājs BMW automašīnās strādās nekorekti, avārijas režīmā.
Skaidrot tev, kas kā strādā un kāpēc, ir lieks laika tēriņš, jo tu tāpat nesapratīsi detaļas.
Tieši tāds pats scenārijs ir ar vairākām detaļām, piemēram eļļas kvalitātes/līmeņa devēju.
Kapēc es kļūdijos? Kaspars teica ka avārijas režīmā lādē 14.3v vienmēr. OEM komunicē caur BSD līniju, un dod voltāžu pēc vajadzības. Tas ka Kaspars uzskata ka visi valeo ir universālie ir galīgi garām. Ieraksti kautvai kādā katalogā valeo, un tur izleks kaudze ar viņiem un katram savs kods. Kapēc tu domā ka Valeo nevarētu uzražot priekš bmw kas komunicē normāli kā OEM? Jūs tur visi strādājat ka zinat ko viņi ražo un ko nē? Kaspars savā blogā visu aprakstīja ko dara universālie. Kā jau teicu, man lādē ar 14.8V, kļūdu pa bsd līniju, sensoriem, kvēlsvecēm nav. Viss strādā kā vajag. Ja jums pieredze tik slikta ar tiem regulatoriem, tās jau jūsu problēmas. Man viss ok. To pašu varu teikt pa citiem kas ir uzlikuši Valeo aftermarket 
Žandra klasika - gluži kā ar Angelz un HUD kodēšanu... Sākumā: eu veči palīdziet - pēc laiciņa: jūs visi lohi a es gudrs...un pa lēto. 
Kapēc tu pārspīlē un pagriez visu savādāk? Nevienu es neesmu nosaucis par lohu, muļķi, mīzalu kā šejienes lielie eksperti mani. Kad uzprasu konkrētu padomu vai jautājumu, tad atbildes ir "virspusējas". Pa lielam tādas, ka man jāiet pamatus mācīties, jo esmu "stulbs, mani vajag atspārdīt utt". Nu apmēram politiķu/lemberga stilā Tad, kad es sāku apšaubīt, kaut vai to pašu voltāžas regulatora tēmu, sakot ka man viss ir ok, un lādē ar 14.8V, nevis avārijas režīmā "14.3V", un ka man nav nekādas kļūdas, viss strādā... Tad viss, visi atmetās kapēc tā ir ka man strādā. Lai gan pašiem pieredze bijusi slikta tāpēc nav viss jānoraksta kā automatiski slikts. Nu ja nemākat paskaidrot normāli, tad tās vairs nav manas problēmas. Nevajadzēja tad vispār atbildēt
tieshaam - neesi?
es jau neaktualizeeshu teemu, ka manaa blogaa ir precizs, izsmeljosh info - kaadi dati, kur/kaa/kaapeec redzami, kadiem jaabuut.
Bet, tev ne taa paskaidroja, neparaadiija?
Jaa, piedod, bet tu esi tups, nepateiciigs smurgulis. Piedod, tas ir maigaakais, ko var pateikt. Tev ar karotiiti lej mutee info, nevis naudu par to prasa, bet veel tev nav labi.
Es jau nerunaju par teemu, ka tu globaali esi nevis vecis, bet pilnigs meesls. Ibo, vechi, pat, ja kasaas, globaali viens otram ljaunu neveel. | Offline | | |
|
Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips
|