Online

Pašreiz BMWPower skatas 121 viesi un 33 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS, apsaukāšanās utt.

AutorsZiņojums
Modrs
22. Feb 2021, 18:09 #10241

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9923

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Autotransformatora tipa derēs? Tur jau varētu provēt piedzīt daudz maz max V, pēc kuriem tad arī A pielāgotos.
Un ja jā, tad izejā nevajag kādu dūšīgu elektrolītisko kondensatoru pulsāciju remdēšanai?

man garāžā ir šāds te. Varu teikt tikai tos labākos vārdus.

[ Šo ziņu laboja Modrs, 22 Feb 2021, 18:13:43 ]

Offline
cipargalva
22. Feb 2021, 19:03 #10242

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 4765

Braucu ar: quattro

Pizdec, domāju, ka esmu vienīgais, kuram šāda relikvija saglabājusies.
Fāters gan nesen pamanījās nokurināt.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 22 Feb 2021, 19:05:21 ]

Offline
Mikels
22. Feb 2021, 19:28 #10243

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 3498

Braucu ar: cieņu

Nu stulbi sanāk ar intiģento lādētāju nenoņemot aķi nevar normāli salādēt, bet noņemot un lādējot atkal dati nepareizi būs Nav variants,lai vilks paēdis un kaza dzīva noņemt aķi, uzlādēt ar inteliģento lādētāju un pēc tam vienkārši uzliekot atpakaļ caur istu piereģistrēt akumulatora maiņu,tā teikt restartēt to pasākumu?

[ Šo ziņu laboja Mikels, 22 Feb 2021, 19:48:49 ]

Offline
maasters
22. Feb 2021, 19:41 #10244

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 544

Braucu ar:

Es jau tā baigi skaļi negribu bļaut, bet kāds nav iedomājies paņemt kādus mazos elektromontieru krokodilvadiņus, kādus es piemēram izmantoju, kad kautko laboju.
Vopšem paņemam hotj be mazu ka tik pielādētu Akumulatoru, saslēdzam ar krokšiem + ar + un - ar -, tad , kad tas izdarīts un ir pārliecība, ka ir stabils kontakts , tad esošo tukšo aķi var atvienot, tam atvienojot vienu (abas nemaz nevajag) klemmi, teiksim zemējumu jeb -.

Tad, kad tas izdarīts, tad tukšo patstāvīgo aķi pieslēdz pie dajebkāda kāds jums ir mīļākais lādētāja, kamēr auto pats tik cik tam izsklēgtam atmiņas saglabāšanai vajag paliek uz otru aķīti.

Problēma atrisināta netā?
Bloki būs mierīgi nekas nepisīsies, jo auto sēdēs uz stabiliem 12V no rezerves aķa, kamēr īstais lādēsies tā, ka tauki tek.

[ Šo ziņu laboja maasters, 22 Feb 2021, 19:43:25 ]

Online
HiJaCKeR
22. Feb 2021, 19:44 #10245

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3421

Braucu ar: BMW E90 330i


22 Feb 2021, 19:41:21 @maasters rakstīja:
Es jau tā baigi skaļi negribu bļaut, bet kāds nav iedomājies paņemt kādus mazos elektromontieru krokodilvadiņus, kādus es piemēram izmantoju, kad kautko laboju.
Vopšem paņemam hotj be mazu ka tik pielādētu Akumulatoru, saslēdzam ar krokšiem + ar + un - ar -, tad , kad tas izdarīts un ir pārliecība, ka ir stabils kontakts , tad esošo tukšo aķi var atvienot, tam atvienojot vienu (abas nemaz nevajag) klemmi, teiksim zemējumu jeb -.

Tad, kad tas izdarīts, tad tukšo patstāvīgo aķi pieslēdz pie dajebkāda kāds jums ir mīļākais lādētāja, kamēr auto pats tik cik tam izsklēgtam atmiņas saglabāšanai vajag paliek uz otru aķīti.

Problēma atrisināta netā?
Bloki būs mierīgi nekas nepisīsies, jo auto sēdēs uz stabiliem 12V no rezerves aķa, kamēr īstais lādēsies tā, ka tauki tek.


cik saprotu nē. IBS dati būs nepareizi.
Online
maasters
22. Feb 2021, 19:51 #10246

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 544

Braucu ar:

kapēc lai viņi būtu nepareizi ? tas viss tiek darīts pie izslēgta auto, kas jau "guļ", es aju nerunāju par gadījumu, kur auto aķis tā nosēdināts ka pat bez slodzes uz klemmēm nav 12v.

Nu lai kaspichs palabo, neesu tik ļoti iedziļinājies tajās BMW lietās, bet nu var jau vienam krokodilam ielikt virknē reostatu lai sklēdzot klāt papildus aķi nav nekādi mazi sprakšķi utt. un tad kad pieslēgts lēnām uzgriez līdz galam un tev ir 12v tāpat kā bija. Tik gudra es nedomāju ka tā mērījumu shēma varētu būt, ka viņa pie vieniem un tiem pašiem 12 voltiem, pie nosacījuma, ja nav bijuši pārtraukumi vai dzirksteļošaa, ka spētu "saost" atšķirību no kurienes tie 12v nāk.

Ja nu vienīg un te kaspich drošvien palabos, ja nu vienīg viņs nemēra to aķa pretestību utt arī auto esot izslēgtam un guļot?
ja tā, tad dirsā mati
Online
Alkaans
22. Feb 2021, 22:26 #10247

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 558

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


21 Feb 2021, 12:58:55 @Angelz rakstīja:

20 Feb 2021, 15:57:07 @Alkaans rakstīja:
Viss safe, uzliku valeo 599101, kļūdas ne par ko nav, ne bsd, ne arī kas cits. Voltāža turās 14.8V, pat stabilāk kā ar veco oem. Izmaksas 38€ un 15min darbs paldies kaspič, šoreiz tu kļūdījies ar savu - oem tikai, viss cits sūds


Nekļūdījās Kaspars bet gan tu!

Kad tev saka cilvēki ar pieredzi, kā rīkoties pareizi, jo tev pašam poņa ir ļoti virspusēji, bet tev ir mode neklausīties bet dzīt savu "taisnību" līdz aplauzties.. Tad kāda jēga ko jautāt? Turpini tālāk kāpt uz grābekļiem!

Pareizi BMW a/m strādā tikai un vienīgi OEM voltāžas regulētājs! Abos gadījumos ražotājs ir viens bet rezultāti atšķirīgi.

Universālais Valeo voltāžas regulētājs BMW automašīnās strādās nekorekti, avārijas režīmā.

Skaidrot tev, kas kā strādā un kāpēc, ir lieks laika tēriņš, jo tu tāpat nesapratīsi detaļas.

Tieši tāds pats scenārijs ir ar vairākām detaļām, piemēram eļļas kvalitātes/līmeņa devēju.

Kapēc es kļūdijos? Kaspars teica ka avārijas režīmā lādē 14.3v vienmēr. OEM komunicē caur BSD līniju, un dod voltāžu pēc vajadzības. Tas ka Kaspars uzskata ka visi valeo ir universālie ir galīgi garām. Ieraksti kautvai kādā katalogā valeo, un tur izleks kaudze ar viņiem un katram savs kods. Kapēc tu domā ka Valeo nevarētu uzražot priekš bmw kas komunicē normāli kā OEM? Jūs tur visi strādājat ka zinat ko viņi ražo un ko nē? Kaspars savā blogā visu aprakstīja ko dara universālie. Kā jau teicu, man lādē ar 14.8V, kļūdu pa bsd līniju, sensoriem, kvēlsvecēm nav. Viss strādā kā vajag. Ja jums pieredze tik slikta ar tiem regulatoriem, tās jau jūsu problēmas. Man viss ok. To pašu varu teikt pa citiem kas ir uzlikuši Valeo aftermarket
Offline
Alkaans
22. Feb 2021, 22:32 #10248

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 558

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


22 Feb 2021, 19:51:10 @maasters rakstīja:
kapēc lai viņi būtu nepareizi ? tas viss tiek darīts pie izslēgta auto, kas jau "guļ", es aju nerunāju par gadījumu, kur auto aķis tā nosēdināts ka pat bez slodzes uz klemmēm nav 12v.

Nu lai kaspichs palabo, neesu tik ļoti iedziļinājies tajās BMW lietās, bet nu var jau vienam krokodilam ielikt virknē reostatu lai sklēdzot klāt papildus aķi nav nekādi mazi sprakšķi utt. un tad kad pieslēgts lēnām uzgriez līdz galam un tev ir 12v tāpat kā bija. Tik gudra es nedomāju ka tā mērījumu shēma varētu būt, ka viņa pie vieniem un tiem pašiem 12 voltiem, pie nosacījuma, ja nav bijuši pārtraukumi vai dzirksteļošaa, ka spētu "saost" atšķirību no kurienes tie 12v nāk.

Ja nu vienīg un te kaspich drošvien palabos, ja nu vienīg viņs nemēra to aķa pretestību utt arī auto esot izslēgtam un guļot?
ja tā, tad dirsā mati
Loģiski ka viņš mēra arī guļot, kā tad var atslēgt patērētājus uz KL_30, un iemest high battery discharge
Offline
Lafter
23. Feb 2021, 00:24 #10249

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 23368

Braucu ar: wv

Ja, nu vēl kādam liek likt trafu. 95% ražotāju lielajiem lādētājiem ir opcija. Sazvaniet ražotāju un saņemsiet mazu pdf failu



Ietaupīsiet apmēram 5k euro.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 23 Feb 2021, 00:25:42 ]



-----------------
Diplomātija - māksla kādam iedirst dvēselē tā, lai viņam mutē paliktu

viegla meža ogu garša.
Offline
Nixx
23. Feb 2021, 09:01 #10250

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2269

Braucu ar:


23 Feb 2021, 00:24:01 @Lafter rakstīja:
Ja, nu vēl kādam liek likt trafu. 95% ražotāju lielajiem lādētājiem ir opcija. Sazvaniet ražotāju un saņemsiet mazu pdf failu

Ietaupīsiet apmēram 5k euro.



Tas bija mans pirmais padoms
Offline
sys9291
23. Feb 2021, 09:48 #10251

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3325

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Feb 2021, 22:26:44 @Alkaans rakstīja:

21 Feb 2021, 12:58:55 @Angelz rakstīja:

20 Feb 2021, 15:57:07 @Alkaans rakstīja:
Viss safe, uzliku valeo 599101, kļūdas ne par ko nav, ne bsd, ne arī kas cits. Voltāža turās 14.8V, pat stabilāk kā ar veco oem. Izmaksas 38€ un 15min darbs paldies kaspič, šoreiz tu kļūdījies ar savu - oem tikai, viss cits sūds


Nekļūdījās Kaspars bet gan tu!

Kad tev saka cilvēki ar pieredzi, kā rīkoties pareizi, jo tev pašam poņa ir ļoti virspusēji, bet tev ir mode neklausīties bet dzīt savu "taisnību" līdz aplauzties.. Tad kāda jēga ko jautāt? Turpini tālāk kāpt uz grābekļiem!

Pareizi BMW a/m strādā tikai un vienīgi OEM voltāžas regulētājs! Abos gadījumos ražotājs ir viens bet rezultāti atšķirīgi.

Universālais Valeo voltāžas regulētājs BMW automašīnās strādās nekorekti, avārijas režīmā.

Skaidrot tev, kas kā strādā un kāpēc, ir lieks laika tēriņš, jo tu tāpat nesapratīsi detaļas.

Tieši tāds pats scenārijs ir ar vairākām detaļām, piemēram eļļas kvalitātes/līmeņa devēju.

Kapēc es kļūdijos? Kaspars teica ka avārijas režīmā lādē 14.3v vienmēr. OEM komunicē caur BSD līniju, un dod voltāžu pēc vajadzības. Tas ka Kaspars uzskata ka visi valeo ir universālie ir galīgi garām. Ieraksti kautvai kādā katalogā valeo, un tur izleks kaudze ar viņiem un katram savs kods. Kapēc tu domā ka Valeo nevarētu uzražot priekš bmw kas komunicē normāli kā OEM? Jūs tur visi strādājat ka zinat ko viņi ražo un ko nē? Kaspars savā blogā visu aprakstīja ko dara universālie. Kā jau teicu, man lādē ar 14.8V, kļūdu pa bsd līniju, sensoriem, kvēlsvecēm nav. Viss strādā kā vajag. Ja jums pieredze tik slikta ar tiem regulatoriem, tās jau jūsu problēmas. Man viss ok. To pašu varu teikt pa citiem kas ir uzlikuši Valeo aftermarket

Žandra klasika - gluži kā ar Angelz un HUD kodēšanu... Sākumā: eu veči palīdziet - pēc laiciņa: jūs visi lohi a es gudrs...un pa lēto.
Offline
Usins
23. Feb 2021, 09:58 #10252

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3453

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

Paldies, Kaspich, par lādēšanu.
Kā saprotu, problēma ir tikai ar auto kuri "patvaļīgi mostas"
Un otra problēma, ka patērētāju kaudze var nograut
gudrā lādētāja mērīšanas algoritmu arī auto bez "power management"?

Bet skatoties no otra gala - pievienoju lādētāju un vēroju un no rīta skatos, ja spriegums audzis atbilstoši lādētāja algoritmam - viss, ok.
Attēls piemēram ar pamirušu aķi. Tādēļ uzreiz pārslēdzās uz 0,8A režīmu. Iekšējā pretestība ap 90mOhm. Ja kādam Mārupes apkaimē ir desulfators labprāt aizņemšos eksperimentam.
Cik esmu lasījis tā arī nesapratu kādi ir optimālie in/out pulsi un frekvence desulfatizācijai.

[ Šo ziņu laboja Usins, 23 Feb 2021, 10:01:38 ]

Offline
DM-101
23. Feb 2021, 10:17 #10253

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3999

Braucu ar:

es iisti nesapratu visu to fabulu/ciparus bildee, bet idejiski:
ja Tev ir 75Ah akjis. Gandriiz tuksh. Njemot veeraa suudigu lietderiibu [pajaatam akjim uzlaadei taa var but pat tikai 75..80%], Tev akji iekshaa jaadabuu 60..70Ah.
Ja Tu laade ar 0.8A, tas buutu jaadara 4 pilnas dienas.
Savukaart, ja Tu ar 3/0.8A paturi pa nakti, iekshaa akjii tu esi dabuujis.. da neko. Attieciigi - ja automaats aizgaaja uztureeshanas rezhiimaa - reaalaa akja ietilpiiba ir palikusi 1/10 no vajadziigaas.
Manuaaalajam laadeetaajam taadaa zinjaa tu vari tos 0.8A mochiit iekshaa pat pie lielaaka U. Aktivizeet plaaksnju dziljaakos sljaanjus. no 10% izspiest 20% ietilpiibas.

Ar to desulfateeshanu.. Bija laiks, kad akju jomaa darbojos. Bija arii eksperimenti. Rezultaats - neparedzams. Cik akju, tik scenaariju. Es tai teemai pieliku punktu, jo garanteets rezultaats nav iespeejams. Bakstiities ar pusnospraagushiem suudiem.. Jaa, saprotu, visaadiem kraaveejiem akji daargi, bet.. danuna.
Offline
DM-101
23. Feb 2021, 10:23 #10254

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3999

Braucu ar:


23 Feb 2021, 09:48:28 @sys9291 rakstīja:

22 Feb 2021, 22:26:44 @Alkaans rakstīja:

21 Feb 2021, 12:58:55 @Angelz rakstīja:

20 Feb 2021, 15:57:07 @Alkaans rakstīja:
Viss safe, uzliku valeo 599101, kļūdas ne par ko nav, ne bsd, ne arī kas cits. Voltāža turās 14.8V, pat stabilāk kā ar veco oem. Izmaksas 38€ un 15min darbs paldies kaspič, šoreiz tu kļūdījies ar savu - oem tikai, viss cits sūds


Nekļūdījās Kaspars bet gan tu!

Kad tev saka cilvēki ar pieredzi, kā rīkoties pareizi, jo tev pašam poņa ir ļoti virspusēji, bet tev ir mode neklausīties bet dzīt savu "taisnību" līdz aplauzties.. Tad kāda jēga ko jautāt? Turpini tālāk kāpt uz grābekļiem!

Pareizi BMW a/m strādā tikai un vienīgi OEM voltāžas regulētājs! Abos gadījumos ražotājs ir viens bet rezultāti atšķirīgi.

Universālais Valeo voltāžas regulētājs BMW automašīnās strādās nekorekti, avārijas režīmā.

Skaidrot tev, kas kā strādā un kāpēc, ir lieks laika tēriņš, jo tu tāpat nesapratīsi detaļas.

Tieši tāds pats scenārijs ir ar vairākām detaļām, piemēram eļļas kvalitātes/līmeņa devēju.

Kapēc es kļūdijos? Kaspars teica ka avārijas režīmā lādē 14.3v vienmēr. OEM komunicē caur BSD līniju, un dod voltāžu pēc vajadzības. Tas ka Kaspars uzskata ka visi valeo ir universālie ir galīgi garām. Ieraksti kautvai kādā katalogā valeo, un tur izleks kaudze ar viņiem un katram savs kods. Kapēc tu domā ka Valeo nevarētu uzražot priekš bmw kas komunicē normāli kā OEM? Jūs tur visi strādājat ka zinat ko viņi ražo un ko nē? Kaspars savā blogā visu aprakstīja ko dara universālie. Kā jau teicu, man lādē ar 14.8V, kļūdu pa bsd līniju, sensoriem, kvēlsvecēm nav. Viss strādā kā vajag. Ja jums pieredze tik slikta ar tiem regulatoriem, tās jau jūsu problēmas. Man viss ok. To pašu varu teikt pa citiem kas ir uzlikuši Valeo aftermarket

Žandra klasika - gluži kā ar Angelz un HUD kodēšanu... Sākumā: eu veči palīdziet - pēc laiciņa: jūs visi lohi a es gudrs...un pa lēto.



cilveeki un to uzvediiba/teemu risinaashana jau nemainaas.
Bija man saruna ar chomu. Vinjsh saka -
''jaa, bljaa, laiikam tomeer tas piegaadaataajs ir meteejs. Man arii paaris lietaas - kaut ko kreisu iesmeereeja. Nu ticu, ka taas tavas sprauslas bija kreisaas. No taa vairs neko nepeerku.
Oi, jaa, toch, sha - salonam plastmasas, ko pirms pusotra gada apsoliiju - buus.
O, jaa, pakaasu deriibas, tu par mani neko nepatiesu neesi internaatos ierakstiijis, no manis 2L kola.
Par tiem 2 keisiem, ko mineeju internatos - jaa, nebija korekti, nee, pretenziju nav.
Negribi atkal diagnosticeet dzineejus, paliidzeet [ir chupinja probleemauto]?
Jaa, apsolu poweraa visu sho ierakstiit/atvainoties...''

3X variet mineet, kas no soliitaa ir izpildiits
Offline
Angelz
23. Feb 2021, 10:29 #10255

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: ///Montu


23 Feb 2021, 09:48:28 @sys9291 rakstīja:

Žandra klasika - gluži kā ar Angelz un HUD kodēšanu... Sākumā: eu veči palīdziet - pēc laiciņa: jūs visi lohi a es gudrs...un pa lēto.



Gluži manas domas, ko lai saka, vnk psc.

-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW elektronikas remontdarbi ■□▪▫

@ Bavarian Workshop

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
sys9291
23. Feb 2021, 10:51 #10256

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3325

Braucu ar: F20 R1200RT

Un vispār ņemot vērā šodienu - visiem, kas tur ir bijuši PROZIT!
Offline
Angelz
23. Feb 2021, 14:29 #10257

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: ///Montu


23 Feb 2021, 10:51:12 @sys9291 rakstīja:
Un vispār ņemot vērā šodienu - visiem, kas tur ir bijuši PROZIT!


Nesanāca būt, bet PROZIT!

[ Šo ziņu laboja Angelz, 23 Feb 2021, 14:30:08 ]



-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW elektronikas remontdarbi ■□▪▫

@ Bavarian Workshop

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
Alkaans
23. Feb 2021, 15:44 #10258

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 558

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


23 Feb 2021, 09:48:28 @sys9291 rakstīja:

22 Feb 2021, 22:26:44 @Alkaans rakstīja:

21 Feb 2021, 12:58:55 @Angelz rakstīja:

20 Feb 2021, 15:57:07 @Alkaans rakstīja:
Viss safe, uzliku valeo 599101, kļūdas ne par ko nav, ne bsd, ne arī kas cits. Voltāža turās 14.8V, pat stabilāk kā ar veco oem. Izmaksas 38€ un 15min darbs paldies kaspič, šoreiz tu kļūdījies ar savu - oem tikai, viss cits sūds


Nekļūdījās Kaspars bet gan tu!

Kad tev saka cilvēki ar pieredzi, kā rīkoties pareizi, jo tev pašam poņa ir ļoti virspusēji, bet tev ir mode neklausīties bet dzīt savu "taisnību" līdz aplauzties.. Tad kāda jēga ko jautāt? Turpini tālāk kāpt uz grābekļiem!

Pareizi BMW a/m strādā tikai un vienīgi OEM voltāžas regulētājs! Abos gadījumos ražotājs ir viens bet rezultāti atšķirīgi.

Universālais Valeo voltāžas regulētājs BMW automašīnās strādās nekorekti, avārijas režīmā.

Skaidrot tev, kas kā strādā un kāpēc, ir lieks laika tēriņš, jo tu tāpat nesapratīsi detaļas.

Tieši tāds pats scenārijs ir ar vairākām detaļām, piemēram eļļas kvalitātes/līmeņa devēju.

Kapēc es kļūdijos? Kaspars teica ka avārijas režīmā lādē 14.3v vienmēr. OEM komunicē caur BSD līniju, un dod voltāžu pēc vajadzības. Tas ka Kaspars uzskata ka visi valeo ir universālie ir galīgi garām. Ieraksti kautvai kādā katalogā valeo, un tur izleks kaudze ar viņiem un katram savs kods. Kapēc tu domā ka Valeo nevarētu uzražot priekš bmw kas komunicē normāli kā OEM? Jūs tur visi strādājat ka zinat ko viņi ražo un ko nē? Kaspars savā blogā visu aprakstīja ko dara universālie. Kā jau teicu, man lādē ar 14.8V, kļūdu pa bsd līniju, sensoriem, kvēlsvecēm nav. Viss strādā kā vajag. Ja jums pieredze tik slikta ar tiem regulatoriem, tās jau jūsu problēmas. Man viss ok. To pašu varu teikt pa citiem kas ir uzlikuši Valeo aftermarket

Žandra klasika - gluži kā ar Angelz un HUD kodēšanu... Sākumā: eu veči palīdziet - pēc laiciņa: jūs visi lohi a es gudrs...un pa lēto.


Kapēc tu pārspīlē un pagriez visu savādāk? Nevienu es neesmu nosaucis par lohu, muļķi, mīzalu kā šejienes lielie eksperti mani. Kad uzprasu konkrētu padomu vai jautājumu, tad atbildes ir "virspusējas". Pa lielam tādas, ka man jāiet pamatus mācīties, jo esmu "stulbs, mani vajag atspārdīt utt". Nu apmēram politiķu/lemberga stilā Tad, kad es sāku apšaubīt, kaut vai to pašu voltāžas regulatora tēmu, sakot ka man viss ir ok, un lādē ar 14.8V, nevis avārijas režīmā "14.3V", un ka man nav nekādas kļūdas, viss strādā... Tad viss, visi atmetās kapēc tā ir ka man strādā. Lai gan pašiem pieredze bijusi slikta tāpēc nav viss jānoraksta kā automatiski slikts. Nu ja nemākat paskaidrot normāli, tad tās vairs nav manas problēmas. Nevajadzēja tad vispār atbildēt
Offline
uldens1
23. Feb 2021, 16:43 #10259

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 12389

Braucu ar:

vispār jau tur arī 15,3v jālādē,pēc vajadzības
Online
DM-101
23. Feb 2021, 16:48 #10260

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3999

Braucu ar:


23 Feb 2021, 15:44:04 @Alkaans rakstīja:

23 Feb 2021, 09:48:28 @sys9291 rakstīja:

22 Feb 2021, 22:26:44 @Alkaans rakstīja:

21 Feb 2021, 12:58:55 @Angelz rakstīja:

20 Feb 2021, 15:57:07 @Alkaans rakstīja:
Viss safe, uzliku valeo 599101, kļūdas ne par ko nav, ne bsd, ne arī kas cits. Voltāža turās 14.8V, pat stabilāk kā ar veco oem. Izmaksas 38€ un 15min darbs paldies kaspič, šoreiz tu kļūdījies ar savu - oem tikai, viss cits sūds


Nekļūdījās Kaspars bet gan tu!

Kad tev saka cilvēki ar pieredzi, kā rīkoties pareizi, jo tev pašam poņa ir ļoti virspusēji, bet tev ir mode neklausīties bet dzīt savu "taisnību" līdz aplauzties.. Tad kāda jēga ko jautāt? Turpini tālāk kāpt uz grābekļiem!

Pareizi BMW a/m strādā tikai un vienīgi OEM voltāžas regulētājs! Abos gadījumos ražotājs ir viens bet rezultāti atšķirīgi.

Universālais Valeo voltāžas regulētājs BMW automašīnās strādās nekorekti, avārijas režīmā.

Skaidrot tev, kas kā strādā un kāpēc, ir lieks laika tēriņš, jo tu tāpat nesapratīsi detaļas.

Tieši tāds pats scenārijs ir ar vairākām detaļām, piemēram eļļas kvalitātes/līmeņa devēju.

Kapēc es kļūdijos? Kaspars teica ka avārijas režīmā lādē 14.3v vienmēr. OEM komunicē caur BSD līniju, un dod voltāžu pēc vajadzības. Tas ka Kaspars uzskata ka visi valeo ir universālie ir galīgi garām. Ieraksti kautvai kādā katalogā valeo, un tur izleks kaudze ar viņiem un katram savs kods. Kapēc tu domā ka Valeo nevarētu uzražot priekš bmw kas komunicē normāli kā OEM? Jūs tur visi strādājat ka zinat ko viņi ražo un ko nē? Kaspars savā blogā visu aprakstīja ko dara universālie. Kā jau teicu, man lādē ar 14.8V, kļūdu pa bsd līniju, sensoriem, kvēlsvecēm nav. Viss strādā kā vajag. Ja jums pieredze tik slikta ar tiem regulatoriem, tās jau jūsu problēmas. Man viss ok. To pašu varu teikt pa citiem kas ir uzlikuši Valeo aftermarket

Žandra klasika - gluži kā ar Angelz un HUD kodēšanu... Sākumā: eu veči palīdziet - pēc laiciņa: jūs visi lohi a es gudrs...un pa lēto.


Kapēc tu pārspīlē un pagriez visu savādāk? Nevienu es neesmu nosaucis par lohu, muļķi, mīzalu kā šejienes lielie eksperti mani. Kad uzprasu konkrētu padomu vai jautājumu, tad atbildes ir "virspusējas". Pa lielam tādas, ka man jāiet pamatus mācīties, jo esmu "stulbs, mani vajag atspārdīt utt". Nu apmēram politiķu/lemberga stilā Tad, kad es sāku apšaubīt, kaut vai to pašu voltāžas regulatora tēmu, sakot ka man viss ir ok, un lādē ar 14.8V, nevis avārijas režīmā "14.3V", un ka man nav nekādas kļūdas, viss strādā... Tad viss, visi atmetās kapēc tā ir ka man strādā. Lai gan pašiem pieredze bijusi slikta tāpēc nav viss jānoraksta kā automatiski slikts. Nu ja nemākat paskaidrot normāli, tad tās vairs nav manas problēmas. Nevajadzēja tad vispār atbildēt


tieshaam - neesi?
es jau neaktualizeeshu teemu, ka manaa blogaa ir precizs, izsmeljosh info - kaadi dati, kur/kaa/kaapeec redzami, kadiem jaabuut.
Bet, tev ne taa paskaidroja, neparaadiija?

Jaa, piedod, bet tu esi tups, nepateiciigs smurgulis. Piedod, tas ir maigaakais, ko var pateikt. Tev ar karotiiti lej mutee info, nevis naudu par to prasa, bet veel tev nav labi.
Es jau nerunaju par teemu, ka tu globaali esi nevis vecis, bet pilnigs meesls. Ibo, vechi, pat, ja kasaas, globaali viens otram ljaunu neveel.
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips