Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
uldens1
21. Jan 2022, 18:00 #10221

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15722

Braucu ar:


21 Jan 2022, 16:07:17 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2022, 15:57:19 @Staris rakstīja:
man drīzāk ir jāprasa, cik tups tu esi un kā tev jāraksta, lai tu saprastu kāda ir reālā dzīve Latvijā un ar ko tā atšķiras no tavas izpratnes par to.
Ja tu nespēj saprast, ka sadirsts dīzelis tērē daudz mazāk par sadirstu benzīna dzinēju, tad es nezinu kā tev vēl to ieskaidrot.
Kamēr tu fantazē par to, ka var taču servisos visu salabot - vidējam aritmētiskajam kapeikpisim latvietim neinteresē servisi. Viņš elementāri parēķina - nopērku dīzeli, kuram minimālais remonts ir kvēlsveču maiņa un maucu ar dīzeļa patēriņu. Nopērku N sērijas benzīnu, kurš šobŗīd tērē 15l/100km/h un tur man jāiegulda simti, ja ne tūkstotis, lai tiktu līdz sadirstam dīzelim.
Izvēle tur jau sen ir skaidra. Un tieši tā arī pērk tos dīzeļus vairumā, jo tie pie maza patēriņa pacieš visu, bet benzīns pie pirmajām problēmām sāk tērēt būtiski vairāk. Tur arī parādās reālās dzīves delta. Benzīns ir jāturpina uzturēt, lai saglabātu patēriņu, bet dīzelim poh - kūp, vibrē, grab un tērē joprojām maz.
Tāpēc arī tava delta nekad neattieksies uz vidusmēra latvieti, jo viņam ir cita izpratne un aprēķini. Nav runa par to, kas ir pareizi vai nē, bet par to kā da ir realitāte. Ja tā nebūtu, tad plači mums neeksistētu un visi neturpinātu regulāri iegrābties notītos slīkoņos par ko vēl 7 gadi mogo jāmaksā.




Ir tikai viena probleema - ap 90% diizelju,ko esmu redzeejis, reaalais pateerinjsh (un tas,ko raada kombi/ccc/cic/nbt) ir BUTISKI lielaaks kaa tas,kas atrodams tehniskajos datos.
Kaa taa? Jeb tikai man taa ir,ka videejaa ciklaa ir ap 10 un pa pilseetu tie diizelji eed 12+
Un tad katru reizi saakas stostiishanaas - nu,bljaa, tak sniegs,daudz sastreegumu,kaada sprausla,sha satiasiis,utt.

Es runaaju par to,ka nopists dzinejs pateeres krietni vairaak laa noraadiits datos.
Kapeikpisis,kas nekopj benziinu,nekops diizeli un otraadi. Abi eediis daudz.
Un ir stulbi kultiveet viedokli,ka nopists diizelis eediis kaa nenopists. Tas taa vnk nav.
Ko tu dirs,man ir nopists dīzeli,vidējais patēriņs 6,8(nevis tas ko tu mēri ripinoties lejā pa amatas kalnu)
Offline
uldens1
21. Jan 2022, 20:26 #10222

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15722

Braucu ar:


21 Jan 2022, 19:21:38 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2022, 18:00:19 @uldens1 rakstīja:

21 Jan 2022, 16:07:17 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2022, 15:57:19 @Staris rakstīja:
man drīzāk ir jāprasa, cik tups tu esi un kā tev jāraksta, lai tu saprastu kāda ir reālā dzīve Latvijā un ar ko tā atšķiras no tavas izpratnes par to.
Ja tu nespēj saprast, ka sadirsts dīzelis tērē daudz mazāk par sadirstu benzīna dzinēju, tad es nezinu kā tev vēl to ieskaidrot.
Kamēr tu fantazē par to, ka var taču servisos visu salabot - vidējam aritmētiskajam kapeikpisim latvietim neinteresē servisi. Viņš elementāri parēķina - nopērku dīzeli, kuram minimālais remonts ir kvēlsveču maiņa un maucu ar dīzeļa patēriņu. Nopērku N sērijas benzīnu, kurš šobŗīd tērē 15l/100km/h un tur man jāiegulda simti, ja ne tūkstotis, lai tiktu līdz sadirstam dīzelim.
Izvēle tur jau sen ir skaidra. Un tieši tā arī pērk tos dīzeļus vairumā, jo tie pie maza patēriņa pacieš visu, bet benzīns pie pirmajām problēmām sāk tērēt būtiski vairāk. Tur arī parādās reālās dzīves delta. Benzīns ir jāturpina uzturēt, lai saglabātu patēriņu, bet dīzelim poh - kūp, vibrē, grab un tērē joprojām maz.
Tāpēc arī tava delta nekad neattieksies uz vidusmēra latvieti, jo viņam ir cita izpratne un aprēķini. Nav runa par to, kas ir pareizi vai nē, bet par to kā da ir realitāte. Ja tā nebūtu, tad plači mums neeksistētu un visi neturpinātu regulāri iegrābties notītos slīkoņos par ko vēl 7 gadi mogo jāmaksā.




Ir tikai viena probleema - ap 90% diizelju,ko esmu redzeejis, reaalais pateerinjsh (un tas,ko raada kombi/ccc/cic/nbt) ir BUTISKI lielaaks kaa tas,kas atrodams tehniskajos datos.
Kaa taa? Jeb tikai man taa ir,ka videejaa ciklaa ir ap 10 un pa pilseetu tie diizelji eed 12+
Un tad katru reizi saakas stostiishanaas - nu,bljaa, tak sniegs,daudz sastreegumu,kaada sprausla,sha satiasiis,utt.

Es runaaju par to,ka nopists dzinejs pateeres krietni vairaak laa noraadiits datos.
Kapeikpisis,kas nekopj benziinu,nekops diizeli un otraadi. Abi eediis daudz.
Un ir stulbi kultiveet viedokli,ka nopists diizelis eediis kaa nenopists. Tas taa vnk nav.
Ko tu dirs,man ir nopists dīzeli,vidējais patēriņs 6,8(nevis tas ko tu mēri ripinoties lejā pa amatas kalnu)


Katram liikrokainam meham pa nopistam dirselim?
Tu ensakties visu caur savu prozmu,jopta! Reizeem gadaas iznjeemumi. Padomaa logjiski - ja visi buutu tik suudaini mehi,viss buutu veel lielaakaa dirsaa. Taatad - ne visi taadi ir. Tas,ka shobriid aarpus pilseetas nopistenis taa pateeree vai tu vnk matemaatiku nemaaki,nenozimee,ka taa ir masveidaa.
Bet - visu cienju pat godiigu savas miskastes noveerteejumu.
Matemātika ir vienkārša,pieleju bāku,nobraucu līdz tukšai,izrēķinu,tāpēc jau visur raksta pilsēta/ārpus/kombinētais,un tas kombinētais ir tie 6,8,droši vien ka ar kļūdu sanāk tie 6,8 jo specifikācijā rādās ka ir 6,9.Bet tu gan esi malacis,ja vari palīst zem ražotāja norādītā patēriņa,bet man gan liekas ka vienkārši dirsējs,un ne tikai pa patēriņu
Offline
968-jk
21. Jan 2022, 20:37 #10223

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13438

Braucu ar: 30niekiem

@uldens1, paskaidro, lūdzu! Kā cilvēks var ik dienu (t.sk.darba dienas) no rīta līdz vakaram visās tēmās būt gudrākais/aktīvākais visās powera tēmās un vēl uzspēt skaitīt degvielas litrus, kilometrus uh tos dalīt. Kā?
Offline
uldens1
21. Jan 2022, 21:22 #10224

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15722

Braucu ar:


21 Jan 2022, 20:37:08 @968-jk rakstīja:
@uldens1, paskaidro, lūdzu! Kā cilvēks var ik dienu (t.sk.darba dienas) no rīta līdz vakaram visās tēmās būt gudrākais/aktīvākais visās powera tēmās un vēl uzspēt skaitīt degvielas litrus, kilometrus uh tos dalīt. Kā?
Jābūt ģēnijam,bet es tik diršu dažās tēmās,tevi īsti vēl nevaru pārspēt
Offline
sys9291
22. Jan 2022, 15:34 #10225

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

Ja vēlamies datus par degvielas patēriņiem, tad varu salīdzināt F31 320d (mans ex auto) ar F20 B48 120i (tagadējais). Jaudas gandīz identiskas, vidējais ilgtermiņa patēriņš dieselim 5,4 benzīnam 6.8. Ar abiem auto braukts praktiski identiskā maršrutā un gada griezumā (~35K km). Ziemā benzīnam patēriņa pieaugums jūtamāks it sevišķi īsu braucienu gadījumā. Braukšanas bauda ar benzīnu nesalīdzināmi patīkamāka...
P.S deltas un visu pārējo rēķiniet paši...
Offline
Jurka88
22. Jan 2022, 15:45 #10226

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 268

Braucu ar:

Ar benzīnu vienmēr patīkamāk braukt, tā lielā grieze 'uz papīra' dīzelim neko nedod.
Offline
uldens1
22. Jan 2022, 18:24 #10227

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15722

Braucu ar:


22 Jan 2022, 17:58:09 @DM-101 rakstīja:
Ulda piemeeraa sanaak ap 2 eur delta uz 100km.
Tb.,ja gadaa nomauc 15kkm,delta ap 22 eur meenesii.

Un nav teemaa par kjeedeem,dpf,regen,termostatiem,kveelsveceem, relejiem.
Un kjeedes investiicijas atmaksaajas 8 gados,ja gadaa nobrauc 10kkm. DPF kaados 12 gados. Smalki.
Labi ka benzīniekiem nav ķēdes jāmaina un arī citi remonti izpaliek
Offline
HiJaCKeR
22. Jan 2022, 21:49 #10228

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4482

Braucu ar: BMW E90 330i

es te skatos pie mums nezkāpēc ir izveidojusies paliela delta starp benžu un dīzeli, akcīzes nodoklis un attiecīgā patēriņa dēļ? agrāk tā starpība bija minimāla.
Offline
FFL
23. Jan 2022, 18:36 #10229

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Protams tur spēlē citi faktori, bet saknē dīzelis ir pārpalikums no benzīna iegūšanas procesa
Offline
smudo
23. Jan 2022, 18:43 #10230

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3505

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


23 Jan 2022, 18:36:03 @FFL rakstīja:
Protams tur spēlē citi faktori, bet saknē dīzelis ir pārpalikums no benzīna iegūšanas procesa


Kopumā pārstrādājot naftu rodas ap 6 dažādi produkti (tai skaitā benzīns un dīzelis) un visiem ir pielietojums
Offline
cipargalva
24. Jan 2022, 16:18 #10231

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6480

Braucu ar: quattro

Pat vācu veiksminiekiem, kuri vēl brauc ar šīm nākotnes klasikām, dažkārt patīk šo to apmputēt.
Nesen uzdūros mobilē pačotnajam eksemplāram, kuram EGR un svirlu amputācija lepni pasniegta kā bonuss.

Tātad, atgriežoties pie benzīniem, N55 ir zelta milti? Brauc un brauc, un neplīst? HPFP, sprauslas?
Offline
FisherS
25. Jan 2022, 00:39 #10232

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: tīriem diskiem


24 Jan 2022, 17:54:53 @DM-101 rakstīja:

24 Jan 2022, 17:49:47 @Staris rakstīja:
Ir daudz mainīgo apstākļu, kas nosaka to cik ilga tā ķēde izvilks.
Ja tev ir lietots auto un esi gatavs mainīt ķēdi, tad vienkārši maini un brauc ar mierīgu sirdi.
Ja tomēr žēl naudu un negribi mainīt, tad nemelo sev un apdomā kāds tam auto ir patiesais nobraukums.
Tā ķēde pie normāla dzinēja uzturēšanas var arī 400k+ km izvilkt. Ja tev gadīsies eksemplārs, kuram eļļa ir mainīta ik pa 30k km un vēl 100-150k km notīti, tad nav jābrīnās, ka ķēde plīst pie "200k km"





kungi...
braucot videejaa DE rezhiimaa 200.000km noziimee ap 3300 motorstundas.

LV 3300 motorstundas noziimee 50.000km.

Kaa vispaar var meeriit kjeedes resursu KILOMETROS? KAAA???


Tieši tāpēc, kopš bērnības jau nesaprotu kāpēc autosiem ir odometri nevis motorstundu skaitītāji, jo vienmēr zināju, pēc tik un tik stundām jādara/jāmaina tas un šitas, vai pesda.

[ Šo ziņu laboja FisherS, 25 Jan 2022, 00:40:36 ]

Offline
azlk
25. Jan 2022, 00:48 #10233

Kopš: 26. Dec 2021

Ziņojumi: 125

Braucu ar:


24 Jan 2022, 17:54:53 @DM-101 rakstīja:

24 Jan 2022, 17:49:47 @Staris rakstīja:
Ir daudz mainīgo apstākļu, kas nosaka to cik ilga tā ķēde izvilks.
Ja tev ir lietots auto un esi gatavs mainīt ķēdi, tad vienkārši maini un brauc ar mierīgu sirdi.
Ja tomēr žēl naudu un negribi mainīt, tad nemelo sev un apdomā kāds tam auto ir patiesais nobraukums.
Tā ķēde pie normāla dzinēja uzturēšanas var arī 400k+ km izvilkt. Ja tev gadīsies eksemplārs, kuram eļļa ir mainīta ik pa 30k km un vēl 100-150k km notīti, tad nav jābrīnās, ka ķēde plīst pie "200k km"





kungi...
braucot videejaa DE rezhiimaa 200.000km noziimee ap 3300 motorstundas.

LV 3300 motorstundas noziimee 50.000km.

Kaa vispaar var meeriit kjeedes resursu KILOMETROS? KAAA???


ok, pēc cik km mainīt eļļu? šobrīd mainu pēc 8000km.. vienalga - tā ir Latvija ar pilsētu un 300-400km braucieniem weekendos vai tas ir ceļojums uz ITA pa bāni un atpakaļ.. kā mainīt to sasodīto motoreļļu?
Offline
ilmars4998
25. Jan 2022, 07:13 #10234

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: XY-28


25 Jan 2022, 00:48:15 @azlk rakstīja:

24 Jan 2022, 17:54:53 @DM-101 rakstīja:

24 Jan 2022, 17:49:47 @Staris rakstīja:
Ir daudz mainīgo apstākļu, kas nosaka to cik ilga tā ķēde izvilks.
Ja tev ir lietots auto un esi gatavs mainīt ķēdi, tad vienkārši maini un brauc ar mierīgu sirdi.
Ja tomēr žēl naudu un negribi mainīt, tad nemelo sev un apdomā kāds tam auto ir patiesais nobraukums.
Tā ķēde pie normāla dzinēja uzturēšanas var arī 400k+ km izvilkt. Ja tev gadīsies eksemplārs, kuram eļļa ir mainīta ik pa 30k km un vēl 100-150k km notīti, tad nav jābrīnās, ka ķēde plīst pie "200k km"





kungi...
braucot videejaa DE rezhiimaa 200.000km noziimee ap 3300 motorstundas.

LV 3300 motorstundas noziimee 50.000km.

Kaa vispaar var meeriit kjeedes resursu KILOMETROS? KAAA???


ok, pēc cik km mainīt eļļu? šobrīd mainu pēc 8000km.. vienalga - tā ir Latvija ar pilsētu un 300-400km braucieniem weekendos vai tas ir ceļojums uz ITA pa bāni un atpakaļ.. kā mainīt to sasodīto motoreļļu?


Offline
Samsasi
25. Jan 2022, 09:12 #10235

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3605

Braucu ar:


24 Jan 2022, 17:54:53 @DM-101 rakstīja:

24 Jan 2022, 17:49:47 @Staris rakstīja:
Ir daudz mainīgo apstākļu, kas nosaka to cik ilga tā ķēde izvilks.
Ja tev ir lietots auto un esi gatavs mainīt ķēdi, tad vienkārši maini un brauc ar mierīgu sirdi.
Ja tomēr žēl naudu un negribi mainīt, tad nemelo sev un apdomā kāds tam auto ir patiesais nobraukums.
Tā ķēde pie normāla dzinēja uzturēšanas var arī 400k+ km izvilkt. Ja tev gadīsies eksemplārs, kuram eļļa ir mainīta ik pa 30k km un vēl 100-150k km notīti, tad nav jābrīnās, ka ķēde plīst pie "200k km"





kungi...
braucot videejaa DE rezhiimaa 200.000km noziimee ap 3300 motorstundas.

LV 3300 motorstundas noziimee 50.000km.

Kaa vispaar var meeriit kjeedes resursu KILOMETROS? KAAA???


Parādi man auto, kuram ir motorstundu skaitītājs
Online
sys9291
25. Jan 2022, 09:53 #10236

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


25 Jan 2022, 00:48:15 @azlk rakstīja:

24 Jan 2022, 17:54:53 @DM-101 rakstīja:

24 Jan 2022, 17:49:47 @Staris rakstīja:
Ir daudz mainīgo apstākļu, kas nosaka to cik ilga tā ķēde izvilks.
Ja tev ir lietots auto un esi gatavs mainīt ķēdi, tad vienkārši maini un brauc ar mierīgu sirdi.
Ja tomēr žēl naudu un negribi mainīt, tad nemelo sev un apdomā kāds tam auto ir patiesais nobraukums.
Tā ķēde pie normāla dzinēja uzturēšanas var arī 400k+ km izvilkt. Ja tev gadīsies eksemplārs, kuram eļļa ir mainīta ik pa 30k km un vēl 100-150k km notīti, tad nav jābrīnās, ka ķēde plīst pie "200k km"





kungi...
braucot videejaa DE rezhiimaa 200.000km noziimee ap 3300 motorstundas.

LV 3300 motorstundas noziimee 50.000km.

Kaa vispaar var meeriit kjeedes resursu KILOMETROS? KAAA???


ok, pēc cik km mainīt eļļu? šobrīd mainu pēc 8000km.. vienalga - tā ir Latvija ar pilsētu un 300-400km braucieniem weekendos vai tas ir ceļojums uz ITA pa bāni un atpakaļ.. kā mainīt to sasodīto motoreļļu?

Zini uz BMW jau no pašiem pirmsākumiem (E28, E30) eļļas maiņas intervāls tiek aprēķināta pēc daudziem faktoriem, kur pamatā ir izlietotā degviela (par benzīna dzinējiem neesmu pārliecināts, bet piemēram DDE4 to var iekš INPA paskatīties). Lai ierindas lietotājam būtu saprotamāk mašīna to parāda kilometros... Papildus tam ir arī banāls kalendārs gadījumiem ja ar auto brauc maz...
P.S kaut kur te DM jau rakstīja kā BMW rēķina bremžu kluču nodilumu - ko auto atkal rāda kilometros...tā teikt djla duraka...
Offline
Staris
25. Jan 2022, 10:52 #10237

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


24 Jan 2022, 17:54:53 @DM-101 rakstīja:

24 Jan 2022, 17:49:47 @Staris rakstīja:
Ir daudz mainīgo apstākļu, kas nosaka to cik ilga tā ķēde izvilks.
Ja tev ir lietots auto un esi gatavs mainīt ķēdi, tad vienkārši maini un brauc ar mierīgu sirdi.
Ja tomēr žēl naudu un negribi mainīt, tad nemelo sev un apdomā kāds tam auto ir patiesais nobraukums.
Tā ķēde pie normāla dzinēja uzturēšanas var arī 400k+ km izvilkt. Ja tev gadīsies eksemplārs, kuram eļļa ir mainīta ik pa 30k km un vēl 100-150k km notīti, tad nav jābrīnās, ka ķēde plīst pie "200k km"





kungi...
braucot videejaa DE rezhiimaa 200.000km noziimee ap 3300 motorstundas.

LV 3300 motorstundas noziimee 50.000km.

Kaa vispaar var meeriit kjeedes resursu KILOMETROS? KAAA???

Cien kungs, palasi savus postus un tad kaut raksti "da es domāju tā, da jūs lohi, da kaut kas cits"
Pats visiem māci pie cik km izbeidzas kvēpu filtrs. Pats nesen vēl rakstīji cik tūkstoši jāiegulda lietota dirseļa pirkšanā. Kādas bija mērvienības uzskaitītajiem elementiem, kad tie ir jāmaina? Motorstundas? Nē, kilometri.
Tu vari drukāt visur kilometrus un tas ir labi, bet, ja es kaut kur pieminu, ka klasiskā "ķēde jāmaina pie 250k km" frāze neiztur kritiku, tad jāsāk dirsties.

Es nekādi netaisos te rakstīt, ka tu esi dalbojobs ( (c) DM-101), bet nu vienkārši paklusē dažreiz.

Izlasi ko es uzrakstīju - ir ļoti daudz mainīgo, kas noteiks ķēdes resursu. Ja tu to nesaproti, tad vari pats sev uzlikt kādu sev mīļo lamuvārdu titulu, es to nedarīšu.

Un par tavām motorstundām runājot - arī tas nav galvenais rādītājs uz ko paļauties. Zinu E60, kurš ir izripojis no salona Rīgā. Šobrīd tuvu 400k km 16 gadu laikā. Tātad tur ir Latvijas braukšanas profils. Ķēde nav mainīta.
Nu ir taču kaut nedaudz jāaizdomājas par to, kāpēc vieniem tā plīst pie "250k km" un citiem pie 400k km neplīst. Pietiek sev melot un stāstīt cik veiksmīgs pirkums bija Rumbulas auto placī atrasts dīzelis pa lēto #veiksmesstāsts
Un nē, te nav runa par kilometriem. Pārrēķini pēc sava zinātniski pierādītā koeficienta uz motorstundām un joprojām tev liksies neticami, ka pie tāda motorstundu daudzuma nav mainīta ķēde. Un nē, tam auto nav braukšanas profils - Liepāja <-> Daugavpils. Pilsēta un pa retam starppilsēta.

[ Šo ziņu laboja Staris, 25 Jan 2022, 10:57:27 ]

Offline
abyss
25. Jan 2022, 11:22 #10238

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7902

Braucu ar: e39 523

Kaspich bieži teicis, ka arī DPF filtrs būtu jāskata pēc motorstundām. Nezinu attiecību, bet 200k uz bāņa DPF noteikti nav tas pats, kas 200k pa LV. Bet kopš f-kas LCI ir indikators, kurš gan jau tāpat kā eļļas maiņa pēc noteiktiem parameteriem iedegās.

Kas par e60? Tūlīt vēl izrādīsies nīstais benzīns vai arī m57d30TU
Offline
cmax
25. Jan 2022, 11:33 #10239

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1004

Braucu ar:


25 Jan 2022, 11:22:50 @abyss rakstīja:
Kaspich bieži teicis, ka arī DPF filtrs būtu jāskata pēc motorstundām. Nezinu attiecību, bet 200k uz bāņa DPF noteikti nav tas pats, kas 200k pa LV. Bet kopš f-kas LCI ir indikators, kurš gan jau tāpat kā eļļas maiņa pēc noteiktiem parameteriem iedegās.

Kas par e60? Tūlīt vēl izrādīsies nīstais benzīns vai arī m57d30TU

Ar DPF nederēs ne motorstundas ne kilometri, arī degvielas daudzums īsti nepalīdzēs, kautkāds mikss no šiem visiem. Kaut gan faktiski tas risinās ar MP sensora palīdzību. Vērtība normā-braucam, vertība palielināta-nomaiņa.
Offline
Gribis
25. Jan 2022, 11:53 #10240

Kopš: 30. Dec 2021

Ziņojumi: 189

Braucu ar:


25 Jan 2022, 11:33:31 @cmax rakstīja:

25 Jan 2022, 11:22:50 @abyss rakstīja:
Kaspich bieži teicis, ka arī DPF filtrs būtu jāskata pēc motorstundām. Nezinu attiecību, bet 200k uz bāņa DPF noteikti nav tas pats, kas 200k pa LV. Bet kopš f-kas LCI ir indikators, kurš gan jau tāpat kā eļļas maiņa pēc noteiktiem parameteriem iedegās.

Kas par e60? Tūlīt vēl izrādīsies nīstais benzīns vai arī m57d30TU

Ar DPF nederēs ne motorstundas ne kilometri, arī degvielas daudzums īsti nepalīdzēs, kautkāds mikss no šiem visiem. Kaut gan faktiski tas risinās ar MP sensora palīdzību. Vērtība normā-braucam, vertība palielināta-nomaiņa.


Līdzšinējā ņemšanās ir sieviešu žurnālu līmenī, viss [uzjūtām]; [tānevarbūt]; [mantāliekas]; [parēķinipac]; "


EUR7 saka, ka pietiek daķšas ūdenī durt, jāievieš konkrēta sensorizācija, mašīnas izmeši jāmonitorē visu dzīves ciklu

Ražotāji, kuriem līdz tam viss bija labi, viss bija normās, pēkšņi uzreiz atmetās, danunax, to nevar izdarīt :dīzeļgeita:
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4