Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: M57TU2D30 remonts

AutorsZiņojums
Pavasaris
26. Oct 2016, 19:27 #21

Kopš: 08. Apr 2013

Ziņojumi: 465

Braucu ar:

Kā jau minēju, pirku jūlijā. Pēc servisa apkopes intervāliem Vācija var spriest, ka ar eļļas maiņu braukts 20-40 tk. km. Tikko kā iegādājos nomainīju uz ENI 5w30, bet pirms 500km nomainīju uz Xado 5w30.
Offline
Pavasaris
26. Oct 2016, 23:55 #22

Kopš: 08. Apr 2013

Ziņojumi: 465

Braucu ar:

Jā, tā man arī pateica - lai aizmirsu Eni eļļu. Nekādas atšķirības starp Eni un Xado nav, dūmo tāpat. Jautājums tad, kā dīzelim mēra kompresiju? Vai caur sprauslām, vai var arī skrūvēt ārā sveci un mērīt? To laikam būtu vērtīgi šajā situācija izdarīt. Turbīna tā nav, par to jau iepriekš pārliecinājāmies un pa interkūlera trubām ēļļa negāžās. Tāpat atkal un atkal ir jāapstājās pie tā, ka eļļu pieleju tikai 1l uz 10'000 km.
Offline
RSAWorkshop
27. Oct 2016, 01:15 #23

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


26 Oct 2016, 23:55:35 @Pavasaris rakstīja:
Jā, tā man arī pateica - lai aizmirsu Eni eļļu. Nekādas atšķirības starp Eni un Xado nav, dūmo tāpat. Jautājums tad, kā dīzelim mēra kompresiju? Vai caur sprauslām, vai var arī skrūvēt ārā sveci un mērīt? To laikam būtu vērtīgi šajā situācija izdarīt. Turbīna tā nav, par to jau iepriekš pārliecinājāmies un pa interkūlera trubām ēļļa negāžās. Tāpat atkal un atkal ir jāapstājās pie tā, ka eļļu pieleju tikai 1l uz 10'000 km.
Nevajag tur neko mērīt, ja nebūtu kompresija, tad Tu viņu nemaz tik viegli nepielaistu
Pārbaudi sprauslas un kad uzzināsi, ka viņas tek tad maini nost un brauc

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sandis224
27. Oct 2016, 07:34 #24

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive

Un sprauslas kuras būs jāmaina, labak maini uz jaunām. Restaurēšana nebūs uz ilgu laiku, un beigās sanāks 2reiz dārgāk viss tas pasākums!
Offline
RSAWorkshop
27. Oct 2016, 11:18 #25

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

sprauslas šitam nerestaurē

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Pavasaris
27. Oct 2016, 11:54 #26

Kopš: 08. Apr 2013

Ziņojumi: 465

Braucu ar:

RSA, vai arī nav tā, ka ja sprauslas lej, tad arī būtu grūti pielaist?

Just wondering..
Offline
RSAWorkshop
27. Oct 2016, 12:35 #27

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


27 Oct 2016, 11:54:11 @Pavasaris rakstīja:
RSA, vai arī nav tā, ka ja sprauslas lej, tad arī būtu grūti pielaist?

Just wondering..
Nebūs gan tā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
add
27. Oct 2016, 12:36 #28

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


27 Oct 2016, 11:18:17 @RSAWorkshop rakstīja:
sprauslas šitam nerestaurē


Ir iespēja arī restaurēt:
http://m.ebay.de/itm/Einspritzduese-Injektor-In...73027?nav=SEARCH
Offline
RSAWorkshop
27. Oct 2016, 12:49 #29

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


27 Oct 2016, 12:36:41 @add rakstīja:

27 Oct 2016, 11:18:17 @RSAWorkshop rakstīja:
sprauslas šitam nerestaurē


Ir iespēja arī restaurēt:
http://m.ebay.de/itm/Einspritzduese-Injektor-In...73027?nav=SEARCH
Nez kāpēc BOSCH nepiedāvā rezerves daļas?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Pavasaris
02. Nov 2016, 21:28 #30

Kopš: 08. Apr 2013

Ziņojumi: 465

Braucu ar:

Ņemot vērā to, ka notestējot sprauslas, lielākā daļa no viņām tek un iesaka man mainīt visas (280e x 6), jautājums zinātājiem - cik, aptuveni, izmaksā motora swaps un, vai 330d manualī ir iespējams ielikt M57 ar 2 turbīnām.
Offline
RSAWorkshop
02. Nov 2016, 21:52 #31

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


02 Nov 2016, 21:28:13 @Pavasaris rakstīja:
Ņemot vērā to, ka notestējot sprauslas, lielākā daļa no viņām tek un iesaka man mainīt visas (280e x 6), jautājums zinātājiem - cik, aptuveni, izmaksā motora swaps un, vai 330d manualī ir iespējams ielikt M57 ar 2 turbīnām.
Kā jau arī iesākumā tika minēts...

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ridlihs
02. Nov 2016, 22:05 #32

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku

Ja tas auto palielam ir labā stāvoklī bez šī kasjaka un plāno braukt nākamos 3 gadus +-, tad samaini tās sprauslas, pārdzīvo finansiālo krahu, bet brauc bēdu nezinādams tālāk.
Offline
Rolizze
02. Nov 2016, 22:06 #33

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


02 Nov 2016, 21:28:13 @Pavasaris rakstīja:
Ņemot vērā to, ka notestējot sprauslas, lielākā daļa no viņām tek un iesaka man mainīt visas (280e x 6), jautājums zinātājiem - cik, aptuveni, izmaksā motora swaps un, vai 330d manualī ir iespējams ielikt M57 ar 2 turbīnām.

tas swaps ar 2 turbinam nostasies dargak neka 6 sprauslas.
vai tew to vaig doma pats.
Offline
AF
02. Nov 2016, 22:12 #34

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


02 Nov 2016, 21:28:13 @Pavasaris rakstīja:
Ņemot vērā to, ka notestējot sprauslas, lielākā daļa no viņām tek un iesaka man mainīt visas (280e x 6), jautājums zinātājiem - cik, aptuveni, izmaksā motora swaps un, vai 330d manualī ir iespējams ielikt M57 ar 2 turbīnām.
salabo ar garantiju un brauc laimīgs
Offline
mm325
02. Nov 2016, 22:13 #35

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1330

Braucu ar: zilu 4.6is


27 Oct 2016, 11:18:17 @RSAWorkshop rakstīja:
sprauslas šitam nerestaurē

Valmierā man Piezzo sprauslu restaurēja. 120€.
Offline
mm325
02. Nov 2016, 22:15 #36

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1330

Braucu ar: zilu 4.6is

Un 2T eļļa pie degvielas attiecībā 1:100 arī parasti palīdz.
Offline
pelu_junkurs
02. Nov 2016, 22:18 #37

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2315

Braucu ar: žurx


02 Nov 2016, 22:13:35 @mm325 rakstīja:

27 Oct 2016, 11:18:17 @RSAWorkshop rakstīja:
sprauslas šitam nerestaurē

Valmierā man Piezzo sprauslu restaurēja. 120€.


Valmierā arī kāds māk kaut ko darīt mūsdienu auto? Cik saskāros, tad vairāk par žurkas vai burbuļa kvalitatīvu remontu tur neviens nezin
Offline
Ridlihs
02. Nov 2016, 22:31 #38

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku

bieži vien tās sprauslas uz restaurāciju finālā tāpat nonāk Valmierā no Rīgas
Offline
RSAWorkshop
02. Nov 2016, 22:37 #39

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


02 Nov 2016, 22:13:35 @mm325 rakstīja:

27 Oct 2016, 11:18:17 @RSAWorkshop rakstīja:
sprauslas šitam nerestaurē

Valmierā man Piezzo sprauslu restaurēja. 120€.
Skatos, ka Valmierā vieni brīnumi notiek, vienam nerestaurējamas sprauslas atrestaurē, kāds cits tulpes un citus lakstus tirgojot pamanās miljonus nopelnīt un par premjeru tikt. Zili brīnumi lai neteiktu vairāk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
AF
02. Nov 2016, 22:42 #40

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Piezo sprauslām tik smidzekłus var nomainīt, ja pisec pašai sprauslai tad to met miskastē
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo