Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: M57TU2D30 remonts

AutorsZiņojums
Pavasaris
25. Oct 2016, 22:49 #1

Kopš: 08. Apr 2013

Ziņojumi: 465

Braucu ar:

Sveiki! Galu galā pēc ilgiem pūliņiem pašam tikt skaidrībā ar auto, lūgšu palīdzību šeit.

Nesen iegādājos e90 3.0d, bet pēc neilga laika pamanīju, ka auto uzsilstot sāk dūmot. Dūmo ar nesaprotami balti, zili, pelēkiem dūmiem. Kaut kad starp tām trim krāsām. Ož pēc eļļas. Nobraucot eļļas maiņu (10k km) pielēju 1l eļļas. Esmu mainījis kartera ventilāciju, visus filtrus, izgāzējis kārtīgi. Biju aizdzinis uz parastu servisu, kur čali pateica, ka salaiduši pa taisno bez turbīna auto un tāpat dūmojis, ka tā neesot turbīnas vaina. Iepazīstoties ar līdzīgām problēmām sliecos domāt uz vārstu blīvslēgiem, gredzeniem un vēl citām problēmam, kas saistīta ar motoru. Lai gan gados vecāki speciālisti ieteica man nevērt vaļā motoru, bet gan meklēt citu. Pateikšos, ja ieteiksiet kādu motora speciālistu, pie kā varu aizvest bēdu brāli.
Offline
AF
25. Oct 2016, 23:26 #2

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


25 Oct 2016, 22:49:49 @Pavasaris rakstīja:
Sveiki! Galu galā pēc ilgiem pūliņiem pašam tikt skaidrībā ar auto, lūgšu palīdzību šeit.

Nesen iegādājos e90 3.0d, bet pēc neilga laika pamanīju, ka auto uzsilstot sāk dūmot. Dūmo ar nesaprotami balti, zili, pelēkiem dūmiem. Kaut kad starp tām trim krāsām. Ož pēc eļļas. Nobraucot eļļas maiņu (10k km) pielēju 1l eļļas. Esmu mainījis kartera ventilāciju, visus filtrus, izgāzējis kārtīgi. Biju aizdzinis uz parastu servisu, kur čali pateica, ka salaiduši pa taisno bez turbīna auto un tāpat dūmojis, ka tā neesot turbīnas vaina. Iepazīstoties ar līdzīgām problēmām sliecos domāt uz vārstu blīvslēgiem, gredzeniem un vēl citām problēmam, kas saistīta ar motoru. Lai gan gados vecāki speciālisti ieteica man nevērt vaļā motoru, bet gan meklēt citu. Pateikšos, ja ieteiksiet kādu motora speciālistu, pie kā varu aizvest bēdu brāli.
uztici auto no sākuma labai diagnostikai, kas tev ietaupīs daudz laika, naudas un nervu.
No sevis varu ieteikt šos servisus
26097304 Maxixt
22026678 Bmweast garage
28444645 Artūrs


P.s es domāju problēma būs vai nu mīzošās sprauslās vai kapitāli sapistai kartera ventilācijai.
Offline
oskars11
25. Oct 2016, 23:30 #3

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: bbrent.lv

ko nozimee savienoja pa taisno? atvienoja drosvien turbo trubu. pagazeja paris min , dumo , verdikts gatavs. Visbiezhakaa vaina tomer turbo/kartera ventilacijas -ellas celoshana caur turbo. Tada gadagajuma auto reti kad butu redzejis sausu iepludes sistēmu. nav izslegts ari ellas gredzenu, varstu blivslegu defektu. Pilnigas mulkjibas ka nevar vert vala shos dzinejus. viss remontejas un visas detalas ir pieejamas.
Offline
Kaross
25. Oct 2016, 23:36 #4

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Gados vecāki cilvēki nav speciālisti, bet idioti, kas domā, ka sajēdz kaut ko. Parasti par žiguli neko vairāk nav redzējuši.
Pēc apraksta liekas, ka auto ir bijis pie mums.

Sākumā domājam, ka turbīna taisa to dūmošanu, noņemām turbo nost, aiztaisījam eļļas spiediena trubu un iedarbinājām bez. Kūpēja tas auto diezgan briesmīgi. Un 90% tas ir eļļas dūms. Tās nav sprauslas. Tā ka būs vien jātaisa vaļā dzinējs vai jāmaina. Cenu par remontu es tev nosaucu pat ļoti demokrātisku.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AF
25. Oct 2016, 23:43 #5

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


25 Oct 2016, 23:36:17 @Kaross rakstīja:
Gados vecāki cilvēki nav speciālisti, bet idioti, kas domā, ka sajēdz kaut ko. Parasti par žiguli neko vairāk nav redzējuši.
Pēc apraksta liekas, ka auto ir bijis pie mums.

Sākumā domājam, ka turbīna taisa to dūmošanu, noņemām turbo nost, aiztaisījam eļļas spiediena trubu un iedarbinājām bez. Kūpēja tas auto diezgan briesmīgi. Un 90% tas ir eļļas dūms. Tās nav sprauslas. Tā ka būs vien jātaisa vaļā dzinējs vai jāmaina. Cenu par remontu es tev nosaucu pat ļoti demokrātisku.
nu tad nav ko pist bobi, sataisi un brauc cepuri kuldams
Offline
oskars11
25. Oct 2016, 23:50 #6

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: bbrent.lv

kad uzzina kapitalkas cenu ,(lai iedotu garantiju- turbo un sprauslas restaureet arii) klients parasti atmetas labak pieliet litrinju un spoguljos neskatiities
Offline
uldens1
26. Oct 2016, 00:05 #7

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


25 Oct 2016, 23:36:17 @Kaross rakstīja:
Gados vecāki cilvēki nav speciālisti, bet idioti, kas domā, ka sajēdz kaut ko. Parasti par žiguli neko vairāk nav redzējuši.
Pēc apraksta liekas, ka auto ir bijis pie mums.

Sākumā domājam, ka turbīna taisa to dūmošanu, noņemām turbo nost, aiztaisījam eļļas spiediena trubu un iedarbinājām bez. Kūpēja tas auto diezgan briesmīgi. Un 90% tas ir eļļas dūms. Tās nav sprauslas. Tā ka būs vien jātaisa vaļā dzinējs vai jāmaina. Cenu par remontu es tev nosaucu pat ļoti demokrātisku.
bet ja uz 10tk notere tikai 1l eļļas tad tas nevar but eļļas dūms
Offline
Kaross
26. Oct 2016, 00:17 #8

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu tad bākā ir ielieta eļļa un ir beigtas sprauslas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
markelis
26. Oct 2016, 07:24 #9

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12847

Braucu ar: eFku

kaa 1L uz 10k var briesmiigi duumot
sen sen atpakalj man bij diizeljgolfs, kuram elljass pateerinsh bija 1L uz 1,5-2k. tas gan duumoja.
Offline
AF
26. Oct 2016, 09:34 #10

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

komvar pisties, izraujam laukā srauslas un aizvedam uz pārbaudi, tāpat par łaunu nenāks, par to laiku ar endiskopu ielūkojamies uz cilindriem un palūkojam vai tur nav kāds pisec.
Offline
andrejins
26. Oct 2016, 09:45 #11

Kopš: 12. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: F31 320d,e46 330d

Tu esi pārliecināts, ka pielēji litru? Litrs M57 turbomotoram bija pat grāmatā rakstīts kā servisa robeža, pie kuras dūmam nevajadzētu būt. Es triktu izraut sprauslas un paskatīt kas lācītim vēderā. Plus kartera ventilāciju sataisīt, bet pie litra eļļas uz 10k dūmam vispār nebūtu jābūt!
Offline
Alexisonfire
26. Oct 2016, 11:04 #12

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

Max eļļa +1l un ja beigās ir minimāli eļļa tad tie jau kopā būs 2l
Offline
Pavasaris
26. Oct 2016, 11:24 #13

Kopš: 08. Apr 2013

Ziņojumi: 465

Braucu ar:

Pie eļļas maiņas pielēju tā, ja čoks bija 2/3. Nobraucu kādus 5 tk. km un bija minimālais līmenis, pielēju 0,5l un kad pieripoja jau 10 tk. km, atkal pielēju 0,5 un bija čokam tieši pa vidu līmenim.

Nedaudz aizdomājos par kartera ventilāciju, pats viņu mainīju, nevaru atcerēties, vai pirms tam dūmoja, bet pēc tam notekti. Vai tur ir iespējams kaut ko ne tā salikt? Pats nedaudz nobrīnijos, ka tur nenāk nekas līdzīgs filtram, bet gan vnk plastmasas kastīte.

Paldies par viedokļiem, tad vispirms aizvedīšu uz dīzeļcentru pārbaudīt sprauslas un degvielas sistēmu.
Offline
krushh
26. Oct 2016, 11:29 #14

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 481

Braucu ar: 1313, 98


26 Oct 2016, 11:24:56 @Pavasaris rakstīja:
Pie eļļas maiņas pielēju tā, ja čoks bija 2/3. Nobraucu kādus 5 tk. km un bija minimālais līmenis, pielēju 0,5l un kad pieripoja jau 10 tk. km, atkal pielēju 0,5 un bija čokam tieši pa vidu līmenim.

Nedaudz aizdomājos par kartera ventilāciju, pats viņu mainīju, nevaru atcerēties, vai pirms tam dūmoja, bet pēc tam notekti. Vai tur ir iespējams kaut ko ne tā salikt? Pats nedaudz nobrīnijos, ka tur nenāk nekas līdzīgs filtram, bet gan vnk plastmasas kastīte.

Paldies par viedokļiem, tad vispirms aizvedīšu uz dīzeļcentru pārbaudīt sprauslas un degvielas sistēmu.


Tajā "kastītē" ir iekšā filtrs.
Offline
Pavasaris
26. Oct 2016, 11:54 #15

Kopš: 08. Apr 2013

Ziņojumi: 465

Braucu ar:

Ok, tad pirmais izjaukšu viņu un pārbaudīšu, jo tik tiešām šķiet, ka tur nebija nekāda filtra iekšā. Vai vispār ir iespējams viņu nopirkt bez filtriņa iekšā? Vai viņam jāizskatās šādi? Man bija vnk plastmasas ietvars..
Offline
spriditis
26. Oct 2016, 12:53 #16

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3974

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Citiem nak bez filtra,ar plastmasas seperatoru.
Offline
Pavasaris
26. Oct 2016, 14:12 #17

Kopš: 08. Apr 2013

Ziņojumi: 465

Braucu ar:

Jā, skaidrs, tad ar kartera ventilāciju viss ok.
Offline
Benz777
26. Oct 2016, 16:39 #18

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Kvepfiltra reģenerācija ja ir izgriezts un nepāršūts pareizi, man arī ir tas pats tieši, tikai uz MB
Offline
kere8
26. Oct 2016, 16:58 #19

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

separators kartera ventilacijai nav muzigs,un tape vinju ari maina,bet labak tapat ar fitr elementu un pashu vacinju saminit
Offline
Pavasaris
26. Oct 2016, 17:16 #20

Kopš: 08. Apr 2013

Ziņojumi: 465

Braucu ar:

DPF man grieza ārā Kaross, domāju, ka tur viss būtu pareizi izdarīts.

Vedīšu vispirms sprauslas uz diagnostiku un tad jāskatās tālāk.

Nodošu ziņu par procesu, paldies par atbildēm!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo