Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
sys9291
25. Feb 2024, 17:43 #641

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


25 Feb 2024, 14:32:48 @JDS rakstīja:

25 Feb 2024, 13:53:48 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas nekas, ka kopā stiprinās, eļļas maiņas procedūra kārbai nav nekas īpašs, sadales kārbai gan sarežģītāk, tur arī vispirms ar PC vajag atbrīvot eļļas rezervuāru

Principā tāds arī tas cipars ir ar visiem materiāliem

Jautājums gan vai tas viss arī tika servisa vēsturē ierakstīts

kapeec lai dileris to neierakstitu?

viņi bieži noslinko it sevišķi LV...
P.S plānveida apkopes ieraksta automātiski, bet remontus mēdz neierakstīt...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 25 Feb 2024, 17:43:54 ]

Offline
RSAWorkshop
25. Feb 2024, 18:08 #642

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6119

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


25 Feb 2024, 17:43:03 @sys9291 rakstīja:

25 Feb 2024, 14:32:48 @JDS rakstīja:

25 Feb 2024, 13:53:48 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas nekas, ka kopā stiprinās, eļļas maiņas procedūra kārbai nav nekas īpašs, sadales kārbai gan sarežģītāk, tur arī vispirms ar PC vajag atbrīvot eļļas rezervuāru

Principā tāds arī tas cipars ir ar visiem materiāliem

Jautājums gan vai tas viss arī tika servisa vēsturē ierakstīts

kapeec lai dileris to neierakstitu?

viņi bieži noslinko it sevišķi LV...
P.S plānveida apkopes ieraksta automātiski, bet remontus mēdz neierakstīt...

Man patīk G sērijām plānveida apkopes rakstīt, nav pat PC jāslēdz klāt Service history pats apdeitojas uzreiz

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
26. Feb 2024, 09:45 #643

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11620

Braucu ar:

beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"
Offline
smudo
26. Feb 2024, 09:51 #644

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3527

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"


Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).

Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants.

[ Šo ziņu laboja smudo, 26 Feb 2024, 09:54:24 ]

Offline
kexxx
26. Feb 2024, 10:03 #645

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11620

Braucu ar:


26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:

26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"


Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).

Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants.


garš un gudrs palags, bet 800 eur par eļļas maiņu kārbā es vnk savādāk kā par zagšanu nevaru nosaukt nevajag tikai to pārāk nopietni uztvert
Offline
martins_usars
26. Feb 2024, 10:10 #646

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 821

Braucu ar: 2.0TDI

Lētākais, kas dzirdēts 8HP automātam, ir 450 eiro kešā. Pa 300 var uzlikt jaunu karteri, kurā integrēts eļļas filtrs, un uzliet klāt eļļu.
Offline
shirminieks
26. Feb 2024, 10:20 #647

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1393

Braucu ar: 81


26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:

26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"


Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).



Nevajag dīleri salīdzināt ar kādu kaktu kantori, kas darbojas vecā, ar malku vai atrabotku apkurināmā padomju-laika garāžā. Dīleriem ir jāmaksā par oficiālās programmatūras licencēm, jāpērk visi oriģinālie instrumenti / spectool'i, darbinieki regulāri jāsūta uz ražotāja apmācībām (nevis caur youtube / pašdarbību jāiemācās vakaros), jāmaksā visi darbaspēka nodokļi, un jāuztur milzīgs šķūnis (showroom) ar demo-autoparku.

Un dienas beigās visi klienti sagaida, ka pie dīleriem būs tīras telpas ar dizaina dīvānu kur piesēst un iedzert kafiju kamēr gaida auto; tas viss maksā naudu, un to var redzēt peļņas maržās.
Offline
cmax
26. Feb 2024, 10:24 #648

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1009

Braucu ar:


26 Feb 2024, 10:03:15 @kexxx rakstīja:

26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:

26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"


Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).

Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants.


garš un gudrs palags, bet 800 eur par eļļas maiņu kārbā es vnk savādāk kā par zagšanu nevaru nosaukt nevajag tikai to pārāk nopietni uztvert

Kārbas eļļas maiņai vienīgais kas rais jautājumus ir service kit un eļļa atsevišķi, neesmu specs bet uz ātro ZF kitu ar iekļautu eļļu var atrast par ~300eur ar PVN šī būtu vienīgā lieta par ko šausmināties. Darba stunda 89eur, ja VW prasa 80
Offline
kexxx
26. Feb 2024, 10:25 #649

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11620

Braucu ar:

mja, nu, jāpieņem realitāte ar jaunākajiem auto- remkomplektiņš tāds, filtrs šitāds, eļļa 20 eur litrā un tā pa simtiņam/diviem rezultātā saskrien štuka
Offline
RSAWorkshop
26. Feb 2024, 11:38 #650

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6119

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

jāņem vērā arī, ka nauda ir palikusi nevērtīgāka (inflācija)

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
26. Feb 2024, 13:12 #651

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


26 Feb 2024, 11:38:45 @RSAWorkshop rakstīja:
jāņem vērā arī, ka nauda ir palikusi nevērtīgāka (inflācija)

pie kam divas reizes...
Offline
Kaross
27. Feb 2024, 17:54 #652

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


26 Feb 2024, 10:24:50 @cmax rakstīja:

26 Feb 2024, 10:03:15 @kexxx rakstīja:

26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:

26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"


Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).

Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants.


garš un gudrs palags, bet 800 eur par eļļas maiņu kārbā es vnk savādāk kā par zagšanu nevaru nosaukt nevajag tikai to pārāk nopietni uztvert

Kārbas eļļas maiņai vienīgais kas rais jautājumus ir service kit un eļļa atsevišķi, neesmu specs bet uz ātro ZF kitu ar iekļautu eļļu var atrast par ~300eur ar PVN šī būtu vienīgā lieta par ko šausmināties. Darba stunda 89eur, ja VW prasa 80


Pie manis tas pats ZF komplekts ar eļļu un ar visu maiņu ir par 300e.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kexxx
27. Feb 2024, 18:15 #653

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11620

Braucu ar:


27 Feb 2024, 17:54:41 @Kaross rakstīja:

26 Feb 2024, 10:24:50 @cmax rakstīja:

26 Feb 2024, 10:03:15 @kexxx rakstīja:

26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:

26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"


Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).

Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants.


garš un gudrs palags, bet 800 eur par eļļas maiņu kārbā es vnk savādāk kā par zagšanu nevaru nosaukt nevajag tikai to pārāk nopietni uztvert

Kārbas eļļas maiņai vienīgais kas rais jautājumus ir service kit un eļļa atsevišķi, neesmu specs bet uz ātro ZF kitu ar iekļautu eļļu var atrast par ~300eur ar PVN šī būtu vienīgā lieta par ko šausmināties. Darba stunda 89eur, ja VW prasa 80


Pie manis tas pats ZF komplekts ar eļļu un ar visu maiņu ir par 300e.


tur reāli ir 3,5h darbs, kā dīleris satāmējis?
Offline
Kaross
27. Feb 2024, 18:22 #654

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Vienkārša eļļas un filtra maiņa neaizņem tik daudz.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
abyss
27. Feb 2024, 19:25 #655

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7936

Braucu ar: e39 523

Ja tas ir kāds mierinājums, tad pie greenmotors škodai 377 eur dq381 kārbai eļlas maiņa.

Bet tas jau offtopic. Tīri referencei.

[ Šo ziņu laboja abyss, 27 Feb 2024, 19:48:48 ]

Offline
sliir
27. Feb 2024, 19:53 #656

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 705

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Dīleriem protams uzskrūvētas cenas par visu. Piemēram zobratu eļļa tajā tāmē ir aptuveni ar 300% uzceonojumu, salīdzinot ar ekvivalentu (vai drīzāk vēl labāku) Liqui Moly no veikala. Bet no tā gan uzvārās visvairāk tieši pats BMW, nevis dīleris.
Offline
RSAWorkshop
27. Feb 2024, 19:55 #657

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6119

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

savulaik dzirdēts komentārs-gribi nokaut diffu, ielej neOE BMW eļļu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
protams
27. Feb 2024, 20:03 #658

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5424

Braucu ar: null ziiben

Dilerim dīleru cenas, nosaka ražotāji par nosaukumu iespēju un garantiju utt, pārējiem lai varētu strādāt un pelnīt ar aftermarketu citas cenas, jūs vēl paspamojat ka Mikas bija BMW dīleris
Un 3.5 h eļļas maiņu izrēķinājis un noteicis ražotājs nevis serviss

[ Šo ziņu laboja protams, 27 Feb 2024, 20:09:19 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
RSAWorkshop
27. Feb 2024, 20:07 #659

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6119

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Dīlerim uz detaļām niecīgs uzcenojums, reizēm pat nekāds un nekādas 50% atlaides tur vairumniekiem nav. Tas inter cars ir 48% atlaide priekš vairumniekiem un arī tikai tāpēc, ka Inter cars detaļu uzcenojums ir minimums 200% no kuriem tad visžēlīgi nomet līdz pat 48%, tiesa tur ir ieteicamā mazumtirdzniecības cena vēl, kuru tad kurš grib tas liek, kurš negrib tas neliek. Pareizāk ir likt un pelnīt, lai var attīstīties

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 27 Feb 2024, 20:12:36 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
27. Feb 2024, 20:15 #660

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6119

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


27 Feb 2024, 20:03:21 @protams rakstīja:
Dilerim dīleru cenas, nosaka ražotāji par nosaukumu iespēju un garantiju utt, pārējiem lai varētu strādāt un pelnīt ar aftermarketu citas cenas, jūs vēl paspamojat ka Mikas bija BMW dīleris
Un 3.5 h eļļas maiņu izrēķinājis un noteicis ražotājs nevis serviss

Tur nekur nav 3,5h kārbas eļļas maiņai

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo