Online

Pašreiz BMWPower skatās 91 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: E91 motora ķēdes maiņa

AutorsZiņojums
rekeds
13. Dec 2016, 22:16 #41

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

offtopik, bet jau kurā tēma, kur xado, xado

ir baigā manta? servisnieki ar lielīja, ka esot brīnumlīdzeklis "klasikām".
Offline
sandis224
13. Dec 2016, 22:21 #42

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


13 Dec 2016, 22:16:10 @rekeds rakstīja:
offtopik, bet jau kurā tēma, kur xado, xado

ir baigā manta? servisnieki ar lielīja, ka esot brīnumlīdzeklis "klasikām".
Vēl ir tāds līdzeklis kā SUPRATEC, arī liela.
Offline
Asch
13. Dec 2016, 22:25 #43

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4184

Braucu ar:


13 Dec 2016, 22:00:31 @Artmal rakstīja:
Strunts ar to xado un to klokenes zobratu ir vel kautkads mesls ko Eriks lielija!

Kads reali pats ir mainijis tas kedes! ?
Kads rezultats, ko un kapec mainija? Vairak interese citu pieredze!


Kedes darbibas princips ir nemainigs jau looti sen, lidz ar to paliek jautajums, vai velies samainit visu ka pienakas un braukt, vai ari ieekonomet un katru reizi, pieskilot auto, parmest krustu, ka viss ok.
Offline
Artmal
13. Dec 2016, 22:25 #44

Kopš: 03. Apr 2013

No: Dobele

Ziņojumi: 101

Braucu ar: Ar kajam

Nezinu vai vel irkadreiz bij molilatam sakarigas piedevas opelim ielejam pabRaucam pec tam izlaidam ellu pus dienu gaja!
Offline
Chainsaw
13. Dec 2016, 22:27 #45

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6432

Braucu ar: trimmeri

tā kā edžulim žēl vietas pmu glabāšanai man ir izdzēsta jurčika atskaite no mana ex auto ar n47 motoru un pēc garantijas dīlera veiktu ķēdes un kā tur vēl veiktu bezmaksas nomaiņu, bet nu cik atminos darbu sarakstā bija ķēdes un spriegotāji, citiem, vienlaicīgi ar manu pirktiem autiņiem arī gadījās ka dīleris lika citus motorus
Offline
uldens1
13. Dec 2016, 23:59 #46

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


13 Dec 2016, 22:16:10 @rekeds rakstīja:
offtopik, bet jau kurā tēma, kur xado, xado

ir baigā manta? servisnieki ar lielīja, ka esot brīnumlīdzeklis "klasikām".
noteikti tas xado uztaisi ķedes metalu tadu kurš nestiepsies domaju ka tev vajadzetu sapirkt ari oncoinus
Offline
Kalnz
14. Dec 2016, 09:36 #47

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14293

Braucu ar:

Kā ir ar N47D20C ķēdēm? Arī viss slikti un jāmaina pie piemrās izdevības? Vai gaidīt konkrētu nobraukumu vai trokšņus?
Offline
smudo
14. Dec 2016, 10:05 #48

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


13 Dec 2016, 22:16:10 @rekeds rakstīja:
offtopik, bet jau kurā tēma, kur xado, xado

ir baigā manta? servisnieki ar lielīja, ka esot brīnumlīdzeklis "klasikām".


Visām šim brīnumpiedevām pamatā ir ZDDP (Zinc dialkyldithiophosphates), ko eļļām šaka likt 40tajos. Kopš 2000šajiem eļļām, kas domātas moderniem auto, piedevas apjoms ir samazināts gandrīz uz pusi dēļ ekoloģijas prasībām, jo tā sadegot aizsērē katalizatoru (pieņemu, ka arī DPF). Tie kas klasikām lej atbilstošu klasiku eļļu, nekādas piedevas klāt nejauc, jo attiecīgajās eļļās jau ir augstāks attiecīgās piedevas apjoms (labāk gan adrast internetā data sheet, jo piedevu apjoms ik pa laikam tiek mainīts, bet šī info jāmeklē specializētos ārvalstu forumos). Visi šie stāsti ar to, ka bez eļļas dzinējā nobrauc baigos gabalus ir pamatā dēļ šīs piedevas, jo ja to pielej lielākā apmērā, tad viņa paliek uz virsmām kādu laiku un būtiski samazina berzi un līdz ar to arī temperatūru, tā kā ik pa laikam veiktie "testi" ar dažādām piedevām un eļļām pa lielam ir izrādīšanās, jo viss balstīts uz 70desmit gadus vecu piedevu, ko var nopirms pa 10 - 15 EUR. Ja to pielej pa daudz, var parādīties citi blakus defekti. Ja ir izravēts katalizators un/vai dpf, un tiek lietota moderniem auto domāta eļļa, tad var ebay nopirkt ZDDP tīrā veidā, bet ideāli būtu zināt esošos ZDDP apjomu eļļā un sarēķināt apjomu tā, lai nepielietu pa daudz.

[ Šo ziņu laboja smudo, 14 Dec 2016, 10:09:48 ]

Offline
protams
14. Dec 2016, 10:15 #49

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5408

Braucu ar: null ziiben


14 Dec 2016, 09:36:02 @Kalnz rakstīja:
Kā ir ar N47D20C ķēdēm? Arī viss slikti un jāmaina pie piemrās izdevības? Vai gaidīt konkrētu nobraukumu vai trokšņus?

Domāju, ka par šo motoru arī te spriež.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Kalnz
14. Dec 2016, 10:22 #50

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14293

Braucu ar:


14 Dec 2016, 10:18:06 @cufiks rakstīja:
d20C nav problēmu ar ķēdes priekšlaicīgu nolietošanos, izstiepšanos vai citiem defektiem.. Bet savlaicīgi nomainīt vajadzētu.


Ko nozīmē "savlaicīgi"? Pie kāda nobraukuma ir paredzēts mainīt?
Offline
protams
14. Dec 2016, 10:23 #51

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5408

Braucu ar: null ziiben

Sākt grabēt var pie 60, var pie 250 bez graboņas pārplīst, var līdz 400 noiet bez problēmām.
Dīlers ar spec tūlu ar nomērīt izstiepumu, ja tāds ir.

[ Šo ziņu laboja protams, 14 Dec 2016, 10:24:54 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Chainsaw
14. Dec 2016, 10:37 #52

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6432

Braucu ar: trimmeri

mums te neviens līdz 200k pat nedabrauca, kam pats motors līdz 150k noķīlēja, kam ap līdz 150k nomainīja ķēdes piespiedu kārtā
wessā servisa džeks teica, ka nekādā gadījumā nevar braukt pilno 25k eļļas maiņas internvālu, bet max 10k
Offline
protams
14. Dec 2016, 11:08 #53

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5408

Braucu ar: null ziiben

Cik saprotu, tur probzas sākas kad tā ķēde reāli biku pastiepjas un nogriež kādus tur eļļas padeves kanāliņus, līdz ar to sāk iet pa sauso utt.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
gacha
14. Dec 2016, 11:35 #54

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40

Un ko teiksiet par M57TU2D30 ?

-----------------
Offline
gacha
14. Dec 2016, 11:50 #55

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40


14 Dec 2016, 11:42:21 @cufiks rakstīja:

14 Dec 2016, 11:35:39 @gacha rakstīja:
Un ko teiksiet par M57TU2D30 ?





nu nu gribas ekspertu viedokli

-----------------
Offline
tomijslv
14. Dec 2016, 11:53 #56

Kopš: 04. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Quattro


14 Dec 2016, 11:29:14 @cufiks rakstīja:

14 Dec 2016, 11:08:57 @protams rakstīja:
Cik saprotu, tur probzas sākas kad tā ķēde reāli biku pastiepjas un nogriež kādus tur eļļas padeves kanāliņus, līdz ar to sāk iet pa sauso utt.



Laikam taisnība, bet d20C motoriem tā problēma ir atrisināta


Manam ir d20c motors, paziņam arī tāds pats, un abiem tika mainītas ķēdes. Tā kā tas var gadīties jebkuram.
Offline
martinssh
14. Dec 2016, 18:33 #57

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1608

Braucu ar:

Ar ko shie dzineji atshkjiras tiri intereses peec jauda ? uzbuuve?? piedzinjas mehanismi ??
Offline
martinssh
14. Dec 2016, 18:35 #58

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1608

Braucu ar:


14 Dec 2016, 11:35:39 @gacha rakstīja:
Un ko teiksiet par M57TU2D30 ?


Ar jamaina ! bet pa svau pikji !!!2,0d agraak to dariija diileris tie kas paspeeja tie paspeeja !!
Offline
kere8
14. Dec 2016, 19:25 #59

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

viens mehs stastij pa to jauno m57/n57 ka kedes biezums ir tads pats ka vecajam,vaina ir sausaka solki un lielaka degvielas spiediena raila,ka rezultata augspiediena suknis bik pieklemme un veido mikro sitienus kas izstiep kjedi pa 200k
Offline
uldens1
14. Dec 2016, 19:47 #60

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


14 Dec 2016, 19:25:11 @kere8 rakstīja:
viens mehs stastij pa to jauno m57/n57 ka kedes biezums ir tads pats ka vecajam,vaina ir sausaka solki un lielaka degvielas spiediena raila,ka rezultata augspiediena suknis bik pieklemme un veido mikro sitienus kas izstiep kjedi pa 200k
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo