Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Neverending story ar RECRO

AutorsZiņojums
Ridlihs
12. Jun 2016, 19:17 #281

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku

Sanāk Vittrans pagaidām vienīgie, par kuriem vēl nav izskanējusi neviena sūdzība.
Offline
e34
12. Jun 2016, 19:41 #282

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3942

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


12 Jun 2016, 18:52:48 @PowerBMW rakstīja:
pirms 1,5 gada recro x5 kārba pārlasīta pa 1,6K eur--- vēljoprojām besī kā slēdzas,5 mēneši atpakaļ citam x5 rapā pārlasija---ar trešo piegājienu un pazaudētu mēnesi kārba kustas-kkad nesen arī pie dienvidu tilta(katlakalna vai kāda tur iela) ar gari un jautri gāja-5 km uz uz krastenes eļļas paļķe

Vopšem darat ko kā gribat bet visur jāsipār ar viņiem


Tā pārslēgšanās besī dēļ klasiskā no otrā uz pirmo (ar grūdienu) vai arī citos pārnesumos?
Offline
DrumB
12. Jun 2016, 19:59 #283

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Recro pagājušajā gadā taisīja pēc pašu vārdiem kapitālo remontu A6 C6. 2k iztērēti un rezultātā no 3 uz 4 robu normāli varēja just pāreju (iepriekš viss čiki). Bet tam tā esot jābūt, garantija ir, kārba ejot, attā attā. Auto tika pārdots, jo sadzīvot ar tādu slēgāšanos ir grūti, ja zini, kā būtu jābūt īstenībā.
Offline
JDS
12. Jun 2016, 20:26 #284

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10648

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

3 gadi atpakalj recro taisiija kaarbu (caur basse) peec gada saaka sipties, pa garantiju aatri salaboja. Nekaadu probleemu vairs. Kaa kuram paveicas laikam
Offline
PowerBMW
12. Jun 2016, 20:32 #285

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


12 Jun 2016, 19:41:35 @e34 rakstīja:

12 Jun 2016, 18:52:48 @PowerBMW rakstīja:
pirms 1,5 gada recro x5 kārba pārlasīta pa 1,6K eur--- vēljoprojām besī kā slēdzas,5 mēneši atpakaļ citam x5 rapā pārlasija---ar trešo piegājienu un pazaudētu mēnesi kārba kustas-kkad nesen arī pie dienvidu tilta(katlakalna vai kāda tur iela) ar gari un jautri gāja-5 km uz uz krastenes eļļas paļķe

Vopšem darat ko kā gribat bet visur jāsipār ar viņiem


Tā pārslēgšanās besī dēļ klasiskā no otrā uz pirmo (ar grūdienu) vai arī citos pārnesumos?


Jap tieši tas ir kas BESĪIIII
Offline
e34
12. Jun 2016, 20:36 #286

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3942

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


12 Jun 2016, 20:32:25 @PowerBMW rakstīja:

12 Jun 2016, 19:41:35 @e34 rakstīja:

12 Jun 2016, 18:52:48 @PowerBMW rakstīja:
pirms 1,5 gada recro x5 kārba pārlasīta pa 1,6K eur--- vēljoprojām besī kā slēdzas,5 mēneši atpakaļ citam x5 rapā pārlasija---ar trešo piegājienu un pazaudētu mēnesi kārba kustas-kkad nesen arī pie dienvidu tilta(katlakalna vai kāda tur iela) ar gari un jautri gāja-5 km uz uz krastenes eļļas paļķe

Vopšem darat ko kā gribat bet visur jāsipār ar viņiem


Tā pārslēgšanās besī dēļ klasiskā no otrā uz pirmo (ar grūdienu) vai arī citos pārnesumos?


Jap tieši tas ir kas BESĪIIII


Tas ir tipiski modeļiem ar 4.6is, tā ir prakstiski visiem.Citi risinot ar kārbas papildus dzesēšanu. Esmu ievērojis,ka sport režīmā vai slēdzot manuāli, kā arī pilnībā neuzsilušam motoram tā nav.
Offline
development99
12. Jun 2016, 23:02 #287

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:


12 Jun 2016, 20:32:25 @PowerBMW rakstīja:

12 Jun 2016, 19:41:35 @e34 rakstīja:

12 Jun 2016, 18:52:48 @PowerBMW rakstīja:
pirms 1,5 gada recro x5 kārba pārlasīta pa 1,6K eur--- vēljoprojām besī kā slēdzas,5 mēneši atpakaļ citam x5 rapā pārlasija---ar trešo piegājienu un pazaudētu mēnesi kārba kustas-kkad nesen arī pie dienvidu tilta(katlakalna vai kāda tur iela) ar gari un jautri gāja-5 km uz uz krastenes eļļas paļķe

Vopšem darat ko kā gribat bet visur jāsipār ar viņiem


Tā pārslēgšanās besī dēļ klasiskā no otrā uz pirmo (ar grūdienu) vai arī citos pārnesumos?


Jap tieši tas ir kas BESĪIIII


Tas sitiens jau ir pazīme, ka tur drīz būs beigas.
Offline
RC
13. Jun 2016, 00:55 #288

Kopš: 14. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 225

Braucu ar: d5

Njaa, pirms nedēļas izbeidzās Volvo s60 kārba... FML
Offline
e34
13. Jun 2016, 07:19 #289

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3942

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


12 Jun 2016, 23:02:28 @development99 rakstīja:

12 Jun 2016, 20:32:25 @PowerBMW rakstīja:

12 Jun 2016, 19:41:35 @e34 rakstīja:

12 Jun 2016, 18:52:48 @PowerBMW rakstīja:
pirms 1,5 gada recro x5 kārba pārlasīta pa 1,6K eur--- vēljoprojām besī kā slēdzas,5 mēneši atpakaļ citam x5 rapā pārlasija---ar trešo piegājienu un pazaudētu mēnesi kārba kustas-kkad nesen arī pie dienvidu tilta(katlakalna vai kāda tur iela) ar gari un jautri gāja-5 km uz uz krastenes eļļas paļķe

Vopšem darat ko kā gribat bet visur jāsipār ar viņiem


Tā pārslēgšanās besī dēļ klasiskā no otrā uz pirmo (ar grūdienu) vai arī citos pārnesumos?


Jap tieši tas ir kas BESĪIIII


Tas sitiens jau ir pazīme, ka tur drīz būs beigas.


Nespried par lietām, par kurām ir maz sajēgas.
Offline
Fandulis
13. Jun 2016, 07:33 #290

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12973

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tā ir Recro standarta atbilde?
Offline
Kidd
13. Jun 2016, 08:22 #291

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8009

Braucu ar: 400Zs

Sitiens pa kārbu absolūti nenozīmē, ka tur būs kapi. Man Outbackam bija baigais pārsitiens no 2->3 ātrumu un vispār kārba bija igaunis. Pāršuva softu un viss bija afigenna. Čomam pārdevu auto , brauc jau otro gadu un nekādi gļuki ar kārbu vairs nav bijuši. Slēdzas arī ideāli
Offline
development99
13. Jun 2016, 08:25 #292

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:


13 Jun 2016, 07:19:06 @e34 rakstīja:

12 Jun 2016, 23:02:28 @development99 rakstīja:

12 Jun 2016, 20:32:25 @PowerBMW rakstīja:

12 Jun 2016, 19:41:35 @e34 rakstīja:

12 Jun 2016, 18:52:48 @PowerBMW rakstīja:
pirms 1,5 gada recro x5 kārba pārlasīta pa 1,6K eur--- vēljoprojām besī kā slēdzas,5 mēneši atpakaļ citam x5 rapā pārlasija---ar trešo piegājienu un pazaudētu mēnesi kārba kustas-kkad nesen arī pie dienvidu tilta(katlakalna vai kāda tur iela) ar gari un jautri gāja-5 km uz uz krastenes eļļas paļķe

Vopšem darat ko kā gribat bet visur jāsipār ar viņiem


Tā pārslēgšanās besī dēļ klasiskā no otrā uz pirmo (ar grūdienu) vai arī citos pārnesumos?


Jap tieši tas ir kas BESĪIIII


Tas sitiens jau ir pazīme, ka tur drīz būs beigas.


Nespried par lietām, par kurām ir maz sajēgas.


Sava pieredze. Sākās ar sitienu no 2.uz 1.
Sitiens progresēja un nāca klāt arī izslīdēšana.
Pēc ~10k km bija metama ārā.

2000. ZF5HP24

[ Šo ziņu laboja development99, 13 Jun 2016, 08:25:51 ]

Offline
e34
13. Jun 2016, 08:57 #293

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3942

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


13 Jun 2016, 08:25:37 @development99 rakstīja:

13 Jun 2016, 07:19:06 @e34 rakstīja:

12 Jun 2016, 23:02:28 @development99 rakstīja:

12 Jun 2016, 20:32:25 @PowerBMW rakstīja:

12 Jun 2016, 19:41:35 @e34 rakstīja:

12 Jun 2016, 18:52:48 @PowerBMW rakstīja:
pirms 1,5 gada recro x5 kārba pārlasīta pa 1,6K eur--- vēljoprojām besī kā slēdzas,5 mēneši atpakaļ citam x5 rapā pārlasija---ar trešo piegājienu un pazaudētu mēnesi kārba kustas-kkad nesen arī pie dienvidu tilta(katlakalna vai kāda tur iela) ar gari un jautri gāja-5 km uz uz krastenes eļļas paļķe

Vopšem darat ko kā gribat bet visur jāsipār ar viņiem


Tā pārslēgšanās besī dēļ klasiskā no otrā uz pirmo (ar grūdienu) vai arī citos pārnesumos?


Jap tieši tas ir kas BESĪIIII


Tas sitiens jau ir pazīme, ka tur drīz būs beigas.


Nespried par lietām, par kurām ir maz sajēgas.


Sava pieredze. Sākās ar sitienu no 2.uz 1.
Sitiens progresēja un nāca klāt arī izslīdēšana.
Pēc ~10k km bija metama ārā.

2000. ZF5HP24


Nu žēl, ka tā. Pamatā ar manis minētajām kārbām un pārsitienu no 2 uz 1, tā ir kaitinoša,bet neprogresējoša kaite, raksturīga e53 4.6is kārbām. Arī us un citos forumos tā tiek plaši apspriesta un personas ir saņēmušas automašīnas jau no salona vai ar ļoti mazu noskrējienu ar šo problēmu un turpinājušas braukt ļoti ilgi, pat realizējot auto tālāk, bez kārbu izjukšanas.
Offline
kkas
13. Jun 2016, 09:45 #294

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8895

Braucu ar: zviedru ledusskapi

imho, sitieni jāskatās kompleksi ar motora darbību vispār. kārbas pašas visu laiku adaptējās un lasa ntos parametrus no miljons datčikiem. kkādus gadus 2x nobraucu ar safistu lpg un maisījums lēkāja liesajā. visu to laiku nemaz nezināju. kārbai bija randomā mistiski nelieli sitieni, bet ne vienmēr. no 3 uz 2 vai ātri stājoties. norakstīju uz palielo nobraukumu un nepievērsu uzmanību. tagad, kad lpg ir sataisīts, sitieni ir pazuduši un kārba slēdzās pavisam savādāk.
Offline
Tune-L
13. Jun 2016, 09:50 #295

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20270

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


13 Jun 2016, 00:55:18 @RC rakstīja:
Njaa, pirms nedēļas izbeidzās Volvo s60 kārba... FML


Ja tā ir DSG tipa kārba, tad viena no dārgāk remontējamajām kārbām!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
RC
16. Jun 2016, 11:07 #296

Kopš: 14. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 225

Braucu ar: d5


13 Jun 2016, 09:50:00 @Tune-L rakstīja:

13 Jun 2016, 00:55:18 @RC rakstīja:
Njaa, pirms nedēļas izbeidzās Volvo s60 kārba... FML


Ja tā ir DSG tipa kārba, tad viena no dārgāk remontējamajām kārbām!


2007.g. 184hp d5
Offline
Tune-L
16. Jun 2016, 11:46 #297

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20270

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


16 Jun 2016, 11:07:53 @RC rakstīja:

13 Jun 2016, 09:50:00 @Tune-L rakstīja:

13 Jun 2016, 00:55:18 @RC rakstīja:
Njaa, pirms nedēļas izbeidzās Volvo s60 kārba... FML


Ja tā ir DSG tipa kārba, tad viena no dārgāk remontējamajām kārbām!


2007.g. 184hp d5


5-speed Aisin AW55-50/51SN automatic
6-speed Aisin TF-80SC automatic (2006–2009 Volvo S60[6] (FWD & AWD) [nb 13])

Tā nav DSG tipa, tātad nebūs tik dārga remontā.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Tune-L
16. Jun 2016, 12:10 #298

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20270

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Te trīs interesanti video automātu faniem:

https://www.youtube.com/watch?v=BrZb-CPOHQM

https://www.youtube.com/watch?v=2VMLF1GEZik

https://www.youtube.com/watch?v=VmWLfFPFEMU

[ Šo ziņu laboja Tune-L, 16 Jun 2016, 12:12:40 ]



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
RC
16. Jun 2016, 12:24 #299

Kopš: 14. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 225

Braucu ar: d5


16 Jun 2016, 11:46:56 @Tune-L rakstīja:

16 Jun 2016, 11:07:53 @RC rakstīja:

13 Jun 2016, 09:50:00 @Tune-L rakstīja:

13 Jun 2016, 00:55:18 @RC rakstīja:
Njaa, pirms nedēļas izbeidzās Volvo s60 kārba... FML


Ja tā ir DSG tipa kārba, tad viena no dārgāk remontējamajām kārbām!


2007.g. 184hp d5



6-speed Aisin TF-80SC automatic (2006–2009 Volvo S60[6] (FWD & AWD) [nb 13])

Tā nav DSG tipa, tātad nebūs tik dārga remontā.


Pagaidām nav izlemts ko darīt.
Remontēt esošo/pirkt lietotu...
Offline
kkas
16. Jun 2016, 13:44 #300

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8895

Braucu ar: zviedru ledusskapi


16 Jun 2016, 12:10:16 @Tune-L rakstīja:
Te trīs interesanti video automātu faniem:

https://www.youtube.com/watch?v=BrZb-CPOHQM

https://www.youtube.com/watch?v=2VMLF1GEZik

https://www.youtube.com/watch?v=VmWLfFPFEMU

kkā tehnikuma ablsolventi galīgi neiet kopā ar kārbu remontu imho tur viens no 100 ir derīgs šādam darbam.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo