Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Tehniskā apskate

AutorsZiņojums
Mizx
10. Feb 2021, 00:33 #2421

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


09 Feb 2021, 23:07:45 @wanksta rakstīja:
Runājot par pilna masa nevar mainīt

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...fter/bhhlfl.html

Šis kantoris interbus visu laiku pārdodot busus norāda dažādas masas, kā šajā sludinājumā
“ Pilna masa 3000 (bez viņjetes) vai 3500 (ar viņjetes) kg”

Tas nozīmē ko?
Zinu ka nīderlandē var samazināt bez stresa, latvijā tas vispār ir izdarāms?
Ko viņi dara ar pilno masu būtu interesanti uzzināt. Busu ar nepārgrieztiem odometru rādījumiem pie viņiem gan nav. Reliģija nepieļauj.
Offline
ruberc
10. Feb 2021, 00:40 #2422

Kopš: 09. Oct 2006

Ziņojumi: 178

Braucu ar:


09 Feb 2021, 23:07:45 @wanksta rakstīja:
Runājot par pilna masa nevar mainīt

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...fter/bhhlfl.html

Šis kantoris interbus visu laiku pārdodot busus norāda dažādas masas, kā šajā sludinājumā
“ Pilna masa 3000 (bez viņjetes) vai 3500 (ar viņjetes) kg”

Tas nozīmē ko?
Zinu ka nīderlandē var samazināt bez stresa, latvijā tas vispār ir izdarāms?


Vecos laikos CoC sertifikātu izdeva dīleris. Jau kādus gadus atpakaļ itkā dīleriem atņēma šīs tiesības. Tad tajā CoC sertifikātā varēja ierakstīt visu, ko vajadzēja pircējam. Un vēl uztaisīja rūpnīcas plāksnīti.
Tāpēc radās visādi hibrīdi- piem. : škoda octavija- kravas N1 ar itkā izņemtiem pak. sēdekļiem. Vai arī Porcshe Cayane - kravas. Nevajadzēja maksāt uzņ. vieglo aut. nod. Un ta talak.
Pieļaiju , ka eiropā var oficiāli ar dīleti sarunāt un pierādīt , ka jāsamazina pilna masa. Lai maksātu mazāku nodokli.
Pie mums CSDD atsaucās uz ražotāja datiem. Pie pārbūves maina pašmasu nosverot.

Ja kādam interesē varu uztaisīt pārbūves projektus.
Offline
Mizx
10. Feb 2021, 00:49 #2423

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


10 Feb 2021, 00:40:51 @ruberc rakstīja:

09 Feb 2021, 23:07:45 @wanksta rakstīja:
Runājot par pilna masa nevar mainīt

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...fter/bhhlfl.html

Šis kantoris interbus visu laiku pārdodot busus norāda dažādas masas, kā šajā sludinājumā
“ Pilna masa 3000 (bez viņjetes) vai 3500 (ar viņjetes) kg”

Tas nozīmē ko?
Zinu ka nīderlandē var samazināt bez stresa, latvijā tas vispār ir izdarāms?


Vecos laikos CoC sertifikātu izdeva dīleris. Jau kādus gadus atpakaļ itkā dīleriem atņēma šīs tiesības. Tad tajā CoC sertifikātā varēja ierakstīt visu, ko vajadzēja pircējam. Un vēl uztaisīja rūpnīcas plāksnīti.
Tāpēc radās visādi hibrīdi- piem. : škoda octavija- kravas N1 ar itkā izņemtiem pak. sēdekļiem. Vai arī Porcshe Cayane - kravas. Nevajadzēja maksāt uzņ. vieglo aut. nod. Un ta talak.
Pieļaiju , ka eiropā var oficiāli ar dīleti sarunāt un pierādīt , ka jāsamazina pilna masa. Lai maksātu mazāku nodokli.
Pie mums CSDD atsaucās uz ražotāja datiem. Pie pārbūves maina pašmasu nosverot.

Ja kādam interesē varu uztaisīt pārbūves projektus.

Par pašmasu skaidrs, nav īsti skaidrības kā mainīt pilno masu, piemēram, busam bildē no 4,5t uz 3,0t. Par lieko sēdvietu likvidēšanu skaidrs, attiecīgi pārsvēršana arī ir loģiska.
Offline
Mizx
10. Feb 2021, 00:56 #2424

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:

Par to, ka CSDD tic ražotāja datiem zinu, pašam ir 2 gab. MB C36 AMG no kuriem viens ir parasts ar pilnu masu 1970 kg, otrs atvieglinātā versija ar pilnu masu 1760 kg. Viss pēc ražotāja datiem, jautājumu nav bijis nekādu.
Offline
lurkersgonnalurk
10. Feb 2021, 00:58 #2425

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


10 Feb 2021, 00:33:20 @Mizx rakstīja:
Busu ar nepārgrieztiem odometru rādījumiem pie viņiem gan nav. Reliģija nepieļauj.



Tad kas ir šis?

Ja ir šaubas par nobraukumu un mūsu informāciju? Tādā gadījumā pārbaudiet pēc VIN numura pie tuvākā dīlera

Nākamais ortodoksālā pizdjoša nagluma levelis pēc parastā ("jā, nu te bija bamperis apskrāpēts bik, tāpēc pārkrāsojām" nošķelta purna gadījumā, utt utjpr)?
Offline
Mizx
10. Feb 2021, 01:10 #2426

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


10 Feb 2021, 00:58:52 @lurkersgonnalurk rakstīja:

10 Feb 2021, 00:33:20 @Mizx rakstīja:
Busu ar nepārgrieztiem odometru rādījumiem pie viņiem gan nav. Reliģija nepieļauj.



Tad kas ir šis?

Ja ir šaubas par nobraukumu un mūsu informāciju? Tādā gadījumā pārbaudiet pēc VIN numura pie tuvākā dīlera

Nākamais ortodoksālā pizdjoša nagluma levelis pēc parastā ("jā, nu te bija bamperis apskrāpēts bik, tāpēc pārkrāsojām" nošķelta purna gadījumā, utt utjpr)?
Cik bieži pie viņiem esi? Es bieži, jo kolēgiem ar šiem ir patstāvīgs sadarbības līgums. Cik bieži busiem ar 100k nobraukumu ir grīdas apšuvums izdilis lielā laukumā cauri līdz bleķim? Tikai pie viņiem. Tie nav bijušie kurjerdienestu busi, kur šoferi lēkājuši iekšā-ārā, viņi parasti iepērk busus no starpvalstu pārvadājumu firmām, ja ieskatās, tad daļai uz sāniem vēl vecie logo saskatāmi un var atrast vecos īpašniekus. Dažreiz pat atrodas vecas uzlīmes. Un vecie īpašnieki nez kāpēc savos sludinājumos liek pilnīgi citādus odometra rādījumus, jo viņiem tie busi kursē pa bāņiem. Salonā izdeldēt caurumus līdz bleķim ko ar kāju grūti nosegt pa 100k km ir ārkārtīgi grūti. Varu daudz pastāstīt un konkrētu parādīt par viņu busiem, ja kādreiz kādu nomā paņemsi, lai pārietu jebkāda ticība tam, ko rāda panelī. Viņiem ir ticība mainīt rādījumus un fetišs uz auto tīrību. Pēdējais tikai pilnīgi loģisks lai būtu pirmais iespaids par to, ka buss ir svaigs, kaut tāds nav.
Offline
Mizx
10. Feb 2021, 01:23 #2427

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


10 Feb 2021, 00:58:52 @lurkersgonnalurk rakstīja:

10 Feb 2021, 00:33:20 @Mizx rakstīja:
Busu ar nepārgrieztiem odometru rādījumiem pie viņiem gan nav. Reliģija nepieļauj.



Tad kas ir šis?

Ja ir šaubas par nobraukumu un mūsu informāciju? Tādā gadījumā pārbaudiet pēc VIN numura pie tuvākā dīlera

Nākamais ortodoksālā pizdjoša nagluma levelis pēc parastā ("jā, nu te bija bamperis apskrāpēts bik, tāpēc pārkrāsojām" nošķelta purna gadījumā, utt utjpr)?
Ja par konkrēto busu, tad iemet VIN internetā un ieraudzīsi. Par konkrēto visur norādīts, ka odomtera stāvokļa patiesums nav pārbaudāms, tātad, nez kā pēkšņi atvedot uz Latviju tas "sertificējās". Tas laikam tāds rumbulas stila termins, jo nobraukuma patiesumam sertifikātus saņemt grūti, jābūt plombētam visam utt., kas šim busam nav bijis. Konkrētais ir bijis celtnieku buss, kas varbūt nav tik daudz laika pavadījis ceļā, kā daudz ko piedzīvojis salonā. Jāatceras, ka pie mums arī daudzi nemaz neizskata celtnieku busus, jo tas ir tas pats, kas pusmiljons km pa bāni. Sludinājums.
Offline
lurkersgonnalurk
10. Feb 2021, 05:19 #2428

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju

Tu pārprati, es neapstrīdu ka tīti, es tikai brīnos, KĀ var ar TĀDU pārliecību TĀ *irst
Offline
ruberc
10. Feb 2021, 10:49 #2429

Kopš: 09. Oct 2006

Ziņojumi: 178

Braucu ar:


10 Feb 2021, 00:49:29 @Mizx rakstīja:

10 Feb 2021, 00:40:51 @ruberc rakstīja:

09 Feb 2021, 23:07:45 @wanksta rakstīja:
Runājot par pilna masa nevar mainīt

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...fter/bhhlfl.html

Šis kantoris interbus visu laiku pārdodot busus norāda dažādas masas, kā šajā sludinājumā
“ Pilna masa 3000 (bez viņjetes) vai 3500 (ar viņjetes) kg”

Tas nozīmē ko?
Zinu ka nīderlandē var samazināt bez stresa, latvijā tas vispār ir izdarāms?


Vecos laikos CoC sertifikātu izdeva dīleris. Jau kādus gadus atpakaļ itkā dīleriem atņēma šīs tiesības. Tad tajā CoC sertifikātā varēja ierakstīt visu, ko vajadzēja pircējam. Un vēl uztaisīja rūpnīcas plāksnīti.
Tāpēc radās visādi hibrīdi- piem. : škoda octavija- kravas N1 ar itkā izņemtiem pak. sēdekļiem. Vai arī Porcshe Cayane - kravas. Nevajadzēja maksāt uzņ. vieglo aut. nod. Un ta talak.
Pieļaiju , ka eiropā var oficiāli ar dīleti sarunāt un pierādīt , ka jāsamazina pilna masa. Lai maksātu mazāku nodokli.
Pie mums CSDD atsaucās uz ražotāja datiem. Pie pārbūves maina pašmasu nosverot.

Ja kādam interesē varu uztaisīt pārbūves projektus.

Par pašmasu skaidrs, nav īsti skaidrības kā mainīt pilno masu, piemēram, busam bildē no 4,5t uz 3,0t. Par lieko sēdvietu likvidēšanu skaidrs, attiecīgi pārsvēršana arī ir loģiska.


Domāju , ka LV pilnu masu nevarēs mainīt.
Jāmeklē cita valsts
Offline
CP17
10. Feb 2021, 11:20 #2430

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

maina maina
Offline
kars
10. Feb 2021, 11:26 #2431

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


10 Feb 2021, 11:20:23 @CP17 rakstīja:
maina maina

Kā?
Offline
CP17
10. Feb 2021, 11:29 #2432

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

razhotaja modelja pieljaujamajos ietvaros mainiija , t.i. samazinaja, no dilera izzinja, TKSI rezolucija, salidzinashana, regjistracija, vsjo.

[ Šo ziņu laboja CP17, 10 Feb 2021, 11:35:55 ]

Offline
CP17
10. Feb 2021, 11:35 #2433

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

vairs neatceros, vai tas bija lv neregistretiem vai jau registretiem ari, bet kravas busiem shita mazinaja kravnesibu, vel brinijos nah taa dara

[ Šo ziņu laboja CP17, 10 Feb 2021, 11:36:31 ]

Offline
ruberc
10. Feb 2021, 11:45 #2434

Kopš: 09. Oct 2006

Ziņojumi: 178

Braucu ar:


10 Feb 2021, 11:35:16 @CP17 rakstīja:
vairs neatceros, vai tas bija lv neregistretiem vai jau registretiem ari, bet kravas busiem shita mazinaja kravnesibu, vel brinijos nah taa dara


Ar tādiem busiem nav bijusi darīšana, bet kravas piekabēm točna nemaina.
Piem: saīsina piekabi, bet pilna masa nemainās
Offline
Mikuzz
10. Feb 2021, 22:48 #2435

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41346

Braucu ar: Transporta līdzekli

Vecajam sprinterim, tāpat kā vw LT var no LT 46 pārtaisīt 3500 pilno masu. Ceļu sākot ar dīleri
Offline
aaziits
11. Feb 2021, 12:50 #2436

Kopš: 09. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 459

Braucu ar: e39

Gudrie, ko pirms TA darīt? Jābrauc uz moiku? Tagad viss tā aizsalis mašīnai, ka pats vairs dubļus nevar notīrīt piesalušos no arkām... + no ārpuses dažas durvis nevar atvērt
ieteikumi?
Offline
Marteens
11. Feb 2021, 13:13 #2437

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10670

Braucu ar:


11 Feb 2021, 12:50:18 @aaziits rakstīja:
Gudrie, ko pirms TA darīt? Jābrauc uz moiku? Tagad viss tā aizsalis mašīnai, ka pats vairs dubļus nevar notīrīt piesalušos no arkām... + no ārpuses dažas durvis nevar atvērt
ieteikumi?
[/quote


Atrodi kādu stāvvietu vai brauc moikā, lai tik riktīgi mazgā. Apkraujies ar silikoniem un wd40 veidīgiem.
Offline
Staris
11. Feb 2021, 13:13 #2438

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Silta garāža. Moika tev palīdzēs atvērt durvis, salies visu ar ūdeni un pēc mirkļa aizsaldēs vēl trakāk
Offline
VVRECK
11. Feb 2021, 14:08 #2439

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


11 Feb 2021, 12:50:18 @aaziits rakstīja:
Gudrie, ko pirms TA darīt? Jābrauc uz moiku? Tagad viss tā aizsalis mašīnai, ka pats vairs dubļus nevar notīrīt piesalušos no arkām... + no ārpuses dažas durvis nevar atvērt
ieteikumi?


Iabzraukt uz mojku (NE pašapkolpašanās)
Offline
CP17
11. Feb 2021, 14:15 #2440

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

tieshi taa, moika, sasmerees/izputis cik vares un brauc sildot salonu, nav tak ara -30
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo