Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 81 viesi un 24 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Tehniskā apskate

AutorsZiņojums
HORNET
25. Aug 2015, 20:13 #1

Kopš: 11. May 2015

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW

Bmw 525tds. Gāju apskati pirmo reizi un neizlaida cauri dēļ rokas bremzes. Rokas bremzi salaboju, bet kad gāju otreiz ielika 2 par nevienmērīgu bremzēšanas spēka pieaugumu priekšā. Bet pirmajā reizē spēka mērījumi bija gandrīz identiski. Pirmajā reizē bija 3.00 un 2.20, otrajā reizē bija 3.10 2.30 un tad neizlaida. Auto aizvedu uz servisu un tika viss pārbaudīts, nekādu problēmu ar suportiem un tam piederošajām lietām bija labi,nekādu defektu, gribēju zināt kur meklēt vainu?
Offline
koni4jo
25. Aug 2015, 20:26 #2

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...

Psc šitos pamuķus 2.2 un 3.0 tev skaitās identiski tad jāsēžas atpakaļ skolas solā
Vaina 90% ir suportos, kuri vnk ķeras un jāpārjauc. Vai arī bremžu kluči ir dažādi nodiluši vai ļoti iespējams vnk uzlikti dažādi katrā pusē no marihuāna miskastes.
Offline
stucers
25. Aug 2015, 20:29 #3

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Šo kaiti var novērts uzliekot abās pusēs jaunus klučus!
Offline
koni4jo
25. Aug 2015, 20:33 #4

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


25 Aug 2015, 20:29:38 stucers rakstīja:
Šo kaiti var novērts uzliekot abās pusēs jaunus klučus!



Ja pie mainas vēl izkustināt/iztīrīt, kur paredzēts samērēt suportus, jā, tupa nomainot maz ticams, ka vecā TDSā kaut kas paliks labāk.
Offline
dzuris
25. Aug 2015, 20:33 #5

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7574

Braucu ar: SU-98

ja jus kadreiz butu cini9jusies ar e38 brembo bremzem tad jus ta nedirstu..
Offline
koni4jo
25. Aug 2015, 20:38 #6

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


25 Aug 2015, 20:33:34 dzuris rakstīja:
ja jus kadreiz butu cini9jusies ar e38 brembo bremzem tad jus ta nedirstu..


Domā tās mega krutās/lielās? Tur viss īzī LV pērkot semeri viņas parasti jau ir nopīsdotas un samainītas uz mazajām kā sporca E32 grilam

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 25 Aug 2015, 20:39:13 ]

Offline
HORNET
25. Aug 2015, 20:39 #7

Kopš: 11. May 2015

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW

Suporti labi,nekas neķīlē un kluči arī labi.
Offline
stucers
25. Aug 2015, 20:40 #8

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


25 Aug 2015, 20:39:40 HORNET rakstīja:
Suporti labi,nekas neķīlē un kluči arī labi.

Tad nomaini uz jauniem, cik ta maksā.. dažus eiro..
Offline
koni4jo
25. Aug 2015, 20:42 #9

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


25 Aug 2015, 20:39:40 HORNET rakstīja:
Suporti labi,nekas neķīlē un kluči arī labi.


Laukos laikam problēmas ar netu, uz aci to vai kaut kas tur ķīlē hui tu pateiksi Tiesi tāda skatīšanās komplektā ar "labiem" klučiem un noteikti vēl labākiem diskiem arī veido to atšķirību. Vadīklām suportam aŗī ir jākustas pietiekoši brīvi, nevis ar lomiku spaidot
Offline
HORNET
25. Aug 2015, 20:50 #10

Kopš: 11. May 2015

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW

Auto tika ievests servisā un man viņi izjauca visus suportus un vadīklas ar visām gumijām un visiem bremžu cilindriem un pateica man ka nekādu problēmu neesot. Jautāju pēc padoma kur meklēt vainu. Vaina varētu būt abs blokā?
Offline
koni4jo
25. Aug 2015, 20:54 #11

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...

Arī var būt, bet tad domājams arī aizmugurei būtu jābūt atšķirībai. Vismaz Audi tad katrs rats pa savam ņem
Offline
dzuris
25. Aug 2015, 20:57 #12

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7574

Braucu ar: SU-98


25 Aug 2015, 20:38:48 koni4jo rakstīja:

25 Aug 2015, 20:33:34 dzuris rakstīja:
ja jus kadreiz butu cini9jusies ar e38 brembo bremzem tad jus ta nedirstu..


Domā tās mega krutās/lielās? Tur viss īzī LV pērkot semeri viņas parasti jau ir nopīsdotas un samainītas uz mazajām kā sporca E32 grilam


Nee, tizlas 4virzulu. Un visi pateica īsi un konkrēti, izmest un uzlikt no v8 modeļa. Alumīnija korpusi, alumīnija virzuli un prata pūšana..
Offline
HORNET
25. Aug 2015, 21:11 #13

Kopš: 11. May 2015

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW

Rīt sagaidīšu meistaru ar datoru un tad skatīšos abs bloku. Aizmugurē arī bija atšķirība, bet ne tik liela.
Offline
PASSATizhi
25. Aug 2015, 21:13 #14

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


25 Aug 2015, 20:54:07 koni4jo rakstīja:
Arī var būt, bet tad domājams arī aizmugurei būtu jābūt atšķirībai. Vismaz Audi tad katrs rats pa savam ņem


fak jū


Offline
JZ
25. Aug 2015, 21:14 #15

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

1) 3.0 un 2.2 uz vienas ass nav pieļaujami, vai tik ne 10% bija max atšķirība, tik liela atšķirība pat būs jūtama uz bremzējot uz grants ceļa

atkāpe - tas gan nav īsti būtiski kad auto ir aprīkots ar strādājošu ABS (TA uzlīmi gan var dabūt arī ar degošu ABS lampiņu...)

2) nevienmērīgais spēka pieaugums - ir tipisks jājamzirdziņš pavecākiem auto, ir bijis gadījums kad auto neizlaida ar tādu defektu (vienīgo), apbrauc apli, paņem atkārtoto, trāpi citā līnijā un šoreiz viss ir ok

izbrauc uz šosejas, nobremzē vairākas reizes pēc kārtas no 120-50 - šis ārstēs 99% problēmu ar to "nevienmērīgo spēka pieaugumu" - reizi pa reizei vajag klučus/diskus uzsildīt, pārāk mierīga - ilgstoša braukšana pa pilsētu tām par labu nenāk, agrāk (ar lētiem diskiem/klučiem) vai vēlāk visiem auto būs problēmas ar šo TA "jājamzirdziņu" pie tāda ekspluatācijas režīma

un nekā tizla tur tām 4 virzuļu bremzēm nav, ir tikai nejēgas kas neprot/nezin kā ar tām apieties
Offline
JZ
25. Aug 2015, 21:19 #16

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

p.s. pie nosacījuma ka virzulīši brīvi staigā tām 4 virzuļu bremzēm, pie tik lielas atšķirības uz ass pie vainas būs gaiss/putas, vajag pārgaisot, un nevis tā, kā parasti - atgriež skrūvi un skatās kad eļļa sāk nākt - bet ar spiedienu izspiest cauri svaigu šķidrumu visam(iem) lokiem, bremžu šķidrums nav mūžīgs
Offline
HORNET
25. Aug 2015, 21:19 #17

Kopš: 11. May 2015

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW


25 Aug 2015, 21:14:03 JZ rakstīja:
1) 3.0 un 2.2 uz vienas ass nav pieļaujami, vai tik ne 10% bija max atšķirība, tik liela atšķirība pat būs jūtama uz bremzējot uz grants ceļa

atkāpe - tas gan nav īsti būtiski kad auto ir aprīkots ar strādājošu ABS (TA uzlīmi gan var dabūt arī ar degošu ABS lampiņu...)

2) nevienmērīgais spēka pieaugums - ir tipisks jājamzirdziņš pavecākiem auto, ir bijis gadījums kad auto neizlaida ar tādu defektu (vienīgo), apbrauc apli, paņem atkārtoto, trāpi citā līnijā un šoreiz viss ir ok

izbrauc uz šosejas, nobremzē vairākas reizes pēc kārtas no 120-50 - šis ārstēs 99% problēmu ar to "nevienmērīgo spēka pieaugumu" - reizi pa reizei vajag klučus/diskus uzsildīt, pārāk mierīga - ilgstoša braukšana pa pilsētu tām par labu nenāk, agrāk (ar lētiem diskiem/klučiem) vai vēlāk visiem auto būs problēmas ar šo TA "jājamzirdziņu" pie tāda ekspluatācijas režīma

un nekā tizla tur tām 4 virzuļu bremzēm nav, ir tikai nejēgas kas neprot/nezin kā ar tām apieties


Paldies,uz grants ceļa jau tika pāŗbaudīts un bremzēja vienādi bez atšķirībām, tāpat tas tika darīts uz asfalta tikai ar mazu ātrumu. Pāŗ to 120-50km neiedomājos, jo ikdiena tiešām braucu mierīgi un bez agresijas, tāpēc smaga bremzēšanas nemēdz būt. Pamēģināšu rīt pēc datora apmeklējuma un tad iebraukšu uz bremžu stenda paskatīties ko tad rāda.
Offline
HORNET
25. Aug 2015, 21:21 #18

Kopš: 11. May 2015

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW


25 Aug 2015, 21:19:40 JZ rakstīja:
p.s. pie nosacījuma ka virzulīši brīvi staigā tām 4 virzuļu bremzēm, pie tik lielas atšķirības uz ass pie vainas būs gaiss/putas, vajag pārgaisot, un nevis tā, kā parasti - atgriež skrūvi un skatās kad eļļa sāk nākt - bet ar spiedienu izspiest cauri svaigu šķidrumu visam(iem) lokiem, bremžu šķidrums nav mūžīgs


Paldies,rīt padomāšu par to, iespējams ka nostrādās.
Offline
wanksta
25. Aug 2015, 21:22 #19

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 5103

Braucu ar: muti


25 Aug 2015, 21:14:03 JZ rakstīja:
1) 3.0 un 2.2 uz vienas ass nav pieļaujami, vai tik ne 10% bija max atšķirība, tik liela atšķirība pat būs jūtama uz bremzējot uz grants ceļa



imho 25% darba bremzei un rocenei vispār poh cik.
Offline
PASSATizhi
25. Aug 2015, 21:25 #20

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

30% pieļāujama darba bremžu starpība. un rocenei nav poh. minimalo rocenes spēku rēķina pēc auto masas
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips