Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 71 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Mikroautobusi

AutorsZiņojums
422167
25. Oct 2017, 14:17 #41

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem


25 Oct 2017, 08:33:23 @Sandis_UR rakstīja:
Starp citu tantes runā, ka iespējams nākamgad visiem N1 kategorijas transportlidzekļiem vajadzēs vinjeti.

jopcik
cik nopietnas tantes to runā
Offline
Mizx
25. Oct 2017, 14:23 #42

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5757

Braucu ar:


25 Oct 2017, 13:32:38 @RH rakstīja:
Kādas iespējas vispār piereģistrēt kravas busu 3.5T kā vieglais pasažieru?

Pietiek ilikt otro rindu ar beņķiem un sanā logu?
Renault master
Ņemot vērā, ka faktiski visi mikriņi šobrīd sabiedriskajos pārvadājumos no rūpnīcas izripojuši kā kravas busi, tad tas ir pavisam reāli. Tikai bez dokumentu paciņas diez vai tiksi cauri, jārunā ar pārbūvētājiem, ko tas nozīme, cik izmaksā.
Offline
Sandis_UR
25. Oct 2017, 15:12 #43

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3934

Braucu ar: BITURBO


25 Oct 2017, 14:17:07 @422167 rakstīja:

25 Oct 2017, 08:33:23 @Sandis_UR rakstīja:
Starp citu tantes runā, ka iespējams nākamgad visiem N1 kategorijas transportlidzekļiem vajadzēs vinjeti.

jopcik
cik nopietnas tantes to runā


Tantes bija no tirgus.
Domāju ka ja ne sogad tad nākamgad gan jau 100 gudrās galvas tā lems, jo auto vieglākais variants kur var iekaset naudu nepalielinot (neremontejot ceļus) izdevumus. Lt jau vinjete jāperk cik zinu visiem n1 kat līdzekliem.
Offline
Mizx
25. Oct 2017, 16:27 #44

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5757

Braucu ar:


25 Oct 2017, 15:12:28 @Sandis_UR rakstīja:

25 Oct 2017, 14:17:07 @422167 rakstīja:

25 Oct 2017, 08:33:23 @Sandis_UR rakstīja:
Starp citu tantes runā, ka iespējams nākamgad visiem N1 kategorijas transportlidzekļiem vajadzēs vinjeti.

jopcik
cik nopietnas tantes to runā


Tantes bija no tirgus.
Domāju ka ja ne sogad tad nākamgad gan jau 100 gudrās galvas tā lems, jo auto vieglākais variants kur var iekaset naudu nepalielinot (neremontejot ceļus) izdevumus. Lt jau vinjete jāperk cik zinu visiem n1 kat līdzekliem.
Jā, LT ir visiem.
Offline
JohnyW
26. Oct 2017, 10:04 #45

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Kādas atsauksmes par 2.paaudzes VW LT28 2.5tdi ap 2000so gadu sākumu? Redzeju eksemplāru, kas pilnajā masa palien zem 3t.
Domāju, ja salīdzina ar Traffic, tad LT pat zemakajā un īsakajā izpildījumā būs lielāka izmēra,ja? Cenas vinus var dabūt līdzīgās, kā Traffic.
Bet vai salīdzinot, LT nebūs nopietnāks buss?
Offline
FOCUS
26. Oct 2017, 12:57 #46

Kopš: 12. Jul 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 751

Braucu ar: MB E

Trafic viennozimigi labaks. Nedaudz mazak vietas kravas telpa un ari reali kravnesiba nedaudz mazaka. bet bus krietni ekonomiskaks un uzticamaks. Pie tam nesaruses pec pirma gada. Trafici visi palien zem 3tonnam iznemot augsto un garo (tam ir 3010kg).
Offline
JohnyW
30. Oct 2017, 15:56 #47

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


26 Oct 2017, 12:57:48 @FOCUS rakstīja:
Trafic viennozimigi labaks. Nedaudz mazak vietas kravas telpa un ari reali kravnesiba nedaudz mazaka. bet bus krietni ekonomiskaks un uzticamaks. Pie tam nesaruses pec pirma gada. Trafici visi palien zem 3tonnam iznemot augsto un garo (tam ir 3010kg).

Tik ar tiem Trafficiem ar viss nav gluži līdz galam ideāli. Lai ari dīzeliem jabūt ok, tomēr var iekrist uz dzineja remontu, sprauslu maiņu, kad nevar tas iznemt, lidz ar to jamaina visa galva, tad vel vārstu piedziņas ķēde, kam patīk izstiepties..
Offline
422167
30. Oct 2017, 16:02 #48

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

kurējam tieši bīdelim ir tādas problēmas novērotas?
(un palabošu ko jau esmu te teicis ka iepriekšējā modeļa trafiks ar divām bīd durvīm sānos ir 3030kg pilnā masa L2H1)

[ Šo ziņu laboja 422167, 30 Oct 2017, 16:02:47 ]

Offline
JohnyW
30. Oct 2017, 16:46 #49

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


30 Oct 2017, 16:02:16 @422167 rakstīja:
kurējam tieši bīdelim ir tādas problēmas novērotas?
(un palabošu ko jau esmu te teicis ka iepriekšējā modeļa trafiks ar divām bīd durvīm sānos ir 3030kg pilnā masa L2H1)

Nū ir pāris zinami gadijumi. 2nam ķede bij labi zobrata zobus apravusi lejā..
Sprauslas dabūt ara no bloka grūti..
Tur vienam remontiņš dzinējam uz 2k sanāca ar visu..
+kkur biju redzejis, ka ir, kas šiem iesaka vārstu ķēdi mainīt pirms 300k sasniegšanas. A ķēde tik OEM nāk.
Protams, varbūt, ka konkrētie aparāti bija ar 300k uz odo, bet reāliem 700k uz motora, kas to lai zin..
Offline
422167
30. Oct 2017, 16:47 #50

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

par kurējo bīdeli irtās atsauksmes 1,9 2,0 2,5
Offline
JohnyW
30. Oct 2017, 16:53 #51

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


30 Oct 2017, 16:47:57 @422167 rakstīja:
par kurējo bīdeli irtās atsauksmes 1,9 2,0 2,5

Par 2.0, bet varbūt tas bija 1.9.
Ja zini ko vairak par šo dzinēju reālo ilgmūžību - piem., ka līdz 500k km nav par ko uztraukties, padalies.
Tas 2.5 nebij gadijumā Nissan dīzelis?
Offline
422167
30. Oct 2017, 17:06 #52

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

par 2,0 vislabākās atsauksmes esmu braucis jaunus līdz 300k mainot eļļu ik pa 15k viss bumbās pie beigām gan tāds nīkulīgāks paliek varbūt tās sprauslas vai vispārējs sagurums to es nezinu.
vairāk km nezinu kas notiek

jaunajam modelim tas biturbo ar mazu kubatūru gan man nevieš uzticību varbūt tie tikai mani aizspriedumi nezinu, kas tur notiek pēc 200k utt
Offline
JohnyW
30. Oct 2017, 17:10 #53

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


30 Oct 2017, 17:06:52 @422167 rakstīja:
par 2,0 vislabākās atsauksmes esmu braucis jaunus līdz 300k mainot eļļu ik pa 15k viss bumbās pie beigām gan tāds nīkulīgāks paliek varbūt tās sprauslas vai vispārējs sagurums to es nezinu.
vairāk km nezinu kas notiek

jaunajam modelim tas biturbo ar mazu kubatūru gan man nevieš uzticību varbūt tie tikai mani aizspriedumi nezinu, kas tur notiek pēc 200k utt

Tas bija tas 2.0 DCI ar 115 ponijiem, kas nāca pēc 2006tā gada, vai vecāka gada -iepriešējais ar 100 ponijiem?
EGR vārstu kadreiz nācās tīrīt?
+ kas ar kārbām - kkur bija atsauksme, ka kārba ir maziņa un ja nemaina eļļu intervalos vai pat biežāk, tad mēdzot mirt nost.
Offline
422167
30. Oct 2017, 17:21 #54

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

senākus drātējām īpaši nekam nesekojot tāpēc tur neko precīzi komentēt nevarēšu viss jau piemirsies vienā putrā cik km kad ko mainījām utt
aktuālās manas atsauksmes ir par 2011 un jaunākiem
var vālēt līdz 300k vispār neko matoram nedarot un auto arī gandrīz neko nedarot, kaut ko tur aizmugurējie bremžu suporti mēdz noķīlēt pēc dažiem gadiem jānomaina tas gan bettas esot sūdīgs mezgls
par k;arbu tiesa vienam busam sāka pēc 200k gaudot 5 un 6 robs bet tas buss arī tika jāts nejēgā pārkrauts un ar piekabi bieži garos gabalus varbūt tāpēc tie robi izģērbās. nomainot visus gultņus kārbā var vīlēt tālāk galvenais reaģēt nesagaidīt kad nobirst

ā nē diršu vienam pie 100k pa garantiju sajūga cilindru laikam nomainīja sajūgs aizskrēja grīdā vai tik arī nebija kaut kāds vājais mezgls bet tas laikam kā paveicās

[ Šo ziņu laboja 422167, 30 Oct 2017, 17:29:38 ]

Offline
endurists
30. Oct 2017, 17:51 #55

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 358

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


26 Oct 2017, 12:57:48 @FOCUS rakstīja:
Trafic viennozimigi labaks. Nedaudz mazak vietas kravas telpa un ari reali kravnesiba nedaudz mazaka. bet bus krietni ekonomiskaks un uzticamaks. Pie tam nesaruses pec pirma gada. Trafici visi palien zem 3tonnam iznemot augsto un garo (tam ir 3010kg).


Mums ir viens 2.5 garais, zemais un tehniskajā pasē tam je nemaldos 3009 kg. Katrā ziņā vinjeti pirkām. Ir arī vecs 1.9 arī garais, zemais un tas zem 3T
Offline
968-jk
30. Oct 2017, 19:17 #56

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13481

Braucu ar: 30niekiem

Ir bijis īpašumā 1.9, 2.0 un tagad 1.6.
2.0 ir daudz baudāmāks ((c)vwfans) par 1.9. Ekonomiskāks un maigāks ar vienādām jaudām. 2.0 pārleca ķēde. Sekas novērst izmaksāja virs 2keur, jo saliku visu jaunu. Par sprauslām taisnība- pat ar "spectūli" tās nedabūja laukā. Nopirku no dīlera (kropļi EuroAuto) pēc operatīvā- bija nobraukums vismaz 300k nogriezti. Tā ar to 2.0 var līdz 500k braujt par ķēdi nedomājot.
Kaut biju ieberzies ar 2.0., ja nopērk auto bez tāda metiena, tad iesaku. Cits nekas tā īsti tām kastēm nelūzt.
Šobrīd lietotais (nobraukti 0-10k) 1.6 ir daudz patīkamāks. Cik ilgi ies- laiks rādīs.
Offline
JohnyW
10. Nov 2017, 23:15 #57

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Ir kādas atsauksmes par
Fiat Ducato 2.3JTD - līdz 06.gadam?
Un vēlāko modeli - Ducato 2.2 (ķēdes motors), 2.3 (Iveco motors ar siksnu).
Kā viņiem ar visiem elektro kasjakiem, kā ar rūsēšanu (rūsēt gan laikam patīk visiem transportniekiem + pie mums tie gan jau nonāk ne ar 100k notītiem, bet 300 - 500k notītiem standartā, 15g veca mašīna ar 169k uz odo.. )

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 10 Nov 2017, 23:20:06 ]

Offline
oskars11
21. Feb 2018, 20:18 #58

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: bbrent.lv

Velreiz paceļot tēmu par renault trafic, ap 2008g. ir 2,0d un 2,5d, kursh skaitas uzticamāks? tas 2,0 ar 9 cilvekiem nebuus mironis?
Offline
e34
21. Feb 2018, 20:40 #59

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3941

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


21 Feb 2018, 20:18:44 @oskars11 rakstīja:
Velreiz paceļot tēmu par renault trafic, ap 2008g. ir 2,0d un 2,5d, kursh skaitas uzticamāks? tas 2,0 ar 9 cilvekiem nebuus mironis?


Ja tas divlitrīgais nav nodzīts, tad ar 8 cilvēkiem un bagažu 170+ izspiedu uz bāni Vispār jau tāds gurdens pret 2.5 viņš ir protams.
Offline
R_B_R
21. Feb 2018, 21:20 #60

Kopš: 28. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar:

Būs jūtama starpība starp 2.0 un 2.5. Beigu galā degvielas patēriņš abiem ir vienāds, bet braukšanā 2.5 ir patīkamāks. Viss iepriekš minētais par grūti maināmām sprauslām tieši 2.0 motoram ir taisnība. Mainītas jau kādas 6 sprauslas (vairāki auto), vienmēr bijušas problēmas ar ārā dabūšanu. 2.5 tādu problēmu nav.

Ja ir iespēja, iesaku skatīties 2.5D.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo